Alla kategorier Besiktning Kontrollansvarig

Kontrollansvarig

Topp 6 företag inom kontrollansvarig

Kontrollansvarig Stefan Eriksson

Thulevägen 21, Tyresö
    Är du i behov av en kontrollansvarig till byggprocessen? Välkommen till oss!
    Hans G
    Hans G: Behövde hjälp med att få ett slutbesked på vår ombyggnad. Stefan, och Anna, löste uppgiften snabbt och smidigt.

Villabesiktningar i Stockholm

Odelbergs väg 11, Gustavsberg
    Villabesiktningar är ackrediterad av Swedac och godkänd av SBR, vilket innebär att energideklarationen som säljaren måste lämna över till sina spekulanter och överlåtelsebesiktning som köparen behöve...
    Magnus R
    Magnus R: Ytterst kompetent besiktingsman med bra bemötande och attityd. Avser besiktning av villa i samband med köp.

Sustend AB

Drivhjulsvägen 30A, Hägersten
    Henning K
    Henning K: Engagerad personal. Rekommenderas.

Frakka AB

Stagneliusvägen 47, Stockholm
    Vi vill att ni ska kunna fokusera på det som känns viktigt. Därför tar vi hand om hela projekteringen av ert stambyte eller underhåll av ventilation - från underlag till färdigt arbete.
    Ylva J
    Ylva J: Upplever Frakka som ett bolag med mycket hög kompetens och kunnighet när det gäller projektledning i samband med stambyt...

Arsenalen Besiktning AB

Box 35, Hägersten
    Dag F
    Dag F: Otroligt kunnig, noggran, hjälpsam och engagerad. Vi vill verkligen rekommendera Johan/Arsenalen Besiktning.

INSPECTIA Sverige AB

Pipers Väg 165, Solna
    Stefan E
    Stefan E: Proffsigt bemötande och trevliga. Det tog sitt uppdrag på stort allvar och besiktningen var mycket noggrann