Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Ristorante IL Molo

Ristorante IL Molo

Hamngatan 37, 111 53 Stockholm — Visa karta

Här hos Ristorante Il Molo i Gallerian hittar du en italiensk restaurang med ett stort utbud av maträtter och småplock. Vi erbjuder allt från antipasti till á la carte eller veckans lunch och serverar traditionella rätter som bruschetta, carpaccio, risotto och massvis av olika sorters pizzor inspirerade av det italienska köket.

Vi har generösa öppettider och du kan äta här varje dag i veckan - både lunch och middag. Eller varför inte komma förbi för ett glas vin? Ring oss eller boka bord direkt på vår hemsida. Vi ser fram emot ditt besök.
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 56 kunder tycker om Ristorante IL Molo

• Pauline Z skrev om Ristorante IL Molo
    God mat, trevlig personal, mysig atmosfär. Passar både för business-lunch och privat lunch. Något bullrig miljö. Läs mer
  • Gabriella K skrev om Ristorante IL Molo
    '+ god mat
    '- hög ljudnivå
    '- tog lång tid med både servering och betalning Läs mer
  • Dipesh M skrev om Ristorante IL Molo
    Service was good.
    I ordered Vegan Pizza everytime and taste is different everytime. So it is good they can get consistent taste Läs mer
  • Matilda U skrev om Ristorante IL Molo
    Vi åt middag och var mycket nöjda. God mat, vacker miljö och kunnig och trevlig personal! Läs mer
  • Johanna H skrev om Ristorante IL Molo
    Beställde löjromspizzan och en pastarätt.
    Bra service och bemötande, gott vin och kaffe.
    Maten däremot var bedrövlig. Pizzan smakade laxpudding, kände ensdast smaken av fett och potatis. Värst var själva pizzadegen, täckt i något märkligt fröaktigt mjöl med konstig bismak. Så oaptitligt att jag inte åt mig mätt.
    Pastan kändes lite snål med sås men genrerös med spagettin, nästan godkänt. Läs mer
  • Eva A skrev om Ristorante IL Molo
    Hej! Vi ett sällskap på sex personer var mycket nöjda. Vi hade beställt bord och blev glatt överraskade av ett runt bord som gjorde det lättare att prata med varandra. Il Molo känns trivsamt och den något dämpade belysningen var behaglig. Caesarsalladen var toppengod, likaså Tagliatellepastan och tonfisken.
    Med andra ord: Vi var mycket nöjda Läs mer
  • Maria H skrev om Ristorante IL Molo
    Jag brukar äta lunch här, och den är fantastiskt bra varje gång. Igår skulle vi äta middag i stället. Enligt Google skulle det vara öppet till kl. 20. Det stämde inte, men trots att vi inte var redo att beställa förrän 17.30 och de skulle stänga 18 fick vi självklart sitta kvar och äta så länge vi ville. Alltid bra service och oerhört god mat. Läs mer
  • Anna S skrev om Ristorante IL Molo
    Kort väntetid till att komma till bordet, men lång väntetid till att få maten.
    Servitörerna var inte så uppmärksamma och det tog lång tid innan de tog vår beställning.
    När vi varit på Il Molo tidigare så har vi fått bröd strax efter/ i samband med dryckerna men när vi sa till om bröd (när vi inte fått nåt) så sa de att det skulle komma i samband med maten. De var inte speciellt trevliga när de sa detta.
    Då det inte varit så tidigare så kunde vi ju inte veta det och det var inget trevligt bemötande vi fick ang. det.
    Maten var dock supergod som vanligt. Läs mer
  • Björn L skrev om Ristorante IL Molo
    Bra och enkel bokning.
    Överraskande god mat och mycket trevligt bemötande till vettiga priser Läs mer
  • Cristina C skrev om Ristorante IL Molo
    Väldigt trevlig bemötande och god mat. Läs mer
  • Erik G skrev om Ristorante IL Molo
    Vi var sex personer som åt lunch. Bra servering och god mat. Lite bullrig lokal. Läs mer
  • Clara  H
    Clara H skrev om Ristorante IL Molo
    Vi är mycket nöjda både med mat och dryck på Ristorante Il Molo. Jag åt en frutto di mare som var mycket god. Min man åt en Vesuvio som han också var mycket nöjd med och våra vänner åt en pizza med Ruccola, vet inte vilken? Samt litet småplock med mycket bröd och var det parmaskinka? Dom var hur som helst också väldigt nöjda. Vi är nöjda med vårt bord också som trots det centrala läget (vi skulle till operan), ändå var ett trevligt borde med soffa där man inte stördes av ljud. Jag glömde säga att jag fick en utmärkt rekommendation på vin. Kunde inte valt det bättre själv. Jag kan varmt rekommendera Il Molo. Läs mer
  • Oskar J skrev om Ristorante IL Molo
    Bra meny, vällagat, trevlig servis och en miljö som för att vara i Gallerian lyckas väl med att kännas trevlig. Läs mer
  • Arne S skrev om Ristorante IL Molo
    Mycket goda pizzor som serverades av trevlig personal. Läs mer
  • Robert H skrev om Ristorante IL Molo
    Familjen mycket nöjda med maten och personalen. Läs mer
  • Anna Å skrev om Ristorante IL Molo
    Är riktigt nöjd med besöket. Väldigt trevlig personal som var hjälpsamma. Musiken var i en lagom nivå vilket är riktigt bra. Kan tycka att många resturangen spelar för högt men inte Il Molo. Beställde pizzan Ortolano och den var riktigt god. Perfekt botten och grymt god topping. Fick även smaka på peston och tror aldrig jag ätit någon godare pesto. Var definitivt inte sista gången som jag besökte Il Molo. Läs mer
  • Elisabeth T skrev om Ristorante IL Molo
    Toppbetyg, skriv att ni har stora portioner. Känns inte bra i själen att slänga en halv (men supersmarrig) risotto. Läs mer
  • Sofie C skrev om Ristorante IL Molo
    Mycket bra bemötande, trevlig personal, fantastiskt god pizza. Läs mer
  • Anna T skrev om Ristorante IL Molo
    Jag tyckte att det var riktigt bra service och en trevlig miljö att äta i. Maten är fantastiskt god och restaurangen har en unik touch. Läs mer
  • Stina O skrev om Ristorante IL Molo
    Förträfflig personal, mat och dryck strålande
    De enda jag kunde hitta var att jag saknar skumkrona på ölen från tappen. Läs mer
  • Nadia Z skrev om Ristorante IL Molo
    Fantastisk pizza, trevligt bemötande och snabb service! Läs mer
  • Robert B skrev om Ristorante IL Molo
    Högklassig upplevelse som alltid. Supertrevlig personal och fantastisk mat. Läs mer
  • Dipesh M skrev om Ristorante IL Molo
    Pizza I ordered was too oily
    My other friends felt it too. We ordered 6 vegetarian pizza and vegetable spread was not even on all pizzas Läs mer
  • Liselott R skrev om Ristorante IL Molo
    Sällskapet åt biff samt grillade jätteräkor med ostfyllda ravioli. Pasta rätten smakade bra men portionen var i minsta laget. Mina kollegor bad om extra bröd, de är ändå inte stora i maten. Kötträtten var mkt bra. Läs mer
  • Martin K skrev om Ristorante IL Molo
    Väldigt bra service och inte minst god mat. Läs mer
  • Marie H skrev om Ristorante IL Molo
    Fantastiskt bemötande och jättegod mat. Trevlig miljö. Jag kommer åter på fredag när jag är i Stockholm med maken för ledigheter. Läs mer
  • Eva B skrev om Ristorante IL Molo
    God mat och trevlig service. Snabb och kunnig service Läs mer
  • Jennifer L skrev om Ristorante IL Molo
    Övergripande bra. Trevligt inredd restaurang, trevlig servitris. Tyvärr var pizzorna brända undertill och vi fick vänta länge tills notan kom. Läs mer
  • Anita E
    Anita E skrev om Ristorante IL Molo
    Mycket nöjd med mitt andra besök hos Il Molo. Supergod mat! Läs mer
  • Jenny P skrev om Ristorante IL Molo
    Bra bemötande och snabb service samt bra genomgång av meny av vår servitör Johnny. Mycket god mat! Trevlig stämning och fin lokal/inredning. Vi är mycket nöjda med besöket Läs mer
  • Marisa A skrev om Ristorante IL Molo
    Fantastiskt bemötande och excellent service. Åt pizza och risotto. Så god! Rekommenderas!
    Kommer att komma tillbaka. Läs mer
  • Michael B skrev om Ristorante IL Molo
    God mat, mycket trevlig personal!! Läs mer
  • Eva R skrev om Ristorante IL Molo
    Bästa pizzan i centrala Stockholm tycker vår 12 åring! Läs mer
  • Maria M skrev om Ristorante IL Molo
    Jag är imponerad av personalen och maten. Jag har celiaki och det är aldrig något problem att få god mat och trevligt bemötande. Knäckebrödet är fantastiskt. Läs mer
  • Susanne E skrev om Ristorante IL Molo
    TREVLIG PERSONAL! Vi blev väldigt uppassade vid bordet, och servitören frågade flera gånger om vi var nöjda, vilket vi sanningsenligt kunde intyga. Trots lunch, mycket hög standard på maten. Läs mer
  • Bengt P skrev om Ristorante IL Molo
    En lite för lång stunds väntan för att få bord av hovmästaren (som var bokat).
    Därefter mycket trevligt bemötande och snabb betjäning. Maten smakade utmärkt. Schnitseln Milanese var nog en av de godaste och mest nygjorda jag provat. Il Molo är prisvärd och överträffade förväntningarna. Det blir fler besök på Il Molo, Läs mer
  • Marie A skrev om Ristorante IL Molo
    Trevligt! God mat och trevlig personal. Lokal bra avskärmat från shoppingcentret!. Läs mer
  • Kristina P skrev om Ristorante IL Molo
    OK mat men de får inte till en riktigt mysig miljö. Märkliga bubbelformade bord som gör att gästerna sitter långt ifrån varandra. Vi hade ett bord bokat till 19.30 men kl 18.30 var sista tid för order från baren. Tydligt att de ville bli av med oss. Fin tonfisk, risotto som inte var varm. Läs mer
  • Peter G skrev om Ristorante IL Molo
    God lunchmat och mycket trevlig personal! Läs mer
  • Claes F skrev om Ristorante IL Molo
    Grymt bra luncher, även om priset har höjts ganska raskt. Läs mer
    2017-11-12 Katarina F svarar Claes F
    Hej Claes, förstår dig helt. Dock kände vi att för att klara av de råvaror som vi köper in var vi tvungna att höja 5 kronor. Hoppas vi ses snart igen! Mvh.kattis molo
  • Christopher K skrev om Ristorante IL Molo
    Kanonbra mat, lite kolhydrater, man kan få extra protein om man betalar lite extra, väldigt uppskattat.

