Swedish Wealth Institute AB

Massavägen 2, 196 92 Kungsängen — Visa karta

Välkommen till Swedish Wealth Institute AB!

Behöver du inspiration och nya infallsvinklar vad det gäller relationer, personlig utveckling, spirituell utveckling, ekonomi, karriär, fysisk och psykisk hälsa eller andra områden som kan påverka dig i livet. För att må så bra som möjligt krävs det att många av delarna faller på plats, om inte alla. Vi på Swedish Wealth Institute AB är ett eventföretag som bjuder in talare från hela världen att utbilda och föreläsa om intressanta och relevanta ämnen. Allt för att du ska få möjligheten att stärka de delarna i livet där du mår mindre bra.

Besök gärna vår hemsida för att hitta det event som passar dig bäst. Varmt välkommen till oss på Swedish Wealth Institute AB!

Läs vad 15 kunder tycker om Swedish Wealth Institute AB

• JENNY P

2019-11-15

JENNY P skrev om Swedish Wealth Institute AB
    Mycket nöjd. Proffsig kundhantering. Daniel Wood och hans team är professionella genom hela processen och deras utbildningar är mycket givande och lärorika. Dessutom ärliga och uppriktiga. Läs mer
    2019-11-15 Swedish Wealth Institute AB svarar JENNY P
    Tack för dina fina ord Jenny. Hoppas vi ses igen snart!
  • Rahmat S

2019-11-08

Rahmat S skrev om Swedish Wealth Institute AB
    Jag vandrade lite på facebook och såg Swedish wealth stitute inlägg, kollade innehållet vad det handlar om eventet sedan reserverade jag min plats.
    Jag håller på läsa om sådana ämne sedan länge, därför visste jag nästan allt som Daniel berättade, men det är verkligen inspirerande kurs och är bra om man delta i sådana workshop, man lär sig hela tiden. det var faktiskt bra och jag lärde känna nya människor, även om nästan alla var äldre än mig men de var väldigt trevliga och positiva, man blir glad om man ser sådana människor.
    hälsning
    Rahmat Läs mer
    2019-11-08 Swedish Wealth Institute AB svarar Rahmat S
    Hej Rahmat,
    Tack så mycket för din utvärdering. Vi ser fram emot att få träffa dig fler gånger. Rätt personer i nätverket är det som gör hela skillnaden. Du som har läst och redan börjat lära dig, ligger redan steget före. Därför bli också lätt introduktionskurserna ett sätt att hitta en ordning för allt man lärt sig och fokusera det. De avancerade kurserna kommer ge dig ännu djupare insikter som du kan använda dig utav.
  • Michael H

2019-11-02

Michael H skrev om Swedish Wealth Institute AB
    Mycket bra bemötande samt utbildningar.
    Professionellt och underhållande! Läs mer
    2019-11-02 Swedish Wealth Institute AB svarar Michael H
    Tack så mycket Michael. Vi uppskattar verkligen att du tar dig tid att ge oss din feedback. Hoppas vi ses på ett framtida event snart.
  • 2019-10-15

MAHMOUD E skrev om Swedish Wealth Institute AB
    Var på ett event för Tony Robbins och var väldigt nöjd med upplevelsen och och föreläsaren Daniel. Jag köpte biljett till UPW i Birminghamn med er. Folk störde Daniel med olika påpekande och dumma kommentarer under hela föreläsningen men han skötte det bra och fortsatte på ett proffesionellt sätt. Läs mer
    2019-10-23 Swedish Wealth Institute AB svarar MAHMOUD E
    Hej Mahmoud,
    Tack för ditt fina omdöme. Det är inte alltid lätt med en stor grupp personer i ett rum. Jag är glad att du kände att allt hanterades bra och att du hade en trevlig kväll. Vi ser fram emot att få besöka UPW tillsammans med dig!
  • 2019-10-15

Marjorie M skrev om Swedish Wealth Institute AB
    Har köpt deras kurser/workshops då de berättar de positiva och det negativa delarna med att investera. Saker.man ska tänka på osv. De levde upp till mina förväntningar då man fick känna efter sin emotionella stadie och därefter låta ens drivkraft arbeta och hänga med i denna fantastiska workshop jag deltog. Läs mer
    2019-10-15 Swedish Wealth Institute AB svarar Marjorie M
    Tack för din fina recension Marjorie. Vi ser fram emot att följa dig på din resa och stödja dig med hela vår förmåga. Ska bli väldigt spännande att se vart du är om 12 månader!
  • 2019-09-30

Ninox Konsult K skrev om Swedish Wealth Institute AB
    Trodde att jag skulle få värdefull information om att investera i fastigheter, möts av ett pyramidschema där grundaren har företag på företag med dotterbolag, konstiga pengainflöden, och så visar det sig att han inte alls tjänar sina pengar på fastighetsinvesteringar - han tjänar dem på att sälja ”utbildningar”! Läs mer
    2019-09-30 Swedish Wealth Institute AB svarar Ninox Konsult K
    Hej Ninox, det är tråkigt att du använder såna här medel att dela osanningar. Vi sågs på vår workshop i helgen och som det långsamt kom fram jobbar du för en av våra konkurrenter.

Det är tråkigt att du därför tar "möjligheten" att sprida sådant här då du är fullt medveten om att inget av det är sant.
    Först och främst erbjöd vi dig en utbildning som har högsta klass, vilket andra besökare till Reco.se kan se på de andra utvärderingar om vårt företag.
    För det andra så erbjuder vi inget pyramidspel, inga investeringar över huvudtaget, vi utbildar dig i fastighetsinvestering. Igen om man läser de andra omdömena ser man att det är en väldigt populär och värdefull utbildning.
    Att vi tjänar våra pengar på att "sälja utbildningar" är något vi vet att du hittat på eftersom du stod under en lång period och läste igenom den utskriften om vår fastighetsportfölj som vi skrivit ut och har med till alla event (något ingen av våra konkurrenter någonsin skulle göra) och du såg fastigheterna vi idag äger och som är våra största inkomstkälla.

Om du har lite konstruktiv och ärlig feedback skulle vi gärna få den.

Tack igen för helgen och lycka till med dina framtida verksamheter.
  • 2019-09-26

Stefan W skrev om Swedish Wealth Institute AB
    Engagerad föreläsare.
    Ha lite bättre koll på vilka event/föreläsningar msn har skrivit upp sig på. Läs mer
    2019-09-26 Swedish Wealth Institute AB svarar Stefan W
    Tack så mycket Stefan för din feedback. Du har helt rätt, det har varit lite för många flytt av lokal vilket skapar en frustration för er, vilket vi förstår. Vi har tagit det med hotellen vi samarbetar med och de har lovat att det inte ska ske framöver.
  • David R

2019-09-26

David R skrev om Swedish Wealth Institute AB
    Fick ett riktigt bra bemötande och dessutom så hjälpte de mig mycket när min faktura blev konstig vilket jag uppskattar. Värdet de ger är helt fantastiskt Läs mer
    2019-09-26 Swedish Wealth Institute AB svarar David R
    Tack så mycket för din fina recension David. Vi ser fram emot att träffa dig på ett framtida event snart!
  • 2019-09-20

Jeanette M skrev om Swedish Wealth Institute AB
    Mitt första möte med SWI var i november 2018 på en introduktion för Tony Robbins event - Unleash the Power Within. Det var början på mitt nya liv.

Eftersom SWI har levererat professionella och nära möten känner jag mig trygg och har därför valt att använda deras tjänster ytterligare gånger. Läs mer
    2019-09-20 Swedish Wealth Institute AB svarar Jeanette M
    Tack så mycket för din fina recension. Vi är otroligt stolta över att ha dig som kund och ser fram emot att stödja dig vidare i din resa.
  • 2019-09-18

Camilla P skrev om Swedish Wealth Institute AB
    Hade inga förväntningar men jag har följt Tony Robbins i några år.Jag blev inte besviken.Väldigt inspirerande och tankeväckande. Jag skulle vilja ha en sådan bokat en gång/v.jag har nu bokat resan till Birmingham med er. Läs mer
    2019-09-18 Swedish Wealth Institute AB svarar Camilla P
    Tack Camilla. Det är jätte kul att ha med dig på resan! Ser fram emot att få dela upplevelsen av Tony med dig igen!
  • 2019-09-16

Gbemisola F skrev om Swedish Wealth Institute AB
    Swedish wealth Institute is excellent. Their events is just what I need in my life. They have made remarkable impact in my life and business. I adore the organisation. Läs mer
    2019-09-16 Swedish Wealth Institute AB svarar Gbemisola F
    Thank you so much for your fantastic comment. We look forward to seeing you much more and continuously supporting you on your journey.
  • 2019-09-08

Warvin Z skrev om Swedish Wealth Institute AB
    Jag har köpt ett dyrt Mentors program.
    Jag tycker jag betlat för mycket då jag får göra allt jobb själv. Inklusive ringa runt. Jag räknade med att bli presenterad / få till mig rätt personer direkt för 100,000kr. Just saying. Läs mer
    2019-09-08 Swedish Wealth Institute AB svarar Warvin Z
    Hej Warvin. Tack så mycket för din feedback. Målet med mentorskapet är att du ska lyckas bygga din egna fastighetsportfölj. Därigenom har du blivit presenterad för alla i ditt team du behöver. Självfallet blir det viktigt att du själv har kontakt med personerna för även om vi är med genom din första affär är det inte där du ska sluta, du ska bygga en stor portfölj som du kan leva på. Därför är det viktigt att du själv har kontakterna och kunskapen att kunna göra arbetet.
    Vi ser fram emot att följa din framfart!

Robert f skrev om Swedish Wealth Institute AB
    Bra program, upplevelse o bemötande Läs mer
    2019-09-06 Swedish Wealth Institute AB svarar Robert f
    Tack så mycket Robert. Hoppas vi får träffa dig på ett framtida event snart!

Sophia N skrev om Swedish Wealth Institute AB
    Köpte både två biljetter till UPW med Tony Robbins och en helgworkshop om fastighetsinvestering. Det har varit bra bemötande och de mötte förväntningar och lite till :) Läs mer
    2019-09-06 Swedish Wealth Institute AB svarar Sophia N
    Tack så mycket sophia. Ser fram emot att träffa dig på fler event!

Mikael O skrev om Swedish Wealth Institute AB
    Genuina och drivna. Vill väldigt mycket, finns en del kvar att utveckla på själva leveransen. Läs mer
    2019-09-06 Swedish Wealth Institute AB svarar Mikael O
    Tack så mycket för din feedback Michael. Vi ser att det finns ett kontinuerligt behov av att bli bättre och vi hoppas att de förändringar vi fortsatt gör kommer att göra att du känner vi ännu mer uppfyller dina förväntningar.

Massavägen 2, 196 92 Kungsängen