Wallmans Stockholm

En del av Wallmans Groupwallmans.se

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser!

Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans.

Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig.
Artisterna, som även är kvällens serveringspersonal, är era personliga guider under en resa genom decennier av musik till smakerna av en välkomponerad överraskningsmeny.
Maten är minst lika viktig som showen. På Wallmans har några av Sveriges mest omtyckta artister under de senaste decennierna upptäckts och nya stjärnor föds ständigt

Gör som hundratusentals tidigare gäster och besök anrika Wallmans Stockholm.

Välkommen!

Ons-Lör: 18:30-01:00
Sön: Stängt

Läs vad 1780 kunder tycker om Wallmans Stockholm

Pernilla O skrev om Wallmans Stockholm
    Bra underhållning och fantastiska artister, men maten och servicen i övrigt var inte mycket att hurra för. Läs mer

Per W skrev om Wallmans Stockholm
    Suverän kväll på alla sätt - bra show, bra mat- bra service Läs mer

Yvonne S skrev om Wallmans Stockholm
    Jätte trevling kväll med god mat och bra service och underhållning. Glad personal.
    Som såg till det bästa för alla gäster.
    Det kommer bli fler besök till Wallmans. Läs mer

Kerstin R skrev om Wallmans Stockholm
    Show tre rätters gold Trevlig välkomnande av Johan vår servitör och showman. Visste att det skulle vara bra alltid bra på Wallmans och Golden Hits.
    Vi firade 48 årig Bröllopsdag och blev uppvaktade med en sång till oss. Fantastisk mat och dryck.
    Alltså en underbar KVÄLL.
    Stort tack till alla på Wallmans. Läs mer

Simon D skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastiskt service vid borden Läs mer

Åke P skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket trevlig kväll med en trevlig och proffsig bordsvärdinna Malin. Showen och alla deltagarna var av hög klass, ett evenemang som jag kan rekommendera att besöka. Maten var god men kanske inte något över det vanliga. Läs mer

Camilla W skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte alla hjärtans dag date night, blev bemött väldigt bra från början till slut.
    Det levde upp till mina förväntningar för det var väldigt mysigt dukad och dekorerat!
    Vi är väldigt nöjda med maten och allt service! Läs mer
  • Maria E

2020-02-28

Maria E skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk show med sååå duktiga sångare/sångerskor och dansare!! Och fantastisk mat!
    Det bästa jag upplevt på länge. Skulle gärna gå varje år när det blir nytt tema. Rekommenderas verkligen! Läs mer

Robert S skrev om Wallmans Stockholm
    Jag köpte ett guldpaket den 14/2, men placerades med ryggen mot scenen. Då jag hade nackspärr så hade jag ingen större möjlighet att följa den show som var bakom min rygg.

Maten: Förrätten var riktigt bra vilket uppskattades av alla vid bordet. Resten var knappt mellanmjölk och förväntningarna var betydligt högre än vad som levererades.

Vi lämnade en timme innan showen slutade då upplevelsen inte kändes värd att "vänta ut". Läs mer
  • Carina F

2020-02-28

Carina F skrev om Wallmans Stockholm
    Bra show med bra blandning. Hade med mina föräldrar 80+, dom tyckte det var riktigt bra.
    Maten över förväntan. Läs mer

Per K skrev om Wallmans Stockholm
    Trevligt bemötande och fin, showig uppvaktning till min bror som fyllde år! Läs mer

Marie V skrev om Wallmans Stockholm
    En trevlig kväll med bra mix av bra underhållning och god mat. Mycket uppskattat! Läs mer

Magnus Ö skrev om Wallmans Stockholm
    Jag upplevde det som väldigt trevligt att mingla i baren först, innan första uppträdandet. Härligt att värden mötte upp i dörren.
    Mat och dryck var väl avvägt. Det hann aldrig bli tomt i glasen.
    Vi hade väldigt bra platser vid vårt bord, så showen blev ett riktigt nöje. Tur också med trevliga bordsgrannar!
    All in all, väldigt bra!! Läs mer

Alfio A skrev om Wallmans Stockholm
    Show var ok personalen var glada försöka göra det bästa
    Mat var ränt katastrof dåligt Läs mer

Bo R skrev om Wallmans Stockholm
    Silver med dryckespaket.
    Allt var jättebra förutom ljudet. För hög ljudvolym störde showupplevelserna.
    Det var inte njutbart. Läs mer
  • 2020-02-22

Britt-Marie R skrev om Wallmans Stockholm
    Show.
    Blev mycket trevligt bemötta!

Bemötandet och uppassningen överträffade förväntningarna, allt var hur fint och trevligt som helst. Läs mer
  • 2020-02-19

Erica M skrev om Wallmans Stockholm
    Det var en superkväll med mycket hög klass på underhållningen. Ett extra + för Erik och hans fantastiska sångröst😊👍 Läs mer

Ulrika T skrev om Wallmans Stockholm
    Jag blev väl bemött av vår servitör. Och min kontaktperson som bokade var supertrevlig
    Mina förväntningar var att artisterna skulle vara bra och de uppfyllde detta med råge.
    Hade även stora förväntningar på maten o även dessa uppfylldes , tyckte även alla mins nära o kära.

Dock hade det varit bättre att ha 1 bord ist för 2 o nga tyckte ljudet var lite högt, o vill du bli grattad av artisterna- informera det

Men.. jag rekommenderar absolut Wallmans Läs mer

Christine M skrev om Wallmans Stockholm
    Tio personer hade middag på Wallmans Salong. Trevligt bemötande vid entrén. Roligt stämning och upplevelse. Showen var underbart och vi skrattade mycket. Personalen var duktiga båda på scenen och av. Kunde rekommendera bra vin till maten. Tack för en roligt kväll. Läs mer

Ulf L skrev om Wallmans Stockholm
    Silverpaket med allt beställt i förväg. Förväntade mig en blandning av sött och salt, vilket också infriades. Läs mer

Freddy S skrev om Wallmans Stockholm
    Fin upplevelse.
    Mycket bra mat.
    Över förväntan. Läs mer
  • 2020-02-08

Marcus L skrev om Wallmans Stockholm
    Bra mat, fantastiska uppträdanden. Läs mer
  • 2020-02-08

Maria S skrev om Wallmans Stockholm
    köpte Silver paket till Wallmans show middag den 1/2/2020. Vi blev väldigt fin mottagna och själv start på show i baren var toppen! Sedan när vi visades till vår bord va jag lite besviken! Det va många omkring oss som va bara 2 personer i sällskap men fick bästa platser medan oss som va 4 personer fick halv vy mot scenen! Det kändes att det va vår placering sämst! Vidare, vår host va inte så mycket aktivt , vi såg inte så mycket av henne! Jag tycker show va jätte bra med service kan absolut vara mycket bättre! Vidare, vill påpeka att mat portioner skulle vara mer jämna! Vi hade så olika kvantitet o kvalité på våra tallrikar! Dessutom kvinna som va i bår sällskap fick ont i magen o spy bara några timmar efter middagen!!
    Det va min födelsedag firande där men jag skulle inte komma tillbaks bara för show! Det måste vara komplett utbud bra för att längta tillbaks eller gör att rekommendera den till vännerna! Läs mer

Andreas A skrev om Wallmans Stockholm
    Väldigt trevligt bemötande. Väldigt bra variation på låtarna och en allmänt härlig atmosfär. Kan starkt rekommendera Wallmans. Läs mer
  • Torbjörn O

2020-02-07

Torbjörn O skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte Date-paketet för två personer.
    Blev vänligt bemött av Tove som gav oss varsitt glas champagne och visade var vi skulle vara i baren. Senare blev vi visade till vårt bord (nr 64?) av Tove. Under kvällen serverade Tove samt en kollega oss mat och vin.
    Kvällen överträffade mina förväntningar, då vi fick bra service vid ett avskilt bord, precis som jag önskat mig.
    Enda minuset var att en pelare skymde showen så det var svårt att se vissa artister.
    Maten var god men saknade grönsaker till huvudrätten. Efterrätten mycket bra! Läs mer

Therese E skrev om Wallmans Stockholm
    Wow bästa kvällen vi haft på väldigt länge!! Vilka proffs alla är :) Maten va magisk, drinkarna super goda..
    All personal va proffs ut i fingerspetsarna allt från garderob till artister, sååå nöja!! Läs mer

Jennie K skrev om Wallmans Stockholm
    Wallmans dinnershow
    Trevligt bemötande
    Man blev överraskad och det är fantastiska artister.
    Är dock besviken på platsen vi fick. Vi hade bokat dyraste med bra sikt. 5 personer. Vi hamnade i ett trångt "bås" med soffor och bakom oss sätt det 2 personer som delade på ett bås för säkert 8 personer. Vi fick krångla in oss ocj fick knappt plats med benen och försöka vända oss för att se scenen. Det var även väldigt väldigt varmt även för mig som inte är så värmekänslig.
    Men resterande var en toppenupplevelse. Läs mer

Petra B skrev om Wallmans Stockholm
    Otroligt trevligt bemötande av all personal, man kände sig otroligt välkommen. Tyvärr var maten lite olika kvaltiet på, mycket bra förrätt som var både god och varm, huvudrätterna var tyvärr svala och inte helt genomtänkta.
    Duktiga showartister men man kan hoppa över några humoristiska inspel så som trollkarl och liknande, blev lite skämskudde på dessa. Läs mer

Maria J skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte kategori Guld.
    Lite tråkigt att få ett födelsedagserbjudande med 100kr rabatt per person, som bara gällde för nybokning, när vi hade varit ute i god tid för att just fira födelsedag hos er.
    Fantastik bra och proffsig show.
    Mycket bar service av trevlig personal.
    Maten ok, något små portioner tyckte en del i vårt sällskap. Läs mer

Hans S skrev om Wallmans Stockholm
    Har besökt Wallmans minst 20 gånger genom åren.
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande.
    Tyvärr var maten lite av katastrof - kötträtt - och årets segaste köttbit som troligtvis aldrig blev grillad för den helt rå.
    Tvingades att lämna 95 % av den.
    Jag såg att det fanns några andra gäster som fick en grillad köttbit!
    Artisterna är bra men alldeles för mycket "Idol-influerad" musik som bara vänder sig till ungdomen. Förr om åren har ni kört i första pausen 50-tals-musik, i andra pausen 60-tals-musik och tredje pausen 70.tals-musik o.s.v - allt detta var tyvärr borttaget.
    Ljudvolymen på slutet var hemsk. Läs mer

Lise-lotte E skrev om Wallmans Stockholm
    Vi blev varmt Välkomnande och informerande.Väldigt bra service med en utsökt kött meny.Otroligt proffsiga artister,en magisk show.Drinkarna var supergoda.Vi hade en superkväll. Läs mer

Carin E skrev om Wallmans Stockholm
    Show med middag Stockholm Wallmans.
    Bra bemötande vid ankomst.
    Kändes som om det var färre uppträdanden under kvällen än vad det brukar vara.
    Middagen var god. Men att betala för vattnet kändes inte helt ok. Det kändes som om priserna ökat sen i höstas på vinet också.
    Jag var inte lika nöjd den här gången som jag har varit förut. Läs mer

Susanne A skrev om Wallmans Stockholm
    Helt fantastisk kväll från början till slut. High class. Och vilka artister wow verkligen. Hit kommer vi igen! Enormt tack! Läs mer

Anne M skrev om Wallmans Stockholm
    Middag med en vän till black friday pris. God mat bra service och proffsig underhållning.
    Gör gärna om det. Läs mer

Roger J skrev om Wallmans Stockholm
    Underbart, god mat och mkt bra uppträdande Läs mer

Tiina V skrev om Wallmans Stockholm
    Vi är jättenöjda, vilken upplevelse, både med underhållning och med maten. Läs mer
  • Ingella B

2020-02-06

Ingella B skrev om Wallmans Stockholm
    Underhållningen och maten va perfekt men sanningen är att jag va väldigt illa berörd när jag lämnade Wallmans.

Jag va där med min pappa som fått denna upplevelse av mig i julklapp. Jag är 48 år och detta va första gången som jag gick ut själv med pappa, nu 73.
    Servitören, tjej med ljust hår, behandlade mig som luft. Tilltalade bara och tittade bara på min pappa. Jag har aldrig varit med om att bli behandlad som luft och kan konstatera att det kändes väldigt obehagligt. Fick känslan att hon bestämt sig för att detta va en gammal man som har en relation med en ung kvinna.

Jag la ut mycket pengar på denna kväll. Vi hade två flaskor vin till maten o helst av allt hade jag bara velat säga till henne att hon hade inte haft ett jobb om personer som mig inte va där vilket gör att det minsta jag kan begära är att få respekt.
    Men denna kvällen va till för pappa, det va han som skulle ha min energi.
    Kvällen va helt underbar med pappa där vi båda vågade prata på ett sätt vi inte haft tillfälle till tidigare men hade i efterhand bokat något annat för oss om jag förstått att jag skulle få detta bemötande. Läs mer

Eva S skrev om Wallmans Stockholm
    Trevligt bemötande, bra underhållning och god mat, den kunde dock varit varmare Läs mer

Camilla R skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade en Guldkväll, beställde Guldmenyn. Supergott och proffsig service. Hade höga förväntningar och jag blev inte besviken. Vi var alla 4 väldigt nöjda med kvällen. Har rekommenderat evenemanget till kollegor o vänner.
    Vill passa på att lyft fram vår värd Erik. Mycket proffsig hela kvällen. Guldstjärna. Läs mer

Eva H skrev om Wallmans Stockholm
    Positiv upplevelse. Mycket god och riklig mat. Bra show med toppen avslutning i Miamitema. Isidor som trollade för oss privat; så skicklig och rolig. Vi är mycket nöjda med kvällen som helhet och med bra service. Läs mer

Per D skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte guldpaketet för 2 personer
    Från det vi gick in till det vi gick ut var bemötandet bra, vänligt och positivt på alla sätt.
    Våra förväntningar var stora inför besöket och de uppfylldes mer än väl.
    Vi är mycket nöjda med besöket, kommer gärna tillbaka och kommer att rekommendera Wallmans för våra vänner och bekanta. Läs mer

Sebastian S skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket bra show och helt okej mat Läs mer
  • 2020-02-02

Anders E skrev om Wallmans Stockholm
    Hej
    Vi firade en födelsedag och julklapp till barnen så vi bestämde att vi skulle gå till Wallmans. Köpte paket på nedre plan med fri sikt, vad händer? Jo halva sällskapet på 10 personer hamnade bakom en stolpe så scenen syns ej samt att bordet sitter ihop men ett annat sällskap som är ganska högljudda.Serveringen var det lite si och så med. Tycker att man borde se scenen när man betalat för fri sikt annars kunde vi valt skymd sikt.
    Anders Läs mer
  • Jens E

2020-01-30

Jens E skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var tre personer som var på en lördagsshow på Wallmans och hade en riktigt kul kväll.
    Trevligt bemötande, goda drinkar, jävligt bra show med duktiga artister. Maten var helt ok, inget superb men höll måttet. Läs mer
  • 2020-01-28

√öse S skrev om Wallmans Stockholm
    70-års kalas för Svärmor. Galet bra och fin uppvaktning av er med drink som det slog gnistor om. Det var superbra show och det blev en toppenkväll som hon aldrig kommer att glömma. Jättebra shownummer. Extrakul när ni fick upp publiken. Mixen av show och mat fungerade jättebra. Vi behövde aldrig vänta eller så. Fortsätt så här. Ni är jätteduktiga, jag kan inte se vad ni ska förbättra. Läs mer
  • 2020-01-26

Malin S skrev om Wallmans Stockholm
    Underhållningen var toppen! Bra ljudkvalitet på ljudet. Hade dock förväntat mig en lokal som matchade ordet salong... Maten var bra, och toaletterna fräscha. Fint att ni (reco)skänker pengar till Barncancerfonden. De har stöttat oss fantastiskt under och efter vår sons bortgång. Läs mer

Irhana M skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var 5 i sällskapet varav två från England, alla tyckte om show och bemötande. För mig är det 4:e gången och i.o. m att jag tyckte om bemötande och show tidigare blev det en 4:e gång med min familj. Det är kul med lyckade förnyelser.
    Ha det gott och lycka till vidare!
    Irhana Malovic Läs mer

Fredrik P skrev om Wallmans Stockholm
    Rolig samt underhållande! Kul med trollkarl i shownumret.
    Hade kunnat vara lite roligare ”glutenfri” förrätt. Läs mer

Linda J skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var alla väldigt nöjda med helheten, maten, showen, servicen. Våra förväntningar överträffades! Läs mer

Magnus P skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte silverpaketet, jättenöjd,ångrat faktiskt att jag inte köpt guldpaket. Riktigt bra upplevelse, överträffade förväntningarna för alla som var där. Trodde det skulle vara mer oldfashion, gammaldags revy.Gå och se den speciell om ni vill fira något. Rekommenderas verkligen till alla. Läs mer

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm