Alla kategorier Bar Stockholms län Stockholm Norrmalm Wallmans Stockholm

Wallmans Stockholm

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser!

Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans.

Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig.
Artisterna, som även är kvällens serveringspersonal, är era personliga guider under en resa genom decennier av musik till smakerna av en välkomponerad överraskningsmeny.
Maten är minst lika viktig som showen. På Wallmans har några av Sveriges mest omtyckta artister under de senaste decennierna upptäckts och nya stjärnor föds ständigt

Gör som hundratusentals tidigare gäster och besök anrika Wallmans Stockholm.

Välkommen!

Sön: Stängt

Läs vad 603 kunder tycker om Wallmans Stockholm

• Annelie T
    Annelie T skrev om Wallmans Stockholm
    En mycket trevlig upplevelse på Wallmans med proffsiga artister. Bra upplägg med show varvat med mat. Upplever dock att shownumren har blivit kortare och pauserna längre mot tidigare gånger jag besökt Wallmans.
    Ett stort minus för maten denna gång. Mycket konstig mat som inte var god drar ner betyget. Läs mer
  • Christina Marianne T
    Christina Marianne T skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket bra bemötande Hade inga förväntningar direkt. Helaupplevelsen var fantastisk Läs mer
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Wallmans Stockholm
    Guldpaket+Datenight.
    Trevligt bemötande och god stämning. Väääldigt trångt dukat, som packade sillar. Maten hygglig utan att nå höjder.
    Showen ser vi för 3e gången på 2 1/2 år, duktiga deltagare. Känns som att det behövs ett omtag och mer NYTT, för lite förnyelse. Sammantaget betyg 3/5. Läs mer
  • Pierre M
    Pierre M skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastiskt bemötande och en vilja att vi som besökare skulle ha det både trevligt och få äta gott, från den första sekund vi klev in genom dörren...och som höll i sig hela kvällen!! Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Wallmans Stockholm
    Personligt och glatt bemötande. Växlingen mellan show och förtäring var ett trevligt koncept och klassen på artisterna uppfyllde mina högt ställda förväntningar Läs mer
  • Lars-johan P
    Lars-johan P skrev om Wallmans Stockholm
    Otrolig bra mat och en fantastisk upplevelse! Vilken hel kväll detta blev! Ensamstående service och mycket trevlig personal. Stort tack till alla artister och till Wallmans! Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Wallmans Stockholm
    Alla 7 personer i vårt sällskap är väldigt nöjda med både mat, dryck o föreställningen. Rätt timing med uppträdande mat o dryck. Utmärkt service. Vi är jättenöjda!!!
    Eva Söderlund Läs mer
    Nelli K skrev om Wallmans Stockholm
    Det var en rolig kväll. Artisterna spelde fint. Bra upplevelse! Tack Läs mer
  • Carina M
    Carina M skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte showpaket med mat och dryckespacket. Blev oerhörd postivt bemötta och hade en fantastisk fin och minnesrik kväll! Läs mer
  • Mette Vassbotn E
    Mette Vassbotn E skrev om Wallmans Stockholm
    Flott underholdning, spennende og god mat. Veldig god drikkepakke:)
    Meget god service, en opplevelse for alle i gruppen. Läs mer
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Wallmans Stockholm
    Superbra show med god och spännande mat! Allt kanon Läs mer
  • Anna Elisabeth W
    Anna Elisabeth W skrev om Wallmans Stockholm
    Väldigt god mat och fantastisk show. Läs mer
  • Asthildur G
    Asthildur G skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var toppen bemötandet och maten och vilket show så duktiga 👍 Läs mer
  • Amanda L
    Amanda L skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var toppen! Maten var över förväntan och artisterna toppklass. Kul upplägg med smårätter. Läs mer
  • Lise-lott P
    Lise-lott P skrev om Wallmans Stockholm
    Jag har nu besökt Wallmans tre år i rad, kategori A. och samtliga bokningar har jag gjort med leona vonzeipel, wallmansgroup
    och av Leona fått ett mycket trevligt, tillmötesgående och proffsigt bemötande.

Besöken har varit tillsammans med mitt arbete, men också privat och upplevelserna har varit bra både vad gäller show och mat. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Wallmans Stockholm
    Det var tredje gången jAg var på Wallmans , denna gången för att fira en av sönernas födelsedag. Vi var oerhört nöjda med allt utom maten. Den var under all kritik. Och snålt tilltagen , vilket i och för sig inte gjorde så mycket eftersom ingen ville ha mer. Tidigare gånger var maten jättegod , så vi blev väldigt besvikna. Läs mer
    2018-05-22 Wallmans Group svarar Maria S
    Hej Maria!
    Tack för att du tar dig tid att skriva till oss. Vi beklagar att vi inte nått upp till era förväntningar vad gäller maten och vi hoppas att vi har en meny som passar er bättre nästa gång ni besöker oss. Varmt välkomna tillbaks. Allt gott Wallmans via Yanniqe
  • Beatrice W
    Beatrice W skrev om Wallmans Stockholm
    En kväll med vvänninorna hos er med middag o show

Underbart välkomnande
    God mat
    Härlig show
    Trevlig värdinna

Tack för en mycket trevlig kväll!! Läs mer
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Wallmans Stockholm
    Maten var mindre bra. Bland annat stenhårda nudlar & en del halvfabrikat. Artisterna gav 100%, very good! Läs mer
    2018-05-22 Wallmans Group svarar Josefine A
    Hej Josefine! Tack för att du tar dig tid att skriva till oss. Vi beklagar att vi inte nått upp till dina förväntningar vad gäller maten. Vi lagar alltid vår mat med kärlek och med färska råvaror så vi är såklart ledsna över att du upplevt att vi serverar halvfabrikat.
    Vi har alltid som mål att vår gäster skall lämna oss nöjda och tar med oss din input.
    Bästa Hälsningar Wallmans genom Yanniqe
  • Pia Mari H
    Pia Mari H skrev om Wallmans Stockholm
    Middag med show på Wallmans.
    Det var superhärligt!! Proffsiga artister och så ödmjuk med fin service. Hela familjen var ortoligt nöjda. Artisterna ser verkligen sin publik <3
    Vi lyckades få ett kampanjpris som var halva priset vilket gjorde så att vi kunde gå. Därav toppenbetyget. Vi hade inte haft möjligheten att gå med ordinarie pris. Läs mer
  • Pia Margaritha A
    Pia Margaritha A skrev om Wallmans Stockholm
    köpte en date night med min make, vi blev mycket trevligt mottagna och serverade. underhållningen va jätte bra och maten annorlunda men mycket god. jag hade inga förväntningar utan såg fram mot en trevlig kväll i trevligt sällskap. Läs mer
  • Bjã¶rn Roger G
    Bjã¶rn Roger G skrev om Wallmans Stockholm
    Tycker att allt fungerade bra... Mycket bra framträdanden.. Enda lilla minuset är att är man hungrig blir man inte mätt på de snålt tilltagna mat portionerna. Läs mer
    2018-05-22 Wallmans Group svarar Bjã¶rn Roger G
    Hej Björn!
    Tack för att du tagit dig tid att skriva till oss. Vi beklagar att ni inte kände er mätta efter våra många serveringar. Vårt mål är såklart alltid att man lämnar oss mätta och belåtna. vi tar med oss din input. Allt gott Wallmans via Yanniqe
  • Madelene L
    Madelene L skrev om Wallmans Stockholm
    Jag och mina vänner hade en fantastisk kväll. God mat och en superbra show med varierande genre av låtar av dessa duktiga artister. Högsta betyg! Läs mer
  • Svetlana M
    Svetlana M skrev om Wallmans Stockholm
    Det var min födelsedags present för min vännina
    Hade en fin upplevelse.
    Trevlig personal. God mat
    Duktiga artister.
    Nattklubb på slutet
    Rekommenderar . Läs mer
  • Nina N
    Nina N skrev om Wallmans Stockholm
    Väldigt trevlig och professionell personal. Spännande och god mat. Läs mer
  • Iris E
    Iris E skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk flott kveld, både mat og show Läs mer
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Wallmans Stockholm
    En underbar show! framförallt Tant Brun hade en fantastisk sångröst.
    Personalen var supertrevlig och tillmötesgående.

Maten mycket god. Framförallt tonfisken med wasabikrämen , mmmmmums!!! Läs mer
  • Nina Z
    Nina Z skrev om Wallmans Stockholm
    Toppenbra och trevligt bemötande, god mat och proffsig personal! Läs mer
  • Signe Ingela N
    Signe Ingela N skrev om Wallmans Stockholm
    Proffsig show! Enastående artister som både dansar, sjunger och serverar !! Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Wallmans Stockholm
    Jag och min man hade en helt underbar datekväll hos Wallmans. Blev mycket väl bemött och dom lyssnade på våra önskemål. Läs mer
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hadde en helt fantastisk kveld hos Wallmans, mye takket være vår super flotte servitør Erik. Han ga oss opplevelsen av å virkelig bli sett og tatt godt vare på. Ingen tvil om at han vet å selge seg selv og produktet. Vi opplevde at han virkelig tok godt vare på oss og ga oss en helt spesiell opplevelse.
    Maten var veldig god, og all drikken vi kjøpte også. Erik var flink til å komme med anbefalninger på vin og annet vi burde forsøke underveis.
    I fra vi kom og ble møtt av en vakt ute til vi var ferdig 5 timer senere stor koste vi oss på Wallmans:) Läs mer
  • Frans Andreas S
    Frans Andreas S skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte Guld-paketet.
    Showen var av högsta klass.
    Maten var helt ok.
    En trevlig kväll som väl uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • Christine S
    Christine S skrev om Wallmans Stockholm
    Trevlig personal , fartfyllda duktiga sångare, bra internationell blandning i musik styckena.. God mat o goda viner.
    Allt kan varmt rekommenderas. Man blir upprymd av ett besök på Wallmans Läs mer
  • Eva Marianne M
    Eva Marianne M skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket trevlig o duktig personal! Läs mer
  • Audrey C
    Audrey C skrev om Wallmans Stockholm
    I celebrated my 50th birthday at Wallmans. We had the dinner and show in the best location. The service was fantastic from beginning to end. I would happily recommend this to anyone. Everyone in my party had an amazing time. The food was varied and delicious. The singers and dancers were incredible. There was something for everyone. Läs mer
  • Elin Elisabeth Ã
    Elin Elisabeth à skrev om Wallmans Stockholm
    Överträffade våra förväntningar! Fantastisk show och bra mat! Läs mer
  • Lillemor W
    Lillemor W skrev om Wallmans Stockholm
    Helt ok! Ljudvolymen lite för hög men som tur är kan vi teckenspråk så man kan kommunicera ändå! Synd om andra kanske. Maten acceptabel under omständigheterna. Läs mer
  • Claes Gã¶ran B
    Claes Gã¶ran B skrev om Wallmans Stockholm
    Jag firade min frus 62 årsdag ( lite för tidigt), med ett guldpaket. bra mat och härlig underhållning. Det var en lyckad kväll. Läs mer
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Wallmans Stockholm
    Kan varmt rekommendera Wallmans,

Jag blev rekommenderad av Em Ståhl Lundström att flytta vårt valborgsfirande från en brasa till ett första klassig firande i värmen!

Jag tsm med 7 gäster njöt under valborg på 7 rätters och några flaskor bubbel!

Detta är mitt andra besök och nivån höjs för varje år, både när det gäller mat och dryck men även underhållningen!

Kan varmt rekommendera Wallmans för den som vill ha en upplevelse ut över det vanliga, totalt per skalla betalde vi under 900kr och det är enligt mig ett klipp!

Trevlig sommar!
    /Jonas Djurstedt Läs mer
  • Kjell Ove Ö
    Kjell Ove Ö skrev om Wallmans Stockholm
    En lyckad kväll på min födelsedag, bra mottagande och bra uppträdande Läs mer
  • Carl Gustaf Ã
    Carl Gustaf à skrev om Wallmans Stockholm
    Vi firade min frus och vår amerikanska väninnas födelsedag och det blev den fantastiskt bra upplevelse. God mat, god dryck, fantastiskt uppträdande och personligt bemötande. Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Wallmans Stockholm
    Som helhet - kanon! Show och personal va väldigt bra. Bra lyhördhet vid bordet, bra engagemang. Maten höll dock inte så hög klass, men jag hade inte förväntat mig så hög standard. Oxfilé och soppa va typ iskallt. Har rekommenderat detta till flera vänner, satsa lite mer på maten (behöver inte vara avancerat) så kommer ni få toppbetyg. Läs mer
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Wallmans Stockholm
    Både mat, service och show var toppklass! Läs mer
  • Dana Mihaela B
    Dana Mihaela B skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var toppen😊
    Verkligen en mycket trevlig upplevelse! Läs mer
  • Ghazwa Faisal Rajab R
    Ghazwa Faisal Rajab R skrev om Wallmans Stockholm
    De är jättetrevliga och jag fick en välbemötande. Jag köpte wallmans show för att överaska min man och det var en bra överaskning. Jag rekomenderar stark. Läs mer
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Wallmans Stockholm
    Trevligt uppträdande av duktig personal och god och spännande mat Läs mer
  • Odd Arne N
    Odd Arne N skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hadde en fantastisk fin kvel.vi ble tatt veldig godt vare på helt fra vi kom inn døra.Hyggelige verter og helt fantastiske sangere og dansere.Jørgen Olsson var fra samme sted som oss i Norge,han var utrolig flink,Eneste vi har å klage på er at vi så ikke sena fra der vi satt,så vi måtte stå opp for å se,men det gikk bra.Vi hadde en topp kveld🌼☀️ Läs mer
  • Peter R
    Peter R skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte middag med show . Showen var bra och vår seritris emelie var grymocg maten var så där kall och ganska smaklös. Läs mer
  • Bã¥rd A
    Bã¥rd A skrev om Wallmans Stockholm
    Jeg bestilte forestilling for en av mine tyske grupper (30 personer). De var fornøyde. Läs mer
  • Erik Tomas B
    Erik Tomas B skrev om Wallmans Stockholm
    1. God mat.
    2. Hög kvalitet på framträdandet.
    3. Trevlig och positiv personal.

- Tror jag saknade bekräftelsemail på bokningen, men kan ha städats bort av skräpposten. Läs mer

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm