Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Texas Burger Kungshallen

Texas Burger Kungshallen

Kungsgatan 44, 111 35 Stockholm — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Övriga företag nära Texas Burger Kungshallen:

Box 6088, Solna
Dan T:

Läs vad 5 kunder tycker om Texas Burger Kungshallen

• Jakob J
    Jakob J skrev om Texas Burger Kungshallen
    Var förbi på lunchen och tycker grabbarna på Texas Burger i Kungshallen är snabba och effektiva. Riktigt goda burgare, som vanligt kan tilläggas.
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Texas Burger Kungshallen
    Texas har alltid schysta burgare om du tröttnat på budgetvarianterna. Jag gillar att stället trots sin lilla storlek även erbjuder öl, det vill man ju ha till en burgare. På minussidan så är det lite väl trångt där ibland.
  • Tobias M
    Tobias M skrev om Texas Burger Kungshallen
    En av Stockholms göttaste burgare med Texas Smoke House lagom snabba servering och rimliga priser. Tråkigt ölutbud som drar ner betyget lite men rekommenderas för dem som vill ha en riktigt hamburgare. I allmänhet ett gött ställe med schysst mat.
    Dessutom Stockholms _enda_ riktiga hamburgare. Punkt.
    Emma K gillar detta
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Texas Burger Kungshallen
    Trevlig amerikanskinspirerad restaurang precis intill Östermalmshallen. God mat, både på luncherna och kvällstid. De kolgrillade hamburgarna är stora och goda och rekomenderas varmt. Vill man inte ha det har de även god fajitas med många tillbehör. Ibland känns det rörigt när det är mycket folk och servicen kan variera, men jag tycker ändå denna restaurang är värd ett besök!
  • Leon
    Leon skrev om Texas Burger Kungshallen
    Texas Burger är bland arbetskollegorna ett mycket omtyckt lunchställe med sina vuxenburgare. Hamburgerköttet grillas på en kolgrill vilket ger en härlig smak av - kol. Nu verkar det dock som att denna pärla har bytt ägare och genast har både servicen, maten och utförandet blivit lite sloppy, lite slarvig. Stället var tidigare en given fyra men har tappat något efter ägarbytet.

Kungsgatan 44, 111 35 Stockholm