Restaurang i Sollentuna

13 rekommenderade restauranger i Sollentuna

Sollentuna, förorten i norra Stockholm som gett oss bland annat Kajsa Bergqvist och Ted Gärdestad. En kommun som under de senaste åren utvecklats enormt mycket och blivit till en egen liten stadsdel. Här finns nu gott om shopping, nöjen och restauranger. Vi tänkte här guida dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Sollentuna just nu, oavsett om du är vid Sollentuna Centrum, Edsviken, Norrviken eller Rotebro. Välkommen.

I Sollentuna finns det en mängd olika restauranger med smaker inspirerade från världens alla bakgator. Oavsett om du är sugen på meze, burgare, sushi eller indiskt kan du här ta del av tidigare restaurangbesökares erfarenheter och omdömen om olika restauranger. Du kan dessutom gå in och själv skriva en och annan rekommendation om de restauranger du besökt i Sollentuna under den senaste tiden. Här på Reco.se hjälper vi varandra att hitta till nya favoritrestauranger. Vi hoppas att du ska hitta en restaurang som faller dig i smaken. Lycka till, önskar Reco.se!

Edsbacka Krog AB

Sollentunavägen 220, Sollentuna
    Ulf N
    Ulf N: Hög internationell klass. Maten är suverän, personalen professionell, kunnig och ger toppservice. En av få prisvärda lyx...

Libanon Grill & Meza

Ynglingagatan 3, Stockholm
    kim p
    kim p: Superbra ställe. God mat och humana priser. Enda negativa är deras öppettider.

Hing Long House

Malmvägen 24A, Sollentuna

Restaurang Shahrzad

Regeringsgatan 111, Stockholm
    Armin P
    Armin P: Hur trevliga som helst! Servicen är exceptionell, finns inget jag kan klaga på. Maten är utmärkt!

Pizzeria Kruthornet

Kruthornsvägen 6, Sollentuna

Balders Bröd

Allfarvägen 21, Sollentuna

PONG Asian Tapas

Sollentuna Centrum, Sollentuna
    Patrik R
    Patrik R: De håller en riktigt hög klass på deras lunchbuffé. Rekommenderas!

Aroma Grill & Bar HB

Kronovägen 42A, Sollentuna
    Emma K
    Emma K: Klassikerhaket för tonåringar på söder. Hemmagjord konst på väggarna, möbler från myrorna och det enda haket som kunde k...

Forno Romano

Glimmervägen 10, Sollentuna
    Rosemari S
    Rosemari S: Javisst, ett ställe jag gärna slår mig ner en stund och tar en dubbel espresso på.

Sawadee Noodlecity AB

Sofielundsvägen 11, Sollentuna
    Therese D
    Therese D: Ligger i Kista Gallerias Food Court. Medelmåttans medelmåtta, duger till den som inte är så kräsen. Maten får man hyfsat...

The Public Täby AB

Täby Torg 4,, Täby