Wallmans Stockholm

En del av Wallmans Groupwallmans.se

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser!

Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans.

Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig.
Artisterna, som även är kvällens serveringspersonal, är era personliga guider under en resa genom decennier av musik till smakerna av en välkomponerad överraskningsmeny.
Maten är minst lika viktig som showen. På Wallmans har några av Sveriges mest omtyckta artister under de senaste decennierna upptäckts och nya stjärnor föds ständigt

Gör som hundratusentals tidigare gäster och besök anrika Wallmans Stockholm.

Välkommen!

Sön: Stängt

Läs vad 1735 kunder tycker om Wallmans Stockholm

• 2020-01-26

Malin S skrev om Wallmans Stockholm
    Underhållningen var toppen! Bra ljudkvalitet på ljudet. Hade dock förväntat mig en lokal som matchade ordet salong... Maten var bra, och toaletterna fräscha. Fint att ni (reco)skänker pengar till Barncancerfonden. De har stöttat oss fantastiskt under och efter vår sons bortgång. Läs mer

Irhana M skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var 5 i sällskapet varav två från England, alla tyckte om show och bemötande. För mig är det 4:e gången och i.o. m att jag tyckte om bemötande och show tidigare blev det en 4:e gång med min familj. Det är kul med lyckade förnyelser.
    Ha det gott och lycka till vidare!
    Irhana Malovic Läs mer

Fredrik P skrev om Wallmans Stockholm
    Rolig samt underhållande! Kul med trollkarl i shownumret.
    Hade kunnat vara lite roligare ”glutenfri” förrätt. Läs mer

Linda J skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var alla väldigt nöjda med helheten, maten, showen, servicen. Våra förväntningar överträffades! Läs mer

Magnus P skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte silverpaketet, jättenöjd,ångrat faktiskt att jag inte köpt guldpaket. Riktigt bra upplevelse, överträffade förväntningarna för alla som var där. Trodde det skulle vara mer oldfashion, gammaldags revy.Gå och se den speciell om ni vill fira något. Rekommenderas verkligen till alla. Läs mer

Lars J skrev om Wallmans Stockholm
    Överlägset bra artister. Maten ok samt även servicen Läs mer

Alfonso R skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte en gold plats men fick nackspärr för att scenen låg strax bakom mig, det var inte kul att gå hela helgen med nackspärr. Läs mer

Konstantina K skrev om Wallmans Stockholm
    - all personal var extreme professional
    - programmet var perfekt
    - kanske lite bättre huvudrätt, förrätt och efterrätt smakade perfekt Läs mer

Lisbeth W skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte mär det var halva priset ”toppen” allt var jättebra Läs mer

Therese C skrev om Wallmans Stockholm
    Underhållningen var världklass, men maten höll inte samma klass tyvärr. Läs mer

√ösa E skrev om Wallmans Stockholm
    Helkväll med jättegod mat och dryck, underbara artister och turen att hamna bredvid roliga bordsgrannar.
    Att boka allt via internet tycker jag är smidigt, men att vi kunde bestämma oss för vilken dryck där var perfekt.
    Vi firade 30-årig bröllopsdag där och blev uppmärksammade, men på ett smakfullt sätt och inte för mycket så det kändes pinsamt.
    Vi reste nästan 100 mil för upplevelsen och om några månader gör vi om resan och hoppas på en lika kul och härlig upplevelse. Läs mer

Hans K skrev om Wallmans Stockholm
    En fantastisk kväll med bra mat och ett otroligt fint showprogram med fantastiska artister.. Våra förväntningar uppfylldes till 100%av mottagandet och utförandet under hela kvällen
    Tack för en underbar kväll!! Läs mer

Madeleine H skrev om Wallmans Stockholm
    En helt underbar kväll. Alla är så vänliga som servitörer och otroligt duktiga på vad de gör i showen! Läs mer

Jan H skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte två bubbel, och vi blev väldigt väl omhändertagna. Vi hade en fantastiskt bra kväll. Musiken maten och servicen högsta betyg. Läs mer
  • Berit J

2020-01-23

Berit J skrev om Wallmans Stockholm
    guldplats
    mycket bra bemötande
    vi var mycket nöjda Läs mer

Katarina L skrev om Wallmans Stockholm
    Toppen på alla sätt! 👍 Kommer gärna tillbaka en annan gång. Superproffsiga artister. Läs mer

Lina A skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade dejtnight, firande att min sambo som fyllde 40 och och valt fri plats. Allt va toppen! Artisterna va rysligt bra och underhållande och deras service va toppen! Perfekt kväll👌👍🙂 Läs mer

Leif A skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket trevligt arrangemang där genomgående fina framträdanden tillsammans med en välkomponerad måltid bildade en perfekt helhet! Läs mer

Maud H skrev om Wallmans Stockholm
    Otroligtbproffsiga artister, bra mat/dryck!
    Dock lite för lång sittning/show, det gick lite för lång tid mellan mat/show, korta gärna ner nån timme Läs mer

Christian A skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk show, god man och underbar personal ändå från entren till dj. Väl värt ett besök. Läs mer

Anette H skrev om Wallmans Stockholm
    Toppen allting. Show, bemötande var så bra. Det enda kanske drog ner lite var den vegetariska varmrätten. Läs mer

Mats R skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket trevligt bemötande och bra service.
    Ok mat.
    Ok show,
    Duktiga artister som, tror jag, inte riktigt kommer till sin rätt pga
    att ljudet inte är speciellt bra.

Sammantaget en mycket trevlig kväll. Läs mer

Dan N skrev om Wallmans Stockholm
    Bemötandet utmärkt, maten bra, uppträdet bra Läs mer

Eitan S skrev om Wallmans Stockholm
    Congrats to all the entertainers, they are very very talented people!

But I would really like to call out the only bad thing which gold ticket guests are experiencing. Our table was so so close to the table on the right and left that I basically breath into the mouth of the other guests surrounding me. Even though I payed the highest price, I got a seat so close to others that I couldn’t even open my arms normally while eating. Our table had a ‘ribbon’ on both left and right side of the table. Our table was basically connected on both sides to the other tables. No room between them. And the width of the table was probably around 50cm, much less space than one needs for an enjoyable evening.

We were lucky to find an empty table after the first course that we could move to. Even if that table didn’t have a direct view to the stage, it made us feel more comfortable.

Best,
    Eitan Läs mer

Sabina S skrev om Wallmans Stockholm
    Hade biljetter nivå silver och beställde meny fisk resp veg. samt dryckespaket och allt både smakade och såg mycket bra ut. Vi blev även VÄLDIGT bra bemötta av personal och var mycket trevligt. Det enda var väl att de platser vi fick på balkongen (för en av oss) var nästan helt skymd och fick sitta lutad över nästa bord och sällskapet brevid för att knappt kunna se halva scenen då en pelare var ivägen. Hade förstått om det gällde biljett brons, men för silver så känns det inte som om hela scenen skulle vara skymd om man satt vanligt. Jag och min kille bytte plats med varandra efter halva så iaf båda fick se halva framförandet bra Läs mer

Håkan C skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var toppenbra och firandet av min frus 70 årsdag Läs mer

√ösa S skrev om Wallmans Stockholm
    -Show, mat, dryck
    -Bra bemöttande, beskrivning av kvällen, vår servitris skötte sig utmärkt. Glad o trevlig service minded
    Ja, maten var jättegod förväntningarna uppfylldes

Vi var ett gäng på 8 personer och alla var jättenöjd
    Även de som vi beställde biljetterna var glad och trevlig

Vi kommer tillbaka Läs mer

Anders B skrev om Wallmans Stockholm
    Kombinerad show och middag. En fantastisk kväll med god mat, kanonbra show och trevlig personal. Läs mer
  • Gunilla S

2020-01-23

Gunilla S skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var där med vårt företag. Ett avslut på kvällen efter ett personalmöte.
    Vi köpte kategori GULD & Dryckespkt Premium & Alkoholfritt
    Vi blev väldigt bra bemötta av personalen. Dom hade full koll på att det var jag som bokat och vände sig till mig med ev frågor. Glada trevliga och tillmötesgående.
    Helt ärligt så hade vi inga förväntningar. Ingen av oss hade varit på Wallmans tidigare.
    Så fort jag kom in blev jag uppfångad av "vår" servitör för avstämning av den kommande kvällen. Sen fortsatte en helt suverän kväll där maten och artisterna var otroligt bra.
    Extra PLUS för 2 saker.
    Dryckespkt alkoholfritt - jag förhörde mig om vad dom som valt det tyckte och dom sa att drycken passade perfekt till maten. BRA att man satsar även på den kategorin gäster.
    Allergivänligt - jag är lactose & gluten intolerant. Trots det fick jag i stort sett exakt samma mat som mina kollegor. Det händer inte ofta. Där har man verkligen tänkt till och maten var magisk.
    Vi blev ALLA överraskade av hur otroligt bra, proffsigt och trevlig upplevelse vi fick. På måndagen ringde fler kollegor & tackade mig för ett otroligt bra event.
    En kollega sa: Det där blir svårt att toppa!!!
    ...och jag hade ju bara bokat. Det var ju Wallmans som gjorde resten....
    Stort tack till alla som ligger bakom detta trevliga upplägg.
    Hälsningar
    Gunilla Stenbacks
    M3 Schakt AB Läs mer

Mats W skrev om Wallmans Stockholm
    En trevlig kväll fantastiskt trevlig peedonal Läs mer

Therese O skrev om Wallmans Stockholm
    Jag köpte date night silver (guld var slut)
    Vi fick jätte dålig plats och ingen present. Förra gången fick vi två fina snapsglas och bra plats. Lite besviken. Servisen var toppen och showen bra. Sammanfattningen blir att det var en okej kväll. De två andra gångerna vi varit där med familj och date night har det varit jätte bra. Läs mer

Eva W skrev om Wallmans Stockholm
    God mat och trevlig underhållning. Påpasslig uppassning, mottagande och vid bordet. Läs mer

Hans R skrev om Wallmans Stockholm
    En härlig upplevelse med bra mat ,service och framförallt en otrolig resa i underhållningens tecken:) Läs mer
  • 2019-12-30

Carin N skrev om Wallmans Stockholm
    Guldbiljetter
    Väldigt väl bemött, alla var uppmärksamma och bra service hela kvällen.
    Allt var jättebra
    Lite trång att sitt precis fram för scenen och man fick flytta stolen när andra skulle fram, en liten nackdel. Den enda. Läs mer

Anna H skrev om Wallmans Stockholm
    Trevlig bemötande, fin atmosfär, bra service.
    Underhållande med showen. Topp! Läs mer

Åse W skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var jätte nöjda med kvällen på Wallmans. God mat, bra underhållning och jätte bra att gå raka vägen till discot efter maten. Toppen! Läs mer

Miranda H skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte ett julbordspaket till företaget.
    Vi blev väldigt trevligt bemötta redan ifrån första mailbokningen.
    Maten var mycket bättre än väntat och dessertbordet var fantastiskt.
    Mycket trevlig kväll blev det, perfekt för ett företagsevent. Läs mer
  • 2019-12-23

Åke T skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket bra mat, service och uppträdande, men rekommenderar att inte gå dig hungrig eftersom maten serveras i delar över hela kvällen. Läs mer
  • 2019-12-22

Ulrika C skrev om Wallmans Stockholm
    För hög ljudnivå. Att göra check på ljudnivån på flera ställen i lokalen behövs. Lite justering neråt kan göra mycket. Den alldeles för höga inställningen på ljudet drog ner helhetsupplevelsen. Läs mer
  • 2019-12-21

Beata M skrev om Wallmans Stockholm
    Julbord på Wallmans med avtackning av vår VD. Alla var nöjda med mat och underhållning. Mkt proffsigt på alla sät. Tack! Läs mer

Håkan H skrev om Wallmans Stockholm
    Jag köpte öl julbord paket tomten .personalen va mycket trevliga och duktiga .Mina förväntnigar var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig bra uppträdande även servisen trevliga ungdomar som serverade och uppträdde jag är mer än mycket nöjd tack för den bra kvällen Läs mer

Leif J skrev om Wallmans Stockholm
    Upplevelsen fick jag i födelsedagspresent av min älskade hustru.
    Allt på Wallmans var toppen. Servitören vid vårt bord "toppen".
    Tack för allt. Om jag lever kommer jag vid 90 också. Läs mer

Maria U skrev om Wallmans Stockholm
    Julshowen med middag

Vi fick ett väldigt bra bemötande, god mat och bra nummer i showen. (Väldigt bra artister i numren)

Kollegorna tyckte dock att det var lite rörigt vid gottebordet...köbildning.

Showen i år hade lite långa avbrott mellan numren kan jag känna. Vi var hos er för några år sedan (2015)… då var showen tightare, eskalerade på slutet och alla rycktes med upp på dansgolvet efteråt... det blev en naturlig fortsättning hos er efter showen. I år kändes showen mer utdragen, stämningen föll lite mellan numren och effekten blev en mer dämpad avslutning där några få var kvar i baren en kort stund men drog vidare/hemåt ganska snabbt. Vi är ändå nöjda i helhet med allt. Det var mer upplägget på showen som gjorde att det inte blev riktigt samma ös som sist.
    Med vänlig hälsning Maria Läs mer

Barbro L skrev om Wallmans Stockholm
    Guldbiljetter 7 st. Utmärkt föreställning, men vi blev placerade på övervåningen, för del av sällskapet skymd sikt. Det var helt fullsatt med gäster. Vi fick tyvärr gå till efterätts borden sist, när föreställningen just skulle börja, så vi fick äta i mörkret. Många ostar och annat var slut.
    Vi kommer igen nästa år, kommer då att köpa biljetter tidigare på hösten. Trevlig och service inriktad servitör. Läs mer

Eva S skrev om Wallmans Stockholm
    Bemötandet och showen var bra. Dock kändes väntan lång mellan numren. Det borde funnits mer mellansnack mellan och runt numren. Luften på terassen var så hemsk att man blev alldeles matt. Maten var hyfsad men inte mer. Men det vi störde oss på var hetsen att dricka alkohol. När vi inte ville dricka mer alkohol kändes det som att vi blev ifrågasatta. Vi satt vid ett barbord och såg hur jargongen gick även vid andra bord. Fullt ös påhejade av personalen.
    Detta var mitt första besök på Wallmans, dock har jag besökt Golden Hits flera gånger och jag upplever att showen är mer sammansatt där. Jag kommer välja Golden Hits framöver. Läs mer

Christer L skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var toppen förutom att de som jobbade i garderoben luktade stark armsvett som kändes långt ner i trappan.
    Det var många som upplevde samma sak, tyvärr. Läs mer

Elisabeth T skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte Julbord
    Jag blev så fantastiskt bra bemöt av Leona hon var så serviceinriktad och lösningsorienterad.
    Personalen och uppträdandet under kvällen var professionella Läs mer

Mikael W skrev om Wallmans Stockholm
    Trevligt bemötande, bra meny och fin show Läs mer

Oskar S skrev om Wallmans Stockholm
    Första gången jag besökte Wallmans.
    Vi blev bjudna på en riktigt bra julshow med musik för alla smaker (rock, pop, julmusik och de mesta där emellan).
    Maten var en klassisk svensk trerättersmeny.
    Skagenröran hade fått en trevlig touch av chili vilket gjorde den annorlunda och riktigt smakrik. Oxfilén var varm och perfekt i min smak. Slutligen var gottebordet något från en annan planet. Trots att vi hade fått förhandsinfo om detta så blev det en positiv överraskning som vi verkligen inte hade väntat oss.
    Tack för en riktigt trevlig kväll! Läs mer

Camilla K skrev om Wallmans Stockholm
    Julbord med företaget. Allt var toppen, bra service, god mat och härlig underhållning!! Läs mer

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm