Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Mor Eleonoras Väg 9 B, 434 60 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare AB!

Tobias Herbertzon är mannen som får dig att förlänga livet med ett gott skratt. Han har hållit i åtskilliga fester, kalas och event där det allt som oftast förekommer imitationer, allsång och roliga historier.

Tobias Herbertzon är Instruktör, Musikant och Skådespelare. Underhållning har alltid legat varmt om hjärtat i form av farser, revyer, barnteater, fester, föreningar mm.

För mer information om kurser och andra underhållningsprogram; besök gärna http://tobiasherbertzon.se/.

Varmt välkommen att läsa vad Tobias tidigare kunder tycker om honom här nedanför.

Läs vad 47 kunder tycker om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

• 2020-03-07

Anita S skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Tobias spelade o underhöll o häl i många trådar på mitt kalas.
    Jag blev bemött på bästa sätt.
    Han är jätte bra rekommenderarhomom. Läs mer
  • 2020-01-14

Ingemar N skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Fantastiskt bra. Har inte sett så många glada människor
    på länge. Omväxlande och roligt program. kommer att bokaTobias fler gånger Läs mer
  • Ingierd N

2020-01-14

Ingierd N skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Tobias var och underhöll oss med sång musik och roliga historier på vårt månadsmöte i Kållereds PRO. Hans framträdande var mycket uppskattat av alla. Tobias har ett väldigt lättsamt sätt och pratar fritt och personligt så att alla känner sig utvalda. Han sånger och historier var också väl avpassade till åhörarna! Han är mycket välkommen tillbaka! Läs mer
  • 2020-01-07

Marianne E skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Tobbe kan man lita på i alla väder.
    Mycket uppskattat framträdande. Läs mer
    2020-01-14 Tobias H svarar Marianne E
    Tack Marianne,

Jag jobbar ju också oavsett väder 😉
    Ha det gott!

• Carita I

2020-01-06

Carita I skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Jag anlitade Tobias till min 50 års fest med westerntema.
    Tobias var väldigt angelägen om att allt skulle bli bra inför kvällen och var väldigt lyhörd för mina önskemål.
    Kvällen blev totalt lyckad och började med att Tobias framförde mingelmusik när gästerna anlände till middagen. Under middagen hade Tobias en rolig och utmanande Musikquiz samt kompade till olika överraskningsmoment som mina gäster hade förberett.
    Kvällen avslutades med en fantastisk Linedance där Tobias verkligen visade sin stora kompetens som instruktör.

Tobias är en underhållare med både en stor portion humor och en fingertoppskänsla för vad gästerna behöver för att vara på topphumör en hel kväll! Läs mer
    2020-01-14 Tobias H svarar Carita I
    Det är dessa typer av omdömen och rekommendationer som gör att det är värt allt slit! Tack så jättemycket 🙂Jag är otroligt glad för ditt fina omdöme! Hoppas vi ses igen!

• 2019-11-19

Marianne E skrev om Line dance en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Allt är helt OK!
    Tobias är underhållande och medryckande.
    Så nöjd!! Läs mer
    2020-01-14 Tobias H svarar Marianne E
    Tack Marianne,

Vad roligt att höra att du är nöjd. Är du nöjd, så är jag nöjd!

• 2019-11-16

Pia E skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Underhållning för målgruppen 65+.
    Bra avvägning mellan prat och sång/musik. Rätt längd på framförandet. Framförander är okomplicerat och lätt. Man blir glad helt enkelt.
    Tobias är välkommen igen😊 Läs mer
    2019-11-19 Tobias H svarar Pia E
    Tack Pia!

Vad roligt att höra att underhållningen blev uppskattad.
    Jag kommer gärna tillbaka!

• 2019-11-16

Stig L skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Underhållning väl avpassad för målgruppen.
    Blev mycket uppskattat. Läs mer
    2019-11-19 Tobias H svarar Stig L
    Tack Stig!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda :)
    Då är både jag och Bittan också nöjda.

