Alla kategorier Konferens Stockholms län Norrtälje Sundsta Säteri - Folkrace

Sundsta Säteri - Folkrace

Sundstavägen 115, 761 91 Norrtälje — Visa karta

På Sundsta Säteri erbjuds flera häftiga upplevelser, en av dessa är folkrace. Det är en av våra absolut mest populära upplevelser, här tillåts ni uppleva tjusningen av farten i en folkracebil och samtidigt få en ordentlig adrenalinkick! Här kan ni utmana kollegor eller vänner under en eminent folkracetävling - det är en perfekt upplevelse för såväl kompisgäng, arbetsteamet eller varför inte svensexor/möhippor. Vi finns tillgängliga i Norrtälje, norr om Stockholm. Minimiålder för folkrace hos oss är 16 år med målsmans tillstånd. Det krävs dock körvana då det handlar om en biltävling. Vi använder oss av ombyggda volvo 240 bilar som nu är utrustade med störtbåge, fyrpunktsbälte och rallystol. Banan är 1250 meter lång varav 600 meter är asfalt där man kan nå en toppfart på över 100 km/h. Varmt välkommen till att boka folkrace eller någon av våra andra aktiviteter och upplevelser på Sundsta Säteri.

Läs vad 245 kunder tycker om Sundsta Säteri - Folkrace

• Sören J
    Sören J skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Skitroligt att köra deras Volvobilar och trevlig personal.
    Det som var negativt: Problem att få tag i rätt storlek på hjälm och overall.
    Många deltagare lång väntan. Läs mer
  • Hans K skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Trevlig personal och bra ordning på allt. Bra att starttiden blev som man sagt. Läs mer
  • Carina K skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Folkrace - Skulle gärna ha haft lite körinstruktioner för att maxa upplevelsen Läs mer
  • Carina L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Rally i present. Bra ordnat o proffsig personal Läs mer
  • Annica O skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Vi hade en toppen dag med prova på folkrace. Mycket bra organiserat, trevligt att man kunde köpa fika på plats. Ganska dyrt för 6 varv. En kul upplevelse! Läs mer
  • Mats N skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Förväntningarna uppfylldes med råge. Profitionellt genomfört event med säkerhet som högsta pris utan att ta bort nöjet. Helt enkelt kanon. Läs mer
  • Mathias J skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Jag valde folkrace för min Live it present.
    Det var väldigt bra bemötande och proffsigt.
    Jag förväntade mig en rolig dag och det fick jag verkligen. Mycket adrenalin.
    Sämst var att jag kom precis utanför B-final...🙄 Annars inget att klaga på.
    Tack för en härlig dag. Läs mer
  • Joachim A skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fick upplevelse Live it. Prova på folkrace för 2 personer. Fantastiskt rolig och mycket bra anordnat. Läs mer
  • Jennifer A skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Vi var med på Prova på folkrace, både som förare och åskådare. Det var toppen, bra ordnat, ändå mycket körtid med tanke på mängden deltagare. Som åskådare var man med där övriga var, så det var lika kul det och man såg bra. Rekommenderas! Läs mer
  • Mathias S skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fick en rallylektion i grupp via Liveit. Riktigt bra upplägg med duktiga instruktörer. Banan var riktigt bra med en blandning av grus och asfalt. Det roligaste jag gjort på länge, rekommenderas varmt!

Mathias S Läs mer
  • Tommy S skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Hej fick rally för en dag och upplägget väg kanon. Duktiga instruktörer som bad oss att inte hålla igen utan verkligen plåga bilarna. Jag är supernöjd. Läs mer
  • Peter H skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Folkrace, lerduveskytte och övernattning.

+ Lerduveskyttet: klockren upplevelse och supertrevlig coachning vid utförandet
    + Folkrace: oerhört roligt, professionell och trevlig ledare
    - Boende/restaurang: en tydlig underton av att vi som gäster är till besvär, när vi t.ex. frågade om ved till brasan eller när vi frågade om diskmaskinen i stugan (som vi inte fick använda för att diska upp själva i köket som ingår i stugan). Något som drar ner vår upplevelse en hel del tyvärr. Läs mer
  • Dan J
    Dan J skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Vi valde att köra folkrace på Sundsta 2 stycken. Blev nervösare ju mer de närmade sig. Riktigt kul att köra men tyvärr va de ganska många så de vart en lång väntan. Skulle vart kul om dom haft snabbaste tjejen :)
    Men sammanfattningsvis va de en jättekul upplevelse och vill gärna göra om de Läs mer
  • Barbro N skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Köra folkrace. Blev trevligt bemött. Förväntningarna blev bra o mycket hjälpsamma . Tack! Läs mer
  • Fredrik A skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Bra bilar, bra bana, trevlig personal men på tok för många deltagare så det blev väldigt sega väntetider. Läs mer
  • Håkan B skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Köpte prova på folkrace som present till min kompis även jag deltog i provkörningen. Fantastiskt kul upplägg med tidskval och sen finaler. Vi kom dock inte till final , men hade en härlig dag tillsammans. Läs mer
  • Cilla E
    Cilla E skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fick rallykörning i 60-års present. Det roligaste jag gjort på mkt länge. Väldigt trevligt bemötande under hela upplevelsen. Kommer att göra om detta med min son Läs mer
  • Henrik B skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Vi körde rally. Vi fick ett kanonmotagande, av både kunnig och rolig personal. Härlig bana och bra bilar. Vilket gjorde att det blev bättre än förväntat. Läs mer
  • Mari D skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Jättebra ordnat med bra instruktörer.över förväntan "jättebra"som present Läs mer
  • Michael H
    Michael H skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fick en upplevelse i present. Värde folkrace för att jag aldrig testat. De var väldigt roligt, hade gärna kört mera. Hade nog förväntat mig färre deltagare, blev onödigt långa väntetider.
    Men sammantaget en härlig upplevelse. Läs mer
  • Petri N
    Petri N skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Det var roligt att köra men väntetiden alltså vi var 34 st på 4 bilar och fick köra 6 varv sammanlagt. Nee kan inte rekomendera detta till någon. Läs mer
  • Micael R skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fick upplevelse via Live IT i 50 års present. Otroligt häftig och rolig upplevelse... Det enda som jag kan uppleva är att det blev för kort med körtid.. det blir lite så att om du aldrig kört folkrace så vill du känna dig för mer i början.. nu var det bara 1 varv i uppvärmning och sedan 2 varv på tid i första omgången. detta gjorde att tiden på varv 3 blev bra och i omgång 32 ännu bättre men då var det redan försent.
    De som kört tidigare hade redan bra tider i omgång 1 och då har man ingen möjlighet att komma ikapp:(
    Hade jag haft samma tider i omgång 1 som i omgång 2 så hade jag varit i B final men nu hade man ingen chans.. så förslag är att låta folk köra testvarv i början och att man sedan omgång 2 kör på tid...eller något annat upplägg... Läs mer
  • Anders L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fantastisk Event!!!
    Jag vart väl bemött av kunnig personal.
    Jag kommer att göra om eventet inom en snar framtid👍😀😀
    Mvh Anders Limpar Läs mer
  • Carl L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Prova på folkrace.
    Strålande upplägg och bra instruktörer. Fint med servering och bra fika.
    Självklart är detta ingen bana där man ska göra på gränsen, men
    banan känns lite osäker på vissa ställen där man vill köra fort. Läs mer
    2018-09-05 Sundsta Säteri - Folkrace svarar Carl L
    Hej Carl!
    Tack för din recension. Du får gärna kontakta mig på mikael@sundsta.se. Vi vill naturligtvis inte att det ska finnas osäkerhet kring något runt banan.
  • Nina A
    Nina A skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Köpte folkrace som en överraskning till min son. Han och hans vänner uppskattade verkligen "äventyret"👍✌🏻 Bemötandet jag/vi fick, och även kontakten innan, var väldigt positivt. Åt även lunchbuffé på rest, personalen där var väldigt trevliga och tillmötesgående❣️ Så summa sumarum; en lyckad och väldigt positiv dag👌Tack🌹 Läs mer
  • Anders S skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Mycket bra arrangemang. Tydliga instruktioner. Kan rekommenderas. Med vänlig hälsning Anders Läs mer
  • Karl Å skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Körde folkrace för första gången.

Mkt bra upplägg, kunnig o trevlig personal som håller i eventet och instruerar deltagarna!

Hit kommer jag gärna igen! Läs mer
  • Eva F skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Välordnad aktivitet, utmärkt genomförande. Mycket för pengarna. Läs mer
  • Hans B skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Bra organiserat, allt flöt på, man hade gärna kört lite mer...... Läs mer
  • Anna T skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Present att köra Rally på Sundsta Säteri. Jättetrevlig och spännande upplevelse! Mkt bra instruktörer och information innan och under upplevelsen! Läs mer
  • Mats K
    Mats K skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Hej

Fick folkrace i present. Det blev en kul och spännande dag. Mycket bra organisation. Extremt effektivt. Ingen dödtid och spot-on med mängden information.

mvh,
    Mats Karlsson Läs mer
  • Mikael W skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Körde Rallybil skitkul

Vilken service, serverades kaffe o bulle på plats.
    Personalen var super trevliga och kunniga. Läs mer
  • Filip L
    Filip L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Suverän dag i Roslagen med duktiga instruktörer! Tummen upp! 👍 Läs mer
  • Eva-lena L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fästmann fick prova på Folk race i födelsedags present. Helt fantastiskt bra ordnat. Stor tumme upp för väldigt gott fika. Hit kan vi tänka oss komma fler gånger. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Proffsigt genomfört och trevligt bemötande Läs mer
  • Filip S skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Hej!

Sundsta folkrace. Mkt bra helhetsintryck!
    Full poäng Läs mer
  • Rose-marie M skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Vi fick Folkrace i present av våra barn. Hade uttryckt en önskan att prova på detta vid något tillfälle.
    Det var ett välorganiserat arrangemang med säkerhet i fokus. Mycket bra tycker jag. Tydliga instruktioner och bra att de visade exakt med en körande bil hur vi skulle göra.
    Väldigt välorganiserat och bra ordnat. Läs mer
  • Denny C skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    En grym upplevelse och kommer nog att återupprepa den i framtiden.
    PÅ ett bra sätt.
    Mina förväntningar infriades.
    En otrolig rolig upplevelse som ger mersmak. Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Toppen upplevelse, med bra instruktör! Synd bara på vädret, men det vart ju lättare att sladda! :-) Läs mer
  • Mattias C skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fick folkracetävling som present. Var jättebra bemötande från Sundsta. Tävlingen levde upp till förväntningarna och det var en rolig upplevelse. Läs mer
  • Andreas D skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fick upplevelsen i present.
    Jag tyckte upplägget var bra och upplevelsen som helhet var bra. Läs mer
  • Lars-olov L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Jag fick min 70 årspresent av mina vänner som vet att jag är väldigt intresserad av motorsport.jag fick en jättefin dag i sundsta med fin bilkörning och en underbar ledare som vägledde oss väldigt bra. Väldigt proffsig personal, inga onödiga väntetider. Detta blev min bästa födelsedag någonsin! Lars-olov Lindblom Uppsala Läs mer
  • Göran J skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Väldigt bra ordnat och väldigt kul :-) Läs mer
  • Olof B skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Grym racingupplevelse, bra bilar, fin bana och överlag proffsigt arrangemang. Läs mer
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Bra organiserat. Inte mycket dötid. Bra information.
    Kamraterna saknade en skärm som visade varvtiderna. Borde inte vara så svårt att fixa för då skulle publik och förare bli mer intresserade av loppen förutom det man själv kör.
    Bra ordnat med fint väder. Allt toppen. Läs mer
  • Martin B skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Jag provade på att köra folkrace. Det var bra bilar, en bra bana och ett bra arrangemang. Det märktes att personalen hade gjort detta förut, det flöt på bra utan långa avbrott. Läs mer
  • Leif T skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    FOLKRACE

ALLMÄNT
    Det var dåligt skyltat utifrån E18 till platsen. Vi missförstod informationen var restaurangen fanns och missade att äta innan.
    ARRANGEMANGET
    Arrangemanget var väldigt bra. Mikael och Daniel skötte det hela perfekt. Bilarna var bra och banan var bra.Jag njöt av upplevelsen även om jag inte blev bäst Läs mer
  • Thorleif N skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Första gången vi testar Folkrace, otroligt roligt och lärorikt. Vi tyckte det gick snabbare än vad det gick i verkligheten. Läs mer
  • Jan M skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Körde rallyskola. Vart mycket bra mottagen före start. Hela upplägget, genomförandet och handledningen var allt igenom mycket proffsigt.

En stor eloge till Daniel och Daniel.

Janne Magnusson Läs mer
  • Mikael Ä skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    vi körde Folkrace, var för visso mer ralleykross men det var sjukt kul det med.
    Vi blev bemött mycket bra,allt var väldigt proffsigt uppstyrt utan oklarheter.
    Kanske att vi var lite väl många som körde vilket gav lite väntetid. men på det stora hela är jag väldigt nöjd med upplevelsen. Läs mer

Sundstavägen 115, 761 91 Norrtälje