Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Ristorante IL Molo

Ristorante IL Molo

Hamngatan 37, 111 53 Stockholm — Visa karta

Boka bord Vi bekräftar snarast via SMS
Här hos Ristorante Il Molo i Gallerian hittar du en italiensk restaurang med ett stort utbud av maträtter och småplock. Vi erbjuder allt från antipasti till á la carte eller veckans lunch och serverar traditionella rätter som bruschetta, carpaccio, risotto och massvis av olika sorters pizzor inspirerade av det italienska köket.

Vi har generösa öppettider och du kan äta här varje dag i veckan - både lunch och middag. Eller varför inte komma förbi för ett glas vin? Ring oss eller boka bord direkt på vår hemsida. Vi ser fram emot ditt besök.
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 25 kunder tycker om Ristorante IL Molo

• Michael B
    Michael B skrev om Ristorante IL Molo
    God mat, mycket trevlig personal!! Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om Ristorante IL Molo
    Bästa pizzan i centrala Stockholm tycker vår 12 åring! Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Ristorante IL Molo
    Jag är imponerad av personalen och maten. Jag har celiaki och det är aldrig något problem att få god mat och trevligt bemötande. Knäckebrödet är fantastiskt. Läs mer
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Ristorante IL Molo
    TREVLIG PERSONAL! Vi blev väldigt uppassade vid bordet, och servitören frågade flera gånger om vi var nöjda, vilket vi sanningsenligt kunde intyga. Trots lunch, mycket hög standard på maten. Läs mer
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Ristorante IL Molo
    En lite för lång stunds väntan för att få bord av hovmästaren (som var bokat).
    Därefter mycket trevligt bemötande och snabb betjäning. Maten smakade utmärkt. Schnitseln Milanese var nog en av de godaste och mest nygjorda jag provat. Il Molo är prisvärd och överträffade förväntningarna. Det blir fler besök på Il Molo, Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Ristorante IL Molo
    Trevligt! God mat och trevlig personal. Lokal bra avskärmat från shoppingcentret!. Läs mer
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Ristorante IL Molo
    OK mat men de får inte till en riktigt mysig miljö. Märkliga bubbelformade bord som gör att gästerna sitter långt ifrån varandra. Vi hade ett bord bokat till 19.30 men kl 18.30 var sista tid för order från baren. Tydligt att de ville bli av med oss. Fin tonfisk, risotto som inte var varm. Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Ristorante IL Molo
    God lunchmat och mycket trevlig personal! Läs mer
  • Claes F
    Claes F skrev om Ristorante IL Molo
    Grymt bra luncher, även om priset har höjts ganska raskt. Läs mer
    2017-11-12 Katarina F svarar Claes F
    Hej Claes, förstår dig helt. Dock kände vi att för att klara av de råvaror som vi köper in var vi tvungna att höja 5 kronor. Hoppas vi ses snart igen! Mvh.kattis molo
  • Christopher K
    Christopher K skrev om Ristorante IL Molo
    Kanonbra mat, lite kolhydrater, man kan få extra protein om man betalar lite extra, väldigt uppskattat.

Feedback är att det ibland är svårt att få tag i personal för att betala, och att de inte kommer med kortapparaten direkt utan först ska visa notan, vilket blir lätt irriterande. Läs mer
  • Jane Viviann B
    Jane Viviann B skrev om Ristorante IL Molo
    Bemötandet bra och vi var nöjda. Trevlig lokal, avkopplande miljö, maten är alltid outstanding och lagom portioner. Läs mer
    2017-11-10 Ristorante IL Molo svarar Jane Viviann B
    Vad glada vi blir för dina ord Jane. Tusen tack!
    Hoppas vi ses snart igen.
    Mvh.Kattis med personal
  • Erika F
    Erika F skrev om Ristorante IL Molo
    Superkunnig personal. Jättegott vin och mat. Läs mer
  • Gitte B
    Gitte B skrev om Ristorante IL Molo
    Trevlig miljö, god mat, bra service men lite dyrt. Tycker tex att läsk/mineralvatten kan ingå i lunchen. Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Ristorante IL Molo
    Fick ett fantastiskt bemötande fast vi var besvärliga och bytte både bord och vin. Både maten och personalen var 10/10. Vi åt tre olika pastarätter och samtliga var jättegoda!!
    Vi kommer tillbaka!! Läs mer
  • Kari L
    Kari L skrev om Ristorante IL Molo
    Jättegod mat och väldigt bra service! Hög standard! Läs mer
  • Alexander K
    Alexander K skrev om Ristorante IL Molo
    Mycket trevlig personal och god mat! Läs mer
  • Jonas C
    Jonas C skrev om Ristorante IL Molo
    Maten är altid väldigt trevlig. Ett bra och lagom utbud som är vällagad och serverad av trevlig personal. Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Ristorante IL Molo
    Ett bra bemötande både vid bokning av bordet samt när jag kom till restaurangen. Det tog lite tid innan vi fick beställa men annars god mat och trevligt intryck av miljön. Läs mer
  • Therese L
    Therese L skrev om Ristorante IL Molo
    Väldigt trevlig personal, maten var fantastiskt god. Läs mer
  • French P
    French P skrev om Ristorante IL Molo
    Mycket god pizza bianco och väldigt trevligt med kaffe serverat vid bordet. Tyvärr väldigt hög ljudnivå. Läs mer
  • Therese L
    Therese L skrev om Ristorante IL Molo
    Fantastiskt god oh vällagad italiensk mat med jättefina råvaror. Även vettiga priser och jättetrevlig och kunnig serveringspersonal.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Louise J
    Louise J skrev om Ristorante IL Molo
    Fin bordsservice, med början i bordsplaceringen. Snabb service från uppmärksam serveringspersonal och bra kök. God mat med fina smaker, helt i linje med prissättningen och upplägget på restaurangen. Uppskattar att porslinet inte är standard utan ger känslan av att vara särskilt utvalt. Kaffe i kopp på fat är trevligt och ingår i dagens menyer. Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om Ristorante IL Molo
    Trevligt bemötande, mycket god lunch! Lite dyrt för en lunch. Läs mer
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Ristorante IL Molo
    Maten var bra, lite för hög ljudnivå i lokalen men annars bra Läs mer
  • linda b
    linda b skrev om Ristorante IL Molo
    God mat, trevlig lokal o trevlig personal! Läs mer

Hamngatan 37, 111 53 Stockholm