Itamae AB

Odengatan 62, 113 22 Stockholm — Visa karta

Läs vad 15 kunder tycker om Itamae AB

• Noel H
    Noel H skrev om Itamae AB
    Itamae har riktigt bra sushi och kan efter dagens besök även varmt rekommendera deras Bibimbap. Svag femma! Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Itamae AB
    Grymt bra sushi! Vi äter här ofta och deras Hot Tuna roll är fantastisk! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Shabnam G
    Shabnam G skrev om Itamae AB
    Bästa Sushin i stan!!!!! Jätte goda varmrätte har dem också, ångkokt lax eller deras Bim bim bap! Läs mer
  • Pavas M
    Pavas M skrev om Itamae AB
    prisvärd o god lunch på härlig uteplats! Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Itamae AB
    Verkligen fantastiskt sushiställe!
    Kan variera LITE i kvalitet från gång till gång, men det är oftast en smakupplevelse! Prisvärt!

Den som inte har testat, ska bara göra det! Läs mer
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Itamae AB
    Helt klart ett av Stockholms bästa sushiställen. Kvalificerar sig till topp tre listan i min bok. Läs mer
  • Maja L
    Maja L skrev om Itamae AB
    Har ätit på Itamae Sushi vid ett par, tre tillfällen. Ganska bra med sittplatser, men dom hade gärna fått bjuda på filtar till uteserveringen en solig dag i september / oktober. Finns lite att önska inredningsmässigt, men sushin är god och maten serveras fort även under lunchrusningen. Läs mer
  • Marko H
    Marko H skrev om Itamae AB
    Håller med Mats. Mycket bra. Lite tråkig lokal men så är väl alla Suchi ställen. Bra personal har dom dessutom. Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Itamae AB
    Det här måste vara ett utav Stockholms bästa sushi-ställen
    och dessutom mycket prisvärt. Jag har även upplevt deras catering som var lysande. Läs mer
  • Emilie K
    Emilie K skrev om Itamae AB
    Ett sushiställe som har gått från fantastiskt till mediokert. Personalen är inga muntergökar, men de är hjälpsamma och sköter sitt jobb snabbt. Sushin är tyvärr sämre än den varit innan. Ångkokta laxen dock mycket god. Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Itamae AB
    När jag jobbade i Odenplan brukade jag och mina gammla kollegor handla mat på Itamae. Grymma goyiosa mmmm!!!! Allt e bra där :-) Läs mer
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Itamae AB
    Grym sushi, lätt bäst i stan! Sen deras ångokta lax, mmmmmm. Fick reda på att den sås de har till (en thai majonnäs) har 3% fetthalt. Det känns omöjligt för smaken är så lång och härlig. Läs mer
  • Camilla
    Camilla skrev om Itamae AB
    Itamae är en favorit bland sushi-ställena vid Odenplan. Sushin är god och fräsh med lagom stora bitar. De japanska rätterna är också de goda. Jag rekommenderar de färska sojabönorna, Edamame, som tillbehör till sushin. Lokalen är ljus och modern, med flera mysiga småbord på övervåningen. Personalen är artig och korrekt på alla sätt. Läs mer
  • Nils v
    Nils v skrev om Itamae AB
    En väldigt bra sushirestaurang sett till maten - riktigt hög kvalitet med sushi som smälter i munnen. Avseende själva lokalen och inredningen finns mer att önska. Atmosfären är lite blek och det är ingen högre mysfaktor - dock fullt godkänd restaurang. Läs mer
    Mikael S gillar detta
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Itamae AB
    Min absoluta favorit när det gäller Sushirestauranger i Stockholm. Testa också den ångkokta laxen med thaimajonnäs - grymt god! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Stora Nygatan 41-43, 11127, Stockholm