Läs vad 111 kunder tycker om Sea Events 2

• 2020-10-16
    Super flexibla och lösningsorienterade kring bokning & planering och likaså en proffsigt & kul genomförd upplevelse!
  • 2020-10-13
    Vi anlitade SeaEvents för en höstkonferens i skärgården. Mycket bra anordnat och vi kände oss trygga och väl omhändertagna av Leo. Vi kommer tillbaka för framtida events.
  • 2020-09-30
    Vi åkte på en tur med ribb båtarna 2 st ,ut till Svartsö och fikade .
    Väldigt trevligt bemötande och trevlig ,säker åktur.
    :-)
  • 2020-09-25
    Vi köpte en båttransport mellan ett antal olika destinationer runt Mörkö i Södertälje skärgård.

Allt var väldigt proffsigt och trevligt arrangerat på alla sätt! Kan varmt rekommendera det här företaget!
  • 2020-09-23
    En härlig, snabb och säker ribbåtstur från Nynäshamn till Landsort och åter, som en del av vår konferens, blev en oförglömlig upplevelse.

Dessutom mycket kunniga och trevliga förare, som även bjöd på intressant guidning om den delen av Stocholms skärgård.

Kan verkligen rekommendera dem.
  • 2020-09-21
    Ett stort tack till Kapten Hasse & Leo för ett proffsigt och trevligt bemötande. Är ni sugna på en Ribbtur i Sthlm skärgård så är Sea Events 👍👍👍
  • 2020-09-21
    Ribbåt till Svartsö och lunch hemma hos ökocken Lena. Bra och enkel bokning med snabb återkoppling. Trevlig att bli uppringd. Kapten Hasse var trevlig och kunnig, både i att köra båt och berätta om öar och hus vi passerade. Tack
  • 2020-09-07
    Det va kanon! Kan varmt rekommendera Sea Events!
  • 2020-09-03
    Bästa servicen och bästa upplevelsen
    Topp 5 plus med guldstjärna
  • 2020-08-16
    Väldigt trevlig upplevelse som innehöll mer än bara rib-resan.
  • 2020-08-10
    Jag bokade Ribtur och övernattning på Björkholmen för en svensexa och det vart så lyckat! Utmärkt och personlig service från Robert. Kunde inte blivit bättre!
  • 2020-07-30
    Andra gången jag anlitar sea event och även denna gång så leverade dom en fantastisk dag med grym service.
    Tack
  • 2020-07-19
    Korrekt information, flexibelt och trevligt
  • 2020-07-11
    Flexibla och lyhörda för vad familjen ville få ut från upplevelsen. Mycket bra service och en kul dag!
  • 2020-07-06
    Vi tog en tripp från Strandvägen till Angedrommen och såg en säl som låg och chillade på ett skär. Därefter till Möjas nyrenoverade värdshus för lite vätskepåfyllning innan vi åkte tillbaka mot stan.

Supertrevligt bemötande av kapten och spännande upplevelse att åka rib genom stockholms skärgård i 45 knop vilket ingen av oss tidigare gjort.

Helnöjda landade vi enligt utsatt tid på Rest J där vi avslutade dagen med en fantastisk middag.
  • 2020-07-02
    Den var super trevlig tur med ribbåt och vidare ut till en skärgårdsö med god middag
  • 2020-07-02
    Vi hyrde skeppare och ribbåt i skärgården privat och blev mycket nöjda. Bra trevlig skeppare som visade och berättade intressanta saker om skärgården. Bra start; punktlig, säkerhetsinstruktioner, bra utrustning.
    Säker och stabil båttur i fantastiskt väder.
    Administration och betalning fungerade smidigt. Vi fick det vi beställde.
  • 2020-07-01
    Vi hade en fantastiskt lagaktivitet i Skärgården med Sea Events! 24 st spelare i IFK Stocksund F17 åkte ribbåt, grillade, körde 5-kamp, badade och hade kul ute på vackra Björkholmen!
  • 2020-06-28
    Riktigt bra på alla plan och väldigt härlig kapten.
  • 2020-06-18
    Mycket bra.
    Alla nöjda. Anpassat efter våra önskemål och tider
  • 2020-06-12
    Åkte ribbåt med företaget. Vår kapten hade var proffsig, tillmötesgående och trevlig. Allt i allt, väldigt bra!
  • 2020-06-10
    Köpte en två timmarstur med ribbåt med familjen. Såklart lite dyrt för så få personer, men dels fick vi åka längre, dels var själva upplevelsen toppen. 100% bra.
    Superfin "slottstur", kul att det inte bara är att åka fort utan att se lite i staden, det var verkligen mysigt.
    Uppskattade hämtning och lämning där vi önskade, blev nära hemmet vilket kändes enkelt och positivt.
    Kaptenen Leo var toppen från mailkontakt till upplevelsen, åkte med barnen så är också noga med att det är fortåkning men med sjövett vilket det verkligen var. Det uppskattar jag också.
    Har redan rekommenderat vidare till de som frågat.
  • 2020-06-08
    Ribbåttur i skärgården. Bemötes på ett hjälpsamt och professionellt sätt, både på telefon och på båten. Det var en fin dag. Bra beskrivning av omgivningarna. Jag hade velat åka runt och hoppat lite mer.
  • 2020-06-08
    Event för svensexa. Trevlig personal och tillmötesgående när det gällde att anpassa stopp och aktiviteter efter våra önskemål och tider.
  • 2019-10-10
    Vi blev oerhört bra bemött av personalen. Ribbåt-turen var också en succe. Rekommenderas!!
  • 2019-09-28
    Jag beställde ursprungligen en transport mellan två punkter i Stockholms innerstad med en tur i innerskärgården.
    Fick snabb och proffsig hjälp.

Turen i säg var superbt genomförd och mina gäster var mycket nöjda.

Säkert och mysigt.

Tusen tack.
  • 2019-09-23
    Vi på HOSS-Agency bokade in en ribb färd ifrån Stockholm till Djurönäset i Stockholm för ett event den 15/9. Vi fick bra hjälp inför planeringen av resan och perfekt bemötande under eventet.

Vi är super nöjda med samarbetet.

Med vänlig hälsning,
    Cecilia
    HOSS Agency
  • 2019-09-19
    Rib tur för att visa delar av Stockholms vackra skärgård.
  • 2019-09-07
    Häftig upplevelse. Strålande kundbemötande. Rekommenderas varmt.
  • 2019-09-02
    Vi anlitade Sea events för att hitta ett roligt team-event som både inkluderade skärgård och matlagning. De tog oss med ribbåt fram och tillbaka i skärgården och planerade upp hela vistelsen i skärgården hos kocken Lena och hennes team där vi på Svartsö fick laga mat. Fantastiskt roligt, bra uppstyrt!

Hans var väldigt snabb på att återkomma med offertförslag och det var enkel och smidig kommunikation hela vägen
  • 2019-09-01
    Bra båt, med rätt utrustnin, trygg och trevlig kapten
  • 2019-08-30
    Proffsig kapten som inte bara bjöd på en underhållande åktur, utan även guidade oss genom Stockholms skärgård. Vill varmt rekommendera Sea Events.
  • 2019-08-21
    Supertrevligt, personligt och ett äventyr för alla som var med. Bra service innan, trevligt bemötande och något vi kommer att göra igen.
  • 2019-08-19
    Ribb båts event
    Super bra bemött
    Företaget levererade mycket högre än m ina förväntningar de var proffs
    Det var en fantastisk dag med ett stort engagemang från Robert.
    Tack snälla för allt.
    Kan verkligen rekommendera folk att åka på detta event.
  • 2019-07-09
    Vi hade en fantastisk tur med Sea Events och Hasse! Perfekt jobbaktivitet som var lätt att skräddarsy efter våra behov och önskemål
  • 2019-07-07
    Supersnabbt proffsigt bemötande och en aktivitet/arrangemang som var kul och väldigt uppskattat!!
  • 2019-07-03
    Vi hade höga förväntningar men Sea Event överträffade allas förväntningar i allt.
  • 2019-06-30
    Rolig och fartfylld upplevelse! Kändes säkert och stabilt. Gör gärna om detta. Tack!
  • 2019-06-28
    Trivsam upplevelse med ett utmärkt innehåll. Dessutom trevliga kaptener på de två ribbar vi hyrde.
  • 2019-06-26
    Vi hade beställt en RIB tur till Ingmarsö. Sea events kom i tid, bra info om resan, säkerhet mm.
    Maten på Ingmarsö var supergod. Hemresan på ett nästan spegelblankt vatten var magisk.
    Mina gäster från övriga norden var supernöjda. Det var en mycket bättre upplevelse än jag förväntat mig.
  • 2019-06-20
    Vi köpte en rib-tur ut till Ingmarsö Krog. Bra planerad tur, en trevlig kapten, fantastisk middag och fint väder= Succé
  • 2019-06-20
    Vårt nordiska säljteam fick en förstklassig upplevelse med RIB båt, sälsafari, middag på bryggan och övernattning på en ö i skärgården. Helt enkelt magiskt bra dagar med service på absolut toppnivå och svårslagna upplevelser. Dessutom bra mötes möjligheter i härlig miljö. Kan bara ge en rekommendation - Boka!
  • 2019-06-19
    Ribbåtstur i skärgården. Mycket bra bemötande och trevlig och kunnig personal. Om man ska klaga på något så var det att kaffet var kallt, en ganska kylig och lite småregnig eftermiddag :) Tips är att investera i en bättre termos ;) Annars topp!
  • 2019-06-19
    Alltid kanonservice från början till slut! Har vid ett flertal gånger anlitat Sea Events med olika upplägg och har alltid varit nöjd.
    Rekommenderas varmt!
  • 2019-06-18
    Bokade en transport med Ribbåt till en svensexa. Snabb återkoppling, allt gick välsigt smidigt Rekommenderas!
  • 2019-06-18
    Sea Events hjälpte mig genomföra en konferens för mina medarbetare. Blev mycket proffsigt bemött och dagen var lyckad.
  • 2019-06-18
    Fantastisk färd med ribbåt i skärgården. Mycket bra kapten.
  • 2019-06-17
    Helt fantastisk dag, Robban på Sea Events var helt super!
  • 2019-06-17
    Vi använde Sea Events för ett kundevent och allt blev så lyckat. Proffsigt mottagande och väldigt tillmötesgående utifrån våra önskemål. Stort tack för en härlig upplevelse!
  • 2019-06-17
    Ribbåt ut i Stockholms skärgård, underbart! Supertrevlig personal, tryggt och roligt.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte