Marma Gård

Marma 113, 741 93 Knivsta — Visa karta
4.9 i betyg av av 34 omdömen
Välkommen till Marma Gård Företagsby, som ligger i Sveriges hetaste region mellan Stockholm och Uppsala. I en lugn och härlig miljö erbjuder vi företag att hyra nybyggda, fräscha lokaler av hög kvalitet och med låg energiförbrukning till fördelaktiga priser.

Hos Marma Gård Företagsby hittar ni lokaler som är bestående av kontor, kontorshotell, konferens, lager- & produktionslokaler, personalutrymmen samt Marmasalen för fest och konferens upp till 150 personer. Vi förfogar över 900 000m² mark att expandera på vilket innebär att vi har möjlighet att både bygga nytt och anpassa lokalerna efter era önskemål.

Marma Gård Företagsby är ett familjeföretag som startade 1984 och har sedan dess byggt nytt, renoverat, byggt om och fortsätter att anpassa lokalerna efter hyresgästernas behov. Här får ni 100mb eget fiber och den senaste tekniken med bland annat interaktiva projektorer i konferensrummen. Den lugna, härliga lantliga miljön ingår i hyran!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 34 kunder tycker om Marma Gård

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte