Alla kategorier Konferens Stockholms län Norrtälje Sundsta Säteri - Folkrace

Sundsta Säteri - Folkrace

Sundstavägen 115, 761 91 Norrtälje — Visa karta

På Sundsta Säteri erbjuds flera häftiga upplevelser, en av dessa är folkrace. Det är en av våra absolut mest populära upplevelser, här tillåts ni uppleva tjusningen av farten i en folkracebil och samtidigt få en ordentlig adrenalinkick! Här kan ni utmana kollegor eller vänner under en eminent folkracetävling - det är en perfekt upplevelse för såväl kompisgäng, arbetsteamet eller varför inte svensexor/möhippor. Vi finns tillgängliga i Norrtälje, norr om Stockholm. Minimiålder för folkrace hos oss är 16 år med målsmans tillstånd. Det krävs dock körvana då det handlar om en biltävling. Vi använder oss av ombyggda volvo 240 bilar som nu är utrustade med störtbåge, fyrpunktsbälte och rallystol. Banan är 1250 meter lång varav 600 meter är asfalt där man kan nå en toppfart på över 100 km/h. Varmt välkommen till att boka folkrace eller någon av våra andra aktiviteter och upplevelser på Sundsta Säteri.

Läs vad 222 kunder tycker om Sundsta Säteri - Folkrace

• Carl L
    Carl L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Prova på folkrace.
    Strålande upplägg och bra instruktörer. Fint med servering och bra fika.
    Självklart är detta ingen bana där man ska göra på gränsen, men
    banan känns lite osäker på vissa ställen där man vill köra fort. Läs mer
    2018-09-05 Sundsta Säteri - Folkrace svarar Carl L
    Hej Carl!
    Tack för din recension. Du får gärna kontakta mig på mikael@sundsta.se. Vi vill naturligtvis inte att det ska finnas osäkerhet kring något runt banan.
  • Nina A
    Nina A skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Köpte folkrace som en överraskning till min son. Han och hans vänner uppskattade verkligen "äventyret"👍✌🏻 Bemötandet jag/vi fick, och även kontakten innan, var väldigt positivt. Åt även lunchbuffé på rest, personalen där var väldigt trevliga och tillmötesgående❣️ Så summa sumarum; en lyckad och väldigt positiv dag👌Tack🌹 Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Mycket bra arrangemang. Tydliga instruktioner. Kan rekommenderas. Med vänlig hälsning Anders Läs mer
  • Karl Å
    Karl Å skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Körde folkrace för första gången.

Mkt bra upplägg, kunnig o trevlig personal som håller i eventet och instruerar deltagarna!

Hit kommer jag gärna igen! Läs mer
  • Eva F
    Eva F skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Välordnad aktivitet, utmärkt genomförande. Mycket för pengarna. Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Bra organiserat, allt flöt på, man hade gärna kört lite mer...... Läs mer
  • Anna T
    Anna T skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Present att köra Rally på Sundsta Säteri. Jättetrevlig och spännande upplevelse! Mkt bra instruktörer och information innan och under upplevelsen! Läs mer
  • Mats K
    Mats K skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Hej

Fick folkrace i present. Det blev en kul och spännande dag. Mycket bra organisation. Extremt effektivt. Ingen dödtid och spot-on med mängden information.

mvh,
    Mats Karlsson Läs mer
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Körde Rallybil skitkul

Vilken service, serverades kaffe o bulle på plats.
    Personalen var super trevliga och kunniga. Läs mer
  • Filip L
    Filip L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Suverän dag i Roslagen med duktiga instruktörer! Tummen upp! 👍 Läs mer
  • Eva-lena L
    Eva-lena L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fästmann fick prova på Folk race i födelsedags present. Helt fantastiskt bra ordnat. Stor tumme upp för väldigt gott fika. Hit kan vi tänka oss komma fler gånger. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Proffsigt genomfört och trevligt bemötande Läs mer
  • Filip S
    Filip S skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Hej!

Sundsta folkrace. Mkt bra helhetsintryck!
    Full poäng Läs mer
  • Rose-marie M
    Rose-marie M skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Vi fick Folkrace i present av våra barn. Hade uttryckt en önskan att prova på detta vid något tillfälle.
    Det var ett välorganiserat arrangemang med säkerhet i fokus. Mycket bra tycker jag. Tydliga instruktioner och bra att de visade exakt med en körande bil hur vi skulle göra.
    Väldigt välorganiserat och bra ordnat. Läs mer
  • Denny C
    Denny C skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    En grym upplevelse och kommer nog att återupprepa den i framtiden.
    PÅ ett bra sätt.
    Mina förväntningar infriades.
    En otrolig rolig upplevelse som ger mersmak. Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Toppen upplevelse, med bra instruktör! Synd bara på vädret, men det vart ju lättare att sladda! :-) Läs mer
  • Mattias C
    Mattias C skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fick folkracetävling som present. Var jättebra bemötande från Sundsta. Tävlingen levde upp till förväntningarna och det var en rolig upplevelse. Läs mer
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fick upplevelsen i present.
    Jag tyckte upplägget var bra och upplevelsen som helhet var bra. Läs mer
  • Lars-olov L
    Lars-olov L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Jag fick min 70 årspresent av mina vänner som vet att jag är väldigt intresserad av motorsport.jag fick en jättefin dag i sundsta med fin bilkörning och en underbar ledare som vägledde oss väldigt bra. Väldigt proffsig personal, inga onödiga väntetider. Detta blev min bästa födelsedag någonsin! Lars-olov Lindblom Uppsala Läs mer
  • Göran J
    Göran J skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Väldigt bra ordnat och väldigt kul :-) Läs mer
  • Olof B
    Olof B skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Grym racingupplevelse, bra bilar, fin bana och överlag proffsigt arrangemang. Läs mer
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Bra organiserat. Inte mycket dötid. Bra information.
    Kamraterna saknade en skärm som visade varvtiderna. Borde inte vara så svårt att fixa för då skulle publik och förare bli mer intresserade av loppen förutom det man själv kör.
    Bra ordnat med fint väder. Allt toppen. Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Jag provade på att köra folkrace. Det var bra bilar, en bra bana och ett bra arrangemang. Det märktes att personalen hade gjort detta förut, det flöt på bra utan långa avbrott. Läs mer
  • Leif T
    Leif T skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    FOLKRACE

ALLMÄNT
    Det var dåligt skyltat utifrån E18 till platsen. Vi missförstod informationen var restaurangen fanns och missade att äta innan.
    ARRANGEMANGET
    Arrangemanget var väldigt bra. Mikael och Daniel skötte det hela perfekt. Bilarna var bra och banan var bra.Jag njöt av upplevelsen även om jag inte blev bäst Läs mer
  • Thorleif N
    Thorleif N skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Första gången vi testar Folkrace, otroligt roligt och lärorikt. Vi tyckte det gick snabbare än vad det gick i verkligheten. Läs mer
  • Jan M
    Jan M skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Körde rallyskola. Vart mycket bra mottagen före start. Hela upplägget, genomförandet och handledningen var allt igenom mycket proffsigt.

En stor eloge till Daniel och Daniel.

Janne Magnusson Läs mer
  • Mikael Ä
    Mikael Ä skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    vi körde Folkrace, var för visso mer ralleykross men det var sjukt kul det med.
    Vi blev bemött mycket bra,allt var väldigt proffsigt uppstyrt utan oklarheter.
    Kanske att vi var lite väl många som körde vilket gav lite väntetid. men på det stora hela är jag väldigt nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • Thomas D
    Thomas D skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Superbra organiserat och riktigt bra bilar. Det som drar ner betyget från en femma är att endast de som går till final får köra race mot varandra. Läs mer
  • Linus Ö
    Linus Ö skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Folkrace!
    Kunde varit fler finalheat, a, b och c final. Annars superkul! Läs mer
  • Petra Jannica Lindberg P
    Petra Jannica Lindberg P skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Mycket trevligt bemötande vid tidsbokningen. instruktören vid körningen var riktigt dryg,på gränsen till otrevlig. jag kände mig inte alls välkommen.Han som skötte bilarna var däremot trevlig.Trots det och det dyra priset, ca 250 kr per varv, 6 varv fick man köra ,var det jätteroligt att få prova på. Läs mer
  • Sven B
    Sven B skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fick det som present.
    Bra bemött.
    Företaget levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Ronny S
    Ronny S skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Prova på folrace. Vi blev väl bemötta och det var en trevlig och bra stämning. Dock var själva körningen lite väl kort. Endast 6 varv Läs mer
  • Leif B
    Leif B skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Prova på Folkrace var riktigt roligt. Mycket bra instruktörer som höll "tävlingen" på en väldigt bra nivå. Vi kände oss väldigt välkomna och allt fungerade kalasbra! Rekommenderas som en helgutflykt för vem som helst! Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Folkrace mycket bra men lite mer info om hur det går till innan skulle ha varit bra Läs mer
  • Michael H
    Michael H skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Texten måste vara åtminstone 30 tecken. Läs mer
  • Roger A
    Roger A skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Hej!
    Sundsta har skickat eget omdömes underlag som jag svarat på. Där skrev jag att det var ett ”kanonbra” evenemang. Med tydliga regler och kunniga funktionärer. Även bra med servering att fylla på med energi.
    Jag hade fått detta i present och rekommenderar gärna detta evenemang.
    Mvh/Roggan Läs mer
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Jag är sur för det dåliga resultatet men arrangemanget var ytterst proffsigt och jag funderar på att komma en andra gång och göra ett bättre resultat.

Hjälpen att hitta rätt ligger olyckligtvis fel men struntar du i den och kör till motorbanan så kommer du rätt. Läs mer
  • Tomas N
    Tomas N skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Köpte rally-lektion. Mycket bra upplägg och proffsiga, pedagogiska instruktörer. Saknar dock servering/cafeteria i direkt anslutning till motorbanan. Hade behövts, lång väntan mellan åken. Läs mer
  • Niclas M
    Niclas M skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Professionellt arrangerat! Bra bilar och säkerhetstänk. Läs mer
  • lee l
    lee l skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Bra organiserat!
    Sjukt roligt!
    Bra fika och korv, bullar och bröd bakade nyss på bageriet (och mycket prisvärt)
    Perfekt väder ;)

Kommer tillbaka Läs mer
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Fick en upplevelse att köra rally ute på sundsta. Efter som att jag kommer från Norrbotten så bodde jag i stuga där från lördag-söndag. Sedan fick jag köra rally på söndagen. Boende var bra, bra bemötande och god mat. Sedan när jag skulle köra rally var det mycket bra instruktörer som gjorde att jag kände mig trygg. Mycket bra upplevelse som jag kan rekomendera till andra. Läs mer
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Alla i vårt gäng tyckte att det var riktigt roligt och något som vi absolut vill göra igen. Bra ordnat och trevligt bemötande. Läs mer
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Allt va bra förutom livit boknings sajt den är krånglig o icke andvändar vänlig Läs mer
  • Nicklas S
    Nicklas S skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Allt var bra. Bra organiserat och bra/trevliga instruktörer. Läs mer
  • Lars-ole C
    Lars-ole C skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Otroligt rolig körning och mycket trevlig personal.
    Men tycker att man borte fått köra lite mer , totalt 7 minuters körning är för lite och att dessutom dom 5 som körde bäst fick köra mer är för mig lite märklig då vi alla betalat samma pris .
    Okej att dom som körde snabbast fick åka i en final tillsammans men vi andra borde väl oxå fått köra i någon slags final med dem som körde likvärdigt med oss .
    Jag fattar upplägget om det tex är ett företag som bokar o betalar hela kalaset men som det var när vi var där ett öppen aktivitet där alla betalar samma så borde man rimligt vis oxå få samma tid på bana . Läs mer
  • Anders C
    Anders C skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Detta var en 50 årspresent som har legat till sig i ett år . Superbra arrangerat av dom 2 grabbarna som skötte dagens körning i skitvädret och kaffe tjejen får 5 av5 😀

Kommer tillbaka med firman

Anders Carlsson Läs mer
  • David L
    David L skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Jättekul att köra och allt var välordnat. Tycker väl möjligen att det hade varit kul att få köra lite mer. Får väl satsa hårdare nästa gång så att jag kommer till final. Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Toppen bra fixat !
    Skulle bara önska att det var vinst varje gång. Läs mer
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Väldigt positiv upplevelse. Jag tycker att med tanke på kostnaden att de kunde bjuda på en kopp kaffe och ställa fram lite vatten. Läs mer
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Sundsta Säteri - Folkrace
    Ordning och reda. Tydlig genomgång. Bra säkerhet. Roligt och bra för medföljande publik! Läs mer

Sundstavägen 115, 761 91 Norrtälje