Restaurang i Österåker

8 rekommenderade restauranger i Österåker kommun

I nordöstra Stockholm hittar vi Österåkers Kommun, Österåker präglas av sin närhet till Östersjön, stora delar av Österåker består även av skärgårdsöar. Så oavsett om du spelat en runda på Österåkers Golfklubb, varit ute på en skärgårdsvistelse på Ljusterö eller någon av den andra skärgårdsöarna som finns i Österåker och vill hitta en trevlig restaurang så finns det gott om olika ställen att välja på. Här finns restauranger med smaker inspirerade från världens alla hörn, maträtter präglade av allt från den Franska Rivieran till smakupplevelser från Orienten. Här på Reco.se guidar vi dig till Österåkers bäst rekommenderade och mest aktuella restauranger just nu. Välkommen!

Här på Reco.se kan du läsa om tidigare restaurangbesökares unika erfarenheter, du kan också se olika restaurangers totala helhetsomdömen. Dessutom kan du själv gå in och skriva en och annan rekommendation för att tipsa eller varna andra om restauranger du besökt under den senaste tiden. Reco.se finns till för att vi ska hjälpa varandra att hitta till nästa favoritrestaurang. Vi hoppas att du hittar en restaurang som faller dig i smaken och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra människor i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!

• Restaurang Sazna

Lisa E
    Lisa E: Jättegod mat som jag älskar. (dock dyra priser om man ska äta middag där.)
  • Pepi's Pizza

1 omdöme
    Kalle O
    Kalle O: Kan inte göra annat än rekommendera! Underbar mat, fin inredning och bra service.
  • Coach E
    Coach E: Riktigt härlig restaurang med bra mat och fantastisk miljö och utsikt. Ibland tom toppklass på maten, har hur som helst ...
  • Thomas  J
    Thomas J: Kanon ställe med underbar mat! Härlig buffé och kanon god á la carte meny! Kul med karaoke på fredagar och för mig som...
  • Nicklas N
    Nicklas N: Bästa stället norr om stockholm och dersa kykling burgare e grymma sen har vi tokiga torsdagar grymt kul
  • Elin P
    Elin P: Närmaste sushi stället hemifrån mig. Här kan man gilda in och käka eller ta med sig take away. Deras avokadobitar är hel...
Visa sida:

Restaurang i Österåker