Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Två Grabbar och Kök
Rekommenderat företag 2016 - Två Grabbar och Kök
Rekommenderat företag 2015 - Två Grabbar och Kök

Två Grabbar och Kök

Sveavägen 41, 111 34 Stockholm — Visa karta

Två Grabbar & Kök är en kombinerad lunchrestaurang och festvåning, vi har plats för 50 upp till 450 gäster. Kombinationen bra restaurang med utsökt mat och enastående service i kombination med vårt strålande läge på Sveavägen gör att vi är väldigt populära. Utöver den uppskattade lunchen har vi även á la carte, bufféer, julbord, studentskivor och catering. Låt smaklökarna suktas och hitta det som just ni tilltalas av så ser vi fram mot att få skapa en fantastisk upplevelse för er!

Läs vad 35 kunder tycker om Två Grabbar och Kök

• Kicki F
    Kicki F skrev om Två Grabbar och Kök
    Jag går till lunchrestaurangen varje tisdag efter tips från min son
    och aldrig blivit besviken alltid så god mat ett plus är att det är riktig husmanskost
    som serveras. Sen får vi inte glömma personalen glada och trevliga och har rent och snyggt.
  • Ellika S
    Ellika S skrev om Två Grabbar och Kök
    Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag fick ett oerhört trevligt bemötande från första stund. Alla frågor besvarades fort och tydligt, det var aldrig några tveksamheter om hur saker skulle gå till. Alla mina önskemål mottogs med öppna armar - till och med en skräddarsydd buffé (som blev väldigt omtyckt av både mig och gästerna). Bra lokal med god tillgänglighet, med gott om utrymme för mina 130 gäster. Allt för ett väldigt bra pris. Återigen stort tack!
    2016-11-09 Christian L svarar Ellika S
    Hej Ellika,
    Tackar å det ödmjukaste dels för att du tagit dig tid att skriva några rader men främst för att vi fick vara del av din stora dag. Ett stort grattis åter igen. Jag kan svara för alla som jobbade i det att det var så enormt härlig stämning att det inte ens kändes som om man jobbade utan var med och njöt. Köket vill även meddela att det var en enormt härlig meny att arbeta med och då främst för att vidga sina vyer. Tack och ett stort lycka till.
  • Anders K
    Anders K skrev om Två Grabbar och Kök
    Bra lunchmenyer inkl salladsbord, bra positiv personal
    2016-11-07 Christian L svarar Anders K
    Hej Anders,
    Tack så mycket för ditt omdöme. Vi hoppas att vi kan fortsätta att hålla flaggan högt och vara lika positiva som förr. Det värmer att vi har kunder som dig. Tack!
  • Ingjerd K
    Ingjerd K skrev om Två Grabbar och Kök
    Tack Christian med personal för en fantastisk fest! Vår bröllopsfest blev med er hjälp en oförglömlig kväll. Snygg lokal, god mat och oerhört välordnat på alla plan, tack!
    2016-10-05 Christian L svarar Ingjerd K
    Vi blir så enormt glada för att ni är nöjda med kvällen. Ni har varit underbara att jobba med. Ett stort tack för att vi vara med och dela denna stora dag med er och vilket underbart gäng som ni hade med er. Tack!
  • Michael M
    Michael M skrev om Två Grabbar och Kök
    Allt var över förväntan! Christian och hans team gav oss en underbar kväll när vi firade vår 10-åriga bröllopsdag. Maten var utsökt! Lokalen mycket vacker, och bemötandet i toppklass. Vill verkligen varmt rekommendera Två Grabbar och Kök till alla som funderar på vilken festlokal man ska välja. Tack igen Christian och teamet! Ni är bäst!
    2016-09-28 Christian L svarar Michael M
    Hej Michael,
    Det värmer något enormt att ni blev nöjda med arrangemanget. Tack både för de enormt fina orden och även att vi fick vara del av ert firande. Än en gång så önskar vi er ett stort grattis till den milstolpe som 10år är. Grattis. Ni har varit så underbara att hjälpa så ni har gjort mitt jobb väldigt enkelt =)
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Två Grabbar och Kök
    Tack Christian och personal för grym service! Vi hade vår bröllopsfest här och vi är supernöjda med allt. Bra lokal med bar, god mat och väldigt bra ordnat. Vi rekommenderar verkligen Två Grabbar och Kök!
    2016-08-26 Christian L svarar Lisa T
    Hej Lisa,
    Tack själva för att vi fick vara med på er stora dag. Enormt härligt gäng och så himla bra styrt av toastmaster med lekar och allt. Verkligen en kväll som vi kommer att minnas med glädje. Stort Grattis och tack så mycket för de fina orden.
    /Två Grabbar.
  • Pia Ö
    Pia Ö skrev om Två Grabbar och Kök
    Ett av mina favoritlunchställen!. Inte så kul miljö kanske men fint med utsikt över Sveavägen och oftast en acceptabel ljudnivå och det är rent och fint. Personalen supertrevlig och maten är verkligen välsmakande. Extra plus för fin salladsbuffè, gott bröd och kaffe som smakar som kaffe ska smaka. Dessutom till hyfsat pris. Praktiskt att få menyn per mejl så att jag kan pricka in vilka dagar i veckan som blir "Två grabbar" dagar.
    2016-05-12 Christian L svarar Pia Ö
    Hej Pia,
    Vi bugar och bockar för den fina berömmen som vi får av dig. Vi skall även ta till oss av det som du tycker att vi kan göra bättre. För vi vill bli än bättre och se till att man njuter av alla momenten och delarna av vår verksamhet. Stot tack och hoppas på en "Två Grabbar"-dag snart =)
  • Helen K
    Helen K skrev om Två Grabbar och Kök
    Otroligt bra Service! Hade min födelsedagsfest hos två grabbar och kök och blev väldigt fint mottaget och de var flexibla med anordnandet. Kvällen blev fantastisk och jag behövde inte känna mig stressad eller orolig att flöt på som vi hade kommit överens om! Kan varmt rekommendera att hyra denna lokal till event!
    2016-05-12 Christian L svarar Helen K
    Hej Helen,
    Tack så enormt mycket för att vi fick vara en del av ditt firande. Stort tack för de fina orden och vi är väldigt glada över att du fick en så pass bra kväll. Grattis än en gång.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Två Grabbar och Kök
    En nyttig och prisvärd lunch, förmodligen stans bästa i sitt slag. Maten är vällagad och varierande från vecka till vecka. Varje dag tre alternativ; kött, fisk och vegetariskt, dessutom stående alternativ som omelett, ceasarsallad m.m. Det märks att man anstränger sig i köket. En höjdare är kakfatet som erbjuds när man tar kaffe efter maten och den särskilda efterrätten varje fredag. Personalen är dessutom mycket trevlig. Uppfyller mer än väl alla förväntningar på en lunchrestaurang.
    2016-04-15 Christian L svarar Mikael S
    Hej Mikael,
    Tack så mycket för de fina orden. Det värmer verkligen att få höra att man gör ett bra jobb. Luncher är en väldigt tuff bransch så vi gör vårt yttersta för att vi skall hålla en väldigt hög nivå. Vi kommer att fortsätta kämpa för att leverera på samma höga nivå och kakorna är något som vi själva känner är ett måste för en ordentlig lunch. Sedan så är ju fredagarna alltid lite speciella så då bjuder vi till lite extra. Åter igen ett stort tack för dina ord och tiden du lagt ner på dem.
  • ari h
    ari h skrev om Två Grabbar och Kök
    Har ätit här tre gånger de sista veckorna. Bra mat generellt men smaksättning kunde vara bättre.Åt tyvärr en torr majskyckling förmodligen för hög temperatur i ugnen. Salladsbordet ojämnt.Det beror säkert på vem som gör den. Kaffe och kaka är alltid gott. Trevlig personal både i kassan och servering.Här bli jag mätt och belåten.
    2016-04-04 Christian L svarar ari h
    Hej Ari,
    Tack så mycket för dina synpunkter. Det är enormt härligt att höra att ni blir mätt och belåten. Om du får en torr kyckling till exempel så meddela mer än gärna Henry som portionerar så kommer du få en ny eller om du hellre vill byta rätt. Detta gör att vi dels kan hålla tillbaka på det som i så fall är fel och att du blir än mer mätt och belåten. Tveka aldrig att säga till om det skulle vara något.
    Christian
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Två Grabbar och Kök
    Ojämn standard. Ofta ganska bra. Ibland förvånansvärt mediokert. Prefabricerade köttbullar med prefabricerad brunsås för över nitti spänn är väl magstarkt.
    Matsalen skulle må bra av en rejäl makeover. Den slamriga skolmatsalsuppplevelsen skulle kunna bli historia med relativt enkla medel.
    2016-03-10 Christian L svarar Daniel S
    Hej Daniel,
    Vad glad jag blir över ditt inlägg. Inte över att vi inte håller en jämn nivå i dina ögon utan att du verkligen tagit dig tid att påpeka det som du gärna ser förbättringar kring. Tack! Till att börja med så var såsen absolut inte något halvfabrikat. Vad gäller köttbullarna så håller vi helt och hållet med dig. De var inte alls bra och vi har tagit upp detta med leverantören. Tråkigt att de satte sådan smak att du inte kunde känna skillnaden i såsen. VI skall helt klart bättra oss på den punkten.
    Då vi står med ena benet i lunchen och andra i festvåningen så är det lätt att bli hemmablind och bara se till det enkla och praktiska. Vi tar mer än gärna emot tankar och idéer kring hur vi skulle kunna göra för att få till det. Du kan mer än gärna maila mig på christian@tvagrabbar.se om du har något konkret som du tänkt på som vi kan fixa för att ta bort känslan av skolmatsal som du känner.
    Åter igen. Stort tack för dina rader och vi hoppas att vi kan bättra oss. Om du inte är nöjd med en rätt så kom alltid fram till oss så ordnar vi med ett alternativ. Det är väldigt viktigt för oss att man skall bli mätt och uppskatta maten som vi serverar.
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Två Grabbar och Kök
    Jag går på Senioruniversitetet och äter lunch på Två Grabbar varje onsdag. Jag gillar deras mat, bra med tre rätter att välja mellan. Allra bäst är den fina grönsaksbuffén som hör till. Maten brukar vara god och vällagad, kanske lite tamt kryddad. Kakorna till kaffet är väl inte världens godaste men man kan väl inte begära att få hembakat också. Något negativt: Borden är ofta otorkade vid lunchtid det känns mindre fräscht. Personalen är positiv och trevlig. Det var en glad överraskning att återupptäcka Två Grabbar och jag rekommenderar vänner att gå dit och stämmer gärna träff där.
    2016-03-10 Christian L svarar Kerstin P
    Hej Kerstin,
    Vad glad jag blir över er rekommendation. Tack så enormt mycket för era synpunkter. Vi skall absolut ta och bättra oss vad gäller borden då det är av yttersta vikt att man känner att det är rent och snyggt när man sätter sig för att avnjuta maten. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig termin och att ni får en och annan träff med nära och kära.
  • Anna A
    Anna A skrev om Två Grabbar och Kök
    Jag är lunchgäst mån-fre sedan många år tillbaka.
    Det finns ett bra salladsbord, maten är god husmanskost (som inte är flottig, vilket är svårt att hitta i Stockholm), dryck finns till maten och kaffe och kaka finns alltid om man vill ha efteråt.
    Det finns både kött, fisk, och vegetariskt att välja som dagens rätt.
    Trevlig personal - speciellt tjejen i kassan som tillfälligt har kommit tillbaka! Man blir glad när man ser henne. Hon är alltid vänlig och har alltid ett leende. :-)
    Finns en manlig kock också som vi gillar. Han är rätt så lång och ger ett lugnt och trevligt intryck.
    Bra att han som skrek "caesarsallad!", så högt att man hoppade till, har slutat!
    2016-03-10 Christian L svarar Anna A
    Hej Anna,
    Tack så enormt mycket över er tid som ni lagt ner på att skriva några rader om vad ni gillar och inte. Det värmer att ni uppskattar oss så pass mycket och vi strävar alltid efter att kunna bibehålla en hög nivå men också att ha personal som tar hand om er. Tack!
