Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Välkommen till Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare AB!

Tobias Herbertzon är mannen som får dig att förlänga livet med ett gott skratt. Han har hållit i åtskilliga fester, kalas och event där det allt som oftast förekommer imitationer, allsång och roliga historier.

Tobias Herbertzon är Instruktör, Musikant och Skådespelare. Underhållning har alltid legat varmt om hjärtat i form av farser, revyer, barnteater, fester, föreningar mm.

För mer information om kurser och andra underhållningsprogram; besök gärna http://tobiasherbertzon.se/.

Varmt välkommen att läsa vad Tobias tidigare kunder tycker om honom här nedanför.

Läs vad 92 kunder tycker om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare 2

2022-11-10 Insamlad av företaget
    Sångstund på Skansen
    Mycket uppskattad stund. Föräldrar och barn följer med i sång och dans.
    Vi hade de förväntningar som levererades.
    Tobias gjorde och gör ett bra jobb
    Tack Lena!
    Det är lika trevligt varje gång hos er och du är fantastisk på att hjälpa till att engagera barn och föräldrar :-)

2022-11-10 Insamlad av företaget
    Tobias förgyllde vår utbildningskonferens med rolig underhållning i form av musikquiz. Kan varmt rekommendera honom.
    Tack för ditt omdöme och rekommendation!
    Roligt att höra :-)
    Ett gött i gäng en stor härlig lokal.
    Hoppas det blir fler tillfällen:-)

2022-11-09 Insamlad av företaget
    Ett fint bemötande och framträdande för barnen. Dock lite för långt. Det hade absolut räckt med 30 min. Sen delades det ut leksaker till enstaka barn. Det skapade en orolig känsla i publiken bland barnen. Det hade nog varit bättre att bara visa leksakerna.
    Tack för ditt inspel på hur det kan bli bättre till nästa gång!

2022-11-07 Insamlad av företaget
    Var glad, lyhörd och skojfrisk.
    Tydlig med instruktioner samt visade på varianter.
    Våra förväntningar uppfylldes.
    Dansinstruktör.
    Tack för ditt omdöme! Var så roligt att få hålla danskurs för er.
    Hoppas inte det var sista gången utan att det kommer en fortsättning.

2022-09-22 Spontant omdöme
    Tobias är en fantastisk entertainer. Men det som kanske utmärkte honom mest var att han var så lyhörd och lyckades anpassa sig så alla blev nöjda. Supernöjd
    Tack Niclas!
    Jag försöker så gott det går att anpassa mig. Som att gå runt på verandan på Gottskärs hotell och spela!

Man får ju spela där gästerna sitter!

Så trevligt :-)

2022-09-22 Insamlad av företaget
    För andra gången anlitade vi Tobias (första gången vårt 50-årskalas och nu senast vårt bröllop😀!! Med Tobias erfarenhet som underhållare och toastmaster så är man i trygga händer. Det blev återigen en lyckad och trevlig kväll och jag hoppas att vi får anledning att anlita Tobias snart igen!
    Tack Fredrik!

Det är fantastiskt att vara med först på frieriet och sedan få fullborda det med att spela på bröllopet!

Jag hoppas det blir så fler gånger. Trygghet känns skönt att jag kan förmedla till er i festens kaos ☺️

2022-09-21 Insamlad av företaget
    trevligt bemötande, anpassar sig efter önskemål.
    musikunderhållning badhusparken 24 aug -22
    Tack Helen!
    Det har varit en glädje att få spela för er både på valupptakten och första maj!

Samma nästa år?

2022-09-21 Insamlad av företaget
    Hade stora förväntningar eftersom när jag hört Tobias tidigare och då har han varit mycket bra och underhållande.
    Då hoppas jag att förväntningarna infriades och med en femma i betyg verkar det så!
    En trevlig miljö att få underhålla i.
    Ses vi snart igen?

2022-09-21 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat Tobias ett antal gånger och är verkligen nöjda. Han är en glad och trevlig underhållare och som konferencier funkar han toppen eller toastmaster! Verkligen en varm rekommendation!
    Tack för din rekommendation :-)

Ja, nu har det blivit många trevliga tillställningar ihop. Ni är också fenomenala på att arrangera och jag är glad att få vara en del av era festligheter.

• Thomas C
    2022-09-21 Insamlad av företaget
    Tobias var på plats hos oss på Sjögärde GK, för att lära oss kordination inför vår stundande tävling Åsa Masters. Han är en riktigt underhållare med många strängar på sin lyra. Vi hade bett Tobias om att han skulle lära oss, gubbar +50, första grunderna i Line dans.
    Hans entusiasm och genuina glädje sprider sig lätt, och det blev en fantastisk start på vår golfdag. Det är inte lätt att få 50 golfgubbar att bjuda på sig själva, men detta lyckades Tobias med utan problem.
    Jag kan varmt rekommendera Tobias för Ert framtida kalas eller företagsevent.

/Thomas
    Oj Thomas!

Tack för denna fantastiska recension och rekommendation!
    Miljön på Sjögärde var magisk. Att en lördag förmiddag i solen, stå på en altan och dansa linedance är kanon och då är det lätt att få med sig gänget och sprida god energi och entusiasmera alla!

Roligt att det fungerade och var uppskattat ☺️

2022-06-14 Insamlad av företaget
    Tobias är otroligt proffsig och en väldigt duktig konferencier och underhållare. Han var både konferencier och underhållare under vår torgdag i juni 2022 och han lever verkligen upp till förväntningarna. Påläst, väl förberedd och väldigt självgående. Kan varmt rekommendera Tobias.
    Ååh Hanna,

Om du visste hur glad detta omdöme gör mig. Efter att ha slitit och kämpat i många år känns det alltid lika roligt att få höra att man är uppskattad.

Jag hade själv väldigt trevligt på Radiotorget och jag tror att det gör att publiken på plats och alla runt i kring också får trevligt.

Det är många timmar innan, och det är det värt för att få ett bra arrangemang.

Bra samarbete!

2022-06-13 Insamlad av företaget
    Ett riktigt proffs ,som kan fånga publiken med sin humor och tajming . Mycket uppskattad , kommer att anlitas igen.Mvh.VD Gbgmotionsdans .
    Tack Thomas!

Jag tyckte vi fångade publiken tillsammans på ett fantastiskt sätt och jag tror ingen hade förväntats sig den konstiga vigselakt vi levererade :-)

Hoppas på att få se det på film. Ni skötte er exemplariskt, roligt att höra att ni är nöjda med mig också!

Vi ses snart igen. När du gifter dig nästa gång?

2022-06-13 Insamlad av företaget
    Mycket proffsigt. Väl planerat tillsammans med oss.
    Anlitade Tobias via hans hemsida som underhållare/skådespelare.

Vi är supernöjda.
    Hej,

Tack! Vi gjorde verkligen detta tillsammans. Allt från idé till genomförande, vilket projekt. Och vilken insats från oss alla.

Så fantastiskt att få hålla i trådarna och få till ett bra manus som sedan levererades fint av oss allihop. Så skoj!

Vi måste försöka göra om detta!

2022-06-13 Insamlad av företaget
    Blev väldigt bra bemöt. Löste det väldigt bra.
    Tack så mycket :-)

Roligt att höra!

2022-06-13 Spontant omdöme
    Vårt företagsevent med Tobias blev riktigt riktigt bra. Han löste en bra buggkurs som var anpassad till alla nivåer med en efterföljande underhållning under middagen och förminglet. Ser fram emot fler event med Tobias!
    Hej,

Det svåraste när man har kurs för så olika människor är just att hitta en bra nivå. Så glad att du upplever att jag hittade just det.

Ni är ju riktiga talanger på att bugga och vilket härligt gäng. Nästa gång tycker jag vi kör Linedance och ett Melodikryss för ni verkar gilla att tävla ;-)

2022-06-02 Insamlad av företaget
    Tobbe är en klippa! Sjunger som en gud, toppenbra ljudsystem, roligt spex osv. När det är stor fest anlitar vi alltid Tobbe!
    Tack Johanna!

Så glad jag blir :-)
    Det är nog det finaste någon har skrivit om mig. Det var en fantastisk stämning i Isladan. Glad att jag fick vara med och bidra till den!

Vi ses i juli igen - på en altan och sjunger!

• Christer D
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    Tobias är en mycket kompetent, mångsidig och trevlig person/musikant som kan variera sitt uppträdande efter dina önskemål. Kan starkt rekommenderas.
    Tack så jättemycket för ett fint omdöme och din rekommendation! Hoppas få komma till er igen! Alltid roligt att spela ingen gammal skola för kollegor från hela Sverige :-)

2022-05-31 Insamlad av företaget
    Trevligt och underhållande. Mycket engagerad.
    Tack Tobias - bröllopet får vi göra om snart igen. Eller!?

2022-05-19 Insamlad av företaget
    Kommunal Väst anlitade Tobias för att underhålla på sammanlagt tre kickoffer för våra medlemmar. Han spelade mingelmusik, stöttade vår konferencier, och avrundade kvällen med ett melodikryss. Han blev mycket uppskattad av publiken och presterade helt enligt våra förväntningar.

Laddad med energi, humor och en fantastisk inställning, levererar Tobias en härlig underhållning med bred variation på repertoaren. Han bjuder verkligen på sig själv och är duktig på att bemöta olika typer av människor.

Vi är jättenöjda med Tobias insats och bokar honom gärna för nya uppdrag framöver.
    Det här kan vara den proffsigaste recension jag någonsin har läst! Stort tack Viveka. Har du funderat på att börja jobba som kommunikatör?
    Tack för förtroendet att få spela och underhålla er!
    Vi möts snart igen - jag tar med mig såpbubblor och guldkonfetti ;)

2022-05-09 Insamlad av företaget
    Allt var jättebra men lite svårt quiz.
    Oj, då får jag se över nivån! Det kom in många rätta svar som tur var :-) Tack!

2022-05-06 Insamlad av företaget
    Underhållningen som vi erhöll var proffsig med härlig musik och roliga skämt. Samtliga deltagare var jättenöjda med det vi blev bjudna på!Så jag kan varmt rekommendera Bittan och Tobias att underhålla var som helst.. MVH Ordförande SKF Ingegerd.
    Vilken underbar rekommendation, så trevligt att läsa! Stort tack.
    Vi hoppas att få besöka er igen, alltid roligt att komma till Varberg och till en förening med bra lotterier ;)

"Vi möts igen"

2022-05-01 Insamlad av företaget
    Omtanke + korrekt och vänlig information.
    Tack för ditt omdöme! Vi kommer väl mötas på fler olika föreningsmöten både inom SPF och annat!
    Lycka till med sången och hoppas att musikfilerna kommer till användning.

2022-04-30 Insamlad av företaget
    Tobias Herbertsson är en utmärkt estradör och underhållare som passar både unga och gamla. Prydlig och artig mot publiken.
    Tack Christer för din rekommendation. Estradör är ett ord jag ska använda oftare. Vi möts på sillfesten!

2022-04-28 Insamlad av företaget
    Trevlig underhållning till både maten och till kaffet.
    Hyresgästerna gillade verkligen er underhållning.
    //Annett
    Vad glad jag blir att läsa din rekommendation! Var så stolt över att vi fick förtroendet att spela och glädja din far och att vi fick vara hans present till de andra boende.
    Det kändes fint.

All kärlek till er <3

// Tobias & Bittan
    Toppenbra
    👍👍👍
    Utmärkt och bra
    Tack Kerstin!

Vi ses snart och sjunger tillsammans igen.
    Tack till hela FUB Kungsbacka.

2022-04-28 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket väl bemött.
    Tobias överträffade mina förväntningar!!!
    Tobias spelade för att vi skulle dansa. Det gjorde han med den äran och det blev mer
    dans än vad jag hade trott pga av musiken.
    Musikvalet var toppen för oss. Bara gamla godingar....
    Tack så väldigt mycket!
    Lillemor Törnqvist

Bra med Barncancerfonden!
    Tack vare musiken fick ni dansa och tack vare att ni dansade ville jag spela. Så glad att jag fick förgylla din födelsedag på Hamnkrogen.

Ett härligt gäng var ni som svängde era lurviga!
    Tack för förtroendet :-)

// Tobias ☺️
    2022-03-20 Insamlad av företaget
    Tobias var mycket uppskattad han gjorde ett mycket bra intryck alla tyckte han var bra och proffsig ……
    Tack Tore för din rekommendation! Härligt att få leda er i RefrängBingo medan vi fikade och hade det gött!
    Vi ses snart igen :-)

2022-03-18 Insamlad av företaget
    Mycket fint och varmt bemötande, glad och positiv inspiratör som roade gästerna. Tobias är mycket lätt att trivas med och är varmt välkommen tillbaka till SKPF.
    Yvonne Haglund
    Tack Yvonne för en fin rekommendation! Ska bli roligt att få komma till er igen, det ser jag framemot. Då hoppas vi att det blir utan missljud ☺️

2022-03-18 Insamlad av företaget
    Fantastiskt duktig underhållare och "lekledare" för oss gamlingar. Inte första och absolut inte sista gången vi engagerar honom.
    Det var så roligt och uppskattat av mig att få pigga på er lite på årsmötet!
    Glädjen är alla lämnar leendes är så skön ☺️

2022-03-18 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och en härlig underhållare.
    Tack Ann för en fin rekommendation!
    Vi ses snart igen hoppas jag!

2021-12-20 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemött. Proffsigt rakt igenom
    Tack Stefan för ett gott omdöme!
    Stort tack för att jag fick vara med och förgylla er dag och fylla ut och fylla upp ☺️

2021-12-20 Insamlad av företaget
    Proffsigt roligt och vad jag förväntade mig.
    Hej Kajsa!

Vad skönt att höra att du fick levererat det som förväntades!
    Vi ses snart igen ☺️

2021-12-17 Insamlad av företaget
    Fantastisk rolig linedance kurs, lagom lång och mycket underhållande, rekommenderas varmt som aktivitet med vänner eller jobbarkompisar.
    Tack Gerda för ditt fina omdöme!
    Vad roligt att du rekommenderar mig, det värmer mitt hjärta ❤️‍🩹

2021-12-17 Insamlad av företaget
    Helt perfekt från början till slut. Från bokning, planering (med omplanering) till dagen det skulle genomföras med roddning, samarbete på plats för att nå full kapacitet till själva underhållningen. Vilken succe!
    Tack för ett väldigt trevligt upplägg med fin underhållning samt överraskningar till oss arrangörer - uppskattat både av våra medarbetare och oss rektorer. Tusen tack - vi ses igen!
    /Anna Stigsdotter
    Stort tack!
    Vad glad jag blir att ni är så nöjda ☺️
    Hoppas på fortsatt förtroende!
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Jag känner Tobias sedan tidigare och vet att han är en riktigt trevlig underhållare.

I vår förening finns både sjuka och friska medlemmar, som behöver bli underhållna för att slippa tänka på sjukdomen varje stund.
    Tobias lyckades verkligen med detta. Han spelade, sjöng och berättade roliga historier i över en timme. Alla skrattade och sjöng med på kända melodier.
    Jag kan rekommendera honom till alla som vill få en härlig stund någon gång året runt.
    Hjärtligt tack Tobias, inte sista gången vi anlitar dig!
    / Anita Elfving
    Tack Anita!

Det är så glädjande att läsa en fin recension och där du dessutom berättar precis om vad som är mitt mål när det gäller underhållning. Att alla ska bli delaktiga!

☺️

2021-11-24 Insamlad av företaget
    En utmärk underhållare som roade alla gäster på ett förtjänstfullt sätt. Rekommenderar honom till alla vänner.
    Tack Lena för din fina recension och rekommendation!

Vad roligt att höra att du är nöjd och rekommendera mig vidare!

Vi ses väl på nästa fest?
    2021-09-19 Insamlad av företaget
    Kan bara säga att han är vänlig trevlig och mycket uppskattad. Våra förväntningar överstegs med råge.
    Underhållare är han i stora mått alla var överförtjusta och ville inte att det skulle ta slut.
    Tack för fin recension!
    Låter som att vi måste göra om detta ☺️

2021-09-19 Insamlad av företaget
    Alltid väl bemött. Trevligt företag.
    Har alltid stora förväntningar och dem uppfylls till 95%.
    Köpte underhållning och underhållning blir det alltid.
    Tack!

Underhållning är ju min passion!
    Vad händer på de sista 5%?

2021-09-19 Insamlad av företaget
    Företaget har en mkt bra kundservice och är väldigt mån om att kunden skall vara nöjd.
    Företaget ser till kundens önskemål.
    Vi hade bokat Linedance till en fest och alla deltagare va mkt nöjda.
    Jag kan varmt rekommendera detta företag till andra
    Hälsningar Maggan
    Hej Maggan,

Vad glad jag blir för din fina recensionen. Det var en otroligt trevlig tillställning och skoj att få vara med och göra den ännu bättre och mer genuin.

2021-09-18 Insamlad av företaget
    Väldigt varierad och bra underhållning!
    Tack Curt!

Det var en trevlig kväll på Storgatan 1! Så roligt att komma er nära och få spela alla önskelåtar som gick.

Det roade ju även gästerna vid bordet bredvid 😉

Hör gärna av dig när det är dags att fylla år igen!

2021-09-18 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande från första stund.

De positiva förväntningarna infriades.

Vi hade en kväll med linedance på vår altan en kväll i augusti. Alla 19 deltagarna var mycket nöjda.
    Hej Noni,

Tack för ditt fina omdöme! Det var så trevligt att komma till er!

Ett härligt gäng, en fin antal, bra väder och många olika riktningar att gå mot 😉

Tur att alla grannar var med och dansade så vi inte störde någon!

2021-09-16 Insamlad av företaget
    Mkt uppskattat av både de boende och personal. Humor och härlig musik.
    Tack Ylva!

Vad roligt att höra att det var uppskattat ☺️ Vi gör om det snart igen!

2020-10-20 Insamlad av företaget
    Tobias var Linedans instruktör på min mans 40-års fest. Han var professionell i kontakten och mycket trevlig att ha att göra med. Engagerad och mycket uppskattad av våra gäster. Tobis lyckades få alla att dansa i tack och ha en rolig kväll!
    Tack för din rekommendation!
    Roligt att alla hängde på ☺️

• Marita O
    2020-08-28 Insamlad av företaget
    En fantastisk underhållare med brett musik register och all slags låtar ,lyhörd för vad gästerna vill höra .Han skämtar och drar några goa vitsar ,det blev en mycket lyckad kväll som var en överraskning till min sambo som fyllde 65 år och nybliven pensionär.
    Vilken härlig recension! Det är precis så jag vill att det ska kännas för dem som jag spelar för 😊
    Tack ❤️
    2020-08-26 Insamlad av företaget
    En fantastisk underhållare , väldigt trevlig och lyhörd .Tobias spelade på vårat bröllop vid vigseln och under kvällen 🌞🌞🌞🌞🌞 Han får 5 solar av 5
    Stort tack för en jättefin recension!
    Var så glad att jag fick vara med och förgylla er dag 😊

2020-08-19 Insamlad av företaget
    En helt underbar upplevelse med Tobias som instruktör, han kunde på ett tydligt och pedagogiskt sätt lede oss till att dansa och ha roligt. Mycket inspirerande
    Stort tack för en fin rekommendation!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda 😊

2020-03-07 Insamlad av företaget
    Tobias spelade o underhöll o häl i många trådar på mitt kalas.
    Jag blev bemött på bästa sätt.
    Han är jätte bra rekommenderarhomom.
    Stort tack!
    Var så glad att jag fick vara med och förgylla din dag 😊 ❤️
    2020-01-14 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra. Har inte sett så många glada människor
    på länge. Omväxlande och roligt program. kommer att bokaTobias fler gånger
    Tack för din rekommendation och ditt omdöme. Alltid lika trevligt att hälsa på er i Kållered. Vi ses snart igen :)

• Ingierd N
    2020-01-14 Insamlad av företaget
    Tobias var och underhöll oss med sång musik och roliga historier på vårt månadsmöte i Kållereds PRO. Hans framträdande var mycket uppskattat av alla. Tobias har ett väldigt lättsamt sätt och pratar fritt och personligt så att alla känner sig utvalda. Han sånger och historier var också väl avpassade till åhörarna! Han är mycket välkommen tillbaka!
    Ni är en härlig förening att underhålla på! Goda människor, härliga skratt och bra vinster på lotteriet :-) Vi ses snart igen!

2020-01-07 Insamlad av företaget
    Tobbe kan man lita på i alla väder.
    Mycket uppskattat framträdande.
    Tack Marianne,

Jag jobbar ju också oavsett väder 😉
    Ha det gott!