Alla kategorier Bar Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Wallmans Stockholm

Wallmans Stockholm

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser!

Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans.

Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig.
Artisterna, som även är kvällens serveringspersonal, är era personliga guider under en resa genom decennier av musik till smakerna av en välkomponerad överraskningsmeny.
Maten är minst lika viktig som showen. På Wallmans har några av Sveriges mest omtyckta artister under de senaste decennierna upptäckts och nya stjärnor föds ständigt

Gör som hundratusentals tidigare gäster och besök anrika Wallmans Stockholm.

Välkommen!

Sön: Stängt

Läs vad 210 kunder tycker om Wallmans Stockholm

• Karin G
    Karin G skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade en helt fantastiskt trevlig kväll med god mat och trevlig personal. Läs mer
  • Jane J
    Jane J skrev om Wallmans Stockholm
    Hej!
    Allt fungerade perfekt rent praktiskt inför vårt besök med trevligt bemötande osv. Liksom på plats. Supergod mat. Miss gällande kaffet och att det inte ingick, men den infon kan jag bara missat och bara tog för givet :-)
    När det gäller underhållningen var det hög nivå, liksom förra året. Rolig detalj där alla närvarande företag med personal var listade :-)
    Det vi kring vårt bord reagerade på var att vi inte gillade hur besökande man i publiken utsattes för ej önskvärd uppmärksamhet där det klart och tydligt framgick att han inte kände sig bekväm som "utsedd ny pojkvän" till manlig artist. Det skapade mycket skratt och roade många i publiken samt personal.
    Det tyckte vi inte var OK och är i min bok en form av mobbing eller en form av utsatthet på liknande sätt och vi led med honom. Därav att jag ej kunde sätta full pott i mitt betyg på kvällens upplevelse. Läs mer
  • Inga-lill B
    Inga-lill B skrev om Wallmans Stockholm
    Alla var mycket trevliga och vi fick bra service Läs mer
  • Lise G
    Lise G skrev om Wallmans Stockholm
    Totalt sett en god opplevelse. Vi var to personer og ville foretrukket å sitte på eget bord i stedet for på et "langbord" med flere andre. God mat, flott service og flott show. Läs mer
  • Anette K
    Anette K skrev om Wallmans Stockholm
    Vi besökte Wallmans med mitt företag , vi fick bra bemötande och service från början till skut. Föreställningen var verkligen bra , proffsiga serveringspersonal , vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Lars-åce H
    Lars-åce H skrev om Wallmans Stockholm
    Tänkte, innan ni kom med förfrågan om "upplevelsen" att tillskriva Wallmans i ärendet. Hoppas det ändå kommer till ledningens kännedom. Har varit kund i minst 15 år vid jultid på Golden Hits och Wallmans. I år blev vi (endast 4 personer) placerade på övervåningen, som vi har varit förut. Det var bakom en pelare, där 3 av sällskapet inte såg ett dugg. Dessutom var det en högtalare på pelaren som gjorde att vi måste hålla för öronen, även om vi i vårt liv är rockfantaster.
    Dessutom var den s k oxfilén knappt ätbar, trodde att det bara var jag som hade problem i sällskapet med senor och seghet i allmänhet. Tre av fyra fick lämna minst hälften av köttet kvar på tallriken.
    Jag förväntar mig ett svar från Wallmans och önskar därtill en ny middag för den helt misslyckade julmiddagen.
    Vår servitris, tillika dansare i gänget, var mycket till vår belåtenhet.
    Jag har aldrig i mitt 74-åriga liv klagat på någon restaurang eller show!
    Lars-Åce Holm Angantyrvägen 4 184 51 ÖSTERSKÄR 070-667 66 27 lars-ace.holm@bahnhof.se Läs mer
    2017-12-13 Wallmans Group svarar Lars-åce H
    Hej Lars-Åce,
    Tack för att du hör av dig till oss.
    Vi ber om ursäkt att vi inte lyckats tillmötesgå era förväntningar denna gång.
    Jag kommer att kontakta dig så får du berätta mer om eran kväll.
  • Karin Erika F
    Karin Erika F skrev om Wallmans Stockholm
    Inte samma bra upplevelse som tidigare. Ingen som tog emot oss denna gång, vi fick söka upp en värdinna. Hade bokat silverpaket och fick sitta på andra våningen, längst in. Såg inte allt som hände på scen. Hade en nybörjare till servitör, som även om han inte hade lärt sig allt än, i alla fall borde kunna och vara intresserad av att ta upp beställningar. Ingen mer gång på Wallmans för oss. Vi betalar ju en bra slant för att gå se och få en upplevelse. Maten var bra, förutom oxfilén. Läs mer
    2017-12-13 Wallmans Group svarar Karin Erika F
    Hej,
    Tack för att du hör av dig till oss och berättar om din upplevelse hos oss.
    Vi tar till oss av all kritik och ber om ursäkt att vi inte lyckats tillmötesgå era förväntningar.
    Du får jättegärna höra av dig till mig och berätta om er kväll.
    Jag nås på tel 08-50556034.
  • Maritza F
    Maritza F skrev om Wallmans Stockholm
    Showen var Excellent...
    Mat var god men för små portion... skulle vi gärna ha Jul-buffé.
    Min man och sonen var hungriga.. saknade jul smak. Läs mer
    2017-12-13 Wallmans Group svarar Maritza F
    Hej Maritza,
    Tack för att du hör av dig till oss och berättar om er upplevelse hos oss.
    Vad roligt att höra att ni tyckte om årets show.
    Vi tar till oss av all kritik och är glada över att du hör av dig till oss så att vi kan bli bättre.
    Önskar dig en fortsatt fin dag. Hälsning Sanna
  • Liselott Maria C
    Liselott Maria C skrev om Wallmans Stockholm
    Jättebra och rolig show.. Maten var fantastisk. Trevlig personal. Vi var helnöjda med kvällen. Läs mer
  • Ragnhild A
    Ragnhild A skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade en mycket underhållande och trevlig kväll med fantastisk schow, duktiga artister.
    God mat. Det enda som störde var att mellan uppträdanden var bakgrundsmusiken (julmusik) alldeles för högt ställda.
    Trevligt om man kan prata med sin bordsgranne utan att skrika. Inga problem med hög musik under själva uppträdandet. Läs mer
  • Edbergs L
    Edbergs L skrev om Wallmans Stockholm
    Hela vårt besök är till belåtenhet.
    Trevlig personal.
    God mat. Läs mer
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Wallmans Stockholm
    Bemötandet har varit hjärtligt & sakligt från första stund.
    Jag har redan för flera år sedan besökt era faciliteter, och standarden har hållit hög klassa hela tiden.
    Vid senaste besök hade vi köpt en dinnershow, vilken fullständigt håll sitt mått. Läs mer
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Wallmans Stockholm
    Best.underhållningen på nätet. Köpte ett paket med mat dryckespaket samt extra för mousserande vin. Maten bra, bra underhållning. Men jag tycker att det är i trängsta laget att sitta och äta. Annars bra. Läs mer
    2017-12-11 Wallmans Group svarar Ingela S
    Hej Ingela,
    Tack för att du hör av dig till oss och berättar om din upplevelse.
    Vi på Wallmans hoppas på att få se dig snart igen.
    Önskar dig en fortsatt fin dag. MVH Sanna
  • Anette W
    Anette W skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var toppen och mina kollegor var jätte nöjda, mycket bra med tallriksservering! Dock två saker, scenkläderna tyckte vi var tråkiga och dessertbordet jätte gott men fullkomlig kaos när vi skulle ta efterrätt. Läs mer
  • Terttu R
    Terttu R skrev om Wallmans Stockholm
    Gruppen min var på Wallmans den 2. desember med sølvbilletter. De likte show og maten men ikke det at de kom til dessert bordet til slutt og det var nesten tomt og ble ikke fullt igjen. Det skulle være dessert nok også for alle ... I hvert fall når de betaler sølvbillettene. Läs mer
  • Malou B
    Malou B skrev om Wallmans Stockholm
    Min upplevelse av Wallmans var tyvärr mindre bra. Vi har varit där förut och då var service, engemang mm mycket bättre. Läs mer
    2017-12-11 Wallmans Group svarar Malou B
    Hej Malou,
    Tack för att du hör av dig till oss.
    Vi är ledsna att vi inte lyckats tillmötesgå dina förväntningar denna gång.
    Vi hoppas trots detta få se dig hos oss igen. Varmt välkommen tillbaka.
  • Evelina D
    Evelina D skrev om Wallmans Stockholm
    Vi vart väl mottagna från start där vi fick en personlig servitör som hade god koll på oss. Vi hade bronsplatsen vilket tyvärr innebar extremt dålig sikt till själva showen (dock hörde man allt väldigt väl), portionerna var väldigt små men väl smakande. Vid beställ ing av dryck tog det väldigt lång tid att få sin dricka och lika så vid betalningen. I övrigt var det en väldigt bra show och vi hade en trevlig kväll! Läs mer
    2017-12-13 Wallmans Group svarar Evelina D
    Hej Evelina,
    Tack för din feedback!
    Vad roligt att höra att ni hade en trevlig kväll och att ni tyckte om årets show.
    Vi tar till oss av kritiken och är glada över att du hör av dig till oss så att vi kan bli bättre.
    Vi hoppas få se dig igen på Wallmans. Önskar dig en fortsatt fin dag.
  • Agneta G
    Agneta G skrev om Wallmans Stockholm
    Bra show Men dålig info när man köper biljetter om att bronsbiljett var på läktare bakom en pelare. Så placeringen var inte vad vi önskade. Julshowen var kul men det extra biljettpriset var inte motiverat i förhållande till vanligt pris. Lite sill och ett godisbord med köpta plockgodis. Var det som var extra. Nej nej. Bättre förväntas för dubbelt pris. Läs mer
    2017-12-13 Wallmans Group svarar Agneta G
    Hej Agneta,
    Tack för din feedback!
    Vad roligt att höra att ni tyckte att årets show var bra.
    Vi hoppas få se dig igen på Wallmans. Önskar dig en fortsatt fin dag.
  • Bamse U
    Bamse U skrev om Wallmans Stockholm
    Lätt att boka, bra hjälp från Em med allt, det var många mail... gillar stället mycket. Årets julbord var dock lite av en besvikelse, upplevdes som trångt på plats. Förra årets julbord var buffé , detta år var det servering vid bordet. Maten var bra men inte samma känsla som vanligt julbord. Bra underhållning som alltid, otroligt bra service. Kul att dom känner igen en! Lite väl dyrt med drycken. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Wallmans Stockholm
    Underbar personal. Duktiga showartister.

