H-P.2.go i Stockholm AB

4.5

4 omdömen om H-P.2.go i Stockholm AB

Ronja G
Skrev om H-P.2.go i Stockholm AB

Jag har bott i Japan under en längre tid och haft som mission sedan jag är tillbaka till Sverige att hitta ett sushi ställe som håller samma kvalité och upplevelse. Detta är definitivt mitt favoritställe. Kanon bra sushi, håller måttet och smakar fantastiskt. Önskar bara att dem hade hemleverans.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
K-P B
Skrev om H-P.2.go i Stockholm AB

Riktigt bra sushi. Bäst för take away då lokalen är liten och trång. Testa deras 14-bitars som ger en härlig blandning av lax, bläckfisk, röd kaviar och nigris. Rekommenderas starkt! Kanske lite dyrt, men hyggligt prisvärd. Totalintrycket är nära en femma.

Bjorn O
Skrev om H-P.2.go i Stockholm AB

Min favoritsushi i Stockholm. Allt är helt perfekt. Ät dock inte där. Det här stället är bäst för take away.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
Anne F
Skrev om H-P.2.go i Stockholm AB

En av stockholm absolut bästa sushi-restauranger, de trevliga (japanska!) kockarna har aldrig en dålig dag och jag blir alltid nöjd! Rekomenderar särskilt deras Philadelphia-rolls. Det ända som drar er lite är de förhållandevis höga priserna, men du så får du också den höga kvalitet du betalar för.