Alla kategorier Bar Stockholms län Stockholm Norrmalm Wallmans Group Wallmans Stockholm

Wallmans Stockholm

En del av Wallmans Groupwallmans.se

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser!

Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans.

Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig.
Artisterna, som även är kvällens serveringspersonal, är era personliga guider under en resa genom decennier av musik till smakerna av en välkomponerad överraskningsmeny.
Maten är minst lika viktig som showen. På Wallmans har några av Sveriges mest omtyckta artister under de senaste decennierna upptäckts och nya stjärnor föds ständigt

Gör som hundratusentals tidigare gäster och besök anrika Wallmans Stockholm.

Välkommen!

Ons-Lör: 18:30-01:00
Sön: Stängt

Läs vad 1009 kunder tycker om Wallmans Stockholm

Jaak A skrev om Wallmans Stockholm
    Grundtjänsten. Betalade för inte bakom pelare, men det blev så i alla fall på övre raden. De som satt två stolar bort hade ingen pelare. Lite nonchalant att ta betalt för något man inte får.
    Kall mat. Jag vet att det är svårt att servera 150 personer samtidigt, men lite bättre hade det kunnat vara. Kul med inledningsnumren i baren. Bra artister. Mycket trevlig personal. Lite ruffiga lokaler. Inte prisvärt, ens om jag inte suttit bakom pelare. Läs mer

Edwin L skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk kombination mellan middag och show. Duktiga artister. Läs mer

Lillemor B skrev om Wallmans Stockholm
    Wallmans salonger. Helt kanon skött av både ftg jag kontaktade o köpte biljetterna via och av artisterna o servitrisen på wallmans. Finns inget negativt alls att ta upp. Vi var en 50 åring o en 18 åring o båda tyckte att showen o uppträdandet var jättebra. Första gången för oss båda vi besökte wallmans men inte sista👍🏼🤗 Läs mer

Katarina L skrev om Wallmans Stockholm
    Bra show! Duktiga artister och fin ljussättning. Ganska god mat men inte så stora portioner. Jag och mina vänner hade en trevlig kväll. Läs mer
  • 2019-01-18

Bitte W skrev om Wallmans Stockholm
    Jag köpte Wallmans Guldkväll fredag 11/1 för två personer, maten var under all kritik, rödingen var i princip rå och serverades med skinnsidan upp och som var gömd av en röra med mandel, sen serverades det flankstek som en hög rått kött! En av servitörerna kom och frågade vem som skulle ha alkoholfritt vin, men det blev också fel! Showen var absolut inte underhållande, mest skrik. Det hela var inte värt alla dessa pengar jag betalade för den kvällen, det var en födelsedagspresent till min dotter som blev helt värdelös!
    Jag hade hört mycket gott om Wallmans shower genom åren men detta uppfyllde inte våra förväntningar! Läs mer

Lars Göran S skrev om Wallmans Stockholm
    Mina förväntningar blev med råge uppfyllt, maten kunde lite bättre Läs mer

Andreas Nils Emanuel O skrev om Wallmans Stockholm
    Allt va grymt förutom varmrätten och efterrätten. Läs mer

Jenny G skrev om Wallmans Stockholm
    God mat, bra uppträdande, trevlig personal Läs mer

Britt Catarina C skrev om Wallmans Stockholm
    Trevlig personal, välkomnande.
    Vällagad mat som serverades mellan uppträdanden.
    Duktiga sångerskor/ sångare.
    Lite väl upptempo låter.
    Det skulle vara skönt med lite lugnare låtar emellanåt / Catarina Läs mer

Karin S skrev om Wallmans Stockholm
    Underhållning, show och mat.
    Blev mycket bra bemött av personalen.
    Mycket god och välsmakande mat.
    Fantastiska sångare men kände inte igen musiken. Läs mer
  • Marianne S

Marianne S skrev om Wallmans Stockholm
    Jag har varit på Wallmans 8ggr i Stockholm och en gång i Köpenhamn. Jag tyckte det var jätte trevligt!
    Jag var där i sällskap om 5 personer den 12januari, vi skulle fira en jubelar. Vi ville ha guld men det var slutsålt. Så då fick det bli silver. Vi satt bra kunde se hela scenen.
    Maten dålig. Förrätten en ljummen liten skål med nysmält smör lite persilja. Det var bara en som uppfattade några romkorn.
    Nästa rätt, ett halv stekt bröd med ost
    Efterrätten en karott med lite ost som skulle gå runt till alla.
    Lika dant med chokladmousskakan och de andra småkakorna.
    Jag frågade ifall vi inte kunde få en ajett, men det gick inte.
    Det kändes som om det gick ut på att man skulle dricka så mycket som möjligt, hels något till varje liten rätt. Tråkigt med långborden.
    Synd att man har skilt showen och serveringspersonalen åt. Det var också en besvikelse.
    Personalen slarvade med ålder och uttal på namn. En 40åring blev en65 åring. Florina blev Fiona. Osv Läs mer

Jenny S skrev om Wallmans Stockholm
    Proffsiga sångare dansare och servitörer. Kommer lätt tillbaka Läs mer

Gabriella Rut Maria P skrev om Wallmans Stockholm
    Lite besviken på bordsplaceringen då vi placerades vid ett långbord. Hade hoppats på eget bord så det blev en mer mysig kväll när vi dessutom bokat ”date night”. Istället hörde vi inte varandra knappt alls under kvällen utan kunde bara kallprata med våra bordsgrannar. Ingen dryck ingår i menyn vilket känns lite dåligt så antingen får man köpa till dryckespaket eller köpa till på plats. Maten var okej men inte någon wow-upplevelse. Showen var dock fantastiskt bra. Grymma artister med magiska röster. Så endast showen får 5/5 av oss medan resten av upplevelsen drar ned betyget. Läs mer

Maria B skrev om Wallmans Stockholm
    Otroligt trevligt bemötande och bra show.
    Maten var klart över förväntan Läs mer

Marika Sofia R skrev om Wallmans Stockholm
    Jättebra show och väldigt god mat!! Läs mer

Peter B skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket god mat. Trevlig stämning. Showen var dock en besvikelse. Läs mer

skrev om Wallmans Stockholm
    Super trevlig service, proffsig men avslappnad.
    Det har alltid varit excelent när vi besökt Wallmans så förväntningarna är höga. Wallmans levererade på den nivån även i år.
    Underbara och super proffsiga artister.
    Jättetrevlig helkväll, supergod mat, bra show, bra disco, fantastiskt stämmning!
    We love Wallmans! Läs mer
  • Raúl P

Raúl P skrev om Wallmans Stockholm
    Gruppresa och slut av resan med Wallmans. Det bästa valet som man kan tänka sig för våra kunder. Läs mer

Kjelle G skrev om Wallmans Stockholm
    Maten var kanon och uppträdandet var strålande, satt lite trångt men vad gjorde det när allt annat var toppen!! Läs mer

Conny B skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte silver. Fick guld!
    Perfekt meny och gott vin.
    Har varit där tidiga. Hade höga förvntningar. Trots överträffade.
    upplevelsen förväntningarna. Läs mer
  • Karin Mari-louise W

Karin Mari-louise W skrev om Wallmans Stockholm
    Hejsan! Jag köpte ”guld” platser för att fira min dotter som fyllde 35år.. det var fint ordnat, men dock blev hon inte firad av personalen.. betalade 3000 för oss två, så det var en besvikelse.. annars var det god mat och kanonbra underhållning .. Läs mer

Inger R skrev om Wallmans Stockholm
    Trevlig stämning och god mat. Ingen väntar på vare sig mat eller dryck.
    Duktiga artister Läs mer

Jani B skrev om Wallmans Stockholm
    Bra show med duktiga artister. Maten var helt ok. Läs mer
  • 2019-01-09

Marcus Sven Olof H skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte 12 st guld platser, mycket bra show. Maten ok men inget speciellt.
    Väl bemötande på alla sätt och vis.

Alla mina kollegor uppskattade kvällen som helhet. Läs mer
  • Laima R

2019-01-08

Laima R skrev om Wallmans Stockholm
    Bra organiserat, god mat. Bra bemötande och uppmärksam servitör. Dock upplevdes det trångt mellan borden och stelt eftersom man inte ens fick ställa sig vid borden och dansa. Läs mer
  • 2018-12-28

Jonny H skrev om Wallmans Stockholm
    Supert show og meget god mat og service!

Proffesjonellt! Läs mer
  • 2018-12-24

Irma P skrev om Wallmans Stockholm
    Hej!
    Det samlade omdömet från oss:
    För små portioner och det hade räckt med en förrätt. Maträtterna var rätt uppskattade förutom laxrätten. Det tog för lång tid att få första maträtten. Det var blandade reaktioner på showen: jätteduktiga på att sjunga och uppträda men temat rådde det delade meningar om. Förslag från en medarbetare: eftersom vi hade skymd sikt hade det uppskattats med bildskärmar. Bra upplägg på lokalfördelningen. Läs mer

Sara B skrev om Wallmans Stockholm
    Guldbiljett till julshow, profsigt upplägg , bra show och mycket god mat Läs mer
  • Ludmila K

2018-12-20

Ludmila K skrev om Wallmans Stockholm
    MVG+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer

Kerstin Marianne E skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var sent ute,med att boka.Men allt var positivt,bra mat,trevlig servitris o underhållning👍 Läs mer

Olga G skrev om Wallmans Stockholm
    Ännu en fantastisk Julfest med arbetskamrater på Wallman! Läs mer

Ola M skrev om Wallmans Stockholm
    Det var utmärkt! Allt var bra, nästan. Maten och Amanda som var väldigt trevlig! Schowen som vanligt i topp klass! Dock är det för hög ljudvolym av alla gäster som pratar! Förra året satt vi våning 2 vilket var mer dämpad volym, vilket var bättre!

Sedan är det lite trist eller mkt trist att sitta mitt emot sin käresta då man sitter trångt och hög volym av alla gäster. Jag pratade förmodligen mer med min bordsgranne vilket var en trevligt, men inte så mysigt! Läs mer

Maria Helena B skrev om Wallmans Stockholm
    Julpaketet för två personer.
    Trevligt bemötande av han som serverade, god mat (fast lite för liten huvudrätt), härlig show och ett smarrigt efterrättsbord. Lång kö till efterrätten tyvärr vilket gjorde att man gav upp och gick miste om en massa godsaker :). Läs mer

Solfrid K skrev om Wallmans Stockholm
    Julbordet 2018 var mycket bra, bra mat, härligt dessertbord, mycket bra underhållning, servitören var väldigt bra
    Duktiga tjejer på bokningen Läs mer

Cornelia N skrev om Wallmans Stockholm
    Reservationen funkade jätte bra. Vi fick t.o.m en översikt över borden i förväg så jag kunde göra en bordsplacering till Julfesten. Servicen och maten var utmärkt. Maten var över förväntan god. Showen var bra, duktiga sångare.
    Det som drar ner betyget är att det inte fanns någon DJ på plats som skulle spela efter showens slut. Så det blev Ingen bra efterfest som vi hade hoppats på. Och det var en av anledningar varför vi hade bokat Wallmans, för att kunna stanna kvar på samma ställe och dansa loss ordentligt. Om det iallafall hade funnits en bra playlist. Men det var bara tråkigt musik som spelades så vi gick hem rätt tidigt. DJ var lovat i Reservationen men tydligen blev han sjuk. För högsäsong under jultiden borde det finnas någon plan B/ersättare. Därför vet jag inte om vi kommer ha Julfesten igen på Wallmans. Läs mer

Veronica L skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var alla 6 personer helt igenom jättenöjda,
    både med mat och den otroligt bra service Läs mer

Markus S skrev om Wallmans Stockholm
    Hej! Vi hade bokat julbord som vanligt hoss er, men fick höra vid boknings samtalet att det var lite ändringar på den så kallade jul showen detta skulle innebära att det inte var buffé utan det skulle bli bordsservering istället, maten skulle vara julinspirerad och showen likaså! Vi är ett sällskap på 15 Personer som alltid varit super nöjda tidigare! Men denna gång är absolut den största besvikelsen vi varit med om! Maten , den så kallade skagenröra var så stark att vissa inte kunde äta den! Laxen med den konstiga gurkan var hemsk, o den efterlängtade varmrätten som var så blygsami sin storlek att det resulterade i att vi samtliga begav oss till McDonalds efter kvällen!
    Kort sagt vi betalade 19.425:- för detta o inte fick heller någon show som inspirerade , inget juligt med karlar som sitter i kalsonger o sjunger!
    Av de senaste 6 åren har vibesökt er o alltid varit nöjda! Men detta var absolut sista gången , känns som att ni inte vill syssla med detta !
    Riktigt missnöjda är vi
    Mvh butiksansvarig ! Murat med personal Läs mer
  • Linda L

2018-12-19

Linda L skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var ett gäng på 20 pers som hade Simone som serverade oss sååå galet bra o trevlig o super bra på scenen. Showen var långt över våra förväntningar enligt dom som deltog från våran inbjudan. Maten var super god dock var chilie räkorna enligt min smak för starka men alla andra var nöjda. Kan inte äta stark mat. Kommer att rekomdera Wallmans Läs mer

Sofia N skrev om Wallmans Stockholm
    Bronspaket 15/12 nio st i sällskap.

Superbra artister, god mat och bra bemötande. Lite strul med dukningen saknade glas här och där mm men gjorde ingenting, charmigt bemötande.

Förbättringsförslag:
    Dessertbuffen var fantastiskt men alldeles för trångt, kaos och folk blev irriterade över att de trodde folk trängde sig före när det i själva verket inte fanns något kösystem. Kändes lite B, lite finlandsfärja när folk började kommentera negativt lite var stans. Det drog ner betyget vilket är synd då dessertbuffen i sig var väldigt flott.
    Kanske sprida ut dessertbuffen på dubbelt så stort område. Läs mer
  • Mattias K

2018-12-18

Mattias K skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var toppen från början till slut. Läs mer

Ulrika S skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var på Wallmans julshow. Den var mycket bra men har varit bättre förr om åren. Maten var riktigt god, servicen ok.
    Nu kommer det som drar ner betyget och det var vakterna som föste ner oss från ovanvåningen där vi satt innan vi fått betala. De var riktigt otrevliga mot oss när vi förklarade att vi inte betalt eller fått notan. Annars en toppenkväll med vår personal, denna gång 58st. Läs mer

Anette H skrev om Wallmans Stockholm
    Vi satt oppe i 2. etasje. Vi så ingenting av det som skjedde på scenen. Dette er vi veldig skuffet over. Alt for dårlig bordplassering.

Maten var dog god. Läs mer

Maths Stefan J skrev om Wallmans Stockholm
    Något skymt plats men ok
    Trångt vid bordet vi satt inklämda för att gå ut fick alla åla sig runt bordet
    Bra bemötande
    Min fru fyllde 70 o hon blev uppvaktad av hela Wallmans Läs mer

Tore Patrik Johannes L skrev om Wallmans Stockholm
    Halvdålig show, mat okej.
    Inte värt pengarna. Läs mer

Johanna L skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade mycket goda förväntningar innan besöket och att vi skulle få en bra kväll med bra show, god mat och bra service. Dessvärre fick vi ett mycket dåligt och oprofessionellt bemötande. Trots att vi gått igenom hur vi ville ha det med dryck och specialkost blev det inte som vi kommit överens om.
    + Bra show
    - Otrevligt och oprofessionellt bemötande av personal på plats. Läs mer

Frida H skrev om Wallmans Stockholm
    Julbord
    Vi blev väldigt bra bemötta.
    Förväntningarna var god mat och bra show. Tyvärr var maten inte riktigt vad vi förväntat. Små portioner och underliga förrätter.
    sammanfattning: maten var god men för lite julmat och för små portioner. Showen var bra. servicen var bra. Läs mer

Joakim E skrev om Wallmans Stockholm
    Trevliga värdar o serveringspersonal- bra show
    Inte alls bra mat och absolut under förväntan
    - Vakterna helt urusla och o kommunikativa och avvisade personer vid flertal tillfällen utan egentlig anledning där en av våra råkade ut för det samt att vi såg två andra OTREVLIGT och oproffesionellt som drar ned hela omdömet och känslan Läs mer

Christer N skrev om Wallmans Stockholm
    en trevlig kväll med arbetskamrater. Läs mer

Thord Peter Ö skrev om Wallmans Stockholm
    Bra bemötande & jävligt bra mat för att vara en showkrog Läs mer
  • 2018-12-17

Mihaela J skrev om Wallmans Stockholm
    Förstagångsbesökare privat med 10 vänner. Köpte ”Brons” med något skymd sikt vilket inte gjorde något då artisterna dansade i hela lokalen. Fantastik show! Vi kommer nästa år igen. Maten var över förväntan!! Läs mer

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm