Arsenalen Projekt AB

Arsenalen Projekt AB

www.arsenalenprojekt.se

Välkommen till Arsenalen Projekt AB! Projektledning inom bygg- och fastighetsbranschen. Vi är ett projektledningsföretag som hjälper Brf Bostadsrättsföreningar med projektledning och besiktning av Stambyten, Fasadrenovering, fönsterrenovering, balkongrenovering, underhållsplan och kontrollplan. När det är dags att bygga om,...

17 omdömen om Arsenalen Projekt AB

Clara G
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Vår bostadsrättsförening har anlitat Johan som ombud vid upphandling, förhandling, genomförande och uppföljning av entreprenad för stambyte och byte av bottenavlopp. Johan är snabb och mycket kompetent inom sitt område. Han har en enorm kunskapsbredd och är väldigt serviceinriktad. I de projekt vi anlitat Johan har han överträffat våra förväntningar och sparat oss mycket tid och pengar. Han är noggrann och tummar aldrig på kvaliteten från varken sin egen eller entreprenörens sida. Vi skulle rekommendera Johan alla dagar i veckan!

Christian D
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Inför föreningens stambyte träffade vi flera projektledare. Valet föll på Johan Danielsson och Arsenalen Projekt AB Något vi är väldigt glada för idag. Johan Danielsson - Positiv inställning - Gedigen erfarenhet/sakkunnighet var gäller stambyten i fastigheter. - Fungerat väldigt bra som sakkunnigt bollplank vid frågor från förenings medlemmar och för oss i styrelsen under stambytet - Har fungerat väldigt bra som projektledare för stambytesentreprenaden och kunnat hantera hela kedjan från anbudsskede till...

Johan B
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Johan på Arsenalen har varit en stor tillgång för vår brf i samband med upphandling och genomförande samt besiktning av stambyte. Johan visar prov på kunnande, förmåga att samarbeta och ställa krav på utsedd entreprenör. Johan är också lojal sitt uppdrag och tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera Arsenalen AB för liknande uppdrag

KAJSA A
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Jag kan mycket varmt rekommendera Johan Danielsson på Arsenalen Projekt både som kontrollansvarig och besiktningsman. Han har varit ett stort stöd och med sin kompetens stöttat oss i ett stökigt byggprojekt.

HENRIK L
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Vi är supernöjda med Arsenalen. Johan hjälpte oss i ett ganska struligt projekt där byggarantin var på väg att gå ut och entreprenören var ganska (men inte helt) ovillig att kommunicera. Han gjorde först besiktning och stöttade oss sedan i vår dialog. Han skötte även en stor del av dialogen med entreprenören direkt. Vi nådde till slut en lösning som känns bra för oss och även entreprenören var ok med.

Nada B
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Seriös besiktningsman som sköter sig bra.

Jan
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Vi anlitade Johan som KA (kontrollansvarig) för ett större tillbyggnadsprojekt som även inkluderade renovering av kök, badrum och tvättstuga, samt ytskikt i befintlig byggnad. Projektet löpte över ca 8 månader. Under denna tid var Johan ett mycket värdefullt och uppskattat stöd. Johan har mycket god kunskap om byggnadstekniska regelverk och stor praktisk erfarenhet från tidigare tillbyggnadsprojekt vilket innebar att han kunde ge oss tips och råd om vad vi skulle tänka på under de olika faserna under projektets löptid. Han...

Oscar och Emma T
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Vi anlitade Johan Danielsson för en Statusbesiktning Bostadsrätt. Vi hade kollat upp honom litet i förväg och fått reda på att han är en av de mer kompetenta på området. Byggingenjör SBR. Utbildad hos Byggkeramikrådet. Välrenommerad med bred kompetens. Vi upplevde ett mycket bra bemötande av en metodisk, noggrann och kunnig besiktningsman. Han är självklart uppdaterad inom gällande byggregler och juridik. Han tog sig tid att förklara så att man förstod när han upptäckte något som var fel. Protokollet författades och...

Björn S
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Behövde en proffsig utförd besiktning av nytt kök. Johan var noggrann o snabb. Dessutom enkel att ha att göra med från första kontakt till sista. Kan klart rekommendera honom.

Daniella G
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Vi har haft ett väldigt komplicerat projekt med många inblandade parter där vi som privatpersoner har stått handlösa och sårbara många gånger. Tack vare Johan Danielssons hjälp, vägledning och expertis har vi lyckats med det omöjliga, att få byggherren att erkänna sina fel samt åtgärdat felen. Johan agerar mycket professionellt i alla sina utlåtande och är mycket sakkunning. Han håller sig till dem byggregler som gäller samt granskar alla bygglovshandlingar till punkt och pricka. Johan är human och varm som person vilket...

Jonas E
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Vi anlitade Johan Danielsson på Arsenalen Projekt AB för ett antal besiktningar under uppförandet av vår villa samt för slutbesiktning och två-års besiktning. Dessutom har vi anlitat honom för besiktning av en trädgårdsentreprenad inkluderande förråd, altan, terrassering, plattläggning mm. Vi är mycket nöjda med Johans arbete. Han är professionell, kunnig, serviceminded samt har stor integritet. Det kändes tryggt att samarbeta med Johan under ett så komplicerat projekt och stor investering som en nybyggd villa innebär.

Mats Lars Gunnar L
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Vi anlitade Johan Danielsson i somras då vi misstänkte att något inte stod rätt till i vårt relativt nybyggda badrum. Johan besiktigade noggrant och med hjälp av hans utlåtande förstod byggfirman att badrummet måste göras om. Johan var sedan med under byggnationen av det nya badrummet då han besiktigade tätskikten. Johan har mycket stora kunskaper inom bygg och för vår del har det känts mycket tryggt att ha honom som som hjälp när det nya badrummet byggdes. Johan är flexibel, kunnig och strukturerad. Jag kan varmt rekommendera honom som besiktningsman.

Walter V
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Hej , Jag är väldigt nöjd med Johan på Arsenal Projekt Ab . Han är noggrann och proffsig . Hjälpte med besiktning av vår villa i Huddinge .

Martin R
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Vi anlitade Johan Danielsson från Arsenalen Projekt som kontrollansvarig för vårt villabygge. Vi har byggt några hus genom åren och var inte nöjda med vår tidigare kontrollansvarige varför vi valde att hitta en ny. Vi är supernöjda med Johan då han är mycket strukturerad, kommunikativ, noggrann och generellt kunnig varför vi känner at vi fått bra stöd i frågor kring bygget. Johan har även haft en bra dialog med våra entreprenörer vilket vi/dem uppskattat. Vi kan varmt rekommendera Johan och Arsenalen Projekt AB

Mona S
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Ger ett intryck av att vara mån om kundens intressen. Vill framstå som sakkunnig. Tar dock överhuvudtaget inte ansvar för sina besiktningar, skrivna intyg, godkännanden och fakturor. Har man oturen att behöva ifrågasätta Johans arbete, så får man sig en mycket obehaglig överraskning.

Farhan S
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Jag är jättenöjd med Johan och Arsenalen Projekt AB. Han är noggrann och även visade bra kompetens när vi skulle renovera våra 3 badrum och Johan utförde besiktningen av dessa. Att anlita Johan gav mig trygghet även när vi hade erfaren badrum och plattsättare.

Åsa S
Skrev om Arsenalen Projekt AB

Vill varmt rekomendera Arsenalen Projekt AB och Johan Danielsson som besiktningsman. VI hade en riktigt besvärlig situation i samband med en badrumsrenovering där mycket blivit fel och entrepenören låtsades som om allt var ok. Johans besiktning var till stor hjälp och hans proffessionella förhållninsgssätt var mycket värdefullt. Han svarade alltid när vi hade tilläggsfrågor, gav information som var ovärderlig och kom in med protokoll exakt enligt överenskmmelse. Toppen !