Sea Events

Strandvägen, Kaj plats 17, 114 56 Stockholm — Visa karta

Upplev naturen i Stockholms skärgård och Mälaren på ett fantastiskt sätt med Sea Events!

Med RIB-båtar blir konferensen ett äventyr och skärgårdens gömda pärlor kan upptäckas snabbt och på ett nytt sätt. I våra båtar kan vi göra event för nästan 70 personer, med våra samarbetspartners kan vi köra över 200 personer samtidigt.

Vi vill ta ansvar för att hålla Östersjön i ett bra skick och gör det genom att stödja initiativet Hållbara Hav. Bidra du också och lägg till 5% på kostnaden som stöd!

Vi hoppas att du delar vår havskärlek och få en upplevelse utöver det vanliga när du bokar oss på Sea Events.

Läs vad 29 kunder tycker om Sea Events

• Jesper L
    Jesper L skrev om Sea Events
    Bra service! Vänlig och kunnig personal. Allt flöt på mycket bra enligt tidsschema och alla var glada, speciellt när båtarna åkte några extra varv på öppet vatten. Kan rekommenderas. Mvh, Jesper
  • Eric N
    Eric N skrev om Sea Events
    Bra och tydligt bemötande. Flexibla.
    Sammantaget ett väldigt gott intryck!
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Sea Events
    Sälsafari med lunch på Ingnarsö krog
    Planerad i samråd med Kapten.
    Vi var 10 förväntansfulla vänner som den 20 augusti drog på sälsafari . De flesta hade aldrig provat rib förut. Det blev en solig och mycket lyckad dag även om det blåste för mycket för sälarna som vi bara såg nosarna på. Vår kapten hade sett till att även de som varit lite oroliga innan färden kände sig trygga och väl nformerafe om säkerheten och vad som väntade. Han guidade oss också under färden med stort och smått av intresse. Efter ett par timmar till sjöss var det dags för en mycket god lunch på Ingmarsö. Härifrån följde en något stökig hemfärd i motvind men vår kapten förde oss tryggt och säkert i hamn.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Sea Events
    Jag har köp RIB transporter och RIB upplevelser.

Alltid trevlig och proffsig personal. roliga körningar med kul båtar
  • Darko B
    Darko B skrev om Sea Events
    Bra kontakt i positiv anda, bra uppföljning innan ankomst.
    Mycket vänlig Personal och bra bemötande vid ankomst och ända fram till avslut av aktivitet.
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Sea Events
    Vi bokade Ribbåtar med Sea Event för en tidig morgontur från Strandvägen till Vaxholms Kastell. Vädret var emot oss men det glömde vi snabbt bort då Hans och hans kollegor gjorde vår tidiga morgon till ett nöje.
    Med ett varmt välkomnande samt grundlig säkerhetsinformation, fick vi sedan ett kitt med mössa, glasögon samt overall att ta på oss för att sedan göra oss bekväma i båtarna.
    Låt mig även säga att vi var nästan 70 personer, vilket inte alltid är enkelt att organisera. Men det gick som på räls denna gång!

Från offertförfrågan till utförande gick allt smidigt och bra. Snabb återkoppling och bra avstämning dagen innan av Hans.

Jag kan varm rekommendera Sea Event's och vet att det är vårt förstahandsval till nästa gång.

Tack från oss!

Alexandra Ahlin
    Bonliva
  • Putte J
    Putte J skrev om Sea Events
    Det var kanon kul ! Extra kul när det kom vågar och man flög lite
  • Pia o
    Pia o skrev om Sea Events
    Fantastisk, svensk upplevelse för mina utländska vänner.
    Smidig bokning och snabba svar samt god flexibilitet i planerandet.
    Underbar och hjälpsam besättning.
    Kan varmt rekommendera vidare sea event😀
  • Joel L
    Joel L skrev om Sea Events
    Toppentur med ribb-båt i skärgården. Bra och proffsigt bemötande. Som helhet en utmärkt upplevelse för gruppen.
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Sea Events
    Vi bokade RIB-upplevelse och transport till och från Vaxholm. Mycket trevlig och kunnig kapten. Fin och snabb båt. Smidig och flexibel bokning. Vi är så nöjda med Sea Events!
  • Mira F
    Mira F skrev om Sea Events
    Riktigt trevlig personal och ville verkligen göra upplevelsen bäst för oss.
  • Marika G
    Marika G skrev om Sea Events
    Bra bemötande från början till slut!!
  • Ulf T
    Ulf T skrev om Sea Events
    Fantastiskt bra event för mig och mina kunder. RIB båt från stan ut mot Björkholmen där badtunna, bastu och italiensk buffé väntade. Proffsigt rakt igenom och väldigt lyckat.
    Vi behövde inte ens ha tur med vädret. Det säger väl allt!
    Kan inte annat än att rekommendera // Uffe
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Sea Events
    Trevliga och bra service, bjöd på en riktigt trevlig upplevelse.
  • Karolina H
    Karolina H skrev om Sea Events
    Fantastiskt bra bemötande i allt från hjälp med rätt o värmande utrustning till säkerhetsgenomgång o sedan lagom mix mellan "cool" och behaglig körning. Dessutom väldigt allmänbildad förare som guidade oss inte bara med båtkörning utan med berättelser o historier om byggnader o händelser genom Stockholms innerskärgård. Vi fick en fin o minnesrik kvällstur som vi tackar för!
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Sea Events
    Bra upplägg och en riktigt trevlig kväll. Mycket nöjd!
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Sea Events
    Trevligt bemötande.
    Rolig åktur i fin miljö.
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Sea Events
    Professionellt, tryggt och fartfylld eftermiddag! Intressant med guided tur. Väldigt uppskattat med så mycket "skydds"utrustning!
  • Martin L
    Martin L skrev om Sea Events
    Fantastisk upplevelse, engagerade och kunniga förare. Rekommenderar alla som vill testa ribbåt att kontakta Sea Events!
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Sea Events
    Har anlitad Bengt för äventyr i skärgården och det var en vansinnigt bra investering. Inte bara i en aktivitet i helt oslagbar miljö utan därtill en riktigt trevlig dag med framåtanda, glädje och strapatser.

Vädret var inte på vår sida men det hade ingen betydelse då dagen avslutades med Bastu och riktigt god mat. Rekommenderar verkligen denna sjöfarare :)
  • Frida L
    Frida L skrev om Sea Events
    Alltid snabb och bra service! Väldigt nöjd!
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Sea Events
    Mkt bra =)
    Tillmötesgående och flexibla!
  • Borje L
    Borje L skrev om Sea Events
    Ett trevligt och familjärt bemötande. Vi hade en idé för att premiera några av våra kunder. På ett proffsigt sätt utvecklade & förverkligade Seaevents idén till att bli ett kanon event med både underhållning, spänning och kunskap. Stort tack till er, vi ses definitivt igen hälsar Börje på Lagercrantz Media!
  • Björn J
    Björn J skrev om Sea Events
    Sea Events är toppen. Bra kvalitet och service.
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Sea Events
    Bra & korrekta svar och ett trevligt bemötande
  • Johan S
    Johan S skrev om Sea Events
    Allt upplevdes som mycket proffsigt. tidpunkter hölls och efterfrågade önskemål upplevdes. Klart bra!
  • Juhan P
    Juhan P skrev om Sea Events
    Väldigt proffsigt arrangemang och ett bra bemötande rätt igenom.
  • Roger H
    Roger H skrev om Sea Events
    Vi anlitade Mats Johansson och hans RIB för en tur i Nynänäshamn, och blev mycket nöjda. Bra service och fantastiskt bemötande.
  • Michael S
    Michael S skrev om Sea Events
    Grymma! God service, otroligt proffsigt intryck, säkerheten först!

Strandvägen, Kaj plats 17, 114 56 Stockholm