Itamae AB

Odengatan 62, 113 22 Stockholm — Visa karta

Nytorget 6, 11640, STOCKHOLM
Nytorget 6
Marja S:
Mycket trevlig personal och mycket god mat. Vi kan verkligen rekommendera er restaurant.

Restauranger nära Itamae AB:

Västmannagatan 48, Stockholm
Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Kara... Läs mer ›
Peder O:
Hej på er. Tveklöst Sveriges bästa sushirestaurang och troligen en av de bästa på vår glob. Den närmasta sushrestaurang jag kan komma på ä...

Odengatan 85, Stockholm
Ett stenkast från Odenplan erbjuds god mat och fräscha drinkar i en njutbar atmo... Läs mer ›
Kerstin S:
Bra bemötande och god mat men det var länge sedan vi åt hos BankOmat.

Dalagatan 28, STOCKHOLM
På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och cater... Läs mer ›
Jan S:
Mycket trevlig middag. Maten var bra, service/personalen var utmärkt och miljön i restaurangen var var lugn och gemytlig.

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Ellika S:
Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag ...

Läs vad 15 kunder tycker om Itamae AB

• Noel H
    Noel H skrev om Itamae AB
    Itamae har riktigt bra sushi och kan efter dagens besök även varmt rekommendera deras Bibimbap. Svag femma!
  • Anna B
    Anna B skrev om Itamae AB
    Grymt bra sushi! Vi äter här ofta och deras Hot Tuna roll är fantastisk! Rekommenderas varmt!
  • Shabnam G
    Shabnam G skrev om Itamae AB
    Bästa Sushin i stan!!!!! Jätte goda varmrätte har dem också, ångkokt lax eller deras Bim bim bap!
  • Pavas M
    Pavas M skrev om Itamae AB
    prisvärd o god lunch på härlig uteplats!
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Itamae AB
    Verkligen fantastiskt sushiställe!
    Kan variera LITE i kvalitet från gång till gång, men det är oftast en smakupplevelse! Prisvärt!

Den som inte har testat, ska bara göra det!
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Itamae AB
    Helt klart ett av Stockholms bästa sushiställen. Kvalificerar sig till topp tre listan i min bok.
  • Maja L
    Maja L skrev om Itamae AB
    Har ätit på Itamae Sushi vid ett par, tre tillfällen. Ganska bra med sittplatser, men dom hade gärna fått bjuda på filtar till uteserveringen en solig dag i september / oktober. Finns lite att önska inredningsmässigt, men sushin är god och maten serveras fort även under lunchrusningen.
  • Marko H
    Marko H skrev om Itamae AB
    Håller med Mats. Mycket bra. Lite tråkig lokal men så är väl alla Suchi ställen. Bra personal har dom dessutom.
  • Mats L
    Mats L skrev om Itamae AB
    Det här måste vara ett utav Stockholms bästa sushi-ställen
    och dessutom mycket prisvärt. Jag har även upplevt deras catering som var lysande.
  • Emilie K
    Emilie K skrev om Itamae AB
    Ett sushiställe som har gått från fantastiskt till mediokert. Personalen är inga muntergökar, men de är hjälpsamma och sköter sitt jobb snabbt. Sushin är tyvärr sämre än den varit innan. Ångkokta laxen dock mycket god.
  • Annika T
    Annika T skrev om Itamae AB
    När jag jobbade i Odenplan brukade jag och mina gammla kollegor handla mat på Itamae. Grymma goyiosa mmmm!!!! Allt e bra där :-)
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Itamae AB
    Grym sushi, lätt bäst i stan! Sen deras ångokta lax, mmmmmm. Fick reda på att den sås de har till (en thai majonnäs) har 3% fetthalt. Det känns omöjligt för smaken är så lång och härlig.
  • Camilla
    Camilla skrev om Itamae AB
    Itamae är en favorit bland sushi-ställena vid Odenplan. Sushin är god och fräsh med lagom stora bitar. De japanska rätterna är också de goda. Jag rekommenderar de färska sojabönorna, Edamame, som tillbehör till sushin. Lokalen är ljus och modern, med flera mysiga småbord på övervåningen. Personalen är artig och korrekt på alla sätt.
  • Nils v
    Nils v skrev om Itamae AB
    En väldigt bra sushirestaurang sett till maten - riktigt hög kvalitet med sushi som smälter i munnen. Avseende själva lokalen och inredningen finns mer att önska. Atmosfären är lite blek och det är ingen högre mysfaktor - dock fullt godkänd restaurang.
    Mikael S gillar detta
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Itamae AB
    Min absoluta favorit när det gäller Sushirestauranger i Stockholm. Testa också den ångkokta laxen med thaimajonnäs - grymt god!

Odengatan 62, 113 22 Stockholm