Hantverkarkoll AB

Valhallavägen 114, 114 41 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Hantverkarkoll AB!

Är du osäker på om byggföretaget du ska anlita går att lita på? Genom oss på Hantverkarkoll AB kan du kontrollera byggföretaget innan du beställer jobbet.
  • 100% anonymt
  • Rapport inom 24 h
  • Betala med klarna
  • Nöjd kundgaranti
Undvik reklamationer, tvister och dåligt utförda arbeten. Låt oss göra en grundlig bakgrundskontroll av företaget du funderar på att anlita. Du får en grundlig rapport där vi går igenom de viktigaste delarna. Varmt välkommen att kontakta oss eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 8 kunder tycker om Hantverkarkoll AB

• 2020-09-26

Maria F skrev om Hantverkarkoll AB
    Bra och snabb service. Väldigt professionellt. Läs mer
  • 2020-09-18

Sara M skrev om Hantverkarkoll AB
    Bra tjänst. Kommer aldrig anlita en hantverkare innan jag gjort en koll. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-09-18

Micke B skrev om Hantverkarkoll AB
    Toppen, funkar suveränt!
    Lätt att använda och man får en korrekt bild av hur företagen man anlitar mår. Läs mer
  • Ken  L

2020-09-16

Ken L skrev om Hantverkarkoll AB
    Hej Hantverkarkoll,

Mycket trevlig tjänst som fler bör använda. Genom att granska ditt byggföretag från grunden minimerar du risken att bli lurad. Fem snabba steg till att minska risken att blir lurad.

1. Ta in tre offerter
    2. Jämför dem i Hantverkarkoll
    3. Anlita en oberoende och auktoriserad besiktningsman ( Viktigt att välja en besiktningsman som är van att besikta just det arbetet som du ska få hjälp med )
    4. Kolla referenser
    5. Gå inte på priset Läs mer
  • 2020-09-16

Jonathan Å skrev om Hantverkarkoll AB
    Bra tjänst och enkelt att kolla upp byggföretag Läs mer
  • 2020-06-26

Helena W skrev om Hantverkarkoll AB
    Tydlig och bra rapport med sammanställda uppgifter från många olika källor som annars kan vara både krångligt och tidsödande att leta fram själv. Särskilt bra när man vill kolla upp flera olika firmor då rapporten är utformad så att jämförelsen ska vara enkel. När man ska anlita en hantverkare är det väldigt bra att veta vem man har att göra med. Läs mer
  • 2020-06-25

PHILIP E skrev om Hantverkarkoll AB
    Snabba och en rapport som var mycket professionell. Läs mer
  • 2020-06-19

ALINE M skrev om Hantverkarkoll AB
    Värdefull tjänst när man ska kolla upp byggföretag! Läs mer

Valhallavägen 114, 114 41 Stockholm