Wallmans Stockholm

En del av Wallmans Groupwallmans.se

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser!

Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans.

Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig.
Artisterna, som även är kvällens serveringspersonal, är era personliga guider under en resa genom decennier av musik till smakerna av en välkomponerad överraskningsmeny.
Maten är minst lika viktig som showen. På Wallmans har några av Sveriges mest omtyckta artister under de senaste decennierna upptäckts och nya stjärnor föds ständigt

Gör som hundratusentals tidigare gäster och besök anrika Wallmans Stockholm.

Välkommen!

Ons-Lör: 18:30-01:00
Sön: Stängt

Läs vad 1554 kunder tycker om Wallmans Stockholm

Eva L skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk kväll. God mat serverades av trevlig personal.
    Jättebra musik av tonrätta " artister" :-) Läs mer

Inger J skrev om Wallmans Stockholm
    Fint bemötande och mycket god service. Fantastisk meny och fint upplagt. Man äter ju med ögonen också.
    Fart och fläkt på underhållningen passade även 70+ och 80+. Läs mer

Ingela F skrev om Wallmans Stockholm
    Underbar show och suverän mat, vi hade en helkväll med guldbiljetter. Enda negativa var de dyra dryckerna. Läs mer

Patrik H skrev om Wallmans Stockholm
    Walmanns bekant sen tidigare och denna gång kom bokningen som ett infall, väldigt improviserat, vi visste att showen brukar vara bra! Bor i Helsingfors och vi har inte nåt liknande så Wallmans är ett trevlig alternativ som underhållning. Serveringen jättebra och maten var väldigt bra, vilket uppskattades!
    Hälsn Patrik Läs mer

Annika L skrev om Wallmans Stockholm
    Middag med underhallning, bra pris och en fantastisk kvall!! Läs mer

Gunilla Å skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var toppen när mitt sällskap gästade Wallmans Salonger. Vi hade köpt guldpaketet för att kunna se showen bra. Allt från välkomnandet, servicen, maten, drycken och den fantastiska maten överträffade våra förväntningar.
    Hit kommer vi gärna fler gånger. Läs mer
  • 2019-11-17

Annette K skrev om Wallmans Stockholm
    Vi ville fira två födelsedagar, (vi är 3 generationer), med en kväll hos er, och köpte kategori Guld. Det var bara det att den yngsta fyllde 17 år. Skrev och undrade om vi kunde få dispens, och efter lite brevväxling med Leona von Zeipel var det inget problem. Vi blev mycket vänligt bemött. Vi satt i en bås och njöt av mycket trevlig service, läcker mat, underbar show och ni levde verkligen över våra förväntningar . Vi har redan rekommenderat showen till flera vänner ! Min man och jag kände redan till Wallmans från både Köpenhamn och Malmö, men denna i Stockholm tar priset!!
    Tack för en fin kväll! Läs mer
  • 2019-11-16

Tommy A skrev om Wallmans Stockholm
    Väldigt trevligt och välordnat!
    Proffsig show och oväntat bra mat.
    Rekommenderas! Läs mer

Monica U skrev om Wallmans Stockholm
    Vi som var där var mycket nöjda med mat och underhållning.
    Mindre bra var att det var trångt att komma till garderoben. Läs mer

Bengt R skrev om Wallmans Stockholm
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande när vi anlände
    Servicen var perfekt
    Showen höll hög professionell klass och artisterna bjöd på verkligt god underhållning.
    Maten var utsökt och dryckesalternativen matchade maten väl.
    Vi hade höga förväntningar när vi kom, eftersom vi besökt Wallmans tidigare.
    Men våra förväntningar överträffades med råge. Läs mer

Christina N skrev om Wallmans Stockholm
    Tack för att ni firade vår 80-åriga mamma så fint. En kväll att minnas länge Läs mer

Kai Roland A skrev om Wallmans Stockholm
    Utomordentligt trevligt! Bra mat toppen underhållning. Dock - sluta truga folk att köpa mer alkohol. Mvh. Kai Läs mer

Elsa Birgitta A skrev om Wallmans Stockholm
    Trevligt mottagande, showen bra och jättegod mat Läs mer

Jan A skrev om Wallmans Stockholm
    En helt underbar kväll med toppartister och god mat.
    Mycket trevligt mottagande samt uppassad under kvällen.
    Bästa någonsin Läs mer

Guje Iren S skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket trevlig kväll med duktiga och proffsiga artister,och dessutom var maten över all förväntan. Vi hade en jättefin kväll. Läs mer

Joakim B skrev om Wallmans Stockholm
    Show guld paket. Bemötandet var utmärkt och trevlig servitris.
    Förväntningarna infriades och fyrrätters middagen var riktig god.
    Fick riktigt fina platser
    Skulle kunna rekommendera till andra. Läs mer

Ingrid O skrev om Wallmans Stockholm
    Wallmans Stockholm, fin miljö, bra underhållare, som samtidigt passade upp oss på ett personligt sätt.
    Bra mat! Läs mer

Sarah Kristina E skrev om Wallmans Stockholm
    Middag med show. Fantastiska artister, hög nivå på både service och framträdanden. Väldigt god mat, fyra-rätters middag, men det blir minus på portionerna. De var väldigt små, så jag gick hem hungrig och fick stanna på mc Donalds på hemvägen. Tilläggas bör är att jag är en kvinna på 1.61 som väger 56 kg, så jag tycker jag borde blivit mätt, men så var icke fallet. Läs mer
  • Inger S

2019-11-13

Inger S skrev om Wallmans Stockholm
    Vi firade min mans 60-års dag. Trevligt bemötande, service och underhållning. Mat och dryck väldigt gott👍 Läs mer

Anna Therese H skrev om Wallmans Stockholm
    Show och mat paket.
    Fantastisk service och utmärkt Show. Så duktiga i både dans, uppträdande och sång.
    Maten hade kunnat vara något bättre, men den var inte dålig.
    Helheten är strålande, mycket hög kvalité.
    Vi kommer tillbaka. Läs mer

Christina K skrev om Wallmans Stockholm
    Är pensionär o fick ett bra erbjudande från SPF! Kvällen var härligt glittrig o artisterna var riktigt bra men maten var både kall o inte särskillt god tyvärr!
    Personalen o alla på plats var jättetrevliga o hjälpsamma på alla sätt o mina förväntningar levde nog Wallmans upp till med råge!
    Spontant kan man nog undra varför folk inte kan respektera Showens karaktär o klä upp sig lite mera, såg mest bara rutiga skjortor på herrarna i publiken när det var påbjudet kavaj utan slips! Läs mer

Mirelle S skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte silverbiljetter och dryckespaket till vårt besök på Wallmans. Vi fick ett trevligt bemötande direkt vi kom in i lokalen och strax efter första drinken i baren började första numret som fick oss att tappa hakan! Kvällen fortsatte med överraskande bra och fantastiska framträdanden som vi såg ifrån övervåningen. Detta blev en perfekt present och upplevelse för oss alla, och vi kommer mer än självklart att komma tillbaka! Läs mer

Anita K skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk show, proffsig personal och mycket god mat - rekommenderas verkligen! Läs mer

Jan Bertil A skrev om Wallmans Stockholm
    Superbra. Skulle dock vilja ha mer -60 tals musik Läs mer

Per P skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket trevligt bemötande av vår servitris Tove och service under kvällen. God mat och härlig show. Läs mer
  • Ann-christin O

2019-11-12

Ann-christin O skrev om Wallmans Stockholm
    En fantastisk upplevelse av god mat och professionell underhållning. Bra ljud, fick känslan av att vara mitt i showen. Trevlig personal, goa och glada!
    Vi fick" Upplevelse" av våra barn i Julklapp förra året och då fanns Wallmans med. Inget Vi ångra att Vi valde. Läs mer

Ulrica T skrev om Wallmans Stockholm
    Tycker inte det var bra med trolleri då man bara förväntar sig sång! Läs mer

Inger Marianne K skrev om Wallmans Stockholm
    Middag med show
    Mycket bra bemötande
    Allt var enligt förväntningar
    Mycket trevligt koncept! Läs mer

Helena S skrev om Wallmans Stockholm
    Date-night var lite tunnsått på underhållningsfronten. Läs mer
  • John Erik K

2019-11-07

John Erik K skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte ett dejting paket, jätte trevligt bemötande
    Hade inga större förväntningar men blev glatt överaskad

Glatt trevligt en del skratt trevliga artister Läs mer

Lutfiye F skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte guldpaket middag och show. Underbart bemötande av personal, toppen mat och fin show. Läs mer

Bernt L skrev om Wallmans Stockholm
    Organisationen var genomgående mycket bra, från ankomst via garderob till bordet.
    Serveringspersonal trevlig och kunnig och showen
    fantastiskt fartfylld och underhållande. Läs mer

Anita H skrev om Wallmans Stockholm
    Jeg har allerede svart på dette tidligere. Vi hadde en fin aften, med god mat og flinke artister.
    Vi var veldig skuffet over å bli plassert i 2 etasje uten heis og toaletter når vi i forkant hadde varslet at vi hadde med en i person i rullestol. Dette ødela faktisk mye av opplevelsen for mitt vedkommende som var arrangør på vegne av gruppen.
    Ellers vil jeg også si at jeg var litt skuffet over innholdet i det nye showet, jeg er mere glad i musikk enn i tryllekunst og kunne ønsket et annet utvalg sanger, men det er jo hver sin smak. Läs mer

Anna A skrev om Wallmans Stockholm
    Våra förväntningar blev mer än nöjd , wow ! proffsig personal , bra show , gudomlig god meny, kunde ej bli bättre .
    Ger Wallmans salong , 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Blivit bra bemött av företaget , inga problem att ändra om matkosten till att få bra platser . Läs mer

Tomas L skrev om Wallmans Stockholm
    Helhets intrycket var mycket bra. Personal och var utmärkt.
    Vi köpte ett paket med mat och uppträdande. Läs mer

Marie L skrev om Wallmans Stockholm
    Vi blev väl omhändertagna. Både showen och maten var fantastisk. Läs mer

Cecilia J skrev om Wallmans Stockholm
    Tog Date Night. Inget jag ångrar, värt varenda öre. Supershow och vår artistvärld Anna var allra bäst. Superskön tjej med 100% drag och superbra röst.

Kanonvärt!!

Rekommenderas varmt🥰 Läs mer

Mats K skrev om Wallmans Stockholm
    En fantastisk kväll med hög klass på underhållningen och på mat o dryck!! Vår servitör Erik var grym! Otrolig röst och väldigt sympatisk och proffsig i allt!! En födelsedag att minnas!! Läs mer

May F skrev om Wallmans Stockholm
    En fantastisk helkväll, god service, proffsiga artister/ serveringspersonal 👍 Läs mer

Catharina U skrev om Wallmans Stockholm
    Föreställningen var jättebra
    Fick bara fett på min köttbit men fick det utbytt.
    Det som förstörde intrycket var att man betalade för vanligt kranvatten. Det var mycket dessutom. Och Kaffe ingick inte, då ska man tala om det inte bara komma och servera det.
    Dvs ALLT som inte ingår ska man fråga om.
    Men vattnet var värst. Pinsamt.
    Som pensionär vill man välja vad man lägger pengarna på. Förresten det vill väl alla. Läs mer

Linda D skrev om Wallmans Stockholm
    Våra utländska kunder tycker att hela upplevelsen är unik. Läs mer

Susanne S skrev om Wallmans Stockholm
    Jag köpte LOVE 2019 tillsammans med mina kollegor.

Vi blev väldigt bra bemötta när vi km och under hela kvällen.

Bra show och helt okej mat. Dock skulle jag föredra bara 1 varmrätt men med lite mer på tallriken istället.

Jag tycker att det i sin helhet var en trevlig kväll med bra atmosfär Läs mer
  • 2019-11-02

Supergod mat! Läs mer
  • Linda Maria Katarina K

2019-11-01

Linda Maria Katarina K skrev om Wallmans Stockholm
    Jag var på show med middag som jag tyckte var mycket bra. Maten var mycket god och varierad. Showen var också av hög kvalitet. Dock var jag lite besviken på platserna eftersom sikten var rätt dold vid många tillfällen. Jag hade i och för sig valt silverpaketet men lite för dold sikt för det tyckte jag. Läs mer
  • 2019-11-01

Malin H skrev om Wallmans Stockholm
    Grupparrangemang för flertalet bokningar 2019
    Alltid superproffessionellt bemötande och 100 % support
    Ett besök på Wallmans är alltid en av huvudpunkterna i programmet för våra internationella besökare! Läs mer
  • 2019-10-31

Ann R skrev om Wallmans Stockholm
    specialerbjudande guld show +mat. Fantastisk show bra placering i soffa med bra sikt. Läs mer
  • Sisko F

2019-10-30

Sisko F skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk show och service/mottagande av vår värd (Erik). Men dyrt, blev ej mätta och garderoben hade slarvat bort våra jackor (löste sig dock)... Läs mer
  • 2019-10-30

Anna M skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte silverpaketet, fick platser en trappa upp vilket inte var optimalt då det blev lite "utanförkänsla" Annars toppen, bra mat och fantastiskt duktiga artister! Läs mer
  • 2019-10-30

Marina M skrev om Wallmans Stockholm
    En upplevelse utöver det vanliga, toppenföreställning!
    Duktiga sångare och dansare. Maten var toppen!
    En lyckad kväll! Läs mer

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm