Alla kategorier Bar Stockholms län Stockholm Norrmalm Wallmans Stockholm

Wallmans Stockholm

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser!

Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans.

Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig.
Artisterna, som även är kvällens serveringspersonal, är era personliga guider under en resa genom decennier av musik till smakerna av en välkomponerad överraskningsmeny.
Maten är minst lika viktig som showen. På Wallmans har några av Sveriges mest omtyckta artister under de senaste decennierna upptäckts och nya stjärnor föds ständigt

Gör som hundratusentals tidigare gäster och besök anrika Wallmans Stockholm.

Välkommen!

Sön: Stängt

Läs vad 871 kunder tycker om Wallmans Stockholm

• Kalle S
    Kalle S skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade kategori A med dryckespaket silver. Vi fick ett jättebra bemötande av all personal både före och under showen. Vi har ju varit ett tio-tal gånger på Golden och vi hade stora förhoppningar då vi tagit med oss 10 kompisar. Halva föreställningen var godkänd men sista delen med hårdrock var inte i våran smak så vi var besvikna på upplevelsen. All mat och dryck och våran bordsvärdinna jättebra. Läs mer
  • Carina W
    Carina W skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte kategori C plus extr paket.
    Vi vart väldigt omhändertagna. Mycket trevlig personal och showen var fantastisk Läs mer
  • Bert Conny S skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var på Wallmans Stockholm den 2/11. Maten och servicen var kanon, det vi upplevde som ett stort minus var att man satt väldigt trångt. Vi hade ju bokat en guldbiljett och hade förväntat oss lite mer plats. Hade man fått tips om balkongplatser hade vi nog försökt boka det. Tycker att man kunnat ha med en bild över scenen och platserna i annonserna. Bemötandet var helt fantastiskt så totalt sett OK inte mer pga. bordsplaceringen (trångt). Läs mer
  • Elsy Gunilla L skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var jättenöjda med mat, dryckespaket och servicen.
    Maten serverades tidsmässigt bra med underhållningen. En riktigt trevlig kväll. Läs mer
  • Joakim A skrev om Wallmans Stockholm
    Show med avsmakningsmeny
    Vi blev väl bemötta tills tror det var vaktchefen som dök upp då blev det en annan sämre stämning.
    Showen var OK men det har varit bättre.
    Men det var en trevlig kväll med god mat. Laxen var superb.
    Dom flesta har varit på Wallmans förr men sa att maten var mycket bättre denna gång än vid tidigare besök. Läs mer
  • Svante Lennart A skrev om Wallmans Stockholm
    Middag med underhållning, vi fick ungefär det vi förväntade oss.
    För hög ljudvolym gjorde upplevelsen mindre njutbar. Läs mer
  • Ã…sa Caroline A skrev om Wallmans Stockholm
    En jätte trevlig kväll👍😀god mat och bra uppträde! Så duktiga allesammans♥️Väldigt nöjd och belåten! Blir säkert ett nytt besök på Wallmans snart igen
    Guldplakett och dryckesvanor till, absolut som förväntat! Läs mer
  • Yngve Benny W skrev om Wallmans Stockholm
    köpte via nätet gick smidigt , showen levde mer än väl upp till mina förväntningar
    mycket bra !!!
    bra mat , bra service vid bordet ! Läs mer
  • Eva S skrev om Wallmans Stockholm
    Jag/vi valde Wallmans för att fira väninnans födelsedag!
    Hantering av beställningen var enkelt tydligt och fick alternativ som passade oss

Kombination av middag o musikalisk upplevelse var ett bra val!
    Trevligt bemötande vid ingången!👍🏼
    Att få träffa vår servitris var kanon bra...
    Lite smakprov av sång o gitarrspel under ’samlingen’ höjde trivseln.
    Bra blandning, kombination av musik o matupplevelse i lagom takt!
    Kockens val av maträtterna o smaken måste jag berömma. Mmmmm smaskens
    Våra vänner med spec. allergi var nöjda!
    Jag kommer att rekommendera ert ställe!

En enda som jag/vi lite anmärkning ... är LJUDNIVÅ-n. 👂🏻 Vi använde öronproppar men inte de andra gästerna 🎶🤪
    (Obehagligt för öronen i övre åldern o kan skada yngre generationens trumhinna)👂🏻

Mvh Eva Sebes Läs mer
  • Per Mikael E skrev om Wallmans Stockholm
    Utsökt mat med underhållning av världsklass Läs mer
  • Ellen H skrev om Wallmans Stockholm
    Superbra show och jättegod mat Läs mer
  • Mikael V skrev om Wallmans Stockholm
    Bra underhållning och trevlig personal. Läs mer
  • Marcus P skrev om Wallmans Stockholm
    Toppen bra show och god mat, rekommenderas verkligen.
    Bra bemötande av serveringspersonal. Återkommer gärna Läs mer
  • Per-erik L
    Per-erik L skrev om Wallmans Stockholm
    Väldigt bra serbering, artisterna jätteduktiga och bra balans och flow med mat och show. Kommer igen! Läs mer
  • Per Stellan K skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket bra och trevlig upplevelse. Läs mer
  • Holger Hã¥kan S skrev om Wallmans Stockholm
    Med måttliga förväntningar gick vi in vid öppnandet och blev visade platser i ett av båsen till vänster av Alex. Vi blev mycket väl omhändertagna och tyckte showen var mer än förväntat.
    Fantastiskt imponerade av maten.
    Vi var alla mer än nöjda med kvällen. Läs mer
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Wallmans Stockholm
    En mycket trevlig kväll med fantastiska sångare, god mat och service. Läs mer
  • Gunilla L skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte bronsplatser men blev jättebra placerade vid sidan om scenen. Kanonplatser för det priset.
    Vi blev glatt bemötta och showen var kanonbra. Maten var också i världsklass. Läs mer
  • Jean Bertil H skrev om Wallmans Stockholm
    Trevligt bemötande och roligt upplägg på underhållning.

Menyn och matkvaliteten höll högsta klass!

Musikvalet var inte i vår smak och med onödigt hög volym. Läs mer
  • Rose-marie D skrev om Wallmans Stockholm
    Ett jättebra ställe, personalen var helt suverän och servitrisen var tillmötesgående och lyssnade på vad vi ville ha.
    Det som jag tycker är lite synd är att vinet är väldigt dyrt. Läs mer
  • Siren F skrev om Wallmans Stockholm
    Gull meny med vin pakke. super kjekt og livlig gjeng :-) Läs mer
  • Lina Maria G skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var på Wallmans show i Stockholm lördag 3/11.
    Artisterna var jätteduktiga. Jag tycker från tidigare gånger att de brukar köra fler solonummer och det saknade jag lite.

Maten var överlag mycket bra, men de vegetariska varmrätterna var lite för stabbiga och var lite för lika. Läs mer
  • April Marie T skrev om Wallmans Stockholm
    Nja. Vi fick inte vara kvar för vi drack lite fort, hade förbetalt både mat och dryckespaket men allt ”brann inne”. Ingen återbetalning. Väldigt trist av en seriös aktör. Läs mer
    2018-11-13 Wallmans Group svarar April Marie T
    Hej!

Tack för att du tagit dig tid att ge oss din feedback.
    Du får gärna skicka mig ett mail på yanniqe.wikstrom@wallmansgroup.com så vi kan få höra mer om din upplevelse.

• Anna E skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade köpt guldbiljetter och är mycket nöjda med den goda maten och den högklassiga underhållningen! Läs mer
  • Elisabet N skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte guld paketet -Är lite missnöjd då det stod att man skulle ha bästa platserna med fri sikt. Fick ett bord långt bak från scen med många människor skymde sikten. Dotter satt med ryggen åt mycket av händelserna som skedde på andra ställen än scen (även hon hade skymd sikt av andra människor mot scen). Det borde vara en bättre beskrivning vad som menas med guld paket. Vidare lade vi till 100kr/person för att få en present. vi får då ett presentkort till Birka som kräver övriga kostnader av oss. När det står present förväntas man få någon inte att det ska krävas av mig att boka mig någon annan stans med övriga kostnader. vi kan även vara så att vi inte klarar sjön vad ska vi då med ett presentkort. Även Birka har sådana erbjudanden ibland utan kostnader från kunden sida. Med andra ord en värdelös present som jag skulle vilja ha pengarna tillbaka på. Läs mer
  • Per-erik G skrev om Wallmans Stockholm
    Show, mat och dryckespaket. Vi är helnöjda med både bemötandet, showen, maten och de serverade dryckerna. Vi var lite skeptiska från början. Vi hade valt Wallmans salonger därför att ville pröva något nytt i Stockholm. Det vi fick överträffade våra förväntningar.
    Med vänlig hälsning
    Per och Ulla Läs mer
  • Ann-margaret N skrev om Wallmans Stockholm
    Min søster var med for første gang, og vi gledet oss veldig. Jeg har selv vært både i Oslo og i København. Det startet bra med god mottakelse ved inngangen med flott sang. Vi hadde betalt for sølv billett og forventet noe bedre utsikt. Vi ble plassert rett ved siden av et eldre par som virket som ikke ville ha oss der og vi ville heller ikke sitte der. Det var lite koselig. Det førte til at vi fikk ennå dårligere sikt da vi satte oss litt vekk fra dem. I tillegg var humoren i showet noe på kanten. Ikke det man forventer på et slikt show. Må si at jeg opplever de to andre scenene som mye mer åpne med mulighet for bedre sikt der det er flere nivåer og ett mer innholdsrikt show med færre pauser. Läs mer
    2018-11-13 Wallmans Group svarar Ann-margaret N
    Hej Ann-Margaret!

Tack för att du tagit dig tid att ge oss din feedback.
    Vi strävar alltid efter att våra gäster skall lämna oss nöjda och vi hoppas vi får en chans snart igen att imponera på er.

• Ove Mikael A skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte kategori guld + dryckespaket + lite drinkar i baren.
    Bemötandet vid ankomsten var mycket professionellt och bra.
    Vi hade förväntningar på att uppträdandet skulle vara av bra klass medans maten kanske något sämre då det är väldigt många som skall serveras på kort tid.
    Wallmans överträffade våra förväntningar gällande både showen och maten. Mat och dryck var faktiskt av toppklass! Läs mer
  • Linda Chatarina D skrev om Wallmans Stockholm
    Grymt duktiga sångare och dansare!! Läs mer
  • Irene A skrev om Wallmans Stockholm
    Jag hade inga särskilda förväntningar men det var en otroligt mycket bättre kväll än vad jag trodde.
    Maten var fantastiskt bra, liksom underhållningen. Läs mer
  • Ing-marie Mia Christina J skrev om Wallmans Stockholm
    Kul upplevelse både för mage och sinnen! Allt levde upp till mina högt ställda förväntningar (inte första gången jag var där). De i sällskapet som inte tidigare varit på Wallmans var också supernöjda. Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Wallmans Stockholm
    En upplevelse som sent kommer att glömmas.
    Hade en underbar dejt kväll med mycket skratt, förundran och duktiga musiker och dansare.
    Maten va i min smak just denna överraskningsmeny så finns inget att slå ner på.
    Rekommenderar varmt att uppleva Wallmans om man gått i tankarna. Läs mer
  • Ingela V skrev om Wallmans Stockholm
    En fantastisk upplevelse. Både showen och mat var otroligt bra. Maten var högt över förväntan.
    Otroliga artister.
    Rekommenderas varmt att upplevas.
    Jättenöjd. Läs mer
  • Ann-kristin B skrev om Wallmans Stockholm
    Wallmans är toppen - mat, dryck och underhållning.
    Vi bjöd med våra vänner som fyllt 75 och 72 år - de älskade Wallmans och allt vad kvällen bjöd på! Wallmans passar alla åldrar - jättekul! Läs mer
  • Anette L skrev om Wallmans Stockholm
    superbra bemötande över förväntan Läs mer
  • Terje K skrev om Wallmans Stockholm
    Hej helt fantastisk mat och show
    Alt var helt toppen. Fantastisk kveld.
    Kjøpe silver billett. ...
    Vi vil gjerne tilbake til Wallmans. .
    Tack for en fantastisk opplevelse
    Mvh terje och lotta Läs mer
  • Monica L skrev om Wallmans Stockholm
    Allt fantastiskt utom att vi satt ooooooerhört trångt!!! Läs mer
  • Marie B skrev om Wallmans Stockholm
    Guldpaket. Vi blev väl bemötta och välkomnade av personalen, speciellt vår servitör Erik.
    Det var en trevlig kväll med proffsiga artister och god mat. Läs mer
  • Lena L skrev om Wallmans Stockholm
    Mkt proffsiga artister, maten över förväntan. Läs mer
  • Monica Maria V
    Monica Maria V skrev om Wallmans Stockholm
    Jag köpte varan över Wallmans hemsida på Internet
    Vi blev alla i gänget bemötta på ett ypperligt serviceminded sett mycket tack vare Eric.
    Allt var mer än förväntat
    En rakt igenom magisk kväll. Läs mer
  • Agnes Agne A skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastiskt, professionellt och mycket uppskattat! Gör gärna om det igen. Läs mer
  • Sarah T skrev om Wallmans Stockholm
    Vilken fantastisk personal, från de som serverade till de grymma artisterna! Supergod mat! Vilken tjejkväll vi fick!
    Tack Wallmans för allt! Läs mer
  • Maria S skrev om Wallmans Stockholm
    En fantastisk kväll. Vi blev bemötta med värme och kärlek redan då vi klev in. Jag som är multi-allergiker blev väldigt nöjd med all specialkost och hur denna blev presenterad.
    Jag hoppas att få chansen till fler besök framöver. Läs mer
  • Anneli F skrev om Wallmans Stockholm
    Jag var inte själv med då jag är kanslist och ordnade den här resan för våra anställda.
    Men vad jag har hört så var det väldigt trångt vid sittplatserna och då har vi bokat guldplatser och trodde nog att det skulle vara lite bekvämare, de fick knappt plats att ta sig in och ut från stolen, inte mycket plats sidledes heller:(
    showen i sig var de iaf nöjda med. Läs mer
  • Lisbeth G
    Lisbeth G skrev om Wallmans Stockholm
    Det var jättebra. Duktiga underhållare. 👍. Bra service. Blev bra bemötta. Vi hade guld presentkort. Present av våra söner. Det var bland det godaste mat jag ätit. Blev glatt överraskad trodde inte att det skulle vara sån kvalité på maten. Vi är supernöjda. Gick därifrån med ett leende på läpparna. Läs mer
    2018-11-13 Wallmans Group svarar Lisbeth G
    Hej Lisbeth!

Tack för dina fina ord! Jag hoppas det var en 5a som skulle fyllas i så det inte är något vi missat och kunde ha gjort bättre. Önskar dig varmt välkommen igen!
  • Susanne S skrev om Wallmans Stockholm
    Bra underhållning o helt fantastisk mat. Läs mer
  • Margareta S skrev om Wallmans Stockholm
    Vi blev väl bemötta och trevlig personal. Musiken var alldeles för hög och ingen variation på stil. Gick inte att prata med sällskapet. Har varit på Wallmans många gånger men detta var nog sista.
    Maten ok men lite dåligt smaksatt. Läs mer
    2018-11-13 Wallmans Group svarar Margareta S
    Hej Margareta!

Tack för att du tagit dig tid att ge oss din feedback.
    Vi strävar alltid efter att våra gäster skall lämna oss nöjda och vi beklagar att vi inte levt upp till dina förväntningar denna gång. Vi har många gäster så smak och tycke kan ju såklart variera. Jag hoppas vi får en ny chans framöver att imponera på er.

• Ã…ke Anders Einar W skrev om Wallmans Stockholm
    Den bästa uppsättning vi sett genom åren🔝 Maten och servicen dessutom mycket bra! Läs mer
  • Nina S skrev om Wallmans Stockholm
    Var på Höstföreställningen med Guldbiljett och 6-rätters. Blev bemött mycket trevligt och professionellt. Mina förväntningar var medel men Wallmans levererade verkligen. Blev glatt överraskad och kvällen var kanon. God mat, bra service och fantastisk show. Läs mer
  • Gunilla S skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte ett paket med show,mat och dryck.
    Bemötandet var på alla sätt jätte bra.
    Hade stora förväntningar då jag besökt Wallmans för många år sen och var mycket nöjd då.
    Så detta besök blev precis som jag hade förväntat mig, bra underhållning, god mat och kunnig serverings personal.
    Skulle absolut rekommendera andra att besöka Wallmans. Läs mer

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm