Lunch på Norrmalm

11 rekommenderade företag inom lunch i Norrmalm, Stockholm

Tabbouli City

1,018 recos
    Regeringsgatan 70, Stockholm
    Restaurang Tabbouli i City är restaurangen för dig med önskan om fantastisk matupplevelse, service och stämningsfull lokal. Välkomna!
    Susan B
    Susan B: Hej, jag är jättenöjd med både mar och service!!😋

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, Stockholm
    På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och catering. Välkommen hem!
    Tobias L
    Tobias L: Trevlig personal, bra mat och bra läge. Kan rekommenderas!

Restaurang Minako

Västmannagatan 48, Stockholm
    Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Karakteristisk mysig lokal med lunchservering, takeaway och á la carte.
    Fakturino
    Fakturino: Härlig personal och fantastiskt god sushi!

Två Grabbar och Kök

Sveavägen 41, Stockholm
    Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällagade luncher och din arrangör vid fest. Välkommen in på en god måltid!
    Tilda R
    Tilda R: Stort tack till Två Grabbar och Kök för att ni hjälpte oss anordna en fantastisk studentskiva! Middagen hölls för ca 60 ...

Pocket City

Norrlandsgatan 33, Stockholm
    Katarina C
    Katarina C: Bra service, trevlig personal och god mat med vegetariskt alternativ.

Grappa Matsal & Bar

Sankt Eriksgatan 86, Stockholm
    Ulrika M
    Ulrika M: Middag, förbokad med kollegor. Maten förbeställd.

JustSalad

Sankt Eriksgatan 110, Stockholm
    Brett sortiment av goda och hälsosamma sallader, direkt till dörren! Välkommen!
    Tolga A
    Tolga A: Oerthört god sallader samt väldigt bra service. Blev positiv överraskad över allting!

Vassa Eggen

Birger Jarlsgatan 29, Stockholm
    Beatrice E
    Beatrice E: Jag och min kille var där för kanske två veckor sen och det vara inte sådär jättebra. Personalen var av det där obildade...

Mealprep

Olofsgatan 6, Stockholm
    Hälsosamma luncher och matlådor med noga beräknat energiinnehåll. Hämta eller få maten levererad hem eller till kontoret. En enklare, hälsosammare vardag helt enkelt!
    Rasmus P
    Rasmus P: Mealprep är den absolut bästa träningsmaten i Sthlm! Alltid nöjd när jag går därifrån.

Fullmoon Wok

Upplandsgatan 50, Stockholm
    Wok, grytor, nudlar, vårrullar, grillspett – vi har något för alla magar! Även take-away och catering. Välkommen till oss på Fullmoon Wok!
    Ebba J
    Ebba J: God mat och trevligt ställe! Rekommenderar alla att besöka Fullmoon Wok.

Polpette

Drottninggatan 6, Stockholm
    Välkommen till Polpette! Här möts du av en härlig blandning av det traditionellt svenska och italienska köket. Njut av en nygräddad pizza eller unna dig en portion köttbullar med gräddsås.
    Yashar G
    Yashar G: Grymt bemötande utav personalen. Hade med en vän ifrån Litauen som ville testa på svenska köttbullar och det blev en suc...
Sida:   1
Stadsdelar i Norrmalm