God mat. Läs mer
  • Jannis B
    Jannis B skrev om Wallmans Stockholm
    Helheten av upplevelsen var bra. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Wallmans Stockholm
    Toppen show allt från mat till service var bra Läs mer
  • Monica H
    Monica H skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var på Wallmans Julshow. Har blivit mycket bra bemött från början till slut. Inga krångligheter när vi ville ändra lite i menyn :) Läs mer
  • Kaj R
    Kaj R skrev om Wallmans Stockholm
    Hej!

Vi var både mycket nöjda och missnöjda med vår upplevelse hos Wallmans sthlm.

Maten och det initiala bemötandet var väldigt bra, det hade gärna fått kommuniceras ut tydligare vid kontakten att man kunde komma in redan innan 18:30 då vi upplevde det lite stressigt från ankomst till showstart.

övre våningen där vi satt skulle må bra av bättre ventilation eller liknande då det snabbt blev extremt varmt vilket tog fokus från upplevelsen.

Vi hade en i sällskapet som kände sig väldigt kränkt från en av era medarbetare, han i vårat sällskap blev glad när en av artisterna kom upp till övre våningen och ville återkoppla till en kollega ang. ett skämt som drogs tidigare under kvällen av artisten att man kunde låna högklackade skor och dansa på bordet. detta missuppfattades totalt dock som homofobi och min anställde kände sig väldigt utpekad och kränkt av händelsen.
    han upplevde att han inte fick chans att förklara heller vilket jag till viss del kan förstå kanske inte är det bästa under berusade former vilket gör att jag vill förmedla detta här.

