Alla kategorier Bar Stockholms län Stockholm Norrmalm Wallmans Group Wallmans Stockholm

Wallmans Stockholm

En del av Wallmans Groupwallmans.se

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser!

Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans.

Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig.
Artisterna, som även är kvällens serveringspersonal, är era personliga guider under en resa genom decennier av musik till smakerna av en välkomponerad överraskningsmeny.
Maten är minst lika viktig som showen. På Wallmans har några av Sveriges mest omtyckta artister under de senaste decennierna upptäckts och nya stjärnor föds ständigt

Gör som hundratusentals tidigare gäster och besök anrika Wallmans Stockholm.

Välkommen!

Ons-Lör: 18:30-01:00
Sön: Stängt

Läs vad 1190 kunder tycker om Wallmans Stockholm

Sven W skrev om Wallmans Stockholm
    Show Fredag med middag. Mycket bra bemötande, jag kom lite sent efter mitt sällskap men kände mig mycket välkommen. Showen var av bra klass och vi kunde få vår nyblivna 50-åring firad. Perfekt! Maten klart godkänd, möjligen inte yppersta gourmet men uppfyllde förväntningarna.
    Sammanfattningsvis en mycket bra upplevelse. Läs mer

Dragica V skrev om Wallmans Stockholm
    Mat och show
    Proffsigt och serviceminded
    Lättsamt, trevligt och underhållande Läs mer

Conny P skrev om Wallmans Stockholm
    70 årsdag för frun. Förväntningarna var skyhöga och uppfylldes tillfullo! Läs mer

Eva H skrev om Wallmans Stockholm
    God mat o bra uppträdande. Härlig festkänsla. Läs mer

Marie Elisabet L skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var bra förutom att vi satt väldigt trångt.Svårt att få plats med alla glas när vi då hade beställt ett dryckespaket för ca700 kr Läs mer

Mats J skrev om Wallmans Stockholm
    Guld- biljett! Bästa plats. Vid ankomst, bra bemötande av en glad servitris.
    Showen innehöll hög och bra status, från början till slut i ett högt tempo.
    Förväntningarna var normala men den här showen tog priset för högsta kvalitet!
    Kommer att rekommendera den till vänner och bekanta
    Vi hade en Toppenkväll!,,
    Tack! Läs mer

Bo C skrev om Wallmans Stockholm
    Svag service vi fick inte mat och dryck i samma sekvens samt att då vi ville ha påfyllning så ingick inte det detta borde i så fall ha omtalats (visats då vi köpte paketet).
    Tydligen var det också något som var dåligt bland det vi verkligen fick eftersom vi båda fick magproblem och detta vid samma tillfälle.
    Kort sagt kan jag inte annat än att påstå att ni inte förhöjde min 75 årsdag vilket jag (vi) sett fram emot. Läs mer

Mari S skrev om Wallmans Stockholm
    Vi valde bra bord och fantastiskt god 6 rätters middag. Guld
    Det var toppen på alla sätt och vis och blev mycket väl omhändertagna. Vi firade min mamma som fyllde 80 år och även hon var lyrisk. Hon hade gärna köpt video inspelningen som gjordes på stora film duken. Tack för en jätte fin kväll! Läs mer

Patrick A skrev om Wallmans Stockholm
    I reserved one table the 9th of March to celebrate the birthday of my wife. I did it via internet since I am not living in Sweden.
    I was disapointed by the following :
    - The table was located in a corner (1st floor). I would have prefered to know in advance where the tables are located. The rating gold, silver,etc... gives a poor indication during the reservation.
    - I wrote a mail, phoned the reservation agency, told the waiters when we arrived about the birthday of my wife but nothing was mentioned during the show. It gave a very bad feeling as many other birthdays were celebrated. A least one of the singer could have come and just say hello and congratulations.
    We felt hurt and personnaly it spoiled my evening.
    I will not give a positive feed back around me. Läs mer

Claes Håkan P skrev om Wallmans Stockholm
    Show på Wallmans salonger den 8 mars.
    Bra bemötande då vi kom och under kvällen.
    Bra underhållning och mycket bra mat så totalt sett en mycket lyckad kväll! Läs mer

Rolf Tommy E skrev om Wallmans Stockholm
    Överraskningsmeny med show. Allt var 100% Rekommenderar varmt till mina vänner. Läs mer

Lena T skrev om Wallmans Stockholm
    Vi visste inte innan vilken mat som skulle serveras, vilken överraskning! Helt fantastiskt god o lyxig mat!
    Sprudlande o härlig show! Läs mer
  • Christina C

2019-03-21

Christina C skrev om Wallmans Stockholm
    Väl bemötta, cava & vin lite dyrt, superbra show , duktiga artister & serveringspersonal, trevlig kväll, lite snålt på faten, var hungrig när vi gick, men det smakade fantastiskt Läs mer

Ingegerd Marianne H skrev om Wallmans Stockholm
    Det var en häftig show. Men lite för mycket dötid mellan uppträdanden. Läs mer

Camilla M skrev om Wallmans Stockholm
    vi hade en jattetrevlig kvall med fantastisk underhallning och god mat. Hela kvallen var perfekt Läs mer
  • Lill Anna Maria A

Lill Anna Maria A skrev om Wallmans Stockholm
    Toppenbra. Varit på er show flera ggr men tror nog denna toppar alla. Så bra mat, perfekt underhållning. Helt enkelt kanon👍 Läs mer

Stig J skrev om Wallmans Stockholm
    BRA MUSIK MRN MATEN INGEN HÖJDARE Läs mer
  • Angela A

Angela A skrev om Wallmans Stockholm
    Bästa showen jag sett på Wallmans! Rekommenderas varmt! God mat och fantastisk personal! Läs mer

Sten P skrev om Wallmans Stockholm
    Show med mat
    Bra
    Jag visste vad Wallmans står för och jag blev inte besviken
    En häftig och annorlunda show Läs mer

Dennis B skrev om Wallmans Stockholm
    Servicen var utmärkt, kanske lite förmånga rätter och underhållningen var bra Läs mer

Thomas B skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket bra och trevligt alltihop. Bra underhållning och trevligt bemötande och allt funkade smidigt. Jag och mitt sällskap kommer helt säkert tillbaka. Detta an ju göra till en vana. Läs mer
  • David K

David K skrev om Wallmans Stockholm
    Great food.
    Worldclass entertainment
    amazing personnel. Läs mer
  • Jan G

Jan G skrev om Wallmans Stockholm
    Meny paketet,helt fantastik,,alla mina 7 vänner är mycket nöjda med allt. Bemötandet vid bokning och under kvällen kan inte bli bättre. Risken för er är att vi kommer tillbaka.
    Jag har redan rekommenderat er till flera företag och vänner. Läs mer
  • 2019-03-19

Carina E skrev om Wallmans Stockholm
    Som avslutning när en kollega skulle sluta, gick vi på Wallmans en fredagkväll.
    Vi blev väldigt bra bemötta och är jätte nöjda med kvällen. Läs mer

Bengt Erik L skrev om Wallmans Stockholm
    Guldpaket
    korrekt bemött men inget särskilt
    Vi firade en 60 åring men inget var sagt om omnämnande från scenen etc. det blev lite fel när andra jubilarer omnämndes.
    Maten levde inte upp till förväntningarna men showen var mycket bra. Läs mer

Jozica Ö skrev om Wallmans Stockholm
    Jag köpte en julklapps present. Det var trevlig personal med god mat och glad musik.

Jag förväntade mig mera späcks.

Lite väl hög musik. Läs mer

Annelie G skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk show med proffsiga artister, god mat och fin service! Läs mer

Stina Lillemor Gerd G skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade en magisk kväll på alla sätt!
    Om något kan förbättras upplevde vi vår servitris (inte showdeltagare) stressad.
    Annars toppen på alla vis! Läs mer

Eivor Margareta L skrev om Wallmans Stockholm
    God mat, trevlig personal men "fel typ" av musik och alldeles för hög volym Läs mer
  • 2019-03-16

Gunvor Elisabet C skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket trevligt och personligt bemötande.
    Allt överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-03-16

Majvor Yvonne E skrev om Wallmans Stockholm
    Musiken bra men hög och skränig, inget för ändre personer. Tidigare var det teman på Wallmans men inte nu. Maten var inte bra. Kalvköttet var inte färdigt eller vad det nu var. Smågodiser till efterrätten var av dålig kvalitet. Läs mer
  • 2019-03-15

Carina Isabella A skrev om Wallmans Stockholm
    En mycket trevlig upplevelse med god mat och bra underhållning. Läs mer
  • 2019-03-15

Annika S skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte silverpaketer. Maten var sådär, smörsmaken i alla rätterna var framträdande och rödingen med haricort vert var inte bra. Att ni tar betalt för kranvatten är ett minus.
    Servicen var bra. Underhållningen var vi nöjda med speciellt de senare numren.
    Vi satt skönt i soffor och såg bra.
    Med undantag för maten så motsvarades mina förväntningar. Läs mer

Irmelin R skrev om Wallmans Stockholm
    Proffsigt,fartfyllt! Mycket duktiga artister. Maten var god och jag hade inte så höga förväntningar men blev glatt överraskad. Rekommenderar detta gärna till vänner!!!! Läs mer

Malin F skrev om Wallmans Stockholm
    Rekommenderar ALLA att besöka Wallmans! Detta var inte mitt första och långtifrån sista besök. Showen är magisk, vilka talanger. Att gå på vanlig restaurang känns trist helt plötsligt. Maten var också väldigt bra, kanske något liten portion för den väldigt hungriga. :) supertrevlig upplevelse! Läs mer
  • Jaqi E

2019-03-14

Jaqi E skrev om Wallmans Stockholm
    Jag bokade via hemsidan och jag köpte 4 silver platser. Jag blev bemött jätte trevligt av personalen på plats. Jag tyckte det blev precis som jag hade förväntat då jag vart hos er tidigare.

Ni e grymma och fortsätt med det ni gör, jag kommer att komma tillbaka! =)

Den enda synpunkten jag har var att jag inte fick någon bekräftelse/respons av er som om att ni mottagit min önskan och kommer tillgodose den eller inte när jag bad om en gratulation till min fru när hon fyllde 30. Så om det går att få någon respons om det när man gör en bokning så hade det varit grymt! =) Läs mer

N A skrev om Wallmans Stockholm
    Placing, food and the show was less good and below expectations. However the personal was very nice and tentative. Läs mer
    2019-03-21 Wallmans Group svarar N A
    Hi Ninotschka!

We appreciate your feedback and we will keep it in mind.
    Best Regards
  • Christer B

2019-03-13

Christer B skrev om Wallmans Stockholm
    Wallmans levde väl upp till förväntningar och mer än vid tidigare besök! Läs mer
  • 2019-03-13

Lena K skrev om Wallmans Stockholm
    Guldpaket
    Wallmans bemötte oss toppenbra på alla sätt och vis.
    Hade höga förväntningar av kvällen och vi blev mer än nöjda, om inte mer :) vilken show, blandad med härlig sång, dans och skratt!
    Om det var något som kanske var lite förvirrande var drycken, hur den beställdes och lite rörig info kring detta.
    Men annars var allt toppen och maten supergod. Vår servitör var i världsklass :):)
    TACK :):) Läs mer

Lars-Erik M skrev om Wallmans Stockholm
    Jag köpte fyra guldbiljetter. Vi var jättenöjda. Vi var tvungna att boka om på grund av sjukdom och det var inga problem. När man kom dit var alla jättetrevliga. Vår servitris Simone var fantastisk. Alla sjöng jättebra. Trollkarlen gjorde ett jättebra jobb vid vårt bord.
    Förbättringspunkt: mer trallvänliga låtar, typ mello-låtar. Läs mer

Jenny F skrev om Wallmans Stockholm
    God mat och bra klass på underhållningen. Jag hade höga förväntningar och blev inte besviken. Läs mer

Inger Marie Liselotte R skrev om Wallmans Stockholm
    Tyckte att personalen var jättetrevliga o superduktiga att sjunga. Dock var det bättre förr för det var mer show .Nu var det mycket tid emellan tyvärr vilket blev långtråkigt. Läs mer
    2019-03-21 Wallmans Group svarar Inger Marie Liselotte R
    Hej Inger!

Tack för att du tar dig tid att skriva om oss. Vi beklagar att vi inte levt upp till dina förväntningar denna gång och hoppas vi får en ny chans framöver att imponera på dig.

Allt gott!

Mikael Jarl Gunnar G skrev om Wallmans Stockholm
    Biljett Guld med stora dryckespaketet.
    Mycket bra inledande show i baren och gott värdskap.
    Fick bord för två utifrån vårt önskemål.
    Finns inget att klaga på och tackar för en mycket trevlig kväll med proffsig och glad personal! Läs mer

Kenneth L skrev om Wallmans Stockholm
    De glömde bort att gratulera min fru som fyllde 50 år.Så tråkigt....Annars en super trevlig show . Läs mer

Hedir-andra A skrev om Wallmans Stockholm
    Jag tyckte att det var inte så bra när bandet sjöng till nästan alla och för 3 personer hoppade över- för deras födelsedag. Det skulle inte ha tagit mer tid ön 3 minuter maximallt.... Läs mer

Carina N skrev om Wallmans Stockholm
    Guldbiljetter till show och middag en fredagkväll med bästa tant (tjej)-gänget.
    Trevligt bemötande och fantastisk service och en fantastisk show.
    Förrätterna var supergoda, varmrätterna så där (en smaksak) Läs mer
  • Sonny Anders R

2019-03-10

Sonny Anders R skrev om Wallmans Stockholm
    Firade min 60 årsdag 0309 ..Mycket bra med Toppen Musik!! Lite strul med Vår allergi Mat bara...
    Sonny o Monika Ryberg karlshamn Läs mer
  • 2019-03-08

Gun Britt A skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade köpt ett guldpaket för att fira en 70-åring! Vi är rupernöjda med hela upplevelsen, trevlig värdinna o superduktiga underhållare! Tack❤️ Läs mer
  • 2019-03-08

Anne Ingrid Brigitte A skrev om Wallmans Stockholm
    Showen var bra. liksom bemötandet. Maten var inte speciellt bra. Läs mer
  • 2019-03-07

Mats E skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte guld och vinpaket på Wallmans teatergatan. Mat upplevelsen samt uppträdandet och serveringen var toppenbra, kanske lite svårt att få kontaktande serveringspersonal emellanåt om man ville fråga något utöver det man beställt. Upplevde att den uppträdande serveringspersonalen hade det lite körigt.
    Sittningen är däremot det som drar ner betyget för vår del. Vi gillade inte riktigt den här placeringen, dels så går den väl ut på att få in så många som möjligt och dels så är det svårare att prata med sällskapet man kom dit med eftersom han sitter mittemot än det är att prata med grannen arm i arm. Om man sedan har guldpaketet där det utlovades full ”sebarhet” så funkade det inte riktigt eftersom jag satt med näsan närmast båsen så är det inte görligt pga trängsel att vända sig om så det går att se allt. Så vi upplevde helheten trevligare vid förra tillfället då vi kunde sitta tillsammans vid ett eget bord på ett sött som gjorde att vi kunde samtala. Läs mer

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm