Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Raw Sushi & Grill

Raw Sushi & Grill

Rörstrandsgatan 9, 113 40 Stockholm — Visa karta

Norra Agnegatan 39, 11229, STOCKHOLM
Tabbouli Kungsholmen
Lotty L:
God mat och fantastiskt trevlig och kunnig servitör!

Restauranger nära Raw Sushi & Grill:

Vanadisplan 1, STOCKHOLM
Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform el... Läs mer ›
Husse S:
Har länge tänkt att åka förbi detta ställe men äntligen lyckats få tid för ett. Vissa saker värdesätter man lite extra vid ett restaurangbes...

Odengatan 85, Stockholm
Ett stenkast från Odenplan erbjuds god mat och fräscha drinkar i en njutbar atmo... Läs mer ›
Kerstin S:
Bra bemötande och god mat men det var länge sedan vi åt hos BankOmat.

Dalagatan 28, STOCKHOLM
På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och cater... Läs mer ›
Jan S:
Mycket trevlig middag. Maten var bra, service/personalen var utmärkt och miljön i restaurangen var var lugn och gemytlig.

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
Välkommen till 39wäst! En oas på Kungsholmen där du kan avnjuta mat gjord på de ... Läs mer ›
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Läs vad 20 kunder tycker om Raw Sushi & Grill

• Mila K
    Mila K skrev om Raw Sushi & Grill
    Magiska makis! Testa alla varianter och du kommer inte bli besviken! Härligt ställe i hjärtat av Birkastan - perfekt för AW:en, kompisgänget eller dejten. Får man inte plats inomhus så sätt er vid brasan (funkar även när det är kallt) och glöm inte att beställa en efterrätt!
  • Pontus L
    Pontus L skrev om Raw Sushi & Grill
    Ont om platser och något högt pris men mycket god sushi
  • Ida A
    Ida A skrev om Raw Sushi & Grill
    Har bara ätit deras lunch.
    Det va lite ont om plats men jätte gott!
    Jakob J gillar detta
  • Joakim I
    Joakim I skrev om Raw Sushi & Grill
    Bra service, fräsch lokal... Jag beställde "sushi kockens val" och jag tycker att den var helt okej, inget speciellt på tallriken men det smakade bra. Alldeles för dyrt.
  • Björn W
    Björn W skrev om Raw Sushi & Grill
    Riktigt trevlig service, hög kvalitet på maten och snyggt ställe.
    Prismässigt är det lite åt det dyrare hållet, men jag tycker nog att man kan betrakta det som prisvärt.
  • Anders N
    Anders N skrev om Raw Sushi & Grill
    Alltid bra kvalité! Bra service och prisvärt!
  • Sara S
    Sara S skrev om Raw Sushi & Grill
    Raw Sushi & Grill har fantastiskt god sushi och deras dumplings är exceptionellt goda. Helt ok priser, schysst uteservering och trevlig personal.
    Jakob J gillar detta
  • G
    G skrev om Raw Sushi & Grill
    great food, fresh sushi and reasonable prices
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Raw Sushi & Grill
    Raw Sushi & Grill motsvarade tyvärr inte mina förväntingar som var höga! Kan inte jämföras med Stockholms bättre sushiställen vilket jag hade hört att restaurangen skulle göra! Min pojkvän åt något slags kött och var nöjd efter besöket.
    Nikke L gillar detta
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Raw Sushi & Grill
    Var här med flickvännen och måste säga att jag vart positivt överraskad. Schysst atmosfär trevlig personal! Tjejen tyckte sushin var sådär om man jämför med Kungsholmen. Jag tog köttspätten eftersom jag inte äter fisk och tyckte det var fantastiskt gott. Rekommenderas starkt!
  • Maria L
    Maria L skrev om Raw Sushi & Grill
    underbar sushi! Rekommenderas. Värt priset.
  • hazard s
    hazard s skrev om Raw Sushi & Grill
    Mycket god sushi!
  • Anna O
    Anna O skrev om Raw Sushi & Grill
    Gott med kvalitet. Lite dyrare men det kan det vara värt. Servicen okej.
  • Robert M
    Robert M skrev om Raw Sushi & Grill
    Glad att närmsta sushihaket också är en av stans bästa japanska restauranger! Grill-rätterna rekommenderas varmt!
  • Jens H
    Jens H skrev om Raw Sushi & Grill
    Stockholms bästa sushi? Har endast provat sushin här, men den är väldigt god! Rekommenderas! Kan vara smart att boka bord, då det väldigt ofta är fullt.
  • Martin O
    Martin O skrev om Raw Sushi & Grill
    Inta bara sushin som har bra kvalité!
  • Emilia K
    Emilia K skrev om Raw Sushi & Grill
    Grymt god sushi. Bästa jag käkat!
  • Kim B
    Kim B skrev om Raw Sushi & Grill
    Enkel, men på ngt sätt stilren miljö.

Maten är grym, framförallt laxen... =)Dom vet hur man gör kulinariska upplevelser till hyfsade priser, för de flesta plånböcker.

Dock så faller de tyvärr på den personliga servicen, de gånger som jag har varit där. Jag har då upplevt att man verkar vara lite för "fin i kanten attityd /-snorkig". Ett annat minus är det är så begränsat med sittplatser, men man kan ju inte få allt.

Framförallt så är helhetsintrycket tillräckligt för mig, eftersom jag återkommer för maten skull i första hand!
  • Annika T
    Annika T skrev om Raw Sushi & Grill
    Trevlig uteservering, synd att killen som jobbade där verkar vara lite handfallen (servitrisen) att han inte kunde ordna att jag och mitt sällskap på 3 pers kunde få sitta ute fast det fanns plats? Men men restaurangen e rätt så snygg servitriserna var trevliga har inte testat deras sushi, beställde deras kyckling med chili som var fantastisk till en början tills jag fick en senig bit ( är lite känslig ) kunde jag knappt äta. Men deras miso soppa var den grymmaste jag någonsin har provat på så jag har en skänsla av att deras sushi kan vara grym, får gå tillbaka helt enkelt!
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Raw Sushi & Grill
    Restaurang Raw är mycket trevligt, avskalad inredning med kanske lite för få platser. Snygga färger och en bra atmosfär. Menyn är även den ganska enkel och bjuder på många härliga överraskningar. Favoriten har blivit deras lätt friterade laxrätt, Kimchee? ngt i den stilen. Riktigt gott.
    Tobias H gillar detta

Rörstrandsgatan 9, 113 40 Stockholm