Sea Events

Strandvägen, Kaj plats 17, 114 56 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Sea Events!

Med ribbåt i Stockholms skärgård och på Mälaren skapar vi fantastiska naturupplevelser, attraktiva event, spännande konferenser och aktiv turism. Med vår långa erfarenhet kan vi vår skärgård och känner dess alla intressanta personer. Allt kryddat med äventyr och den speciella energi man får ombord på en ribbåt.

We shape your experiences. Our skill is to customize your RIB event. We know the Archipelago
and the interesting people. We promise an unforgettable experience.
By our 5 RIB´s the conference or the dinner will turn into an unforgettable memory.
Share our love to the Sea, welcome!
Mån-Sön: 07:00-00:00

Läs vad 109 kunder tycker om Sea Events

• 2020-09-30

Thomas L skrev om Sea Events
    Vi åkte på en tur med ribb båtarna 2 st ,ut till Svartsö och fikade .
    Väldigt trevligt bemötande och trevlig ,säker åktur.
    :-) Läs mer
  • Fredric B

2020-09-25

Fredric B skrev om Sea Events
    Vi köpte en båttransport mellan ett antal olika destinationer runt Mörkö i Södertälje skärgård.

Allt var väldigt proffsigt och trevligt arrangerat på alla sätt! Kan varmt rekommendera det här företaget! Läs mer
  • 2020-09-23

Claes S skrev om Sea Events
    En härlig, snabb och säker ribbåtstur från Nynäshamn till Landsort och åter, som en del av vår konferens, blev en oförglömlig upplevelse.

Dessutom mycket kunniga och trevliga förare, som även bjöd på intressant guidning om den delen av Stocholms skärgård.

Kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • 2020-09-21

Cyrus V skrev om Sea Events
    Ett stort tack till Kapten Hasse & Leo för ett proffsigt och trevligt bemötande. Är ni sugna på en Ribbtur i Sthlm skärgård så är Sea Events 👍👍👍 Läs mer
  • 2020-09-21

Helene A skrev om Sea Events
    Ribbåt till Svartsö och lunch hemma hos ökocken Lena. Bra och enkel bokning med snabb återkoppling. Trevlig att bli uppringd. Kapten Hasse var trevlig och kunnig, både i att köra båt och berätta om öar och hus vi passerade. Tack Läs mer
  • 2020-09-07

Johan N skrev om Sea Events
    Det va kanon! Kan varmt rekommendera Sea Events! Läs mer
  • 2020-09-03

Jimmy skrev om Sea Events
    Bästa servicen och bästa upplevelsen
    Topp 5 plus med guldstjärna Läs mer
  • 2020-08-16

Mattias H skrev om Sea Events
    Väldigt trevlig upplevelse som innehöll mer än bara rib-resan. Läs mer
  • 2020-08-10

Fredrik L skrev om Sea Events
    Jag bokade Ribtur och övernattning på Björkholmen för en svensexa och det vart så lyckat! Utmärkt och personlig service från Robert. Kunde inte blivit bättre! Läs mer
  • 2020-07-30

Joakim R skrev om Sea Events
    Andra gången jag anlitar sea event och även denna gång så leverade dom en fantastisk dag med grym service.
    Tack Läs mer
  • 2020-07-19

Kristoffer R skrev om Sea Events
    Korrekt information, flexibelt och trevligt Läs mer
  • 2020-07-11

Khashayar N skrev om Sea Events
    Flexibla och lyhörda för vad familjen ville få ut från upplevelsen. Mycket bra service och en kul dag! Läs mer
  • 2020-07-06

Jacob G skrev om Sea Events
    Vi tog en tripp från Strandvägen till Angedrommen och såg en säl som låg och chillade på ett skär. Därefter till Möjas nyrenoverade värdshus för lite vätskepåfyllning innan vi åkte tillbaka mot stan.

Supertrevligt bemötande av kapten och spännande upplevelse att åka rib genom stockholms skärgård i 45 knop vilket ingen av oss tidigare gjort.

Helnöjda landade vi enligt utsatt tid på Rest J där vi avslutade dagen med en fantastisk middag. Läs mer
  • 2020-07-02

Daniel P skrev om Sea Events
    Den var super trevlig tur med ribbåt och vidare ut till en skärgårdsö med god middag Läs mer
  • 2020-07-02

Lotta R skrev om Sea Events
    Vi hyrde skeppare och ribbåt i skärgården privat och blev mycket nöjda. Bra trevlig skeppare som visade och berättade intressanta saker om skärgården. Bra start; punktlig, säkerhetsinstruktioner, bra utrustning.
    Säker och stabil båttur i fantastiskt väder.
    Administration och betalning fungerade smidigt. Vi fick det vi beställde. Läs mer
  • 2020-07-01

Jörgen Å skrev om Sea Events
    Vi hade en fantastiskt lagaktivitet i Skärgården med Sea Events! 24 st spelare i IFK Stocksund F17 åkte ribbåt, grillade, körde 5-kamp, badade och hade kul ute på vackra Björkholmen! Läs mer
  • 2020-06-28

Christian M skrev om Sea Events
    Riktigt bra på alla plan och väldigt härlig kapten. Läs mer
  • 2020-06-18

Kristina B skrev om Sea Events
    Mycket bra.
    Alla nöjda. Anpassat efter våra önskemål och tider Läs mer
  • 2020-06-12

Ilian H skrev om Sea Events
    Åkte ribbåt med företaget. Vår kapten hade var proffsig, tillmötesgående och trevlig. Allt i allt, väldigt bra! Läs mer
  • 2020-06-10

Jenny Å skrev om Sea Events
    Köpte en två timmarstur med ribbåt med familjen. Såklart lite dyrt för så få personer, men dels fick vi åka längre, dels var själva upplevelsen toppen. 100% bra.
    Superfin "slottstur", kul att det inte bara är att åka fort utan att se lite i staden, det var verkligen mysigt.
    Uppskattade hämtning och lämning där vi önskade, blev nära hemmet vilket kändes enkelt och positivt.
    Kaptenen Leo var toppen från mailkontakt till upplevelsen, åkte med barnen så är också noga med att det är fortåkning men med sjövett vilket det verkligen var. Det uppskattar jag också.
    Har redan rekommenderat vidare till de som frågat. Läs mer
  • 2020-06-08

Marie-louise M skrev om Sea Events
    Ribbåttur i skärgården. Bemötes på ett hjälpsamt och professionellt sätt, både på telefon och på båten. Det var en fin dag. Bra beskrivning av omgivningarna. Jag hade velat åka runt och hoppat lite mer. Läs mer
  • 2020-06-08

Daniel H skrev om Sea Events
    Event för svensexa. Trevlig personal och tillmötesgående när det gällde att anpassa stopp och aktiviteter efter våra önskemål och tider. Läs mer
  • 2019-10-10

Jennifer F skrev om Sea Events
    Vi blev oerhört bra bemött av personalen. Ribbåt-turen var också en succe. Rekommenderas!! Läs mer
  • 2019-09-28

Joakim L skrev om Sea Events
    Jag beställde ursprungligen en transport mellan två punkter i Stockholms innerstad med en tur i innerskärgården.
    Fick snabb och proffsig hjälp.

Turen i säg var superbt genomförd och mina gäster var mycket nöjda.

Säkert och mysigt.

Tusen tack. Läs mer
  • 2019-09-23

Cecilia B skrev om Sea Events
    Vi på HOSS-Agency bokade in en ribb färd ifrån Stockholm till Djurönäset i Stockholm för ett event den 15/9. Vi fick bra hjälp inför planeringen av resan och perfekt bemötande under eventet.

Vi är super nöjda med samarbetet.

Med vänlig hälsning,
    Cecilia
    HOSS Agency Läs mer
  • 2019-09-19

Medelon S skrev om Sea Events
    Rib tur för att visa delar av Stockholms vackra skärgård. Läs mer
  • 2019-09-07

Peter E skrev om Sea Events
    Häftig upplevelse. Strålande kundbemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • MIkael L

2019-09-02

MIkael L skrev om Sea Events
    Vi anlitade Sea events för att hitta ett roligt team-event som både inkluderade skärgård och matlagning. De tog oss med ribbåt fram och tillbaka i skärgården och planerade upp hela vistelsen i skärgården hos kocken Lena och hennes team där vi på Svartsö fick laga mat. Fantastiskt roligt, bra uppstyrt!

Hans var väldigt snabb på att återkomma med offertförslag och det var enkel och smidig kommunikation hela vägen Läs mer
  • 2019-09-01

Christian T skrev om Sea Events
    Bra båt, med rätt utrustnin, trygg och trevlig kapten Läs mer
  • 2019-08-30

Daniel H skrev om Sea Events
    Proffsig kapten som inte bara bjöd på en underhållande åktur, utan även guidade oss genom Stockholms skärgård. Vill varmt rekommendera Sea Events. Läs mer
  • 2019-08-21

Linda M skrev om Sea Events
    Supertrevligt, personligt och ett äventyr för alla som var med. Bra service innan, trevligt bemötande och något vi kommer att göra igen. Läs mer
  • 2019-08-19

Ulrika L skrev om Sea Events
    Ribb båts event
    Super bra bemött
    Företaget levererade mycket högre än m ina förväntningar de var proffs
    Det var en fantastisk dag med ett stort engagemang från Robert.
    Tack snälla för allt.
    Kan verkligen rekommendera folk att åka på detta event. Läs mer
  • 2019-07-09

Helena H skrev om Sea Events
    Vi hade en fantastisk tur med Sea Events och Hasse! Perfekt jobbaktivitet som var lätt att skräddarsy efter våra behov och önskemål Läs mer
  • 2019-07-07

Fredrik D skrev om Sea Events
    Supersnabbt proffsigt bemötande och en aktivitet/arrangemang som var kul och väldigt uppskattat!! Läs mer
  • 2019-07-03

Ola T skrev om Sea Events
    Vi hade höga förväntningar men Sea Event överträffade allas förväntningar i allt. Läs mer
  • 2019-06-30

Stina A skrev om Sea Events
    Rolig och fartfylld upplevelse! Kändes säkert och stabilt. Gör gärna om detta. Tack! Läs mer
  • 2019-06-28

Per O skrev om Sea Events
    Trivsam upplevelse med ett utmärkt innehåll. Dessutom trevliga kaptener på de två ribbar vi hyrde. Läs mer
  • 2019-06-26

Esa A skrev om Sea Events
    Vi hade beställt en RIB tur till Ingmarsö. Sea events kom i tid, bra info om resan, säkerhet mm.
    Maten på Ingmarsö var supergod. Hemresan på ett nästan spegelblankt vatten var magisk.
    Mina gäster från övriga norden var supernöjda. Det var en mycket bättre upplevelse än jag förväntat mig. Läs mer
  • 2019-06-20

Sven M skrev om Sea Events
    Vi köpte en rib-tur ut till Ingmarsö Krog. Bra planerad tur, en trevlig kapten, fantastisk middag och fint väder= Succé Läs mer
  • Ulf T

2019-06-20

Ulf T skrev om Sea Events
    Vårt nordiska säljteam fick en förstklassig upplevelse med RIB båt, sälsafari, middag på bryggan och övernattning på en ö i skärgården. Helt enkelt magiskt bra dagar med service på absolut toppnivå och svårslagna upplevelser. Dessutom bra mötes möjligheter i härlig miljö. Kan bara ge en rekommendation - Boka! Läs mer
  • Charlotte F

2019-06-19

Charlotte F skrev om Sea Events
    Ribbåtstur i skärgården. Mycket bra bemötande och trevlig och kunnig personal. Om man ska klaga på något så var det att kaffet var kallt, en ganska kylig och lite småregnig eftermiddag :) Tips är att investera i en bättre termos ;) Annars topp! Läs mer
  • 2019-06-19

Lena A skrev om Sea Events
    Alltid kanonservice från början till slut! Har vid ett flertal gånger anlitat Sea Events med olika upplägg och har alltid varit nöjd.
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Marcus F skrev om Sea Events
    Bokade en transport med Ribbåt till en svensexa. Snabb återkoppling, allt gick välsigt smidigt Rekommenderas! Läs mer

Erik C skrev om Sea Events
    Sea Events hjälpte mig genomföra en konferens för mina medarbetare. Blev mycket proffsigt bemött och dagen var lyckad. Läs mer

Adrian L skrev om Sea Events
    Fantastisk färd med ribbåt i skärgården. Mycket bra kapten. Läs mer
  • Anders H

2019-06-17

Anders H skrev om Sea Events
    Helt fantastisk dag, Robban på Sea Events var helt super! Läs mer
  • 2019-06-17

Susanne W skrev om Sea Events
    Vi använde Sea Events för ett kundevent och allt blev så lyckat. Proffsigt mottagande och väldigt tillmötesgående utifrån våra önskemål. Stort tack för en härlig upplevelse! Läs mer
  • 2019-06-17

Annika T skrev om Sea Events
    Ribbåt ut i Stockholms skärgård, underbart! Supertrevlig personal, tryggt och roligt. Läs mer
  • Andreas B

2019-06-17

Andreas B skrev om Sea Events
    Vi åkte RIB tur och retur Ingmarsökrog i Stockholmsskärgård. Det var ett bra upplägg med lagom mängd upplevelse, spänning, vacker miljö & middag. Väldigt trevliga och tillmötesgående kaptener. Oväntat bra mat på Ingmarsökrog. Toppklass! Läs mer
  • 2019-06-16

Coco T skrev om Sea Events
    Jättefint bemötande, superfräscha overaller Läs mer

Strandvägen, Kaj plats 17, 114 56 Stockholm