Alla kategorier Konferens Uppsala Knivsta Marma Gård

Marma Gård

Marma 113, 741 93 Knivsta — Visa karta

Välkommen till Marma Gård Företagsby, som ligger i Sveriges hetaste region mellan Stockholm och Uppsala. I en lugn och härlig miljö erbjuder vi företag att hyra nybyggda, fräscha lokaler av hög kvalitet och med låg energiförbrukning till fördelaktiga priser.

Hos Marma Gård Företagsby hittar ni lokaler som är bestående av kontor, kontorshotell, konferens, lager- & produktionslokaler, personalutrymmen samt Marmasalen för fest och konferens upp till 150 personer. Vi förfogar över 900 000m² mark att expandera på vilket innebär att vi har möjlighet att både bygga nytt och anpassa lokalerna efter era önskemål.

Marma Gård Företagsby är ett familjeföretag som startade 1984 och har sedan dess byggt nytt, renoverat, byggt om och fortsätter att anpassa lokalerna efter hyresgästernas behov. Här får ni 100mb eget fiber och den senaste tekniken med bland annat interaktiva projektorer i konferensrummen. Den lugna, härliga lantliga miljön ingår i hyran!

Läs vad 33 kunder tycker om Marma Gård

• Kristian W
    Kristian W skrev om Marma Gård
    Bra bemötande, rimligt pris och fräscha lokaler.
    Vi hyrde lokalen från fredag till söndag för att hålla bröllopsfest.
    Väldigt nöjda med bemötandet från Curt och hans fru. Läs mer
  • Oliver F
    Oliver F skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Vi hyrde från fredag till söndag för bröllop. Lokal + ljud och mic 5 av 5.
    Lokalen i sig kändes väldig exklusiv och vi möblerade bara om, blåste upp ballonger och dukade.

AC var ett stort PLUS!

Curt och Ann-stin (ägarna) var jätteflexibla och de var ingen stress :)
    Dem var så trevliga och tog sig tid att svara på frågor som vi hade.
    Enkla att få kontakt med.

Vi hade jättebra med bord samt andra bord som också fanns tillgängliga tack vare ägarnas sevicemind!
    Trots det höga/spettsiga taket så var akustiken UTMÄRKT! Vi var 100 Pers och man behövde inte skrika eller höja rösten för att höras när man pratade under middag samt fest!
    Allt från lokal, kök, toaletter, den rullbara baren, etc var fräscht och väl anpassat.

Vi hade några barn där men dem satt i rummet bredvid med tv och eget medtaget tv-spel. Fungerade perfekt!

Det ligger någon kilometer utanför knivsta men det fanns plats för många husvagnar/husbilar och taxi hittade enkelt.

ALLT gick bättre än förväntat och lokalen kunde inte ha passat en bröllopsfest bättre! Läs mer
  • Daniel P skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Jätte trevlig lokal. Inget som saknades och ägarna är jätte trevliga! Har bara gott att säga om Marma gård Läs mer
  • Anita E
    Anita E skrev om Konferens en del av Marma Gård
    Marma gård har ett väl fungerande koncept som är utmärkt att ha konferenser på. Fina stora ljusa lokaler, hypermodernt med senaste teknik och hänförande utsikt över upplands gamla vikingaled. Jag rekommenderar verkligen Marma Gård! Här finns allt och lite till! Läs mer
  • Roland F skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Helt nöjd med bemötandet och en perfekt lokal för fest, trevligt och fräscht. Läs mer
  • Karin F skrev om Konferens en del av Marma Gård
    Jobb och praktikmässa 180420 förlagt på Marma Gård.
    Bra lokaler, omgivning, välkomnande. Läs mer
  • Ruth K skrev om Konferens en del av Marma Gård
    Det finns många plus med Marma Gård:
    -> Curt & Ann-Stin, de är otroligt varma personer som är lätta att samarbeta med, inget är omöjligt för dem.
    -> Lokalerna är fina och fräscha. Allt som man behöver finns där.
    -> Miljön runt omkring är fantastisk. Skulle gärna önska att jag hade min arbetsplats där. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Marma Gård
    En fantastiskt lokal utrustad med det mesta man kan behöva till en bröllopsfest. Ägarna är supergulliga och var väldigt hjälpsamma under hela planeringen av vår bröllopsfest. Läs mer
  • Sonia L skrev om Marma Gård
    Vi är oerhört nöjda med hela konceptet, Marma gård.
    Så fin festlokal, Marmasalen, stor och ljus ned högt i tak.
    Mycket bra att kunna hyra ljudanläggning med projektor och filmduk.
    Köket fungerade utmärkt på alla sätt till stor fest.
    Lätt att frakta det man behöver till festen genom hissen. Bra med toaletter i trapphuset.
    Dialogen med Curt och Ann-Stin har fungerat på bästa sätt hela vägen från första titten på lokalen.
    Vi har känt oss trygga, ompysslade och nöjda raktigenom och rekommenderar gladeligen Marma!
    Katarina och Sonia Läs mer
  • Krzysztof L skrev om Marma Gård
    Trevligt bemötande från första början. Väldigt serviceinriktade och snabba på att svara på alla våra frågor. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Yvette S skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Vi fick ett fantastiskt bemötande. Fest & Bröllop på Marma Gård levde upp till alla våra förväntningar. Alla våra frågeställningar blev besvarade och vi fick mycket hjälp av Fest & Btöllop på Marma Gård. Läs mer
  • Hanna B skrev om Konferens en del av Marma Gård
    Mycket bra! Trevligt, frächt och serviceinriktat. Läs mer
  • Sven-bertil O skrev om Uthyrning en del av Marma Gård
    Jag tog över ett redan upphandlat kontrakt med företaget. Men min upplevelse gällande bemötandet m.m. är 100% positiv. Jag får den hjälp jag behöver för att kunna bedriva verksamhet här. Min sammanfattning av upplevelsen som kund är att den är väldigt bra. Vi har en öppen dialog, och flexibiliteten som vi behöver finns. Det är väldigt viktigt i den bransch som vi verkar i. Läs mer
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Konferens en del av Marma Gård
    Välkomnande och proffsigt bemötande av Curt och Ann-Stin på Marma gård. Lokalerna var fräscha med modern utrustning. Många fler än väntat kom och deltog i informationsmötet. Knivsta.Nu kommer gärna tillbaka igen. Läs mer
  • Anders J skrev om Konferens en del av Marma Gård
    Prydligt o ändamålsenligt. Stora ljusa konferenslokaler Läs mer
  • Kristien P skrev om Uthyrning en del av Marma Gård
    Toppen ! helt Professional , fresh , bra plats !! Läs mer
  • Robert S skrev om Marma Gård
    Tippen människor! Och trevliga lokaler ***** Läs mer
  • Mojgan K skrev om Marma Gård
    Fräsch och fin lokal samt mycket trevliga ägare. Läs mer
  • Johan E skrev om Marma Gård
    Personligt och engagerat med geografiskt bra läge. Läs mer
  • Honia I skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Väldigt fin lokal och jättegott bemötande av lokalens ägare! Läs mer
  • Jonathan H skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Marmasalen är väldigt trevlig för fest och bröllop. Modern utrustat men framför allt så är uthyraren Curt trevlig och tillmötesgående. Starkt rekommenderad ställe för alla möjliga events!! Läs mer
  • Anna S skrev om Uthyrning en del av Marma Gård
    Vackra lokaler, vacker omgivning. Serviceinriktade och oerhört trevliga ägare. Läs mer
  • Patrik F skrev om Uthyrning en del av Marma Gård
    Bra läge för företag med bra miljöval och väldigt bra hyresvärdar Läs mer
  • Anders P skrev om Uthyrning en del av Marma Gård
    bra och snabb hantering som passade för oss när lokalerna tillfälligt inte räckte till Läs mer
  • Otso N skrev om Konferens en del av Marma Gård
    Vi är mycket nöjda med den service som vi fått av Marma företagsby. Lokalerna är fräscha och utrustade med den utrustning som behövs för mindre och större möten. Tekniken har fungerat klanderfritt. Läs mer
  • Lena F skrev om Konferens en del av Marma Gård
    Mycket bra bemötande. Vi fick det som vi var lovade och lite till Läs mer
  • Gunilla L skrev om Konferens en del av Marma Gård
    Jättebra bemötande, jättebra teknik, jättebra lokaler och jättebra mat. Allt fungerade perfekt och man kände hur stor betydelse lokalerna har för mötets kreativitet, stämning och resultat. Läs mer
  • Bill P skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Allt har varit jättebra! Bra lokal, och hjälpsamma ägare! Läs mer
  • Helen H skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Med ett underbart, och naturligt bemötande så kan jag varmt rekommendera Marma Gård! Här är ingenting omöjligt! Läs mer
  • Anders R skrev om Uthyrning en del av Marma Gård
    Marma gård är jätte bra lantlig miljö
    och fina lokaler god sammanhållning mellan företagen
    och man kan hjälpa varann med små saker kanon bra tycker jag

Med vänlig hälsning
    Anders Rydqvist Läs mer
  • Rikard N skrev om Uthyrning en del av Marma Gård
    Moderna lokaler i en trevlig och lantlig miljö med närhet till Uppsala och Arlanda. Läs mer
  • Haffi G skrev om Konferens en del av Marma Gård
    tillmötesgående, serviceinriktning Läs mer
  • Maria H skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Hjälpsamma och tillmötesgående.
    Hyrde en lokal hos dem för att ha bröllop. Levde upp till mina förväntningar till fullo. Läs mer

Marma 113, 741 93 Knivsta