Mealprep

Olofsgatan 6, 111 36 Stockholm — Visa karta

Få en enklare vardag och ett hälsosammare liv med hjälp av oss på Mealprep!

Hos oss kan du beställa hälsosamma och färska måltider med noga uträknat energiinnehåll. Vi levererar hem och till kontoret, men du kan också hämta upp en låda på vägen från jobbet eller träningen. Du kan välja om du vill ha en enstaka måltid, hämta fler på en gång eller få regelbunden leverans.

Alla måltider tillagas hos oss av bra råvaror. På vår hemsida beställer du enkelt de måltider du vill ha och du kan välja bland sallader, färdiga måltider och våra "mealpreplådor". I en värmd eller kyld mealpreplåda väljer du först protein och sedan kolhydrater och tillbehör, lådan blir skräddarsydd efter dina önskemål.

Välkommen!
Öppet just nu
Lör: 12:00-16:30
Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Mealprep

• Helene A
    Helene A skrev om Mealprep
    Jag hämtar 12st lådor varje ny vecka så att det täcker mina viktigaste måltider de dagar jag jobbar.
    Mealprep står för ren, balanserad och vällagad mat som garanterar mig att jag får i mig exakt det jag behöver varje dag + att det besparar mig tid = pengar. Ser man det på det sättet så kostar detta mig ingenting då tid också är pengar, och annars hade man lagt mkt tid på matlagning. :) Läs mer
  • Anja C
    Anja C skrev om Mealprep
    En god personlig service, ett bra concept som underlättar i vardagen. God mat. Läs mer
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Mealprep
    Grabbarna på Mealprep är grymt trevliga, lagar så god mat och bemöter en alltid med ett stort leende! Läs mer
  • Rasmus P
    Rasmus P skrev om Mealprep
    Mealprep är den absolut bästa träningsmaten i Sthlm! Alltid nöjd när jag går därifrån. Läs mer

Bästa matkassarna i Stockholm:

Tanja Anette R Tanja Anette R tycker:
“Underbar tjänst för alla som j...” Läs mer

Antennvägen 14, 13548, TYRESÖ