Ingmarsö Gästhamn

Ring 08-470 15 19 ingmarsogasthamn.se

9 omdömen om Ingmarsö Gästhamn

Bettina R
Skrev om Ingmarsö Gästhamn

Hur blev du bemött av Ingmarsö Gästhamn AB? Vi fick ett mycket varmt välkomnande i den vackra gästhamnen och fick all den hjälp vi behövde. Vilka var dina förväntningar och hur uppfyllde Ingmarsö Gästhamn AB dem? Vår förväntan var en vacker svensk gästhamn där vi kunde förtöja vår båt väl, trivas och koppla av - och denna förväntan uppfylldes mer än väl. Vi ville inte åka härifrån, vi tyckte så mycket om det. Sammanfatta din upplevelse och beskriv vilken typ av produkt eller tjänst du köpte. Vi bokade en kajplats...

Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
4.5/5 i betyg av 125 omdömen 4.5 av 125 omdömen
BadgeThreeYears

Vinterförvaring Flipper 760 HT Hög servicenivå och trevlig personal. Kan förbättra kommunikationen. Känns alltid att de sätter kunden i

Mats arne E
Skrev om Ingmarsö Gästhamn AB

Skärgårdens bästa gästhamn, hamnvärden möter upp, krattar stranden, städar toa o dusch, håller rent i bastun. Man känner sig välkommen. Bra krog o affär.

Per B
Skrev om Ingmarsö Gästhamn AB

En pärla i Stockholms skärgård man blir alltid bemött på ett underbart sätt av den fantastiska hamnvärden Matti, rent fräscht på toaletter och I duschar, det finns en underbar bastu i anslutning till hamnen, bra restaurang ett grymt bageri samt en livs dom har det mesta. Helt enkelt toppklass

Johan E
Skrev om Ingmarsö Gästhamn AB

Vi rekommenderar Ingmarsö Gästhamn där man alltid blir trevligt bemött, perfekt service och alla bekvämligheter är fräscha. Nybakat bröd kan köpas i lilla kiosken på morgonen, lunch och middag på Ingmarsö krog. Ingen sommar utan ett par dagar på Ingmarsö. M/Y Bonnie med Besättning

Jonas H
Skrev om Ingmarsö Gästhamn AB

Trevlig tillmötesgående personal- ordning o reda. Snyggt o prydligt i hamnen. Problem som eventuellt uppkommer löser hamnkapten. Hamnenen rekommenderas varmt.

Lars I
Skrev om Ingmarsö Gästhamn AB

Ingmarsö gästhamn är en av våra favoritställen. En mindre men mycket mysig och trevlig gästhamn med bra läge. Bra service, rent och snyggt med tillgång dusch. WC och bastu. Sen även trevligt att kunna promenera och även handla samt att kunna besöka restaurangen, allt på nära håll.

Peter B
Skrev om Ingmarsö Gästhamn AB

Ingmarsö gästhamn är verkligen en pärla i Stockholms skärgård! Hamnvärden är vänlig, generös och hjälpsam. Faciliteterna är fina och alltid välstädade, kan såklart rekommendera bastuavdelningen. Hamnen är välskött och välorganiserad, och atmosfären är fylld av glädje och avkoppling. Det är verkligen ett perfekt resmål för alla som söker lugn och njutning i skärgården.

Johan S
Skrev om Ingmarsö Gästhamn AB

Jättebra hamn som har bra service

Philip S
Skrev om Ingmarsö Gästhamn AB

Matti, the harbour master is a real gem! He takes excellent care of every guest and makes you feel welcome. The showers and toilets and the sauna are always spotless and get cleaned several times a day, a thing I have never experienced in any other harbour in Sweden! Simpla the best….