Andalucia

Döbelnsgatan 79, 113 52 Stockholm — Visa karta

Vill du uppleva en bit av Spanien? Då är du välkommen till oss på restaurang Andalucia!

I vår restaurang lägger vi vikten på spansk mat i form av fisk och skaldjur. De rätter vi serverar har sitt ursprung i det traditionella spanska köket, men är också inspirerade av ännu lite sydligare breddgrader.

Hos oss kan du slå dig ner för att njuta av tapas och öl, eller kanske en specialkomponerad meny. Om du har lika stor passion för mat och vin som vi kan vi garantera att du kommer att trivas. Välkommen!

Läs vad 17 kunder tycker om Andalucia

• Ulrika J skrev om Andalucia
    Trevlig restaurang med mycket god mat, fin service och live musik. Läs mer
  • Yashar G skrev om Andalucia
    En klassiker, Grym mat och väldigt trevlig personal! Läs mer
  • Fredrik G skrev om Andalucia
    Mycket familjär stämning och bra personlig service. Maten var väldigt god också vilket gör det till en jättebra totalupplevelse! Läs mer
  • Håkan H skrev om Andalucia
    Mycke god mat, toppen service. Jag och min fru var mycket nöjda
    Vi kommer tillbaka om vi besöker Stockholm Läs mer
  • Helmut L skrev om Andalucia
    God och spännande mat, bra service och stilfull miljö. Läs mer
  • Sofia E skrev om Andalucia
    Trevligt bemötande och härlig stämning Läs mer
  • Per B skrev om Andalucia
    Under ombyggnad vid besöket. OK bra mat och bra service. Läs mer
  • Mathias M skrev om Andalucia
    En av de sämre spanska restaurangerna jag vart på i Stockholm. Kändes inte speciellt autentiskt och restaurangen var underbemannad vilket ledde till ganska dålig service. Inget jag kommer besöka igen. Bättre mat och bättre service skulle behövas anser jag. Läs mer
  • Olle W
    Olle W skrev om Andalucia
    Inte den spanska känsla som vi förväntat! Tråkig oinspirerad mat!
    Kommer inte att gå dit igen. Läs mer
  • Sylwia S skrev om Andalucia
    Det är alltid jättetrevligt på Andalucia. Väldig god mat samt fantastisk personal! Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Andalucia
    En suverän restaurang, där man gör sitt yttersta för att gästerna ska ha det bra. Jag har kommit hit i 10 år nu och har aldrig varit besviken. Bäst är när personalen får fria händer att komponera en riktig tapasmåltid. Läs mer
  • Bengt J skrev om Andalucia
    Mycket trevligt bemötande och personlig service, hög kvalitet på msten Läs mer
  • Sylwia B skrev om Andalucia
    Mycket dålig mat och personalen hade ingen koll på vad som erbjöds gällande mat och dryck.
    Undermåligt i alla aspekter. Deras tapas kan inte kallas spanska tapas.totalt smaklös mat.
    Alldeles uselt! Läs mer
  • Stina à skrev om Andalucia
    De var trevliga och vänliga. Det var lite svårt att veta hur menyn fungerade och inte helt lätt att veta vad som ingick i rätten eller hur många rätter vi behövde på 2 p. Inga desserter fanns vad vi kunde förstå utan vi gick vidare för att äta det. Läs mer
  • Johny A skrev om Andalucia
    OK bemötande men många av rätterna kändes som halvfabrikat. Läs mer
  • Emma H skrev om Andalucia
    God mat och trevlig men underbemmanad personal. Läs mer
  • Eric E
    Eric E skrev om Andalucia
    Familjär stämning, personlig service, god mat! Läs mer

Döbelnsgatan 79, 113 52 Stockholm