Badrumsbesiktningar AB

4.8 i betyg av av 80 omdömen

Läs vad 80 kunder tycker om Badrumsbesiktningar AB

• 2020-06-26

Paola Yvonne Gwendolyn W skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi anlitade Badrumsbesiktningar då vi behövde intyg till föreningen som försäkrade att tätskiktet var utfört på ett korrekt sätt. Felfritt utfört var det tydligen inte. Skönt och tursamt att någon utomstående kunde påpeka detta utan att vi behövde bråka med hantverkarna. Snabba, nitiska, punktliga och ganska dyra. Men det är ju pengar vi sparar in i långa loppet för det är inte kul med fuktskador. Läs mer
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 109 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Valde Entreprenadhuset för en mycket stor, komplex och omfattande totalrenovering av en lägenhet med toppläge i Stockholm. Innebar rivning"
  • BILGE T

2020-06-23

BILGE T skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Inför min badrumsrennovering träffade jag omkring 16-20 olika entrepenörer. Dels tog jag in offerter via offerta dels via vänner och bekantas rekommendationer. Alla var trevliga och gav kompetenta intryck samt sa sig ha alla nödvändiga behörigheter. Jag insåg dock att jag själv saknade kompetens att avgöra vilket företag jag skulle använda. Jag anlitade därför Badrumsbesiktningar AB som först gjorde en hanterverkar koll vilket gjorde det lättare för mig att fatta ett medvetet beslut kring vilken entrepenör som jag skulle gå vidare med. Badrumsbesiktningar levererade snabbt en rapport som bl.a. gjorde de utvalda företagens behörigheter eller avsaknad av behörigheter tydligt åskådliggjorda. I slutändan hittade jag en entrepenör som antigen själv eller genom underentrepenörer hade rätt behörigheter. Jag anlitade även Badrumsbesiktningars trestegsbesiktning, vilket jag är väldigt glad för eftersom det visade sig behövas trots att jag anlitat hantverkare med rätt behörigheter. Genom trestegsbesiktningen kunde felen, även om de inte var stora, justeras under arbetetsgång så att slutresultatet blev ett badrum godkänt enligt alla gällande regler. Under hela resan var badrumsbesiktningar lätt tillgängliga, svarade alltid på frågor samt var trevliga och professionella i sitt bemötande. Jag kände mig trygg i att allt gick rätt till. Om jag någon gång rennoverar ett ytterligare badrum kommer jag definitivt använda deras tjänster igen. Läs mer
  • 2020-06-23

Anna K skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi anlitade Badrumsbesiktningar när vi behövde hjälp att komma överens med våra hantverkare som vi inte var nöjda med. Vi fick bra stöd även innan vi anlitat dem. Blev en slutbesiktning som var saklig, ärlig o bra. Hade önskat att vi vetat om innan o anlitat dem för en 3-stegsbesiktning under tiden badrummet bygdes om. Dels för hjälp o kommunikation med hantverkarna men också att ha delmoment som gjorde att man höll tiden. Läs mer
    Litabygg.se/Eriell AB
    4.8 / 5 i betyg — 71 omdömen
    Badge2018
    "Jag har använt dem till flera projekt, varje gång med utmärkt resultat: Stengång, gjutning och skifferbeklädnad av mur, stensatt uteplats, k"
  • 2020-06-19

ALINE M skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Värdefull tjänst när man bygger badrum! Läs mer
  • 2020-05-21

OLA L skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Noggrann och tydlig. Dessutom hjälpsam med att se på köket trots att vi endast hade badrumsbesiktning. Rekommenderas! Läs mer
  • Sponsor
    MF Rör AB
    4.6 / 5 i betyg — 10 omdömen
    "Åter igen ett jättebra jobb med stambyte i en källare i ett av våra hus i vår bostadsförening. Snabba, effektiva, håller både tidsplan och p"

Niklas S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Nöjd med Sajad som besiktningsman. Höll tid, noggrann och tydlig. Ställde bra krav på entreprenörerna. Köpte helhetslösningen med 3 besiktningar. Tryggt att ha i ryggen vid badrumsrenoveringen. Rekommenderar. Läs mer

Karin S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi beställde en förbesiktning och blev så proffsigt och väl bemötta att vi även beställde ett trestegspaket för att få hjälp hela vägen. Vår besiktningsman Sajad är pålitlig, noggrann, vänlig och kunnig. Det har varit en bra kommunikation rakt igenom och de entreprenader vi valde att arbeta med verkar tyckt det kändes bra att det fanns en besiktningsman med i bilden. Vi rekommenderar varmt att ta in Badrumsbesiktningar AB. De har levt upp våra förväntning. Läs mer
    Köksspecialisten i Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 67 omdömen
    Badge2019
    "Höll vad de lovade. Arbetade snabbt och proffsigt. Väldigt nöjda med resultatet. Även bra på att kommunicera innan arbetet, så vi fick snabb"
    Micaela B

Hamid A skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Mycket professionellt utfört arbete. Läs mer
  • 2020-04-14

VERONIKA H skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Fantastisk bra hjälp. Kommer aldrig renovera utan en besiktningsman som håller mig i handen genom en renovering av ett badrum. Det ger en trygghet i att veta att allt blir gjort korrekt då jag själv inte kan kontrollera det. Läs mer
    Palma Bygg
    4.8 / 5 i betyg — 226 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi är supernöjda med vår badrumsrenovering. Palma Bygg blev klara i tid, som utlovat, trots att de inte hade många veckor på sig. Vi rekomme"
    Nicklas Roland T
  • 2020-04-01

Staffan J skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Snabbt, enkelt och professionellt Läs mer
  • 2020-03-30

Benjamin N skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Fantastisk personal bra duktig besiktningsman som tar god tid & förklarar allt på ett otroligt bra sätt riktigt nöjd & kan varmt rek dom vidare till andra kunder Tack. Läs mer
    Värmdö Kakel & Design AB
    4.0 / 5 i betyg — 38 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T
  • 2020-03-27

Kajsa L skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi beställde en sk statusbesiktning av badrummet i vår nyköpta bostadsrättslägenhet.
    Snabb respons, professionellt och vänligt bemötande. Dock kan vi tycka att det var ganska dyrt mht till arbetsinsatsen. Men priset verkar ha varit fast för denna typ av uppdrag.
    /Kajsa Läs mer
  • 2020-03-24

Christer J skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Läges analys
    Med respekt
    Analysen är den kvalitet som är
    Den produkt har utförts med hög kvalitet
    Christer Johansson Läs mer
    Stockholm Group
    4.2 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2019
    "Slipning av 30 kvm ekparkett. Mycket nöjd med resultatet och företaget från början till slut, Rekommenderas varmt!"
    Susanne L
  • 2020-03-23

Isabelle J skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi valde att göra 3-stegs besiktning och vi är väldigt nöjda med bemötandet, snabbt svar vid frågor via mejl. Läs mer
  • 2020-03-21

Stefan S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Köpte 3-stegsbesiktning för mitt badrumsprojekt och blev mkt nöjd. Perfekt länk mellan mig och byggfirman där det fanns minst sagt brister i kommunikationen. Professionellt bemötande och bra dialog där jag snabbt fick svar på frågor och funderingar. Värt varje krona. /Stefan Läs mer
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • 2020-03-20

Sofia G skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jag tog hjälp av Badrumsbesiktningar AB då jag upptäckt några små sprickor i kaklet i mitt badrum och blev orolig att det kunde finnas fukt. Badrumsbesiktningar kom dit och gjorde en noggrann undersökning av badrummet. Är väldigt nöjd över deras jobb och det detaljerade skriftliga utlåtandet med bilder jag erhöll några dagar senare.
    Kan varmt rekommendera detta företag! Proffsiga, trevliga och noggranna. Läs mer
  • 2020-03-20

Olov T skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jag anlitade badrumsbesiktningar för en trestegsbesiktning av tre badrum. Sajad gjorde ett mycket bra jobb och var behjälplig med att svara på frågor även mellan själva besiktningstillfällena. Sajad hittade en del fel som vi hade missat om vi inte hade anlitat badrumsbesiktningar så det var värt kostnaden att anlita dem. Läs mer
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • LEVI G

2020-03-19

LEVI G skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Beställde status besiktning då jag hade problem med badrum efter köp. Otroligt duktig besiktningsman som hittade massa fel. Trevligt bemötande och mycket god service! Läs mer
  • 2020-03-19

Moa S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Helt klart rätt val att anlita Badrumsbesiktningar AB.
    Hade en knivig situation och behövde hjälp genast!
    Supertrevliga Sajad svarade, väldigt förstående och tillmötesgående så löste han mitt problem på 2 sek.
    Helt okomplicerat fixade han fram Andreas, som snabbt var på plats, även han lika trevlig och förstående. Effektivt och väldigt noggrant gjorde han en total statususbesiktning, som vi direkt efteråt gick igenom tillsammans för ev frågor. Ett par dagar senare fick jag ett väldigt utförligt besiktningsprotokoll, där precis allt fanns dokumenterat både skriftligt och med bilder.
    Känns underbart att bara på några dagar känna total trygghet, tillit och kunna gå med ryggen fri.
    Proffsiga, trevliga, effektiva och ser till kundens bästa på alla sätt- Rekommenderas starkt!!! Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 66 omdömen
    Badge2019
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2020-03-18

Homan S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Beställde besiktning av två badrum under pågående renovering.
    Både priset och handläggningstiden var väldigt bra.
    Väldigt professionella. Fick både muntlig och skriftlig genomgång av vad som var bristande i badrummen och hur man avhjälper det på bästa sätt. Läs mer
  • GUNHILD B

2020-03-14

GUNHILD B skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Anlitade Badrumsbesiktningar för slutbesiktning av nyrenoverat badrum. Kontakt upprättades med Sajad som direkt tog på sig uppdraget. Han verkade mycket seriös och kunnig. Förklarade allt mycket tydligt och återkom med besiktningsprotokollet inom 2 arbetsdagar som nu har vidarebefordrats till badrumsentreprenören. Tyvärr blev inte badrummet godkänd, så det återstår att se vad som händer sedan. Med facit i hand hade jag gärna anlitat Badrumsbesiktningar från början av renoveringen (trestegsbesiktning). Då hade man kanske kunnat undvika trassel på vägen. Läs mer
    Moderna bad / Badrumsfixaren
    4.7 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2019
    "Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon"
  • FRIDA L

2020-03-09

FRIDA L skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jättebra bemötande och service! Kändes bra att vara i trygga händer då besiktning av badrum är så viktigt. Läs mer
  • 2020-03-07

Beatrice Kristina S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jätte duktiga och väldigt hjälpsamma! Kommer garanterat anlita igen. Läs mer
    M5 BYGG AB
    4.8 / 5 i betyg — 109 omdömen
    Badge2019
    "M5 renoverade mitt badrum från 90-talet. Jag kunde inte vara nöjdare! Under hela renoveringen hade jag kontakt med arbetsledare David som åt"
  • AFSHIN R

2020-02-28

AFSHIN R skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi var i snabb behov av en badrumsbesiktning då en av våra medlemmar råkat göra hål i grannens badrum. Inom loppet av en vecka var badrummet besiktigat och utlåtandet given. Tack för snabb och smidig förfarande. Läs mer
  • 2020-02-26

Erik H skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Kontaktade badrumsbesikning efter att jag renoverat mitt badrum och var lite osäker på om allt gått rätt till, fick snabbt svar och kunde boka in en tid omgående. Uppskattas att kunna få ett snabbt utlåtande av någon oberoende och inte behöva förlita sig helt på hantverkare. Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 73 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • 2020-02-17

Erik A skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jag har nyttjat badrumsbesiktningar tidigare. Att genomföra badrumsrenovering utan besiktning är vansinne. Även om man har Sveriges seriösaste hantverkare så är det en djungel av regelverk som de ska kunna. I sammanhanget är kostnaden för besiktningen väldigt liten. Det medför även att hantverkaren vet att besiktningen kommer slå ner om de fuskar, så lägstanivån höjs. Denna gång byggde vi två badrum samtidigt i vårt hus, och genomförde trestegsbesiktning på båda. Även om vi anlitat en seriös byggare, relativt dyra, och med mycket goda referenser så hittade Sajad ca 5 punkter per badrum per besiktning som behövde åtgärdas, småsaker, men som i slutändan gör att våra badrum håller toppklass. Läs mer
  • 2020-02-08

SALOMON R skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Behövde akut en besiktning av ett badrum. Sajad ställde upp med kort varsel och gjorde en besiktningen på
    ett mycket professionellt och trovärdigt vis. Samma dags eftermiddag fick jag besiktningsprotokollet. Jag har efter det mailat Sajad med följdfrågor samt bett om råd. Jag har alltid fått svar med i princip vändande mail. Sajad håller en mycket hög sevicegrad. Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • Kämp Eva Brita Eleonora K

