Raw Sushi & Grill

4.0

21 omdömen om Raw Sushi & Grill

Elsa C
Skrev om Raw Sushi & Grill

Supergod mat och mkt prisvärt. Absoluta favorit restaurangen.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4135 omdömen 4.0 av 4135 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Mila K
Skrev om Raw Sushi & Grill

Magiska makis! Testa alla varianter och du kommer inte bli besviken! Härligt ställe i hjärtat av Birkastan - perfekt för AW:en, kompisgänget eller dejten. Får man inte plats inomhus så sätt er vid brasan (funkar även när det är kallt) och glöm inte att beställa en efterrätt!

Pontus L
Skrev om Raw Sushi & Grill

Ont om platser och något högt pris men mycket god sushi

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Ida A
Skrev om Raw Sushi & Grill

Har bara ätit deras lunch. Det va lite ont om plats men jätte gott!

Jakob D gillar detta
Joakim I
Skrev om Raw Sushi & Grill

Bra service, fräsch lokal... Jag beställde "sushi kockens val" och jag tycker att den var helt okej, inget speciellt på tallriken men det smakade bra. Alldeles för dyrt.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Björn W
Skrev om Raw Sushi & Grill

Riktigt trevlig service, hög kvalitet på maten och snyggt ställe. Prismässigt är det lite åt det dyrare hållet, men jag tycker nog att man kan betrakta det som prisvärt.

Anders N
Skrev om Raw Sushi & Grill

Alltid bra kvalité! Bra service och prisvärt!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Sara S
Skrev om Raw Sushi & Grill

Raw Sushi & Grill har fantastiskt god sushi och deras dumplings är exceptionellt goda. Helt ok priser, schysst uteservering och trevlig personal.

Jakob D gillar detta
G
Skrev om Raw Sushi & Grill

great food, fresh sushi and reasonable prices

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4106 omdömen 4.0 av 4106 omdömen

Jessica I Jessica I
AMANDA F
Skrev om Raw Sushi & Grill

Raw Sushi & Grill motsvarade tyvärr inte mina förväntingar som var höga! Kan inte jämföras med Stockholms bättre sushiställen vilket jag hade hört att restaurangen skulle göra! Min pojkvän åt något slags kött och var nöjd efter besöket.

Nikke L gillar detta
Jakob D
Skrev om Raw Sushi & Grill

Var här med flickvännen och måste säga att jag vart positivt överraskad. Schysst atmosfär trevlig personal! Tjejen tyckte sushin var sådär om man jämför med Kungsholmen. Jag tog köttspätten eftersom jag inte äter fisk och tyckte det var fantastiskt gott. Rekommenderas starkt!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Maria L
Skrev om Raw Sushi & Grill

underbar sushi! Rekommenderas. Värt priset.

hazard s

Mycket god sushi!

Anna O
Skrev om Raw Sushi & Grill

Gott med kvalitet. Lite dyrare men det kan det vara värt. Servicen okej.

Robert M
Skrev om Raw Sushi & Grill

Glad att närmsta sushihaket också är en av stans bästa japanska restauranger! Grill-rätterna rekommenderas varmt!

Jens H
Skrev om Raw Sushi & Grill

Stockholms bästa sushi? Har endast provat sushin här, men den är väldigt god! Rekommenderas! Kan vara smart att boka bord, då det väldigt ofta är fullt.

Martin O
Skrev om Raw Sushi & Grill

Inta bara sushin som har bra kvalité!

Emilia K
Skrev om Raw Sushi & Grill

Grymt god sushi. Bästa jag käkat!

Kim B
Skrev om Raw Sushi & Grill

Enkel, men på ngt sätt stilren miljö. Maten är grym, framförallt laxen... =)Dom vet hur man gör kulinariska upplevelser till hyfsade priser, för de flesta plånböcker. Dock så faller de tyvärr på den personliga servicen, de gånger som jag har varit där. Jag har då upplevt att man verkar vara lite för "fin i kanten attityd /-snorkig". Ett annat minus är det är så begränsat med sittplatser, men man kan ju inte få allt. Framförallt så är helhetsintrycket tillräckligt för mig, eftersom jag återkommer för maten skull i första hand!

Annika T
Skrev om Raw Sushi & Grill

Trevlig uteservering, synd att killen som jobbade där verkar vara lite handfallen (servitrisen) att han inte kunde ordna att jag och mitt sällskap på 3 pers kunde få sitta ute fast det fanns plats? Men men restaurangen e rätt så snygg servitriserna var trevliga har inte testat deras sushi, beställde deras kyckling med chili som var fantastisk till en början tills jag fick en senig bit ( är lite känslig ) kunde jag knappt äta. Men deras miso soppa var den grymmaste jag någonsin har provat på så jag har en skänsla av att deras sushi kan vara grym, får gå tillbaka helt enkelt!

Tobias B
Skrev om Raw Sushi & Grill

Restaurang Raw är mycket trevligt, avskalad inredning med kanske lite för få platser. Snygga färger och en bra atmosfär. Menyn är även den ganska enkel och bjuder på många härliga överraskningar. Favoriten har blivit deras lätt friterade laxrätt, Kimchee? ngt i den stilen. Riktigt gott.

Tobias H gillar detta