Alla kategorier Bar Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Wallmans Stockholm

Wallmans Stockholm

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser!

Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans.

Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig.
Artisterna, som även är kvällens serveringspersonal, är era personliga guider under en resa genom decennier av musik till smakerna av en välkomponerad överraskningsmeny.
Maten är minst lika viktig som showen. På Wallmans har några av Sveriges mest omtyckta artister under de senaste decennierna upptäckts och nya stjärnor föds ständigt

Gör som hundratusentals tidigare gäster och besök anrika Wallmans Stockholm.

Välkommen!

Sön: Stängt

Läs vad 77 kunder tycker om Wallmans Stockholm

• Marie L
    Marie L skrev om Wallmans Stockholm
    Hej! Det var över mina förväntningar. Vi var sex personer och vi firade två som har fyllt 60 år, de blev extra överraskade av att en sångare sjöng fantastiskt för dem. Service och underhållning var på topp!
    Jag rekommenderar det här till andra. Tack!
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Wallmans Stockholm
    Jag har redan svarat på min upplevelse till Wallmans men antar att ni vill att ja svarar igen.

Jag köpte guld biljetter för att garantera bästa platser och riktigt god service till vår mammas 60 års dag. Jag är besviken på att upplevelsen inte reflekterade de förhoppade lyx känsla jag tänkt när vi betalade dubbels så mycket som vanliga platser. Vi fick maten senare än de på golvet, vi fick inte något extra för den stora summa vi betalade.
    Jag skrev i reservationen att vi önskade att hon blev extra uppvaktad och detta kände jag inte heller att hon fick, vi fick upplysa flera gånger om mat allergi för servitris och de hela känndes inte värt guld biljett.
    Jag och min mamma var mycket nöjda med musiken och överlag men kommer inte rekommendera andra vänner att köpa biljetter för nära 4500kr när det inte ens ingår kaffe för den som valt alkoholfritt.
    Det lilla extra gör att man som gäst känner att man gjort rätta valet och tagit guld. Som sagt jag känner mig inte 100%nöjd med hur guldbiljetterna lovades att vara till hur det faktiskt var.
    Ser gärna att ni från Wallmans återkopplar med kompensation och om ni vill ha med tips på förbättring. ‭‭+46 79-077 76 58‬‬

Vänligen Amanda
  • Liselott D
    Liselott D skrev om Wallmans Stockholm
    Våran upplevelse på Wallmans var över förväntan
    Började med ett varmt välkomnande , man kände sig speciell !
    Maten var helt underbar , det var verkligen en överraskningsmeny till det positiva
    Personalen kunniga , duktiga sångare och helt fantastiska .

Vi firade en 60-åring och hon fick sig ett minne för livet med
    ett uppträdande som var helt magiskt..

Så från bokning till hemgång från Wallmans svävade man som på moln.

Sist men inte minst priset .... för 795 kr fick 10 dubbelt upp
  • Peter H
    Peter H skrev om Wallmans Stockholm
    Vi vat ett sällskap på 8 pers som firade mina föräldrars guldbröllop.
    En fantastisk kväll med bra uppträdande god mat och bra service.
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Wallmans Stockholm
    Varmt bemötande i entrén. Man kände sig sedd och lyxig på något sätt. Fint, personligt bemötande från servitören Julia Öhman (som också var en av kvällens artister på scen) som var mycket trevlig och strålade en positiv känsla som smittade av sig. Köpte guldpaket och fick också bra platser i salong så att vi kunde njuta av showen fullt ut. Hade inte köpt till något dryckespaket men det fungerade utmärkt med att beställa från sin sittplats, servitörer kom snabbt in med det man hade beställt och betalningen för dessa gick också smidigt efteråt. Maten var god och det var lagom långt mellan rätterna. Himmelskt god efterrätt. Trots detta är det ändå showen som jag kommer att minnas allra bäst och längta tillbaks till under kalla vintermånader. Fina låtar med underbara artister och sångare med magnifika röster och en grym utstrålning där Jörgen Olsson var min absoluta favorit (egentligen sedan många år tillbaka). Längtar redan efter detta ställe. En minnesvärd kväll med andra ord.
  • Roger Å
    Roger Å skrev om Wallmans Stockholm
    Trevlig och omtänksam personal från det att vi klev in genom dörrren till dess att vi klev ut genom densamma !

