Topp 11 företag inom företagsevent

Sundsta Säteri - Folkrace

Sundstavägen 115, Norrtälje
    Boka årets roligaste upplevelse hos oss på Sundsta Säteri. Här kan du bland annat köra folkrace med kompisgänget, arbetskollegorna eller varför inte svensexa/möhippa. Varmt välkommen!
    Mattias N
    Mattias N: Alla i vårt gäng tyckte att det var riktigt roligt och något som vi absolut vill göra igen. Bra ordnat och trevligt bemö...

Rent a BARtender

Hökarvägen 12A, Hägersten
    Staffan S
    Staffan S: Björn är en kunnig och rolig bartender som guidade oss i drinkjungeln med stort engagemang och glimten i ögat. Stämninge...

Projecta Event & Konferens

Nattvindsgatan 1, Karlstad
    Vi kan det här med företagsevent och konferenser! Tillsammans hittar vi en lösning för just ditt event!
    Martina H
    Martina H: Professionellt bemötande av Lars Bergendahl vid bokning och uppföljning. Båtarna stod redo när vi kom. Engagerad kapte...

Nova Park Conference

Gredelbyleden 138, Knivsta
    Välkommen till Nova Park Conference! Ska du fixa konferens, kick-off eller företagsevent? Vi är konferensanläggningen som håller hög klass!
    Anders B
    Anders B: Bra kurslokaler och utmärkt mat. trevlig och serviceinriktad personal.

Två Grabbar och Kök

Sveavägen 41, Stockholm
    Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällagade luncher och din arrangör vid fest. Välkommen in på en god måltid!
    paula n
    paula n: Helt fantastisk personal och mat! Vi hade vår bröllopsfest här och dagen var helt fantastisk. För att inte tala om mate...

Pivo Bar & kök

Arkivgatan 9, Göteborg
    Välkommen till oss på Pivo Bar & Kök! Hos oss får du restaurang, bar, after work och fest i ett. Dessutom ordnar vi event och fester skräddarsydda efter dina önskemål.
    Carin L
    Carin L: Bra service och god mat. Mycket trevlig uteservering.

Fyrskeppet Biskopsudden

Biskopsvägen 7, Stockholm
    Välkommen till Fyrkskeppet Biskopsudden - En plats för kreativitet
    Micael B
    Micael B: Servicen var utmärk. Hjälp ficks med allt vi pekade på

Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!

, Stockholm
    Håll käften!
    Victoria G
    Victoria G: Jätteduktiga, supertrevliga och helt grymma - publiken älskar dem!

Wäsby Golf

Nibblevägen 4, Upplands väsby
    Välkommen till Wäsby Golf - Din kompletta golfanläggning!
    Margareta S
    Margareta S: Väldigt bra. Serviceinriktat och trivsamt

PartyStockholm

Skebokvarnsvägen 311, Bandhagen
    Bröllop, företagsfest eller födelsedag - vi på PartyStockholm fixar ljud och ljus som gör festen oförglömlig!
    David G
    David G: jätte bra på allting, han var itid, musiken var kanon och han var jätte bra DJ!!!

Upper West Lunda AB

Fagerstagatan 18A, Spånga
    Låt oss förgylla din lunch med god, varierad mat av hög kvalité!
    Kennie R
    Kennie R: Trevlig personal. Varierad meny. God mat.