Alla kategorier Utbildningar Företagsutbildning Stockholms län

Upplands-Bro  (1 st)

Topp 8 företagsutbildningar i Stockholms län

Wenell Management AB

Torsgatan 13, Stockholm
    Wenell Management i Stockholm har över 49 års erfarenhet och är idag ett av Nordens ledande konsult- och utbildningsföretag. Specialister på coachning och utbildning inom projektledning och ledarskap.
    Kristian T
    Kristian T: Kursen var bra och både kursledare och övrig anställd personal på Wenell Management AB gav ett trevligt och professionel...

Mgruppen

Birger Jarlsgatan 64A, Stockholm
    Bli en bättre ledare eller chef genom personlig utveckling. Välkomna till M Gruppen!
    Stefan E
    Stefan E: Kunniga handledare som var aktiva och drivande på rätt nivå under hela veckan. Blir uppringd inför utbildningen vilket ...

Brandfast Sverige AB

Hylsnyckeln 1, Bro
    Välkommen till Brandfast, vi ger dig inspirerande kurser inom brand och säkerhet. Våra kunniga instruktörer inspirerar dig och ger dig de nycklar du behöver får att kunna hantera en nödsituation.
    Fredrik H
    Fredrik H: Kursen var mycket lärorik å mycket bra kursledare

EnneagramCenter

Sigtunagatan 16, Stockholm
    Välkommen till oss på Enneagramcenter! Vi hjälper dig med teamutveckling, coachning och ledarskap genom tjänster och konkreta verktyg. Våga utvecklas!
    Elin L
    Elin L: Fantastisk bra och värt varenda minut och krona.

Effektiv Nu

Klarabergsviadukten 70, Stockholm
    Effektiv Nu erbjuder utbildningar och coachning inom allt från personlig effektivitet till ledarskap. Vi lär dig skapa en hållbar struktur och ta kontroll över din tid!
    Paola K
    Paola K: Bra konkreta tips som har skapat kontroll i min vardag!

Bergströms Kunskapsföretag

GÖTGATAN 106, Stockholm
    Jeanette A
    Jeanette A: Jag tycker att det är en bra utbildning. Duktiga lärare och bra litteratur.

MiLeGa

Sickla Kanalgata 16, Stockholm
    Björn S
    Björn S: Bra utbud. Fin kvalité . Kommer säkerligen handla av företaget mer. Gillade service, trevliga representanter.

Chefshuset

1 reco
    Nybrogatan 58, Stockholm
    Anton  J
    Anton J: Jag rekommenderar med glädje Chefhuset och kursen Ny som Chef. Jag har gått flera chefsutbildningar tidigare, men ingen ...
Sida:   1