Sea Events

Strandvägen, Kaj plats 17, 114 56 Stockholm — Visa karta

Sea Events

Upplev Stockholms skärgård och Mälaren på ett fantastiskt vis med Sea Events! Vi kan skärgårdens alla delar och känner skärgårdsborna. Vi kan därför ge oförglömliga minnen.

Med RIB-båtar blir konferensen eller middagen ett äventyr och skärgårdens pärlor kan upptäckas snabbt. I våra båtar kan vi göra event för nästan 70 personer, med våra samarbetspartners klarar vi 200 personer samtidigt.
Vi vill ta ansvar för Östersjön och stödjer därför Stiftelsen Hållbara Hav. Bli vänföretag eller Östersjövän du också.
Vi hoppas att du vill dela vår kärlek till havet och få en upplevelse utöver det vanliga. Boka oss på Sea Events.

Läs vad 47 kunder tycker om Sea Events

• Charlotte S
    Charlotte S skrev om Sea Events
    Jag köpte en ribbåtur ut till Ingmarsö för ett företags sommarfest. Vi blev väldigt väl bemötta av trevliga och kunniga förare. Från det att jag fick offert till att vi åkte ribbåt har Sea Events svarat på alla mina frågor och gått mina önskemål till mötes. Jag är väldigt nöjd och jag har bara hört gott om vår sommarfest från alla anställda. Om någon inte var bekväm när vi åkte båt skulle vi inte vara rädda att säga till för ingen skulle behöva må dåligt under resan och då sakta man ner. Jag tycker att det var väldigt bra för då kunde alla känna sig trygga. Sea Events och Calle från 59 North Adventure kommer jag att rekommendera till vänner och bekanta som vill åka ribbåt:)!!! Tack så mycket för den härliga upplevelsen! Läs mer
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Sea Events
    Superbra, allt klaffade från början till slut. Vi var 12 man på svensexa, proffsiga båtförare och bra bemötande. Definitivt ett bolag jag skulle vända mig till igen. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Sea Events
    Great fun and fast! But all the same, as a passenger, you feel safe and secure in the boat. Have a go at this. Our captain, Hans, took very good care of the whole team. I highly recommend Sea Events, for having an exclusive - and fun - time with your colleaugues.
    Anna, qualified guide in Stockholm. Läs mer
  • Katja B
    Katja B skrev om Sea Events
    Rib båt tur och retur - fantastisk upplevelse
    Konferens på Gillinge hos Olle en hel dag, med hemlagat och god dryck
    Vi fick möjligheten att basta och bada i en fantastisk vik
    Företaget bemöttes oss exemplaridkt
    Vi fick en mycket bra dag och mycket gjort i vårt arbete Läs mer
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Sea Events
    Båtttur Ekerö, mycket bra bemötande och kapten, båt lite mindre än förväntat, men mycket bra och lyckat event för vårt bolag. Läs mer
  • Ida L
    Ida L skrev om Sea Events
    Magiskt bra! Vi hade en helt fantastisk dag i Skärgården med sälsafari, lunch på underbara Ingmarsö Krog och ett avslutande dopp i havet - en perfekt mix av hög fart och relax. Vår franska gäst var smått lyrisk! Kan varmt rekommendera Sea Events både för privata turer och för företag. Stort tack till vår excellenta kapten Leo. 5 stjärnor! Läs mer
  • Ida L
    Ida L skrev om Sea Events
  • jonatan R
    jonatan R skrev om Sea Events
    En fantastisk upplevelse! Vi på Scrive är oerhört nöjda med både smidig dialog inför bokningen och flexibilitet i hur vi ville ha upplägget. Blev perfekta kombinationen av upplevelse och dessutom i vårt fall transport. Stort tack! Läs mer
  • Jacob Ö
    Jacob Ö skrev om Sea Events
    En timmes försening vilket gjorde hela dagen stressad. Läs mer
    2018-06-14 Hans B svarar Jacob Ö
    Hej Jacob, Vi beklagar naturligtvis att du inte är fullt ut nöjd. Det är första gången i vår historia som vi inte klarade utsatta tider. Jag hade aviserat ett dygn i förväg att det skulle kunna bli förseningar då schemat var tight. Stämningen ombord var god och det var ingen som uttryckte att förseningen var ett problem. Jag hoppas att ni ändå gillade den magiska färd ni fick.
    Hasse
  • Nikolas G
    Nikolas G skrev om Sea Events
    Trevligt och proffsig bemötande i god tid på avtalad plats.
    Vi åkte med tre RIB:ar till Djurönäset i bästa tänkbara väder.
    Inga incidenter eller annat att erinra! Full pott! Läs mer
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Sea Events
    Företagsevent med heldag i skärgården inkl lunch på Ingmarsö Krog. Allt var toppen och vi fick både god lunch och hittade sälar ute vid Möja. Läs mer
  • Christine G
    Christine G skrev om Sea Events
    Super bra service, trevligt bemötande. Läs mer
  • Odd M
    Odd M skrev om Sea Events
    RIB tur 2 båtar samt middag hos ö-kocken på Svartsö
    Bemötandet var bra, de är professionella, trevliga och lätta att kommunicera med.
    Jag hade ganska höga förväntningar eftersom priset är ganska högt, men mina gäster var mycket nöjda så det blev en riktigt bra kväll. Läs mer
  • Kalle E
    Kalle E skrev om Sea Events
    Kapten Hans tog oss på en ribbåtstur i Stockholms skärgård, vi var 100% nöjda! kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Sea Events
    Vi åkte ribbåt med ett gäng unga ledare. Det var helt underbart! Vi bokade två båtar och en gick lite saktare och en åkte på för fullt. Allt var perfekt. :) Läs mer
  • Niclas G
    Niclas G skrev om Sea Events
    Vi hade en fantastisk tur under ledning av Leo. Kändes väldigt tryggt och säkert med hög service. Stort tack! Läs mer
  • Helene H
    Helene H skrev om Sea Events
    Superhärlig båttur och proffsigt ordnat! Läs mer
  • Angelika G
    Angelika G skrev om Sea Events
    Stockholm skärgård med RIB

En underbar upplevelse med bästa crew i vackra Stockholm som jag kan rekommendera varmt. Läs mer
  • Hiller C
    Hiller C skrev om Sea Events
    Mycket trevlig och bra service vid beställning av rib-transfers för holländsk kund.
    Stort tack! Läs mer
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Sea Events
    Bra service! Vänlig och kunnig personal. Allt flöt på mycket bra enligt tidsschema och alla var glada, speciellt när båtarna åkte några extra varv på öppet vatten. Kan rekommenderas. Mvh, Jesper Läs mer
  • Eric N
    Eric N skrev om Sea Events
    Bra och tydligt bemötande. Flexibla.
    Sammantaget ett väldigt gott intryck! Läs mer
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Sea Events
    Sälsafari med lunch på Ingnarsö krog
    Planerad i samråd med Kapten.
    Vi var 10 förväntansfulla vänner som den 20 augusti drog på sälsafari . De flesta hade aldrig provat rib förut. Det blev en solig och mycket lyckad dag även om det blåste för mycket för sälarna som vi bara såg nosarna på. Vår kapten hade sett till att även de som varit lite oroliga innan färden kände sig trygga och väl nformerafe om säkerheten och vad som väntade. Han guidade oss också under färden med stort och smått av intresse. Efter ett par timmar till sjöss var det dags för en mycket god lunch på Ingmarsö. Härifrån följde en något stökig hemfärd i motvind men vår kapten förde oss tryggt och säkert i hamn. Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Sea Events
    Jag har köp RIB transporter och RIB upplevelser.

Alltid trevlig och proffsig personal. roliga körningar med kul båtar Läs mer
  • Darko B
    Darko B skrev om Sea Events
    Bra kontakt i positiv anda, bra uppföljning innan ankomst.
    Mycket vänlig Personal och bra bemötande vid ankomst och ända fram till avslut av aktivitet. Läs mer
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Sea Events
    Vi bokade Ribbåtar med Sea Event för en tidig morgontur från Strandvägen till Vaxholms Kastell. Vädret var emot oss men det glömde vi snabbt bort då Hans och hans kollegor gjorde vår tidiga morgon till ett nöje.
    Med ett varmt välkomnande samt grundlig säkerhetsinformation, fick vi sedan ett kitt med mössa, glasögon samt overall att ta på oss för att sedan göra oss bekväma i båtarna.
    Låt mig även säga att vi var nästan 70 personer, vilket inte alltid är enkelt att organisera. Men det gick som på räls denna gång!

Från offertförfrågan till utförande gick allt smidigt och bra. Snabb återkoppling och bra avstämning dagen innan av Hans.

Jag kan varm rekommendera Sea Event's och vet att det är vårt förstahandsval till nästa gång.

Tack från oss!

Alexandra Ahlin
    Bonliva Läs mer
  • Putte J
    Putte J skrev om Sea Events
    Det var kanon kul ! Extra kul när det kom vågar och man flög lite Läs mer
  • Pia o
    Pia o skrev om Sea Events
    Fantastisk, svensk upplevelse för mina utländska vänner.
    Smidig bokning och snabba svar samt god flexibilitet i planerandet.
    Underbar och hjälpsam besättning.
    Kan varmt rekommendera vidare sea event😀 Läs mer
  • Joel L
    Joel L skrev om Sea Events
    Toppentur med ribb-båt i skärgården. Bra och proffsigt bemötande. Som helhet en utmärkt upplevelse för gruppen. Läs mer
  • Mira F
    Mira F skrev om Sea Events
    Riktigt trevlig personal och ville verkligen göra upplevelsen bäst för oss. Läs mer
  • Marika G
    Marika G skrev om Sea Events
    Bra bemötande från början till slut!! Läs mer
  • Ulf T
    Ulf T skrev om Sea Events
    Fantastiskt bra event för mig och mina kunder. RIB båt från stan ut mot Björkholmen där badtunna, bastu och italiensk buffé väntade. Proffsigt rakt igenom och väldigt lyckat.
    Vi behövde inte ens ha tur med vädret. Det säger väl allt!
    Kan inte annat än att rekommendera // Uffe Läs mer
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Sea Events
    Trevliga och bra service, bjöd på en riktigt trevlig upplevelse. Läs mer
  • Karolina H
    Karolina H skrev om Sea Events
    Fantastiskt bra bemötande i allt från hjälp med rätt o värmande utrustning till säkerhetsgenomgång o sedan lagom mix mellan "cool" och behaglig körning. Dessutom väldigt allmänbildad förare som guidade oss inte bara med båtkörning utan med berättelser o historier om byggnader o händelser genom Stockholms innerskärgård. Vi fick en fin o minnesrik kvällstur som vi tackar för! Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Sea Events
    Bra upplägg och en riktigt trevlig kväll. Mycket nöjd! Läs mer
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Sea Events
    Trevligt bemötande.
    Rolig åktur i fin miljö. Läs mer
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Sea Events
    Professionellt, tryggt och fartfylld eftermiddag! Intressant med guided tur. Väldigt uppskattat med så mycket "skydds"utrustning! Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Sea Events
    Fantastisk upplevelse, engagerade och kunniga förare. Rekommenderar alla som vill testa ribbåt att kontakta Sea Events! Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Sea Events
    Har anlitad Bengt för äventyr i skärgården och det var en vansinnigt bra investering. Inte bara i en aktivitet i helt oslagbar miljö utan därtill en riktigt trevlig dag med framåtanda, glädje och strapatser.

Vädret var inte på vår sida men det hade ingen betydelse då dagen avslutades med Bastu och riktigt god mat. Rekommenderar verkligen denna sjöfarare :) Läs mer
  • Frida L
    Mkt bra =)
    Tillmötesgående och flexibla! Läs mer
  • Borje L
    Borje L skrev om Sea Events
    Ett trevligt och familjärt bemötande. Vi hade en idé för att premiera några av våra kunder. På ett proffsigt sätt utvecklade & förverkligade Seaevents idén till att bli ett kanon event med både underhållning, spänning och kunskap. Stort tack till er, vi ses definitivt igen hälsar Börje på Lagercrantz Media! Läs mer
  • Björn J
    Björn J skrev om Sea Events
    Sea Events är toppen. Bra kvalitet och service. Läs mer
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Sea Events
    Bra & korrekta svar och ett trevligt bemötande Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Sea Events
    Allt upplevdes som mycket proffsigt. tidpunkter hölls och efterfrågade önskemål upplevdes. Klart bra! Läs mer
  • Juhan P
    Juhan P skrev om Sea Events
    Väldigt proffsigt arrangemang och ett bra bemötande rätt igenom. Läs mer
  • Roger H
    Roger H skrev om Sea Events
    Vi anlitade Mats Johansson och hans RIB för en tur i Nynänäshamn, och blev mycket nöjda. Bra service och fantastiskt bemötande. Läs mer
  • Michael S
    Michael S skrev om Sea Events