Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare

Välkommen till Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare AB!

Tobias Herbertzon är mannen som får dig att förlänga livet med ett gott skratt. Han har hållit i åtskilliga fester, kalas och event där det allt som oftast förekommer imitationer, allsång och roliga historier.

Tobias Herbertzon är Instruktör, Musikant och Skådespelare. Underhållning har alltid legat varmt om hjärtat i form av farser, revyer, barnteater, fester, föreningar mm.

För mer information om kurser och andra underhållningsprogram; besök gärna http://tobiasherbertzon.se/.

Varmt välkommen att läsa vad Tobias tidigare kunder tycker om honom här nedanför.

Läs vad 51 kunder tycker om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare 2

2020-10-20
    Tobias var Linedans instruktör på min mans 40-års fest. Han var professionell i kontakten och mycket trevlig att ha att göra med. Engagerad och mycket uppskattad av våra gäster. Tobis lyckades få alla att dansa i tack och ha en rolig kväll!
  • Marita O
    2020-08-28
    En fantastisk underhållare med brett musik register och all slags låtar ,lyhörd för vad gästerna vill höra .Han skämtar och drar några goa vitsar ,det blev en mycket lyckad kväll som var en överraskning till min sambo som fyllde 65 år och nybliven pensionär.
    Vilken härlig recension! Det är precis så jag vill att det ska kännas för dem som jag spelar för 😊 Tack ❤️ // Tobias Underhållning
  • skrev om Underhållning en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    2020-08-26
    En fantastisk underhållare , väldigt trevlig och lyhörd .Tobias spelade på vårat bröllop vid vigseln och under kvällen 🌞🌞🌞🌞🌞 Han får 5 solar av 5
    Stort tack för en jättefin recension! Var så glad att jag fick vara med och förgylla er dag 😊 // Tobias Underhållning
    2020-08-19
    En helt underbar upplevelse med Tobias som instruktör, han kunde på ett tydligt och pedagogiskt sätt lede oss till att dansa och ha roligt. Mycket inspirerande
    Stort tack för en fin rekommendation! Vad roligt att höra att ni är nöjda 😊 // Tobias Line dance
    2020-03-07
    Tobias spelade o underhöll o häl i många trådar på mitt kalas.
    Jag blev bemött på bästa sätt.
    Han är jätte bra rekommenderarhomom.
    Stort tack! Var så glad att jag fick vara med och förgylla din dag 😊 ❤️ // Tobias Underhållning
    2020-01-14
    Fantastiskt bra. Har inte sett så många glada människor
    på länge. Omväxlande och roligt program. kommer att bokaTobias fler gånger
  • Ingierd N
    2020-01-14
    Tobias var och underhöll oss med sång musik och roliga historier på vårt månadsmöte i Kållereds PRO. Hans framträdande var mycket uppskattat av alla. Tobias har ett väldigt lättsamt sätt och pratar fritt och personligt så att alla känner sig utvalda. Han sånger och historier var också väl avpassade till åhörarna! Han är mycket välkommen tillbaka!
    2020-01-07
    Tobbe kan man lita på i alla väder.
    Mycket uppskattat framträdande.
    Tack Marianne, Jag jobbar ju också oavsett väder 😉 Ha det gott! // Tobias Underhållning
  • Carita I
    2020-01-06
    Jag anlitade Tobias till min 50 års fest med westerntema.
    Tobias var väldigt angelägen om att allt skulle bli bra inför kvällen och var väldigt lyhörd för mina önskemål.
    Kvällen blev totalt lyckad och började med att Tobias framförde mingelmusik när gästerna anlände till middagen. Under middagen hade Tobias en rolig och utmanande Musikquiz samt kompade till olika överraskningsmoment som mina gäster hade förberett.
    Kvällen avslutades med en fantastisk Linedance där Tobias verkligen visade sin stora kompetens som instruktör.

Tobias är en underhållare med både en stor portion humor och en fingertoppskänsla för vad gästerna behöver för att vara på topphumör en hel kväll!
    Det är dessa typer av omdömen och rekommendationer som gör att det är värt allt slit! Tack så jättemycket 🙂Jag är otroligt glad för ditt fina omdöme! Hoppas vi ses igen! // Tobias Underhållning
    2019-11-19
    Allt är helt OK!
    Tobias är underhållande och medryckande.
    Så nöjd!!
    Tack Marianne, Vad roligt att höra att du är nöjd. Är du nöjd, så är jag nöjd! // Tobias Line dance
    2019-11-16
    Underhållning för målgruppen 65+.
    Bra avvägning mellan prat och sång/musik. Rätt längd på framförandet. Framförander är okomplicerat och lätt. Man blir glad helt enkelt.
    Tobias är välkommen igen😊
    Tack Pia! Vad roligt att höra att underhållningen blev uppskattad. Jag kommer gärna tillbaka! // Tobias Underhållning
    2019-11-16
    Underhållning väl avpassad för målgruppen.
    Blev mycket uppskattat.
    Tack Stig! Vad roligt att höra att ni är nöjda :) Då är både jag och Bittan också nöjda. // Tobias Underhållning
    2019-11-11
    Privatlektion i Linedance 6 person hemma. Superkul! Tobias var mycket proffsig och pedagogisk.
    Vad glad jag blir att få läsa detta! Skoj att höra att ni är nöjda! // Tobias Line dance
    2019-11-10
    Linedancekurs,
    Jättrbra bemötande, tydliga o tålmodiga instruktioner med positiv feedback o lagom korrigering utan att vara utpekande.
    Tobias glad o trevlig med en inga problemattityd.
    Vi lärde oss 2 dancer på mycket kort tid vilket var helt över förväntan!
    Tack Tobias- vi hade superkul hela dagen o kvällen🤠👍🏻
    Hej! Stort tack för omdömet! Vad gott att höra att ni hade en härlig kväll :) // Tobias Line dance
  • Marie B
    skrev om Line dance en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    2019-11-10
    Tobias är pedagogisk, glad o trevlig! Och kunde på en kort stund lära ut två danser. Imponerande! Det blev över förväntan!
    Tack Marie för din recension och rekommendation! Visst är Linedance fantastiskt - snabbt, lätt och roligt :) Tack för förtroendet! // Tobias Line dance
  • skrev om Fars i fjärås en del av Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    2019-11-06
    Köpte biljetter till "Titta inte i påsen "
    En fars är ju en fars med allt vad det innebär av förvecklingar.
    Bra skådespelarprestationer.
    Vi var nöjda och det var en småtrevlig söndagseftermiddag.
    2019-11-05
    Mycket bra skådespelare.
    Kanske inte fars är mitt intresse...
    2019-11-04
    Ambitiös fars, aningen för lång, skulle vinna på att komprimeras.
    Annars helt ok
    Tack för din rekommendation och även på tidsaspekten! Ska se om det är något vi kan göra något åt :) Det är ju så vi lär oss att bli bättre! // Fars i Fjärås Fars i fjärås
  • Karin B
    2019-11-04
    Förväntningarna på ”Fars i Fjärås” var höga och infriades med råge. Som underhållare och instruktör har Tobias Herbertzon den absoluta närvaron som krävs i sammanhangen, parat med humor och social begåvning.
    Vad roligt att höra och vad glada vi blir hela gänget :) // Fars i Fjärås Fars i fjärås
    2019-11-04
    Jag och min fru var och kollade på Titta inte i påsen som var en mycket underhållande och rolig fars. Skådespelarna var otroligt bra. Det var längesedan vi skrattade så mycket.
    Tack för att ni kom och tack för rekommendationen! // Fars i Fjärås Fars i fjärås
    skojigt
    missade erbjudande om fika i pausen
    Hej Gunnar, Tack för att ni kom. Glad att ni uppskattade föreställningen. Om du skickar ett mail till info@farsifjaras.se med dina kontaktuppgifter, så lägger vi till dig i vårt kundregister och då får du erbjudandet nästa år :) // Fars i Fjärås Fars i fjärås
    2019-11-04
    Roligt, men lite för långt. Skulle räcka med 70% av tiden, fördelat på två delar.
    Hej Anna, Tack för din rekommendation. Vi ska se vad vi kan göra åt längden :) Alltid bra med konstruktiv kritik! Tack. // Fars i Fjärås Fars i fjärås
    2019-11-04
    Bra! förväntningar var som vi tänkt ,helt okey
    Vad härligt att läsa :) Tack för att ni kom! // Fars i Fjärås Fars i fjärås
    2019-11-04
    Fars i Fjärås. Rolig o underhållande. Tyckte dock föreställningen kunde kortats ner något
    Hej Elsie, Stort tack för ditt omdöme :) // Fars i Fjärås Fars i fjärås
    2019-11-04
    Fullständigt helt galet. Obegripliga skådespelarprestationer. Verkar omöjligt att lära sig.
    Hej Sten-Arne, Vi lyckas ju lära oss, så omöjligt är det inte :) Tack för din rekommendation! // Fars i Fjärås Fars i fjärås
    2019-11-04
    På nätet fick erbjudande på posten
    Ringe frågade något bra bemött
    Den brukar va bra
    Hade ganska höga förväntningar
    De blev uppnådda
    Mycket bra och underhållande kommer igen nästa år
    Ingvar +7
    Hej Ingvar, Stort tack för din fantastiska recension! Vad roligt att höra att vi har infriat dina förväntningar. Vi ses igen nästa år :) // Fars i Fjärås Fars i fjärås
    2019-11-04
    Vi köpte biljetter till Fars i Fjärås "Titta inte i påsen". Bra service men svårt att hitta"Fika på köpet". Hade som vanligt stora förväntningar på fars och komik vilket det också blev med alla förvecklingar därtill. Kul och ett bra tempo. Bra foniatrik på samtliga medverkande. Många skratt m.m. Vi var några vänner där och vi alla gillade underhållningen. Har rekommenderat många andra vänner och bekanta som jag vet köpt biljetter till föreställningen. Jag tycker detta är bra att vi kan behålla dessa farser år efter år på Fjärås Bygdegård och hoppas att det fortsätter länge, länge till med denna typ av farser.
    Hej Christer, Denna typ av recensioner/omdömen är fantastiska att läsa! Det känns skönt att fler än vi tycker att det är viktigt med fars i bygdegårdar och vi kommer hålla på så länge vi orkar och ni i publiken fortsätter att komma :) // Fars i Fjärås Fars i fjärås
    2019-11-04
    Biljetter till Farsen ”Titta inte i påsen”.
    Köpte genom Ticknet på nätet.
    Mycket rolig och underhållande fars
    Kan starkt rekommenderas.
    Tack för din rekommendation :) Roligt att läsa att ni gillade föreställningen! // Fars i Fjärås Fars i fjärås
    2019-11-02
    Härlig bondkomik i underbara lokaler.
    Tack :) Välkomna tillbaka! // Fars i Fjärås Fars i fjärås
    2019-11-01
    -Turistbyrån Kungsbacka
    -Bra
    -Bättre än förväntad
    -Imponerande duktiga
    Alltid skönt att överträffa förväntningar :) Fars i fjärås
    2019-10-31
    Full fart, underhållande, dråpliga situationer. mycket skratt och duktiga aktörer/aktriser.
    Tack så hjärtligt! // Fars i Fjärås Fars i fjärås
    2019-10-30
    Mycket bra premiär! Inga märkbara felsägningar! Det var mycket proffsigt!
    Vad roligt att höra! Tack :) // Fars i Fjärås Fars i fjärås
    2019-10-30
    Huvudfiguren tyckte jag pratade för mycket för högt...lite för mycket samma tonläge kändes lite stressat. Annars allt bra.
    Tack så mycket! Det är så en fars ska vara, stressigt :) Fars i fjärås
  • Karin J
    2019-10-30
    Alltid lika roligt med Fars i Fjärås.
    Härligt gäng som verkligen levererade på scenen.
    Gott bubbel och smörgåstårta på efterfesten.

Tack för en mycket trevlig kväll.
    Tack! Skönt att smörgåstårtan levererade också! Fars i fjärås
    2019-10-30
    Jag var och tittade på "Titta inte i påsen" i Fjärås bygdegård.
    Vi blev bra bemötta trots lite strul med kaffebiljetterna.
    Jag har sett några farser tidigare och tycker att den här var den bästa hittills. Så det blev bättre än förväntat.
    Handlingen var som vanligt max uppskruvad och rolig. Den var både aktuell och i stora drag verklighetstrogen. Slutet gott, ni knöt ihop säcken.
    Åkte hem med ett stort leende på läpparna. Mycket nöjd. Tack så mycket! Fantastiskt vad ni "hitte på"!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda trots det lilla debaclet! Då ses vi nästa år också hoppas jag :) Fars i fjärås
    2019-10-30
    Det är trevligt att bli underhållen av så duktiga amatörer
    Tack! :) Vad roligt att höra att du är nöjd :) Fars i fjärås
    2019-09-19
    En fantastiskt positiv man.Ser alla, även om han själv är i centrum. Han är en duktig pedagog och lyhörd. En stor Inspiratör helt enkelt 🤗
    2019-09-16
    Jag bokade Tobias Herbetzon som underhållare för vår gemensamma 50- årsfest. Det var ett jättebra bemötande från början till slut och Tobias var både lyhörd och rutinerad för jobbet. Förväntningarna uppfylldes verkligen och Tobias bjöd verkligen på den mix av sånger till maten, vitsar, allsång, toast master och dansmusik som vi letade efter. Vi ville ha något mer än bara sång till maten och dansmusik och det fick vi verkligen. Tobias höll ihop hela kvällen på ett bra sätt och vi kan varmt rekommendera honom till liknande tillställningar.
    2019-09-12
    Väldigt rolig kväll med mycket bra feedback bland gästerna.Völdigt nöjda med uppdraget.
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Hoppas på ett gott fortsatt samarbete! Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    2019-09-05
    Tobias levererar alltid över förväntan. Har gått i hans ukulelekurser och anlitat honom som underhållning vid två fester. Tobias är proffsig, rolig och en riktig entertainer. Rekommenderas varmt! 😊🎶👍🏻
    Tack Pia! Vad roligt att höra att du är nöjd och att du rekommenderar mig! Vi ses snart igen! // Tobias Ukulele
    2019-09-05
    Det är alltid fart och fläkt när Tobbe kommer. Han har underhållit oss i samband med vår julfest 2018.
    Stort tack för rekommendationen! Underhållning
  • Helena A
    Underhållning under bröllop
    Proffsigt och underhållande framträdande.
    Världsklass!!
    Tack Helena! Vad glad jag blir för din rekommendation! // Tobias Underhållning
    2019-09-03
    Tobias har under flera år uppträtt på vår medeltidsdag, underhållit på fester m.m.
    Vår relation har genom åren varit mycket positiv.
    Våra förväntningar har hela tiden varit positiva och vi rekommenderar honom så snart tillfälle ges.
    En positiv "kille", alltid hjälpsam, underhållande, duktig i vad han än tar sig för. Han har en enorm potential och det finns bara positiva omdömen från oss.
    Tack för denna underbara rekommendation! Så roligt att höra hur nöjda ni är och jag levererar över vad ni förväntar er! 🤩😊 Underhållning
    Engagerad, rolig, musikalisk
    ha en julfest med min personal
    han får med sig publiken.
    anlitar gärna honom igen
    Tack Birgitta! Alltid lika roligt att få vara med när din personal behöver en rolig begivenhet! Hoppas på fler tillfällen 😊 // Tobias Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    2019-09-03
    Jag har gått på Tobias kurser sedan länge tillbaka, han är mycket pedagogisk o sprider sådan glädje omkring sig så jag känner längtan till varje kurstillfälle. Går på både Ukulelekurs o Linedance med Tobias.
    Tack Gittan! Vad roligt att höra att du är nöjd och att du rekommenderar mig 😀 // Tobias Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
  • Helen M
    skrev om Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    2019-09-03
    Jag har haft Tobias som dansinstruktör på Kungsbacka dansskola. Jag har även köpt privatlektion i Linedance som han höll för ett gäng tjejer i 45-årsåldern.
    Tobias undervisar på ett pedagogiskt sätt, med tålamod och en stor skopa humor.
    Kan varmt rekommendera Tobias både till företagsevent som till mindre privata grupper.
    Stort tack Helen för din rekommendation och ditt omdöme. Jag blir så glad och tacksam när jag läser det! Hoppas vi ses snart igen på en prova-på 😀 🕺🏻 // Tobias Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    2019-09-03
    Tobias är en person som ger allt samt är väldigt noggrann med vad han vill göra och leverera han anpassar sig efter vad
    som händer både vad det gäller barn samt 100 åringar.
    Vi har anlitat honom ett antal gånger och aldrig haft något att
    eller blivit besvikna vad han har levererat.
    MVH
    Ingmar Kramén
    Ordf
    Radiotorgets Ek Förening
    Tack Ingmar! Vad glädjande att läsa din rekommendation. Alltid lika roligt med glada och nöjda kunder 😊 Tack och så ses vi på nästa event! 🎼🎶 // Tobias Tobias Herbertzon - instruktör och underhållare
    2019-09-03
    Tobias är en väldigt duktig lärare i både ukulele och linedance. Han har ett stort tålamod och är väldigt pedagogisk i allt han gör.
    Har ett underbart sätt och lynne, so gör att man ”älskar honom”.

Mvh Berit Tomg
    ukulele fortsättningskurs
    Tobias är både underhållande och informativ
    2019-09-03
    Vi har anlitat Tobias Herbertzon som underhållare på flera olika tillfällen. Tobias är en mångsidig och mycket underhållande person. Som underhållare får han med sig publiken oavsett ålder. Han är också flexibel och det är lätt att samarbeta med. Jag vill gärna rekommendera honom till alla det sorters tillställningar och festligheter.

Som Linedance instruktör är han noggrann att alla deltagare följer med och lär stegen så att de sitter innan han går vidare. Hans trevliga, lättsamma och humoristiska smittar av sig och då är det lätt att lära sig.

Alla älskar Alfons Åberg, som Alfons är han också fantastisk!