Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Hemma Vasastan

Hemma Vasastan

Dalagatan 28, 113 24 Stockholm — Visa karta

Restaurang Hemma Vasastan vill alltid att våra gäster ska känna sig som hemma. Kom som du är, direkt från jobbet eller uppklädd till fest. Vi är väldigt måna om att våra gäster ska trivas och må bra, därför prioriterar vi hög service. Speciella behov eller anpassade rätter är inga som helst problem att ordna. Vår kompetenta personal finns tillgänglig för att tillmötesgå önskemål och överträffa dina förväntningar.
Måndag till fredag mellan 16.00-18.30 är ni välkomna till vår mycket uppskattade After Work. Onsdag, torsdag och fredag serverar vi vår väl tilltagna buffé, välkomna att varva ner arbetsdagen i en avslappnad och hemtrevlig miljö.
Lunch och middag av högsta kvalitet i kombination med utsökt service – allt för att möjliggöra en fantastisk upplevelse för dig som gäst!
Lör-Sön: 13:00-23:30

Läs vad 249 kunder tycker om Hemma Vasastan

• Johan S skrev om Hemma Vasastan
    trevlig personal och lätt att få nya beställningar,
    fisken var jättegod Läs mer
  • Emma J skrev om Hemma Vasastan
    Middag på alla hjärtans dag. Fullt i restaurangen. Mycket bra service. Varmrätten var jätte god och förrätt och efterrätt var okej. Läs mer
  • Maria T skrev om Hemma Vasastan
    Jättetrevlig personal, väldigt god och vällagad mat. Hit kommer jag gärna tillbaka😍 Läs mer
  • Göran G skrev om Hemma Vasastan
    Som vanligt gott, rikligt och bra, personlig service och prisvärt Läs mer
  • Catarina G skrev om Hemma Vasastan
    Inte helt nöjd pga ointressanta och lätt arroganta servitörer. Svårt att gå kontakt och info angående maten. Läs mer
  • Leif F skrev om Hemma Vasastan
    Anledningen till att jag inte har svarat är att jag ännu inte varit där. Middagen blev flyttad fram till nu på lördag 11/3. Läs mer
  • Anita K skrev om Hemma Vasastan
    Så galet bra!!! Service mat miljö... världsklass! Kan inte vänta tills jag är där igen!! Frida Läs mer
  • Charlotte G skrev om Hemma Vasastan
    Visserligen har jag recenserat Hemma i Vasastan på nätet nyligen, men ok. Vi var alla mycket nöjda med våra besök. Generositet är nyckelordet. Personalen är ljuvlig, maten ljuvlig, miljön ljuvlig- Vi återkommer! Läs mer
  • Ola B skrev om Hemma Vasastan
    Positivt totalt sett. Mycket trevlig service och ganska bra mat. Men eftersom service och atmosfär var mycket bra så räckte det att maten var bra enbart. Läs mer
  • Margit J skrev om Hemma Vasastan
    Prisvärt, bra service, trevlig stämning ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Läs mer
  • Kerstin Z skrev om Hemma Vasastan
    Hemma Vasastan är , precis som det låter, hemma. Nu har jag som förortsbo valt att äta här med goda vänner, eftersom jag vet att maten är god och personalen trevlig, uppmärksam och professionell. Jag kan även rekommendera deras AW. Läs mer
  • Thor H skrev om Hemma Vasastan
    Fantastiskt ställe, god mat och dryck till rimligt pris. Jättetrevlig personal som ger ett fantastiskt bemötande och service. Rekommenderar restaurangen både för lunch och för kvällsmåltid. Läs mer
  • Lena W skrev om Hemma Vasastan
    Mycket bra bemötande och fantastiskt god mat. Sällskapet åt både kött och fisk o alla var mkt nöjda. Läs mer
  • Ulrica S skrev om Hemma Vasastan
    Riktigt bra service och vänligt bemötande. Gillar att det finns enkel AW-buffet. Bra mat och ok priser. Läs mer
  • Susanne L skrev om Hemma Vasastan
    Bara gott! Bra mat o service, trevlig atmosfär. Läs mer
  • Anita S skrev om Hemma Vasastan
    Toppenbra ställe! Väldigt många kvinnor där. Läs mer
  • Anneli P skrev om Hemma Vasastan
    God mat, bra personal o härlig atmosfär! Läs mer
  • Anna N skrev om Hemma Vasastan
    Restaurang med bra kvarterskrogkänsla, trevlig och proffsig personal, god mat och med attraktiv AW i slutet av veckan. Läs mer
  • Birgitta L skrev om Hemma Vasastan
    Trevlig personal
    God stämning
    God mat i förhållande till pris
    uppskattar antipastin till ett glas efter jobbet Läs mer
  • Wladimir L skrev om Hemma Vasastan
    Mycket bra service och bra mat. Alltid trevlig personal Läs mer
  • Marie T skrev om Hemma Vasastan
    Allt fungerade perfekt, från bordsbokning till en supergod middag. Kommer definitivt att återvända! Läs mer
  • Therese S skrev om Hemma Vasastan
    Väldigt trevlig och bekräftande personal. Bland det bästa vi mött och då går vi ut och äter på restaurang i princip varje veckoslut under året.
    Min man har också varit nöjd med maten, men jag har däremot inte alls varit nöjd. Senast beställde jag en medium oxfilé och fick den helt genomstekt och därmed smaklös.
    Detta har gjort att vi inte längre kommer att besöka denna trevliga och inbjudande krog. Tyvärr blir betyget lågt då en så hårt arbetande personal är värd en bättre recension. Läs mer
  • Katarina E skrev om Hemma Vasastan
    Besökte restaurang Hemma Vasastan i januari och fick en mycket positiv upplevelse. Vi åt fisk röding och torsk, båda rätterna var till vår fulla belåtenhet. Trevlig personal, kände oss väl omhändertagna, mycket bra service. Vi återkommer gärna. Läs mer
  • Eva L skrev om Hemma Vasastan
    Lokal trevlig personlig krog. God, prisvärd mat. Trevlig personal. Hit kan man gå ensam utan känna sig ensam. Läs mer
  • Sonia S skrev om Hemma Vasastan
    Trevlig hjälpsam personal god mat bra stämning jag rekommendera denna lilla pärla till alla Med vänlig hälsning, sonia Läs mer
  • Gunilla P skrev om Hemma Vasastan
    Mycket trevlig och serviceminded personal! O God mat! Läs mer
  • Linda F skrev om Hemma Vasastan
    Trevligt bemötande, god mat, bra priser. Läs mer
  • Jaana A skrev om Hemma Vasastan
    Alltid god mat och supertrevlig personal. Gillar också AW-bordet.
    Lite tråkigt att sällskap över 9 personer får bara två timmars sittning och måste välja maten i förtid. Läs mer
  • Harald L skrev om Hemma Vasastan
    Vi gillar stälet på mat miljö och service passar oss bra.
    Lagom prisnivå också... Läs mer
  • Birgitta B skrev om Hemma Vasastan
    Jag tycker att vi fick ett mycket trevligt bemötande av personalen. Vi hade inte beställt bord men stod i baren och startade med ett glas vin och lite annat smått och gott då det var torsdag och ni hade after work. Sedan fick vi bord. Vi åt och drack sedan gott. Priserna på mat och dryck var ok. Både i matsalen och i baren var personalen mycket trevliga.
    Vi hade en mycket trevlig kväll. Läs mer
  • Jill A skrev om Hemma Vasastan
    Jag har varit väldigt nöjd med
    både bemötande, mat och service när jag varit på Hemma. En mycket trevlig personal. Det känns verkligen som hemma. Läs mer
  • Liselotte S skrev om Hemma Vasastan
    Vi åt av alla tre förrätterna, vilka var mycket bra. Alla åt sedan olika huvudrätter, där var två små minus; torskryggen var lite torr och lammracksen skulle mått bra av lite mer rosmarinsky för smakens skull, det var aningen smakfattigt. Lax, röding entrecote och tornedous utan anmärkning! De som åt efterätt var också nöjda, det åts chokladfondant, sorbet, cheesecake och tryffel och allt smakade bra.
    Vi tycker dock att en restaurang på den här nivån bör kunna erbjuda ett alkoholfritt vin som en i sällskapet önskade. Läs mer
  • Lisa K skrev om Hemma Vasastan
    Bra service, god mat, goda drinkar och mysig atmosfär. Läs mer
  • Olof L skrev om Hemma Vasastan
    En hemtrevlig restaurang vid ett lugnt gatuhörn i Vasastan. Bra mat med gott utbud trots den enkla menyn. Trevlig och tillmötesgående personal som enkelt anpassar både vistelse och beställning på ett smidigt sätt.

Allt detta till ett rimligt pris Läs mer
  • Johan V skrev om Hemma Vasastan
    Vi är jättenöjda :) Kanonmat och bra service! Vi kommer tillbaka Läs mer
  • Mats L skrev om Hemma Vasastan
    Proffesionellt, serviceinriktat och trevligt.
    Mycket god mat Läs mer
  • Lena L skrev om Hemma Vasastan
    Väldigt trevlig restaurang, god mat och alltid trevlig personal. Läs mer
  • Maud M skrev om Hemma Vasastan
    Fantastiskt trevlig personal, härliga och rikliga tilltugg till AW-drycken och i övrigt mycket god mat. Själv är jag förtjust i torskryggen. Läs mer
  • Alexander F skrev om Hemma Vasastan
    Denna resturang är en av mina favoriter. Toppen mat och bra priser! Mysigt där inne samt riktigt bra service 👍🏼👍🏼 Läs mer
  • Monica K skrev om Hemma Vasastan
    Jättetrevligt ställe, fantastisk personal och härlig stämning. Stort plus att även vår hund är välkommen. Maten är vi dock inte helt nöjda med. Ha gärna fler vegetariska alternativ på menyn. Läs mer
  • Mona F skrev om Hemma Vasastan
    Jag har besökt denna restaurang flera ggr och alltid blivit sååå väl bemött. God mat trevligt bemötande bra priser samt generöst after

workarangemang !! Rekommenderar verkligen detta ställe !!🤗 Läs mer
  • Sanna L skrev om Hemma Vasastan
    Super! Tills de tog bort lamm ytterfilen. Allt är super gott men den var bland det godaste jag någonsin smakat! Läs mer
  • Karin K skrev om Hemma Vasastan
    Mysig kvartersrestaurang .
    Vi var ett sällskap på på 7 personer som blev varmt välkomnade redan i dörren .
    Resturangen hade en lagom hög ljudnivå och en hemtrevlig feeling. Vällagad god mat och bra rekommendationer för tillhörande dryck . Vi åt olika rätter och alla var supernöjda.
    Underbart trevlig personal gör att vi garanterat kommer tillbaka . Läs mer
  • Helena J skrev om Hemma Vasastan
    Jag och maken har besökt restaurangen två gånger. Första gången var vi där med goda vänner. Vi blev så imponerade att nästa gång bjöd vi med son & fästmö för en god och trevlig kväll och vi blev inte besvikna. Maten är supergod och betjäningen trevlig och hjälpsam. Att priserna är överkomliga gör ju inte saken sämre! Vi kommer tillbaka! Läs mer
  • André R skrev om Hemma Vasastan
    Trevlig personal, snabb service, mysigt ställe och väldigt god mat! Läs mer
  • Anna K skrev om Hemma Vasastan
    Trevlig atmosfär! Trevlig personal! God mat! Trevlig after work! Läs mer
  • Désirée M skrev om Hemma Vasastan
    Mysig stämning och jättegod mat. Fint bemötande från personalen. En extra stjärna i kanten för de söta fyrbenta gästerna! Läs mer
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Hemma Vasastan
    God mat, trevligt bemötande, bra service, extrapoäng för att min hund är välkommen! Min absoluta favoritrestaurang! Läs mer
  • Ulrika W skrev om Hemma Vasastan
    Trevlig atmosfär och god mat. Prisvärt. Bra Aw. Läs mer
  • Camilla A skrev om Hemma Vasastan
    Hej,

Det var en helt och hållet angenäm upplevelse att ha att göra med Hemma Vasastan och deras mat var supergod och servicen var också jättebra.
    Vi är helnöjda och kommer förmodligen att komma tillbaka.

Med vänlig hälsning Camilla Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm: