Kaffemakaren

Kaffemakaren

4 omdömen om Kaffemakaren

Anna Maria B
Skrev om Kaffemakaren

De är helt fantastiska! Så fint bemötande och allt fika var över förväntan! Tack för att ni gjorde vår minnesstund speciell.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7917 omdömen 4.3 av 7917 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Pier Carl Christian L

Ibland blir man riktigt positivt överraskad av en leverantör och Kaffemakaren är verkligen en sådan. Allt från det trevliga och flexibla bemötandet vid bokning till kvaliteten på maten och servicen gör att jag ger dem 5+ i betyg. Jag rekommenderar dem å det starkaste.

Daniel J
Skrev om Kaffemakaren

Tack för den fina servicen och goda smörgåstårtan. Ni hjälpte verkligen till att göra min fars begravning fin och minnesvärd.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Elisabeth R
Skrev om Kaffemakaren

Helt fantastiska! Beställde catering från Kaffemakaren i samband med en begravning. Mycket prisvärda och fantastiskt goda bakverk! Smörgåstårtan var bland det godaste jag smakat. Serveringspersonalen var också mycket trevliga. Rekommenderas för alla. /Elisabeth