Feedback är att det ibland är svårt att få tag i personal för att betala, och att de inte kommer med kortapparaten direkt utan först ska visa notan, vilket blir lätt irriterande. Läs mer
  • Jane Viviann B skrev om Ristorante IL Molo
    Bemötandet bra och vi var nöjda. Trevlig lokal, avkopplande miljö, maten är alltid outstanding och lagom portioner. Läs mer
    2017-11-10 Ristorante IL Molo svarar Jane Viviann B
    Vad glada vi blir för dina ord Jane. Tusen tack!
    Hoppas vi ses snart igen.
    Mvh.Kattis med personal
  • Erika F skrev om Ristorante IL Molo
    Superkunnig personal. Jättegott vin och mat. Läs mer
  • Gitte B skrev om Ristorante IL Molo
    Trevlig miljö, god mat, bra service men lite dyrt. Tycker tex att läsk/mineralvatten kan ingå i lunchen. Läs mer
  • Malin B skrev om Ristorante IL Molo
    Fick ett fantastiskt bemötande fast vi var besvärliga och bytte både bord och vin. Både maten och personalen var 10/10. Vi åt tre olika pastarätter och samtliga var jättegoda!!
    Vi kommer tillbaka!! Läs mer
  • Kari L skrev om Ristorante IL Molo
    Jättegod mat och väldigt bra service! Hög standard! Läs mer
  • Alexander K skrev om Ristorante IL Molo
    Mycket trevlig personal och god mat! Läs mer
  • Jonas C skrev om Ristorante IL Molo
    Maten är altid väldigt trevlig. Ett bra och lagom utbud som är vällagad och serverad av trevlig personal. Läs mer
  • Johan L skrev om Ristorante IL Molo
    Ett bra bemötande både vid bokning av bordet samt när jag kom till restaurangen. Det tog lite tid innan vi fick beställa men annars god mat och trevligt intryck av miljön. Läs mer
  • Therese L skrev om Ristorante IL Molo
    Väldigt trevlig personal, maten var fantastiskt god. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Brunnsgränd 4, 11130, STOCKHOLM