Alla kategorier Konferens Stockholms län Norrtälje Sundsta Säteri - Folkrace

Sundsta Säteri - Folkrace

Sundstavägen 115, 761 91 Norrtälje — Visa karta

På Sundsta Säteri erbjuds flera häftiga upplevelser, en av dessa är folkrace. Det är en av våra absolut mest populära upplevelser, här tillåts ni uppleva tjusningen av farten i en folkracebil och samtidigt få en ordentlig adrenalinkick! Här kan ni utmana kollegor eller vänner under en eminent folkracetävling - det är en perfekt upplevelse för såväl kompisgäng, arbetsteamet eller varför inte svensexor/möhippor. Vi finns tillgängliga i Norrtälje, norr om Stockholm. Minimiålder för folkrace hos oss är 16 år med målsmans tillstånd. Det krävs dock körvana då det handlar om en biltävling. Vi använder oss av ombyggda volvo 240 bilar som nu är utrustade med störtbåge, fyrpunktsbälte och rallystol. Banan är 1250 meter lång varav 600 meter är asfalt där man kan nå en toppfart på över 100 km/h. Varmt välkommen till att boka folkrace eller någon av våra andra aktiviteter och upplevelser på Sundsta Säteri.

Läs vad 148 kunder tycker om Sundsta Säteri - Folkrace

• Jonathan A
    Jonathan A skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Mycket trevlig körning! Självklart så vann jag en pokal :D
  • Sami S
    Sami S skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fick bra intryck,duktig personal och kunniga. Kan rekommenderas.
  • Hans F
    Hans F skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Bra bemötande, tydlig genomgång före körning.reglerna enkla.
  • Jim K
    Jim K skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Tjena hej

Ja är jätte nöjd med upplevelsen å personalen var jätte duktig.

Men ni kan inte kalla de för folkrace.
    De är en rallysträcka med tid, och final i med folkrace. Så alla som inte kom till final fick inte köra folkrace

Mvh Jim
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fick en upplevelse i present som var att köra rally hos Sundsta säteri. Trevligt och positivt bemötande. De berättade på ett enkelt men tydligt sätt hur allt skulle gå till. Talade även om säkerhet och risker med både allvar och humor.
    Smidigt att låna hjälm och overall, som dock var alldeles för stor :)
    Det hela var superroligt men mycket svårare än vad jag trodde, speciellt på gruspartierna då man fick snurr både en och två gånger.
    Kommer utan tvekan göra detta igen och rekommenderar flera att prova det!
  • Nils R
    Nils R skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Väldigt bra arrangemang med folkrace.
    Seriöst och tydligt men samtidigt avslappnat och trevligt
    Seriös bana med både asfalt och grus, räkor och kurvor.
    Alla bilarna är likvärdiga. Väldigt kul att köra.
    Småbarnen som var med blev bjudna på bullar som blev över - jättetrevligt!
    Enda minuset är avsaknad av försäkring - man kör på egen risk. Men det påpekades tydligt inför start. Kanske inte lika tydligt på hemsidan...
  • Britt-marie M
    Britt-marie M skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Otroligt bra arrangemang!
    Kommer garanterat tillbaka.
    Liveit upplevelse som var mycket uppskattat.
  • Sven Erik E
    Sven Erik E skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    En helt fantastisk dag med suveräna ledare. Fick den i present o ska önska mig det igen.
    Sammanfattningen är bara superbra.
    Ensam kvinna mot en massa karlar men riktigt kul.
  • Ralph O
    Ralph O skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Superkul, proffsigt bemötande.
    Rekommenderas till alla blivande rallystjärnor.
  • Sören E
    Sören E skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Jättetrevligt bemötande. mycket bra arrangerat.
  • Jyrki H
    Jyrki H skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    En höjdar upplevelse, kunde ha kört mycket mer bara.
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    proffsigt och välarrangerat med god säkerhet. Har kört mycket mc på bana och har koll på säkerhetstänk, så högsta betyg där. Lite för lite körtid dock. Hade gärna hunnit med ett par provvarv innan själva tävlingen, så man hade lärt känna banan och bilen lite bättre först.
  • Lise-lotte E
    Lise-lotte E skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Min Sambo och 2 svärsöner körde prova på race den 3/6. Dom upplevde det som mycket bra bemötande, bra planering och även mycket bra bilar. Vilket dom önskar var att det skulle va 2 grupper, dom som verkligen är nybörjare och dom som kört mycket förut. Så att även nybörjarna har en chans att få köra ett riktigt tävlingsrace. Det är ju lite en höjdare att även få köra en tävling, men som nybörjare har dom inte en chans att få det. Annars mycket trevlig dag. Saknar även nån liten lekpark för barna som va med..Hälsningar Lise-Lotte Ekström
  • Tom L
    Tom L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Prova på folkrace var en mycket positiv upplevelse med allt från platsen, banan, bilarna och framförallt personalen.
    Vi övernattade i smedjan och det var vi också riktigt nöjda med. Badade bastu senare på kvällen och den var också fin!
    Har bara gott att säga:)
  • Karin N
    Karin N skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Jag gjorde ej bokningen, fick det i present, så kan int svara angående den delen. Men på själva upplevelsedagen upplevde jag att företaget var tydliga med instruktioner och hjälpsamma när man behövde det.
  • Anders B
    Anders B skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Hej! Bra mottagande och hantering på plats men jag tycker info inför evenemanget hade kunna komma både mycket tidigare och även som nu, inför eventet.
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Folkracet i Sundsta var en av de roligaste sakerna jag gjort! Är själv väldigt bilintresserad men det här var verkligen något för alla. Hade en liten egen tävling med kompisen om vem som fick bäst tider, medan de flesta hade bara kul på banan! Om man gillar t.ex. Gokart så kommer man ÄLSKA det här! Kan säga att jag förväntade mig inte att det skulle vara såhär kul, Daniel & Daniel som höll i eventet var super trevliga!
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Bilarna är i jättebra skick och bra bana.
    Lyckad dag för oss
  • Christian N
    Christian N skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Mycket bra! Allt vara kanon! Fina bilar, trevliga instruktörer osv.
    Önskemål är upplevelse som är samma sak men mer körning, typ 5 tim istället för 3 tim. :)
  • Kristin T
    Kristin T skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Bra genomgång och samling av gruppen. Mycket bra sätt att prata om säkerheten.
    Vacker plats och snyggt anordnat.
    Har bara gott att säga om Sundsta Säteri.
    Jätte vacker restaurang med utsikt över golfbanan.
    Trevlig och kunnig personal med hjärtat i sitt arbete!!!
    Tack!
  • Johannes B
    Johannes B skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Superbra! Kan verkligen rekommenderas. En oerhört kul aktivitet med proffsiga instruktörer som både berättar och visar hur det kommer gå till.
  • Jan E
    Jan E skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Bra arrangemang fin bana trevlig upplevelse som jag kan rekomendera vidare till andra.....
  • Roger S
    Roger S skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Sjukt kul. Hade dock vart roligt om man fick köra tillsammans mer än i bara finalen
  • Krister A
    Krister A skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Mycket trevligt. Bra bemötande från personalen som informerade mycket bra om hur bilkörningen var upplagd .Bilarna i bra skick. Ett besök i resturangen mycket positivt ,trevlig personal och bemötande. Återkommer gärna.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Bra ordnat. Bra instruktörer, bra väder underlättade.
  • Linda H
    Linda H skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Jätte kul ställe med bra instruktörer för rally.
  • Helena W
    Helena W skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Snabb och trevligt bemötande vid bokningen. Fanns inte tillräckligt med platser när vi skulle boka, men det löste dom snabbt.
    Rolig aktivitet, lite långa väntetider innan man fick köra bara då det var många som skulle köra och de var endast 2 bilar på banan samtidigt.
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Bland det roligaste jag har gjort, så mycket adrenalin och gjädje!
  • Hans L
    Hans L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Bemötandet vid Sundsta var väldigtbra när jag kom, mycket trevlig personal.
    Jag fick upplevelsen av min familj när jag fyllde 50.
    Jag skulle verkligen rekommendera folk att prova på detta.
  • Maria B
    Maria B skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Bra bemötande. Eftersom det heter "pröva på folkrace" tycker jag att det vore roligare om man inte blandade erfarna och t.o.m såna med licens med oss vanliga ovana.
  • Helena E
    Helena E skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Det var bra information på plats och säkerhetstänket var bra!

Själv skulle jag tyckt det vore kul att ha sitt egna sista lopp filmat som ett minne att kunna köpa.

Som tjej skulle det varit kul att få medalj som bästa tjej om man är fler än tre😁.

Trevliga arrangörer på plats!

På minussidan var att fikat/korvarna var lite väl tilltagna i pris.
    Man tjänar mer på att folk köper mycket av det som är humana priser av än lite av en dyr sak. Priserna var 80-100% högre än ute på stan 😣
  • Tim P
    Tim P skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Proffsigt upplägg! Kanske lite mer tips hur man kan förbättra ens rond tid.
  • Michael S
    Michael S skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    En liten Rättelse. Det var en rally kurs.
    Skitkul och mycket bra instruktörer.
  • Jonathan F
    Jonathan F skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Underbar service. Dom var duktiga på att förklara vad som skulle ske, hur vi skulle genomföra och även hur vi förbättrar oss. Super trevliga och väl utbildade!
  • Anders L
    Anders L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Jag blev positivt överaskad av upplevelsen när jag körde Folkrace.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Gcjjgfcjnvhkbfdhbjhghcvvhddvjyyhgfj
  • Erik M
    Erik M skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Jättekul och välorginiserat!

Vi hade tur med vädret sista helgen i oktober. Jag fick verkligen utlopp för min körglädje, tyvärr fick jag en rundsladd på sista varvet i heat 2, tappade 15 sek där.

Om inte-hade blivit 4:a och kommit med i finalen. Gammal är äldst-77 år. Nu 7:a totalt.
    Hälsningar
    Erik
  • Hans E
    Hans E skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Jag är mycket nöjd med tävlingen samt dess upplägg.
  • Margareta F
    Margareta F skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Rolig och fartfylld upplevelse!
    Trots många deltagare så flöt allt på smidigt och blev inte så långa väntetider. Hade dock varit roligt om man hade fått köra fler samtidigt så man kunde kört race mot dem man kom dit med.
  • Michael L
    Michael L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Hejsan, först tycker jag det är konstigt att ni på reco skänkte 102.000kr 2015. hade låtit bättre om ni skänkte 51.000kr varje år gärna mer då 2015 är högst oaktuellt när vi går in på 2017 snart. Jag prövade rally och tyckte det var otroligt kul och utmanande. Jag tycker plarsen saknar ett utrymme med bord och stolar för deltagare vänner och bekanta som vistas på platsen och fryser. Jag jobbar med informationsfilm och ispirationsfilm kontakta gärna mig om ni vill nå fler kunder. www.cremoframe.se
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Mycket bra arrangemang som genomfördes av en proffsig Mickey.
    Även den buffé som vi intog på golfrestaurangen
    Klart 5 +. 😊
  • Peter J
    Peter J skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Detta var en riktig upplevelse
    Detta kommer jag att göra om😍😍
  • Piotr K
    Piotr K skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Allt var väl planerat, kanske en liten minnes present åt alla deltagare skulle vara bra ide.
  • Mats L
    Mats L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Proffsigt skött trevlig personal
  • Per S
    Per S skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Hej.
    Mitt besök på Sundsta folkrace event var odelat positivt.
    Kul att det fanns ett gemensamt tävlingsmoment trots att upplägget byggde på individuella prestationer och tävling med sig själv. Uppskattade också ordning och reda på bilarna och klara instruktioner.
    Hälsningar Per Svensson.
  • Arne W
    Arne W skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Folkrace, jättekul, bra upplägg, bra genomfört.
  • Lars S
    Lars S skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Perfekt både lunch och folkrace arrangemang.
  • Anders J
    Anders J skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Det var en riktigt rolig upplevelse. Det var bra arrangerat och mycke proffsigt upplagt.
    Anders.
  • Claes-göran A
    Claes-göran A skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Mycket proffsigt bemötande och bra instruktioner. gott om utrustning som lätt passar alla. Tips: låt A och B final få göra en teststart från plattan.
  • Johnny K
    Johnny K skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Härlig upplevelse, bra bemötande, bra ordnat.
    Födelsedagspresent.

Sundstavägen 115, 761 91 Norrtälje