Alla kategorier Övrigt Stockholms län Vaxholm Hamnkrogen Vaxholm

Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Hamnkrogen Vaxholm

• Veronica Z
    Veronica Z skrev om Hamnkrogen Vaxholm
    Vaxholms riktiga kvarterskrog - öppet året runt!!
    Bra mat, trevlig personal och superhärlig utsikt både när Gästhamnen är full på sommaren och när vattnet ligger stilla på vintern. Missa inte strömming, fläsk med löksås och alla goda fiskrätter på alacarte - menyn!
  • Flyttstädning S
    Flyttstädning S skrev om Hamnkrogen Vaxholm
    Är den sämsta ställen man kan käka i Vaxholm.
    Ingen service. Alkisar sitter dygnet runt, lokalen är äckligt.
    Skiter i att maten kanske är så där, det går inte äta iaf.
    Typiskt svensk alko-lunch ställe.
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Hamnkrogen Vaxholm
    Fick en liten chock då vi kom in i lokalen. Trodde att vi bokat bord på en finare restaurang, men lokalen ser ut som vilken kvarterskrog som helst, komplett med de lokala alkisarna. Uteserveringen bestod dessutom av "parkbord" utan ryggstöd ... Men men, vi orkade inte gå någon annanstans och satte oss ned. Och blev glatt överraskade! Superduktig personal, speciellt de två unga killarna, Maten var väldigt god och de justeringar vi bad om (sallad istället för potatis, en förrätt i större portion som en varmrätt) löstes utan problem och blev mycket bra.

Lokalen får en 2a, maten och servicen en 4a. Alltså blir totalbetyget en 3a.

Söderhamnen 10, 185 31 Vaxholm