La Taberna

Norrtullsgatan 59, 113 45 Stockholm — Visa karta

Här på La Taberna hittar du en spansk och familjär restaurang och bar. Vi serverar lunch, à la carte, tapas och spanskinspirerande varmrätter med allt mellan kött, fisk och skaldjur. I vår mysiga tapas bar (bakfickan) serverar vi även en variation av goda pinchos till ett stort utbud av drycker bla. smarrig sangria och självklart alkoholfria alternativ!

Vill du äta en riktigt god Paella? då ska du förboka och det gäller minst 4 personer upp till 20 sittandes i restaurangen, går även att beställa catering där kocken lagar paella på plats och då är antalet upp till 100 personer.

Vill du boka bord för ett större sällskap? Det är fullt möjligt hos oss. Vi har plats för många gäster, erbjuder abonnerade företagsluncher och du kan även boka catering. Vi serverar även lunch måndag-lördag klockan 10.00-14.00. Varmt välkommen!!

Läs vad 117 kunder tycker om La Taberna

• Tiger T
    Tiger T skrev om La Taberna
    God mat, men vädligt små portioner, brukar bli mätt på 4 tapas på andra ställen, här var det knapp en som en förrät.
    Supertrevlig personal, dock högljudd lokal. Läs mer
  • Jennifer H skrev om La Taberna
    La Taberna levererar utmärkt service och en fantastisk matupplevelse. Jag blir lika nöjd varje gång! Jag kan starkt rekommendera La Taberna både för middag eller aw. Läs mer
  • Marie G skrev om La Taberna
    Mycket gott, men tyvärr stördes vi av ett högljutt sällskap. Läs mer
  • Cecilia S skrev om La Taberna
    Vet inte vad taberna är för ngt så kan inte ge betyg. Läs mer
  • Emelie H skrev om La Taberna
    Mycket god mat och framför allt fantastisk service av vår servitör. Jag var gravid och han tyckte nog lite synd om mig som inte kunde dricka så vackra drinkar som mina vänner och kom in med mitt mineralvatten i ett fint glas som var dekorerat med frukt och annat som övriga drinkar. Så fint tänkt och man uppskattar verkligen det där lilla extra. Läs mer
  • Susanna R skrev om La Taberna
    Mysig lokal. Supertrevlig personal. Goda drinkar. Ojämn mat tyvärr. Tog ett gäng smårätter att dela på och vissa var helt magiska medan vissa var "meh". Läs mer
  • Åsa J skrev om La Taberna
    God mat och bra sevice.....................
    .......................... Läs mer
  • Thomas E skrev om La Taberna
    Trevlig restaurang med god mat går gärna tillbaka alla var nöjda Läs mer
  • Madeleine S skrev om La Taberna
    En favorit! Stockholms bästa tapas. Servicen är fantastisk! Läs mer
  • Sophia A skrev om La Taberna
    God mat, mysig atmosfär. Det som kunde vara ett utvecklingsområde är servicen då den har blivit sämre Läs mer
  • Madeleine L skrev om La Taberna
    Fin service, god mat. Skulle gärna gå dit igen. Läs mer
  • Sofia S skrev om La Taberna
    Ingen topp restaurang, kändes som lite trött personal och Maten var sådär. Bokade då dem hade ett superbra erbjudande så det var bra pris. Läs mer
  • Sara L skrev om La Taberna
    La Taberna är en mysig tapasrestaurang med otroligt goda tapas! Personalen är trevlig, men servicen är lite långsam. Den mysiga lokalen och goda maten väger dock upp detta. Jag har besökt restaurangen flera gånger och kommer fortsätta med det i framtiden. Läs mer
  • Emilie R skrev om La Taberna
    bra service och god mat! Enkel middag med trevlig automosfär. Läs mer
  • Maria N skrev om La Taberna
    I went to la taberna for dinner. I wasn’t really happy with the service and the food. Läs mer
  • Frida K skrev om La Taberna
    Vi bokade via thefork där det stod att vi skulle få 50% rabatt på maten. Vi dubbelkollade med servitören när vi beställde och frågade om erbjudandet gällde vilket han sa att det gjorde. Men när vi skulle betala så ingick ingen rabatt och servitören sa att han inte kunde se vår bokning. Det sänkte tyvärr vår upplevelse av restaurangbesöket. Synd då maten var väldigt god! Läs mer
  • Ingeborg W skrev om La Taberna
    Mycket trevlig personl och goda Tapas. Läs mer
  • Erik E skrev om La Taberna
    Mycket trevlig kvarterskrog. Bra mat och mysig atmosfär. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Osvaldo L skrev om La Taberna
    Muy buen lugar, muy agradable, acogedor y buena comida!! Läs mer
  • Jan W skrev om La Taberna
    Bra mat i mysig miljö och till rimliga priser. Bra service o trevlig personal. Läs mer
  • Frida J skrev om La Taberna
    Bra & god mat. Service. Var även den bra. Kan rekommendera denna resturang 👍 Läs mer
  • Jade A skrev om La Taberna
    Mysigt ställe som passar de flesta. Besökte La Taberna med familjen och åt en utsökt tapasmiddag. Bra service och trevlig personal. Läs mer
  • Peter E skrev om La Taberna
    Vi var ett sällskap på 5 personer och valde att äta en massa smårätter. Alla var nöjda med maten och bemötande av personalen. Det var andra gången jag var där och det kommer definitivt att bli flera gånger. Tack! Läs mer
  • Patric I skrev om La Taberna
    Trevlig personal och riktigt goda Tapas!!! Läs mer
  • Aleksei V
    Aleksei V skrev om La Taberna
    God mat, trevlig armösfär, lite länge väntade ordern.
    Tack. Läs mer
  • Pia D skrev om La Taberna
    Mycket bra bemötande.
    Excellent mat. Läs mer
  • Natalie P skrev om La Taberna
    Kombinationen av god tapas och en fantastisk trevlig personal gör detta ställe till en utmärkt resturang! Läs mer
  • Malin A skrev om La Taberna
    Fantastik mat och trevlig personal, kan varmt rekommendera La Taberna! Jag kommer definitivt äta där fler gånger 😍 Läs mer
  • Eva T skrev om La Taberna
    Trevligt bemötande lagom uppmärksamhet inga störande väntetider flera goda rätter men inget jättegott för mig trevligt ställe/kvartersläge trea för maten fyra övrigt Läs mer
  • Vincent D skrev om La Taberna
    Mysig och trevlig restaurang som jag varmt kan rekommendera. Trevlig personal med koll på beställningarna och när vi frågade om rekommendationer så var dom supergoda. Fungerar utmärkt för en mysig dejt, men också om man bara vill äta gott! Läs mer
  • Kim B skrev om La Taberna
    Fantastisk mat och väldigt trevlig personal! Läs mer
  • Inger W skrev om La Taberna
    En fantastisk god familjemiddag. Trevlig miljö och proffsigt bemötande av personalen. Mycket god mat. Läs mer
  • Gustav B skrev om La Taberna
    Väldigt prisvärt med the Fork-rabatten, trevlig atmosfär, bra service. Läs mer
  • Boo H skrev om La Taberna
    Bra service och priser. Alla maträtter var vällagade och smakade utmärkt. Läs mer
  • Rebecka G skrev om La Taberna
    Besökte La Taberna eftersom jag fått ett erbjudande via The Fork. Mycket goda tapas, mysig miljö och bra service. Läs mer
  • Magnus T skrev om La Taberna
    Lite ojämn nivå på rätterna. Men bra portionsstorlek på Patatas bravas. Läs mer
  • Siv C skrev om La Taberna
    Positivt intryck från början till slut! Läs mer
  • Marianne H skrev om La Taberna
    Mycket trevlig restaurang med goda tapas och bra service. Läs mer
  • Anita O skrev om La Taberna
    Personalen var hela tiden uppmärksam på oss när vi ville fråga eller beställa.De bjöd på det där lilla extra bemötandet dvs kollade hela tiden om allt var bra.
    Väldigt stort urval på menyn o det vi beställde var riktigt gott./Anita Läs mer
  • Erik Z skrev om La Taberna
    Mycket trevlig restaurang. God mat och trevlig personal. Läs mer
  • Kärstin H skrev om La Taberna
    La Taberna är en trevlig krog med fantastisk, spansk mat och tillmötesgående och vänlig personal. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ayam D skrev om La Taberna
    Bra bemötande , trevlig personal. God mat och mysig miljö! Läs mer
  • Helen S skrev om La Taberna
    Det var en bra upplevelse. God mat och gott sällskap. Läs mer
  • 2017-11-21

Lennart K skrev om La Taberna
    Vi gick till denna restaurang då jag läst att maten var bra och priserna ok (the fork). Mysig inredning var det, trevlig personal... Tapasrätterna på menyn såg bra ut. Vi blev därför mycket förvånade då de rätter vi beställt in, 6 st olika tapas, inte smakade någpt speciellt. Tapas brukar vara riktigt gott, ha tydliga smaker. Vi har ätit på flera tapasställen men detta var en besvikelse. Jag hade personligen skämts om jag serverat så oinspirerad och intetsägande mat till mina vänner. Hade vi otur? Var kocken sjuk? Kommer inte att gå dit igen, tyvärr.... Lennart & Therese. Läs mer
  • Elin V skrev om La Taberna
    Mycket trevlig personal och bra service. Maten var ok. Inte den bästa tapas jag ätit men den får godkänt. Läs mer
  • Eugenio P skrev om La Taberna
    Underbar. Läs mer
  • Thomas G skrev om La Taberna
    Mycket trevligt och mysigt bra service och trevlig personal Läs mer
  • Jennie O skrev om La Taberna
    God mat, bra service och mysig stämning. Personalen var trevlig och såg till att en var nöjd under besöket. Läs mer
  • Rana T skrev om La Taberna
    Jätte god mat,stora portioner, och bra stämning Läs mer
  • Charlotta E skrev om La Taberna
    Bra service god mat trevlig lokala o inredning Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Marita F Marita F tycker: