Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Hemma Vasastan
Rekommenderat företag 2016 - Hemma Vasastan
Rekommenderat företag 2015 - Hemma Vasastan

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, 113 24 Stockholm — Visa karta

Restaurang Hemma Vasastan vill alltid att våra gäster ska känna sig som hemma. Kom som du är, direkt från jobbet eller uppklädd till fest. Vi är väldigt måna om att våra gäster ska trivas och må bra, därför prioriterar vi hög service. Speciella behov eller anpassade rätter är inga som helst problem att ordna. Vår kompetenta personal finns tillgänglig för att tillmötesgå önskemål och överträffa dina förväntningar.
Måndag till fredag mellan 16.00-18.30 är ni välkomna till vår mycket uppskattade After Work. Onsdag, torsdag och fredag serverar vi vår väl tilltagna buffé, välkomna att varva ner arbetsdagen i en avslappnad och hemtrevlig miljö.
Lunch och middag av högsta kvalitet i kombination med utsökt service – allt för att möjliggöra en fantastisk upplevelse för dig som gäst!
Öppet just nu
Lör-Sön: 13:00-23:30

Läs vad 197 kunder tycker om Hemma Vasastan

• Jan S
    Jan S skrev om Hemma Vasastan
    Mycket trevlig middag. Maten var bra, service/personalen var utmärkt och miljön i restaurangen var var lugn och gemytlig.
  • Mats L
    Mats L skrev om Hemma Vasastan
    God mat, trevlig personal och miljö.
  • Bo K
    Bo K skrev om Hemma Vasastan
    Trevligt bemötande vid våra olika besök. Behaglig miljö. Köket håller genomgående hög och jämn kvalitet. Sammanfattningsvis en mycket bra kvarterskrog i ordets bästa bemärkelse.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Hemma Vasastan
    Fantastisk personal. God vällagad mat. Barnvänligt. Har bara bra saker att säga om denna restaurang. Kommer definitivt tillbaka.
  • Christer W
    Christer W skrev om Hemma Vasastan
    Vänligt bemötande, jättegod mat!
  • Petra C
    Petra C skrev om Hemma Vasastan
    Mycket trevlig kvarterskrog!
    Snabb och bra service.
    Riktigt humana priser och maten är absolut i klass med betydligt dyrare restauranger.

Kommer definitivt komma tillbaka!
  • MICHAEL B
    MICHAEL B skrev om Hemma Vasastan
    Allt var bra: Bemötande, mat o dryck
    Mycket vänlig och trevlig perosnal
  • Inger E
    Inger E skrev om Hemma Vasastan
    Trevlig personal och fantastisk mat. Vad mer kan man begära. Vi kommer snart igen. Har varit här 3 gånger och alltid lika nöjd. Rekommenderar Hemma till alla som vill ha en god och trevlig kväll. Inger & Peter
  • Eileen K
    Eileen K skrev om Hemma Vasastan
    Det var ett varmt og hyggelig sted med rolig og fin atmosfer:) nydelig mat og God vin:) Hyggelig personale og God service:))) jeg hadde bestilt bord på nett men savnet rask tilbakemelding på min booking :) jeg måtte ringe for å sjekke at det var ok:) vi kom fra Norge og jeg skulle ha med hele familen ut å spise så da var det ekstra viktig for meg med en tilbakemelding :)
  • Christina E
    Christina E skrev om Hemma Vasastan
    Tack för det glansiga, "glassiga" magasinet om Vasastan. Jag får tillstå att jag bläddrar i det men det är inte ofta jag hinner något mer.
    Lycka till i fortsättningen.
  • Lisa K
    Lisa K skrev om Hemma Vasastan
    Vi firade en födelsedagsmiddag och fick mycket bra service och passande bord för vårt sällskap.
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Hemma Vasastan
    Sammantaget mycket positivt- service, miljö och förtäring
  • Per S
    Per S skrev om Hemma Vasastan
    Trevligt bemötande i en ganska mysig restaurant. Vi var en familj som åt för-, varm- och efterrätt. Blandat skaldjur, fisk, lamm och kött rätter. Det blev ett missförstånd angående dotterns kött som inte var välstekt, men det fixades väldigt smidigt. Alla upplevde att maten var god och väl komponerad.
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Hemma Vasastan
    Mycket bra! God mat och supertrevlig personal. Nöjd!
  • Helene R
    Helene R skrev om Hemma Vasastan
    Hemma är en supertrevlig restaurang med god mat och trevlig personal. Jag går gärna dit igen och kan rekommendera den varmt.
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Hemma Vasastan
    Det trevligaste bemötandet man kan tänka sig. Alla som jobbade på restaurangen hälsade när man kom in. Vi var 4st som åt tvårätters och maten var sagolik.
    Så underbart och hemtrevligt! Här blir jag stammis.
  • Torbjörn L
    Torbjörn L skrev om Hemma Vasastan
    Bra service. God mat.vi blev väldigt väl bemötta av den vänliga servispersonalen och maten var god och vällagad.
  • Ove N
    Ove N skrev om Hemma Vasastan
    Andra gången vi var på Hemma. Vi är positiva till restaurangen, trots att en av våra gäster fick en biff som ej var tillräckligt varm. Tyvärr nämnde vi det när vi gick hem, det skulle ju varit direkt.
  • Anna-greta K
    Anna-greta K skrev om Hemma Vasastan
    Kanonställe!Lite hög ljudnivå då det är fullt,tätt mellan borden.
  • Christina W
    Christina W skrev om Hemma Vasastan
    Bra mat och trevlig service. Karaktär av kvarterskrog för oss som bor i närheten
  • Anne F
    Anne F skrev om Hemma Vasastan
    God mat och trevlig personal med ett personligt bemötande, vilket gör att man gärna återkommer!
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Hemma Vasastan
    Det var trevligt och gott. En liten smolk i bägaren var att servitrisen inte berättade om dagens specialare som inte stod på menyn, utan endast fanns på en tavla som vi upptäckte efter att vi fått vår mat.
    Bortsett från detta - toppen!
  • Ebba H
    Ebba H skrev om Hemma Vasastan
    Allt från bokning till upplevelsen på restaurangen var utmärkt. Service och mat.
  • Kurt A
    Kurt A skrev om Hemma Vasastan
    God mat,trevlig personal och mysig miljö
  • Ann W
    Ann W skrev om Hemma Vasastan
    Nöjd med både mat och servering. Lätt att konversera utan en massa störande ljud
  • Anders T
    Anders T skrev om Hemma Vasastan
    Alltid lika bra bemötande och god mat till bra priser.
  • Claudia Z
    Claudia Z skrev om Hemma Vasastan
    Bra service och god lunch meny.
  • Marianne M
    Marianne M skrev om Hemma Vasastan
    Vi har sällan känt oss så välkomna på en restaurang tidigare. Maten var vällagad och god och stämningen på stället var mycket trevlig. Jag har redan rekommenderat restaurangen till flera av våra vänner och kommer definitivt att återvända.
  • Jan L
    Jan L skrev om Hemma Vasastan
    Utmärkt bemötande. Kunnig, vänlig och serviceinriktad personal. Maten är mycket god och de rekommenderade vinerna är lysande.
  • Kicki D
    Kicki D skrev om Hemma Vasastan
    Hemma Vasastan kändes verkligen som hemma hos någon. Maten, serveringen, och känslan. Bra priser och mycket trevlig personal. Maten var god och vi återkommer gärna.
    Kicki
  • Bernt E
    Bernt E skrev om Hemma Vasastan
    T revligt bemötande trots att vi var tvungna att boka om 2 ggr. En person ringde hem till oss när dom glömt besvara en förfrågan om att boka bord för två personer.
    Maten var väldigt god. Trevlig restaurang som vi gärna återvänder till.
  • Per-erik P
    Per-erik P skrev om Hemma Vasastan
    Bokade via nätet. Fick snabb bekräftelse. Var där tidigare än bokat och tog ett glas vin på trottoaren. Fungerade mycket bra med nota etc. vid förflyttning till bords inomhus. Servicen fortsatte att fungera lika bra och trevligt hela middagen. Dessutom smakade maten och dryck mycket bra.
    Det var tredje gången för oss på Hemma Vasastan och med största sannolikhet inte sista.

Per-Erik
  • Carl F
    Carl F skrev om Hemma Vasastan
    Trevlig lunchrestaurang med bra personal och god mat som har lite bistrokänsla.
    Men borde sluta med den görna dekorationen på tallriken - tillför inget.
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Hemma Vasastan
    Jag vet ej vad hemma Vasastan är.
  • Eva W
    Eva W skrev om Hemma Vasastan
    Trevligt mottagande, bra service och vaken personal. Mat och vin var till full belåtenhet.
    Vi kommer gärna igen.
  • Göran T
    Göran T skrev om Hemma Vasastan
    Relativt bra och prisvärd mat på en helt OK kvarterskrog.
  • Anki N
    Anki N skrev om Hemma Vasastan
    Ett toppenställe med god mat och trevligt bemötande
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Hemma Vasastan
    Fantastisk stämning på AW, ett vattenhål i kvarteret för oss lite äldre, bra priser och supertrevlig personal . God mat om än inte så kreativ.
  • Sanna J
    Sanna J skrev om Hemma Vasastan
    Hemma Vasastan erbjuder alltid väldigt god service från att man kommer innanför dörren. All personal bemödar sig med att man ska känna sig välkommen och trivas. Maten är otroligt vällagad och till ett bra pris. Ett toppenställe helt enkelt!
  • Johan S
    Johan S skrev om Hemma Vasastan
    Osäker på vad det är som företaget egentligen levererar
  • Pia J
    Pia J skrev om Hemma Vasastan
    God mat och trevlig personal.
  • Lena W
    Lena W skrev om Hemma Vasastan
    God mat, trevlig personal, trevlig atmosfär!
  • Anna S
    Anna S skrev om Hemma Vasastan
    Jag har varit där ett flertal gånger och tycker att det är fantastiskt. Miljö, mat och personal i topp
  • Lena W
    Lena W skrev om Hemma Vasastan
    Trevlig och vänlig personal - god mat!
  • Carina H
    Carina H skrev om Hemma Vasastan
    God mat och trevlig personal.
  • Roger A
    Roger A skrev om Hemma Vasastan
    Mycket trivsam kväll. God och prisvärd mat snabb service Helnöjd
  • Lee B
    Lee B skrev om Hemma Vasastan
    Hemtrevligt. Jätte fin service. Bra meny 😊
  • Fabio L
    Fabio L skrev om Hemma Vasastan
    Very good food, polite waitress
  • Susanna N
    Susanna N skrev om Hemma Vasastan
    Vårt besök på Hemma Vasastan var riktigt trevligt! Bra service och god mat. Vi kommer igen!
  • Gittan A
    Gittan A skrev om Hemma Vasastan
    God mat o trevlig service, bemötande

Dalagatan 28, 113 24 Stockholm