Restaurang i Vasastan

127 rekommenderade restauranger i Vasastan, Stockholm

Vasastan är ett av Stockholms restaurangtätaste områden, på rörstrandsgatan kryllar det av mysiga restauranger med gott om olika smaker och människor. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Vasastan just nu.

Här kan du läsa om andra människors unika erfarenheter när de varit runt och testat vasastans uteliv. Du kan även själv skriva rekommendationer samt ta del av olika restaurangers helhetsomdömen. Oavsett om du är på jakt efter Indiskt, italienskt eller amerikanskt kan du hitta välrekommenderade restauranger som förhoppningsvis ska passa dig helt suveränt. Lycka till, önskar Reco.se!

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, Stockholm
    På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och catering. Välkommen hem!
    Mats L
    Mats L: God mat, trevlig personal och miljö.

Sangria Tapas Bar

Vanadisplan 1, Stockholm
    Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform eller huvudrätt och för de stora sällskapet går restaurangen bra att abonnera för event.
    Jenny F
    Jenny F: Älskar maten men tycker bordsplaceringarna och hela planeringen i lokalen är ocharmigt. Man sitter nära, det e trångt oc...

Restaurang Minako

Västmannagatan 48, Stockholm
    Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Karakteristisk mysig lokal med lunchservering, takeaway och á la carte.
    Anki W
    Anki W: Mycket bra och välsmakande mat, trevlig serviceminded personal, trevlig atmosfär.

Restaurang BankOmat Odenplan

Odengatan 85, Stockholm
    Ett stenkast från Odenplan erbjuds god mat och fräscha drinkar i en njutbar atmosfär. Prisvärd brunch och en lunchmeny som uppdateras varje vecka, varmt välkomna!
    Kerstin S
    Kerstin S: Bra bemötande och god mat men det var länge sedan vi åt hos BankOmat.

Grill

Drottninggatan 89, Stockholm
    Adam W
    Adam W: God grillad mat, kanske lite väl dyrt. Missa inte tonfisken!

Mellqvist Café Bar

Rörstrandsgatan 4, Stockholm
    T
    T: De serverar det godaste kaffet i Stockholm helt enkelt

Fondueboden

Vanadisvägen 42, Stockholm
    solodinner
    solodinner: Riktigt fondue och såser samt riklig påfyllning av allt man vill ha. Vänligt bemötande så man känner sig hemma. Lite trå...

Birkastan Restaurang & Pizzeria

Vikingagatan 16, Stockholm
    Anders E
    Anders E: Gigantiska pizzor. Själv går jag dock hit för Kebabsalladen. Perfa för dig som kör gi-diet ;-) Och så är personalen himl...

Buco Nero

Roslagsgatan 4, Stockholm
    Lars P
    Lars P: Lite väl fullt med folk, men det glömde vi lätt bort, eftersom maten var fantastisk!

Raw Sushi & Grill

Rörstrandsgatan 9, Stockholm
    Pontus L
    Pontus L: Ont om platser och något högt pris men mycket god sushi

Blåbär Cafe

Upplandsgatan 54, Stockholm
    Ercan Ö
    Ercan Ö: Mycket mat, och mycket att välja på! Väldigt gott!!

Espresso Sosta Bar

Sveavägen 84, Stockholm
    Calle L
    Calle L: Bästa kaffet i Vasastan. Punkt slut. Frågor på det?

Sibiriens Soppkök

Roslagsgatan 25, Stockholm
    Jacob K
    Jacob K: Riktigt gosa soppor och mysigt ställe. Bra priser och min favorit va kantarellsoppan.

Itamae AB

Odengatan 62, Stockholm
    Noel H
    Noel H: Itamae har riktigt bra sushi och kan efter dagens besök även varmt rekommendera deras Bibimbap. Svag femma!

Tennstopet

Dalagatan 50, Stockholm
    Noel H
    Noel H: En klassiker! Surströmmingspremiären är en sann Stockholmsupplevelse!

Tranan Odenplan AB

Karlbergsvägen 14, Stockholm
    Per P
    Per P: Fantastiskt! Servitrisen fick fria händer att komponera rätt vin till vår förrätt och varmrätt. Spot on på allt och kväl...

Ki-Mama Sushi-Bar

Observatoriegatan 13, Stockholm
    Oll E
    Oll E: Den bästa sushin i Stockholm när det kommer till kvalite kontra pris. Misosoppan (som ej ingår utan kostar 30 kronor) är...

Restaurang Arirang HB

Luntmakargatan 65, Stockholm
    Pavas M
    Pavas M: Har enbart köpt med mig deras bulgogi. Den är riktigt god och extremt prisvärd. En bra uppgradering på yakiniku!

Cliff Barnes

Norrtullsgatan 45, Stockholm
    Mattias
    Mattias: jättebra mat och perfekt ställe på Fredag och lördagkvällar. Dock lite tråkigt att dom bara har öppet till klockan 01:00...

Hard Rock Cafe

Sveavägen 75, Stockholm
    johan e
    johan e: Åt en lunch eftersom det ligger nära mitt jobb. Helt ok mat, men inget mer.

Odenplan

Odenplan, Stockholm
    Gunilla D
    Gunilla D: God latte och bra tillbehör, ett trevligt ställe att hänga på

Bagel Street Cafe

Sankt Eriksgatan 80, Stockholm
    Hans J
    Hans J: Mycket goda bagels! Och trevliga medarbetare!

HB Helénes Krog

Sankt Eriksgatan 87, Stockholm
    Jakob J
    Jakob J: Käkade en riktigt god köttbit här. Perfekt tillagad med en mängd goda såser!

Restaurang Dalanisse

Vikingagatan 7, Stockholm
    Ida A
    Ida A: Mysig restaurang med jätte god. mat! rekommenderas!

Pakistani Dhaba

Birger Jarlsgatan 121, Stockholm
    Mårten T
    Mårten T: Ensamma var vi här (Minna, Noma och jag) på Nyårsdagen - värt och mkt gott!
Sida:   1 2 3 4 5 6   Nästa ›

Restaurang i Vasastan