Materiet

Materiet

Ring 08-84 84 86 materiet.com

68 omdömen om Materiet

Handelshögskolan H

god mat, bra leverans, enkel admin

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Sköna Hem S

AW-mat för 15 personer. Fint bemötande, underbar mat. Ropar till alla hur bra de är. Generöst och miniburgaren har letat sig in i mina drömmar.

Sll S
Skrev om Materiet

Det var ett tag sedan jag gjorde en beställning (frukt och kakor). Själva leveransen fungerade perfekt och varorna var mycket goda. Det som dock ger en negativ upplevelse är själva beställningsmomentet, då det är ett mycket krångligt system! (Dock kanske inget som Materiet kan påverka...)

Svar från Materiet

Hej, Tack för din kommentar, det är roligt att höra att du tyckte om produkterna vi levererade. Gällande systemet: det låter som att du hänvisar till tiden när vi hade ett ramavtal med Karolinska. Karolinskas regelverk kräver att beställare ska lägga sina beställningar i Karolinskas interna inköpssystem och detta var alltså dessvärre ingenting vi kunde påverka, eller ens hade tillgång till. Allt gott! Önskar vi på Materiet

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
L´oréal L
Skrev om Materiet

Vi använder Materiet för catering av både frukost, fika, luncher och middagar. Har alltid blivit bemött med stor flexibilitet och möjlighetsorienterad personal och kan varmt rekommendera företaget.

VENUS A
Skrev om Materiet

Jag beställer catering från Materiet flera gånger i veckan till min konferenslokal och alla kunder älskar maten. De erbjuder en rang av olika alternativ från frukost till fika, lunch och 3-rättersmiddagar. Jag skulle vilja påstå att Materiet har det många saknar: god mat, fint upplägg och toppenleverans. Dessutom är personalen otroligt serviceminded. 10/10 helt enkelt.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Handelshögskolan H

Jag använder nästan alltid Materiet i arbetet och uppskattar verkligen deras skicklighet och flexibilitet Dom har modern och välsmakande mat som är gjord från hjärtat Anette

Universal Music U

Har caterat både frukost och buffé till företag och är såååå nöjda med både bemötande per mail och bemötandet av personal som levereat våra varor.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Magnus H
Skrev om Materiet

Bra och mycket lätt att samarbeta med. Kundorienterade, och lösningsfokuserad leverantör. Bra priser. Catering för mat och fika

Brf Bofinken

Trevliga killar, god mat och bra bemötande. Har varit med ända sen Solna-tiden Lycka till med nya verksamheten! Maud Troby

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8054 omdömen 4.3 av 8054 omdömen

Bro Betong Projektledning Ab

Mycket bra! Trevlig personal och god mat!

Brf Blompottan 2

Det var ett år sedan vi beställde från Garant till vår årsstämma,! Vad jag kommer ihåg var vi alla nöjda med maten och uppskattade att allt var ordentligt märkt just med gluten eller laktos. Allt var rikligt tilltaget och maten räckte gott och väl.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Christina L
Skrev om Materiet

God mat kommer att använda dom igen

Sundbybergs K

Mycket bra bemötande allt från beställning till leverans. Fick god hjälp med val av vilken sorts buffe vi skulle välja. Buffen blev över allas förväntan, alla var väldigt nöjda med hur gott det var samt välkomponerat. Vi känner oss helnöjda

Linn H
Skrev om Materiet

Bra, trevliga och punktliga. Enkla att jobba med men ibland är det lite svårt att göra om menyerna (bufferna utifrån våra önkemål) Mycket vitlök I maten men det kan vi bli bättre på att saga till om.

Sussie S
Skrev om Materiet

Trevligt bemötande vid beställning av en buffé via telefon.Även vid leverans och uppdukning.Vi var väldigt nöjda med både bemötande hela vägen samt maten, kaffe och kaka som vi beställde.

Arja L
Skrev om Materiet

Bra bemötande! Jag och mina arbetskollegor tyckte väldigt mycket om smörgåstårtorna. De var jättegoda och dekorationen var vacker. Tack! / nöjd kund.

Vygon

Ok men alldelrs för dyrt . Ni

Svar från Materiet

Hej Vygon, Tack för att du tog dig tid att skriva en recension om oss. Vi strävar alltid efter att laga god och vällagad mat till ett vettigt pris. Vad är det ni beställt och vad var det ni upplevde som alldeles för dyrt?

Sportamore Ab (publ)

Bemötandet från företaget har i alla samarbeten varit positivt. Företaget levererar god mat, är med och skapar fantastiska tillställningar och ger mycket god service.

Eva E
Skrev om Materiet

Har beställt ganska mycket catering, både till större sammanhang och mindre sällskap med bara kaffe. Har alltid varit nöjd och fått bra, trevligt, snabbt och flexibelt bemötande! Har aldrig heller varit svårt att ändra en beställning med kort varsel.

Michael J
Skrev om Materiet

Hej! Vi har bara tagit hjälp av Garant Catering 1 gång i samband med ett event vi hade. De var lätta och bra att ha att göra med och levererade maten enligt överenskommelse. Dessutom var maten bra och god enligt våra kunder. Så vi kommer säkert att kontakta dem igen om det dyker upp någon ny tillställning för vår del.

Carina  T
Skrev om Materiet

Trevligt bemötande och flexibla för våra behov och önskemål. Leveransen punktlig. Beställde en god buffe där många rätter var väl tilltagna. Snygga och praktiska ståbord när dukstrumpan väl tråcklats på.

Conny H
Skrev om Materiet

Lätt att kontakta och bra menyer, leveransen har alltid fungerat och maten harvarit uppskattat av all personal.

Enfo Sweden Ab

Professionellt bemötande. Vi har använt Garant Catering vid flera tillfällen. Alltid hög kvalitet på maten. De är lösningsorienterade även om beställningen har kommit in med kort varsel.

Svenska Intensivvård L

Det fungerar mycket bra, inga problem alls

Brf Korsriddaren

Jag har beställt catering till en fest. Maten var toppen och jag anlitar nog er igen. Service till och från lokalen fungerade också bra. Jag har också nöjet att äta maten på våra vinprovningar med Munskänkarna i era lokaler. Alltid lika gott!

Helena Å
Skrev om Materiet

Stor flexibilitet och välvilja att möta kunds önskningar!

Yvonne
Skrev om Materiet

Garant Catering är ett företag som vi använt oss utav vid frukosttillfällen såväl som till event där vi behövt catering. De har gett oss en ypperlig service, fantastiskt goda och fräscha snittar snyggt upplagda för ögat 👍, frukostmackorna jättegoda så vi kan varmt rekommendera detta företag till ert nästa event/AW/frukost. Servicen och alltomkring som beställning till leverans är supersmidigt och professionellt fixat. Supernöjd med andra ord 👍

Kristina T
Skrev om Materiet

Har catrat flera gånger, libanesisk respektive amerikansk buffe. Jättegott och dessutom rikliga portioner. varit mycket nöjd och fått positiva kommentarer från gäster.

Ehsan S
Skrev om Materiet

Vi beställde en catering för ca 30 pers och vi var väldigt nöjda med maten och servicen, även våra gäster var otroligt nöjda och frågade efter cateringfirma. Vi kan absolut tänka oss att använda oss av Garant catering i framtiden. //Nöjda kunder från Sollentuna

Katrin L
Skrev om Materiet

Proffsigt och snabbt bemötande. Flexibla och enkla att ha att göra med samt bra mat! Kommer garanterat använda er igen!!

Sopra Steria Ab

Vi är väldigt nöjda med Garant Catering! Maten smakade fantastiskt gott och allt levererades i smarta förpackningar som man kunde spara överbliven mat i. Det snålades inte på något och allt gick väldigt smidigt vid leveransen. All kontakt har varit väldigt proffsig och Garant har varit oerhört tillmötesgående. Från oss får de högsta betyg!

Felicia G
Skrev om Materiet

Vi anlitade Garant Catering för ett event och blev väldigt nöjda så allt var toppen*!

Slso Fakturor

Man blir allt väl bemött. Om de inte kan leverera det man önskat så har de alltid ett annat förslag. Mycket god och vällagad mat. Har alltid varit mycket nöjd med tjänsterna från Garant.

Knut Kommunikation

Bra bemötande, trevliga, flexibla, snabb återkoppling av offerter och leverans av faktura efter event/beställning pappersfritt som vi uppskattar.

Karin F
Skrev om Materiet

Jag har bara positiva saker att säga! Väldigt trevlig o vänlig tjej vid bokningen! Leverans perfekt, en vänlig kille som hjälpte till o förklarade. Maten (Oklahoma) var supergod, tyckte alla här! Lätt med värmeskåp o plattor. Bra kärl att bara sätta fram. Enkelt. Bra med lappar för varje rätt. Beställde även glutenfri, veg o vegan, mycket mycket bra o gott! Kommer rekommendera till vänner!

Pazyryk
Skrev om Materiet

Vänligt bemötande, god mat, beredda att ställa upp och ändra i detaljer, säkra leveranser. Jag har köpt bufféer och tallrikar, oftast till 40 - 60 pers per gång.

Hypergene Ab

Bemötandet, service och återkoppling har varit superb! Jag använde Garant för catering i samband med företagsevent och julfest. Väldigt god mat! Inför julfesten ingick även serveringspersonal som var väldigt trevliga, men kunde önska att dom var mer självgående. Jag rekommenderar gärna Garant.

Ilco Ekonomi

Goda och matiga mackor, tacksam för att ni hade lagt till laktosfri mjölk.Allt var frächt fint med vita dukar. Marina

Enskede Ik
Skrev om Materiet

Vi har använt Garant catering till våra ledarutbildningar. Det har varit ett mycket trevligt bemötande och stor hjälpsamhet. Maten har kommit som utlovat och även där med ett mycket trevligt bemötande. Vi på Enskede IK är mer än nöjda med helheten.

Christel H
Skrev om Materiet

Bra bemötande från start med snabba svar per mail. Catering för 75 personer inkl personal. Mycket uppskattad mat.

Reformklubben I Stockholm Kb

Vi har anlitat Garant för en hel arena i Almedalen med massvis med olika seminarier där maten skulle serveras en mängd olika omgångar (tidpunkter) och stora leveranser. Maten var otroligt god, och det var inte en enda försening på hela veckan och då var det MASSOR av olika leveranser och tider. Lägg till då att det är svårt att komma fram i Almedalen. Garant var leverantör till en annan av våra underleverantör hos oss och vi har haft ett tydligt önskemål mot vår underleverantör att de använder Garant framöver. Jag har också...

Linnea I
Skrev om Materiet

Vi har anlitat Garant catering ett flertal gånger till olika firmafester och är extremt nöjda med kvalitén på maten och den service vi fått från företagets anställda.

John F
Skrev om Materiet

Not good. I will not be using them any more based on the lack of flexibility. We had probelms with our contract bill system but were unwill and unhelpful with trying to come to a solution. So they have lost a clinic that has used their services for many years and clearly don't value loyal customers.

Svar från Materiet

Hi John. Thank you for taking the time to leave a reference. I have been looking at the order you refer to. The order was made to Karolinska Institutet and you then contacted us because you wanted the bill to be redirected to Karolinska Universitetssjukhuset. We then explained that all orders to Karolinska Universitessjukhuset has to be made in Clockwork, Karolinska's order system. This is due to Karolinska's own rules. Since they have a separate contract with us (hence other prices and regulations in comparison to...

Bandling & Partners Ab

Tillmötesgående och bra service, trevligt bemötande och god mat med hög kvalité

Mats S
Skrev om Materiet

Bästa Cateringpartner man kan tänka sig! Toppservice och kvalitet rakt igenom!

Pineberry
Skrev om Materiet

Fantastisk mat, bra service och trevligt bemötande!

Svensk Traumatologiska Förening

Bra bemötande. Punktligt leverans.Uppdukningen var inte särskilt genomtänkt för > 100 personer, borde duka så att man kan ta från två/fyra (frambaksida av bord) håll. För lite mjölk. Lunchsalladen var dåligt genomtänkt. Cesarsallad med räkor, stekt fläsk, ost och brödkrutonger. Gott men varken glutenintoleranta, vegetarianer, skaldjursallergiska, laktosintolleranta eller de som inte äter fläsk kunde äta. Det räckte inte till med sallader för de som angett allergi och de som inte sagt innan något fick gå till Pressbyrån....

Svar från Materiet

Hej, Tack för att du tagit dig tid att lämna en rekommendation. Vad tråkigt att höra att er leverans inte blev som det varit tänkt. Det är svårt för oss att nu i efterhand undersöka vad som gått fel med specialkosten till er beställning. Alla som anmält specialkost ska givetvis alltid få mat anpassad efter allergi. Vi ber om ursäkt om så inte var fallet denna gång! Vi kommer noga att gå igenom med alla våra chaufförer och personal hur en leverans dukas upp på bästa sätt. Detta är såklart extra viktigt vid stora beställningar....

Minds Unlimited

Riktigt bra julbord, vällagat och gott, rekommenderas!

Jan L
Skrev om Materiet

Mycket kompetenta och pålitliga är Ni ,som vi har konstaterat många gånger.Stort tack för att ni bryr Er om cancersjuka barn. Med vänlig hälsning Jan Fagerberg / Orienmattsälskapet Pazyryk

Afa Sjukfösäkrings Aktiebolag

När det gäller bufféer till större möten, mingel så är maten väldigt god. Servicen är också bra. När det gäller att beställa mat till möten så är utbudet lite för litet, man får samma sallader "hela tiden".

Svar från Materiet

Hej AFA, Tack för er recension. Hur stort skulle utbudet behöva vara för att ni skulle känna att ni kan få varierad kost?