Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Raw Sushi & Grill

Raw Sushi & Grill

Rörstrandsgatan 9, 113 40 Stockholm — Visa karta

Läs vad 21 kunder tycker om Raw Sushi & Grill

• Elsa C
    Elsa C skrev om Raw Sushi & Grill
    Supergod mat och mkt prisvärt. Absoluta favorit restaurangen. Läs mer
  • Mila K
    Mila K skrev om Raw Sushi & Grill
    Magiska makis! Testa alla varianter och du kommer inte bli besviken! Härligt ställe i hjärtat av Birkastan - perfekt för AW:en, kompisgänget eller dejten. Får man inte plats inomhus så sätt er vid brasan (funkar även när det är kallt) och glöm inte att beställa en efterrätt! Läs mer
  • Pontus L
    Pontus L skrev om Raw Sushi & Grill
    Ont om platser och något högt pris men mycket god sushi Läs mer
  • Ida A
    Ida A skrev om Raw Sushi & Grill
    Har bara ätit deras lunch.
    Det va lite ont om plats men jätte gott! Läs mer
    Jakob J gillar detta
  • Joakim I
    Joakim I skrev om Raw Sushi & Grill
    Bra service, fräsch lokal... Jag beställde "sushi kockens val" och jag tycker att den var helt okej, inget speciellt på tallriken men det smakade bra. Alldeles för dyrt. Läs mer
  • Björn W
    Björn W skrev om Raw Sushi & Grill
    Riktigt trevlig service, hög kvalitet på maten och snyggt ställe.
    Prismässigt är det lite åt det dyrare hållet, men jag tycker nog att man kan betrakta det som prisvärt. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Raw Sushi & Grill
    Alltid bra kvalité! Bra service och prisvärt! Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Raw Sushi & Grill
    Raw Sushi & Grill har fantastiskt god sushi och deras dumplings är exceptionellt goda. Helt ok priser, schysst uteservering och trevlig personal. Läs mer
    Jakob J gillar detta
  • G
    G skrev om Raw Sushi & Grill
    great food, fresh sushi and reasonable prices Läs mer
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Raw Sushi & Grill
    Raw Sushi & Grill motsvarade tyvärr inte mina förväntingar som var höga! Kan inte jämföras med Stockholms bättre sushiställen vilket jag hade hört att restaurangen skulle göra! Min pojkvän åt något slags kött och var nöjd efter besöket. Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Raw Sushi & Grill
    Var här med flickvännen och måste säga att jag vart positivt överraskad. Schysst atmosfär trevlig personal! Tjejen tyckte sushin var sådär om man jämför med Kungsholmen. Jag tog köttspätten eftersom jag inte äter fisk och tyckte det var fantastiskt gott. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Raw Sushi & Grill
    underbar sushi! Rekommenderas. Värt priset. Läs mer
  • hazard s
    hazard s skrev om Raw Sushi & Grill
    Mycket god sushi! Läs mer
  • Anna O
    Anna O skrev om Raw Sushi & Grill
    Gott med kvalitet. Lite dyrare men det kan det vara värt. Servicen okej. Läs mer
  • Robert M
    Robert M skrev om Raw Sushi & Grill
    Glad att närmsta sushihaket också är en av stans bästa japanska restauranger! Grill-rätterna rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jens H
    Jens H skrev om Raw Sushi & Grill
    Stockholms bästa sushi? Har endast provat sushin här, men den är väldigt god! Rekommenderas! Kan vara smart att boka bord, då det väldigt ofta är fullt. Läs mer
  • Martin O
    Martin O skrev om Raw Sushi & Grill
    Inta bara sushin som har bra kvalité! Läs mer
  • Emilia K
    Emilia K skrev om Raw Sushi & Grill
    Grymt god sushi. Bästa jag käkat! Läs mer
  • Kim B
    Kim B skrev om Raw Sushi & Grill
    Enkel, men på ngt sätt stilren miljö.

Maten är grym, framförallt laxen... =)Dom vet hur man gör kulinariska upplevelser till hyfsade priser, för de flesta plånböcker.

Dock så faller de tyvärr på den personliga servicen, de gånger som jag har varit där. Jag har då upplevt att man verkar vara lite för "fin i kanten attityd /-snorkig". Ett annat minus är det är så begränsat med sittplatser, men man kan ju inte få allt.

Framförallt så är helhetsintrycket tillräckligt för mig, eftersom jag återkommer för maten skull i första hand! Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Raw Sushi & Grill
    Trevlig uteservering, synd att killen som jobbade där verkar vara lite handfallen (servitrisen) att han inte kunde ordna att jag och mitt sällskap på 3 pers kunde få sitta ute fast det fanns plats? Men men restaurangen e rätt så snygg servitriserna var trevliga har inte testat deras sushi, beställde deras kyckling med chili som var fantastisk till en början tills jag fick en senig bit ( är lite känslig ) kunde jag knappt äta. Men deras miso soppa var den grymmaste jag någonsin har provat på så jag har en skänsla av att deras sushi kan vara grym, får gå tillbaka helt enkelt! Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Raw Sushi & Grill
    Restaurang Raw är mycket trevligt, avskalad inredning med kanske lite för få platser. Snygga färger och en bra atmosfär. Menyn är även den ganska enkel och bjuder på många härliga överraskningar. Favoriten har blivit deras lätt friterade laxrätt, Kimchee? ngt i den stilen. Riktigt gott. Läs mer
    Tobias H gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Regeringsgatan 70, 11139, Stockholm