Alla kategorier Bar Stockholms län Stockholm Norrmalm Wallmans Stockholm

Wallmans Stockholm

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser!

Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans.

Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig.
Artisterna, som även är kvällens serveringspersonal, är era personliga guider under en resa genom decennier av musik till smakerna av en välkomponerad överraskningsmeny.
Maten är minst lika viktig som showen. På Wallmans har några av Sveriges mest omtyckta artister under de senaste decennierna upptäckts och nya stjärnor föds ständigt

Gör som hundratusentals tidigare gäster och besök anrika Wallmans Stockholm.

Välkommen!

Sön: Stängt

Läs vad 684 kunder tycker om Wallmans Stockholm

• Trine R
    Trine R skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk opplevelse. Nydelig mat! Herlige artister. Coolt show!

Anbefales på det sterkeste! Läs mer
  • Annette M
    Annette M skrev om Wallmans Stockholm
    Jag köpte biljetten via Showtic, fick erbjudande i samband med köp av biljetter till Ghost på Chinateatern.

Mycket prisvärt. God mat och en fantastisk show. Måste säga att allt överträffade mina förväntningar.

Proffsigt bemötande och pricken över i, var att vi placerades tillsammans med två andra sällskap som var mycket trevliga.

Jag och gubben fick en underbar minisemester med olika inslag och fint väder i Stockholm under september månad.

Vi kommer definitivt rekommendera andra att ta chansen att besöka Wallmans. Läs mer
  • Hans Malte R
    Hans Malte R skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket bra.. och vilken god mat!!

Personligt bemötande. Trevligt.

Bra artister. Läs mer
  • Gudrun Susanna A
    Gudrun Susanna A skrev om Wallmans Stockholm
    Jag köpte ett Silverpaket med middag. Vi blev proffsigt mottagen när vi kom och stämningen var på topp. Fördrinken förgylldes med många bra uppträdanden redan innan vi kommit in i stora salen sedan blev det bara bättre och bättre ju längre kvällen gick. Fantastiskt proffsiga servitörer/artister. Jag kommer absolut att rekommendera detta vidare och även besöka Wallmans igen vid tillfälle.
    Tusen tack för denna fantastiska kväll!! :) Läs mer
  • Beatrice F
    Beatrice F skrev om Wallmans Stockholm
    Hej, bokade "date night" och Guld på Wallman och är super nöjd. Personalen super duktiga och proffsiga. Så vår upplevelsen är super! Läs mer
  • Johnny O
    Johnny O skrev om Wallmans Stockholm
    En fantastisk kväll på alla sätt!
    Duktiga och trevliga artister, god mat och en mysig miljö.
    Full pott! Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket bra mat för att vara en "showställe".
    Många av min personal hade aldrig ätit något godare så stor eloge till kockarna!
    Bra underhållning som alltid. Lite för mycket för en person att vifta med rumpan för en äldre herre som blev mycket förnärmad.
    Vår servitör/sångare var tog hand om oss på ett super fint sätt.

Med vänlig hälsning
    Trogen kund sedan tidigare som kommer tillbaka
    Janne Läs mer
  • Vibekr O
    Vibekr O skrev om Wallmans Stockholm
    Skønt show, lækker mad og gode vine, fantastisk oplevelse, som jeg helt klart vil anbefale andre! Läs mer
  • Ragnheidur S
    Ragnheidur S skrev om Wallmans Stockholm
    Der var fantastick bra. Maten service Vinet och showen var topped bra Läs mer
  • Nicklas C
    Nicklas C skrev om Wallmans Stockholm
    8 personer på middag
    Allt var fantastiskt. Det runda bordet var helt perfekt. Läs mer
  • Daniel Ã
    Daniel à skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade förväntningar att sitta i de små båsen och ensam i ett eget bord som sist när vi var där, den här gången fick vi sitta i ett långbord med två olika par bredvid. Men med trevliga bordsgrannar och fantastisk show blev allt perfekt ändå! Bättre info vid bokning vore önskvärt så man kan välja bordsplacering lättare. Läs mer
  • Lyudmila K
    Lyudmila K skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var perfekt. Maten, show, personalen. Läs mer
  • Inger Elisabet W
    Inger Elisabet W skrev om Wallmans Stockholm
    Guldmeny dryckpaket och show. För mycket oljud och trängsel för min smak och för mycket alkohol. Personalen och artisterna var mycket bra och maten jättegod. Läs mer
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Wallmans Stockholm
    Utmärkt mat, standard scenuppträdande, yveksam lokal, tveksamt prisvärt Läs mer
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Wallmans Stockholm
    Silver paket. Jättegod mat. Duktiga dansare och sångare. Läs mer
  • Gunnila Kristina B
    Gunnila Kristina B skrev om Wallmans Stockholm
    Jättetrevligt! Vilken show och härliga sång o dansnummer. Dessutom var maten helt över förväntan!! Läs mer
  • Dennis Z
    Dennis Z skrev om Wallmans Stockholm
    Grymt man kan inte säga så mycket mer om det. Önskar en annan kunde sjunga som en gud. Läs mer
  • Petra H
    Petra H skrev om Wallmans Stockholm
    Helt underbart bemötande, show och mat mycket hög klass 😊 Vi hade Wallmans bästa servitör Krille som bara jobbat en vecka för dem. Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Wallmans Stockholm
    Vi bokade guldbiljetter och satt perfekt⭐️
    Servicen, showen å maten var TOPPKLASS✨✨✨✨✨
    Det var suveränt från början till slut!
    Vi kan VARMT rekommendera alla att göra ett besök! Läs mer
  • Alma M
    Alma M skrev om Wallmans Stockholm
    Hel magisk kväll,med super god mat och fantastisk underhållning Läs mer
  • Annette N
    Annette N skrev om Wallmans Stockholm
    Super härlig känsla att komma dit och bli mött av "vår servitör" Erik, som berättade om kvällens upplägg.
    Super trevligt bemötande hela kvällen
    Trots sitt egna uppträdande så hade han koll på oss vid bordet och kollade så allt var bra. Trevligt med information om maten som serverades under kvällen oxå.
    Ska man nu ha något att klaga på så kan det väl vara att det var lite hög mysig mellan uppträdanden så det var lite svårt att kommunisera runt bordet, då vi var ett gäng på 5 Pers. Läs mer
  • Tracy H
    Tracy H skrev om Wallmans Stockholm
    Wallmans är alltid underbart!
    Fantastisk personal, god mat och bra show! Läs mer
  • Louise S
    Louise S skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte guldpaketet för två personer som jag & min farmor gick på. SUPERUNDERBART! Trevlig personal, god mat, grymt framträdande!!

