Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Restaurang Arirang HB

Restaurang Arirang HB

Luntmakargatan 65, 113 58 Stockholm — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Restaurang Arirang HB

• Jakob J
    Jakob J skrev om Restaurang Arirang HB
    Wow! Jag har helt missat hypen kring denna restaurang som har funnits i Stockholm sen 70-talet. Men igår var det premiär för mig på Arirang och jag måste säga att det var riktigt bra.

Började med Oxsvampsoppan och Kimchi till förrätt och fortsatte senare med Bulgogin.
    Riktigt gott och helt i min smak. Läs mer
    Nikola T, Cajsa J, Noel H gillar detta
  • Pavas M
    Pavas M skrev om Restaurang Arirang HB
    Har enbart köpt med mig deras bulgogi. Den är riktigt god och extremt prisvärd. En bra uppgradering på yakiniku! Läs mer
  • Sara S
    Suzanne F skrev om Restaurang Arirang HB
    Så trevlig personal samt underbart god BIBIMBAP!! Klart värd ett besök! Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Restaurang Arirang HB
    En härlig kollega tipsade mig om Restaurang Arirang. Vi gick dit tillsammans för att få äta deras berömda Bimbimbap. Snabb service med okonstlat bemötande. Maten på bordet inom fem minuter. Kanske i dyraste laget men helt klart värt ett besök lite då och då. Testa Arirang om du vill smaka på det koreanska köket :) Läs mer
    Nikola T, Torbjörn J gillar detta
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Restaurang Arirang HB
    Fantastiskt bra Koreanskt kök mitt i vår vackra hufvudstad. Om jag bara fick välja en maträtt att äta resten av mitt liv så skulle det bli vegetarisk Bibimbap och Kimchi på Arrirang. Vid lunchtid ska du vara här tidigt (11.15) om du vill slippa köa i 20 minuter för en plats. (ps. Kan rekommendera att du beställer två ägg till Bibimbap:en =) d.s) Läs mer
  • Leif
    Leif skrev om Restaurang Arirang HB
    Mycket bra koreansk restaurang. Stort plus för att de var en av få som hade rökfritt redan före förbudet, vilket gjort att jag gått där så ofta jag kan. Nyligen var jag där med en grupp gröngölingar vad gäller koreansk mat och jag rekommenderade förstås Arirangs Bibimbap. Alla tyckte det var jättegott och var imponerade av hur stora portionerna var. Jag beställde ett par skålar med kim chi till sällskapet, men jag fick äta upp det själv. Det gjorde mig mycket glad! Läs mer
  • Leon
    Leon skrev om Restaurang Arirang HB
    Koreansk mat är som en skön blandning av det japanskt fräscha och det kinesiskt tillagade och Arirang är förmodligen en av stans bästa koreaner. Restaurangens Bibimbap, skivad biff med koreansk BBQ-sås som serveras med ris och ägg, rekommenderas varmt, likaså deras kryddiga Kim Chi-sallad. Inredningen, i synnerhet entrén, påminner om ett asiatiskt businesshotell och det gäller också servicen som är väldigt professionell. Klientelet består till stor del av reklamfolk. Bordsbokning rekommenderas till lunch då folk står i kö för bord. Läs mer
    Leif gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Anneli B Anneli B tycker:
“Bra bemötande till vår stora g...” Läs mer

Stora Nygatan 41-43, 11127, Stockholm