Bastuflotten Relaxa

Stocksunds Hamn, 182 78 Stocksund — Visa karta

Njut av tiden ombord på vår bastuflotte, ni kan vara upp till 12 personer. Besättningen ombord ser till att ni tryggt förflyttar er under tiden ni bastar och har det trevligt. Önskar ni bli avsläppta/upphämtade vid någon sjökrog kan vi ordna det.
Vi hjälper även företag att skapa bättre affärsrelationer genom diverse underhållande aktiviteter. Vår personal är vana vid att arrangera event och vet att du som kund endast ska behöva fokusera på dina gäster. Aktiviteter som vi erbjuder i samband med bastuflotten är After work fishing med bastuflotten, sjöflyg med vattenlandning vid bastuflotten, RIB-båt, bastuflotte med restaurangbesök i Stockholms skärgård m.m.

Hör av dig till oss för en oförglömlig upplevelse i Stockholms skärgård oavsett om det vankas möhippa, svensexa eller galen födelsedagsfest!
Bastuflotten Relaxa är en del av ReAction AB.

Läs vad 92 kunder tycker om Bastuflotten Relaxa

• 2020-10-10

Linn L skrev om Bastuflotten Relaxa
    Underbar upplevelse med bastu och dopp i vatten! Det enda vi saknar är toalett till framtida lite längre båtturer, sen kan ljudanläggningen ses över😊🙌 Läs mer
  • 2020-09-27

Daniela H skrev om Bastuflotten Relaxa
    Jättefin flotte med bra service och trevlig personal, både vid beställning och under färd.
    Riktigt bra och härlig.
    Litet minus för saknad av spegel och bättre ombytes del, men går att använda i toaletten i hamnen. Läs mer

Stina W skrev om Bastuflotten Relaxa
    Fantastiskt fin flotte och lyxen i att kunna stanna precis när man blev badsugen! Underbart att kunna grilla också under turen. Det blev ett toppeninslag på möhippan! Läs mer

Sofia B skrev om Bastuflotten Relaxa
    Vi anordnade en möhippa och detta kan jag verkligen rekommendera! Väldigt bra service och snabba svar. Själva bastuflotten var väldigt fin och fräsch och det blev en otroligt bra och oförglömlig kväll! Läs mer

Calle W skrev om Bastuflotten Relaxa
    Vi hade en kanon kväll!

Trevlig personal

Bra mat/service

Fin standard! Läs mer

Janie W skrev om Bastuflotten Relaxa
    Tack för en underbar upplevelse! Läs mer

Oxana L skrev om Bastuflotten Relaxa
    Köpte bastuflotte för 2 timmar. Upplevelsen var över förväntan! Flotten är stor så det finns gott om plats för 12 personer. Jättetrevlig och chill personal. Fin och härlig utsikt och åktur. Rekommenderar verkligen! Läs mer

Anton H skrev om Bastuflotten Relaxa
    Super härlig personal som var lätt att göra med, ändra sig efter vår ”behov”

Klokrent att gäster får ta med egen dryck och snacks! Läs mer

Hanna B skrev om Bastuflotten Relaxa
    Vi fick en alldeles fantastisk eftermiddag på Bastuflotten. All kontakt innan var enkel och tillmötesgående och personalen ombord var vänliga och sköna och lät Samtidigt vårt sällskap få umgås ifred. Rekommenderar varmt denna aktivitet! Läs mer

Moa B skrev om Bastuflotten Relaxa
    3h flottetur.
    Trevlig personal, bra återkoppling innan aktuella dagen. Väldigt fint ombord
    Toppen Läs mer

Richard K skrev om Bastuflotten Relaxa
    Fantastiska värdar och en riktig bastu.
    Fanns även en gasolgrill på flotten som höll mkt god standard.
    Tack för en fantastisk kväll

/ Richard
    Ps. Vi kommer tillbaka Läs mer
  • 2020-08-28

Emmy W skrev om Bastuflotten Relaxa
    Bra upplevelse, besättningen var inte så trevlig dock. Läs mer
  • 2020-08-28

Jonas W skrev om Bastuflotten Relaxa
    Allt gick enligt förväntan och vi var nöjda Läs mer
  • 2020-08-26

Marcus E skrev om Bastuflotten Relaxa
    Bastuflotte på kvällen - utmärkt service och bra bemötande - fräscha och rena ytor Läs mer
  • 2020-08-26

Caroline M skrev om Bastuflotten Relaxa
    Väldigt nöjd med åkturen - härlig personal och fin flotte. Läs mer

Ola V skrev om Bastuflotten Relaxa
    Mycket fin flotte och trevlig, hjälpsam personal. En perfekt bastu-tur i vackra Stockholm. Rekommenderas varmt. Läs mer

Savannah L skrev om Bastuflotten Relaxa
    Underbart..
    Perfect place to get really relaxed and and enjoy the view of archepelago.
    Best place to recommend if you want the best in life😉 Läs mer

Oscar T skrev om Bastuflotten Relaxa
    Skönt svensexehäng!

Trevlig personal! Läs mer
  • 2020-07-31

Katarina F skrev om Bastuflotten Relaxa
    Allt bra, förutom att duschen inte fungerade. Inte alls ok
    Hoppas den fungerar nästa gång. Läs mer
    2020-07-31 Rickard E svarar Katarina F
    Hej Katarina
    Beklagar att det strulade med duschen. Nu har vi installerat en ny, hoppas vi ses igen och att vi då får kompensera er på ngt sätt.
    Glada hälsningar
    Rickard
  • 2020-07-21

Emil D skrev om Bastuflotten Relaxa
    Härlig dag på flotten med badstopp när vi ville det 👍 Läs mer
  • 2020-06-28

Sarah K skrev om Bastuflotten Relaxa
    Trevlig personal och superfin flotte. En toppendag! Läs mer
  • 2020-06-27

Camilla S skrev om Bastuflotten Relaxa
    Bastuflotte från Stocksund. Vänligt och proffsigt bemött av personalen. Fräscht, rent och fint på bastuflotten. Alla var mkt nöjda. Läs mer
  • 2020-06-24

Emile P skrev om Bastuflotten Relaxa
    Fin flotta och härliga personal! Läs mer
  • 2020-06-24

David I skrev om Bastuflotten Relaxa
    Toppen trevligt! Både flotten och personal Läs mer

Andreas E skrev om Bastuflotten Relaxa
    Grym flotte och grym besättning! Läs mer

Anna W skrev om Bastuflotten Relaxa
    Trevlig personal och en mycket fin flotte som generande i en fantastisk kväll! Läs mer

Julia F skrev om Bastuflotten Relaxa
    Vi hyrde bastuflotten i 3 h, och vi hade sjukt kul och personalen va väldigt trevlig! Över förväntan. Enda minus var att det inte fanns någon toalett. Läs mer
  • 2020-05-26

Buddha B skrev om Bastuflotten Relaxa
    Man blev skitbra bemött av personalen, både avkopplande och kul besättning. Jag hade ärligt lite låga förväntningar för jag visste inte riktigt hur kul det kunde vara på en flotte, så tog bara tre timmar... men när vi väl var på flotten och fick igång en stämning ångrade man ju sig lite att inte ha kört fem timmar! Riktigt kul upplevelse, skönt med omväxlande typ av grej att göra! Läs mer
  • 2020-05-19

Per K skrev om Bastuflotten Relaxa
    Mycket bra ordnat och trevlig personal ombord! Läs mer
  • Daniel H

2020-03-26

Daniel H skrev om Bastuflotten Relaxa
    Galet nice liten bastu.. helt klart värt det.. samla ihop gänget och njut lite :) Läs mer
  • 2020-03-20

Sofhie S skrev om Bastuflotten Relaxa
    Vi hyrde bastuflotten gör en möhippa. Trevlig kontakt inför och representant mötte upp på dagen för att visa oss hur allt gick till etc. Vilket uppskattades. Snacks var av enklare karaktär än vi tänkt (för det pris vi betalt) men var trevligt uppdukat. Vi kommer återkomma sommartid när vi kan åka ut med flotten. Under vintern står den i hamn. Rent och fräscht. Läs mer
  • 2020-03-18

Björn T skrev om Bastuflotten Relaxa
    Hyrde bastuflotten på Annandagen för Julbad med hela släkten. Jätte trevligt och bra service. Läs mer
  • 2019-09-30

Petra M skrev om Bastuflotten Relaxa
    Det var superhärligt trots dåligt väder och sent på hösten. Det går inte att misslyckas med den här flotten👍 Allt fanns och det var enkelt att styra ihop.

Och fin personal som tog han om oss. Läs mer
  • 2019-09-30

Marcus H skrev om Bastuflotten Relaxa
    Hur mysigt som helst. Supertrevliga och proffsiga! Detta kommer vi göra igen. Läs mer
  • 2019-09-29

Marie M skrev om Bastuflotten Relaxa
    Superproffsiga! Vi hade en underbar batu-bad tur. 2 timmar var lagom. Läs mer
  • 2019-09-17

Sofia L skrev om Bastuflotten Relaxa
    Vi bokade bastuflotten som EB aktivitet på en möhippa. Fick superbra bemötande och vi var alla så nöjda med turen! Kommer garanterat boka flotten igen! Läs mer
  • 2019-09-17

Wilhelm A skrev om Bastuflotten Relaxa
    Bra och trevlig personal. Ordentligt förberett och inga problem nånstans. Läs mer
  • 2019-09-15

Ayhan M skrev om Bastuflotten Relaxa
    Otroligt mysigt, fräscht, trevlig personal, en fantastiskt upplevelse. Jag rekommenderar verkligen en tur med den här bastuflotten. Läs mer
  • 2019-08-29

William E skrev om Bastuflotten Relaxa
    Rolig och avslappnad aktivitet Läs mer
  • 2019-08-27

Jennie Birgitta L skrev om Bastuflotten Relaxa
    Vi åkte bastuflotte och blev bra bemötta och det levde upp våra förväntningar och mer därtill. Kommer starkt rekommendera. Läs mer
  • 2019-08-16

Patrik T skrev om Bastuflotten Relaxa
    Trevlig personal och en riktigt bra bastuflotte! Läs mer
  • Marie-Louise N

2019-08-03

Marie-Louise N skrev om Bastuflotten Relaxa
    Överraskande Magisk Upplevelse! Bastuflotten hade verkligen Super Trevlig serviceinriktad personal, som hälsade oss varmt välkomna - innan vi tuffade i väg ut på vattnet. Ombord, fanns DEN Finaste Bastun - vi någonsin sett! Ovanligt snygg och välbyggd, med fönster! Utanför, stod ett bord med iskyld öl/cider och uppdukade goda tilltugg! Det var Sagolikt att kasta sig i havet och det var väldigt lätt att ta sig upp, på rejäl lång stabil badstege! Vi LÄNGTAR efter att få vara med om detta igen!!! För det var en Helt Fantastisk Upplevelse med garanterad Woaw-faktor(!) Läs mer
  • 2019-07-08

Pontus K skrev om Bastuflotten Relaxa
    En mycket trevlig upplevelse med en välkommnande besättning. Allting gick smidigt och bastuflotten var ren och fräsch. Läs mer
  • Patrik J

2019-07-08

Patrik J skrev om Bastuflotten Relaxa
    Jag och ett sällskap på 10 personer åkte 5 timmar och blev verkligen inte besvikna, trots höga förväntningar. Trevlig personal, fräscht med färsk frukt och charkerier. Toppen upplevelse! Läs mer
  • 2019-07-08

Nadim A skrev om Bastuflotten Relaxa
    Oförglömlig fm med grym personal och service. Kan starkt rekommendera denna upplevelse. Läs mer
  • Daniela S

2019-07-04

Daniela S skrev om Bastuflotten Relaxa
    Vi firade en möhippa på flotten och det vart succe. Bruden var mycket nöjd och vi hade det helt underbart!

Fräsch och tillräkligt stor flotte för bastu och dans 😃 Läs mer
  • 2019-07-02

Cecilia W skrev om Bastuflotten Relaxa
    1 timmas flotte. Supermysigt men 1 timma var för kort. Lite trist att man betalar samma pris för framkörning som för att vara ombord. Läs mer
  • 2019-07-02

Pelin S skrev om Bastuflotten Relaxa
    Otroligt bra och lyxig bastuflotte.
    Bra personal!! Läs mer
  • 2019-06-22

Guy G skrev om Bastuflotten Relaxa
    Vi hade hyrt bastuflotten med ett gäng jobbar kompisar. Bokningen var smidig och på flotten blev vi bemötta av en mycket trevlig personal. Upplevelsen var fantastisk och vi kommer att göra detta till en tradition! Läs mer
  • 2019-06-20

Fanny A skrev om Bastuflotten Relaxa
    Jättefint! Dyrt men verkar vara standard på liknande i Stockholm. Hade med oss egna handdukar och öl, öltunnan var inte så kall tyvärr men vi blev förvarnade. Asfint att åka på kvällen🌟 Läs mer

Stocksunds Hamn, 182 78 Stocksund