2020-01-24

Kämp Eva Brita Eleonora K skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi använde Badrumsbesiktningar (Mathias) vid vår badrumsrenovering maj-juni 2018. Vi var supernöjda med dem! Vi var skeptiska till en början kring böket att ha en besiktningsfirma involverad i processen också (det var ett krav från vår bostadsrättsförening), men i slutändan hade vi inte kunnat vara mer än nöjda, pga:
    - Super att få fackmannamässig kompetens och hjälp längs vägen (annars blir man lätt som konsument utlämnad helt till hantverkaren)
    - Badrumsbesiktningar var alltid: 1/ flexibla med när de kom ut för att göra besiktningen och anpassade sig till oss. 2/ tydliga i sin feedback och sin rekommendation till hantverkarna. 3/ hjälpte mig som konsument att förstå inte bara "svart och vitt" utan också hur jag skulle värdera gråzoner. 4/ punktliga och tydliga i sin formella återrapportering.

Jag kan verkligen rekommendera tredjepartsbesiktnignar generellt och Badrumsbesiktningar specifikt!

Brita Läs mer
  • NILS TONY N

2019-12-16

NILS TONY N skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Snabb och personlig kontakt! Professionellt bemötande mot entreprenör. En trygghet vid dyr badrumsrenovering. Läs mer
    Max Martin Construction AB
    4.7 / 5 i betyg — 122 omdömen
    Badge2020
    "Snyggt och bra slutresultat. Vi är nöjda! Väldigt problemlösningsorienterade och måna om att vi skulle bli nöjda. Det uppskattade vi nåt eno"
    Bengt Erik Albin C
  • 2019-12-14

SANNA E skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jag kom i kontakt med Sajad då jag hade en dålig magkänsla kring renoveringen av mitt badrum. När jag berättade i vilket skede jag var i i badrummet så var han otroligt vänlig och kunde åka ut akut för att besiktiga. Tack vare honom så kunde jag stanna bygget i tid och förhindra ett badrum som varken skulle vara tryggt att använda eller som skulle gå igenom en slutbesiktning. Sajad var väldigt tålmodig och hjälpte mig oerhört mycket vilket jag är otroligt tacksam över. Jag rekommenderar honom starkt, och att alla som renoverar ett badrum bör anlita detta företag för en 3 stegs besiktning så att man hela tiden har full koll under hela resans gång och för att man ska kunna känna sig trygg och glad över sitt nyrenoverade badrum. Och till sist, lita på er magkänsla, känns det inte bra så är det oftast inte det. Bättre att komma på det i början / mitten på en renovering istället för när bygget är klart. Läs mer
  • 2019-12-09

SOFIA S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Efter vår badrumsrenovering hade vi en klump i magen då vi inte var helt säkra på att allt var riktigt utfört. Vi kontaktade badrumsbesiktningar och fick snabb och proffsig hjälp direkt. Det var en sten som lättade när vi fick en ”godkänd-stämpel” från dem! Dessutom ett mycket trevligt bemötande. Tack! Läs mer
    Badrumsverket AB
    4.8 / 5 i betyg — 51 omdömen
    Badge2019
    "Vi är mycket nöjda med Badrumsverket de helrenoverade vårt badrum med bästa tänkbara resultat. Allt gjordes enligt tidplan och offert. Mycke"
  • Malin S

2019-11-18

Malin S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi anlitade Badrumsbesiktningar för att kontrollera att renoveringen av vårt badrum var korrekt utförd. Vid den första besiktningen upptäcktes ett antal fel - vilka tydligt specificerades av besiktningsmannen. Vid ombesiktningen såg man till att kontrollera att de tidigare felen var avhjälpta enligt branschreglerna. Vi uppskattar verkligen de båda besiktningsmännens arbete - de var proffsiga, trevliga kunniga och oerhört hjälpsamma samt tålmodiga.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-11-12

