KontrollplanDirekt.se

KontrollplanDirekt.se

kontrollplandirekt.se
  • Badge2023
4.5

Skräddarsydda kontrollplaner på 24 timmar Alla byggåtgärder som är anmälningspliktiga eller kräver bygglov behöver en kontrollplan för att kunna kontrolleras mot plan- och byggnadslagen (PBL). En kontrollplan ska alltid vara anpassad till den aktuella byggåtgärden. Det är byggherren som är ansvarig för att det finns en kontrollplan...

18 omdömen om KontrollplanDirekt.se

Fanny U
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Jag har fått hjälp med förslag till kontrollplan för två olika bygglovsansökningar, båda har varit toppen bra och kommunen har varit glada för ett väl genomarbetat och heltäckande dokument. Kan varmt rekommendera deras tjänster. /Fanny

Shamim B
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Jättebra och proffs . Kontrollplanen för Attefallshus :)

Svar från KontrollplanDirekt.se

Hej Shamim och tack för ditt positiva omdöme!! Hoppas att bygget går minst lika bra!

Vytautas U

Super duktiga !Rekommenderar!!!

Svar från KontrollplanDirekt.se

Hej! Stort tack för ditt fina omdöme här på Reco.se!! Hoppas nu att hela bygget kan gå lika smidigt som din beställning här hos oss gjorde =)

Madeleine V
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Tydliga instruktioner vid beställningen. Snabb respons med tydlig utformning av innehållet. Smärre justeringar ordnades omgående.

Svar från KontrollplanDirekt.se

Hej Madeleine och tack för ditt fina omdöme om vår tjänst! Alltid roligt att få fin kritik.

Jonny W
Skrev om KontrollplanDirekt.se

snabbt och enkelt att få en kontrollplan för mitt bygge

Svar från KontrollplanDirekt.se

Hej Jonny! Kul att vi kunde hjälpa dig - vårt mål är att leverera: Kontrollplan direkt!!

Olof J
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Snabbt, proffsigt & trevligt bemötande! Kan starkt rekommenderas!

Svar från KontrollplanDirekt.se

Hej Olof och stort tack för ditt fina omdöme! Hoppas att bygget går bra och att kontrollplanen kan ge dig en bra överblick och kontroll på de viktigaste momenten under byggets gång! Andreas & Maria

Ingmari F
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Det var bra men det lilla jag skulle göra så var det löjligt med en kontrollplan. Jag kan förstå detta med kontroll om man ska göra ett större arbete inte för att ta bort några tegelstenar ca 4 st och ett spjäll inte en stor grej för massor av pengar

Svar från KontrollplanDirekt.se

Hej Ingmari! Tack för att du tagit dig tid att lämna en recension! Om det är möjligt så berätta gärna mer om vad vi på KontrollplanDirekt.se kunde gjort annorlunda för att få ett bättre betyg! Vi kan precis som du också tycka att kraven som landets kommuner ställer på handlingar är onödiga ibland. Det är tyvärr en fråga som är helt bortom vår kontroll. Men vad bra att vi på KontrollplanDirekt.se i alla fall kunde hjälpa dig med att ta fram en kontrollplan som uppfyllde kommunens krav! Utifrån det du skrivit tolkar vi det...

Ariel W
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Det gjordes snabbt och effektivt, med små förändringar i priset och jag uppskattar det och rekommenderar det till alla.

Svar från KontrollplanDirekt.se

Hej Ariel och stort tack för ditt fina omdöme! Roligt att vi kunnat hjälpa dig framåt med ditt byggprojekt!

Hans Erik B
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Mycket proffsigt bemötande! dessutom ett trevligt kontor :). Rekommenderas starkt!

Hej och tack för ditt fina omdöme! Andreas och Maria på KontrollplanDirekt.se

Henrik S
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Funka bra och vi fick bygglov.

Svar från KontrollplanDirekt.se

Roligt att höra att kontrollplanen "gjorde jobbet" och fungerade bra i samband med bygglovsansökan. Nu är det bara själva bygget kvar att genomföra =) vänliga hälsningar Andreas och Maria på KontrollplanDirekt.se

Zbigniew G
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Mycket bra ! Vi fick godkänd från Kommunen på den perfekta kontrollplan med verifierade kontrollpunkter . Vi är väldigt nöjda !

Svar från KontrollplanDirekt.se

Hej och stort tack för positivt omdöme!! Hoppas att bygget har gått lika bra! vänliga hälsningar Andreas och Maria på KontrollplanDirekt.se

Camilla R
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Snabb leverans av kontrollplan och godkänd av kommunen utan kommentarer i samband med bygglovsansökan. Toppen!

Svar från KontrollplanDirekt.se

Hej Camilla och tack för ditt positiva omdöme. Roligt att vår kontrollplan fungerat bra! Andreas och Maria på KontrollplanDirekt.se

Heike S
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Vi hoppades att få förslag för kontrollplan till attefallshus och det fick vi - fort, smidigt och i perfekt skick, alla förväntningar överträffades - tack!

Svar från KontrollplanDirekt.se

Tack Heike och roligt att läsa att vi levde upp till förväntningarna! vänliga hälsningar Andreas på KontrollplanDirekt.se

Anders E
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Bra och enkel hantering. Komunen godkände planen direkt.

Svar från KontrollplanDirekt.se

Tack Anders! Vi fortsätter att leverera enkla kontrollplaner och i de flesta fall blir de också godkända direkt! vänliga hälsningar Andreas och Maria på KontrollplanDirekt.se

Catrin Å
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Det gick förvånansvärt snabbt att få hjälp med ritning och placering. Allt har fungerat bra och till en rimlig kostnad.

Svar från KontrollplanDirekt.se

Tack Catrin - roligt att du är nöjd med vår hjälp! vänliga hälsningar Andreas och Maria på KontrollplanDirekt.se

Thomas L
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Fick mycket bra hjälp med kontrollplan avseende bygglov för solpaneler.

Svar från KontrollplanDirekt.se

Tack Thomas för postivt omdöme - vill du säga något om vad vi kunde gjort annorlunda för att få den där sista stjärnan? vänliga hälsningar Andreas och Maria på KontrollplanDirekt.se

Andreas S
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Fantastiskt smidigt, bra utformat och snabb leverans

Svar från KontrollplanDirekt.se

Tack Andreas, roligt att höra att vi prickat helt rätt! Lycka till med bygget =) Andreas och Maria på KontrollplanDirekt.se

Peter Ö
Skrev om KontrollplanDirekt.se

Snabb och smidig leverans av den kontrollplan för solceller jag önskade.. När det sedan visade sig att den som stod för kontrollplanen eventuellt behövde göra platsbesök, tackade kontrollplandirekt först nej på grund av avståndet (drygt 60 mil). Men efter lite lätt argumentation, så såg en insiktsfull person på kontrollplandirekt fördelarna med att göra ett eventuellt platsbesök. Det är sådant jag tycker är något som sätter höga pluspoäng. Kan vara bra om företaget uppger hur stort geografiskt område man fysiskt...

Svar från KontrollplanDirekt.se

Hej Peter och tack för ditt utförliga omdöme! Vi tar till oss av det du skriver och hoppas att även bygget har gått bra. vänliga hälsningar Andreas och Maria på KontrollplanDirekt.se