Badrumsbesiktningar AB

Valhallavägen 114, 114 41 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Badrumsbesiktningar AB!

Vi låter dig ta kontroll över din badrumsrenovering. När en hantverkare har varit på plats så kan det vara tryggt att ha en tredje part som ser över arbetet, så att allt har gått rätt till. Vi besiktigar ditt nya eller befintliga badrum och kvalitetssäkrar att det är tryggt och säkert att använda.
  • Certifierad partner - Specialister med hög kompetens inom VVS
  • Fasta priser - Inga dolda avgifter eller andra överraskningar
  • Hög service - Vi håller vad vi lovar
Våra tjänster: Trestegsbesiktning, VVS-besiktning, tätskiktsbesiktning, slutbesiktning. Vi riktar oss även till dig som privatperson såväl som bostadsrättsförening eller företag och fastighetsägare.

Varmt välkommen att höra av dig till oss om du önskar en offert eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 98 kunder tycker om Badrumsbesiktningar AB

• 2020-10-20

Luwam Z skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jag anlitade de efter en badrumsrenovering för slutbesiktning och blev bemött superbra och väldigt stöttande i mina funderingar och de felen som hade uppstått. Kände mig trygg att ringa både besiktningsmannen efter uppföljningen samt VDn för tips och råd. Så här i efterhand kan jag verkligen rekommendera att använda sig av en trestegsbesiktning för att undvika potentiella fel men man lär sig av sina misstag och kommer att tänka på det i framtiden vid en ev. renovering. Läs mer

Magnus R skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Trestegsbesiktning. Ett självklart val, för att själv kunna följa vad som gjorts, utan egen kompetens.
    Proffsigt bemött.
    Om det är som företaget själva säger, att så många "underkännande" förekommer, så behöver man nog ändra arbetsmetod. T.e.x att redan vid den första besiktningen gå igenom med byggaren om de vanligaste felen senare i bygget. Jag vet att man skickar ut information om det o alla byggare är läskunniga, men inte lika intresserade av att läsa som att bygga. Samtala om det. Lyssna med företagaren om placering av utrustning och ev komplikationer. Då kanske han löser det i förväg. Säkert fel, men: det känns som om besiktningsbolaget är stolta med att man upptäckt så många fel. Konsten borde vara att få det bli rätt från början. Läs mer

Michael M skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jag fick ett mycket proffsigt och trevligt bemötande, och besiktningen påbörjades raskt. Och när allt var klart fick jag en utförlig sammanfattning som kändes tydlig. Stort tack! Läs mer

Ronny K skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Besiktning av badrum innan färdigställande då vi var skeptiska till vissa delar av utförandet.
    Vi fick en snabb tid för badrumsbes. Besiktningsmannen var noga och tydlig och det kändes bra.
    Dock var en del i hans utlåtande felaktig eller kunde tolkas på annat sätt. Det fick vår byggare att reagera ganska kraftigt och ifrågasättande. Vi kännde dock att man kunde reda ut nyansera det problemte för sig. Läs mer
  • 2020-09-27

Sara F skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Superproffsigt, smidigt och pedagogiskt. Dyrt men prisvärt. Läs mer
  • 2020-09-27

Sofia W skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jag anlitade Badrumsbesiktningar för att jag behövde göra en statusbesiktning av badrummet i min nyinköpta lägenhet. Allt gick väldigt snabbt och smidigt och jag fick jättefin service av Sajad som var här. Mitt badrum var i allt annat än bra skick visade det sig tyvärr och Sajad har därför även varit behjälplig som sakkunnig i min rättstvist mot säljarna av lägenheten. Nu ska jag renovera badrummet och då kommer Badrumsbesiktningar att vara med under den resan också vilket känns väldigt tryggt. Jag kan verkligen rekommendera det här företaget - de är otroligt kunniga, proffsiga och serviceinriktade och när det gäller badrum, som är så komplicerat och kostsamt, så är det precis ett sådant företag man vill anlita. Två tummar upp!! Läs mer
  • 2020-09-26

Oscar L skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Använt trestegsbesiktning och är otroligt nöjd med servicenivå, tillgänglighet och yrkesstoltheten. Vansinnigt kompetenta besiktningsmän som noggrant går igenom de olika stegen och ser till att minsta detalj blir korrekt utförd av entreprenören vilket ger stor trygghet. Rekommenderas till alla som renoverar badrum! Läs mer
  • 2020-09-25

Patrik H skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Våran firma gör jobb i en BRF och då valde våran beställare att anlita Badrumsbesiktningar AB för en 3 stegs besiktning.
    Mycket noga är dom så våran beställare kan känna sig trygg hela vägen från start till mål.
    En ”billig” försäkring kan jag tycka. Läs mer
  • Hedvig F

2020-09-23

Hedvig F skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi anlitade Badrumsbesiktningar för en trestegsbesiktning av badrum. Oerhört professionellt bemötande (av ansvarig besiktningsman Sajad Mirkhalafi) i alla led i processen och tjänsten överträffade våra förväntningar. Bästa utgiften i hela renoveringen och en stor trygghet både för oss och bostadsrättsföreningen. Läs mer
  • 2020-09-14

CHRISTOPHER R skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Superproffsiga!

Det vi uppskattade mest var att Badrumsbesiktningar AB utöver att besiktiga våra badrum fungerade som bollplank för oss under byggprocessen. Detta gav oss en ökad säkerhet i våra diskussioner med byggaren. Läs mer
  • 2020-09-14

Maria Katarina R skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jag anlitade en byggfirma till att renovera två badrum. Det var först när jag anlitade Badrumsbesiktningar AB som jag kunde känna mig trygg och sova gott igen. Besiktningsmannen gjorde en så kallad trestegsbesiktning där det ingick att besiktiga varje moment i renoveringen, från början till slut. Det förekom fel som hantverkaren fick åtgärda innan nästa moment påbörjades. Nu har jag två färdigställda badrum som jag dessutom vet att en tredje, utomstående part har godkänt. Det är otroligt prisvärt, nästan för billigt, att anlita Badrumsbesiktningar AB med tanke på hur dyrt det kan bli om något går fel. Jag rekommenderar ALLA att göra detta! Läs mer
  • 2020-09-07

ANDERS Z skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Supersmidig bokning. Svarar snabbt. Trevligt och professionellt bemötande. Noggrann besiktning och kontroll av dokumentation. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-08-26

TORBJÖRN F skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi renoverade två badrum och efter mycket strul med hantverkarna anlitade vi Badrumsbesiktningar AB. Vi blev väldigt imponerade av Sajads professionalism och kunnighet. Tack vare honom fick vi ordning på bland annat alla de dokument som krävs vid en badrumsrenovering och vi kunde äntligen sova lugnt om nätterna utan oron för att ha missat någon detalj. Om vi genomför någon ytterligare renovering så kommer vi absolut anlita Badrumsbesiktningar igen. Läs mer
  • Kämp Niklas Gustav B

2020-08-26

Kämp Niklas Gustav B skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Oerhört nöjda! Väldigt proffsiga, hjälpsamma och pragmatiska i en för oss obekant miljö.

Andra gången vi anlitade Badrumsbesiktningar (ny fastighet). Det är väldigt skönt med en oberoende part att ha vid sin sida som kvalitetssäkrar entreprenörens arbete. De hittade en del saker även denna gång som åtgärdades och förhoppningsvis hjälper till att undvika onödiga komplikationer längre fram.

I tillägg till kunskapsnivån så har de en hög servicenivå. Alltid flexibla med besiktningstider om ändringar i tidplan och även väldigt duktiga på att navigera oss som lekmän i vilken typ av risk olika brister har och vad vi som köpare av entreprenadtjänster ska tänka på!

Allt som allt rekommenderar jag alla som funderar på att göra en våtrumsrenovering att använda sig av Badrumsbesiktningar! En liten peng i sammanhanget som minimerar risken att stå med onödiga, kostsamma och tidskrävande komplikationer Läs mer
  • 2020-08-14

ROYA M skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi anlitade Badrumsbesiktningar AB för en statusbesiktning och trestegsbesiktning under renoveringen av vårt badrum. Vi hade en och samma besiktningsman vid samtliga tillfällen som hade väldigt hög kompetens, var tydlig och konkret. Detta hjälpte oss oerhört inför kravställning gentemot entreprenören. Dessutom var han behjälplig och gav oss stöd inför ett beslut vi var tvungna att fatta gällande en anmärkning. Jag hade inte trott att vi skulle få så mycket stöd och support under renoveringsprocessen. Det känns väldigt tryggt att en erfaren person har inspekterat vår badrum under hela renoveringen. Det var välinvesterade pengar! Läs mer
  • 2020-08-14

SINA F skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Behövde en besiktning med kort varsel under semestertider och de ställde upp. Blev tipsad om BB och jag blev inte besviken. Duktiga och professionella. Läs mer
  • 2020-07-16

Helena W skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jag har anlitat Badrumsbesiktningar för att göra en trestegsbesiktning (vvs-besiktning/tätskiktsbesiktning/slutbesiktning). Under arbetets gång hittades fel (trots behöriga hantverkare) som var mycket enklare att lösa direkt än om de hade upptäckts senare i processen (eller om de inte upptäckts alls, förrän man fått en vattenskada). Vid slutbesiktningen blev badrummet godkänt, med reservation för några detaljer där mina hantverkare och jag istället kom överens om prisavdrag. Jag tror att den förhandlingen underlättades tack vare att jag hade en besiktningsman med. Glad att jag anlitade Badrumsbesiktningar och även tacksam för de goda råd jag fick på vägen. Nu har jag ett badrum som jag vet uppfyller alla regler och krav. Professionellt, seriöst, kunnigt, noggrant och trevligt samarbete. Läs mer
  • 2020-07-09

KIM V skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi tog in badrumsbesiktningar efter en långdragen process gällande en badrumsrenovering. Precis som vi misstänkte var inte badrummet rätt byggt vilket badrumsbesiktningar hittade. Sajad på badrumsbesiktningar gav ett mycket professionellt intryck med stor kompetens. Jag hittade till till badrumsbesiktningar via deras instagram-profil där man kan gå in o kika lite på hur deras vardag ser ut. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-26

Paola Yvonne Gwendolyn W skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi anlitade Badrumsbesiktningar då vi behövde intyg till föreningen som försäkrade att tätskiktet var utfört på ett korrekt sätt. Felfritt utfört var det tydligen inte. Skönt och tursamt att någon utomstående kunde påpeka detta utan att vi behövde bråka med hantverkarna. Snabba, nitiska, punktliga och ganska dyra. Men det är ju pengar vi sparar in i långa loppet för det är inte kul med fuktskador. Läs mer
  • BILGE T

2020-06-23

BILGE T skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Inför min badrumsrennovering träffade jag omkring 16-20 olika entrepenörer. Dels tog jag in offerter via offerta dels via vänner och bekantas rekommendationer. Alla var trevliga och gav kompetenta intryck samt sa sig ha alla nödvändiga behörigheter. Jag insåg dock att jag själv saknade kompetens att avgöra vilket företag jag skulle använda. Jag anlitade därför Badrumsbesiktningar AB som först gjorde en hanterverkar koll vilket gjorde det lättare för mig att fatta ett medvetet beslut kring vilken entrepenör som jag skulle gå vidare med. Badrumsbesiktningar levererade snabbt en rapport som bl.a. gjorde de utvalda företagens behörigheter eller avsaknad av behörigheter tydligt åskådliggjorda. I slutändan hittade jag en entrepenör som antigen själv eller genom underentrepenörer hade rätt behörigheter. Jag anlitade även Badrumsbesiktningars trestegsbesiktning, vilket jag är väldigt glad för eftersom det visade sig behövas trots att jag anlitat hantverkare med rätt behörigheter. Genom trestegsbesiktningen kunde felen, även om de inte var stora, justeras under arbetetsgång så att slutresultatet blev ett badrum godkänt enligt alla gällande regler. Under hela resan var badrumsbesiktningar lätt tillgängliga, svarade alltid på frågor samt var trevliga och professionella i sitt bemötande. Jag kände mig trygg i att allt gick rätt till. Om jag någon gång rennoverar ett ytterligare badrum kommer jag definitivt använda deras tjänster igen. Läs mer
  • 2020-06-23

Anna K skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi anlitade Badrumsbesiktningar när vi behövde hjälp att komma överens med våra hantverkare som vi inte var nöjda med. Vi fick bra stöd även innan vi anlitat dem. Blev en slutbesiktning som var saklig, ärlig o bra. Hade önskat att vi vetat om innan o anlitat dem för en 3-stegsbesiktning under tiden badrummet bygdes om. Dels för hjälp o kommunikation med hantverkarna men också att ha delmoment som gjorde att man höll tiden. Läs mer
  • 2020-06-19

ALINE M skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Värdefull tjänst när man bygger badrum! Läs mer
  • 2020-05-21

OLA L skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Noggrann och tydlig. Dessutom hjälpsam med att se på köket trots att vi endast hade badrumsbesiktning. Rekommenderas! Läs mer

Niklas S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Nöjd med Sajad som besiktningsman. Höll tid, noggrann och tydlig. Ställde bra krav på entreprenörerna. Köpte helhetslösningen med 3 besiktningar. Tryggt att ha i ryggen vid badrumsrenoveringen. Rekommenderar. Läs mer

Karin S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi beställde en förbesiktning och blev så proffsigt och väl bemötta att vi även beställde ett trestegspaket för att få hjälp hela vägen. Vår besiktningsman Sajad är pålitlig, noggrann, vänlig och kunnig. Det har varit en bra kommunikation rakt igenom och de entreprenader vi valde att arbeta med verkar tyckt det kändes bra att det fanns en besiktningsman med i bilden. Vi rekommenderar varmt att ta in Badrumsbesiktningar AB. De har levt upp våra förväntning. Läs mer

Hamid A skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Mycket professionellt utfört arbete. Läs mer
  • 2020-04-14

VERONIKA H skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Fantastisk bra hjälp. Kommer aldrig renovera utan en besiktningsman som håller mig i handen genom en renovering av ett badrum. Det ger en trygghet i att veta att allt blir gjort korrekt då jag själv inte kan kontrollera det. Läs mer
  • 2020-04-01

Staffan J skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Snabbt, enkelt och professionellt Läs mer
  • 2020-03-30

Benjamin N skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Fantastisk personal bra duktig besiktningsman som tar god tid & förklarar allt på ett otroligt bra sätt riktigt nöjd & kan varmt rek dom vidare till andra kunder Tack. Läs mer
  • 2020-03-27

Kajsa L skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi beställde en sk statusbesiktning av badrummet i vår nyköpta bostadsrättslägenhet.
    Snabb respons, professionellt och vänligt bemötande. Dock kan vi tycka att det var ganska dyrt mht till arbetsinsatsen. Men priset verkar ha varit fast för denna typ av uppdrag.
    /Kajsa Läs mer
  • 2020-03-24

Christer J skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Läges analys
    Med respekt
    Analysen är den kvalitet som är
    Den produkt har utförts med hög kvalitet
    Christer Johansson Läs mer
  • 2020-03-23

Isabelle J skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi valde att göra 3-stegs besiktning och vi är väldigt nöjda med bemötandet, snabbt svar vid frågor via mejl. Läs mer
  • 2020-03-21

Stefan S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Köpte 3-stegsbesiktning för mitt badrumsprojekt och blev mkt nöjd. Perfekt länk mellan mig och byggfirman där det fanns minst sagt brister i kommunikationen. Professionellt bemötande och bra dialog där jag snabbt fick svar på frågor och funderingar. Värt varje krona. /Stefan Läs mer
  • 2020-03-20

Sofia G skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jag tog hjälp av Badrumsbesiktningar AB då jag upptäckt några små sprickor i kaklet i mitt badrum och blev orolig att det kunde finnas fukt. Badrumsbesiktningar kom dit och gjorde en noggrann undersökning av badrummet. Är väldigt nöjd över deras jobb och det detaljerade skriftliga utlåtandet med bilder jag erhöll några dagar senare.
    Kan varmt rekommendera detta företag! Proffsiga, trevliga och noggranna. Läs mer
  • 2020-03-20

Olov T skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jag anlitade badrumsbesiktningar för en trestegsbesiktning av tre badrum. Sajad gjorde ett mycket bra jobb och var behjälplig med att svara på frågor även mellan själva besiktningstillfällena. Sajad hittade en del fel som vi hade missat om vi inte hade anlitat badrumsbesiktningar så det var värt kostnaden att anlita dem. Läs mer
  • LEVI G

2020-03-19

LEVI G skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Beställde status besiktning då jag hade problem med badrum efter köp. Otroligt duktig besiktningsman som hittade massa fel. Trevligt bemötande och mycket god service! Läs mer
  • 2020-03-19

Moa S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Helt klart rätt val att anlita Badrumsbesiktningar AB.
    Hade en knivig situation och behövde hjälp genast!
    Supertrevliga Sajad svarade, väldigt förstående och tillmötesgående så löste han mitt problem på 2 sek.
    Helt okomplicerat fixade han fram Andreas, som snabbt var på plats, även han lika trevlig och förstående. Effektivt och väldigt noggrant gjorde han en total statususbesiktning, som vi direkt efteråt gick igenom tillsammans för ev frågor. Ett par dagar senare fick jag ett väldigt utförligt besiktningsprotokoll, där precis allt fanns dokumenterat både skriftligt och med bilder.
    Känns underbart att bara på några dagar känna total trygghet, tillit och kunna gå med ryggen fri.
    Proffsiga, trevliga, effektiva och ser till kundens bästa på alla sätt- Rekommenderas starkt!!! Läs mer
  • 2020-03-18

Homan S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Beställde besiktning av två badrum under pågående renovering.
    Både priset och handläggningstiden var väldigt bra.
    Väldigt professionella. Fick både muntlig och skriftlig genomgång av vad som var bristande i badrummen och hur man avhjälper det på bästa sätt. Läs mer
  • GUNHILD B

2020-03-14

GUNHILD B skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Anlitade Badrumsbesiktningar för slutbesiktning av nyrenoverat badrum. Kontakt upprättades med Sajad som direkt tog på sig uppdraget. Han verkade mycket seriös och kunnig. Förklarade allt mycket tydligt och återkom med besiktningsprotokollet inom 2 arbetsdagar som nu har vidarebefordrats till badrumsentreprenören. Tyvärr blev inte badrummet godkänd, så det återstår att se vad som händer sedan. Med facit i hand hade jag gärna anlitat Badrumsbesiktningar från början av renoveringen (trestegsbesiktning). Då hade man kanske kunnat undvika trassel på vägen. Läs mer
  • FRIDA L

2020-03-09

FRIDA L skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jättebra bemötande och service! Kändes bra att vara i trygga händer då besiktning av badrum är så viktigt. Läs mer
  • 2020-03-07

Beatrice Kristina S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jätte duktiga och väldigt hjälpsamma! Kommer garanterat anlita igen. Läs mer
  • AFSHIN R

2020-02-28

AFSHIN R skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi var i snabb behov av en badrumsbesiktning då en av våra medlemmar råkat göra hål i grannens badrum. Inom loppet av en vecka var badrummet besiktigat och utlåtandet given. Tack för snabb och smidig förfarande. Läs mer
  • 2020-02-26

Erik H skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Kontaktade badrumsbesikning efter att jag renoverat mitt badrum och var lite osäker på om allt gått rätt till, fick snabbt svar och kunde boka in en tid omgående. Uppskattas att kunna få ett snabbt utlåtande av någon oberoende och inte behöva förlita sig helt på hantverkare. Läs mer
  • 2020-02-17

Erik A skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jag har nyttjat badrumsbesiktningar tidigare. Att genomföra badrumsrenovering utan besiktning är vansinne. Även om man har Sveriges seriösaste hantverkare så är det en djungel av regelverk som de ska kunna. I sammanhanget är kostnaden för besiktningen väldigt liten. Det medför även att hantverkaren vet att besiktningen kommer slå ner om de fuskar, så lägstanivån höjs. Denna gång byggde vi två badrum samtidigt i vårt hus, och genomförde trestegsbesiktning på båda. Även om vi anlitat en seriös byggare, relativt dyra, och med mycket goda referenser så hittade Sajad ca 5 punkter per badrum per besiktning som behövde åtgärdas, småsaker, men som i slutändan gör att våra badrum håller toppklass. Läs mer
  • 2020-02-08

SALOMON R skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Behövde akut en besiktning av ett badrum. Sajad ställde upp med kort varsel och gjorde en besiktningen på
    ett mycket professionellt och trovärdigt vis. Samma dags eftermiddag fick jag besiktningsprotokollet. Jag har efter det mailat Sajad med följdfrågor samt bett om råd. Jag har alltid fått svar med i princip vändande mail. Sajad håller en mycket hög sevicegrad. Läs mer
  • Kämp Eva Brita Eleonora K

2020-01-24

Kämp Eva Brita Eleonora K skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi använde Badrumsbesiktningar (Mathias) vid vår badrumsrenovering maj-juni 2018. Vi var supernöjda med dem! Vi var skeptiska till en början kring böket att ha en besiktningsfirma involverad i processen också (det var ett krav från vår bostadsrättsförening), men i slutändan hade vi inte kunnat vara mer än nöjda, pga:
    - Super att få fackmannamässig kompetens och hjälp längs vägen (annars blir man lätt som konsument utlämnad helt till hantverkaren)
    - Badrumsbesiktningar var alltid: 1/ flexibla med när de kom ut för att göra besiktningen och anpassade sig till oss. 2/ tydliga i sin feedback och sin rekommendation till hantverkarna. 3/ hjälpte mig som konsument att förstå inte bara "svart och vitt" utan också hur jag skulle värdera gråzoner. 4/ punktliga och tydliga i sin formella återrapportering.

Jag kan verkligen rekommendera tredjepartsbesiktnignar generellt och Badrumsbesiktningar specifikt!

Brita Läs mer
  • NILS TONY N

2019-12-16

NILS TONY N skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Snabb och personlig kontakt! Professionellt bemötande mot entreprenör. En trygghet vid dyr badrumsrenovering. Läs mer
  • 2019-12-14

SANNA E skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jag kom i kontakt med Sajad då jag hade en dålig magkänsla kring renoveringen av mitt badrum. När jag berättade i vilket skede jag var i i badrummet så var han otroligt vänlig och kunde åka ut akut för att besiktiga. Tack vare honom så kunde jag stanna bygget i tid och förhindra ett badrum som varken skulle vara tryggt att använda eller som skulle gå igenom en slutbesiktning. Sajad var väldigt tålmodig och hjälpte mig oerhört mycket vilket jag är otroligt tacksam över. Jag rekommenderar honom starkt, och att alla som renoverar ett badrum bör anlita detta företag för en 3 stegs besiktning så att man hela tiden har full koll under hela resans gång och för att man ska kunna känna sig trygg och glad över sitt nyrenoverade badrum. Och till sist, lita på er magkänsla, känns det inte bra så är det oftast inte det. Bättre att komma på det i början / mitten på en renovering istället för när bygget är klart. Läs mer
  • 2019-12-09

SOFIA S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Efter vår badrumsrenovering hade vi en klump i magen då vi inte var helt säkra på att allt var riktigt utfört. Vi kontaktade badrumsbesiktningar och fick snabb och proffsig hjälp direkt. Det var en sten som lättade när vi fick en ”godkänd-stämpel” från dem! Dessutom ett mycket trevligt bemötande. Tack! Läs mer
  • Malin S

2019-11-18

Malin S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi anlitade Badrumsbesiktningar för att kontrollera att renoveringen av vårt badrum var korrekt utförd. Vid den första besiktningen upptäcktes ett antal fel - vilka tydligt specificerades av besiktningsmannen. Vid ombesiktningen såg man till att kontrollera att de tidigare felen var avhjälpta enligt branschreglerna. Vi uppskattar verkligen de båda besiktningsmännens arbete - de var proffsiga, trevliga kunniga och oerhört hjälpsamma samt tålmodiga.

Rekommenderas starkt! Läs mer

Valhallavägen 114, 114 41 Stockholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte