Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Kungsholmen Max Martin Construction AB

Max Martin Construction AB

Hemvärnsgatan 9, 171 54 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på MM Construction!

Vi hjälper dig med det mesta inom renovering oavsett om det gäller att slipa ett golv, renovera badrummet eller renovera hela din bostad. Med två erfarna projektledare, en tydlig arbetsprocess och ett team av professionella hantverkare tar vi ditt projekt tryggt från start till mål.

OFFERT
För att kunna ge dig rätt pris från början börjar vi varje projektering med ett kostnadsfritt hembesök. Vi erbjuder både fast och rörligt pris, du väljer vilket som passar bäst.
UPPSTART
Vi vet att varje projekt och bygge är unikt och kräver sina egna lösningar vad gäller konstruktion, tidsåtgång och materialval. Att vi lägger en noggrann plan för varje steg i projektet innan vi sätter igång gör att vi kan leverera enligt överenskommelse.
PRODUKTION
När projektet är igång gör vi regelbundna avstämningar med dig för att kontrollera att allt går enligt plan och stämmer med dina förväntningar. Du får vara så mycket eller lite involverad som du själv önskar.
AVSLUT
För att vara säkra på att du är fullt nöjd med resultatet låter vi alltid dig som kund göra en besiktning innan vi lämnar projektet. Är det något som inte stämmer åtgärdar vi och först när du sagt ok är vi klara.

Läs vad 31 kunder tycker om Max Martin Construction AB

• Yasmina T
    Yasmina T skrev om Max Martin Construction AB
    Max Martin Construction AB uppvisade bäst bemötande och professionalism från första besöket vid offert förfrågan till att sätta igång projektet och fullfölja det. Det har varit himla tryggt att ha en projektledare och hantverkare som inte bara utför arbetet utan även kommer med råd och uppfyllde våra önskemål till över förväntan. Vi är mycket glada att vi valde företaget och de håller verkligen vad de lovar och lite till. Jag rekommenderar i allra högsta grad Max Martin Construction AB för allt du behöver. De har varit guld att jobba med dem och är så himla nöjd med vårt nya badrum.
    2017-10-23 Max Martin Construction svarar Yasmina T
    Hej Yasmina,

Dina ord värmer! Tack så mycket för rekommendationen och vad kul att du har varit nöjd från start till slut.

• Linus F
    Linus F skrev om Max Martin Construction AB
    Renoverade vårt badrum och installerade nya duschdörrar. Blev kanon och vi är supernöjda. Väldigt trevliga, kunniga och lätta att kommunicera med. Blev även klara på utsatt tid vilket alltid uppskattas. Rekommenderas varmt.
    2017-10-17 Max Martin Construction svarar Linus F
    Hej Linus,

Tack för ditt omdöme och rekommendation. Kul att du är nöjd med vårt arbete!

• Per J
    Per J skrev om Max Martin Construction AB
    Jag anlitade MM Construction för att bygga en altan under våren. Trots att det var högsäsong så tog de jobbet utan någon större ledtid. Jag är otroligt nöjd med både resultatet, den korta arbetstiden och det förhållandevis goda priset.

Jag kan inte annat än att rekommendera MM Construction och kommer inte att tveka att använda dem igen vid behov.
    2017-10-11 Max Martin Construction svarar Per J
    Hej Per,

Tack så mycket för din rekommendation vad roligt att du är nöjd med altanen!

• Leif K
    Leif K skrev om Max Martin Construction AB
    Vi hade behov av att entreprenören skulle genomföra iordningställandet av nytt våtrum med forcerad tidplan. Företaget tog denna förfrågan på stort allvar. När bästa tekniska lösning skulle väljas, var företaget noga med en nära samverkan med oss. Hantverkarna var mycket professionella - utöver att man var noggranna, respektive lyhörda i olika frågor.
    / Leif
    2017-10-03 Max Martin Construction svarar Leif K
    Hej Leif,

Tack så mycket för din rekommendation. Trots att det var en tight tidplan så är vi glada att allt gick väl och att du är nöjd med projektet.

• Barbro N
    Barbro N skrev om Max Martin Construction AB
    Toppen!

Tydlig offert, snabb återkoppling, fint jobb på utsatt dag och tid. städat och fint!
    2017-09-19 Martin S svarar Barbro N
    Hej Barbro,

Tack så mycket för rekommendationen!

Max & Martin
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Max Martin Construction AB
    Totalrenoverade badrummet! Är väldigt nöjd med jobbet! Inget att anmärka på!
    2017-09-19 Martin S svarar Thomas R
    Hej Thomas.

Tack för trevligt samarbete. Kul att höra att du är nöjd med ditt nya badrum.

Max & Martin
  • Linda P
    Linda P skrev om Max Martin Construction AB
    Renovering av badrum och kök, supernöjd med resultatet! Inga problem med varken tidsplan eller överenskommet pris, kan verkligen rekommendera dem varmt!
    2017-09-14 Max Martin Construction svarar Linda P
    Hej Linda,

Tack så mycket för rekommendationen! Vad kul att du är supernöjd!

• Alexandra H
    Alexandra H skrev om Max Martin Construction AB
    De renoverade mitt badrum, supernöjd med allt. Lätta att ha att göra med och de höll sig inom den tidramen vi diskuterat!
    2017-09-13 Max Martin Construction svarar Alexandra H
    Hej Alexandra,

Tack så mycket för din rekommendation, vad roligt att du är nöjd med badrummet!

• Lars N
    Lars N skrev om Max Martin Construction AB
    Fantastiskt trevligt bemötande mot kund och kunniga inom allt vi behövde hjälp med som var en totalrenovering av hus. Kan varmt rekommendera företaget.
    /Lars
    2017-09-13 Max Martin Construction svarar Lars N
    Hej Lars,

Tack för omdömet och vad kul att du är nöjd!

• Markus H
    Markus H skrev om Max Martin Construction AB
    Kom i kontakt med Max Martin när vi skulle renovera vårt badrum och kök till vår nyköpta lägenhet. Jag kan varmt rekommendera detta gäng. Dom är lyhörda, punktliga och super duktiga.
    2017-09-13 Max Martin Construction svarar Markus H
    Hej Markus,

Tack, dina ord värmer! Väldigt kul att du är nöjd med renoveringen och tack för rekommendationen!

• Johan E
    Johan E skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin Construction efter rekommendationer på Offerta. Arbetet inkluderade rivning av befintligt badrum och hallgolv samt att bygga upp det på nytt.
    Processen inför var starten bra och vi upplevde dem som pragmatiska när vi kom med förändringar i vår beställning och proaktiva i att föreslå förbättringar till den ursprungliga planen. Vi är dessutom väldigt nöjda med resultatet. Negativt var att arbetet skulle ta 4 veckor men slutade först efter 7 veckor. Eftersom vi var dåliga beställare så var en av de 3 förseningsveckorna vårt fel men de gick på eget bevåg över med 2 veckor vilket inte är ok. När det stod klart att det skulle bli försenat så fick vi själva uppdatera oss om när vi kunde flytta in igen. Man informerade heller inte jättebra när deadlinen flyttades fram gång på gång och om infon kom så var det oftast samma dag som vi skulle ha flyttat in. Men som sagt, vi har inget att klaga på vad gäller resultatet utan det blev precis så bra som vi hade hoppats.
  • Maria B
    Maria B skrev om Max Martin Construction AB
    Martin & hans team var otroligt proffsiga och tillmötesgående. Resultatet blev bättre än vi hade kunnat hoppas och när vi hade frågor eller feedback under vägens gång så var de alltid lyhörda och snabba. Kan verkligen rekommendera Max Martin!
    2017-09-11 Max Martin Construction svarar Maria B
    Hej Maria,

Tack så mycket för din rekommendation!

Vad kul att du är nöjd med vårt arbete och att det blev bättre än vad ni kunnat hoppas på!

• Georgios K
    Georgios K skrev om Max Martin Construction AB
    I wanted to do a small renovation in my apartment. I had contacted several construction companies before reaching out to Max Martin. He was the first one to respond immediately, come up with an offer very fast and propose a starting date well within the limits.

The work was finished within the agreed upon timeframe and in great quality. However, when I visited the permises the last day I realised that a couple of details had been lost in translation. I was ready to accept them and move on. I informed the company and I received a straight forward 'NO'. They fixed every single last detail to the iota, very fast and with no extra charge.

I have conducted renovations several times in my life. With Max Martin construction I had by far the best experience and the greatest result.
    2017-09-11 Max Martin Construction svarar Georgios K
    Hi Georgios,

Thank you for your recommendation and great review. Really nice to hear that you are satisified with your project and with us as partner.

Best regards,
    Max Martin
  • Salah S
    Salah S skrev om Max Martin Construction AB
    Trevligt bemötande. Bra hantverkare.
    Nöjd med duschrumsrenoveringen.
    2017-08-31 Max Martin Construction svarar Salah S
    Hej Salah,

Tack så mycket för rekommendationen, kul att du är nöjd!

• Olle R
    Olle R skrev om Max Martin Construction AB
    Duktiga medarbetare och fin finish på det som görs. Kommunikationen är god och dialogen överlag bra.
    2017-08-30 Max Martin Construction svarar Olle R
    Hej Olle,

Tack för rekommendationen!

• Rebecka H
    Rebecka H skrev om Max Martin Construction AB
    Renoverade mitt badrum med dem och var supernöjd! Väldigt proffsigt arbete och personal som man kände att man kunde lita på. Skulle varmt rekommendera till någon som är ute efter en bra firma:)
    2017-08-30 Max Martin Construction svarar Rebecka H
    Hej Rebecka,

Tack så mycket för rekommendationen och vad roligt att du är supernöjd med vårt arbete, det värmer :)

• Anna P
    Anna P skrev om Max Martin Construction AB
    Vi är så nöjda! Max Martin har fått förtroendet att helrenovera två badrum, en tvättstuga, köket och hela nedervåningen. Under hela processen har vi bollat idéer och förslag och på så sätt kommit fram till de bästa lösningarna för just vårt hem. Arbetet är noga utfört och vi ger våra varmaste rekommendationer!
    2017-08-28 Max Martin Construction svarar Anna P
    Hej Anna,

Tack så mycket för din rekommendation och för förtroendet!

• Lukas L
    Lukas L skrev om Max Martin Construction AB
    Max Martin Construction renoverade mitt badrum. De var väldigt snabba, lätta att ha att göra med och en god kommunikation genom hela renoveringen. Sammanfattningsvis kändes det väldigt tryggt att jobba med dem och jag är väldigt nöjd med mitt nya badrum.
    2017-08-17 Max Martin Construction svarar Lukas L
    Hej Lukas,

Tack så mycket för din rekommendation, vad roligt att du är nöjd med vårt arbete!

• Henrik H
    Henrik H skrev om Max Martin Construction AB
    Vi är så nöjda! Max Martin Construction har fått förtroendet att renovera ett badrum och en tvättstuga åt oss. De var proffsiga och tillmötesgående under hela processen. När det uppstod något oförutsett löstes det på bästa sätt. Ett förstklassigt resultat! Vi ger våra varmaste rekommendationer!

Henrik Hillerborg
    2017-08-16 Martin S svarar Henrik H
    Tack så mycket för rekommendationen Henrik!. Kul att ni är nöjda!

/ Max Martin Construction
  • Julia O
    Julia O skrev om Max Martin Construction AB
    Att anlita Max Martin Construction har för oss inneburit en trygghet. De har utfört sitt jobb efter våra önskemål och såg aldrig några hinder genom arbetes gång. Det har varit en ärlig kommunikation som gjort att man känt tillit till deras arbete. Vi rekommenderar verkligen Max Martin Construction för er som går i renoveringstankar! Vi är enormt nöjda med hela processen!
    2017-07-07 Max Martin Construction svarar Julia O
    Hej Julia,

Tack så mycket för rekommendationen, vad kul att du upplevt oss som trygga att ha att göra med, det värmer!

Vänliga hälsningar

/Max & Martin
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin Construction till att lägga nytt klinkergolv i vår hall. Vi är oerhört nöjda med golvet och hur Max Martin genomförde arbetet. Arbetet slutfördes inom tidsramarna, de var i tid på morgnarna och det färdiga golvet blev superfint. Vi rekommenderar Max Martin de varmaste.
    2017-07-06 Max Martin Construction svarar Mattias N
    Hej Mattias,

Tack så mycket för din rekommendation, vad kul att du blev nöjd!

• Magnus L
    Magnus L skrev om Max Martin Construction AB
    Seriöst företag med hantverkare som gjorde ett noggrant arbete. Monterade kök, samt fixade alla ytskikt.

Mycket trevlig arbetsledare som var med under hela processen och ingav trygghet.
    2017-07-04 Martin S svarar Magnus L
    Hej Magnus,

Tack för rekommendationen! Kul att du uppskattade vårt arbete.

• Sandra K
    Sandra K skrev om Max Martin Construction AB
    Otroligt proffsiga och serviceminded! Vi är så nöjda med vår lägenhet som fick nytt tak, kök , sovrum och golv. Kan varmt rekommendera!
    2017-07-03 Martin S svarar Sandra K
    Tack så mycket Sandra för din rekommendation!

• Birk S
    Birk S skrev om Max Martin Construction AB
    Vi valde att totalrenovera hela våran lgh (kök, badrum, golv i vardagsrum, vägar m.m.) med Max Martin Construction.
    För oss var förtroendet viktigt och vi ville ha en firma som var beredda att besvara alla våra frågor men även själva använda deras expertis till förslag under arbetets gång. Även att bli uppdaterade löpande under arbetetsgång vilket dem verkligen levde upp till.
    Max Martin Construction levde inte bara upp till, utan överträffade förväntan vad gäller slutresultatet men även "samarbetet" mellan bolaget och oss.
    Vi kan varmt rekommendera bolaget till alla typer av renoveringar och skulle absolut använda oss av dem igen och igen och igen.
    2017-07-03 Martin S svarar Birk S
    Tack så mycket Brik för din rekommendation!

På återseende!

• Jacob L
    Jacob L skrev om Max Martin Construction AB
    Vi köpte in tjänsten köksrenovering och spackling/målning, samt en del nydragning av el. Verkligen proffsiga hela vägen. Levererar det som är överenskommet. Vänligt bemötande, kunniga och alltid i tid. Bra bollplank. Kan varmt rekommendera killarna på MM.
    2017-07-03 Martin S svarar Jacob L
    Hej Jacob,

Tack så mycket för rekommendationen.

• Karin A
    Karin A skrev om Max Martin Construction AB
    Vänligt profesionellt bemötande och väl genomfört jobb då vi slipade om vår askparkett.
    2017-06-29 Max Martin Construction svarar Karin A
    Hej Karin,

Tack så mycket för rekommendationen!

• Mikis S
    Mikis S skrev om Max Martin Construction AB
    Hade dialog med flertal företag men fastnade för MMC. Fantastiskt gott bemötande från representanterna, före under och efteråt.
    Vi renoverade ett badrum och fick det stöd samt tid vi önskade. Ser fram emot att hjälpa till som referens om ni önskar
    2017-06-29 Max Martin Construction svarar Mikis S
    Hej Mikis,

Tack så mycket för rekommendationen och vad roligt att du vill ställa upp som referens!

Vi ser fram emot att höra av dig inför nästkommande projekt!

• Erika L
    Erika L skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade dem för installation av tvättmaskin/torktumlare. Vi fick enkelt kontakt med dem och de hjälpte oss snabbt. När vi sedan fick problem ( som inte hade med deras jobb att göra) var de ändå där snabbt för att kolla och åtgärda. Kan varmt rekommendera och kommer absolut använda mig av den igen då vi fick kanon bra service och det känns verkligen tryggt att ha med dem att göra.
    2017-06-29 Max Martin Construction svarar Erika L
    Hej Erika,

Tack för rekommendationen! Kul att du uppskattat vår servicenivå, det gör oss glada!

• Per L
    Per L skrev om Max Martin Construction AB
    Jag och min fru har låtit dem totalrenovera två lägenheter åt oss. Vi är mycket nöjda med bemötandet, servicen och resultatet.
    2017-06-29 Max Martin Construction svarar Per L
    Hej Per, tack så mycket för rekommendationen!

Vad kul att både du och din fru är nöjda med vårt utförda arbete!

• Adam S
    Adam S skrev om Max Martin Construction AB
    Jag blev tipsad om detta företag och anlitade dem för att totalrenovera min lägenhet exkl. badrum. Väldigt bra kontakt under arbetets gång och resultatet blev strålande.
    Rekommenderas starkt!
    2017-06-28 Max Martin Construction svarar Adam S
    Hej Adam,

Tack så mycket för din rekommendation, vad roligt att du är nöjd med resultatet, det gör oss stolta!

/Alla på Max & Martin Construction
  • Louise D
    Louise D skrev om Max Martin Construction AB
    Max Martin Construction renoverade mitt badrum. De var proffsiga och tillmötesgående hela vägen. Samt väldigt snabba! Det enda problem som uppstod var färg från borrning i väggen som fastnat i fogen, där de försökte hjälpa mig men det blev ändå inte riktigt hundra. Sammanfattningsvis kändes det väldigt tryggt att jobba med dem och jag är definitivt nöjd.
    2017-06-28 Max Martin Construction svarar Louise D
    Hej Louise,

Tack så mycket för rekommendationen och kul att du upplevt oss som proffsiga och tillmötesgående, det värmer!

Skönt att du känt dig trygg med oss som leverantör av ditt projekt.

Hemvärnsgatan 9, 171 54 Solna