Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Restaurang BankOmat Odenplan

Restaurang BankOmat Odenplan

Odengatan 85, 113 22 Stockholm — Visa karta

BankOmat, med vårt strålande läge intill Odenplan i centrala Stockholm, har blivit en populär kvarterskrog och tillhåll för såväl stamgäster som turister. Vi har en lunchmeny som uppdateras varje vecka och en väl inarbetad á la carte-meny. Hos oss får besöket gärna resultera i en lång och sen kväll, på helgerna serverar vi full meny fram till midnatt! Vår brunch är väldigt prisvärd och populär, vi vågar lova att du inte blir besviken på vare sig utbudet eller upplevelsen. Vi har samarbeten med Intimateatern och Rustic Living för ett ökat helhetskoncept. Låt oss göra er kväll fulländad!

Läs vad 229 kunder tycker om Restaurang BankOmat Odenplan

• Kerstin S
    Kerstin S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Bra bemötande och god mat men det var länge sedan vi åt hos BankOmat.
  • Sue M
    Sue M skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Toast Skagen har för mycket tjock majonäsig sås. Mindre såsmängd, något tunnare och friskare smak med mindre mängd majonäs.

Maten har varit kall några gånger då den kommit in.

Drar från dörrar när det är kallt

POSITIVT: God mat, bra och trevlig service. Bra att det är låg och lugn musik och stundtals ingen musik alls - man går ju oftast ut för att träffa vänner och prata med utan att överröstas....
  • Samuel S
    Samuel S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Bra mat, mysig stämning. Lite trångt kring vissa bord
  • Stanislaw R
    Stanislaw R skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Hej! Har besökt er restaurang bara 1 gång för ett bra tag sen. Maten var tyvärr inte god och trots ett till synes bra erbjudande via bookatable var det inte prisvärt heller.
    Min sambo besökte er restaurang 3 ggr ganska nyligen (i smb m konferens, då hon inte hade ngt val) och kunde konstatera, att det dessvärre inte blivit ett dugg bättre,
    snarare tvärtom.
    Dags att byta kock el koncept??? Sorry!
  • Helena S
    Helena S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Hej
    Bra kötträtter och mycket trevlig personal.
  • Maritha S
    Maritha S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Var där i våras går inte dit igen då urbudet är stort runt omkring. Urdålig service en
    ung tjej nonchalerade oss två helt, det kom in några yngre killar efter oss dom fick
    hjälp direkt. Vi blev visade var vi kunde sitta och satt 15-20 min utan att ens få en meny, så vi gick därifrån.
  • Helena W
    Helena W skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Nu är det ett tag sen jag var där. Mycket nöjd vid tidigare besök. God mat och trevlig personal.
  • Els-mari U
    Els-mari U skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Toppen, tycker jag god mat å bra service
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Oftast väldigt trevligt och god mat.
    Någon enstaka gång har hamburgaren varit lite överstekt.
    Annars är vi nästan alltid nöjda.
    Dock är namnet "Bankomat" lite tråkigt och ohippt.
    Men det irrelevant. :)
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Trevlig restaurang med bra mat till rimliga priser!
  • Pernilla R
    Pernilla R skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Jag var på denna restaurang för c a fem år sedan så lite förvånad att bli utvald att ge en bedömning.
  • Jennie W
    Jennie W skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    God mat och trevlig lokal. Rekommenderas!
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Maten bra och servicen likaså. Men det var flera år sedan jag var där. Minns speciellt att det var trevlig personal
  • Gustaf R
    Gustaf R skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Trevligt, men inget speciellt. Klassiskt brunchutbud
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Åt brunch hos dem, bra stämning o superbra mat! Har rekommenderat till vänner
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Har bara varit där en gång. Maten var ok men snålt tilltagen. Därför inget återbesök.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Helt ok mat, inte sååå prisvärt på kvällen men AW/lunch är värt.
  • Catharina P
    Catharina P skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Det var ett tag sedan jag var där så jag har svårt att komma ihåg detaljer.
  • Annika W
    Annika W skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Då det var evigheter sedan jag var på BankOmat så kan jag tyvärr inte ge något omdöme.
  • Peter R
    Peter R skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Bra prsivärd mat och god service.
    Väl hög volym på musiken vilket gjorde det mycket svårt att höra vad mina vänner sa.
  • Helen S
    Helen S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Har inte varit på restaurangen på flera år. Jag har svårt att ge omdöme utifrån det.
    Mvh Helen
  • Ingalill W
    Ingalill W skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Trevligt bemötande och god mat.
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Goda luncher och trevlig personal!
  • Marcia W
    Marcia W skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Trevlig lokal, jätte trevlig personal och god mat.
  • Elin W
    Elin W skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Besökte Restaurang BankOmat en helg för att testa deras brunch.
    Trevlig personal och god mat. Helt ok utbud men hade kunnat finnas lite mer att välja på för det priset.
  • Matilda P
    Matilda P skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Fantastiskt bra mat. Brunchen är väldigt varierad och vällagad. Dessutom får man mycket för pengarna. Supergott och mycket trevlig personal.
  • Anna S
    Anna S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Bra, trevlig personal, god mat.
  • Paula S
    Paula S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Fantastisk god brunch och trevlig service!
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Var hos er i söndags ca kl 14.30.vi var ett sällskap på 10 personer. Vi tog lite förfriskningar innan teaterbesök. Jag tog en Coca-Cola Cola. Satt utanför vid ett bord och dör fanns en stol med 3 ben. Tyvärr dråsade jag i backen och slog bakhuvudet i. Ta bort stolen.Livsfarligt
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Jag besökte restaurangen med familjen då ett överförfriskat gäng kom in. De störde samtliga gäster men tilläts ändå att beställa mat och mer alkohol. Vi och flera med oss betalade och gick. Så aldrig mer Bankomat.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Trevlig service och god vällagad mat. Extra plus till orginell och god drink från baren
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Blev magsjuk efter att ha ätit middag på restaurangen.
  • Robert V
    Robert V skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Nu var det ett tag sedan jag besökte Bankomat, men på det hela en bra restaurang. Bra proportion på rätterna. Dock, servicen haltade när vi ett sällskap på fem personer. Det är väl det enda jag kan klaga på ...
  • Peter W
    Peter W skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Inget särskilt speciellt. Seg köttbit, kunde inte fixa drinken jag ville ha...nej tack. För den summan förväntar jag mig mer. Inget återbesök.
  • Stefan U
    Stefan U skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Bra mat och bra service. Stort utbud och har bra kött.
  • Marie V
    Marie V skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Har varit här en gång 2013 och minns inte annat än att det var gott och trevligt. Vi satt ute och hade hund med oss. Bokade via booking.com och det funkade bra.
  • Agneta W
    Agneta W skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    När vi varit där har vi fått ett välkomnande bemötande. Vid något tillfälle har det dröjt innan vi blivit betjänade, men då har det varit mycket folk. Mat och dryck ahr alltid varit till belåtenhet.
  • Peter S
    Peter S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Det var längesedan vi var där. Jag var där med min personal och vi fick ett mycket personligt och bra bemötande. Bra service och bra mat. Vi har inte varit där igen men det beror mer på att vi försöker variera, då vi är inom "mat branchen"
  • Claes S
    Claes S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Vi blev väl mottagna och serverades god mat på ett trevligt sätt.
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Jättegod mat! Trevlig atmosfär.
  • Tina K
    Tina K skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Trevlig lokal med god mat. Personalen gav god service och bra läge på Odenplan i en gammal banklokal
  • Lori Ann R
    Lori Ann R skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Jätte trevlig personal, bra meny, bra service
  • Elizabeth R
    Elizabeth R skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    bra service, men tycker att ni ska öppna för lunch igen :)
  • Anna S
    Anna S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Låg kvalitet på maten, mindre trevlig personal. Mötte inte alls mina förväntningar.
  • Leif P
    Leif P skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Besökte restaurangen en fredagskväll och det var en något stökig miljö vid bardisken på entréplanet men i övre matsalen var det lugnare. Snabbt och bra bemötande av personalen. Maten och vinet gott och hygglig prisnivå. Bra början på en teaterkväll.
  • Josefine V
    Josefine V skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Super bra brunch! Kan jag varmt rekomener
    Trevlig personal
  • Lisbeth S
    Lisbeth S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Visst, jag kan svara MEN det är ca 2 år sedan jag besökte restaurant Bankomat. Som jag minns det var det jätte trevligt och mycket god mat och bra personal.
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    jag och mitt sällskap var där för något år sedan, både för brunch och middag men går inte dit igen. det var billiga råvaror, litet utbud och inte särskilt fräsch mat. personalen tror jag var helt ok, kommer inte ihåg mer än att jag är väldigt "onöjd" med maten.
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Trevlig betjäning, trist mat.
  • Giuseppe S
    Giuseppe S skrev om Restaurang BankOmat Odenplan
    Great food and great service. The staff is always kind and professional

Odengatan 85, 113 22 Stockholm