LYCAB

LYCAB

www.lycab.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till LYCAB, Länna Yrkescenter. LYCAB grundades 2018 och är en sammanslagning av företagen HB Siltis Entreprenad samt Outdoor Solutions Sweden AB. Vi startade inom mark och anläggning 2010 för att under de senaste 5 åren bli mer inriktade på tak och säkerhet både mot privat och företagskunder. Idag är HSB Stockholm...

44 omdömen om LYCAB

Sedan starten hos Reco 2019

Victoria M

Smidigt hela vägen från offert till färdigt jobb. Kom i tid, var trevliga och bygget blev väldigt fint. Proffsigt!

Lotta F
Skrev om LYCAB

Kunnig kursledare och bra innehåll och praktik. Eftersom vi alla var från samma företag så fanns tid för oss att ställa frågor som rör vår verksamhet. / Pia

Jonas H
Skrev om LYCAB

Snabb återkoppling, bra leverans. Rakt igenom bra!

Maria L
Skrev om LYCAB

Anlitade LYCAB för bygge av sittbänk. Professionellt bemötande och fint utfört arbete. Rekommenderas!

Järfällahus A

Trevligt bemötande och flexibel bokning av utbildning.

Hsb Brf Metkrocken I

Vi har anlitat Lycab för lite olika arbeten i vår bostadsrättsförening och är mycket nöjda med både bemötande och de jobb de har utfört, bland annat takrengöring och snickeriarbeten. Även fakturering har varit utan anmärkning. Jag kan varmt rekommendera LYCAB.

Forogh F

Mycket proffs och trevliga personal

Grunden Till Allt A

Trevlig bemötande, proffesionellt

Maria H
Skrev om LYCAB

Av en granne. Vi upplevde LYCAB på ett fint bemötande och ett professionellt utförande av arbetet. Vi köpte en tjänst för utförande av en taklucka till vinden.

Expatia A

Vänligt mottagande En bra leverans av säkerhetsutbildning Tyckte att det var suveränt att få pröva på just räddningen och att göra det på riktigt i LYCABs lokaler. Det gav en stor verklighet på vad man behöver göra, måste göra och vad som inte är det man trodde behövde göras. Mycket bra!

Inger S
Skrev om LYCAB

Behövde hjälp med hängrännor och stuprör. Jag fick ett trevligt bemötande och jobbet blev utfört utan någon större väntan. Fakturan däremot behövde justeras i efterhand samt två mindre missar som ev justerades i efterhand. I det stora hela är jag nöjd med Lycab.

Christer H

De är mycket professionella, De har gjort ett jättebra jobb. Personalen var väldigt trevliga, positiva och hjälpsamma. Ingenting "satt fast". Tack för ett bra jobb.

Helen F
Skrev om LYCAB

Renovering av en förrådsbröd som tidigare hantverkare lämnat ofärdig och i ett dåligt jobb. Mycket trevlig och bra kommunikation med hantverkarnas. De lyssnade på hur jag ville ha arbetet/ hur det skulle se ut. Bra utfört arbete, inget fusk.

Anders S

Köpte stenläggning framför entré och byte av stuprännor samt lite småfix, de gjorde ett superfint jobb, allt gick väldigt smidigt samt med ett vänligt och seriöst bemötande. Bra pris också!/ Anders

Tommy C
Skrev om LYCAB

LYCAB ger ett professionellt intryck och har en allsidig kompetens. Trevliga och snabba. Än så länge bara positiva erfarenheter.

Fredrik B

Trevliga killar som gjorde ett riktigt bra jobb. 😊

Enstaberg All Sorts E

Jag har blivit bemött på en vänlig och professionellt sätt. Arbete har utförts väl, och inom tidsramen. Jag skulle rekommendera värmt LYCAB.

Christina G

Snabbt enkelt, kundfokuserat arbete!

Maria B
Skrev om LYCAB

Alla jag träffat på Lyco har varit trevliga, noggranna och tillmötesgående. Jag är mycket nöjd och glad över min nya fina uteplats som nu är stenlagd och har fina rabatter med kantsten så att allt ser prydligt ut. Jag är mycket nöjd!

Magnus E

Mycket proffsigt bemötande. V hade väldigt mycket mossa på taket och inget av det var kvar på marken när dom åket därifrån!! Vi kan varmt rekommendera LYKAB.

Lars Ö
Skrev om LYCAB

Kommer inte ihåg!! Vad ska jag skriva mer? Ni tvingar mig till något som jag inte kan svara på.

Nadia A
Skrev om LYCAB

Företaget gjorde sitt jobb i bra sätt

LÓRÁND F

Anlitade företaget för taktvätt, bra kommunikation, jobbet utfördes enligt tidplan, arbetare var väldigt trevliga och effektiva! Kan starkt rekommendera företaget för andra!+++++

Anders Ö

Proffsigt och bra service. Gick extramilen. Rekommenderar alla dagar i veckan. Tack för bra jobb. Skulle uppskattat tipset att kolla stuprören efteråt. +10cm propp i alla efteråt.

Anna W
Skrev om LYCAB

Anlitade Lycab för stenläggning av uppfart. Bra kontakt och trevligt bemötande. Stämde alltid av om något var oklart för att vi skulle bli nöjda. Kom avtalad vecka. Bra resultat. Betalar för vad man får, dvs ligger i det högre spannet kostnadsmässigt. För oss värt det!

Anders L

Seriösa, professionella, lyhörda, trevliga både från ledning och utförarna av jobbet. Höll tider. Jobbet ser ut att vara bra gjort (framtiden får utvisa en del angående Grön fri) Arbetet gällde takrengörning och uppsättning av fågelskydd. Kan rekommendera LYCAB! / Anders Lund Projektledare

Peter A
Skrev om LYCAB

Taktvättning med behandling av mossa på takpannorna plus fågelskydds montering i takfoten. Killarna som var och utförde jobbet var väldigt proffsiga och väldigt trevligt bemötande av samtliga personer.

Britt-Marie C

Trevligt bemötande av all personal. De gjorde rent på taket och städade ordentligt efter sig.

Mathias
Skrev om LYCAB

Trevligt bemötande och skickliga killar som kommer med bra råd och upplägg. Förutom att rensa tak och hängrännor så behandlade vi taket för att motverka mossbildning. De monterade även "taksäkerhet" i form av taksteg, glidskydd för stege samt snörasräcke. Jättenöjda med installationen. De fick även rensa taket på vår sommarstuga och även det med stor belåtenhet. Rekommenderar starkt LYCAB //Mathias

Robert Erik Rainer L

Supertrevliga och levererar det dom sagt och lite till. Kommer med bra lösningar

Anders A

Snabbt svar på förfrågan, kom vid avtalad tid, gjorde arbetet snabbt och städade efter sig. Takrengöring.

Carl N
Skrev om LYCAB

Grymt bra jobb, flexibla med tider och anpassningsbara till förutsättningarna. Fixade trasiga pannor och annat som dök upp. Städade helt rent efteråt. Bra och snabb kontakt också.

Philip K

Vi hade beställt takrengörning. De kom i tid och jobbade jättenoga. De hade vecklat ut ett täcke för att samla all mossa och annat material som trillade ner, vilket gjorde att det var rent och fint när arbetet var klart. Efter 7 månader så började jag bli lite skeptisk mot medlet som hade använts på taket, men kort efter såg jag resultat då taket började ljusna mer och mer. Skulle definitivt anlita LYCAB igen för samma typ av uppdrag.

Johanna A

Bra bemötande och snabbt utför jobb

Jimmy S
Skrev om LYCAB

Trevligt företag, bra utfört jobb. Rekommenderar.

Britt E
Skrev om LYCAB

Inget att klaga på. Snabba. Håller vad de lovar.

Lundgren Takvård Ab L

Väldigt kunnig personal och flexibla lösningar. Vi kommer att använda oss av LYCAB flera gånger framöver

Kai N
Skrev om LYCAB

Bra offert, trevligt bemötande.

Lars P
Skrev om LYCAB

Bra service, rätt jobb i rätt tid till rätt pris

SIMON L
Skrev om LYCAB

Lättsamma att ha och göra med och raka besked!

Kent L
Skrev om LYCAB

Besiktning, Rengöring samt pålägg av impregnering takpannor. Jag fick ett tydligt och mycket prisvärd kostnadsförslag på jobbet. Utförandet tog sammantaget 2dagar där man var noga med att inte smutsa ned på altaner och tog hand om all mossa, etc., som borttogs från taket, vilket är oerhört tacksamt!! Jag är en Nöjd kund till LYCAB.

Cathrine A

Tvättade och behandlade taket mot mossa. Trevligt och proffsigt bemötande.

Ronnie P

Duktigt gäng, har projekterat med el och snickare samt plattsättare, golvläggare och vvs, fint jobb och ett trevligt gäng. kommer vid behov att anlita detta företag igen.

Majona A

Dom är mycket trevliga och tillmötesgående. Proffsiga.