Totalt sätt så var vi nöjda med upplevelsen men dessa ovan nämnda saker gör att känslan drogs ner tyvärr. Läs mer
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade en supertrevlig upplevelse. Alla var nöjda.
    Vi handlade först i baren, därefter beställde vi vid våra bort. Allt blev rätt och det var enkelt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Felicia W
    Felicia W skrev om Wallmans Stockholm
    En trevlig kväll med riktigt proffsiga artister- Showen var det inget fel på. Mycket proffsigt och skönt med paus ibland för att kunna äta. Dock var mottagandet obefintligt då man inte visste vart man skulle gå, ingen kypare som fanns att sätta oss ned och alla stod i en klunga som frågetecken. Extremt otrevlig servitör när jag frågade om det var han som var hovmästaren. Fick sedermera han som min servitör vilket var en besvikelse. Han var oförskämd och uttryckte sig så man knappt förstod vad han ville komma fram till (ej beroende på språkförbistringar). Maten var helt okej,dock var det tryffel i 2 rätter så de smakade likadant. Hade man speciakost fick man äta själv då maten kom 15 minuter före alla andra vid bordet.
    I det stora hela, show och artister var väldigt underhållande och begåvade men allt runt omkring var ett skämt. Läs mer
    2017-12-11 Wallmans Group svarar Felicia W
    Hej Felicia,
    Tack för att du hör av dig till oss och berättar om din upplevelse hos oss.
    Vad roligt att höra att ni tyckte att showen var bra.
  • S.Cecilia K
    S.Cecilia K skrev om Wallmans Stockholm
    Julshowen 2017 rekommenderas!

Perfekt kväll med allt!

Fattades 4 småsaker (om man är kräsen) som gör att de får 4 av 5 stjärnor för gårdagen av mig

Rätt nr 1. Lägg till 1-2 st små kalla potatisar
    Rätt 2. En msk till av puren
    Rätt 3: Ge 4 st potatis istället för 2 st
    Rätt 4: Snålt med olika sorters kex och röror till osten och rörerna stod inte vad det var. Fick chansa om det var fikon

Hade ovan varit ...så hade de rakt igenom fått 5 st guld stjärnor av mig..både mat och personal

Utöver det:
    -Glöm inte att de bara tar kort och inte kontanter
    -Glöm inte att ge dricks till personalen. Vilket är lätt när man druckit och betalar med kort (dricks tar de däremot emot även i kontanter om det inte ska växlas).

