Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Ristorante IL Molo

Ristorante IL Molo

Hamngatan 37, 111 53 Stockholm — Visa karta

Boka bord Vi bekräftar snarast via SMS
Här hos Ristorante Il Molo i Gallerian hittar du en italiensk restaurang med ett stort utbud av maträtter och småplock. Vi erbjuder allt från antipasti till á la carte eller veckans lunch och serverar traditionella rätter som bruschetta, carpaccio, risotto och massvis av olika sorters pizzor inspirerade av det italienska köket.

Vi har generösa öppettider och du kan äta här varje dag i veckan - både lunch och middag. Eller varför inte komma förbi för ett glas vin? Ring oss eller boka bord direkt på vår hemsida. Vi ser fram emot ditt besök.
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 6 kunder tycker om Ristorante IL Molo

• French P
    French P skrev om Ristorante IL Molo
    Mycket god pizza bianco och väldigt trevligt med kaffe serverat vid bordet. Tyvärr väldigt hög ljudnivå.
  • Therese L
    Therese L skrev om Ristorante IL Molo
    Fantastiskt god oh vällagad italiensk mat med jättefina råvaror. Även vettiga priser och jättetrevlig och kunnig serveringspersonal.
    Rekommenderas varmt!
  • Louise J
    Louise J skrev om Ristorante IL Molo
    Fin bordsservice, med början i bordsplaceringen. Snabb service från uppmärksam serveringspersonal och bra kök. God mat med fina smaker, helt i linje med prissättningen och upplägget på restaurangen. Uppskattar att porslinet inte är standard utan ger känslan av att vara särskilt utvalt. Kaffe i kopp på fat är trevligt och ingår i dagens menyer.
  • Karin N
    Karin N skrev om Ristorante IL Molo
    Trevligt bemötande, mycket god lunch! Lite dyrt för en lunch.
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Ristorante IL Molo
    Maten var bra, lite för hög ljudnivå i lokalen men annars bra
  • linda b
    linda b skrev om Ristorante IL Molo
    God mat, trevlig lokal o trevlig personal!

Hamngatan 37, 111 53 Stockholm