• 2019-11-11

Marie B skrev om Line dance en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Privatlektion i Linedance 6 person hemma. Superkul! Tobias var mycket proffsig och pedagogisk. Läs mer
    2019-11-12 Tobias H svarar Marie B
    Vad glad jag blir att få läsa detta! Skoj att höra att ni är nöjda! // Tobias
  • 2019-11-10

Linedancekurs,
    Jättrbra bemötande, tydliga o tålmodiga instruktioner med positiv feedback o lagom korrigering utan att vara utpekande.
    Tobias glad o trevlig med en inga problemattityd.
    Vi lärde oss 2 dancer på mycket kort tid vilket var helt över förväntan!
    Tack Tobias- vi hade superkul hela dagen o kvällen🤠👍🏻 Läs mer
    2019-11-12 Tobias H svarar Marie B
    Hej!

Stort tack för omdömet!
    Vad gott att höra att ni hade en härlig kväll :)

• Marie B

2019-11-10

Tobias är pedagogisk, glad o trevlig! Och kunde på en kort stund lära ut två danser. Imponerande! Det blev över förväntan! Läs mer
    2019-11-19 Tobias H svarar Marie B
    Tack Marie för din recension och rekommendation!
    Visst är Linedance fantastiskt - snabbt, lätt och roligt :)
    Tack för förtroendet!

• 2019-11-06

Ulla L skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Köpte biljetter till "Titta inte i påsen "
    En fars är ju en fars med allt vad det innebär av förvecklingar.
    Bra skådespelarprestationer.
    Vi var nöjda och det var en småtrevlig söndagseftermiddag. Läs mer
  • 2019-11-05

Anne C skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Mycket bra skådespelare.
    Kanske inte fars är mitt intresse... Läs mer
  • 2019-11-04

Ingemar G skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Ambitiös fars, aningen för lång, skulle vinna på att komprimeras.
    Annars helt ok Läs mer
    2019-11-05 Tobias H svarar Ingemar G
    Tack för din rekommendation och även på tidsaspekten! Ska se om det är något vi kan göra något åt :) Det är ju så vi lär oss att bli bättre!
  • Karin B

2019-11-04

Karin B skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Förväntningarna på ”Fars i Fjärås” var höga och infriades med råge. Som underhållare och instruktör har Tobias Herbertzon den absoluta närvaron som krävs i sammanhangen, parat med humor och social begåvning. Läs mer
    2019-11-05 Tobias H svarar Karin B
    Vad roligt att höra och vad glada vi blir hela gänget :)
  • 2019-11-04

Claes H skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Jag och min fru var och kollade på Titta inte i påsen som var en mycket underhållande och rolig fars. Skådespelarna var otroligt bra. Det var längesedan vi skrattade så mycket. Läs mer
    2019-11-05 Tobias H svarar Claes H
    Tack för att ni kom och tack för rekommendationen!
  • 2019-11-04

Gunnar M skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    skojigt
    missade erbjudande om fika i pausen Läs mer
    2019-11-05 Tobias H svarar Gunnar M
    Hej Gunnar,

Tack för att ni kom. Glad att ni uppskattade föreställningen.
    Om du skickar ett mail till info@farsifjaras.se med dina kontaktuppgifter, så lägger vi till dig i vårt kundregister och då får du erbjudandet nästa år :)

• 2019-11-04

Anna A skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Roligt, men lite för långt. Skulle räcka med 70% av tiden, fördelat på två delar. Läs mer
    2019-11-05 Tobias H svarar Anna A
    Hej Anna,

Tack för din rekommendation. Vi ska se vad vi kan göra åt längden :) Alltid bra med konstruktiv kritik! Tack.

• 2019-11-04

Berit P skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Bra! förväntningar var som vi tänkt ,helt okey Läs mer
    2019-11-05 Tobias H svarar Berit P
    Vad härligt att läsa :) Tack för att ni kom!
  • 2019-11-04

Elsie J skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Fars i Fjärås. Rolig o underhållande. Tyckte dock föreställningen kunde kortats ner något Läs mer
    2019-11-05 Tobias H svarar Elsie J
    Hej Elsie,

Stort tack för ditt omdöme :)

• 2019-11-04

Sten-Arne D skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Fullständigt helt galet. Obegripliga skådespelarprestationer. Verkar omöjligt att lära sig. Läs mer
    2019-11-05 Tobias H svarar Sten-Arne D
    Hej Sten-Arne,

Vi lyckas ju lära oss, så omöjligt är det inte :)
    Tack för din rekommendation!

• 2019-11-04

Ingvar H skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    På nätet fick erbjudande på posten
    Ringe frågade något bra bemött
    Den brukar va bra
    Hade ganska höga förväntningar
    De blev uppnådda
    Mycket bra och underhållande kommer igen nästa år
    Ingvar +7 Läs mer
    2019-11-05 Tobias H svarar Ingvar H
    Hej Ingvar,

Stort tack för din fantastiska recension! Vad roligt att höra att vi har infriat dina förväntningar.
    Vi ses igen nästa år :)

• 2019-11-04

Christer J skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Vi köpte biljetter till Fars i Fjärås "Titta inte i påsen". Bra service men svårt att hitta"Fika på köpet". Hade som vanligt stora förväntningar på fars och komik vilket det också blev med alla förvecklingar därtill. Kul och ett bra tempo. Bra foniatrik på samtliga medverkande. Många skratt m.m. Vi var några vänner där och vi alla gillade underhållningen. Har rekommenderat många andra vänner och bekanta som jag vet köpt biljetter till föreställningen. Jag tycker detta är bra att vi kan behålla dessa farser år efter år på Fjärås Bygdegård och hoppas att det fortsätter länge, länge till med denna typ av farser. Läs mer
    2019-11-05 Tobias H svarar Christer J
    Hej Christer,

Denna typ av recensioner/omdömen är fantastiska att läsa!
    Det känns skönt att fler än vi tycker att det är viktigt med fars i bygdegårdar och vi kommer hålla på så länge vi orkar och ni i publiken fortsätter att komma :)

• 2019-11-04

Ann-Louise A skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Biljetter till Farsen ”Titta inte i påsen”.
    Köpte genom Ticknet på nätet.
    Mycket rolig och underhållande fars
    Kan starkt rekommenderas. Läs mer
    2019-11-05 Tobias H svarar Ann-Louise A
    Tack för din rekommendation :) Roligt att läsa att ni gillade föreställningen! // Fars i Fjärås
  • 2019-11-02

Ulf N skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Härlig bondkomik i underbara lokaler. Läs mer
    2019-11-04 Tobias H svarar Ulf N
    Tack :) Välkomna tillbaka! // Fars i Fjärås
  • 2019-11-01

Sven J skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    -Turistbyrån Kungsbacka
    -Bra
    -Bättre än förväntad
    -Imponerande duktiga Läs mer
    2019-11-04 Tobias H svarar Sven J
    Alltid skönt att överträffa förväntningar :)
  • 2019-10-31

Karin Q skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Full fart, underhållande, dråpliga situationer. mycket skratt och duktiga aktörer/aktriser. Läs mer
    2019-11-04 Tobias H svarar Karin Q
    Tack så hjärtligt! // Fars i Fjärås
  • 2019-10-30

Andreas S skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Mycket bra premiär! Inga märkbara felsägningar! Det var mycket proffsigt! Läs mer
    2019-11-04 Tobias H svarar Andreas S
    Vad roligt att höra! Tack :) // Fars i Fjärås
  • 2019-10-30

Karin M skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Huvudfiguren tyckte jag pratade för mycket för högt...lite för mycket samma tonläge kändes lite stressat. Annars allt bra. Läs mer
    2019-11-04 Tobias H svarar Karin M
    Tack så mycket! Det är så en fars ska vara, stressigt :)
  • Karin J

2019-10-30

Karin J skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Alltid lika roligt med Fars i Fjärås.
    Härligt gäng som verkligen levererade på scenen.
    Gott bubbel och smörgåstårta på efterfesten.

Tack för en mycket trevlig kväll. Läs mer
    2019-11-04 Tobias H svarar Karin J
    Tack! Skönt att smörgåstårtan levererade också!
  • 2019-10-30

Britt-mari E skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Jag var och tittade på "Titta inte i påsen" i Fjärås bygdegård.
    Vi blev bra bemötta trots lite strul med kaffebiljetterna.
    Jag har sett några farser tidigare och tycker att den här var den bästa hittills. Så det blev bättre än förväntat.
    Handlingen var som vanligt max uppskruvad och rolig. Den var både aktuell och i stora drag verklighetstrogen. Slutet gott, ni knöt ihop säcken.
    Åkte hem med ett stort leende på läpparna. Mycket nöjd. Tack så mycket! Fantastiskt vad ni "hitte på"! Läs mer
    2019-11-04 Tobias H svarar Britt-mari E
    Vad roligt att höra att ni är nöjda trots det lilla debaclet!
    Då ses vi nästa år också hoppas jag :)
  • 2019-10-30

Det är trevligt att bli underhållen av så duktiga amatörer Läs mer
    2019-11-04 Tobias H svarar Claes H
    Tack! :) Vad roligt att höra att du är nöjd :)
  • 2019-09-19

Anita J skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    En fantastiskt positiv man.Ser alla, även om han själv är i centrum. Han är en duktig pedagog och lyhörd. En stor Inspiratör helt enkelt 🤗 Läs mer
  • 2019-09-16

Fredrik E skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Jag bokade Tobias Herbetzon som underhållare för vår gemensamma 50- årsfest. Det var ett jättebra bemötande från början till slut och Tobias var både lyhörd och rutinerad för jobbet. Förväntningarna uppfylldes verkligen och Tobias bjöd verkligen på den mix av sånger till maten, vitsar, allsång, toast master och dansmusik som vi letade efter. Vi ville ha något mer än bara sång till maten och dansmusik och det fick vi verkligen. Tobias höll ihop hela kvällen på ett bra sätt och vi kan varmt rekommendera honom till liknande tillställningar. Läs mer
  • 2019-09-12

Fredrik H skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Väldigt rolig kväll med mycket bra feedback bland gästerna.Völdigt nöjda med uppdraget. Läs mer
    2019-09-12 Tobias H svarar Fredrik H
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Hoppas på ett gott fortsatt samarbete!
  • 2019-09-05

Pia S skrev om Ukulele en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Tobias levererar alltid över förväntan. Har gått i hans ukulelekurser och anlitat honom som underhållning vid två fester. Tobias är proffsig, rolig och en riktig entertainer. Rekommenderas varmt! 😊🎶👍🏻 Läs mer
    2019-09-12 Tobias H svarar Pia S
    Tack Pia!
    Vad roligt att höra att du är nöjd och att du rekommenderar mig!
    Vi ses snart igen!
  • 2019-09-05

Spf Onsala S skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Det är alltid fart och fläkt när Tobbe kommer. Han har underhållit oss i samband med vår julfest 2018. Läs mer
    2019-09-12 Tobias H svarar Spf Onsala S
    Stort tack för rekommendationen!
  • Helena A

2019-09-05

Helena A skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Underhållning under bröllop
    Proffsigt och underhållande framträdande.
    Världsklass!! Läs mer
    2019-09-12 Tobias H svarar Helena A
    Tack Helena!
    Vad glad jag blir för din rekommendation!
  • 2019-09-03

Föreningen Hunehals Borg F skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Tobias har under flera år uppträtt på vår medeltidsdag, underhållit på fester m.m.
    Vår relation har genom åren varit mycket positiv.
    Våra förväntningar har hela tiden varit positiva och vi rekommenderar honom så snart tillfälle ges.
    En positiv "kille", alltid hjälpsam, underhållande, duktig i vad han än tar sig för. Han har en enorm potential och det finns bara positiva omdömen från oss. Läs mer
    2019-09-12 Tobias H svarar Föreningen Hunehals Borg F
    Tack för denna underbara rekommendation!
    Så roligt att höra hur nöjda ni är och jag levererar över vad ni förväntar er!
    🤩😊

Birgitta G skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Engagerad, rolig, musikalisk
    ha en julfest med min personal
    han får med sig publiken.
    anlitar gärna honom igen Läs mer
    2019-09-12 Tobias H svarar Birgitta G
    Tack Birgitta!
    Alltid lika roligt att få vara med när din personal behöver en rolig begivenhet!
    Hoppas på fler tillfällen 😊

Jane P skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Jag har gått på Tobias kurser sedan länge tillbaka, han är mycket pedagogisk o sprider sådan glädje omkring sig så jag känner längtan till varje kurstillfälle. Går på både Ukulelekurs o Linedance med Tobias. Läs mer
    2019-09-12 Tobias H svarar Jane P
    Tack Gittan!
    Vad roligt att höra att du är nöjd och att du rekommenderar mig 😀
  • Helen M

2019-09-03

Helen M skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Jag har haft Tobias som dansinstruktör på Kungsbacka dansskola. Jag har även köpt privatlektion i Linedance som han höll för ett gäng tjejer i 45-årsåldern.
    Tobias undervisar på ett pedagogiskt sätt, med tålamod och en stor skopa humor.
    Kan varmt rekommendera Tobias både till företagsevent som till mindre privata grupper. Läs mer
    2019-09-12 Tobias H svarar Helen M
    Stort tack Helen för din rekommendation och ditt omdöme.
    Jag blir så glad och tacksam när jag läser det! Hoppas vi ses snart igen på en prova-på 😀
    🕺🏻
  • 2019-09-03

Radiotorget Ekonomisk Förening R skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Tobias är en person som ger allt samt är väldigt noggrann med vad han vill göra och leverera han anpassar sig efter vad
    som händer både vad det gäller barn samt 100 åringar.
    Vi har anlitat honom ett antal gånger och aldrig haft något att
    eller blivit besvikna vad han har levererat.
    MVH
    Ingmar Kramén
    Ordf
    Radiotorgets Ek Förening Läs mer
    2019-09-12 Tobias H svarar Radiotorget Ekonomisk Förening R
    Tack Ingmar!
    Vad glädjande att läsa din rekommendation.
    Alltid lika roligt med glada och nöjda kunder 😊
    Tack och så ses vi på nästa event! 🎼🎶
  • 2019-09-03

Berit T skrev om Ukulele en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Tobias är en väldigt duktig lärare i både ukulele och linedance. Han har ett stort tålamod och är väldigt pedagogisk i allt han gör.
    Har ett underbart sätt och lynne, so gör att man ”älskar honom”.

Mvh Berit Tomg Läs mer
  • 2019-09-03

Eva Birgitta K skrev om Ukulele en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    ukulele fortsättningskurs
    Tobias är både underhållande och informativ Läs mer
  • 2019-09-03

Seija R skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Vi har anlitat Tobias Herbertzon som underhållare på flera olika tillfällen. Tobias är en mångsidig och mycket underhållande person. Som underhållare får han med sig publiken oavsett ålder. Han är också flexibel och det är lätt att samarbeta med. Jag vill gärna rekommendera honom till alla det sorters tillställningar och festligheter.

Som Linedance instruktör är han noggrann att alla deltagare följer med och lär stegen så att de sitter innan han går vidare. Hans trevliga, lättsamma och humoristiska smittar av sig och då är det lätt att lära sig.

Alla älskar Alfons Åberg, som Alfons är han också fantastisk! Läs mer
  • 2019-09-03

Rune R skrev om Ukulele en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    Vill du ha kul samtidigt som du lär dig spela Ukulele, då är Tobias rätt man att umgås med. Läs mer

Mor Eleonoras Väg 9 B, 434 60 Kungsbacka