Det enda som va ett litet minus va att efterrätten inte va superrolig. Men resten av den fantastiska kvällen vägde upp rätt rejält! :D Läs mer
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Wallmans Stockholm
    Har varit här förut o detta är nog den jämnaste föreställning jag sett. Alla sängarna var mkt bra. Maten var oxå bra. visst detnkom in lite sent ibland, och vissa saker tog slut. Men för det priset och showen så var det absolut värt pengarna. En klar femma! Läs mer
  • Kerstin Margareta L
    Kerstin Margareta L skrev om Wallmans Stockholm
    Bra mat, bra show och ett be bemötande allt var bra. Läs mer
  • Jan Peter Stefan N
    Jan Peter Stefan N skrev om Wallmans Stockholm
    Totalupplevelsen var utmärkt. Allt var bra, dock ett minus till ordningsvakter som var mindre trevliga. Hade det inte varit för dom hade jag givit 5 av 5. När toaletter är trasiga kan inte vakter bli sura och stötta och be folk gå ut och göra sina behov på utsidan, stort minus Läs mer
  • Malin P
    Malin P skrev om Wallmans Stockholm
    Faktastisk mat, härlig personal och en fantastisk kväll som bjöd på skratt och gung i höfterna. Läs mer
  • Frida Anna Camilla E
    Frida Anna Camilla E skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket bra mat, trevlig och duktig personal, bra underhållning både med musik och trolleri. Lagom längd mellan måltiderna och lagom mängd mat. Super nöjd med allt!! Läs mer
  • Krista Elise R
    Krista Elise R skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket trevlig och professionell personal! Och mycket god mat! Läs mer
  • Ivonne L
    Ivonne L skrev om Wallmans Stockholm
    Hej,
    Jag ringde och berättade att vi hade en möhippa och hur många som vi skulle vara i sällskapet.
    Det gick jätte bra att boka genom telefonen, det mer praktisk än hemsidan. Mycket bra bemött via telefonen.
    Vi hade inga som helst förväntningar, utan bara att det skulle vara en fantastiskt show, vilket det var mer än förväntad.
    Det jag och vi alla i sällskapet, det var så mörkt där vi satt på bronsplatserna, vi kunde inte ens se maten. Vilket det var super tråkigt! Lite bättre belysning hade varit najs.
    Maten var super god!!!
    Det tråkiga att information nådde inte mig eller oss via telefon att vi kunde lämna några ord eller säga till att vi var där för att fira vår kompis som skulle gifta sig, vi visste inte att man kunde informera er om det! Så lite tråkigt med info.
    Annars var vår kväll super bra och super bra stämning från alla personal. Läs mer
    2018-09-18 Wallmans Group svarar Ivonne L
    Hej Ivonne! Tack för att du tog dig tid att skriva till oss. Vi är glada att ni hade en fin kväll hos oss och vi tar med oss din feedback.
    Allt Gott // Wallmans Genom Yanniqe
  • Lena Britt-marie B
    Lena Britt-marie B skrev om Wallmans Stockholm
    Jättegod mat bra underhållning fin service Läs mer
  • Clas Michael L
    Clas Michael L skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket bra mat. Grymma nummer och väldigt trevligt bemötande! Läs mer
  • Aki Jouni Johannes H
    Aki Jouni Johannes H skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte silverklass för 3 personer.
    Mottagande var bra och personalen var mån om att vi trivdes.
    Showen helt ok med några riktiga guldkorn.
    Vi hade en superkul kväll. Läs mer
  • Johan T
    Johan T skrev om Wallmans Stockholm
    Underbar mat och fantastisk underhållning med riktigt engagerade artister/personal. Läs mer
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Wallmans Stockholm
    Va supergod mat, jag hade beställt glutenfritt till mig och choklad, nöt och mandelfritt till sambon och det funkade utmärkt, full koll.
    Personalen va jättetrevlig och kvällen blev toppen.
    Dit ska jag fler gånger Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Wallmans Stockholm
    Underhållning, mat, dryckespaket.
    Blev utmärkt bemött hela tiden, från bokning, E-postkontakter och under kvällen.
    Hade stora förväntningar vilka infriades med råge. Underhållning och mat i toppklass.
    Firade min 60-årsdag - exakt på dagen. Blev kanonbra.
    Extrahyllad av artisterna med härlig humor och känslosamt framförande med kanonröst av Simone den kända "My heart will go on" ledmotivet från filmen Titanic. Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Wallmans Stockholm
    Var på Wallmans en lördag och åt middag samt såg showen. Maten var bra och servicen var fantastisk. Showen höll väldigt hög kvalitet och kvällen var helt enkelt fantastisk. Läs mer
  • Jan Ove Mathias R
    Jan Ove Mathias R skrev om Wallmans Stockholm
    Tyckte att detta var en fantastisk kväll. Show, mat och service. Kvällen lämnade inget mer att önska. Högsta betyg till alla inblandade. Läs mer
  • Lena Pernilla E
    Lena Pernilla E skrev om Wallmans Stockholm
    Underbar show med professionella artister. Riktigt god mat som jag anser ha blivit mycket bättre. Bra service Läs mer
  • Ann-sofie N
    Ann-sofie N skrev om Wallmans Stockholm
    Helkväll med 6 rätters middag samt show.
    Maten var sagolikt god. Det var bara chilipotatisen till oxfilen som var alldeles för stark.
    Showen var fantastisk. Proffsiga sångare som både var duktiga och roliga.

Allt var med andra ord helt suveränt! Läs mer
  • Susanne J
    Susanne J skrev om Wallmans Stockholm
    Toppen kväll med god mat och bra underhållning. Läs mer
  • Gunnar W
    Gunnar W skrev om Wallmans Stockholm
    Magisk upplevelse, fantastisk show och mat - helt extraordinär personal! Läs mer
  • Andrea E
    Andrea E skrev om Wallmans Stockholm
    Min upplevelse var helt otroligt bra!! Proffsiga artister !! Utsökt mat Helt underbart!!! Läs mer
  • Mari S
    Mari S skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket trevligt, fantastiskt uppträdande , fantastisk god mat, men synd att man fick stå upp för att se uppträdandet fördom stora stolparna var i vägen, annars var allt toppen Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Wallmans Stockholm
    Supertrevlig upplevelse, mycket god mat Läs mer
  • Lars Krister Benny P
    Lars Krister Benny P skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastiskt ställe, underbar personal och en enastående show i världsklass! Läs mer
  • Hans Niklas S
    Hans Niklas S skrev om Wallmans Stockholm
    Väldigt duktiga sångare och show personer. Bra mat. Vad mer kan man begära :) Läs mer
  • Adele H
    Adele H skrev om Wallmans Stockholm
    Otroligt god mat !
    Pigrimsmusslan var bland det godaste jag ätit ! Servicen var kanon och hela upplevelsen var något utöver det vanliga, toppklass! Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Wallmans Stockholm
    Mat och underhållning, blev fantastiskt bra bemött och Wallmans personal och underhållning nådde upp till våra förväntningar och maten var över våra förväntningar. Fantastisk kväll och upplevelse, vi var väldigt nöjda. Det enda som kändes lite tråkigt att vi förväntades dricka alkohol, känslan var att vi var ovanliga som ville ha upplevelsen men vara nyktra Läs mer
  • Carin S
    Carin S skrev om Wallmans Stockholm
    Middag m show
    Utmärkt och personligt bemött
    Superbra bordsplacering
    Jättegod mat 5 av 6 rätter perfekt tillagat
    Show helt med flera internationellt gångbara nummer
    Duktig och proffsig ensemble
    Mina förväntningar uppfylldes. Kanske hade showen kunnat vara ett snäpp vassare. Robotnumret i världsklass.
    Superbra kväll Läs mer

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm