Max Martin Construction AB

Upplandsgatan 48, 113 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på MM Construction!

Vi hjälper dig med det mesta inom renovering oavsett om det gäller att slipa ett golv, renovera badrummet eller renovera hela din bostad. Med två erfarna projektledare, en tydlig arbetsprocess och ett team av professionella hantverkare tar vi ditt projekt tryggt från start till mål.

OFFERT
För att kunna ge dig rätt pris från början börjar vi varje projektering med ett kostnadsfritt hembesök. Vi erbjuder både fast och rörligt pris, du väljer vilket som passar bäst.
UPPSTART
Vi vet att varje projekt och bygge är unikt och kräver sina egna lösningar vad gäller konstruktion, tidsåtgång och materialval. Att vi lägger en noggrann plan för varje steg i projektet innan vi sätter igång gör att vi kan leverera enligt överenskommelse.
PRODUKTION
När projektet är igång gör vi regelbundna avstämningar med dig för att kontrollera att allt går enligt plan och stämmer med dina förväntningar. Du får vara så mycket eller lite involverad som du själv önskar.
AVSLUT
För att vara säkra på att du är fullt nöjd med resultatet låter vi alltid dig som kund göra en besiktning innan vi lämnar projektet. Är det något som inte stämmer åtgärdar vi och först när du sagt ok är vi klara.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 96 kunder tycker om Max Martin Construction AB

• 2019-11-16

David S skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin Construction för att slå samman två lägenheter i Vasastan. Vi genomförde samtidigt en omfattande renovering som bland annat innefattade att renovera ett kök.

Vi har blivit väldigt väl bemötta av MMC från första början tills arbetet blev klart. Vi tog in flera offerter, men MMC dominerade de andra då den var mycket tydligare och konkretare än andra företags. Vi fick direkt känslan av att vi kunde lite på MMC.

Under arbetets gång förstärktes den känslan. Vi hade regelbunden kontakt med MMC och vår projektledare Joakim var alltid anträffbar och svarade snabbt och tydligt på våra frågor. Vi gjorde om en del i den ursprungliga planen och MMC var väldigt lyhörda och anpassningsbara efter våra önskemål.

Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med resultatet. Vi har inga anmärkningar att göra. Läs mer
    2019-11-18 Max Martin C svarar David S
    Hej David,

Vad kul att höra att ni är nöjda och att vi lyckades förmedla den känslan till er!

Vi tackar så mycket för fint omdöme och er rekommendation :)

/Max & Martin
  • Patrik R

2019-11-15

Patrik R skrev om Max Martin Construction AB
    Vi har totalrenoverat vår toalett vilket var ett omfattande arbete som utfördes mycket professionellt och snabbt.

Fick ett bra bemötande av alla som var inblandade i projektet som var mycket professionellt utfört.

Slutresultatet överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2019-11-15 Max Martin C svarar Patrik R
    Hej Patrik,

Vi är så glada över att höra att ni är nöjda med resultatet!

Tackar så mycket för fint omdöme och din rekommendation :)

Allt gott!
    /Max & Martin
  • 2019-11-13

Karin P skrev om Max Martin Construction AB
    Vi renoverade ett badrum och tog in ett antal offerter. Vi är supernöjda med resultatet och renoveringen har gått enligt plan hela vägen. Om man ska säga något mindre bra så var offerten så omfattande och detaljerad att det var svårt som icke branchkunnig att förstå helt vad som ev saknades eller inte skulle stå med. Läs mer
    2019-11-13 Max Martin C svarar Karin P
    Hej Karin,

Tack för ditt omdöme och vad kul att ni är nöjda med slutresultatet :)

Tackar även för upplysningen om offertens innehåll!
    Det tar vi självklart med oss.

Alla på Max Martin Constrution
  • 2019-10-27

Lene L skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin för en köksrenovering och första kontakten med Joakim som lämnade en offert var positivt och förtroendeingivande. Hantverkarna gjorde ett bra jobb med undantag för några små detaljer (jag är väldigt petig). Det som jag tycker var otydligt var uppstartsmöte och avstämning inför slutfakturering samt kvalitetsdokument efter avslutat arbete som det står i offerten. Dessa punkter kan förtydligas, när och vad de innebär. I stort är vi i alla nöjda med arbetet och skulle gärna anlita företaget igen. Läs mer
    2019-10-29 Max Martin C svarar Lene L
    Hej Lene,

Tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad roligt att höra att ni är nöjda med slutresultatet :)

Vi tackar också för övrig feedback som vi såklart tar med oss, vi vill bara bli bättre!

• 2019-10-18

IDA P skrev om Max Martin Construction AB
    Mitt badrum behövde renoveras och som förstagångsrenoverare var jag ganska nervös över detta när jag tog in fem offerter från olika företag. Redan i offertstadiet utmärkte sig Max Martin Construction AB med en väl genomarbetad offert där det klart och tydligt stod vad som ingick i arbetet, hur arbetet skulle gå till samt vilka rättigheter och skyldigheter de som företag och jag som kund har. Jag kände mig trygg med mitt val och förväntningarna var höga när arbetet drogs igång. Genom hela arbetets gång har jag haft god kontakt med projektledaren som har skött sitt arbete exemplariskt tillsammans med det övriga hantverkarteamet. Jag kunde inte vara mer nöjd!

Badrummet är nu klart och har genomgått slutbesiktningen med en oberoende besiktningsman. Han lämnade ett väldigt gott betyg och besiktningen gick igenom utan några anmärkningar -så går ni i renoveringstankar kan jag varmt rekommendera Max Martin Construction AB. Är supernöjd med dem, deras arbete och mitt nya badrum. Läs mer
    2019-10-18 Max Martin C svarar IDA P
    Hej Ida,

Stort tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad roligt att vi levt upp till dina förväntningar och att du är nöjd med slutresultatet :D

• 2019-09-12

Amanda F skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin Construction AB för att bygga en gäst WC i vårt radhus.

Bemötandet från både säljare, projektledare och snickare var mycket bra. Under projektets gång hade vi en bra dialog. Snickaren hjälpte till att förbättra vår ursprungsidé. Våra synpunkter vid slutbesiktningen åtgärdades snabbt och vi är mycket nöjda med slutresultatet

Vi kan rekommendera Max Martin Construction AB. Läs mer
    2019-09-13 Max Martin C svarar Amanda F
    Hej Amanda,

Tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad roligt att ni är nöjda :)

• 2019-09-09

Cecilia T skrev om Max Martin Construction AB
    Vi fick hjälp av företaget att renovera kök, lägga nytt golv och slipa golv. Det negativa jag har att säga om bolaget är att bemötandet av projektledaren var väldigt dåligt, så pass dåligt att jag funderade på att avbryta projektet innan start vilket även var ett förslag från honom då han inte ville svara på enkla frågor och ge mig den informationen jag bad om. Han var oförskämd och gav ett mycket oprofessionellt intryck. Jag har som kund till ett företag aldrig varit med om ett sånt bemötande tidigare. De som faktiskt var på plats och utförde arbetet vägde dock upp detta, då de var mycket professionella, samarbetsvilliga trevliga och duktiga. Slutresultatet är också mycket bra och jag skulle därför rekommendera bolaget. Läs mer
    2019-10-02 Max Martin C svarar Cecilia T
    Hej Cecilia,

Vad bra att du är nöjd med våra killar och de som utfört arbetet hemma hos dig och att du samtidigt även är nöjd med slutresultatet av din renovering.

Vi vill även tacka för din konstruktiva kritik gällande projektledaren och detta är något vi tagit tag i och jobbar vidare för att detta inte ska upprepas.

Alla på Max Martin
  • 2019-08-22

Magnus P skrev om Max Martin Construction AB
    Renoverade två badrum och la om golv på nedervåning. MM höll projekttiderna och höll sig inom offererat pris. Kommunikationen fungerade bra. Problem som uppstod (vilket det alltid gör) hanterades snabbt och effektivt. Den enda invändningen vi har är att vissa smådetaljer vi som privatpersoner inte kan förutse borde företaget hjälpa oss att peka ut vid offertskrivande. Exempelvis målning av fönster i badrum och sladdar som inte fästs efter att nya lister monterats. Men överlag är vi väldigt nöjda med vårt projekt. Läs mer
    2019-08-22 Max Martin C svarar Magnus P
    Hej Magnus,

Tack för ditt fina omdöme och rekommendation!

Vad roligt att höra att ni är nöjda med slutresultatet :)

Vi tackar också för övrig feedback, vi vill bara bli bättre!

• 2019-08-17

Personuppgift S skrev om Max Martin Construction AB
    Vi gjorde en totalrenovering av hela vår lägenhet på över 130 kvm på Östermalm. Vi träffade 3 st olika byggare och valet föll på Max Martin Construction då betygen på nätet var så goda och Christian som vi träffade för att få offerten gjorde ett så proffesionellt och vänligt intryck. De låg också bra till i pris bör nämnas samt att Christian la ner ett gediget jobb på offerten som var väldigt detaljerad så man fick sig en bra bild av allt som skulle göras. Han hjälpte också oss med tips på vart man kunde köpa allt från prisvärda gardiner till köksluckor.

Vi hade god kontakt med både Max och Martin som hjälpte oss med allt och Rafal som ledde bygget på plats var väldigt kunnig och professionell. De hade duktiga elektriker-team, rörmokare, målare och golvläggare. Självklart dök det upp grejer längs med vägen, som att plattsättaren på ett ställe i badrummet satte plattorna på ett annat sätt än jag hade tänkt men det var inget snack när jag sa det utan han plockade bort de och satte dem som jag ville dagen efter. Rafal sa ofta att det viktigaste är vad kunden kunden vill och att kunden blir nöjd.

Jag anlitar de nästa gång igen! Läs mer
    2019-08-19 Max Martin C svarar Personuppgift S
    Hej Jan,

Stort tack för fina ord och omdöme!

Vad roligt att höra att allt gått bra i alla moment och att ni är nöjda :)

På återseende!

• 2019-08-14

Anders J skrev om Max Martin Construction AB
    Renovering av ett mindre kök. Väldigt nöjda med resultatet och att MMC på kort varsel kunde planera in renoveringen de veckor vi ville att det skulle vara. Viss förbättringspotential finns vad gäller kommunikationen efter beställningen och under projektets gång. Överlag gav de ett seriöst och pålitligt intryck och en firma jag kommer kontakta igen för nästa projekt. Läs mer
    2019-08-15 Max Martin C svarar Anders J
    Hej Anders,

Stort tack för ditt omdöme och vad kul att ni är nöjda :)

Vad gäller kommunikationen så tar vi givetvis till oss detta, vi vill bara bli bättre!

• Arvid Å

2019-07-10

Arvid Å skrev om Max Martin Construction AB
    Vi valde att anlita Max Martin för att renovera vårt badrum våren 2019. Redan i offertstadiet fick vi ett mycket proffsigt bemötande av en engagerad och kunnig projektledare. Projektet fortlöpte sedan enligt budget och tidplan. Hantverkarna var artiga och kreativa i sitt problemlösande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-07-10 Max Martin C svarar Arvid Å
    Hej Arvid,

Stort tack för ditt fina omdöme och rekommendation!

Vad roligt att allt gått bra och att ni är nöjda med slutresultatet :)

• Daniel P

2019-07-10

Daniel P skrev om Max Martin Construction AB
    Duktiga hantverkare. De blev klara enligt tiddplan samt höll budgeten. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-10 Max Martin C svarar Daniel P
    Hej Daniel,

Tack för din rekommendation och vad roligt att du är nöjd!

• Nasrin D

2019-07-06

Nasrin D skrev om Max Martin Construction AB
    Det gäller badrummet men i början jag var förvirrad. Att som kund rita det man vill själv med mått och allt innebär kunskap och det kan bli fel. Jag har varit med om renovering innan men jag har aldrig varit med om att man skulle själv göra ritningar och ta mått. Det var svårt och irriterande. Men det jobb de gjorde var bra och i tid. Då jag skulle bara vilja att även ritningar skulle göras av de med samråd med mig.
    Mvh, Nasrin Dadmand Läs mer
    2019-07-08 Max Martin C svarar Nasrin D
    Hej Nasrin,

Tack för ditt omdöme!

Många av våra kunder får med sig ritningar från sin kakelhandlare. Om så inte är fallet så ber vi dig som kund att skissa badrummet så att vi förstår din vision, kanske var vi inte tydliga nog med att den skissen inte behöver vara av arkitektkvalitet.
    Är det några tips som vi som yrkesmän har som förbättrar den skissen/ritningen så framför vi såklart det!
    Målet är att dina önskemål om utseende ska blandas med vårat yrkeskunnande för bästa slutresultat :)

Jättebra feedback!

• Alexander I

2019-06-28

Alexander I skrev om Max Martin Construction AB
    Jag beställde en badrumsrenovering från Max Martin Construction efter att ha kollat med de och diverse andra bolag. Jag var väldigt nöjd med hur transparenta avtal de arbetade utifrån, att de höll tidslinjen med god marginal, och att prislappen och kvaliten var riktigt bra. Deras hantverkare och rör/VVS personal var professionella och trevliga i sitt bemötande. Jag är väldigt nöjd med de och kan absolut tänka mig anlita de igen och/eller rekommendera de för vänner och familj. Läs mer
    2019-06-28 Max Martin C svarar Alexander I
    Hej Alexander,

Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation.

Vad roligt att höra att ni är nöjda med oss och slutresultatet!

På återseende!

• 2019-06-13

Erwin T skrev om Max Martin Construction AB
    hej
    Anlitade MM Construction för renovering av toalett och duschrum.
    Mycket nöjd med arbetet. De olika hantverkarna, snickare, vvs ,elektriker och plattsättare var mycket professionella och noggranna. Vissa språksvårigheter , men det gick.
    MM C höll vad dom lovade, började på utsatt datum och var färdiga när dom skulle.
    Beundrar logistiken att rätt hantverkare var på plats när de behövdes.
    Kan varmt rekommendera MM Construction, men viss prisförhandling är att förorda innan avtalet undertecknas.
    Erwin Theimer Läs mer
    2019-06-18 Max Martin C svarar Erwin T
    Hej Erwin,

Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation.

Väldigt roligt att höra att allt gått fint och att du är nöjd med slutresultatet!

• 2019-05-14

Viktoria F skrev om Max Martin Construction AB
    Full renovering av lägenhet inklusive badrum. Väldigt professionellt och enkelt hanterat. Blev klara innan angiven tidsram. Läs mer
    2019-05-14 Max Martin C svarar Viktoria F
    Hej Viktora,

Tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad roligt att du är nöjd med arbetet.

• 2019-03-25

Daniel R skrev om Max Martin Construction AB
    Vi totaltrenoverade hela vårat badrum på övervåningen. Vi fick från första kontakten super bra bemötande och allt var proffsigt.
    Vi hade höga förväntningar då vi läst mycket gott om företaget. Dessa förväntningar levdes det verkligen upp till.

Vi kommer förmodligen renovera vårat andra badrum nästa år och då vill vi återigen anlita Max Martin Konstruktion AB Läs mer
    2019-03-26 Max Martin Construction svarar Daniel R
    Hej Daniel,

Tack så mycket för ditt omdöme. Vad roligt att du är nöjd!

Vi ser fram emot att få hjälpa er med badrummet nästa år!

Alla på MMC
  • Anette G

2019-03-15

Anette G skrev om Max Martin Construction AB
    Jag köpte en helrenovering av min lägenhet. Kök, ta bort vägg , bygga nytt rum och nya golv .
    De gjorde ett bra förarbete och jag är nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-03-15 Max Martin C svarar Anette G
    Hej Anette,

Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med resultatet!

• Cecilia W

2019-02-16

Cecilia W skrev om Max Martin Construction AB
    Totalrenovering av 2 bad/duschrum, och bygge av en innervägg. Jag har blivit väl bemött av alla jag haft att göra med under byggets gång. Offerten stämde med slutpris. Extra arbeten var relativt dyrt. Han som kaklade gjorde ett mycket bra hantverk. Jag hade högre förväntningar på projektledaren, han var mer som en kontaktperson. Läs mer
    2019-02-19 Max Martin C svarar Cecilia W
    Hej Cecilia,

Vi tackar för ditt omdöme och trots att kontakten med projektledaren inte levde upp till dina förväntningar så är vi glada att du är nöjd i övrigt! Detta tar vi såklart med oss.

• Philippa H

2019-01-28

Philippa H skrev om Max Martin Construction AB
    Vi är väldigt nöjda med arbetet som gjorts. Det var en omfattande renovering där vi bytte golv och golvlister i hela huset, totalrenovering av badrum, klinker i hall, kakling och mycket annat i kök också. Allting är väldigt proffsigt gjort och vi kunde inte varit nöjdare. De var dessutom flexibla och kunde ha en projektstart snabbt inpå vilket var avgörande för oss. Vi har redan rekommenderat dom till både vänner och familj. Läs mer
    2019-01-28 Max Martin Construction svarar Philippa H
    Hej Philippa,

Väldigt roligt att höra att ni är nöjda med resultatet.

Vi tackar så mycket för fint omdöme och eran rekommendation!

• 2019-01-15

Jerome M skrev om Max Martin Construction AB
    Mycket professionellt företag, vi är riktigt nöjda med både hur jobbet gick till och själva resultatet. Läs mer
    2019-01-15 Max Martin C svarar Jerome M
    Hej Jerome,

Vad roligt att höra att ni är nöjda med både arbetet och slutresultatet!

Vi tackar så mycket för fint omdöme.

• 2019-01-14

Radica K skrev om Max Martin Construction AB
    MM har renoverat mitt badrum och köksgolv.
    MM är väldigt proffsiga på alla sätt och vis och har varit lätta att nå och kommunicera med. De har varit tillmötesgående och flexibla.
    Mina förväntningar var höga och de har absolut levt upp till dem. De har hållit det som de har lovat och jag kan varmt rekommendera
    MaxMartin Construction AB!
    Radica Karlström Läs mer
    2019-01-14 Max Martin C svarar Radica K
    Hej Radica,

Stort tack för fint omdöme och din rekommendation!

Väldigt kul att höra att att du är nöjd!

• 2018-12-20

Anna E skrev om Max Martin Construction AB
    Vi är mycket nöjda med vår badrumsrenovering. Allt gick smidigt och mycket snabbt. Läs mer
    2018-12-20 Max Martin C svarar Anna E
    Hej Anna,

Tack för ditt omdöme och vad roligt att ni är nöjda med ert nya badrum!

• 2018-11-28

MAGNUS S skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin för helrenovering av en lägenhet. Renoveringen innefattade rivningsarbeten, uppbyggnad av nytt badrum och nya väggar, samt diverse ytskiktsarbeten (el, golv, målning). Vi är mycket nöjda med både bemötandet under arbetet och det slutgiltiga resultatet. De problem och missförstånd som uppstod under arbetet åtgärdades snabbt och utan några onödiga diskussioner. Vår enda anmärkning är att arbetet drog ut lite på tiden, men det var lika mycket vårt fel som inte satte en ordentlig tidsplan. Sammanfattningsvis upplever vi Max Martin som väldigt professionella och serviceinriktade, och vi kan absolut tänka oss anlita dom igen. Läs mer
    2018-11-28 Max Martin C svarar MAGNUS S
    Hej Magnus,

Vad roligt att ni är nöjda med resultatet trots en fördröjning.

Vi tackar så mycket för fint omdöme!

• 2018-11-24

Pege E skrev om Max Martin Construction AB
    Renoveringen av badrummet gick mycket bra. Skutresultatet blev fantastiskt. Läs mer
    2018-11-26 Max Martin Construction svarar Pege E
    Hej Pege,

Vad roligt att du är nöjd med resultatet av ditt badrum!

Vi tackar så mycket för fint omdöme.

• 2018-11-22

Marie-Anne C skrev om Max Martin Construction AB
    Efter fått rekommendationer från vänner så anlitade jag Max Martin Construction för att totalrenovera mitt kök.
    Jag är otroligt nöjd med deras arbete. Hantverkarna var snabba, professionella, vänligt hjälpsamma och riktiga problemlösare.Det är fantastiskt att det finns hantverkare som kan allt. Snickare, målare, elektriker och rörmokare allt i ett!
    Jag kommer att rekommendera firman till alla mina vänner. Läs mer
    2018-11-23 Max Martin C svarar Marie-Anne C
    Hej Marie-Anne,

Verkligen roligt att höra att du är nöjd med arbetet.

Stort tack för fina ord, din rekommendation och omdöme!

• 2018-10-03

Hanna S skrev om Max Martin Construction AB
    Badrumsrenovering 5kvm, ett mycket bra team av hantverkare, projektledare, rör- och elarbete. Håller pris, tidplan och leverans. Noggrant arbete med hög kvalitét. Jag är mycket nöjd med leveransen med trevlig service, ett väldigt välkoordinerat arbete. Jag rekommenderar dem varmt! /Hanna Läs mer
    2018-10-04 Max Martin C svarar Hanna S
    Hej Hanna,

Tusen tack för din rekommendation och vad roligt att du är nöjd med ditt nya badrum!

• 2018-09-30

Eva B skrev om Max Martin Construction AB
    Jag är så himla nöjd med mitt nya badrum som renoverades av Max Martin! De är oerhört noggranna, pålitliga och måna om att leverera så att man blir hundra procent nöjd - vilket jag alltså blev! Rekommenderar dem verkligen! Läs mer
    2018-10-04 Max Martin C svarar Eva B
    Hej Eva,

Väldigt roligt att höra att du är nöjd med ditt badrum.

Stort tack för ditt omdöme och fin rekommendation!

• 2018-09-25

Marc H skrev om Max Martin Construction AB
    Detta är andra gången vi anlitar M&M och har varit väldigt nöjda båda gångerna. Allt från bemötande till utförande. Vi gjorde om kök, badrum, rev väggar och la nytt golv i hela lägenheten. Det var en stor grej för oss men vardagsmat för M&M.
    Dom kommer även alltid på utlovad tid, vilket är sällsynt i byggbranschen.

Jag kan varmt rekommendera M&M! Läs mer
    2018-09-25 Max Martin C svarar Marc H
    Hej Marc,

Vad roligt att ni är nöjda med oss!

Tusen tack för fina ord och er rekommendation.

• 2018-09-14

Tomas   skrev om Max Martin Construction AB
    Mycket bra utförande.
    Som gammal hanteraverkare har jag höga krav.
    Dessa har de överträffat. Läs mer
    2018-09-17 Max Martin C svarar Tomas
    Hej Tomas,

Vad roligt att höra.

Tack så mycket för din feedback och rekommendation!

• 2018-09-14

Niklas V skrev om Max Martin Construction AB
    Renoverade mitt badrum och blev väldigt bra bemött och de kom med rekommendationer efter mina önskemål för att få det på bästa möjliga sätt. Arbetet gick snabbare än planerat enligt offert vilket gjorde det hela ännu bättre och resultatet blev riktigt bra! Läs mer
    2018-09-17 Max Martin C svarar Niklas V
    Hej Niklas,

Tack för ditt omdöme och feedback.

Vad roligt att du är nöjd med resultatet!

• 2018-09-10

Maja M skrev om Max Martin Construction AB
    Badrumsrenovering. Bra hantverkare. Snyggt resultat.
    Kommunikationen kunde varit bättre både från mitt håll och från firmans håll. Läs mer
    2018-09-10 Max Martin Construction svarar Maja M
    Hej Maja,

Tack så mycket för rekommendationen och feedbacken.

Kul att du är nöjd med resultatet!

• 2018-09-04

Daniel B skrev om Max Martin Construction AB
    Bra jobb av noggranna och duktiga hantverkare, men projektet blev försenat med två veckor. I slutänden ändå mycket nöjd. Läs mer
    2018-09-04 Max Martin Construction svarar Daniel B
    Hej Daniel,

Tack så mycket för omdömet och rekommendationen. Kul att du blev nöjd trots förseningen, detta ber vi så klart om ursäkt för.

• 2018-09-02

Pernilla J skrev om Max Martin Construction AB
    Väldigt nöjd med slutresultatet! Läs mer
    2018-09-03 Max Martin Construction svarar Pernilla J
    Hej Pernilla,

Vad roligt att höra!

Tack för rekommendationen,

Max Martin Construction
  • 2018-08-21

Pär N skrev om Max Martin Construction AB
    Ettproffsigt och kundfokuserat bemötande. Högkvalitativt arbete samt bra kommunikation.

Badrumsrenovering Läs mer
    2018-08-27 Max Martin Construction svarar Pär N
    Hej Pär,

Tack så mycket för omdömet! Kul att du är nöjd med både Jocke som var ute hos dig och skötte upphandlingen samt vårt utförda arbete på projektet.

• Lea L

2018-07-13

Verifierad kundrelation
    Lea L skrev om Max Martin Construction AB
    Lovar att lämna en offert, hör inte av sig, och när man frågar efter, så får man veta att dom inte har tid. Oseriöst! Läs mer
    2018-08-06 Max Martin C svarar Lea L
    Hej Lea,

Vad tråkigt att du känner så!

Vi har en annan bild av situationen. Du ringde oss och behövde hjälp med en fuktskadad hall och vi skickar ut en kollega till dig redan samma dag (onsdags), väl där så möttes han av andra hantverkare som redan höll på att åtgärda hallen. Det som då återstod att åtgärda i resterande del av lägenheten var småjobb. Joakim hade kontakt med dig igår (torsdag) och idag meddelande han att vi inte skulle lämna någon offert eftersom det visade sig att vi inte skulle offerera på hallen utan enbart på småjobben, vilket tyvärr är för litet projekt för oss att ta oss an.

Tanken var att vi skulle lämna en offert när vi bokade mötet med dig men då såg också förutsättningarna annorlunda ut.
    Kontakten har hållits dagligen och det är ingen som har lämnat löften om något.
    Vi delar därför inte din uppfattning om hur situationen har gått till.

Önskar dig lycka till med din renovering och en trevlig sommar!

Med vänliga hälsningsar
  • 2018-07-09

Hans M skrev om Max Martin Construction AB
    Anlitade Max Martin Construction för total renovering av mitt badrum.
    Är otroligt nöjd med resultatet.
    Deras bemötande, tillgänglighet och kommunikationsförmåga har gjort att
    man känt sig trygg under hela renoveringen. Dom har varit väldigt skickliga
    med att samordna arbetet mellan de olika hantverkare som varit med och alla
    har utfört sin del perfekt. Badrummet blev fantastiskt snyggt. Allt levererades på utsatt tid
    med överenskommen budget.
    Jag ger dem med stort nöje mina allra bästa rekommendationer

Hans Läs mer
    2018-08-06 Max Martin Construction svarar Hans M
    Hej Hans,

Tack så mycket för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd med badrummet och vårt utförda arbete.

• 2018-06-18

Satu M skrev om Max Martin Construction AB
    Jag är nöjd på alla sett! Allt gick smärtfritt, badrummet blev klar i tid som lovad. Lutningen på badrumsgolvet perfect. Jag köpte två olika kakel att göra en rand på väggen och den andra vad 2-3 mm bredare. Men kakelsättaren gjorde så bra jobb att man märker inte det!
    Jag rekommenderar Max Martin Construction AB helhjärtat.
    Satu Mäkinen Läs mer
    2018-06-19 Max Martin Construction svarar Satu M
    Hej Satu,

Härligt att höra att du är nöjd med oss och vårt arbete.

Tack så mycket för rekommendationen och ditt omdöme!

• 2018-06-17

Pehr H skrev om Max Martin Construction AB
    Vi är väldigt nöjda med Max Martin, de var väldigt snabba att svara, tillmötesgående och måna om att vi skulle bli nöjda.

De var väldigt tydliga i vad vi skulle göra och vad de behövde för att kunna färdigställa och höll tidsplanen perfekt.

Jag kan varmt rekommendera dem till vem som helst som ska renovera.

/Pehr Läs mer
    2018-06-19 Max Martin Construction svarar Pehr H
    Hej Pehr,

Tack så mycket för omdömet och rekommendationen, roligt att ni är nöjda, det är vi också!

• Paola P

2018-06-16

Paola P skrev om Max Martin Construction AB
    Vi utförde en totalrenovering av vår lägenhet. Vi ändrade stora delar av planlösningen vilket innebar ett stort och omfattande arbete. Vi bestämde oss för att ta in olika offerter, Max Martin Construction lämnade en utförlig offert, personen vi fick offerten från gav ett mycket professionellt intryck och vi bestämde oss därför för att gå vidare med just detta bolag. Vi hade höga krav på kvalite på arbetet och att hålla deadline. Hantverkarna levde upp till alla våra förväntningar. Arbetet utfördes inom tidsramen och vi är otroligt nöjda med vårt nya boende. Jag rekommenderar därför Max Martin construction varmt! Läs mer
    2018-06-19 Max Martin Construction svarar Paola P
    Hej Paola,

Tack så mycket för rekommendationen och ditt omdöme.

Vad roligt att ni är nöjda med vårt arbete från första möte till färdigt projekt.

• 2018-06-16

Gustav S skrev om Max Martin Construction AB
    Uppförande av ett förråd på innergård. Ställde frågan att få hjälp med kort varsel men de löste det snabbt. Arbetet gjordes inom utsatt tid och till offererat pris! Läs mer
    2018-06-19 Max Martin Construction svarar Gustav S
    Hej Gustav,

Tack för omdömet och rekommendationen!

• 2018-06-16

Mattias L skrev om Max Martin Construction AB
    Vi totalrenoverade vårt badrum. Jag är extremt picky och vaksam på byggfirmor då jag haft dåliga upplevelser tidigare. Max Martin vann upphandlingen med en hårsmån i konkurrens med en annan firma. De hade ett konkurrenskraftigt pris och projektet gick alldeles utmärkt. Resultatet blev kanon och de små missöden som alltid inträffar sköttes klanderfritt. Det kan bara bli en femma, men hade jag kunnat sätta 4,5 hade det blivit det. Ska man vara petig hade jag önskat lite mer statusuppdatering under projektet och det tog lite längre tid än beräknat. Inga stora saker dock och jag kan utan vidare rekommendera Max Martin. Duktiga hantverkare och inget strul. Måna om ett bra resultat! Läs mer
    2018-06-19 Max Martin Construction svarar Mattias L
    Hej Mattias,

Vad roligt att du är nöjd med oss trots dina tidigare erfarenheter av byggfirmor, det värmer extra!

Tack för rekommendationen!

• 2018-06-15

Eva M skrev om Max Martin Construction AB
    Bra utfört arbete. Noggrant gjort och snyggt resultat.
    Eva Läs mer
    2018-06-19 Max Martin Construction svarar Eva M
    Hej Eva,

Tack för rekommendationen!

• Davide B

2018-06-15

Davide B skrev om Max Martin Construction AB
    Max Martin Construction AB har under ledning av Max genomfört en totalentreprenad av vår lägenhet om 62 kvm. De har gjort om delar av planlösningen, renoverat badrum, dragit om el, spacklat och målat samtliga väggar och tak. De har bytt ut och handmålat foder och lister, lagt klinker, trägolv och satt spotlights i hall.

Säljaren Rasmus, som sålde in projektet skall ha en stor eloge. En mycket ärlig och förtroendeingivande person som följde upp och mötte våra krav i dialog med Max, innan projektstart. En tydlig offert där de tydligt specificerat vad som ingår - inga dolda kostnader.

Projektet flöt på bra. Det gick något långsamt i början tyckte vi - kanske för vi var otåliga eller inte så insatta i hur processen går till. Jag hade trots detta önskat ett tydligt tidsestimat för att ha möjlighet att kunna följa upp de olika faserna i projektet. En visuell överblick för att förstå att de har läget under kontroll. Nu fick jag istället föra en kontinuerlig dialog med Max för att projektet skulle följa våra förväntningar gällande material och hantverk.

Det blev en del missar med anledning av missuppfattningar - något som dock korrigerades/kompenserades mycket snabbt. Det märks att de vill göra ett gott arbete och stå för projektet, varför de även tar sitt ansvar - mycket uppskattat och bra!

Projektet var avtalat att pågå under 35 arbetsdagar. Projektet tog 40 dagar vilket var helt ok för vår del - då några dagar extra gav mycket bättre slutfinish.

Slutresultatet är mycket bra. De har gjort ett gediget arbete och lagt ned tid och själ i hantverket.

Vi ger därför våra varmaste rekommendationer och önskar Max & Martin med sällskap lycka till i framtiden.

P.s. En viktig lärdom är tydlig kommunikation. Glöm inte att Du ansvarar för ditt eget projekt. Entreprenaden utför bara arbetet. Var hellre övertydlig än att tro att budskapet nått fram - då sparar du tid och får ett bättre slutresultat. Läs mer
    2018-06-19 Max Martin Construction svarar Davide B
    Hej Davide,

Tack så mycket för ditt omdöme och konstruktiva feedback!

Roligt att du uppskattat både Max och Rasmus arbete och det värmer att få höra att du är nöjd med både upphandling och projektledning under projektets gång.

Vi hoppas på att få hjälpa dig i framtiden med fler projekt.

• Robin K

2018-06-12

Robin K skrev om Max Martin Construction AB
    Väldigt nöjd med vårt nya badrum! Levererar i tid, enligt avtal och för överenskommet pris. Rekommenderar till alla som är ute efter ett nytt badrum! Läs mer
    2018-06-12 Max Martin Construction svarar Robin K
    Hej Robin,

Tack så mycket för din rekommendation, roligt att du är nöjd med vårt utförda arbete!

• JOEL H

2018-06-12

JOEL H skrev om Max Martin Construction AB
    Jag anlitade MMC för renovering av mitt badrum, Max som var min kontaktperson svarade alltid när vi ringde med knasiga frågor. Dem gjorde det dem lovade och tog betalt vad som var bestämt. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-06-12 Max Martin Construction svarar JOEL H
    Hej Joel,

• Monica S

2018-06-08

Monica S skrev om Max Martin Construction AB
    Jag har fått mitt badrum totalrenoverat. Jag är jättenöjd det blev precis så bra som jag hoppats. Tidsraman höll och inga extra kostnader kom till.
    😀 Läs mer
    2018-06-11 Max Martin Construction svarar Monica S
    Hej Monica,

Vad roligt att du är nöjd med oss och med ditt nya badrum!

Vi tackar så mycket för rekommendationen och ditt omdöme,

• 2018-05-27

Victor M skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin för en badrumsrenovering efter att ha utvärderat 7 andra företags offerter. Vi hade högt ställda förväntningar och en ganska kort deadline men Max Martin överträffade allt! Vi hade kontinuerliga avstämningar och mycket effektiv dialog. Ett exempel var när det var tvunget att dras ytterligare en kabel från elstationen till badrummet för golvvärmen så blev vi uppringda av en av byggarna som även skickade bilder på hur de ville dra kabeln innan det påbörjades. Vi är extremt nöjda med resultatet och det märks verkligen att de är noggranna och väldigt kompetenta i deras hantverk. Kostnaden för projektet var exakt enligt offert och alla kontakter vi hade med bolagen var väldigt vänliga och professionella. Oavsett vad vår nästa renovering kommer vara så kommer vi kontakta Max Martin igen och vi rekommenderar de varmt till alla! Läs mer
    2018-05-28 Max Martin Construction svarar Victor M
    Hej Victor,

Tack så mycket för ditt fina omdöme och vad roligt att ni är nöjda med oss på MMC!

Vi ser fram emot att få hjälpa er i framtida renoveringar,

på återseende,

• 2018-05-19

Kamilla L skrev om Max Martin Construction AB
    Max Martin genomförde vår badrumsrenovering snabbt och professionellt. Trevliga, duktiga och punktliga hantverkare. Läs mer
    2018-05-21 Max Martin Construction svarar Kamilla L
    Hej Kamilla,

Tack så mycket för ditt omdöme!

• Emil S

2018-05-18

Emil S skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max & Martin för att i princip helrenovera vår lägenhet på 53kvm och vi är verkligen otroligt nöjda med resultatet och valet av byggentreprenad! Vi ville göra om planlösningen så det har inneburit att riva och bygga nya väggar, sätta in ett nytt kök med köksö, bygga in garderober samt en platsbyggd bokhylla mm. mm. Vi behövde också förlänga en gammal och väldigt fin fiskbensparkett, det gjorde de fantastiskt bra, det går inte ens att se var den gamla börjar och den nya tar vid.

Kommunikationen har varit väldigt snabb, trevlig och de har varit mycket lösningsorienterade och hjälpsamma. Innan vi satte igång tog vi in offerter från flera av de byggentreprenader som hade bäst omdömen på reco. Utöver ett förtroendeingivande första möte så var Max & Martins offert också den allra tydligaste och mest utförliga.

Varken jag eller min flickvän har aldrig tidigare varit i kontakt med en proffsigare byggfirma så vi rekommenderar dem varmt! Läs mer
    2018-05-21 Max Martin Construction svarar Emil S
    Hej Emil,

Tack så mycket för ditt omdöme. Vad roligt att ni är nöjda med oss som byggfirma och med ert projekt.

Vi lägger stor vikt vid både vår offert och upphandling så det är tydligt vad ni köper och vad vi ska leverera och sedan självklart projektledningen under projektets gång. Roligt att ni upplevt oss som mest proffsiga, det gör oss väldigt glada.

Upplandsgatan 48, 113 28 Stockholm