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Två Grabbar och Kök
    Grovis restaurang/mat i city, gott stora portioner med tillhörande salladsbuffe'
    2016-03-10 Christian L svarar Alexander A
    Hej Alexander,
    Tack för att ni tagit er tid att skriva några rader och för att ni gillar oss. Vi hoppas att vi fortsättningsvis även kan servera er härligt stora portioner.
  • Eva R
    Eva R skrev om Två Grabbar och Kök
    Alltid trevligt att gå dit. Trevligt bemötande och glada miner. Bra mat och fint salladsbord.
    2016-03-10 Christian L svarar Eva R
    Hej Eva,
    Tack så mycket för de fina orden. Det värmer och gör det än lättare att le. Vi hoppas att vi kan fortsätta att hålla ångan uppe och att vi får ert leende också.
  • Lena E
    Lena E skrev om Två Grabbar och Kök
    Alltid hjälpsamma och till mötesgående. Bra service. Härlig mat.
    2015-09-22 Christian L svarar Lena E
    Hej Lena,
    Vad glada vi blir för dina fina ord. Tack! Vi kämpar på för att skapa en härlig stämning och att alltid kunna anpassa oss efter kunden önskemål. Man kanske inte alltid kan men vi försöker varje gång. Det är tack vare er som vi har möjligheten att kunna vara glada och trevliga. Tack!
  • Per-ove L
    Per-ove L skrev om Två Grabbar och Kök
    Bra mat. Lite för lite alternativ, bara en fisk, en kött och en vegetarisk varje dag. Skulle vilja ha fler alternativ. (Jag gillar inte kyckling...) Väldigt trevlig personal. Och trevlig lokal. Lite stökigt är det när alla skoleleverna kommer dit o ska äta. Men det är en randanmärkning. Kul med kakor till kaffet!
    2015-09-22 Christian L svarar Per-ove L
    Hej Per-Ove.
    Tack så mycket för att ni tagit er tid att hjälpa oss att bli bättre. Vi skall helt klart titta på att utöka sortimentet och se till att kunna erbjuda fler alternativ. En begränsning som vi har är utrymmet vid portioneringen. Det jag tänker rent spontant är att utöka det stående utbudet och tänker då på de båda salladerna och omeletten. Åter igen ett stort tack för dina synpunkter. Det gläder oss väldigt mycket att ni är nöjd och har idéer kring hur vi skall kunna vara bättre.
    Christian L, Christian L gillar detta
  • Thobias S
    Thobias S skrev om Två Grabbar och Kök
    Två Grabbar och Kök är en bra restaurang där man kan välja mellan veg/fisk/kött-rätter varje lunch. Det är bra service och god mat med ett bra utbud på salladsdisken.
    2016-03-10 Christian L svarar Thobias S
    Hej Thobias,
    Tack så mycket för din feedback. Det värmer alltid att det man gör uppskattas och vi försöker att hela tiden sträva efter nya mål. Vi tar mer än gärna emot förslag på rätter och saker som man gärna ser oss servera.
  • Gunn D
    Gunn D skrev om Två Grabbar och Kök
    Jag äter ofta lunch här och är nästan stamgäst. Det är alltid trevligt att komma dit - särskilt om det inte är lång kö..... då är dom litet stressade.
    Man skulle ju önska att det gick att ordna två köer när det kommer en hel hög med kursdelatagare.
    God mat och bra lagad!
    2015-08-11 Christian L svarar Gunn D
    Hej Gunn,
    Tack så himla mycket för dina fina ord. Det värmer alltid när vi möter nöjda kunder. Vi skall helt klart arbeta på att vara lika trevliga och glada när det är mycket att göra som när det är lite lugnare. Ibland får man tunnelseende och det är extra viktigt att ni som kunder påminner oss om att vara lika glada och trevliga då. Vi sätter kurserna, då vi får vetskap om dem, på tider som inte krockar med de mest populära tiderna för lunch, men ibland så drar föreläsaren ut på tiden eller slutar tidigare. Vi skall helt klart spåna på det här med två köer och vi tackar för tipset.
  • Jo V
    Jo V skrev om Två Grabbar och Kök
    Trevlig personal och mat som är helt ok. I lunchpengen ingår allt, såsom dryck,sallad,kaffe osv. Måste dock säga att maten var bättre och "roligare" för några år sen, men ännu tillräckligt bra för att vara ett alternativ på lunchen!
    2015-08-11 Christian L svarar Jo V
    Hej,
    Tack så enormt mycket för dina synpunkter. Vi strävar alltid efter att bli bättre och om ni har tid och ork så får ni mer än gärna maila mig så att vi kan bli ännu bättre. Det går även bra att haffa tag i oss på lunchen och berätta lite snabbt vad ni gärna ser som vi skall förbättra. Vi är öppna för alla förslag på förbättringar om det innebär att ni som kund blir än mer nöjd. Tack åter igen för din feedback och hoppas på fler tillfällen att kunna bättra oss.
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Två Grabbar och Kök
    Stockholms bästa lunch-hak!
    Prisvärda luncher med god variation och spännande meny.
    Mycket trevlig personal i en skön miljö.
    2015-08-05 Christian L svarar Magnus D
    Hej Magnus,
    Tack så enormt mycket för de fina orden. Vi gör vårt bästa för att kunna leverera och det värmer när man lyckas och att det man gör uppskattas. Vi skall helt klart fortsätta i samma takter.
  • Kim K
    Kim K skrev om Två Grabbar och Kök
    Äter lunch där minst 3 gånger i veckan och är väldigt nöjd med både mat och personal.
    2015-07-18 Christian L svarar Kim K
    Hej Kim,
    Vad härligt att höra. Vi vill tacka å det ödmjukaste för din fina rekommendation och hoppas att vi kan hålla ditt mått när vi öppnar upp igen i augusti =)
  • Helena L
    Helena L skrev om Två Grabbar och Kök
    Lunchrestaurang med trevlig personal som serverar god mat. Minst tre dagens rätt att välja på varav ett vegetariskt alternativ, förutom flera rätter som alltid finns på menyn. Varierad och fräsch salladsbuffé. Bröd, dryck och gott kaffe/te med kaka ingår i priset. Ett plus är att även om kön fram till disken ibland ser lång ut tar det inte särskilt lång tid att komma fram och beställa sin mat som en får direkt. Rekommenderas.
    2015-07-18 Christian L svarar Helena L
    Hej Helena,
    Tack så enormt mycket för de fina orden. Vi kämpar för att göra våra lunchgäster glada och att ni kan njuta av mat och dryck.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Två Grabbar och Kök
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Hög servicenivå och mycket vällagad och bra mat!
    2015-06-25 Christian L svarar Mikael S
    Hej Mikael.
    Tack så mycket för de fina orden. Det gläder mig att höra att ni känner er väl omhändertagen under lunchen. Lunchen är inte bara ett nödvändigt ont som står i vägen för arbetet utan skall kunna avnjutas i lugn och ro samt med ett leende på läpparna.
  • Göran
    Göran skrev om Två Grabbar och Kök
    Alltid gott och vällagat. Varierad meny. En stor fördel är att de har många platser; det betyder att det alltid finns plats, även dagar när det är rusning. Själva lokalen är inte den roligaste, men det är alltid rent och snyggt. Bra salladsbord med gott bröd.
    2015-06-24 Christian L svarar Göran
    Hej Göran.
    Tack så väldigt mycket för din rekommendation. Vi strävar alltid mot att bli bättre och uppskattar enormt mycket när vi får konstruktiv feedback där vi kan se vad som vi ska förbättra oss på och vad det är som våra gäster verkligen gillar. Vi har lite planer på att fräscha upp restaurangen, men vet inte riktigt när det kommer att ske. Ni får mer än gärna skicka mig ett mail med förslag på hur ni skulle vilja att restaurangen ser ut så ska vi se om vi inte kan hitta på en mysig lösning.
  • Husse S
    Husse S skrev om Två Grabbar och Kök
    Mycket mysig restaurang mitt i stan.Trevlig personal och bra mat. Stora ytor i den lokalen där man kan vara större sällskap vilket inte är möjligt i dom flesta lunchrestaurangerna idag kring city.
    2015-06-23 Christian L svarar Husse S
    Hej Husse,
    Tack så mycket för den fina rekommendationen. Jag skall hälsa både kockar och personal som jag vet i sin tur kommer att buga och bocka. Vi strävar alltid efter att kunna erbjuda en riktigt bra lunch och ett trevligt bemötande. Hoppas att ni får en fortsatt fin sommar.
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Två Grabbar och Kök
    Vi har bokat Två Grabbar och Kök till flera olika event. Dels har vi haft konserter med våra körer i afterwork-form flera gånger, både med och utan middag. Sen har vi även hyrt lokalen för privatfester. Kommunikationen med ansvariga och personal har varit enormt bra och smidig från första mötet till genomförande. Man känner verkligen att alla är lyhörda och jobbar för att få en så bra tillställning som möjligt. Vi är sedan ett par år tillbaka stamkunder hos Två Grabbar och Kök och kan varmt rekommendera det vidare
    Camilla Fritzén
    www.vocalhouse.se
    2014-09-02 Christian L svarar Camilla F
    Saknar ord för att kunna tacka för de fina orden. Tack! Vi kan intet annat än buga och bocka. Vi vill även tacka för att ni är så underbara kunder och ser fram emot framtida tillställningar tillsammans.
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Två Grabbar och Kök
    Bra bemötande och lunch som lever upp till min förväntan.
    2014-09-02 Christian L svarar Jonas O
    Vi bugar och bockar Jonas. Det är alltid enormt härligt med nöjda kunder som även berättar det. Stort tack!
  • Cornelia L
    Cornelia L skrev om Två Grabbar och Kök
    Riktigt god mat och fantastikt trevlig personal!
    2014-09-02 Christian L svarar Cornelia L
    Tackar tackar. Det gläder oss enormt mycket att vår mat och personal kan göra din lunch så pass bra.
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Två Grabbar och Kök
    Mycket god mat och trevlig personal. Gillar man husmanskost är det restaurangen man ska gå till.
    2014-09-02 Christian L svarar Patrik B
    Tack så mycket Patrik för de fina orden. Vi gillar mat och det är härligt att det uppskattas så att vi kan fortsätta mätta hungriga magar.
  • Emil S
    Emil S skrev om Två Grabbar och Kök
    En mycket fin lokal med både utrymme för dans och socialisering. Jag är väldigt överväldigad över hur trevlig och bra personal skötte sitt jobb. Mycket bra service och var det något problem så löste dem det utan något snack! Jag hade en grym kväll på Två Grabbar och Kök och skulle rekommendera alla att svänga förbi där!
    2014-07-01 Christian L svarar Emil S
    Tack så enormt mycket Emil dels för den härliga tillställningen men även för den tid som du har lagt ner i rekommendationen. Vi hoppas på fler skivor likt er nästa år.
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Två Grabbar och Kök
    Mycket bra ställe! Fin lokal, supertrevlig personal och jöttegod mat! Maxbetyg!
    2014-06-26 Christian L svarar Andreas W
    Tack så mycket Andreas för de fina orden. Det värmer verkligen och vill även själva tacka för en kalaskväll.
  • Vendela H
    Vendela H skrev om Två Grabbar och Kök
    Bra läge, bra lokal, bra personal och BRA ALLT!
    2014-06-26 Christian L svarar Vendela H
    Bugar och bockar. Jag skall föra detta vidare till personalen och önskar en trevlig sommar.
  • Michelin R
    Michelin R skrev om Två Grabbar och Kök
    Jättefin lokal och mycket bekvämt att fixa fest här då grabbarna sköter allt och är till mycket stor hjälp. Rekommenderar Två Grabbar varmt.
    2014-06-26 Christian L svarar Michelin R
    Tack så hemskt mycket! Det gläder att få sådan respons och hoppas på fler härliga tillställningar tillsammans.
  • Linda G
    Linda G skrev om Två Grabbar och Kök
    Superbra service och jättetrevlig personal. Jag hade min studentskiva på två grabbar och kök och jag samt hela min klass blev mer än nöjda!
    2016-03-10 Christian L svarar Linda G
    Det värmer något enormt att höra din fina uppskattning. Det var ett rent nöje att få hjälpa er att skapa en oförglömlig kväll.

Sveavägen 41, 111 34 Stockholm