Alla kategorier Restaurang Stockholms län Vaxholm H-P.2.go i Stockholm AB

Bergstupsvägen 33, 185 92 Vaxholm — Visa karta

Regeringsgatan 70, 11139, Stockholm
Tabbouli City
Alex K:
Riktigt bra service, god mat och perfekt för min frus födelsedag som faktiskt firades

Läs vad 4 kunder tycker om H-P.2.go i Stockholm AB

• Ronja G
    Ronja G skrev om H-P.2.go i Stockholm AB
    Jag har bott i Japan under en längre tid och haft som mission sedan jag är tillbaka till Sverige att hitta ett sushi ställe som håller samma kvalité och upplevelse. Detta är definitivt mitt favoritställe. Kanon bra sushi, håller måttet och smakar fantastiskt. Önskar bara att dem hade hemleverans.
  • K-P B
    K-P B skrev om H-P.2.go i Stockholm AB
    Riktigt bra sushi. Bäst för take away då lokalen är liten och trång. Testa deras 14-bitars som ger en härlig blandning av lax, bläckfisk, röd kaviar och nigris. Rekommenderas starkt! Kanske lite dyrt, men hyggligt prisvärd. Totalintrycket är nära en femma.
  • Bjorn O
    Bjorn O skrev om H-P.2.go i Stockholm AB
    Min favoritsushi i Stockholm. Allt är helt perfekt. Ät dock inte där. Det här stället är bäst för take away.
  • Anne F
    Anne F skrev om H-P.2.go i Stockholm AB
    En av stockholm absolut bästa sushi-restauranger, de trevliga (japanska!) kockarna har aldrig en dålig dag och jag blir alltid nöjd! Rekomenderar särskilt deras Philadelphia-rolls. Det ända som drar er lite är de förhållandevis höga priserna, men du så får du också den höga kvalitet du betalar för.

Bergstupsvägen 33, 185 92 Vaxholm