Max Martin Construction AB

Upplandsgatan 48, 113 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på MM Construction!

Vi hjälper dig med det mesta inom renovering oavsett om det gäller att slipa ett golv, renovera badrummet eller renovera hela din bostad. Med två erfarna projektledare, en tydlig arbetsprocess och ett team av professionella hantverkare tar vi ditt projekt tryggt från start till mål.

OFFERT
För att kunna ge dig rätt pris från början börjar vi varje projektering med ett kostnadsfritt hembesök. Vi erbjuder både fast och rörligt pris, du väljer vilket som passar bäst.
UPPSTART
Vi vet att varje projekt och bygge är unikt och kräver sina egna lösningar vad gäller konstruktion, tidsåtgång och materialval. Att vi lägger en noggrann plan för varje steg i projektet innan vi sätter igång gör att vi kan leverera enligt överenskommelse.
PRODUKTION
När projektet är igång gör vi regelbundna avstämningar med dig för att kontrollera att allt går enligt plan och stämmer med dina förväntningar. Du får vara så mycket eller lite involverad som du själv önskar.
AVSLUT
För att vara säkra på att du är fullt nöjd med resultatet låter vi alltid dig som kund göra en besiktning innan vi lämnar projektet. Är det något som inte stämmer åtgärdar vi och först när du sagt ok är vi klara.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 114 kunder tycker om Max Martin Construction AB

• Lars N

2020-03-27

Lars N skrev om Max Martin Construction AB
    Vi önskade en totalrenovering av vår lägenhet på Reimersholme. Efter att ha läst rekommendationer på Reco.se kontaktade vi Max Martin Construction (MMC) och även flera andra och bad om offerter. Genom sitt samarbete med LeadMe.se hade MMC den bästa responstiden och den mest omfattande och rimliga offerten.

Arbetet inkluderade rivning av golv, rivning och flytt av väggar, fiskbensparkett i ek genomgående i hela lägenheten, nya el dragningar, helt nytt och utökat badrum med inbyggd dusch, vägghängd toalett, nya kakel och klinkers. Uppsättning av ny belysning osv. I grund och botten de har rivat ner större delen av lägenheten och byggt om den till en modern och lyxig, arkitektritad standard.

Mitt råd, om du väljer Max Martin Construction: Ta alla dina beslut, i detalj, innan projektet startar eftersom de inte slösar bort tid. Desto mer tydlig man är i början desto bättre kommer resultat att bli. Jag har aldrig sett ett byggprojekt gå så snabbt och med så mycket uppmärksamhet på detaljer. De överträffade våra förväntningar och de höll fast vid budget och tidsplan. Hela projektet tog cirka 3 månader från början till slut och vi är mycket nöjda med resultatet. Vi kan varmt rekommendera Max Martin Construction. De är professionella, begåvade och pålitliga. Läs mer
  • 2020-03-26

Eva-britt N skrev om Max Martin Construction AB
    Ett litet duschrum som blev exakt som förväntat. Rörmokare, elektriker och byggare gjorde ett utmärkt arbete. Enkelt att samarbeta med och arbetet var välplanerat. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • 2020-03-23

Madeleine B skrev om Max Martin Construction AB
    Jag ville riva mitt gamla kök och göra om det till sovrum, samt bygga nytt kök på ny plats i min nya lägenheten. Jag hade först kontaktat två andra byggföretag som slutade svara helt plötsligt (men det var nog för det bästa).
    Jag fick sedan kontakt med Max Martin Construction AB som kunde hjälpa mig med det jag ville och kunde starta omgående, vilket var en enorm lättnad för mig.

Jag har själv aldrig gjort en renovering tidigare och visste inte vad jag skulle förvänta mig. Men jösses vad smidigt allting gick, dom var lätta att få kontakt med under hela renoveringen och svarade snabbt på mina frågor/funderingar som jag hade. Samt att det kändes extremt skönt för mig att ha hittat en byggfirma som jag kände att jag kunde lita på och som visste vad dom gjorde.

Resultatet blev så himla bra och min lägenhet känns mer som ett hem nu, tack vare Max Martin Construction AB.
    Jag kan verkligen lämna mina varmaste rekommendationer till både Max Martin Construction AB och även till Joakim som var projektledaren för det hela! Läs mer
  • Ulrika R

2020-03-17

Ulrika R skrev om Max Martin Construction AB
    Vi totalrenoverade badrummet, inklusive att installera en toalett där det inte funnits tidigare, samt flyttade köket till ett nytt rum, och gjorde om det gamla köket till sovrum. Med andra ord en stor renovering med många lösningar på ventilation, vatten och el som löstes.
    Max Martin har gjort ett fantastiskt jobb hos oss. De höll sig inom budget och blev klara tidigare än angivet.
    De var trevliga och höll så rent det bara var möjligt under omständigheterna.
    Grannarna och styrelsen var också glada och tyckte att de var trevliga i trapphuset.
    Vi kan varmt rekommmendera Joakim och hans team. Läs mer
  • 2020-03-15

Olivia R skrev om Max Martin Construction AB
    Vi renoverade både badrum, kök och ytskikt med hjälp av Max Martin construction och är supernöjda! Resultatet motsvarar våra förväntningar! Läs mer
  • 2020-02-26

P R F skrev om Max Martin Construction AB
    Vi ville ha ett badrum i ett förråd i källaren, med dusch och uppvärmda golv.
    De var mycket professionella, hjälpsamma och med god uppmärksamhet på detaljer.
    Kommunikationen med projektledaren kunde ha varit lite bättre, men annars gick det bra.
    Allt gjordes på en och en halv vecka och de hjälpte också till att ge stöd efter att arbetet avslutades. Läs mer
  • 2020-02-25

LINNEA L skrev om Max Martin Construction AB
    Vi är så glada att vi valde Max Martin Construction AB inför vår badrumsrenovering!

Som två noviser när det kommer till renoveringar, var det viktigt för oss att känna oss trygga genom hela projektet - och detta har Max Martin Construction AB absolut levt upp till.

Valet föll för Max Martin Construction AB då vi redan vid offertleverans fick ett professionellt bemötande. Tillsammans med Emil på MMC gick vi igenom offerten över telefon, vi fick snabbt svar på frågor via mail och förslag på produkter att inhandla. Vi träffade projektledaren Joakim vid uppstartsmötet och fick direkt ett positivt och kunnigt intryck. Joakim har under projektet gett oss massa tips, varit engagerad och hela tiden driven i att hitta lösningar på de hinder/utmaningar som dök upp under renoveringens gång. Vi har uppskattat att ha en projektledare att vända oss till i alla lägen, det har varit väldigt enkelt att kommunicera. Vi upplever även att övriga hantverkarteamet har varit noggranna och flexibla - framförallt tycker vi att plattsättningen i duschen blev över förväntan.

Vi är supernöjda med slutresultatet och kommer att välja Max Martin Construction AB igen vid framtida renoveringar.

Mvh Linnea & Rickard Läs mer
    2020-03-17 Max Martin C svarar LINNEA L
    Hej Linnea och Rickard,

Tack för ett mycket trevligt och bra samarbete. Det gläder oss att ni är så nöjda med renoveringen. Vi tackar så mycket för ert fina omdöme. Hoppas vi kan få hjälpa er igen med era framtida projekt.

• 2020-02-23

ERIK S skrev om Max Martin Construction AB
    Vi valde Max Martin för en helrenovering av vårt radhus på Lidingö. Renoveringen omfattade nytt kök, nytt badrum, samtliga ytskikt i sovrum, hall och vardagsrum samt ny el i samtliga rum. Vi är överlag nöjda med kvaliteten på utfört arbete men tyvärr skedde en del missar i slutet av projektet, bland annat att vår inbyggnadsugn inte hade monterats/skruvats fast ordentligt och att köksfläkten saknade ett par komponenter. Vi tycker även att kommunikationen med projektledaren kunde varit bättre då brister där skapade både merarbete för oss och ökade kostnader. Inte mycket tid och inga stora kostnader men tillräckligt för att skapa stress under en stor renovering. Läs mer
    2020-02-26 Max Martin C svarar ERIK S
    Hej Erik,

Tack för ditt omdöme. Kul att höra att ni är nöjda med slutresultatet.

När man genomför en sådan omfattande renovering som ni har gjort händer det ibland att man stöter på saker som man inte riktigt hade räknat med. Dessa är ibland svåra att förutse både för er som beställare men även för oss som entreprenör.

Vi tar till oss av dina kommentarer och kommer att förfina vår process ytterligare.
    Vi tackar för ett trevligt samarbete och önskar er lycka till i er nya bostad.

Max Martin
  • 2020-02-17

Christina S skrev om Max Martin Construction AB
    Mycket nöjd med MM:s totalrenovering av mitt badrum från den utförliga offerten till slutresultatet. Uppskattar också projektledarens engagemang och att tidsplanen hölls. Läs mer
    2020-02-19 Max Martin C svarar Christina S
    Hej Christina,

Tack så mycket för ett trevligt samarbete.

Så härligt att du är nöjd med ditt nya badrum.

Med vänliga hälsningar,
  • Carina O

2020-02-15

Carina O skrev om Max Martin Construction AB
    MMC totalrenoverade mitt badrum. Med min stilidé, bra arkitekt, minutiös planering, fina materialval, bra bemötande/kommunikation och superduktiga hantverkare blev det precis så som jag önskade.
    Jag har förmodligen Södermalms finaste badrum 😀
    Tack,
    Carina Läs mer
    2020-02-17 Max Martin C svarar Carina O
    Hej Carina,

Tack, vad glada vi blir!

Så roligt att du är nöjd och grattis till Södermalms snyggaste badrum :D

Max Martin Construction
  • 2020-02-11

Sara N skrev om Max Martin Construction AB
    Max Martin renoverade mitt badrum och gjorde om en klädkammare till toalett. De var genomgående proffsiga, snabba att rycka ut när något gick fel och alltid ansvarstagande gentemot andra boende i fastigheten.
    De kom när de skulle på morgonen, och gick i tid på kvällen vilket gjorde att vi kunde planera vår fritid.
    De hade en grundlig offert som tydligt markerade vad som skulle göras, och hur lång tid det skulle ta.
    Även om det är jobbigt med en badrumsrenovering, gjorde Max Martin att vi kände oss trygga och omhändertagna – jag rekommenderar dem varmt. Läs mer
    2020-02-11 Max Martin C svarar Sara N
    Hej Sara,

Tack så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation.

Vad härligt att höra att ni är nöjda med ert nya badrum och WC. Joakim, vår projektledare, skickar ett särskilt tack för ett trevligt och bra samarbete.

Med vänliga hälsning,
  • 2020-01-28

Peter M skrev om Max Martin Construction AB
    Vi gjorde en helrenovering av ett litet badrum och är mkt nöjda. Såväl projektledare som hantverkarna var extremt tillmötesgående och serviceorienterande. Framförallt vill jag lyfta fram projektledaren som alltid återkopplade snabbt och hittade kreativa lösningar på de problem som dök upp. Att det skulle bli problem var förväntat med tanke på mängden funktioner vi ville få in på den begränsade ytan, men dom löste de uppkomna problemen på ett förtjänstfullt sätt (förvisso mot extra ersättning, men det är ju rimligt som jag ser det). Kan bara rekommendera dom. Om jag skall klaga på ngt så är det möjligen att killen som sålde in det borde ha reagerat direkt på vår föreslagna layout INNAN offerten skrevs - då hade några av problemen som sedan uppstod kunnat undvikas. Läs mer
    2020-02-07 Max Martin C svarar Peter M
    Hej Peter,

Tack så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation.

Så roligt att höra att ni är så nöjda med ert nya badrum.

• Robin L

2020-01-27

Robin L skrev om Max Martin Construction AB
    Jag valde Max Martin att renovera min lägenhet, då jag fick ett genuint professionellt intryck redan vid första mötet, bättre intryck än andra bolag som var och kollade. De kunde sätta igång fort och hade medelpris. Jag är jättenöjd över resultatet, även fast jag är ganska petig. Finns lite småsaker att förbättra men den totala upplevelsen väger helt klart upp detta. Ett plus i kanten är att projektledaren nästan alltid var anträffbar och kunde sy ihop allt, då jag kan tänka mig att jag är ganska strulig som kund. Läs mer
    2020-02-07 Max Martin C svarar Robin L
    Hej Robin,

Vi tyckte inte att du var en strulig kund :)
    Vi tackar så mycket för ett fint samarbete och vi glädjer oss att höra att du är så nöjd.

• 2020-01-17

John Christoffer A skrev om Max Martin Construction AB
    väldigt nöjd och ligger emellan en 4a och en 5a snarare. Bra noggran projektledning och en a få firmor som tar deadlines på allvar och verkligen måna om att bli klara i tid enl offert. jag kan rekommendera MM construction AB till alla. För att få full pott så skulle jag föreslå att man antingen i offert eller som tillägg tar projektledningen längre utöver själva bygg arbetet. Dvs. att denne håller i all kontakt med leverantörer av inredning, checkar av spec, mått osv. Men i projektledningen av renoveringen så är jag väldigt nöjd och sällsynt att projketledaren var ständigt anträfbar som var mkt skickligt givet flera paralella projekt. Vi hade också en mkt sympatisk och hårt arbetande byggare som inte bara renoverade och byggde väl men också tog sig tid att göra snyggt och städat efter varje dag. Bra jobbat! Läs mer
    2020-02-07 Max Martin C svarar John Christoffer A
    Hej John,

Tack så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation! :)

Vi tar till oss dina kommentarer och ska ytterligare förfina vår process.

Vad kul att ni är nöjda med ert nya badrum!

• 2020-01-12

Allen S skrev om Max Martin Construction AB
    Overall, really good work and professional interactions. Läs mer
    2020-01-17 Max Martin C svarar Allen S
    Hi Allen,

Thank you for your review and recommendation!

We are glad that you are happy with us :)

Best regards,
    Max Martin Construction
  • 2019-12-18

Karin D skrev om Max Martin Construction AB
    Vi totalrenoverade ett badrum och gjorde ett par mindre arbeten i andra delar av lägenheten, i köket och taket i ett rum.
    Valet föll på Max Martin på grund av professionellt bemötande i offertprocessen, den höga ratingen och priset som låg någonstans i mellanklass.

Vi uppskattar särskilt hantverkarna och i synnerhet att det var samma trevliga killar som kom varje dag.
    Slutresultatet blev väldigt fint, men vi upplevde att Max Martin stressade lite med att färdigställa badrummet i tid. Det medförde ett par kompletteringsarbeten och några mindre estetiska missar.
    Det sammanfattar kanske också den utvecklingspotential som vi upplever finns hos Max Martin - tydligare och mer kontinuerlig kommunikation från projektledaren.
    Men som sagt, på det stora hela är vi ändå nöjda. Läs mer
    2019-12-20 Max Martin C svarar Karin D
    Hej Karin,

Vi tackar så mycket för ditt omdöme och rekommendation :)

Vi uppskattar också din konstruktiva kritik, och det är givetvis något vi tar med oss.
    Vi vill bara bli bättre!

Väldigt kul att höra att ni är nöjda med slutresultatet :)

• 2019-11-27

Jessica J skrev om Max Martin Construction AB
    Bra bemötande från början till slut. Inga oväntade kostnader som inte förankrades hos oss och en tidsplan som höll. Mycket nöjda! Läs mer
    2019-11-28 Max Martin C svarar Jessica J
    Hej Jessica,

Underbart :) Kul att ni är nöjda!

Tack för ditt fina omdöme!

• Alexander A

2019-11-22

Alexander A skrev om Max Martin Construction AB
    Skulle renovera mina 2 badrum, slipa och lackera trägolv samt bygga en platsbyggd bokhylla.
    Max Martin var absolut inte den billigaste (inte heller den dyraste) offerten jag fick av de bolag jag träffade. Men de kändes extremt duktiga och pålitliga vilket gjorde att jag valde dem.
    Jocke, som var projektledaren i detta projekt, har hela tiden varit supertrevlig och duktig på återkopplingar.
    Vi hade ett missförstånd gällande lite rör i ena badrummet, men det löste sig bra i slutändan.
    När allt var klart så var jag väldigt nöjd, det var tre småsaker som behövde fixas i efterhand som ännu inte är klart. Men jag litar fullt ut att det snart är fixat.
    Jag kan starkt rekommendera Max Martin! Läs mer
    2019-11-25 Max Martin C svarar Alexander A
    Hej!

Tack så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation :)

Vad kul att du är nöjd med arbetet hittills!

2019-11-25 Alexander A svarar Max Martin C
    Kommer definitivt använda mig av er vid ev. framtida renoveringar också :)
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-11-16

David S skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin Construction för att slå samman två lägenheter i Vasastan. Vi genomförde samtidigt en omfattande renovering som bland annat innefattade att renovera ett kök.

Vi har blivit väldigt väl bemötta av MMC från första början tills arbetet blev klart. Vi tog in flera offerter, men MMC dominerade de andra då den var mycket tydligare och konkretare än andra företags. Vi fick direkt känslan av att vi kunde lite på MMC.

Under arbetets gång förstärktes den känslan. Vi hade regelbunden kontakt med MMC och vår projektledare Joakim var alltid anträffbar och svarade snabbt och tydligt på våra frågor. Vi gjorde om en del i den ursprungliga planen och MMC var väldigt lyhörda och anpassningsbara efter våra önskemål.

Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med resultatet. Vi har inga anmärkningar att göra. Läs mer
    2019-11-18 Max Martin C svarar David S
    Hej David,

Vad kul att höra att ni är nöjda och att vi lyckades förmedla den känslan till er!

Vi tackar så mycket för fint omdöme och er rekommendation :)

/Max & Martin
  • Patrik R

2019-11-15

Patrik R skrev om Max Martin Construction AB
    Vi har totalrenoverat vår toalett vilket var ett omfattande arbete som utfördes mycket professionellt och snabbt.

Fick ett bra bemötande av alla som var inblandade i projektet som var mycket professionellt utfört.

Slutresultatet överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2019-11-15 Max Martin C svarar Patrik R
    Hej Patrik,

Vi är så glada över att höra att ni är nöjda med resultatet!

Tackar så mycket för fint omdöme och din rekommendation :)

Allt gott!
    /Max & Martin
  • 2019-11-13

Karin P skrev om Max Martin Construction AB
    Vi renoverade ett badrum och tog in ett antal offerter. Vi är supernöjda med resultatet och renoveringen har gått enligt plan hela vägen. Om man ska säga något mindre bra så var offerten så omfattande och detaljerad att det var svårt som icke branchkunnig att förstå helt vad som ev saknades eller inte skulle stå med. Läs mer
    2019-11-13 Max Martin C svarar Karin P
    Hej Karin,

Tack för ditt omdöme och vad kul att ni är nöjda med slutresultatet :)

Tackar även för upplysningen om offertens innehåll!
    Det tar vi självklart med oss.

Alla på Max Martin Constrution
  • 2019-10-27

Lene L skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin för en köksrenovering och första kontakten med Joakim som lämnade en offert var positivt och förtroendeingivande. Hantverkarna gjorde ett bra jobb med undantag för några små detaljer (jag är väldigt petig). Det som jag tycker var otydligt var uppstartsmöte och avstämning inför slutfakturering samt kvalitetsdokument efter avslutat arbete som det står i offerten. Dessa punkter kan förtydligas, när och vad de innebär. I stort är vi i alla nöjda med arbetet och skulle gärna anlita företaget igen. Läs mer
    2019-10-29 Max Martin C svarar Lene L
    Hej Lene,

Tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad roligt att höra att ni är nöjda med slutresultatet :)

Vi tackar också för övrig feedback som vi såklart tar med oss, vi vill bara bli bättre!

• 2019-10-18

Ida P skrev om Max Martin Construction AB
    Mitt badrum behövde renoveras och som förstagångsrenoverare var jag ganska nervös över detta när jag tog in fem offerter från olika företag. Redan i offertstadiet utmärkte sig Max Martin Construction AB med en väl genomarbetad offert där det klart och tydligt stod vad som ingick i arbetet, hur arbetet skulle gå till samt vilka rättigheter och skyldigheter de som företag och jag som kund har. Jag kände mig trygg med mitt val och förväntningarna var höga när arbetet drogs igång. Genom hela arbetets gång har jag haft god kontakt med projektledaren som har skött sitt arbete exemplariskt tillsammans med det övriga hantverkarteamet. Jag kunde inte vara mer nöjd!

Badrummet är nu klart och har genomgått slutbesiktningen med en oberoende besiktningsman. Han lämnade ett väldigt gott betyg och besiktningen gick igenom utan några anmärkningar -så går ni i renoveringstankar kan jag varmt rekommendera Max Martin Construction AB. Är supernöjd med dem, deras arbete och mitt nya badrum. Läs mer
    2019-10-18 Max Martin C svarar Ida P
    Hej Ida,

Stort tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad roligt att vi levt upp till dina förväntningar och att du är nöjd med slutresultatet :D

• 2019-09-12

Amanda F skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin Construction AB för att bygga en gäst WC i vårt radhus.

Bemötandet från både säljare, projektledare och snickare var mycket bra. Under projektets gång hade vi en bra dialog. Snickaren hjälpte till att förbättra vår ursprungsidé. Våra synpunkter vid slutbesiktningen åtgärdades snabbt och vi är mycket nöjda med slutresultatet

Vi kan rekommendera Max Martin Construction AB. Läs mer
    2019-09-13 Max Martin C svarar Amanda F
    Hej Amanda,

Tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad roligt att ni är nöjda :)

• 2019-09-09

Cecilia T skrev om Max Martin Construction AB
    Vi fick hjälp av företaget att renovera kök, lägga nytt golv och slipa golv. Det negativa jag har att säga om bolaget är att bemötandet av projektledaren var väldigt dåligt, så pass dåligt att jag funderade på att avbryta projektet innan start vilket även var ett förslag från honom då han inte ville svara på enkla frågor och ge mig den informationen jag bad om. Han var oförskämd och gav ett mycket oprofessionellt intryck. Jag har som kund till ett företag aldrig varit med om ett sånt bemötande tidigare. De som faktiskt var på plats och utförde arbetet vägde dock upp detta, då de var mycket professionella, samarbetsvilliga trevliga och duktiga. Slutresultatet är också mycket bra och jag skulle därför rekommendera bolaget. Läs mer
    2019-10-02 Max Martin C svarar Cecilia T
    Hej Cecilia,

Vad bra att du är nöjd med våra killar och de som utfört arbetet hemma hos dig och att du samtidigt även är nöjd med slutresultatet av din renovering.

Vi vill även tacka för din konstruktiva kritik gällande projektledaren och detta är något vi tagit tag i och jobbar vidare för att detta inte ska upprepas.

Alla på Max Martin
  • 2019-08-22

Magnus P skrev om Max Martin Construction AB
    Renoverade två badrum och la om golv på nedervåning. MM höll projekttiderna och höll sig inom offererat pris. Kommunikationen fungerade bra. Problem som uppstod (vilket det alltid gör) hanterades snabbt och effektivt. Den enda invändningen vi har är att vissa smådetaljer vi som privatpersoner inte kan förutse borde företaget hjälpa oss att peka ut vid offertskrivande. Exempelvis målning av fönster i badrum och sladdar som inte fästs efter att nya lister monterats. Men överlag är vi väldigt nöjda med vårt projekt. Läs mer
    2019-08-22 Max Martin C svarar Magnus P
    Hej Magnus,

Tack för ditt fina omdöme och rekommendation!

Vad roligt att höra att ni är nöjda med slutresultatet :)

Vi tackar också för övrig feedback, vi vill bara bli bättre!

• 2019-08-17

Personuppgift S skrev om Max Martin Construction AB
    Vi gjorde en totalrenovering av hela vår lägenhet på över 130 kvm på Östermalm. Vi träffade 3 st olika byggare och valet föll på Max Martin Construction då betygen på nätet var så goda och Christian som vi träffade för att få offerten gjorde ett så proffesionellt och vänligt intryck. De låg också bra till i pris bör nämnas samt att Christian la ner ett gediget jobb på offerten som var väldigt detaljerad så man fick sig en bra bild av allt som skulle göras. Han hjälpte också oss med tips på vart man kunde köpa allt från prisvärda gardiner till köksluckor.

Vi hade god kontakt med både Max och Martin som hjälpte oss med allt och Rafal som ledde bygget på plats var väldigt kunnig och professionell. De hade duktiga elektriker-team, rörmokare, målare och golvläggare. Självklart dök det upp grejer längs med vägen, som att plattsättaren på ett ställe i badrummet satte plattorna på ett annat sätt än jag hade tänkt men det var inget snack när jag sa det utan han plockade bort de och satte dem som jag ville dagen efter. Rafal sa ofta att det viktigaste är vad kunden kunden vill och att kunden blir nöjd.

Jag anlitar de nästa gång igen! Läs mer
    2019-08-19 Max Martin C svarar Personuppgift S
    Hej Jan,

Stort tack för fina ord och omdöme!

Vad roligt att höra att allt gått bra i alla moment och att ni är nöjda :)

På återseende!

• 2019-08-14

Anders J skrev om Max Martin Construction AB
    Renovering av ett mindre kök. Väldigt nöjda med resultatet och att MMC på kort varsel kunde planera in renoveringen de veckor vi ville att det skulle vara. Viss förbättringspotential finns vad gäller kommunikationen efter beställningen och under projektets gång. Överlag gav de ett seriöst och pålitligt intryck och en firma jag kommer kontakta igen för nästa projekt. Läs mer
    2019-08-15 Max Martin C svarar Anders J
    Hej Anders,

Stort tack för ditt omdöme och vad kul att ni är nöjda :)

Vad gäller kommunikationen så tar vi givetvis till oss detta, vi vill bara bli bättre!

På återseende,

• Arvid Å

2019-07-10

Arvid Å skrev om Max Martin Construction AB
    Vi valde att anlita Max Martin för att renovera vårt badrum våren 2019. Redan i offertstadiet fick vi ett mycket proffsigt bemötande av en engagerad och kunnig projektledare. Projektet fortlöpte sedan enligt budget och tidplan. Hantverkarna var artiga och kreativa i sitt problemlösande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-07-10 Max Martin C svarar Arvid Å
    Hej Arvid,

Stort tack för ditt fina omdöme och rekommendation!

Vad roligt att allt gått bra och att ni är nöjda med slutresultatet :)

• Daniel P

2019-07-10

Daniel P skrev om Max Martin Construction AB
    Duktiga hantverkare. De blev klara enligt tiddplan samt höll budgeten. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-10 Max Martin C svarar Daniel P
    Hej Daniel,

Tack för din rekommendation och vad roligt att du är nöjd!

• Nasrin D

2019-07-06

Nasrin D skrev om Max Martin Construction AB
    Det gäller badrummet men i början jag var förvirrad. Att som kund rita det man vill själv med mått och allt innebär kunskap och det kan bli fel. Jag har varit med om renovering innan men jag har aldrig varit med om att man skulle själv göra ritningar och ta mått. Det var svårt och irriterande. Men det jobb de gjorde var bra och i tid. Då jag skulle bara vilja att även ritningar skulle göras av de med samråd med mig.
    Mvh, Nasrin Dadmand Läs mer
    2019-07-08 Max Martin C svarar Nasrin D
    Hej Nasrin,

Tack för ditt omdöme!

Många av våra kunder får med sig ritningar från sin kakelhandlare. Om så inte är fallet så ber vi dig som kund att skissa badrummet så att vi förstår din vision, kanske var vi inte tydliga nog med att den skissen inte behöver vara av arkitektkvalitet.
    Är det några tips som vi som yrkesmän har som förbättrar den skissen/ritningen så framför vi såklart det!
    Målet är att dina önskemål om utseende ska blandas med vårat yrkeskunnande för bästa slutresultat :)

Jättebra feedback!

• Alexander I

2019-06-28

Alexander I skrev om Max Martin Construction AB
    Jag beställde en badrumsrenovering från Max Martin Construction efter att ha kollat med de och diverse andra bolag. Jag var väldigt nöjd med hur transparenta avtal de arbetade utifrån, att de höll tidslinjen med god marginal, och att prislappen och kvaliten var riktigt bra. Deras hantverkare och rör/VVS personal var professionella och trevliga i sitt bemötande. Jag är väldigt nöjd med de och kan absolut tänka mig anlita de igen och/eller rekommendera de för vänner och familj. Läs mer
    2019-06-28 Max Martin C svarar Alexander I
    Hej Alexander,

Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation.

Vad roligt att höra att ni är nöjda med oss och slutresultatet!

På återseende!

• 2019-06-13

Erwin T skrev om Max Martin Construction AB
    hej
    Anlitade MM Construction för renovering av toalett och duschrum.
    Mycket nöjd med arbetet. De olika hantverkarna, snickare, vvs ,elektriker och plattsättare var mycket professionella och noggranna. Vissa språksvårigheter , men det gick.
    MM C höll vad dom lovade, började på utsatt datum och var färdiga när dom skulle.
    Beundrar logistiken att rätt hantverkare var på plats när de behövdes.
    Kan varmt rekommendera MM Construction, men viss prisförhandling är att förorda innan avtalet undertecknas.
    Erwin Theimer Läs mer
    2019-06-18 Max Martin C svarar Erwin T
    Hej Erwin,

Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation.

Väldigt roligt att höra att allt gått fint och att du är nöjd med slutresultatet!

• 2019-05-14

Viktoria F skrev om Max Martin Construction AB
    Full renovering av lägenhet inklusive badrum. Väldigt professionellt och enkelt hanterat. Blev klara innan angiven tidsram. Läs mer
    2019-05-14 Max Martin C svarar Viktoria F
    Hej Viktora,

Tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad roligt att du är nöjd med arbetet.

• 2019-03-25

Daniel R skrev om Max Martin Construction AB
    Vi totaltrenoverade hela vårat badrum på övervåningen. Vi fick från första kontakten super bra bemötande och allt var proffsigt.
    Vi hade höga förväntningar då vi läst mycket gott om företaget. Dessa förväntningar levdes det verkligen upp till.

Vi kommer förmodligen renovera vårat andra badrum nästa år och då vill vi återigen anlita Max Martin Konstruktion AB Läs mer
    2019-03-26 Max Martin Construction svarar Daniel R
    Hej Daniel,

Tack så mycket för ditt omdöme. Vad roligt att du är nöjd!

Vi ser fram emot att få hjälpa er med badrummet nästa år!

På återseende,

Alla på MMC
  • Anette G

2019-03-15

Anette G skrev om Max Martin Construction AB
    Jag köpte en helrenovering av min lägenhet. Kök, ta bort vägg , bygga nytt rum och nya golv .
    De gjorde ett bra förarbete och jag är nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-03-15 Max Martin C svarar Anette G
    Hej Anette,

Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med resultatet!

• Cecilia W

2019-02-16

Cecilia W skrev om Max Martin Construction AB
    Totalrenovering av 2 bad/duschrum, och bygge av en innervägg. Jag har blivit väl bemött av alla jag haft att göra med under byggets gång. Offerten stämde med slutpris. Extra arbeten var relativt dyrt. Han som kaklade gjorde ett mycket bra hantverk. Jag hade högre förväntningar på projektledaren, han var mer som en kontaktperson. Läs mer
    2019-02-19 Max Martin C svarar Cecilia W
    Hej Cecilia,

Vi tackar för ditt omdöme och trots att kontakten med projektledaren inte levde upp till dina förväntningar så är vi glada att du är nöjd i övrigt! Detta tar vi såklart med oss.

• Philippa H

2019-01-28

Philippa H skrev om Max Martin Construction AB
    Vi är väldigt nöjda med arbetet som gjorts. Det var en omfattande renovering där vi bytte golv och golvlister i hela huset, totalrenovering av badrum, klinker i hall, kakling och mycket annat i kök också. Allting är väldigt proffsigt gjort och vi kunde inte varit nöjdare. De var dessutom flexibla och kunde ha en projektstart snabbt inpå vilket var avgörande för oss. Vi har redan rekommenderat dom till både vänner och familj. Läs mer
    2019-01-28 Max Martin Construction svarar Philippa H
    Hej Philippa,

Väldigt roligt att höra att ni är nöjda med resultatet.

Vi tackar så mycket för fint omdöme och eran rekommendation!

• 2019-01-15

Jerome M skrev om Max Martin Construction AB
    Mycket professionellt företag, vi är riktigt nöjda med både hur jobbet gick till och själva resultatet. Läs mer
    2019-01-15 Max Martin C svarar Jerome M
    Hej Jerome,

Vad roligt att höra att ni är nöjda med både arbetet och slutresultatet!

Vi tackar så mycket för fint omdöme.

• 2019-01-14

Radica K skrev om Max Martin Construction AB
    MM har renoverat mitt badrum och köksgolv.
    MM är väldigt proffsiga på alla sätt och vis och har varit lätta att nå och kommunicera med. De har varit tillmötesgående och flexibla.
    Mina förväntningar var höga och de har absolut levt upp till dem. De har hållit det som de har lovat och jag kan varmt rekommendera
    MaxMartin Construction AB!
    Radica Karlström Läs mer
    2019-01-14 Max Martin C svarar Radica K
    Hej Radica,

Stort tack för fint omdöme och din rekommendation!

Väldigt kul att höra att att du är nöjd!

• 2018-12-20

Anna E skrev om Max Martin Construction AB
    Vi är mycket nöjda med vår badrumsrenovering. Allt gick smidigt och mycket snabbt. Läs mer
    2018-12-20 Max Martin C svarar Anna E
    Hej Anna,

Tack för ditt omdöme och vad roligt att ni är nöjda med ert nya badrum!

• 2018-11-28

Magnus S skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin för helrenovering av en lägenhet. Renoveringen innefattade rivningsarbeten, uppbyggnad av nytt badrum och nya väggar, samt diverse ytskiktsarbeten (el, golv, målning). Vi är mycket nöjda med både bemötandet under arbetet och det slutgiltiga resultatet. De problem och missförstånd som uppstod under arbetet åtgärdades snabbt och utan några onödiga diskussioner. Vår enda anmärkning är att arbetet drog ut lite på tiden, men det var lika mycket vårt fel som inte satte en ordentlig tidsplan. Sammanfattningsvis upplever vi Max Martin som väldigt professionella och serviceinriktade, och vi kan absolut tänka oss anlita dom igen. Läs mer
    2018-11-28 Max Martin C svarar Magnus S
    Hej Magnus,

Vad roligt att ni är nöjda med resultatet trots en fördröjning.

Vi tackar så mycket för fint omdöme!

• 2018-11-24

Pege E skrev om Max Martin Construction AB
    Renoveringen av badrummet gick mycket bra. Skutresultatet blev fantastiskt. Läs mer
    2018-11-26 Max Martin Construction svarar Pege E
    Hej Pege,

Vad roligt att du är nöjd med resultatet av ditt badrum!

Vi tackar så mycket för fint omdöme.

• 2018-11-22

Marie-Anne C skrev om Max Martin Construction AB
    Efter fått rekommendationer från vänner så anlitade jag Max Martin Construction för att totalrenovera mitt kök.
    Jag är otroligt nöjd med deras arbete. Hantverkarna var snabba, professionella, vänligt hjälpsamma och riktiga problemlösare.Det är fantastiskt att det finns hantverkare som kan allt. Snickare, målare, elektriker och rörmokare allt i ett!
    Jag kommer att rekommendera firman till alla mina vänner. Läs mer
    2018-11-23 Max Martin C svarar Marie-Anne C
    Hej Marie-Anne,

Verkligen roligt att höra att du är nöjd med arbetet.

Stort tack för fina ord, din rekommendation och omdöme!

• 2018-10-03

Hanna S skrev om Max Martin Construction AB
    Badrumsrenovering 5kvm, ett mycket bra team av hantverkare, projektledare, rör- och elarbete. Håller pris, tidplan och leverans. Noggrant arbete med hög kvalitét. Jag är mycket nöjd med leveransen med trevlig service, ett väldigt välkoordinerat arbete. Jag rekommenderar dem varmt! /Hanna Läs mer
    2018-10-04 Max Martin C svarar Hanna S
    Hej Hanna,

Tusen tack för din rekommendation och vad roligt att du är nöjd med ditt nya badrum!

• 2018-09-30

Eva B skrev om Max Martin Construction AB
    Jag är så himla nöjd med mitt nya badrum som renoverades av Max Martin! De är oerhört noggranna, pålitliga och måna om att leverera så att man blir hundra procent nöjd - vilket jag alltså blev! Rekommenderar dem verkligen! Läs mer
    2018-10-04 Max Martin C svarar Eva B
    Hej Eva,

Väldigt roligt att höra att du är nöjd med ditt badrum.

Stort tack för ditt omdöme och fin rekommendation!

• 2018-09-25

Marc H skrev om Max Martin Construction AB
    Detta är andra gången vi anlitar M&M och har varit väldigt nöjda båda gångerna. Allt från bemötande till utförande. Vi gjorde om kök, badrum, rev väggar och la nytt golv i hela lägenheten. Det var en stor grej för oss men vardagsmat för M&M.
    Dom kommer även alltid på utlovad tid, vilket är sällsynt i byggbranschen.

Jag kan varmt rekommendera M&M! Läs mer
    2018-09-25 Max Martin C svarar Marc H
    Hej Marc,

Vad roligt att ni är nöjda med oss!

Tusen tack för fina ord och er rekommendation.

• 2018-09-14

Tomas   skrev om Max Martin Construction AB
    Mycket bra utförande.
    Som gammal hanteraverkare har jag höga krav.
    Dessa har de överträffat. Läs mer
    2018-09-17 Max Martin C svarar Tomas
    Hej Tomas,

Vad roligt att höra.

Tack så mycket för din feedback och rekommendation!

• 2018-09-14

Niklas V skrev om Max Martin Construction AB
    Renoverade mitt badrum och blev väldigt bra bemött och de kom med rekommendationer efter mina önskemål för att få det på bästa möjliga sätt. Arbetet gick snabbare än planerat enligt offert vilket gjorde det hela ännu bättre och resultatet blev riktigt bra! Läs mer
    2018-09-17 Max Martin C svarar Niklas V
    Hej Niklas,

Tack för ditt omdöme och feedback.

Vad roligt att du är nöjd med resultatet!

• 2018-09-10

Maja M skrev om Max Martin Construction AB
    Badrumsrenovering. Bra hantverkare. Snyggt resultat.
    Kommunikationen kunde varit bättre både från mitt håll och från firmans håll. Läs mer
    2018-09-10 Max Martin Construction svarar Maja M
    Hej Maja,

Tack så mycket för rekommendationen och feedbacken.

Kul att du är nöjd med resultatet!

Upplandsgatan 48, 113 28 Stockholm