Mealprep

Mealprep

Ring 08-21 31 99 www.mealprep.se

Få en enklare vardag och ett hälsosammare liv med hjälp av oss på Mealprep! Hos oss kan du beställa hälsosamma och färska måltider med noga uträknat energiinnehåll. Vi levererar hem och till kontoret, men du kan också hämta upp en låda på vägen från jobbet eller träningen. Du kan välja om du vill ha en enstaka måltid, hämta...

4 omdömen om Mealprep

Helene A
Skrev om Mealprep

Jag hämtar 12st lådor varje ny vecka så att det täcker mina viktigaste måltider de dagar jag jobbar. Mealprep står för ren, balanserad och vällagad mat som garanterar mig att jag får i mig exakt det jag behöver varje dag + att det besparar mig tid = pengar. Ser man det på det sättet så kostar detta mig ingenting då tid också är pengar, och annars hade man lagt mkt tid på matlagning. :)

Matkomfort
4.5/5 i betyg av 1371 omdömen 4.5 av 1371 omdömen

Jag uppskattar såserna som minskar tiden från start till färdig middag. Generösa portioner och bra variation på recepten.

Anja C
Skrev om Mealprep

En god personlig service, ett bra concept som underlättar i vardagen. God mat.

Pernilla B
Skrev om Mealprep

Grabbarna på Mealprep är grymt trevliga, lagar så god mat och bemöter en alltid med ett stort leende!

Rasmus P
Skrev om Mealprep

Mealprep är den absolut bästa träningsmaten i Sthlm! Alltid nöjd när jag går därifrån.