Vi hade Guldmeny och Dryckespaket Standard, sedan köpte vi till vitt och rött vin.
    God mat och dryck.

Kanonbra show med härliga artister.

Mitt sällskap om 6 personer är helt nöjda med kvällen !
  • Maria V
    Maria V skrev om Wallmans Stockholm
    Som alltid var det god mat, fantastisk show, varm atmosfär och underbara ungdomar, talangfulla, som gav oss en toppen kväll.
  • Emma L
    Emma L skrev om Wallmans Stockholm
    Bra. Proffsigt. Lite hög volym. Bra service.
  • Stephanie R
    Stephanie R skrev om Wallmans Stockholm
    Häftig stämning med bra uppträdanden och utmärkt service!
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Wallmans Stockholm
    Trevlig personal som vi träffade. God mat och bra underhållning. Vi gick nöjda därifrån.
  • Rima H
    Rima H skrev om Wallmans Stockholm
    Underbart från början till slut: utmärkt service, underbar show, jätte god mat och härliga drinkar. Kan inte klaga på något.
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Wallmans Stockholm
    En fullständig kväll med fantastisk mat och en proffsig show.
  • Mirelle S
    Mirelle S skrev om Wallmans Stockholm
    Vi fick ett supertrevligt bemötande av vakten redan utanför Wallmans. Servitörerna vad väldigt professionella när de serverade oss sliver-paketet samt dryckespaketet. Vi satt som förtrollade så fort artisterna började sin show. Det var länge sedan vi var på en tillställning som erbjöd en perfekt helhet och vi var rent av dansade och sjöng oss ut ur lokalen när det var dags att gå hem.
    Vi planerar redan inför nästa besök på Wallmans :)!
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Wallmans Stockholm
    Jo det var en bra upplevelse o det var första gången vi var där.
    Blev dock besviken på våra sittplatser.
    Jag hade bokat a guld för att få sitta bra men dom platserna vi fick så var vi 3st på ena sidan av bordet som blev tvungna o vända på sig varje gång det var uppträdande på scenen. Så där brast väl den pengen vi hade betalat extra för att få bra platser.
  • Hans Gunnar G
    Hans Gunnar G skrev om Wallmans Stockholm
    Bra bemötande, service och god mat.
    Underhållningen mycket bra av hög kvalitet.
    Jämfört med Golden Days var det som att komma till underhållningens himmel.
  • Annette L
    Annette L skrev om Wallmans Stockholm
    Toppenkväll på Wallmans salonger. Underhållning, mat och service i världsklass. Kommer gärna tillbaka.
  • Christin L
    Christin L skrev om Wallmans Stockholm
    Toppen! God mat och dryck till.
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket trevligt bemötande hela tiden. Bra information om olika drycker. Totalt sett en mycket härlig kväll. Vi hade också mycket trevliga bordsgrannar. Ett litet minus fanns dock - ljudnivån. Det kan ju bero på att i vår ålder är man inte lika van vid hög ljudnivå som de yngre årgångarna. Vi tillhör ju 75+gänget.
  • Hans-olov J
    Hans-olov J skrev om Wallmans Stockholm
    Trevligt bemötande redan vid entren och garderoben.
    Sång och underhållning vid baren uppskattades.
    Balkongen var delvis skymd sikt så det drar tyvärr ner intrycket något. Showen utmärkt och likaså maten.
  • Anna W
    Anna W skrev om Wallmans Stockholm
    Underbar underhållning, lite sämre mat men ändå ok!
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Wallmans Stockholm
    mycket trevlig upplevelse!
    Vi hade vår personalfest hos wallmans, bra service vid bokning och utmärkt service på plats, showen var uppskattad av alla.
  • Pär S
    Pär S skrev om Wallmans Stockholm
    Vi blev väl mottagna av trevlig personal som berättade om vad som skulle ske under kvällen. Mat, dryck, underhållning och service var av hög klass och vi är mycket nöjda med besöket!
  • Claes L
    Claes L skrev om Wallmans Stockholm
    Kanonshow!
    Bra service!
    Mindre bra mat också pga kocken inte följde min svampallergi utan hade i tryffelolja i min pasta.
    Pastarätten var spagetti med någon sås som spagettin flöt runt i så det kändes bara som en nödlösning vilket inte är bra.
    Vi köpte ett guldpaket med datenight för totalt 3250 för två personer .

Den ena av oss fick vrida på oss för att kunna se showen för vi satt med ryggen till scenen vilket inte kändes som ”de bästa ” platserna.
    Hade kunnat betala mindre och haft bättre platser där man inte fått nackspärr

Så sammanfattningsvis en bra kväll baserat på vår dryck,artisteri och mottagande men det andra drar ner betyget självklart.
    Mycket pengar för att inte vara mätt och ont i nacken😊

Men fantastisk show!
  • Alf Olle H
    Alf Olle H skrev om Wallmans Stockholm
    Trevlig och duktig personal. Toppen show. Maten kunde vara bättre.
  • Lena Emma Elisabet F
    Lena Emma Elisabet F skrev om Wallmans Stockholm
    Tack för en helt fantastisk kväll . Maten var superb likaså underhållningen ett särskilt tack till våran servitör Jörgen. Kramar från Ann & Lena
  • Eva-lotta N
    Eva-lotta N skrev om Wallmans Stockholm
    Jättegod mat om än små portioner
    Allt mycket bra men 80% av ljudnivån hade varit perfekt.
    ljudnvån tar bort effekten av musiken o rösterna
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Wallmans Stockholm
    Showen var bra likaså maten och servicen vid bordet. Bemötandet vid ankomsten kunde ha varit trevligare. Eftersom jag köpt den dyraste biljetten blev jag mycket besviken över att behöva sitta med ryggen mot scenen. Det var mycket trångt vid och mellan borden så när bordet bredvid skulle gå på toaletten var vi tvungna att resa på oss, det är inte OK när man sitter och äter. Jag är en privatperson och ingen företagskund. Detta var en födelsedagsgåva som jag givit bort som kändes misslyckad. Sorry ! Mvh Margareta Palmqvist mail : maggan08@gmail.com
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk kväll på alla plan (service, mat och underhållning).
  • Frida F
    Frida F skrev om Wallmans Stockholm
    en helt fantasktisk show med grym mat.

De va TOPPEN!
  • Bo Carl Arthur P
    Bo Carl Arthur P skrev om Wallmans Stockholm
    Vi tycker allt var mycket välordnat service trevlig personal toppenduktiga uppträdare. Men, väldigt trångt vid borde. Mvh.Bo med sällskap.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Wallmans Stockholm
    Bra bemötande trevlig mat o underhållning.
  • Ninni W
    Ninni W skrev om Wallmans Stockholm
    Hög klass på underhållningen, personlig proffsig, kunnig servitör. Bra musik med hög igenkänningsfaktor, det skapar mycket god stämning. Maten var verkligen mitt i prick! Gott!
  • Dagmar Charlotte S
    Dagmar Charlotte S skrev om Wallmans Stockholm
    Härligt med musik o underhållningen. Toppen. Hade en väldigt trevli servitör o musikalartist. Italiensk buffé , tyckte delvis mycket om maten men gillade inte oxkind. Snacks i början o raviolin var godast. Efterrätten var nog god men då redan mycket mätt. Vill absolut komma dit igen om ett par år. Ny föreställning. Priset är dyrt för en kväll med dryck.
  • Marie Louise J
    Marie Louise J skrev om Wallmans Stockholm
    Bra show och artister. Fantastisk mat. Bra med bar och dans club Atlantic efteråt!
  • Bo Åke H
    Bo Åke H skrev om Wallmans Stockholm
    Vi fick ett presentkort av vår dotter. Sen valde vi på nätet Wallmans. Och beställde. Det var inga problem. Efter det beställde vi buss och hotellrum i sthlm. Så som kund var det bra.
  • Annica L
    Annica L skrev om Wallmans Stockholm
    Toppen kväll. God mat och suverän show. 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
  • Eva Katarina L
    Eva Katarina L skrev om Wallmans Stockholm
    Väldigt bra bemötande, redan från när vi klev in genom dörrarna. God mat, god dryck, allt serverat med ett leende.
    Väldigt bra show. Nöjd med arrangemanget
  • Per Johan Jonathan N
    Per Johan Jonathan N skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var helt fantastiskt🙂 underbar service och kanon underhållning. Vi hade en fantastisk kväll!
  • Pär Håkan A
    Pär Håkan A skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket god mat, bra artister och trevligt bemötande. Blev ett mycket bra födelsedagsfirande.
  • Mats M
    Mats M skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade beställt en trerätters överraskningsmeny, som vi upplevde otroligt bra alla tre rätterna. Väl tilltaget
    och mycket god service av personalen/artisterna.

Vi togs mycket väl omhand från det att vi kom in och hela kvällen

Väldigt bra artister med proffsiga uppträdanden, musik helt i vår smak
  • Wanda B
    Wanda B skrev om Wallmans Stockholm
    Fullt pott, bemötande av personal utmärkt, bra upplägg med "mingel" i baren + att showen började redan där (på bardisken) god mat (extra plus från min sida som inte äter kött) bra och trevlig service av "vår" servitör Ola.
  • Ann-britt L
    Ann-britt L skrev om Wallmans Stockholm
    Trevligt bemötande från början. Fantastiskt uppträdande med mycket bra musik. Maten var Såå god.
  • Karl S
    Karl S skrev om Wallmans Stockholm
    Underbar show, fantastiskt!
    Prisvärt, känns som man betalar för en show och får maten på köpet
    Maten är god och bra, snyggt upplagd men skulle kunna höjas 1 nivå till. Betyget blev 4 av 5, hade det lilla extra lagts på maten hade det blivit 5
  • Tero Henri Mikael O
    Tero Henri Mikael O skrev om Wallmans Stockholm
    Guldbiljett + date night = awesome.
  • Li G
    Li G skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk personal, bra show, god mat! Alltid lika nöjd
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade hört att det skulle vara bra, men så otroligt bra som det var trodde vi inte!
    Allt från vi kom tills vi gick hem var 100 %, kunde inte varit bättre faktiskt! All personal är trevliga, grymma artister och som gäst kände vi oss oerhört välkomna :)
  • Behrooz S
    Behrooz S skrev om Wallmans Stockholm
    Det var jätte trevlig kväll och allt var perfekt, artisterna var super duktiga, service var utmärkt, maten var god, det var vår förlovningsdag och det var en härlig kväll. Vi var jätte nöjda. Det som lite problem är parkeringplats nära restaurang, det var svårt o hitta plats, men allt annat i restaurang var super bra. Tack för denna kväll och härligt upplevelse och minne. 🌹🌹🎉🎉👌👌
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Wallmans Stockholm
    Finns inget att klaga på utan det har varit bra service både före och under kvällen. Hade ex. glömt att meddela att en av oss hade laktos vilket åtgärdades direkt.
  • Joakim Rolf Niklas B
    Joakim Rolf Niklas B skrev om Wallmans Stockholm
    För andra gången besöker vi Wallmans. Det är ett år sedan och våra förväntningar var höga. Vi blev inte ett dugg besvikna och fortsätter att göra reklam till vänner och bekanta. Vi fick bra info innan och blev väl omhändertagna under tiden. Välkomponerad och god meny och bra matchande dryckespaket.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Wallmans Stockholm
    Jag bokar ofta Golden Hits och Wallmans middagsshower för mina kunder både svenska och utländska. Allt fungerar bra och showerna är fantastiskt bra - proffsiga och roliga - särskilt Golden Hits vill jag säga som verkligen har glimten i ögonen! Maten har också varit till belåtenhet.
    Kan varmt rekommendera detta koncept!

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm