LYCAB

Speditionsvägen 37, 142 50 Skogås — Visa karta

Välkommen till LYCAB, Länna Yrkescenter.

LYCAB grundades 2018 och är en sammanslagning av företagen HB Siltis Entreprenad samt Outdoor Solutions Sweden AB. Vi startade inom mark och anläggning 2010 för att under de senaste 5 åren bli mer inriktade på tak och säkerhet både mot privat och företagskunder.

Idag är HSB Stockholm en stor kund åt oss där vi bland annat utför kontroll av tätskikt och avvattningssysten, takskottning samt montering av taksäkerhet i stockholmsområdet.

Utöver detta är vi även certifierade för att behandla tak med Grön-Fri som är ett miljövänligt
bekämpningsmedel mot alg-/mossbildning.
För tidigare omdömen på våra utförda arbeten hänvisar vi till Siltis Entreprenad här på RECO
Vi tillhandahåller idag tjänster inom:
- Montage av taksäkerhet
- Besiktning och försäljning av fallskyddsutrustning
- Utbildning
- Stensättning
- Bygg och anläggning
- Takrengöring

Vi på LYCAB har som målsättning att våra kunder ska vara nöjda.
Detta uppnår vi genom rådgivning genom hela processen, tydligt kommunikation, trevligt
bemötande samt uppföljning av uppdraget.
Vi har samtliga försäkringar och utbildningar för att kunna utföra arbetet och fullfölja garantier.
Varmt välkommen att höra av dig till oss på LYCAB - För en säker miljö på osäkra höjder.

Läs vad 5 kunder tycker om LYCAB

• 2020-03-12

SIMON L skrev om LYCAB
    Lättsamma att ha och göra med och raka besked! Läs mer
  • 2019-10-15

Kent L skrev om LYCAB
    Besiktning, Rengöring samt pålägg av impregnering takpannor.

Jag fick ett tydligt och mycket prisvärd kostnadsförslag på jobbet.

Utförandet tog sammantaget 2dagar där man var noga med att inte smutsa ned på altaner och tog hand om all mossa, etc., som borttogs från taket, vilket är oerhört tacksamt!!

Jag är en Nöjd kund till LYCAB. Läs mer
  • 2019-10-09

Cathrine A skrev om LYCAB
    Tvättade och behandlade taket mot mossa. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-09

Ronnie P skrev om LYCAB
    Duktigt gäng, har projekterat med el och snickare samt plattsättare, golvläggare och vvs, fint jobb och ett trevligt gäng.
    kommer vid behov att anlita detta företag igen. Läs mer
  • 2019-03-08

Majona A skrev om LYCAB
    Dom är mycket trevliga och tillmötesgående. Proffsiga. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte