Restaurang i Vaxholm

4 rekommenderade restauranger i Vaxholm

Vaxholm, en avslappnad skärgårdsstad med ett stort utbud av livets goda, inte minst restauranger. På Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Vaxholm just nu. Välkommen!

Här på Reco.se kan du ta del av tidigare restauranggästers erfarenheter, läsa omdömen och du kan dessutom själv gå in och skriva en och annan rekommendation. På Reco.se hjälper vi varandra att hitta nya favoritställen i Vaxholm, oavsett om du är boende eller på besök, vill ha en svensk gourmétmåltid eller något från det indiska köket. På Reco.se guidar vi dig rätt. Vi hoppas att du hittar en restaurang som faller dig i smaken. lycka till, önskar Reco.se!

H-P.2.go i Stockholm AB

Bergstupsvägen 33, Vaxholm
    Bjorn O
    Bjorn O: Min favoritsushi i Stockholm. Allt är helt perfekt. Ät dock inte där. Det här stället är bäst för take away.

Osborn Konsult & Invest AB

Västerängsvägen 12, Vaxholm
    Philip D
    Philip D: Trevligt litet bistro som erbjuder enklare klassiska rätter. Vi testade Cesarsalladen och köttbullarna. Båda rätterna v...

Winbergs Korv & Krog AB

Söderhamnen, Vaxholm
    Kim K
    Kim K: Best belägna lunchrestaurangen/cafét i waxholm. Ligger precis vid kajen. Här kan du ta en hamburgare eller en mjukglass....

Termino C 1352 AB

Strandgatan 7, Vaxholm