Alla kategorier Konferens Stockholms län Stockholm Norrmalm Wallmans Group Wallmans Stockholm

Wallmans Stockholm

En del av Wallmans Groupwallmans.se

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser!

Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans.

Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig.
Artisterna, som även är kvällens serveringspersonal, är era personliga guider under en resa genom decennier av musik till smakerna av en välkomponerad överraskningsmeny.
Maten är minst lika viktig som showen. På Wallmans har några av Sveriges mest omtyckta artister under de senaste decennierna upptäckts och nya stjärnor föds ständigt

Gör som hundratusentals tidigare gäster och besök anrika Wallmans Stockholm.

Välkommen!

Sön: Stängt

Läs vad 1367 kunder tycker om Wallmans Stockholm

• 2019-07-01

Björn R skrev om Wallmans Stockholm
    - kjøpte prosecco til hele gruppen og glassene var fyllte når vi gikk til bords. ellers kjøpte jeg rødvin til maten

- vi ble møtt på en meget hyggelig og profesjonell måte og

- jeg hadde store forventninger etter et besøk på Wallmans i Oslo for 15 år siden, men intensiteten og kvaliteten her i Stockholm var høyere (siste forstilling før ferien?)

- hele gruppen var meget fornøyd med showet, maten og bordsplasseringen Läs mer
  • Wallmans Group

2019-06-27

Wallmans Group skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk kväll! Både show och middag höll toppklass! Läs mer

Marit B skrev om Wallmans Stockholm
    Hei vi ble tatt imot veldig bra😊maten var veldig god. Showet bar bra . Men noe høyt lydnivå. Läs mer
  • Claes Daniel K

2019-06-26

Claes Daniel K skrev om Wallmans Stockholm
    Tre rätters middag, allt va toppen, maten, underhållningen men framför allt personalen, allt från dörrvakterna till serveringspersonalen. Läs mer

Anna S skrev om Wallmans Stockholm
    Mina föräldrar fick en guldbiljett för att fira sin 30-åriga bröllopsdag och de var supernöjda med både mat och föreställning. De fick till och med en personlig grattishälsning vid bordet vilket de blev superglada för. Tack snälla för att ni förgyllde mina föräldrars stora dag! Läs mer

Tania G skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte silver paketet och är super nöjd med maten och upplevelsen . En sak som jag upplevde som negativt att maten blev så långdraget. Hade gärna fått maten snabbare och sen kunna njuta av en kanon föreställning.
    Därav betyget 4 ! Läs mer

Maud N skrev om Wallmans Stockholm
    Har alltid STORA förväntningar på Wallmans och
    de infriades som vanligt.
    Härlig miljö med unga friska artister tillika serveringspersonal,
    som gör sitt yttersta för att glädja och uppmärksamma sin publik.
    Wallmans ger mig energi, så att livet blir lättare att leva i en för övrigt på många sätt destruktiv värld.
    En scenkonst, som tilltalar mig. Läs mer

Hans R skrev om Wallmans Stockholm
    En trevlig kväll på Wallmans.
    Artisterna / personalen var trevliga o proffsiga.
    Ytterdörren var dock öppen hela tiden och vi som satt åt det hållet, tyckte att det drog och var lite störande när showen pågick.

För övrigt mycket nöjd och kommer säkert tillbaka. Läs mer

Sofia G skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte showpaket (silver) med mat.
    Väldigt bra information innan besöket. Trevlig servitör, bra artister och underbar mat.
    Är mycket nöjd med besöket och vi kommer återkomma. Läs mer

Jessica Helena H skrev om Wallmans Stockholm
    Jag beställde Guldpaketet och blev så himla nöjd. Alla önskningar på kvällen uppfylldes och jag kommer tillbaka till hösten. Läs mer

Christina S skrev om Wallmans Stockholm
    13 juni 2019. Har varit där många gånger. Blir aldrig besviken. Toppenshow o kanonduktiga artister. Mycket nöjd! Läs mer

Birgitta Ann-louise B skrev om Wallmans Stockholm
    Trevligt bemötande av proffsig personal. God mat i lagom stora portioner. Läs mer

Amanda T skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte guldbiljett till vårföreställningen till rabatterat pris, både maten och underhållningen var toppen, speciellt som vi inte behövde betala fullpris. Bemötandet var lite stressigt, men servicen i övrigt var snabb och proffsig. Ett litet minus var att man inte kände igen all musik, men det är ju individuellt. Jag är supernöjd och kan definitivt tänka mig att komma tillbaka fler gånger, toppklass! Läs mer

Andreas M skrev om Wallmans Stockholm
    Superduktiga sångare/dansare i en mycket välkomponerad show med bra timing.
    Allt ackompanjerat av en lika välkomponerad och god middag! Läs mer
  • 2019-06-19

Madelene R skrev om Wallmans Stockholm
    Jag fick ett erbjudande på min Mail och jag köpte det till en kompis som fyllde år. Tyckte det va rolig show och mycket god mat. Personalen trevlig Läs mer
  • 2019-06-19

Beatrice K skrev om Wallmans Stockholm
    Jag bokade biljetter på Internet anledning att vi skulle fylla min sons 30 årsdag. Jag önskade att han skulle uppmärksammas och företaget gjorde det på en högre nivå. Vi var jätte nöjda. Tackar så mycket hela Wallmans grupp. Läs mer

Mona-lisa R skrev om Wallmans Stockholm
    Hejsan
    Jag köpte mat-uppträdande och vinpaket.
    Trevligt bemötande hela vägen av personalen från dörr in till dörr ut.
    Jag har varit på Wallmans förut och tycker det är ett trevligt koncept som jag gärna återvänder till.
    Kul med lite "trolleri" också.
    Maten är okey. Kanske svårt att få på annat sätt.
    Sammanfattningsvis så återkommer jag gärna igen.

Vänligen Mona-Lisa Läs mer
  • Peter J

2019-06-17

Peter J skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk show! Mycket bra mat med väl matchande vinpaket. Mycket bra och personlig service. Läs mer

Sanna A skrev om Wallmans Stockholm
    Alltid proffsigt bemötande och fantastisk mat, men det är förstås showen som är huvudanledningen till att jag vill besöka Wallmans. Fullt ös och fantastiska artister förgyller kvällen, varje gång! Keep up the good work! Läs mer

Marianne P skrev om Wallmans Stockholm
    jag köpte erbjudande 395:- . Wallmans kontaktade mig då dagen som jag bokat hade ställts in. Fick förslag på andra dagar , det löste sig snabbt. Hade kontakt via mejl med en perosn på wallmans som hjälpte mig med mina frågor. snabbt svar. Maten o showen var superbra! Läs mer

Carl Johan Erik F skrev om Wallmans Stockholm
    Hade en underbar dejt med min flickvän! Vi har båda varit där tidigare, men aldrig tillsammans. Vi hade höga förväntningar, och efter en fantastisk show, mat, dryck och service kan vi verkligen säga att förväntningarna överträffades. Vi sänkte medelåldern rejält, och hoppas på att det kommer komma enstaka event där en yngre målgrupp prioriteras (18-30). Tack för en makalös kväll! 5/5 Läs mer
  • 2019-06-16

Anders Ingvar K skrev om Wallmans Stockholm
    Trots höga förväntningar från oss blev vi positivt överraskade. Fantastiskt duktiga och skickliga uppträdanden och god mat och trevlig stämmning. Läs mer
  • 2019-06-15

Petra B skrev om Wallmans Stockholm
    Guldmiddag för 3 personer med varsitt glas cava som fördrink. Mycket bra bemötande, men lite underligt att personen inte hade koll på att vi förbeställt fördrink.
    Trevlig personal och relativt bra service under middagen, men vi fock vänta på dryckesbeställning och dyl ett par gånger, antagligen pga showerna. Showerna generellt över förväntan, underhållande och bra nivå på sång.
    Maten ok - för dem med mjölkfria alternativ var maten inte bra, särskilt inte rätt 2: pasta med tomatsås, den borde inte serveras alls så som den var lagad. För de som åt vanlig mat så var set varierande - förrätterna mycket bra men varmrätten torr och lite tråkig i smaken.

Mycket bra på det stora hela med tanke på showen! Läs mer
  • 2019-06-15

Ida A skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var på er krogshow och allt var helt perfekt!!! Showen, maten och personalen. Så trevligt och perfekt allting, vi kommer definitivt tillbaka. Läs mer
  • 2019-06-14

Anette E skrev om Wallmans Stockholm
    Det var väldigt trevligt .Bra och proffsig personal. Bra första möte blev det med servitören. Läs mer

Jan L skrev om Wallmans Stockholm
    Frugan fyllde 60 år och vi valde Wallmans. De gjorde en uppskattad insats vid vårt bov där hon gratulerades hjärtligt. Läs mer

Madelene F skrev om Wallmans Stockholm
    högklassig service +
    god mat +
    Rolig och proffsig underhållning +
    Vi köpte guldbiljetter med dryckespaketet men jag hade dålig sikt och ryggen mot scenen, det var en besvikelse - Läs mer
  • Eva J

2019-06-13

Eva J skrev om Wallmans Stockholm
    3- rättersmeny, silverplacering
    mycket vänligt bemötande
    god mat och mycket god underhållning
    Vi hade en mycket roande upplevelse med god mat och dryck, duktiga och trevliga artister och bra discomusik. Läs mer
  • Peter M

2019-06-13

Peter M skrev om Wallmans Stockholm
    Guldpaket till rabatterat pris. Fint mottagande, bra show och god mat. Det vinet jag ville beställa var slut. Även alternativ nr 2 så vi fick nöja oss med tredje alternativet. Läs mer

Bente R skrev om Wallmans Stockholm
    God mat, flott underholdning. Det eneste minuset er at det var veldig trangt der vi satt og det ble litt vanskelig og sitte å snu seg for å se det som skjedde på scenen Läs mer

Astrid Olen R skrev om Wallmans Stockholm
    Jeg har allerede sendt svar.
    Alt var bra, men selve opptreden var for ungdommer. Mangler en blanding for aldersgruppene.
    Jeg har vært i alle landene, og også i Stockholm før.
    Aldri vært så ensidig akdersgrupperettet som denne gangen. Läs mer

Peter Sven R skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade höga förväntningar och dessa överträffades! Fantastisk service, mat och framför allt underhållning! Läs mer

David Stefan O skrev om Wallmans Stockholm
    Jag har varit på Wallmans med fru och vänner många gånger.
    Bra organiserat och trevligt uppträdande till ett mycket humant pris.
    Jättebra att någon verkligen tar hand om besökaren och anvisar plats. Då känner man sig inte så osäker. Man känner sig riktigt välkommen! Mycket musik och lite prat är bra! Läs mer

Peter B skrev om Wallmans Stockholm
    Trevlig underhållning och bra mat. Läs mer
  • 2019-06-09

Barbro B skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte en kväll på Wallmans salonger genom ett presentkort hos Great Days. Vi blev mycket väl mottagna när vi kom och fick en plats i baren. Sen vidare in till show-lokalen; fick ett mycket trevligt litet krypin som passar utmärkt för 2 personer. Snabb service och betjäning i övrigt och suveränt mycket och god mat. Trevlig och bra underhållning. Tyvärr lite svårt att se vad trollkarlen gjorde. Det enda riktigt negativa var den höga musiken som dunkade i hela kroppen. Som helhet mycket nöjda med kvällen. Läs mer
  • 2019-06-07

Gunborg Agneta W skrev om Wallmans Stockholm
    En härlig festkväll med fantastiska artister och god mat.Dessutom en känsla av gemenskap. Vilken fest vi kom till! Tack för uppvaktningen på 30åriga bröllopsdagen! Läs mer
  • 2019-06-04

Josefine Heléne Elisabeth N skrev om Wallmans Stockholm
    Var på wallmans salonger. 4 rätters middag och show. Jätte bra bemötande, trevlig personal. maten kunde ha varit av bättre kvalitet. Bra service annars Läs mer

Cindy Rose-marie K skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var såå nöjda mkt trevlig personal god mat bra service och underhållningen fantastisk . Läs mer

Janko R skrev om Wallmans Stockholm
    Incredible crew, oustandig interaction with the audience, slow and delicious food... The whole concept is uniqe!
    Strong reccomendation to anyone coming to Stockholm!

Greets from Switzerland! Läs mer
  • Susanna E

2019-06-03

Susanna E skrev om Wallmans Stockholm
    * Bästa platserna+Mat + dryckespaket
    * Från det att vi klev in på Wallmans fick vi bästa tänkbara service.
    * Mina förväntningar var ganska höga och jag vill påstå att Wallmans levde upp till detta. En toppen kväll från början till slut. Maten var super god och underhållningen fantastisk.
    * Ett perfekt ställe att fira sin 60-års dag med goda vänner Läs mer

Carina H skrev om Wallmans Stockholm
    Min man fick det i 60 årspresent.
    Det var en jätte bra bemötande av trevliga personal.
    Våra förväntningar blev som vi hade tänkt , suuuper bra.
    Är jätte nöjda vi kommer tillbaka igen, älskar er underhållning.
    Tack snälla ni Carina Läs mer

Anette Q skrev om Wallmans Stockholm
    En fantastiskt trevlig kväll! Läs mer

Gun Marie P skrev om Wallmans Stockholm
    Jag firade min 60-årsdag på Wallmans och var oerhört nöjd. God mat, trevlig personal och jättebra show! Läs mer

Anna F skrev om Wallmans Stockholm
    En fantastisk upplevelse, kommer tillbaka igen. Läs mer

Harri L skrev om Wallmans Stockholm
    Guld paket med mat, drycker och shown. Alt var bra. Besökt en gång tidigare (för 20 år sedan). Bra show och mat, tack Läs mer

Emmelié Y skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk mar och dryck, och show i världsklass Läs mer

Ozgur B skrev om Wallmans Stockholm
    show was excellent,
    food was ok
    service was good
    special gifts selected never came
    overall a well organized night! Läs mer
  • 2019-05-24

Siv Adéle V skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte guldbiljett. Toppen bra mat , showen , bemötandet och stämningen var mkt bra. Läs mer
  • 2019-05-24

Suzanne A skrev om Wallmans Stockholm
    Hej vi köpte paket Guld
    Supergod mat, jätte trevlig och proffsig personal. Och en suverän show!
    Alla i sällskapet va nöjda och tackar för en oförglömlig kväll!

Mvh Läs mer
  • 2019-05-23

Evali L skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade köpt guldkategori, som innehöll uppträdande och mat för 995 kr. Uppträdandet va bra men maten va usel. Den var inte värd 10 kr ensengång. Tråkigt att åka därifrån hungrig och längta efter en mosbricka med räksallad!!!!!!
    Kan tyvärr inte ge Er några rekommendationer.
    Det var tråkigt att åka så långt och bli så besviken. Nästa gång jag betalar dyra pengar vill jag ha något för det, men det blir inte på Wallmans!!!!
    Evali Lindberg med sällskap. Läs mer

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm