Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Restaurang Minako
Rekommenderat företag 2016 - Restaurang Minako

Restaurang Minako

Västmannagatan 48, 113 25 Stockholm — Visa karta

Restaurang Minako ligger centralt beläget intill Odenplan i Stockholm. Hos oss hittar ni sushi från den fantastiska Japanska matkulturen. Vi erbjuder både lunchservering, take away och á la carte i en harmonisk lokal för en njutbar upplevelse med kollegor, familj eller vänner. Välkomna till oss!

Läs vad 35 kunder tycker om Restaurang Minako

• Peder O
    Peder O skrev om Restaurang Minako
    Hej på er.
    Tveklöst Sveriges bästa sushirestaurang och troligen en av de bästa på vår glob.
    Den närmasta sushrestaurang jag kan komma på är Ten-Sui i Bangkok...en bit att åka mao.
    Ska du ha likvärdigt eller bättre så är det Osakaområdet i Japan som gäller.
    Jag vet, jag har njutit och avskytt sushi på väldigt många restauranger under mina resor och utlandsuppdrag.
    Hos Yoshi finns oändligt många kombinationer som kan avnjutas under benämning Kockens val.
    Det är bara helt galet gott.
  • Anki W
    Anki W skrev om Restaurang Minako
    Mycket bra och välsmakande mat, trevlig serviceminded personal, trevlig atmosfär.
  • Erik B
    Erik B skrev om Restaurang Minako
    Helt fantastiskt! En av Stockholms bästa restauranger
  • Elin W
    Elin W skrev om Restaurang Minako
    Utan tvekan den mest intressanta, spännande och godaste sushin jag upplevt. Och då har jag ändå varit i Japan. Det här är en restaurang utöver det vanliga. Våga lita på kocken och han skapar konstverk som ger dina smaklökar en upplevelse du aldrig kommer glömma. Du kommer aldrig vilja köpa en vanlig rulle, lax eller räka igen!
    Våga prova den vegetariska rullen med avokado och mango inrullat i mjuka kålblad! Nomnomnom!
  • Lotta H
    Lotta H skrev om Restaurang Minako
    Jag kommer aldrig att äta sushi någon annastans! Detta slår allt! Fantastiskt mat och fantastisk service!
  • Torsten S
    Torsten S skrev om Restaurang Minako
    Hej
    God mat och mycket bra service.
  • Arvid P
    Arvid P skrev om Restaurang Minako
    Mycket bra bemötande. Personalen hjälpte mig och mitt sällskap snabbt. Bra käk, hade förväntat mig fulsushi men fick god finsushi. Schyssta priser också. Gott!!
  • Annika N
    Annika N skrev om Restaurang Minako
    Mycket trevlig personal som verkar måna om sina kunder
  • Ducklyeong H
    Ducklyeong H skrev om Restaurang Minako
    Bra mat o fin stämning var mycket nöjd
  • Liza J
    Liza J skrev om Restaurang Minako
    Mycket god och vällagad mat, bra och trevlig personal, kan verkligen rekommendera!
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Restaurang Minako
    En liten personlig restaurang med fint bemötande och god mat vackert upplagd!
    Vi var mycket nöjda.
  • Linnea N
    Linnea N skrev om Restaurang Minako
    Alla som gillar Sushi måste testa Minako, sushin här är magisk utan att överdriva! Stockholms bästa ställe utan tvekan!
  • Mats L
    Mats L skrev om Restaurang Minako
    Gå in, sitt ner och låt er bli förförda. Ett av stans bästa och en inspirerad kock. Jag har blivit stammis.
  • Sara M
    Sara M skrev om Restaurang Minako
    Alltså wow vilken sushi! Helt klart bästa stället i Vasastan.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Restaurang Minako
    Riktigt bra sushi och riktigt bra service. Dom serverar sushi på för mig helt nytt och bättre sätt. Jag rekommenderar alla att gå hit, även dom som tidigare inte gillat sushi, detta kommer att förändra er uppfattning.
  • Mimmi S
    Mimmi S skrev om Restaurang Minako
    Varje sushi görs med kärlek, det är något speciellt med denna sushi och kocken som gör den godaste sushin jag ätit! Underbart!
  • Ellen B
    Ellen B skrev om Restaurang Minako
    Har ätit här tre dagar i rad och måste hålla mig för att inte gå hit imorgon också. Vågar säga att maten här är den bästa i hela Stockholm och innan detta har jag inte ens varit förtjust i sushi! Be den fantastiske kocken att göra vad han vill (äter vegetariskt och utan sjögräs) och han slutar aldrig förvåna!
  • Gabriel N
    Gabriel N skrev om Restaurang Minako
    Ny favorit sushi med bra läge. Sjukt god och bra kvalité. Tog take away idag men såg trevligt ut att sitta kvar-får bli nästa gång.
  • Faizan K
    Faizan K skrev om Restaurang Minako
    Best sushi in town....love it definitely recommend.
  • Susanna A
    Susanna A skrev om Restaurang Minako
    Godaste sushin jag har ätit. Rekommenderas starkt!
  • Tor H
    Tor H skrev om Restaurang Minako
    Sushi är något jag inte vanligtvis äter, så det är en glädje att äta deras övriga rätter som håller hög standard även fast deras fokus är sushi. Yakinikun exempelvis är fräsch och god, och portionerna är varken för små eller för stora. Trevligt!
  • Jonathan R
    Jonathan R skrev om Restaurang Minako
    Jag vet inte vilka ord jag ska använda mig av för att beskriva hur god sushi Minako levererar. Framförallt deras vegetariska konstverk. Oslagbart!
  • Adlind
    Adlind skrev om Restaurang Minako
    Vill man äta klass sushi ska man definitivt komma hit och äta.
  • Arvid L
    Arvid L skrev om Restaurang Minako
    Är vegitarian och har ätit sushi hela livet. Blev helt tagen av Minakos delikata konstverk till sushi, liknar ingenting jag någonsin sett tidigare! Makalöst!
    Ett stort plus är är ju också det fina bemötandet en får av personalen.

Absolut ett favoritställe!
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Restaurang Minako
    Ni har supergod mat, trevlig och tillmötesgående personal och det är en himla fin restaurang! Schysst pris för så utsökt mat som dessutom är fantastiskt fint upplagt. Ser fram emot nästa besök!
  • Billie N
    Billie N skrev om Restaurang Minako
    Väldigt hemtrevlig restaurang och personalen var otroligt välkomnande. Jävlar vilken kvalité på sushin! Provade så många olika fisksorter som verkligen smälte i munnen, musslan är personlig favorit nu!
  • Noel H
    Noel H skrev om Restaurang Minako
    Riktigt bra och trevlig nyöppnad Sushi på Västmannagatan - Rekommenderas!
  • Oskar E
    Oskar E skrev om Restaurang Minako
    Förstklassig sushi, utan tvekan min nya favoritsushi i Stockholm. Välkomnande och trevligt bemötande varje gång!
  • Sophia P
    Sophia P skrev om Restaurang Minako
    Det är svårt att beskriva en obeskrivligt god måltid.
    Råvaror av högsta kvalité vid varje besök och helt klart en ny upplevelse när det gäller sushi.
  • Billy N
    Billy N skrev om Restaurang Minako
    Super trevlig personal och utmärkt mat. Sushin är nått av det bästa jag ätit, vackert upplagt och presenterat. Och jag gillar att det är stor variation och olika fiskar att välja på.
    Alltid lika spännande, roligt och inte minst gott att välja kockens val!
    Positiv på alla punkter!
    Minako sushi stockholm är ett måste!
  • Isak C
    Isak C skrev om Restaurang Minako
    Stockholms bästa sushi restaurang om inte landets bästa !! 🍣
  • Mandy A
    Mandy A skrev om Restaurang Minako
    Bästa maten som finns!!!!!
    Utan tvekan!
  • Fadi D
    Fadi D skrev om Restaurang Minako
    Bästa sushi Restaurang Minako Sushi
    Restaurang Minako, Katarina U, Fadi D gillar detta
  • Anna J
    Anna J skrev om Restaurang Minako
    Jag åt den vegetariska sushin som var super god. Jag tror aldrig jag ätit något godare.. 😊
  • Elin L
    Elin L skrev om Restaurang Minako
    Trevlig personal och otroligt god mat!
    Sushin smakar helt fantastiskt och smälter i munnen.

Västmannagatan 48, 113 25 Stockholm