Underbara Personalen är värd en liten slant i dricks! Läs mer
  • Svetlana K
    Svetlana K skrev om Wallmans Stockholm
    Servicen var OK, men showen utvecklades till en homosex show,
    där en av de manliga artisterna satte sig i knäet på en välbyggd kille i publiken ett flertal gånger och talade beundrande om hans biceps.
    Det står oss upp i halsen denna glorifiering av homosexuella relationer, så vi lämnade showen. Läs mer
  • Anna Magdalena Sofia J
    Anna Magdalena Sofia J skrev om Wallmans Stockholm
    Trevligt och positivt bemötande. Serviceanda ut i fingerspetsarna. Fantastiskt god mat och himmelsk mat. Läs mer
  • Eva-lena Kristina J
    Eva-lena Kristina J skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastiskt god mat och mycket mat
    Roliga proffsiga servitörer
    Å de kunde musik, bra val av musik, fint stt de sjöng låtar från artister som dött senaste tiden. Läs mer
  • Ann W
    Ann W skrev om Wallmans Stockholm
    Bra . Tyvärr så var det lite skymda platser även fast dom sa att det skulle vara bra platser.
    Lite trångt i trappan upp t garderoben.. Läs mer
    2017-12-01 Wallmans Group svarar Ann W
    Hej Ann,
    Tack för att du hör av dig till oss och berättar om din upplevelse..
    Tråkigt att höra att ni inte var helt nöjda med placeringen.
  • Jonas Einar Lennartsson D
    Jonas Einar Lennartsson D skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket trevligt! Dock ett visst krångel med avbokning pga sjukdom. Läs mer
  • Ulla Kristina S
    Ulla Kristina S skrev om Wallmans Stockholm
    I stort var vi mycket nöjda, vi tyckte dock att musiken spelades på för hög volym, dels när artisterna uppträde men framförallt mellan när vi fick mat och skulle äta, det gick inte att föra samtal. Personalen var mycket trevliga och duktiga på att sjunga och uppträda. Läs mer
  • Kåre Gunnar B
    Kåre Gunnar B skrev om Wallmans Stockholm
    Bra uppträdande som passade de flesta.Lite högt dåligt ljud sång i mellanåt. Mat helt ok. Läs mer
  • Tiina N
    Tiina N skrev om Wallmans Stockholm
    En fantastisk kväll. God mat. Trevligt bemötande från början till slut. Mycket underhållande show med lagom tid för även umgänge och konversation i sällskapet. Rekommenderar gärna till vänner. Läs mer
  • Lena Margareta G
    Lena Margareta G skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var 4st som besökte Wallmans och vi var alla nöjda med allt från början till slut!! Läs mer
  • Camilla Katarina S
    Camilla Katarina S skrev om Wallmans Stockholm
    Inga problem att boka bord. Dock oklart när man skulle vara där, står att dörrarna öppnas 18.30 men att showen också börjar 18.30 !?
    God mat o trevligt bemötande, mycket bra show o duktiga artister! Vår servitris kunde dock inget om vin som vi frågade efter till maten. Sammanfattningsvis en mycket trevlig kväll! Läs mer
  • Margaretha W
    Margaretha W skrev om Wallmans Stockholm
    Långa väntetider för att komma fram till service företaget som man kan ringa till för information om Wallmans. Vi blev väl omhändertagna på Wallmans på själva festkvällen. Mycket bra mat. Läs mer
  • Maria Elisabet E
    Maria Elisabet E skrev om Wallmans Stockholm
    Bra underhållning, bra personal och god mat. Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Wallmans Stockholm
    Vet ej, då jag köpte dessa biljetter åt en kund. Läs mer
    2017-12-01 Wallmans Group svarar Helena S
    Hej Helena,
    Vi hoppas att din kund hade en toppenkväll hos oss : -)
    Önskar dig en fortsatt fin dag.
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket hög servicenivå från början till slut. Otroligt proffsigt bemötande både från säljare och personal på plats.
    Trevliga lokaler, intim atmosfär med personligt bemötande gjorde kvällen väldigt lyckad. Läs mer
  • Annelie E
    Annelie E skrev om Wallmans Stockholm
    Över förväntan, mat var bra o alla artister. Alla var supernöjda. o den här Jörgen vilken röst Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Wallmans Stockholm
    Svårt att få reda på när det hela börjar, olika uppgifter.
    ett sällskap på 10 pers blir placerade i 2st olika bås när man ska fira tillsammans. Läs mer
    2017-12-01 Wallmans Group svarar Mikael H
    Hej Mikael,
    Tack för att du hör av dig till oss. Ledsamt att höra att ni inte var helt nöjda med placeringen.
    Vi tar till oss av kritiken och vi kommer i fortsättningen bli ännu mer noga med hur vi placerar lite större sällskap och även se över informationen som går ut innan besöket.
    Vi hoppas få se dig igen på Wallmans trots det inträffade. Önskar dig en fortsatt trevlig dag. MVH Sanna
  • Daniel Å
    Daniel Å skrev om Wallmans Stockholm
    Super bra bemötande,bra mat,härlig stämning och en grymt bra show. Läs mer
  • Nils Erik E
    Nils Erik E skrev om Wallmans Stockholm
    Trevligt mottagande, god mat, trevligt uppträdande med bra musik- dock var ljudnivån i högsta laget.
    "Pavarotti" sjöng för Maria och gjorde det mycket bra, högsta behållning, samt ett minne för livet
    Mycket bra!!! Läs mer
  • Joar Å
    Joar Å skrev om Wallmans Stockholm
    Meget bra show og mat. Hyggelege servitørar. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Wallmans Stockholm
    Jag tycker att kvällen var riktigt bra och trevlig. Framförallt är artisterna duktiga och tillmötesgående. Maten är helt okej och även om jag inte åt allt som serverades pga att jag inte skulle beställt den maten själv ( man får ju inte välja meny) var helheten toppenbra Läs mer
  • Lena Maria K
    Lena Maria K skrev om Wallmans Stockholm
    Bra bemötande trevligt att bli uppropad till sin servitris att ”lena väntar” mycket god mat och bra uppträdande Läs mer
  • Lennart Karl-gunnar O
    Lennart Karl-gunnar O skrev om Wallmans Stockholm
    Allting var perfekt. Det här var andra gången vi var Wallmans, förra gången var i Malmö för 16 år sedan när hustrun fyllde jämt.
    Nästa gång blir väl när vi fira något speciellt. Läs mer
  • Jan F
    Jan F skrev om Wallmans Stockholm
    Woaw, show i toppklass!
    Pavarottis Nessun Dorma helt suverän.
    "Trumpet-songen" av Ella Fitzgerals (har jag för mig) nästan bättre än orginalet. Och mycket mer både klassiskt och sedan såklart också modernt.
    Och perfekt ljud med bra drag i perfekt volym.
    Kul och mycket trevligt med personligt mottagande och service under kvällen.
    Bra mat och dryckespaket där vinerna var bra avstämda med maten.
    Helt enkelt kanonbra :-) Läs mer

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm