Alla kategorier Bar Stockholms län Stockholm Norrmalm Wallmans Stockholm

Wallmans Stockholm

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser!

Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans.

Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig.
Artisterna, som även är kvällens serveringspersonal, är era personliga guider under en resa genom decennier av musik till smakerna av en välkomponerad överraskningsmeny.
Maten är minst lika viktig som showen. På Wallmans har några av Sveriges mest omtyckta artister under de senaste decennierna upptäckts och nya stjärnor föds ständigt

Gör som hundratusentals tidigare gäster och besök anrika Wallmans Stockholm.

Välkommen!

Sön: Stängt

Läs vad 627 kunder tycker om Wallmans Stockholm

• Erik Johnny M
    Erik Johnny M skrev om Wallmans Stockholm
    visste faktiskt inte vad jag hade att förvänta mig men det var kanonbra .. jättetrevlig personal / artister. Kanske liiite för lite mat .. Läs mer
  • Ann-Britt S
    Ann-Britt S skrev om Wallmans Stockholm
    Gold + vinpaket för fyra personer. Suveränt koncept. Supergod mat och makalös show. Vår värd Eriks service får 5 ⭐️.
    Jörgens födelsedagssång till mig, på italienska, får också 5 ⭐️ för underbar sångröst och inlevelse.
    Besöket hos Wallmans blev ett minne för livet 💕 Läs mer
  • Angelica Wictoria R
    Angelica Wictoria R skrev om Wallmans Stockholm
    Jag köpte två silverbiljetter för att fira min son på hans 26-årsdag. Det var min överraskningspresent till honom. Och det blev en fullträff vill jag lova. Maten var utsökt. Showen fick oss att häpna för det var så bra. Våran bordsvärd Eric fick oss verkligen att känna vi var varmt välkomna. Och bartendern delade så gärna med sig recept på olika drinkar. Hela upplevelsen och den otroligt härliga atmosfär som besöket på Wallmans gav värmer gott om hjärtat ännu. Så på återseende. ❤️ Läs mer
  • Kristine M
    Kristine M skrev om Wallmans Stockholm
    Veldig fornøyd med vår opplevelse på Wallmans salonger i Stockholm forrige helg! Fantastisk show, fine sangstemmer, humor, bra musikkvalg og veldig god mat. Topp score fra oss! :) Läs mer
  • Emma Susanne A
    Emma Susanne A skrev om Wallmans Stockholm
    Super kul upplevelse o god mat Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket bra mat, show och service. Läs mer
  • Maria Magdalena Hilda G
    Maria Magdalena Hilda G skrev om Wallmans Stockholm
    Middag med vinpaket. Jättefin service och mottagande. Hade inga större förväntningar. Blev positivt överraskad av det mesta. Bra vinpaket och okej mat som passar de flesta!
    Rolig och bra show som passar alla åldrar. Kul med dans mm. Läs mer
  • Petra Susanne D
    Petra Susanne D skrev om Wallmans Stockholm
    Jag är jätte nöjd!!
    God mat och bra show och vi fick ett jättefint bord...
    Däremot är jag enormt besviken på priset då jag efter bokningen fick ett ”hett erbjudande” som var mycket billigare och när jag ringde och påtalade detta ville de inte hjälpa mig!! Läs mer
  • Monica D
    Monica D skrev om Wallmans Stockholm
    Min son fick en halvdag backstage med dom som jobbar , helt underbara människor som jobbar där . Finner inga ord för hur bra och gott allt var . Läs mer
  • Hanna Marie E
    Hanna Marie E skrev om Wallmans Stockholm
    Det var andra gången jag var där. Jag tycker det är helt magiskt. Alla borde besöka Wallmans minst en gång i sitt liv. Min vän som var med hade aldrig varit dit förut. Men hon blev så oerhört imponerad så hon vill åka dit fler gånger. Läs mer
  • Isa A
    Isa A skrev om Wallmans Stockholm
    Uppträdandet var toppen! Service utmärkt.
    Men maten.... den var under all kritik. Med så dyra biljetter kan man vänta sig bättre. Lite o kall mat, den som skulle vara varm.
    Vi tog dyraste vinpaketet, höll inte heller det måttet. Måste vara bättre viner för det priset.
    Så skärpning tyckte vi. Kan inte rekommendra Wallamans. Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Wallmans Stockholm
    sammanfattningen av Wallmans kvällen var strålande, väldigt trevlig personal och mycket god mat och en enastående bra show Läs mer
  • Helene F
    Helene F skrev om Wallmans Stockholm
    Bokade guldplats, födelsedagspresent. Trångt fick dela bord med annat par. Såg showen bra som oxå var bra. Strul när vi kom, då jag bokat, men min man stod på listan där vi anmälde ankomst. Så det tog ett tag innan vi fick vårt bord. Trodde att kaffe ingick i menyn, men det fick vi betala!!!
    Show bra, service kändes lite stressad. Läs mer
  • Charlie Z
    Charlie Z skrev om Wallmans Stockholm
    Lyxpaket Vi blev mycket bra o trevligt bemötta Jag älskar att gå till Wallmans har aldrig missat ett tillfälleunder massor av år Har även varit på Wallmans Oslo och I Köpenhamn tom när ni var i Dubai var vi där I just love it!!!!!!!!!!!!!!!!! Hälsningar Marianne Zickerman Läs mer
  • Mona F
    Mona F skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket bra service och mat. Uppträdandet var underhållande med bra musik och
    Duktiga artister. Läs mer
  • Aslaug H
    Aslaug H skrev om Wallmans Stockholm
    Vi ble tatt meget godt i mot. Imponerende forestilling. Fantastisk kjekk servitrise. Alt var helt topp.
    Vi har vært i Oslo og København men Stockholm var mer intimt så det var plassen jeg likte best av alle.

Så tusen takk for oss. Vi kommer gjerne igjen Läs mer
  • Anne T
    Anne T skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var et firma på tur for å feire et jubileum. Vi var 108 personer og alle var svært fornøyd med både mat og underholdning. Skal vi til Stockholm igjen, kommer vi helt sikkert tilbake til Wallmans! Läs mer
  • Sonja F
    Sonja F skrev om Wallmans Stockholm
    Jag köpte detta till min sons 40-årsdag, var ej med själv men han o sambon var nöjda. Läs mer
  • Inga G
    Inga G skrev om Wallmans Stockholm
    Upplevelsen av uppträdande var över förväntan mycket bra. Maten var god. Läs mer
  • Gerda S
    Gerda S skrev om Wallmans Stockholm
    Det var en fin kväll med trevlig personal och underhållning ,
    Köpte vin till maten,hade varit där för tyckte nock de levde upp till mina förväntningar
    I stort set en lyckat kväll tack Läs mer
  • Helin B
    Helin B skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastiskt, gott och supertrevligt! Läs mer
  • Jan Lennart G
    Jan Lennart G skrev om Wallmans Stockholm
    Wallmans bjuder på god mat och trevlig stämning med en fantastisk show. Personalen/artisterna är otroligt duktiga !
    Väl värt ett besök !! Läs mer
  • Kenneth J
    Kenneth J skrev om Wallmans Stockholm
    Jag upplevde kvällen på Wallmans mycket positivt med bra bemötande och bra service. Showen var proffsig och underhållande.
    Dock var varmrätten en klar besvikelse, uppnådde inte mina förväntningar. Läs mer
    2018-06-12 Wallmans Group svarar Kenneth J
    Hej Kenneth!
    Tack för att du tagit dig tid att ge oss din input.
    Vi beklagar att vi inte levt upp till dina förväntningar vad gäller varmrätten och tar det med oss. Vi hoppas få se dig hos oss igen.
    Allt Gott // Yanniqe
  • Cassandra E
    Cassandra E skrev om Wallmans Stockholm
    Det märks att Wallmans har uppdaterat sina shower och erbjuder god kvalité samt levererar en helhetsupplvelse. Cateringdelen har utvecklats enormt (något som jag tidigare upplevt ej håller måttet) var nu över förväntan både gällande meny samt genomförande. Casting av showartister var helt rätt och även upplägget genomsyrade nytänk. Läs mer
  • Annelie T
    Annelie T skrev om Wallmans Stockholm
    En mycket trevlig upplevelse på Wallmans med proffsiga artister. Bra upplägg med show varvat med mat. Upplever dock att shownumren har blivit kortare och pauserna längre mot tidigare gånger jag besökt Wallmans.
    Ett stort minus för maten denna gång. Mycket konstig mat som inte var god drar ner betyget. Läs mer
  • Christina Marianne T
    Christina Marianne T skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket bra bemötande Hade inga förväntningar direkt. Helaupplevelsen var fantastisk Läs mer
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Wallmans Stockholm
    Guldpaket+Datenight.
    Trevligt bemötande och god stämning. Väääldigt trångt dukat, som packade sillar. Maten hygglig utan att nå höjder.
    Showen ser vi för 3e gången på 2 1/2 år, duktiga deltagare. Känns som att det behövs ett omtag och mer NYTT, för lite förnyelse. Sammantaget betyg 3/5. Läs mer
  • Pierre M
    Pierre M skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastiskt bemötande och en vilja att vi som besökare skulle ha det både trevligt och få äta gott, från den första sekund vi klev in genom dörren...och som höll i sig hela kvällen!! Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Wallmans Stockholm
    Personligt och glatt bemötande. Växlingen mellan show och förtäring var ett trevligt koncept och klassen på artisterna uppfyllde mina högt ställda förväntningar Läs mer
  • Lars-johan P
    Lars-johan P skrev om Wallmans Stockholm
    Otrolig bra mat och en fantastisk upplevelse! Vilken hel kväll detta blev! Ensamstående service och mycket trevlig personal. Stort tack till alla artister och till Wallmans! Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Wallmans Stockholm
    Alla 7 personer i vårt sällskap är väldigt nöjda med både mat, dryck o föreställningen. Rätt timing med uppträdande mat o dryck. Utmärkt service. Vi är jättenöjda!!!
    Eva Söderlund Läs mer
    Nelli K skrev om Wallmans Stockholm
    Det var en rolig kväll. Artisterna spelde fint. Bra upplevelse! Tack Läs mer
  • Carina M
    Carina M skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte showpaket med mat och dryckespacket. Blev oerhörd postivt bemötta och hade en fantastisk fin och minnesrik kväll! Läs mer
  • Mette Vassbotn E
    Mette Vassbotn E skrev om Wallmans Stockholm
    Flott underholdning, spennende og god mat. Veldig god drikkepakke:)
    Meget god service, en opplevelse for alle i gruppen. Läs mer
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Wallmans Stockholm
    Superbra show med god och spännande mat! Allt kanon Läs mer
  • Anna Elisabeth W
    Anna Elisabeth W skrev om Wallmans Stockholm
    Väldigt god mat och fantastisk show. Läs mer
  • Asthildur G
    Asthildur G skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var toppen bemötandet och maten och vilket show så duktiga 👍 Läs mer
  • Amanda L
    Amanda L skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var toppen! Maten var över förväntan och artisterna toppklass. Kul upplägg med smårätter. Läs mer
  • Lise-lott P
    Lise-lott P skrev om Wallmans Stockholm
    Jag har nu besökt Wallmans tre år i rad, kategori A. och samtliga bokningar har jag gjort med leona vonzeipel, wallmansgroup
    och av Leona fått ett mycket trevligt, tillmötesgående och proffsigt bemötande.

Besöken har varit tillsammans med mitt arbete, men också privat och upplevelserna har varit bra både vad gäller show och mat. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Wallmans Stockholm
    Det var tredje gången jAg var på Wallmans , denna gången för att fira en av sönernas födelsedag. Vi var oerhört nöjda med allt utom maten. Den var under all kritik. Och snålt tilltagen , vilket i och för sig inte gjorde så mycket eftersom ingen ville ha mer. Tidigare gånger var maten jättegod , så vi blev väldigt besvikna. Läs mer
    2018-05-22 Wallmans Group svarar Maria S
    Hej Maria!
    Tack för att du tar dig tid att skriva till oss. Vi beklagar att vi inte nått upp till era förväntningar vad gäller maten och vi hoppas att vi har en meny som passar er bättre nästa gång ni besöker oss. Varmt välkomna tillbaks. Allt gott Wallmans via Yanniqe
  • Beatrice W
    Beatrice W skrev om Wallmans Stockholm
    En kväll med vvänninorna hos er med middag o show

Underbart välkomnande
    God mat
    Härlig show
    Trevlig värdinna

Tack för en mycket trevlig kväll!! Läs mer
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Wallmans Stockholm
    Maten var mindre bra. Bland annat stenhårda nudlar & en del halvfabrikat. Artisterna gav 100%, very good! Läs mer
    2018-05-22 Wallmans Group svarar Josefine A
    Hej Josefine! Tack för att du tar dig tid att skriva till oss. Vi beklagar att vi inte nått upp till dina förväntningar vad gäller maten. Vi lagar alltid vår mat med kärlek och med färska råvaror så vi är såklart ledsna över att du upplevt att vi serverar halvfabrikat.
    Vi har alltid som mål att vår gäster skall lämna oss nöjda och tar med oss din input.
    Bästa Hälsningar Wallmans genom Yanniqe
  • Pia Mari H
    Pia Mari H skrev om Wallmans Stockholm
    Middag med show på Wallmans.
    Det var superhärligt!! Proffsiga artister och så ödmjuk med fin service. Hela familjen var ortoligt nöjda. Artisterna ser verkligen sin publik <3
    Vi lyckades få ett kampanjpris som var halva priset vilket gjorde så att vi kunde gå. Därav toppenbetyget. Vi hade inte haft möjligheten att gå med ordinarie pris. Läs mer
  • Pia Margaritha A
    Pia Margaritha A skrev om Wallmans Stockholm
    köpte en date night med min make, vi blev mycket trevligt mottagna och serverade. underhållningen va jätte bra och maten annorlunda men mycket god. jag hade inga förväntningar utan såg fram mot en trevlig kväll i trevligt sällskap. Läs mer
  • Bjã¶rn Roger G
    Bjã¶rn Roger G skrev om Wallmans Stockholm
    Tycker att allt fungerade bra... Mycket bra framträdanden.. Enda lilla minuset är att är man hungrig blir man inte mätt på de snålt tilltagna mat portionerna. Läs mer
    2018-05-22 Wallmans Group svarar Bjã¶rn Roger G
    Hej Björn!
    Tack för att du tagit dig tid att skriva till oss. Vi beklagar att ni inte kände er mätta efter våra många serveringar. Vårt mål är såklart alltid att man lämnar oss mätta och belåtna. vi tar med oss din input. Allt gott Wallmans via Yanniqe
  • Madelene L
    Madelene L skrev om Wallmans Stockholm
    Jag och mina vänner hade en fantastisk kväll. God mat och en superbra show med varierande genre av låtar av dessa duktiga artister. Högsta betyg! Läs mer
  • Svetlana M
    Svetlana M skrev om Wallmans Stockholm
    Det var min födelsedags present för min vännina
    Hade en fin upplevelse.
    Trevlig personal. God mat
    Duktiga artister.
    Nattklubb på slutet
    Rekommenderar . Läs mer
  • Nina N
    Nina N skrev om Wallmans Stockholm
    Väldigt trevlig och professionell personal. Spännande och god mat. Läs mer
  • Iris E
    Iris E skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk flott kveld, både mat og show Läs mer

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm