Lunch på Norrmalm

8 rekommenderade företag inom lunch i Norrmalm, Stockholm

Tabbouli City

Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    kerstin g
    kerstin g: Trevlig personal med bra service. Lammet som jag beställde medium rare kom nästintill välstekt men var ändå saftigt och ...

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, Stockholm
    På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och catering. Välkommen hem!
    Tobias L
    Tobias L: Trevlig personal, bra mat och bra läge. Kan rekommenderas!

Restaurang Minako

Västmannagatan 48, Stockholm
    Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Karakteristisk mysig lokal med lunchservering, takeaway och á la carte.
    Fakturino
    Fakturino: Härlig personal och fantastiskt god sushi!

Två Grabbar och Kök

Sveavägen 41, Stockholm
    Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällagade luncher och din arrangör vid fest. Välkommen in på en god måltid!
    Emma C W
    Emma C W: Vi anlitade två grabbar och kök för en större bankett med ca 100 sittande gäster och är mycket nöjda! Fantastiskt tillmö...

Pocket City

Norrlandsgatan 33, Stockholm
    Katarina C
    Katarina C: Bra service, trevlig personal och god mat med vegetariskt alternativ.

Grappa Matsal & Bar

Sankt Eriksgatan 86, Stockholm
    Ulrika M
    Ulrika M: Middag, förbokad med kollegor. Maten förbeställd.

JustSalad

Sankt Eriksgatan 110, Stockholm
    Brett sortiment av goda och hälsosamma sallader, direkt till dörren! Välkommen!
    Tolga A
    Tolga A: Oerthört god sallader samt väldigt bra service. Blev positiv överraskad över allting!

Vassa Eggen

Birger Jarlsgatan 29, Stockholm
    Beatrice E
    Beatrice E: Jag och min kille var där för kanske två veckor sen och det vara inte sådär jättebra. Personalen var av det där obildade...
Sida:   1
Stadsdelar i Norrmalm