Alla kategorier Besiktning Stockholms län Tyresö Kontrollansvarig Stefan Eriksson
Rekommenderat företag 2016 - Kontrollansvarig Stefan Eriksson

Kontrollansvarig Stefan Eriksson

Thulevägen 21, 135 55 Tyresö — Visa karta

Kontrollansvarig Stefan Eriksson hjälper varje år över 80 byggherrar över hela Storstockholm att färdigställa deras byggnationer. Vi agerar gärna bollplank under hela byggprocessen.

Läs vad 35 kunder tycker om Kontrollansvarig Stefan Eriksson

• Jörgen N
    Jörgen N skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Kontrollansvarig Stefan Eriksson är mycket serviceinriktad och kunnig. Stod på sig mot entreprenader med krav hur olika besiktningar skulle gå till och när. Låg ofta på med förfrågan hur bygget flöt på och när han skulle få ta del av olika handlingar.
  • Carl-gustav S
    Carl-gustav S skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    FICK MYCKET HJÄLP VID PLANERING SAMT UNDER BYGGTIDEN. STEFAN HAR MYCKET GODA KUNSKAPER OCH HANS NOGGRANNHET VÄCKER RESPEKT HOS BYGGFIRMORNA. DETTA GJORDE ATT MAN UNDER HELA BYGGTIDEN KÄNDE EN STOR TRYGGHET!
  • Ralf R
    Ralf R skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Bemötandet från företaget och personerna är bra, det går att kommunicera på olika nivåer både på teknisk nivå och på föreskrifts nivå.
  • Ane H
    Ane H skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Vi anlitade Stefan som kvalitetsansvarig för vårt byggprojekt - tillbyggnad av villa - för ungefär 3 år sedan. Stefan var hjälpsam och saklig under hela processen, och hjälpte till med goda råd och stöd i kontakten med kommunen och hantverkarna. Vi rekommenderar Stefan.
  • Erik B
    Erik B skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Stefan har varit kontrollansvarig för vårt villabygge med tillhörande sidobyggnader. Vi sammanfattar Stefans insats så här: Professionell och erfaren - har alltid svaren på våra frågor, Serviceorienterad - hittar alltid tider som passar och hjälper till med ett :) ,
    Lösningsfokuserad - hittar lösningar som tillgodoser oss, byggentreprenören och BBR/Kommunen - en klippa.
  • Benn M
    Benn M skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Stefan Eriksson som kontrollansvarig är hjälpsam, duktig, proffsigt och har en stor erfarenhet.
    Tack för det.
    Benn Matchett
  • Reza M
    Reza M skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Stefan Eriksson har varit väldigt seriös och kunnig. Under byggnationen stötte vi på många problem som jag kunde bolla med Stefan och han var alltid väldigt hjälpsam och gav bra tips.
    Vårt i intryck har bara varit positivt och vi rekommenderar Stefan till de vi känner som har planer på att bygga.
  • Anders S
    Anders S skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Hej och vill bara tacka Stefan Eriksson för att han har varit behjälplig vid mitt husbygge.
    Det betyg jag vill lämna är det bästa pga Stefans kunskap och hans tillgänglighet.
    Mvh Anders Svanström Alkällevägen 36, 139 33 Värmdö
  • Martin H
    Martin H skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Gjorde det han skulle utan krusiduller. Mycket kompetent. Bra kontakter med Haninge kommun. Trevlig assistent som sköter papper, telefon och mail. Bara en trevlig erfarenhet.
  • Herrmann A
    Herrmann A skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Lätt, ärlig och trovärdig. Bra kommentarer.
  • Bobby M
    Bobby M skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Vi kan enkelt svara att Stefan Eriksson har handlagt vårt ärende utmärkt från dag 1 genom hela ärendet.
  • Westerlund M
    Westerlund M skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Stefan gjorde ett utmärkt jobb som kontrollansvarig och bollplank under bygglovsprocessen 👍
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Kontrollansvarig. Såg att huset behövde höjas. Kanon
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Nogrann, kunnig och sympatisk. Högsta betyg.
  • Asad S
    Asad S skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Väldigt nöjd med Stefan Ericsson
  • Anders M
    Anders M skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Stefan är mycket professionell och kunnig. Under tiden som kontrollansvarig för vårt byggprojekt (nybyggnation av villa) var han tillgänglig och en stor trygghet. Jag vill ge mina varmaste rekommendationer och skulle inte tveka en sekund att anlita Stefan igen om behov uppkommer i framtiden.
  • Havland O
    Havland O skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Mycket bra samarbete, anlitar gärna igen! Oskar
  • Linda N
    Linda N skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    När vi byggde hus för ca 5 år sedan kontaktade jag 3 olika KA som jag fått på rekommendation av vänner, en av de var Stefan. Direkt från första kontakt fick jag och min man högt förtroende för Stefan som gav ett mycket proffesionellt och kompetent intryck. Stefan har utgjort ett jättebra stöd under hela byggnationen samt även hjälpt till med råd efter det avslutade uppdraget. Nu står vi inför vårt andra bygge och vi kommer självklart att be Stefan om att vara vår KA igen.
  • Anna F
    Anna F skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Förtroendeingivande genom att förklara processen och hans inblandning
  • Norlander, J
    Norlander, J skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Jag anlitade Kontrollansvarig Stefan Eriksson till mitt villabygge. Jag har fått en service i toppklass där Stefan har sett till allt bara har fungerat och flytit på genom hela byggprocessen. Han har gett mycket tips och råd på hur man undviker fallgropar. Han har varit tydlig och meddelat i god tid vad som krävts av mig och vilka rättigheter jag har mot entreprenören. Den servicen jag har fått känts i toppklass mot vad jag betalat, verkligen prisvärd.
  • Edvin V
    Edvin V skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Produkt: "Kvalitetsansvarig" under husbygge.
    Bemötandet vid frågor var alltid bra och vänligt och uppdraget slutfördes tillfredställande mot målet att kunna flytta in i huset.
    De problem som dök upp löstes av företaget.
  • Philip B
    Philip B skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Vi på BYGGFENOMEN (arkitektkontor) har använd oss av Stefan Eriksson sedan år 2005 till de flesta av våra villa projekt. Han har bidragit med gedigen kunskap, engagemang och tillgänglighet i alla projekt och sammanhang. Vi rekommendera honom varmt och helhjärtat!
  • Annette B
    Annette B skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Under uppförandet av vårt hus anliade vi Stefan Eriksson som kontrollansvarig. Mycket bra val, kompetent, trevlig och tog sig alltid tid att besvara våra funderingar och frågor. Även väldigt trevlig assistent Anna, alltid glad och trevlig och mycket kompetent, de gav oss mycket support, tips och stöd.
  • Björn E
    Björn E skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    KA för tillbyggnad av fritidshus. Fungerade utmärkt!
  • Anders A
    Anders A skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Stefan Eriksson var kontrollansvarig när vi byggde vårt drömhus. Vi fick en rekommendation att han var bra och han levde verkligen upp till våra förväntningar och var noggrann, kunnig, intresserad, mycket trevlig och var på plats för dom kontroller som han skulle. Vi använde även honom som ett bollplank och det var en stor trygghet att man kunde ringa honom om det var något som man behövde stöd i. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Stefan Eriksson som kontrollansvarig till andra som skall bygga sitt drömhus!
  • Robert R
    Robert R skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Professionella och mycket kunniga. Engagerade i bygget hela vägen. Rekommenderas starkt!
  • Anna H
    Anna H skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Ok.
    Trevligt bemötande men tar eg inget ansvar för någonting.
  • Regina L
    Regina L skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Vi fick bra hjälp av kontrollansvarig. Alla handlingar var i ordning och inplanerade möten löpte på enligt tidplan.
    Vi kan varmt rekommendera företaget.
  • Chris S
    Chris S skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Hjälpful, trevligt, och kunnigt person, som gjorde det som behövdes i uppdraget som Kvalitetsansvarig, sköt kontakt med kommunen på ett bra sätt, och var flexibelt nog att anpassa sig till det relativt långa processen i mitt bygg projekt.
  • Agneta M
    Agneta M skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Stefan var kontrollansvarig 2012-2013 under vårt bygge av ett lösvirkeshus med speciella lösningar. Alltid proffsigt bemötande och snabba svar både av honom och Anna. Duktig på att ”hantera” kommunen och kan processen. Inte billigast men väl värd sitt arvode. Vi hade en bra byggentreprenör men misstag kan göras och han upptäckte några som hade både kostat tid och pengar för oss alla.
  • Roxenhed, A
    Roxenhed, A skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Besiktning under tillbyggnadsprocess av villa. Medverkade från första byggmötet med kommunen till slutbesiktning. Stefan gjorde även en viss extra koll under byggnationen.
  • Anders H
    Anders H skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Handlade upp kontrollansvarig tjänst i samband med husbygge i Tyresö. Valde mellan 4-5 leverantörer men fastnade för Stefan.
    Proffsigt bemötande från start till slut. Inte billigast men väl värt investeringen. Har kunna använt Stefan som bollplank genom hela projektet. Speciellt värdefullt mot bakgrund av att vår husleverantör hade under hela projektet svårt med kvalité och leveransprecision.
  • Richard B
    Richard B skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Professionellt, sakligt och trevligt bemötande när Stefan var Kontrollansvarig vid vårt husbygge 2006-2008.
  • Johan M
    Johan M skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Mycket goda erfarenheter! Det är tydligt att de är specialiserade inom det här området. De hade koll på allt i processen och hjälpte till så att inget missades i kommunikation med kommunen och husleverantören (Trivselhus).Kunniga, ordning och reda, koll på processer och snabbt och trevligt bemötande. Inget att klaga på överhuvudtaget. Kan starkt rekommenderas!
  • Kent B
    Kent B skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson
    Vi har upphandlat KA-uppdrag på många ärenden genom åren och uppfattar företaget som mycket seriöst och pålitligt.

Thulevägen 21, 135 55 Tyresö