Hantverkarkoll AB

Hantverkarkoll AB

Ring 08-27 12 12 www.hantverkarkoll.se

Välkommen till Hantverkarkoll AB! Är du osäker på om byggföretaget du ska anlita går att lita på? Genom oss på Hantverkarkoll AB kan du kontrollera byggföretaget innan du beställer jobbet. * 100% anonymt * Rapport inom 24 h * Betala med klarna * Nöjd kundgaranti Undvik reklamationer, tvister och dåligt utförda arbeten. Låt...

14 omdömen om Hantverkarkoll AB

Johan B
Skrev om Hantverkarkoll AB

Blev tipsad av en vän att anlita hantverkarkoll för att kolla upp olika hantverkare inför vårt byggprojekt. Bra service, fick svar samma dag och ett bra underlag. Tjänsten hjälpte mig oerhört mycket i val av hantverkare. Rekommenderas!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Åsa Charlotta R
Skrev om Hantverkarkoll AB

Använde Hantverkarkoll för att kolla upp ett företag inför renovering av mitt badrum. Känns så mycket tryggare att anlita ett byggföretag efter att ha fått en ordentlig bakgrundskontroll. Då får jag reda på om byggföretaget är bra, snarare än att chansa. Så nöjd - rekommenderar alla att använda Hantverkarkoll!

MARZIE B
Skrev om Hantverkarkoll AB

En bra tjänst som underlättar för oss konsumenter att jämföra och kolla upp byggföretag.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Henrik H
Skrev om Hantverkarkoll AB

Kommer garanterat använda tjänsten igen när jag anlitar en hantverkare. Smidigt och enkelt att kolla upp byggföretag med tydlig rapport.

Andreas B
Skrev om Hantverkarkoll AB

Otroligt värdefull och prisvärd tjänst där man enkelt kan kolla upp byggföretagen innan.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Heidi Kinga H
Skrev om Hantverkarkoll AB

Gänget på Hantverkarkoll är en kanske Sveriges bästa tjänst vi ombyggnation, värt varandea krona. Jag undvek genom deras hjälp att anlita folk med taskiga underleverantörer, tack vare att min fastighet hade Hantverkarkoll som en kvalitets instans, för att få genomföra sin ombyggnation. Värt varenda krona, se det som en försäkring emot strul, varför jobba inte jobba med de bästa från början och minmera strul, lägg tiden du vinner på det nått trevligt med familjen. Anlita Hantverkarkoll, andas ut, känn lugnet.

Maria F
Skrev om Hantverkarkoll AB

Bra och snabb service. Väldigt professionellt.

Sara M
Skrev om Hantverkarkoll AB

Bra tjänst. Kommer aldrig anlita en hantverkare innan jag gjort en koll. Rekommenderas!

Micke B
Skrev om Hantverkarkoll AB

Toppen, funkar suveränt! Lätt att använda och man får en korrekt bild av hur företagen man anlitar mår.

BOB BADRUM AB
Skrev om Hantverkarkoll AB

Hej Hantverkarkoll, Mycket trevlig tjänst som fler bör använda. Genom att granska ditt byggföretag från grunden minimerar du risken att bli lurad. Fem snabba steg till att minska risken att blir lurad. 1. Ta in tre offerter 2. Jämför dem i Hantverkarkoll 3. Anlita en oberoende och auktoriserad besiktningsman ( Viktigt att välja en besiktningsman som är van att besikta just det arbetet som du ska få hjälp med ) 4. Kolla referenser 5. Gå inte på priset

Jonathan Å
Skrev om Hantverkarkoll AB

Bra tjänst och enkelt att kolla upp byggföretag

Helena W
Skrev om Hantverkarkoll AB

Tydlig och bra rapport med sammanställda uppgifter från många olika källor som annars kan vara både krångligt och tidsödande att leta fram själv. Särskilt bra när man vill kolla upp flera olika firmor då rapporten är utformad så att jämförelsen ska vara enkel. När man ska anlita en hantverkare är det väldigt bra att veta vem man har att göra med.

PHILIP E
Skrev om Hantverkarkoll AB

Snabba och en rapport som var mycket professionell.

ALINE M
Skrev om Hantverkarkoll AB

Värdefull tjänst när man ska kolla upp byggföretag!