Wallmans Stockholm

En del av Wallmans Groupwallmans.se

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser!

Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans.

Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig.
Artisterna, som även är kvällens serveringspersonal, är era personliga guider under en resa genom decennier av musik till smakerna av en välkomponerad överraskningsmeny.
Maten är minst lika viktig som showen. På Wallmans har några av Sveriges mest omtyckta artister under de senaste decennierna upptäckts och nya stjärnor föds ständigt

Gör som hundratusentals tidigare gäster och besök anrika Wallmans Stockholm.

Välkommen!

Sön: Stängt

Läs vad 1462 kunder tycker om Wallmans Stockholm

• 2019-10-09

Erja Enne S skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket trevlig upplevelse. Showen över förväntan och maten god. Servicen något sämre. Läs mer
  • 2019-10-09

Maria T skrev om Wallmans Stockholm
    Toppenkväll!!
    Rekomenderas varmt! Läs mer

Gunnar S skrev om Wallmans Stockholm
    en showkväll för 2 pers.
    jättebra bemötande
    förväntningarna var höga och vi tycker t.o.m. att de
    överträffades. Imponerande show och mycket
    trevlig personal. God mat. Läs mer

Bengt Micael Robert A skrev om Wallmans Stockholm
    Artister och serveringspersonal va fantastiska. Maten levde inte upp till förväntningarna, dålig rent av. Programmet va ok inte mer än så. Läs mer

Carina N skrev om Wallmans Stockholm
    Kören köpte Guldbiljetter.

Superbra kommunikation med Wallmans inför besöket.

Stora förväntningar på framförallt uppträdanden och vi blev totalt nöjda.

Vilken kväll. Toppen Läs mer

Erik H skrev om Wallmans Stockholm
    Show och 4-rätters middag 27/9. Supertrevlig personal, jättebra uppträdande och mycket god mat☺️ Läs mer

Ulf B skrev om Wallmans Stockholm
    Trevligt bemötande. Bra underhållning men maten var inte tillräckligt varm. Läs mer

Eva Annika M skrev om Wallmans Stockholm
    Vi valde de bästa platserna. Proffsigt att bli omhändertagen från början till slut. Hade en egen värdinna. Aktiviteten att fira var jätterolig! Att välja dryckespaket till maten var toppen! Wow, vilka talanger! Uppskattade den balettinspirerade dansen särskilt mycket! Friktionslöst. Väldigt god mat. Vilken upplevelse! Läs mer

Per Richard N skrev om Wallmans Stockholm
    Middag med show
    Bra bemötande
    Maten ok men inte mer
    Showen ok men ljudnivån extremt hög vilket förstör upplevelsen Läs mer

Malin Anna Nathalie E skrev om Wallmans Stockholm
    God mat och trevlig serveringspersonal. Otroligt bra show, väldigt proffsigt! En kanonkväll där vi också fick sjunga karaoke. Läs mer

Margareta N skrev om Wallmans Stockholm
    En trevlig kväll med god mat och duktiga artister. Men alldeles för hög ljudnivå! Läs mer

Lucas E skrev om Wallmans Stockholm
    Jag köpte dem dyraste biljetterna och valde till en date night, detta resulterade i att vi fick platser på en bordslängd där vi satt trångt, skymd sikt och jag fick vända mig varjegång det blev en show.
    Wallmans som show och underhållning är 5 av 5.
    Platser och vad man tror man blir lovad när man väljer det bästa 2 av 5 Läs mer

Julianne B skrev om Wallmans Stockholm
    Trevligt koncept med både mat och underhållning. De som uppträder är mycket proffsiga och trevliga. Vi har varit på Wallmans 5 ggr. och faktiskt aldrig blivit besvikna. Vi fick 4 rätter med desserten och allt smakade gott. Vi kommer att besöka Wallmans flera ggr. Läs mer

Per Ingemar R skrev om Wallmans Stockholm

T.o.m bättre än för 3 år sedan fast det
    Var bra då med
    Vi köpte silver Läs mer

Patrik L skrev om Wallmans Stockholm
    Perfekt bemötande, vi kom sent och alla stod och väntade på oss! Läs mer
  • 2019-10-01

Fantastisk underhållning
    Fantastisk personal
    Fantastisk stämning
    Fantastisk publik
    Tråkigt att det per automatik måste finnas en vakt i lokalen och att lite för mycket alkohol intas vilket betyder att det blir onödigt stökigt. Kanske idé att skippa eller tydligare ange alternativ till dryckespaketen. De gör att det dricks lite för mycket, vilket förtar en del av den positiva upplevelsen.
    Jag är absolut inte en ivrare av att det ska vara helnyktert men upplevde att alkohol intogs lite väl mycket, kanske är det där som ni tjänar en extra hacka med pengar men ni är för bra för att tjäna pengar på det sättet. Läs mer

Lotten B skrev om Wallmans Stockholm
    Kunde inte varit bättre!
    Super god mat, trevlig personal och en helt underbar show.
    Tack för att ni gjorde vår kväll oförglömlig 💐 Läs mer

Linda J skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var 11 stk som hadde guld billetter. Vi var veldig fornøyd med plasseringen, og stemningen var upåklagelig. Vi ble veldig godt tatt imot av Anna og fikk god oppfølging under hele kvelden. Jeg hadde store forventninger til kvelden, da jeg har vært på Wallmans tidligere, både i Oslo og i København. Det var litt mindre og intimt hos dere i Stockholm, noe som gjorde opplevelsen enda bedre. Alt i alt, en flott opplevelse og som enkelte av gruppen uttalte som magisk! Läs mer

Jan-olof P skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte guldplatser och fick väldigt bra platser. Vår kille Erik servade oss mycket bra. Bemötandet från bokning till en väldigt trevlig kväll var mycket bra. Eftersom vi ej varigt där tidigare bara hört från andra hur trevligt det är så fick vi en trevlig kväll. Läs mer

Gordana C skrev om Wallmans Stockholm
    Jag fick Guld biljett av mina medarbetare på Fittja VC när jag tog min pension.
    Det var fantastisk både med bemötandet , maten och framför allt storartad underhållning .
    Tack för en mkt fin kväll.
    Gordana. Läs mer

Bert Ö skrev om Wallmans Stockholm
    Bra bemötande och en trevlig kväll. Läs mer

Nina P skrev om Wallmans Stockholm
    Upplevelse i kategori silver som vi fått i present via Greatdays. Vi är supernöjda, det var ännu mycket bättre, proffsigare och trevligare än vi förväntat oss. Artisterna var fantastiska och jättetrevligt att ha en "egen" servitör. Härlig mat! Bra upplägg med liten showstart i barrummet. TACK! Läs mer

Anna W skrev om Wallmans Stockholm
    Showen var toppen, maten sådär (vissa grejer för starka, andra smaklösa). Jättenöjda med personalen/artisterna! Läs mer

Kent W skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte för åtta personer, för att fira två nyblivna 60-åringar. Bemötandet var lysande och mina förväntningar överträffades av den proffsiga och långa showen. Kändes som att alla var helnöjda. Jag var på Wallmanns för 15 år sedan och upplevelsen nu var mycket häftigare. Läs mer
  • Ani K

2019-09-28

Ani K skrev om Wallmans Stockholm
    Härlig Personal och jättefin service!
    Maten var jättegod,
    jättebra tajming mellan mat och show,
    rekommenderar detta starkt! Läs mer

Bo A skrev om Wallmans Stockholm
    Bra bemötande. Bra plats. Bra mat. Bra artister. Läs mer
  • 2019-09-27

Ann G skrev om Wallmans Stockholm
    köpte på nätet 30 års present till min son vi var totalt 12 st
    vi hade jättetrevligt god mat och jättebra blandat uppträdande.
    artisterna var jätteduktiga det var bättre än jag väntat mig.

ska på julshowen med jobbet och det ser jag fram emot Läs mer

Magnus E skrev om Wallmans Stockholm
    Både maten och musikurvalet kunde ha varit bättre för det priset. Läs mer

Maud H skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte Guld och satt på bästa bordet.
    Utsökt mat och jättetrevligt bemötande av vår värd Adam? Duktiga artister. Blev glatt överraskad av hela kvällen. Vi tyckte lika alla fem tjejerna, inklusive Mary vår 70 åring som vi firade. Läs mer

Therese S skrev om Wallmans Stockholm
    Så besvikna. Långa pauser och lite underhållning. Hemskt varm lokal och så trångt. Läs mer

Joachim R skrev om Wallmans Stockholm
    God service.

God mat.

Fantastisk underhållning.

En mycket trevlig kväll! Läs mer

Holm S skrev om Wallmans Stockholm
    Gört bara gört!
    Gå dit, ta emot glädjen och bli uppfylld. Läs mer

Anne-li B skrev om Wallmans Stockholm
    Bra mat, toppen servitör/artist och det firande vår svåger fick var fantastiskt! Läs mer

Marie J skrev om Wallmans Stockholm
    Första gången för mig på Wallmans och blev välkomnad av Amanda som sedan gjorde allt hon kunde för att förgylla kvällen för oss! Läs mer

Sonja O skrev om Wallmans Stockholm
    En oförglömlig kväll med mina 3 väninnor som aldrig varit på Wallmans. De var jättenöjda och kommer säkert att besöka er igen. Maten utmärkt. Vi blev mycket bra omhändertagna av Anna som var både en bra artist och servitris. Hon bidrog verkligen till trivseln. Duktiga artister och en fin och omväxlande show. Läs mer
  • Jan H

2019-09-26

Jan H skrev om Wallmans Stockholm
    Jag har sedan starten 1991 haft möjlighet att få kärlek, engagemang och visad äkta sevicekänsla som om jag och mina vänner undehölls av våra barn, genuin familjekänsla. Läs mer
  • Britt E

2019-09-26

Britt E skrev om Wallmans Stockholm
    Jag hade dryckespaketet och köpte två drinkar i baren.
    Jag blev bemött på ett väldigt trevligt och glatt sätt.
    Jag förväntade mig god mat och bra uppträdande, och det var över förväntan.
    Maten var god och servitrisen väldigt trevlig, uppträdandet var jätte bra och hade gärna fått hålla på lite längre.
    Med andra ord, jag är helnöjd. Läs mer

Marlene P skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk show och mat! Super trevlig personal. Läs mer

Kollberg S skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte mat och show. Visste vad Wallmans är så jag förväntade mej Wallmans. Tyckte showen var jättebra med olika teman. Maten var bra men lite fundersam över matvalet. Om man är allergisk mot fisk (som ingick i menyn) måste man då vara vegetarian? Jag valde huvudmenyn med fisk och det hick att välja bort på plats men lite stökigt blev det. Läs mer

Yngve N skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket bra som helhet. Maten var över förväntan. Vinerna i premiumpaketet var väldigt bra. Ljunivån var hög men inte för hög första halvan av showen sen kändes det som att mn skruvade upp volymen vilket innebar att det blev för högt på slutet. Läs mer

Frölund J skrev om Wallmans Stockholm
    Rekommenderar verkligen Wallmans. Man kom dit o fick underhållning i världsklass. Topp! Läs mer

Hofling A skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade köpt guldbiljett, var kanske lite konstigt att det står att man hade fri sikt och vi då satt i ett av båsen på sidan med en stolpe i vägen för huvudscenen. Det var bra platser för oss som var 5st för vi fick sitta lite själva och inte trängas men just att det står att det ska vara fri sikt för den typen av biljett är konstig. Borde kanske inte varit guldbiljettplatser då de vi fick...
    Showen var väldigt bra och maten god så vi är nöjda med besöket ändå. Läs mer

Rantakeisu J skrev om Wallmans Stockholm
    Kan alltid blir bättre med maten personalen jätte trevlika Läs mer

Kling Y skrev om Wallmans Stockholm
    Köpt guldbiljett med fri sikt, men hamnade bakom en pelare. Läs mer

Nyberg A skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte Guld läge men upplevde att borden på golvet hade mycket bättre utsikt och generösare plats för 6 personer.
    Lite lite show . Hoppades på mera föreställning . Bra mat. Läs mer

Nordenhem A skrev om Wallmans Stockholm
    Silverpaketet. Vi firade vår bästa väns födelsedag i efterskott. Det var proffsigt rakt igenom, men hade önskat ännu mer show/sångnummer. Läs mer

Lindqvist A skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk upplevelse av duktiga artister med en bra och smakfull blandning av låtar och låtstilar. Bra publikkontakt och dansnummer som berörde emotionellt. Perfekt avvägning av flerrätters middag blandat med show.
    Trevlig personal som gjorde vårt 60-årsfirande till någonting extra för jubilaren! Det var verkligen en professionell show med riktigt bra dans- och sånginsatser! Läs mer
  • 2019-09-21

Hedqvist L skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket nöjd med hela upplevelsen!
    Fantastisk personal som gjorde upplevelsen väldigt personlig. Vi är supernöjda.
    Möjligen att det borde funnits fler alternativ på mat. Tofu som enda alternativ mot kött och jordnötter i efterrätten var väldigt vågat.......och inga andra alternativ fanns..... Läs mer

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm