Prima Zetta

Ring 08-96 17 80 primazetta.se

6 omdömen om Prima Zetta

Lars B
Skrev om Prima Zetta

Vi anlitade Prima Zetta som leverantör av Libanesisk buffé för 35 personer. Vi blev jättenöjda med såväl bemötande, service och framför allt kvalitén på maten. Jag kommer absolut att anlita dem igen. Hälsningar Lars

Svar från Prima Zetta

Hej Lars! Tack för dina fina ord. Kul att höra. Vi är väldigt glada att ni var nöjda med maten och servicen. Ni är välkomna tillbaka. Med vänlig hälsning Prima Zetta

Bockholmengruppen Catering & Event
5.0/5 i betyg av 12 omdömen 5.0 av 12 omdömen
Badge2019

Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lä

Hiwa S
Skrev om Prima Zetta

Väldigt nöjd med min Catering beställning. Mycket bra, trevlig och professionell service från beställning till leverans. Maten var riktig gott där shishkebaben var favoriten. Allt var över förväntan.

Svar från Prima Zetta

Hej Hiwa! Tack för att du tar dig tid att skriva en recension om Prima Zetta. Det gläder oss att höra att ni gillade mat och service från Prima Zetta och att det var över förväntan. Ni är alltid välkomna tillbaka! Med vänlig hälsning Prima Zetta

Suzan F
Skrev om Prima Zetta

Mycket trevlig och tillmötesgående personal från beställning till leverans. Maten var fräsch och mycket god. Fanns gott om variation. Rekommenderas starkt!

Svar från Prima Zetta

Hej Suzan! Vad kul att höra att ni är nöjda. Välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning Prima Zetta

Sara K
Skrev om Prima Zetta

Jättegod mat och bra service. Är väldigt nöjd!

Svar från Prima Zetta

Tack Sara! Vad roligt att höra, du är alltid välkommen tillbaka.

Laila S
Skrev om Prima Zetta

hade beställt till 11:30, fick vänta 25 minuter bemötandet var varken dåligt eller bra, de verkade ha mycket att göra. när jag bar ut så kom ingen för att öppna dörren eller hjälpa till hade handlat för 2200:- så det var mycket mat att få med sig. Maten smakade väldigt gott och portionerna var väldigt stora. jag kommer att rekommendera denna restaurang för den goda maten.

Svar från Prima Zetta

Tack Laila för att du tagit dig tid att svara. Vi ber om ursäkt för att du fick vänta på din beställning. Men det gläder oss att höra att du gillar maten, välkommen tillbaka!

Maria C
Skrev om Prima Zetta

Den libanesiska catering i Stockholm jag vet! Kan verkligen rekommendera denna pärla i Sollentuna centrum!