Arsenalen Projekt AB

Box 35, 129 21 Hägersten — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Arsenalen Projekt AB

• Jan skrev om Arsenalen Projekt AB
    Vi anlitade Johan som KA (kontrollansvarig) för ett större tillbyggnadsprojekt som även inkluderade renovering av kök, badrum och tvättstuga, samt ytskikt i befintlig byggnad. Projektet löpte över ca 8 månader. Under denna tid var Johan ett mycket värdefullt och uppskattat stöd. Johan har mycket god kunskap om byggnadstekniska regelverk och stor praktisk erfarenhet från tidigare tillbyggnadsprojekt vilket innebar att han kunde ge oss tips och råd om vad vi skulle tänka på under de olika faserna under projektets löptid. Han påtalade givetvis de fel han upptäckte vid platsbesök vilket kändes tryggt och resulterade i högre kvalitet på slutresultatet.

Det som gör att vi ger Johan högsta möjliga betyg är han verkligen förstår hur man säkerställer att en kund blir nöjd. Han återkopplar snabbt vid behov, finner lösningar trots att båda parter har fulla kalendrar samt har fullt fokus på att skapa värde åt sina kunder. Läs mer
  • Oscar och Emma T skrev om Arsenalen Projekt AB
    Vi anlitade Johan Danielsson för en Statusbesiktning Bostadsrätt. Vi hade kollat upp honom litet i förväg och fått reda på att han är en av de mer kompetenta på området. Byggingenjör SBR. Utbildad hos Byggkeramikrådet. Välrenommerad med bred kompetens.
    Vi upplevde ett mycket bra bemötande av en metodisk, noggrann och kunnig besiktningsman. Han är självklart uppdaterad inom gällande byggregler och juridik.
    Han tog sig tid att förklara så att man förstod när han upptäckte något som var fel.
    Protokollet författades och skickades mycket snabbt.
    Vi vill verkligen rekommendera honom.
    Om vi läst Arsenalens hemsida innan vi köpt vår bostadsrätt så hade vi anlitat honom redan innan vi skrivit kontrakt. Läs mer
  • Björn S
    Björn S skrev om Arsenalen Projekt AB
    Behövde en proffsig utförd besiktning av nytt kök. Johan var noggrann o snabb. Dessutom enkel att ha att göra med från första kontakt till sista. Kan klart rekommendera honom. Läs mer
  • Daniella G skrev om Arsenalen Projekt AB
    Vi har haft ett väldigt komplicerat projekt med många inblandade parter där vi som privatpersoner har stått handlösa och sårbara många gånger. Tack vare Johan Danielssons hjälp, vägledning och expertis har vi lyckats med det omöjliga, att få byggherren att erkänna sina fel samt åtgärdat felen. Johan agerar mycket professionellt i alla sina utlåtande och är mycket sakkunning. Han håller sig till dem byggregler som gäller samt granskar alla bygglovshandlingar till punkt och pricka. Johan är human och varm
    som person vilket fick oss att släppa den oro som medföljer vid nybygge.
    Vi rekommenderar Arsenalen projekt AB och Johan Danielsson starkt. Läs mer
  • Jonas E skrev om Arsenalen Projekt AB
    Vi anlitade Johan Danielsson på Arsenalen Projekt AB för ett antal besiktningar under uppförandet av vår villa samt för slutbesiktning och två-års besiktning. Dessutom har vi anlitat honom för besiktning av en trädgårdsentreprenad inkluderande förråd, altan, terrassering, plattläggning mm. Vi är mycket nöjda med Johans arbete. Han är professionell, kunnig, serviceminded samt har stor integritet. Det kändes tryggt att samarbeta med Johan under ett så komplicerat projekt och stor investering som en nybyggd villa innebär. Läs mer
  • Mats L skrev om Arsenalen Projekt AB
    Vi anlitade Johan Danielsson i somras då vi misstänkte att något inte stod rätt till i vårt relativt nybyggda badrum. Johan besiktigade noggrant och med hjälp av hans utlåtande förstod byggfirman att badrummet måste göras om. Johan var sedan med under byggnationen av det nya badrummet då han besiktigade tätskikten.

Johan har mycket stora kunskaper inom bygg och för vår del har det känts mycket tryggt att ha honom som som hjälp när det nya badrummet byggdes.

Johan är flexibel, kunnig och strukturerad. Jag kan varmt rekommendera honom som besiktningsman. Läs mer
  • Walter V skrev om Arsenalen Projekt AB
    Hej ,
    Jag är väldigt nöjd med Johan på Arsenal Projekt Ab . Han är noggrann och proffsig . Hjälpte med besiktning av vår villa i Huddinge . Läs mer
  • Martin R
    Martin R skrev om Arsenalen Projekt AB
    Vi anlitade Johan Danielsson från Arsenalen Projekt som kontrollansvarig för vårt villabygge. Vi har byggt några hus genom åren och var inte nöjda med vår tidigare kontrollansvarige varför vi valde att hitta en ny. Vi är supernöjda med Johan då han är mycket strukturerad, kommunikativ, noggrann och generellt kunnig varför vi känner at vi fått bra stöd i frågor kring bygget. Johan har även haft en bra dialog med våra entreprenörer vilket vi/dem uppskattat. Vi kan varmt rekommendera Johan och Arsenalen Projekt AB Läs mer
  • Mona S skrev om Arsenalen Projekt AB
    Ger ett intryck av att vara mån om kundens intressen. Vill framstå som sakkunnig. Tar dock överhuvudtaget inte ansvar för sina besiktningar, skrivna intyg, godkännanden och fakturor. Har man oturen att behöva ifrågasätta Johans arbete, så får man sig en mycket obehaglig överraskning. Läs mer
  • Farhan S skrev om Arsenalen Projekt AB
    Jag är jättenöjd med Johan och Arsenalen Projekt AB. Han är noggrann och även visade bra kompetens när vi skulle renovera våra 3 badrum och Johan utförde besiktningen av dessa. Att anlita Johan gav mig trygghet även när vi hade erfaren badrum och plattsättare. Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Arsenalen Projekt AB
    Vill varmt rekomendera Arsenalen Projekt AB och Johan Danielsson som besiktningsman. VI hade en riktigt besvärlig situation i samband med en badrumsrenovering där mycket blivit fel och entrepenören låtsades som om allt var ok. Johans besiktning var till stor hjälp och hans proffessionella förhållninsgssätt var mycket värdefullt. Han svarade alltid när vi hade tilläggsfrågor, gav information som var ovärderlig och kom in med protokoll exakt enligt överenskmmelse. Toppen ! Läs mer

Bästa byggkonsulterna i Stockholm:

Spånlötsvägen 83, 18434, Åkersberga