Anders Tobias W skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi anlitade Badrumsbesiktningar, Sajad för att känna trygghet i hur arbetet med vårt badrum genomfördes. Vi genomförde flera besiktningar under arbetet med badrummet, bl.a. besiktning av tätskikt med avslutande slutbesiktning. Vi är mycket nöjda med Badrumsbesiktningars arbete. Besiktningarna var effektiva och noggranna och protokollen levererades snabbt och var välmotiverade i både text och med fotodokumentation. Dialogen med entreprenören förenklades och de blev mer på tå. Sajad tog sig också tid att förklara när vi undrade över något. Vi är glada att vi beslutade att anlita Badrumsbesiktningar tidigt under arbetets gång och känner nu trygghet i hur arbetet med badrummet har utförts i alla steg. Vi kan varmt rekommendera andra att anlita Badrumsbesiktningar! Läs mer
    Bad & Rum
    4.9 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Trevliga o skickliga. Löste problem när jag kom med önskemål. Kan absolut rekommendera dem om jag behöver renovera fler badrum. Tack Peter"
  • 2019-10-29

Ida P skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jag anlitade Badrumsbesiktningar i samband med min badrumsrenovering för att få ett oberoende utlåtande och för att känna mig trygg under samt efter renoveringen. Valde trestegsbesiktning vilket var ett klokt val för att undvika överraskningar vid slutbesiktningen, något som jag rekommenderar alla att göra vid renoveringsarbeten. Kom i kontakt med Sajad som gav ett proffsigt och trevligt bemötande och kunde svara på alla frågor och funderingar som uppstod.

Jag rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Maria Z

2019-08-15

Maria Z skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Trevligt bemötande och effektiv men grundlig besiktning av våra nyrenoverade badrum. Vi fick en snabb återkoppling med ett utförligt och professionellt skrivet besiktningsprotokoll. Läs mer
    Allmänna Rörjouren
    3.7 / 5 i betyg — 515 omdömen
    Badge2019
    "Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk"
  • 2019-08-14

GÜLCAN G skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Fick rekommendationen att anlita Badrumsbesiktningar, då vi misstänkte att vår byggare lagt vårt golv felaktigt i varje rum. Vi valde 60x60 plattor och märkte att det var bomningar i nästan varje platta. Vår byggare insisterade på att dom var korrekt ditsatta men vi vart orolig och kontaktade då badrumsbesiktningar. Fick då kontakt med Sajad som var till stor hjälp, super trevlig och otroligt hjälpsam. Och vi bestämde då tid med honom för att komma ut och kolla. Han var noggrann och gick igenom varje rum. Som vi misstänkte så var golvet felaktigt ditsatta. Tack vare Sajad så fick vår byggare göra om allt och idag är vårt golv perfekt. Så är ni orolig över att något inte riktigt står rätt till kan jag starkt rekommendera Badrumsbesiktningar. För mig var dom guld värda och värt varenda krona. Läs mer
  • Ida G

2019-08-13

Ida G skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Superbra och proffsiga! Jättebra för att följa upp renoveringar och ger gärna råd i efterhand Läs mer
  • Sponsor
    Badrumsdröm
    5.0 / 5 i betyg — 3 omdömen
    "Totalrenovering av badrum. Jag tog in flera offerter från olika företag och förstod att många anlitade underentreprenörer för att utföra job"
  • Mindaugas S

2019-08-06

Mindaugas S skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Snabb, proffsig besiktning av badrum jag gjort. Läs mer
  • Mattis M

2019-07-24

Mattis M skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi renoverade vårt badrum hösten 2018 och använde oss då av Badrumsbesiktningar för att göra en trestegsbesiktning, vilket jag varmt kan rekommendera. Entreprenören ansträngde sig troligtvis lite extra när de visste att deras arbete skulle granskas, vilket bidrog till ett mycket bra slutresultat. I varje steg fick vi bra input från besiktningsmannen. Utifrån detta fick entreprenören förstärka bjälklaget, lägga om en liten del av tätskiktet samt komplettera sin dokumentation. Sammantaget upplever vi att besiktningarna verkligen skapade ett mervärde. Besiktningsmannen var för övrigt lätt att ha och göra med, gav ett professionellt intryck och var mån om att vårt badrum skulle bli bra. Läs mer
    Honkonen Byggnads AB
    4.8 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2016
    "Snabb, noggrann, kunnig rörmokare och till bra pris dessutom. Kan inte bli bättre. Mycket nöjd!"
    ANNA-MARIA W
  • 2019-05-27

Tim ben frans A skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Simply excellent. We had huge problems with the initial building company that build our bathroom. After the bathroom was done, a besiktningsman from Badrumsbesiktningar made a super clear and detailed slutbesiktnings report with all the faults and mistakes made. We regretted not to have hired them for a three-step-besiktning from the beginning of the renovation, because this probably would have prevented the poorly build bathroom. To solve all the problems we finally had to decide to redo the entire bathroom with another building company. We had no doubt to hire Badrumsbesiktningar with the three-step besiktning. Their presence during key stages of the bathroom renovation (VVS/pipes, and the placing of Tätskikt) and requirement of approval (godkänt) to proceed, really made sure that all went well the second bathroom renovation. We really appreciate their professionalism, knowledge, advise and thoroughness. I would highly recommended to involve them in any bathroom renovation. Läs mer
  • 2019-05-12

Marta K skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi anlitade Badrumsbesiktningar ca 2 år efter slutförd renovering av vårt badrum. Detta då hantverkarna påstod att de inte gjort några fel och vi behövde ha detta på papper. Vi fick superbra återkoppling och professionellt bemötande av Mathias och allt kändes tryggt från start till slut. Han svarade även på frågor efter utfört arbete och var väldigt engagerad och förklarade allt så bra hela tiden. Kommer vi någonsin ge oss in i en badrumsrenovering i framtiden kommer Badrumsbesiktningar få vara med från start istället för i efterhand som nu. Läs mer
    EnskedeByggarna AB
    4.7 / 5 i betyg — 23 omdömen
    Badge2018
    "EnskedeByggarna renoverade vårt källarbadrum - det var rivning och återuppbyggnad. Hela arbetet var professionellt och det var högt kvälité"
  • 2019-05-10

Karen annelie N skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Anlitade Badrumsbesiktningar i ett reklamationsärende angående uppsatt kakel från Kakelspecialisten, kaklet visade sig inte tåla vatten. Fick ett proffsigt bemötande av Mathias som bekräftade skadorna och snabbt skrev rapporten. Varken NDE bygg eller Kakelspecialisten har dock ännu inte gått oss till mötes i ärendet. Läs mer
  • John Henrik H

2019-05-07

John Henrik H skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Att anlita en besiktningsman var i efterhand det enskilt klokaste beslut vi tog under hela vårt renoveringsprojekt. Badrumsbesiktningar kan vi varmt rekommendera åt alla som går i ombyggnadstankar, gärna innan projektet påbörjas. Läs mer
  • Pawel F

2019-05-07

Pawel F skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi fick en mycket noggrant utförd besiktning samt efterbesiktning. Det räddade oss från en eventuell framtida katastrof efter en mycket dåligt genomförd renovering. Läs mer
  • 2019-05-06

Matilda L skrev om Badrumsbesiktningar AB
    De bäst spenderade av alla tusenlappar vi plöjt ned i våra två badrumsrenoveringar (samma badrum), var de 5k vi investerade i Mathias Eriksson från Badrumsbesiktningar i Stockholm. Vi rekommenderar alla som ska renovera sitt våtutrymme att leja honom. Tror inte det finns en regel, paragraf eller klausul i de olika ramverk som gäller byggnation av våtrum som han inte har koll på. Läs mer
  • RUBÉN L

2019-05-06

RUBÉN L skrev om Badrumsbesiktningar AB
    proffsigt, smidigt och bra service! Läs mer

Anette E skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vid slutbesiktning av badrummet använde vi oss av Badrumsbesiktningar AB. Vi är mycket nöjda med hur Mathias förklarade, sakligt och pedagogiskt. Då flera fel hittades blev det en besiktning till och återigen var han tydlig och framförallt lugn. Rekommenderas varmt. Läs mer

Sara F skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Jag kan varmt rekommendera Badrumsbesiktningar. Jobbet utfördes noggrant och återkopplingen var snabb. Läs mer

Per O skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi har använt badrumsbesiktningar för en trestegsbesiktning vid en renovering, Fungerade utmärkt. Mathias höll de tider vi överenskommit och gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
  • Daniel H

2019-05-04

Daniel H skrev om Badrumsbesiktningar AB
    Vi använde Badrumsbesiktningar för en slutbesiktning vid badrumsrenovering samt en uppföljande besiktning. Mathias var väldigt noggrann och hittade flera saker som behövde åtgärdas och förklarade väldigt lugnt och pedagogiskt vad det innebar. Han var också snabb med att svara på frågor via mail, och kom tillbaka för en ny besiktning trots att han egentligen hade semester. Läs mer

Bästa badrumsrenoverarna i Stockholm:

Nicklas Roland T Nicklas Roland T tycker:
“Vi är supernöjda med vår badru...” Läs mer