Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Kungsholmen Max Martin Construction AB

Max Martin Construction AB

Igeldammsgatan 34, 113 49 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på MM Construction!

Vi hjälper dig med det mesta inom renovering oavsett om det gäller att slipa ett golv, renovera badrummet eller renovera hela din bostad. Med två erfarna projektledare, en tydlig arbetsprocess och ett team av professionella hantverkare tar vi ditt projekt tryggt från start till mål.

OFFERT
För att kunna ge dig rätt pris från början börjar vi varje projektering med ett kostnadsfritt hembesök. Vi erbjuder både fast och rörligt pris, du väljer vilket som passar bäst.
UPPSTART
Vi vet att varje projekt och bygge är unikt och kräver sina egna lösningar vad gäller konstruktion, tidsåtgång och materialval. Att vi lägger en noggrann plan för varje steg i projektet innan vi sätter igång gör att vi kan leverera enligt överenskommelse.
PRODUKTION
När projektet är igång gör vi regelbundna avstämningar med dig för att kontrollera att allt går enligt plan och stämmer med dina förväntningar. Du får vara så mycket eller lite involverad som du själv önskar.
AVSLUT
För att vara säkra på att du är fullt nöjd med resultatet låter vi alltid dig som kund göra en besiktning innan vi lämnar projektet. Är det något som inte stämmer åtgärdar vi och först när du sagt ok är vi klara.

Läs vad 48 kunder tycker om Max Martin Construction AB

• Kamilla L
    Kamilla L skrev om Max Martin Construction AB
    Max Martin genomförde vår badrumsrenovering snabbt och professionellt. Trevliga, duktiga och punktliga hantverkare. Läs mer
    2018-05-21 Max Martin Construction svarar Kamilla L
    Hej Kamilla,

Tack så mycket för ditt omdöme!

• Emil S
    Emil S skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max & Martin för att i princip helrenovera vår lägenhet på 53kvm och vi är verkligen otroligt nöjda med resultatet och valet av byggentreprenad! Vi ville göra om planlösningen så det har inneburit att riva och bygga nya väggar, sätta in ett nytt kök med köksö, bygga in garderober samt en platsbyggd bokhylla mm. mm. Vi behövde också förlänga en gammal och väldigt fin fiskbensparkett, det gjorde de fantastiskt bra, det går inte ens att se var den gamla börjar och den nya tar vid.

Kommunikationen har varit väldigt snabb, trevlig och de har varit mycket lösningsorienterade och hjälpsamma. Innan vi satte igång tog vi in offerter från flera av de byggentreprenader som hade bäst omdömen på reco. Utöver ett förtroendeingivande första möte så var Max & Martins offert också den allra tydligaste och mest utförliga.

Varken jag eller min flickvän har aldrig tidigare varit i kontakt med en proffsigare byggfirma så vi rekommenderar dem varmt! Läs mer
    2018-05-21 Max Martin Construction svarar Emil S
    Hej Emil,

Tack så mycket för ditt omdöme. Vad roligt att ni är nöjda med oss som byggfirma och med ert projekt.

Vi lägger stor vikt vid både vår offert och upphandling så det är tydligt vad ni köper och vad vi ska leverera och sedan självklart projektledningen under projektets gång. Roligt att ni upplevt oss som mest proffsiga, det gör oss väldigt glada.

• Henrik P
    Henrik P skrev om Max Martin Construction AB
    Vi renoverade vår undervåning där bland annat komplett tvättstuga ingick samt rivande av vägg, byggande av vägg, golvläggning, målning, elarbeten etc. Max Martin är den bästa hantverkare vi anlitat och allt flöt riktigt bra! Projektledningen var utmärkt, likaså själva arbetet samt bemötandet från samtliga inblandade. Alla var lösningsorienterade, kom i utsatt tid varje dag och visade stor respekt mot huset i övrigt och vi som bor där genom att noggrant täcka in allt med papp, städa efter sig varje dag etc. Vi kommer anlita Max Martin varje gång framöver! Läs mer
    2018-05-07 Max Martin Construction svarar Henrik P
    Hej Henrik,

Tack så mycket för ditt omdöme om oss och våra killar! Kul att ni är nöjda med både utfört arbete och vår projektledning.

Vi ser fram emot att få höra av er i framtiden,

• Erikgustavbertil W
    Erikgustavbertil W skrev om Max Martin Construction AB
    Mina tidigare erfarenheter av hantverkare har tyvärr... tja... motsvarat vad folk brukar säga om hantverkare. Jag googlade därför ganska noggrant innan jag bestämde mig för att kontakta just MMC AB.

Vid ett inledande telefonsamtal bokade vi in ett besök. En kille som hette Joakim skulle komma hem till mig för att skaffa sig underlag till att sätta ihop en offert. Tror ni att han ringde fem minuter före avtalad tid och berättade att han skulle bli en halvtimme sen? Nix, han dök upp på precis den avtalade tiden. Och sådär fortsatte det genom hela operationen. Professionellt hela vägen från början till slut. Tiden hölls. Priset hölls. Grannarna/brf:en blev imponerade över att killarna till och med satte upp skyddspapp i hissen, vilket aldrig hade hänt vid tidigare ombyggnationer i huset.

Och resultatet blev helt strålande. Eftersom jag är perfektionist hade jag en liten petimeteranmärkning som inte kunde klassas som fel, men som jag ändå frågade om den kunde justeras. De åtgärdade detta utan knot redan nästa dag.

Sammanfattningsvis är jag imponerad och har bara oerhört gott att säga om MMC AB. Ska jag bygga om någonting mer kommer jag inte fundera två sekunder på vart jag ska vända mig, och jag kommer varmt rekommendera MMC AB till alla jag känner. Läs mer
    2018-04-13 Max Martin Construction svarar Erikgustavbertil W
    Hej Erik,

Tack så mycket för ditt omdöme och fina ord om både Jocke och resterande grabbar!

Som du nämner så lägger vi stor vikt vid vår arbetsprocess, från bokande va möte, till att träffa dig på plats och gå igenom projektet och leverera offert, därefter tar Max och killarna vid under produktionen. Vårt mål är att ha 100% nöjda kunder och detta är något vi strävar efter varje dag.

Tack igen för rekommendationen och hoppas våra vägar möts framöver!

Alla på Max Martin
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Max Martin Construction AB
    Max Martin renoverade mitt badrum. Under hela processen kom de med synpunkter och förslag som gjorde att jag kände mig trygg och delaktig. Deras mål var att få en nöjd kund, och det lyckades de med. Läs mer
    2018-04-11 Max Martin Construction svarar Ulf H
    Hej Ulf,

Tack så mycket för ditt omdöme, vad kul att du är nöjd!

• Robert R
    Robert R skrev om Max Martin Construction AB
    Anlitade Max Martin för en omfattande renovering av badrum, wc och tvättrum.

Proffsigt från start till mål. Bra bemötande, kunnig personal och kvalitet som prioritet. Skötte dessutom hela renoveringen inom budget.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-22 Max Martin Construction svarar Robert R
    Hej Robert,

Tack så mycket för ditt omdöme och rekommendation!

Vad roligt att du är nöjd med din renovering.

• Linus S
    Linus S skrev om Max Martin Construction AB
    Slutresultatet blev kanonbra, supernöjda är vi!
    Dock så kände vi i början att projektledaren inte var riktigt så engagerad som vi fick beskrivet för oss i offertstadiet, det verkade vara ett ”för litet” projekt.
    Kommunikationen var superbra, snabbt svar via telefonsamtal. Mail och sms dröjer dock lite.
    Alla var väldigt trevliga och tillmötesgående!
    Väl utfört arbete! Läs mer
    2018-03-15 Max Martin Construction svarar Linus S
    Hej Linus,

Tack för ditt omdöme och vad kul att ni är supernöjda med ert projekt!

• Jessica B
    Jessica B skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin Construction för totalrenovering av vårat badrum och kan med glädje rekommendera dom vidare. Har varit ett nöje hela vägen, från att få ett trevligt besök med en lättläst offert till följd till att ha ett badrum klart med hög kvalite! Blev väldigt förvånad över hur duktiga dom var på att täcka in och skydda alla ytor dom rörde sig på och hur undanstädat det var varje dag när man kom hem. Uppstod det problem på vägen så var dom snabba på att åtgärda dom! Alla var supertrevliga! Läs mer
    2018-03-15 Max Martin Construction svarar Jessica B
    Hej Jessica,

Tack så mycket för ditt omdöme och fina ord.

Det har varit roligt att få hjälpa er med ert projekt och vi hoppas vi kan vara behjälpliga i framtiden.

• Kristina A
    Kristina A skrev om Max Martin Construction AB
    Renovering av badrum
    På utsatt tid gjorde max Martin Construction klart vårt badrum med fantastiskt resultat. Arbetet har utförts bra och noga. Var lätt att ha kontakt med och de uppfyllde våra önskemål. Det som kunde varit bättre var städningen när renoveringen var klar. Läs mer
    2018-03-08 Max Martin Construction svarar Kristina A
    Hej Kristina,

Tack så mycket för ditt omdöme och rekommendation!

Roligt att du är nöjd med det utförda arbetet, städningen får vi jobba lite på.

• Karl-Gustaw T
    Karl-Gustaw T skrev om Max Martin Construction AB
    Renoverade om kök med rivning av vägg och målning i hela lägenheten. Väl utfört jobb och kan rekommendera er att anlita denna entreprenör! Läs mer
    2018-02-21 Max Martin Construction svarar Karl-Gustaw T
    Hej Karl-Gustaw,

Tack så mycket för omdömet och rekommendationen!

Kul att du är nöjd med jobbet och med oss som entreprenör.

• Jan A
    Jan A skrev om Max Martin Construction AB
    Jag anlitade Max Martin för att renovera mitt badrum och även att hjälpa mig med eldragning och plattsättning i köket. Jag blev väldigt nöjd med slutresultatet. Tyvärr så blev renoveringen lite försenad p.g.a att det var ett otroligt svårjobbat betonggolv, plus att det var innan jul då folk är lediga mm. Men när allt blev klart tillslut så såg jag verkligen att renoveringen var utfört på ett proffsigt och hantverksmannamässigt sätt. Jag kan verkligen rekommendera Max och Martin plus deras hantverkare. Läs mer
    2018-01-17 Max Martin Construction svarar Jan A
    Hej Jan,

Tack så mycket för ditt omdöme och rekommendation. Trots förseningen pga. betonggolvet så känns det kul att höra att du är nöjd med vårt arbete och våra killar. Vi hoppas du skall trivas i ditt nya badrum och kök!

• Lena L
    Lena L skrev om Max Martin Construction AB
    Tydlig offert med fast pris. Trevligt bemötande. Smidigt samarbete. Proffsigt och snyggt genomfört. Känner mig mycket nöjd med resultatet och anlitar dem gärna igen! Läs mer
    2018-01-12 Max Martin Construction svarar Lena L
    Hej Lena,

Tack så mycket för rekommendationen! Kul att du är nöjd med vårt arbete och vi hjälper dig gärna i framtiden.

• Mathias P
    Mathias P skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin Construction för att renovera ett badrum och en toalett i en villa i Gamla Enskede. Jobbet genomfördes noggrant och effektivt, trots att vi stötte på smärre konstruktionssvårigheter under gång. Under hela renoveringen hade vi bra dialog med Max Martin och de kom med bra förslag på hur man bäst löste de dilemman som dök upp. Resultatet blev fantastiskt! Från att ha haft ett badrum som man knappt velat gå in i är det nu de två rum i huset som vi är mest nöjda med och som vi med glädje visar upp för släkt och vänner. Jag kan varmt rekommendera dem och vi kommer att använda dem för mer omfattande renoveringar i framtiden! Läs mer
    2018-01-05 Max Martin Construction svarar Mathias P
    Hej Mathias,

Tack så mycket för ditt omdöme! Vad roligt att ni är nöjda med vårt arbete och arbetssätt.

Vi hoppas ni trivs bra i era nya badrum och ser fram emot att hjälpa er i framtiden!

Max Martin Construction
  • Ylva W
    Ylva W skrev om Max Martin Construction AB
    Bra och vänligt bemötande från alla inblandade. Höll tidsplanen och offerten. Snabba på att svara på frågor. Mitt nya badrum hade inte kunnat bli bättre! Läs mer
    2017-12-19 Max Martin Construction svarar Ylva W
    Hej Ylva,

Tack så mycket för rekommendationen! Vad roligt att du är nöjd med badrummet och vårt arbete.

• Henrik P
    Henrik P skrev om Max Martin Construction AB
    Max Martin hjälpte oss att ta upp ett nytt dörrhål och installera en ny dörr, samt måla om ytskikt i lägenheten. Jobbet blev färdigt på utsatt tid och pris enligt offert. Några mindre missar gjordes vilket händer, speciellt med petiga kunder som oss. Max Martin lyssnade på våra synpunkter och det var aldrig något tjafs eller snack om saken att de åtgärdar allt. Den inställningen bordar för nöjda kunder. Vi kommer anlita dem för mer omfattande renoveringar nästa år. Läs mer
    2017-12-08 Max Martin Construction svarar Henrik P
    Hej Henrik,

Alla på Max & Martin Construction
  • David I
    David I skrev om Max Martin Construction AB
    Fick mitt badrum renoverat av MM CONSTRUCTION i augusti och är mer än nöjd. Martin och Max höll allt de lovade från offert till färdigt resultat. Rekommenderas varmt till alla som ska renovera och söker en helhetslösning. Läs mer
    2017-11-07 Max Martin Construction svarar David I
    Hej David,

Tack så mycket för din rekommendation, kul att du är nöjd med oss och vårt arbete!

• Hanna B
    Hanna B skrev om Max Martin Construction AB
    Vi fick hjälp av Max Martin Construction att renovera vårt badrum. Vi tog beslutet ganska snabbt då de hade en lucka i sitt schema just då och kunde börja omgående. Allt löste sig mycket bra tack vara bra kommunikation med projektledaren från deras sida. Vi hade lite problem med att materialet och inredning som vi skulle beställa själva kom lite sent men vi lyckades ändå bli klara på mindre än fyra veckor vilket var helt klart över vår förväntning. Jag upplevde att arbetet rullade på bra och de kändes väldigt effektiva och jobbade på bra.
    På det stora hela är vi jätte nöjda och glada över fint slutresultat! Läs mer
    2017-10-31 Max Martin Construction svarar Hanna B
    Hej Hanna,

Tack för din rekommendation! Vad kul att ni är nöjda med arbetet.

• Yasmina T
    Yasmina T skrev om Max Martin Construction AB
    Max Martin Construction AB uppvisade bäst bemötande och professionalism från första besöket vid offert förfrågan till att sätta igång projektet och fullfölja det. Det har varit himla tryggt att ha en projektledare och hantverkare som inte bara utför arbetet utan även kommer med råd och uppfyllde våra önskemål till över förväntan. Vi är mycket glada att vi valde företaget och de håller verkligen vad de lovar och lite till. Jag rekommenderar i allra högsta grad Max Martin Construction AB för allt du behöver. De har varit guld att jobba med dem och är så himla nöjd med vårt nya badrum. Läs mer
    2017-10-23 Max Martin Construction svarar Yasmina T
    Hej Yasmina,

Dina ord värmer! Tack så mycket för rekommendationen och vad kul att du har varit nöjd från start till slut.

• Linus F
    Linus F skrev om Max Martin Construction AB
    Renoverade vårt badrum och installerade nya duschdörrar. Blev kanon och vi är supernöjda. Väldigt trevliga, kunniga och lätta att kommunicera med. Blev även klara på utsatt tid vilket alltid uppskattas. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-10-17 Max Martin Construction svarar Linus F
    Hej Linus,

Tack för ditt omdöme och rekommendation. Kul att du är nöjd med vårt arbete!

• Per J
    Per J skrev om Max Martin Construction AB
    Jag anlitade MM Construction för att bygga en altan under våren. Trots att det var högsäsong så tog de jobbet utan någon större ledtid. Jag är otroligt nöjd med både resultatet, den korta arbetstiden och det förhållandevis goda priset.

Jag kan inte annat än att rekommendera MM Construction och kommer inte att tveka att använda dem igen vid behov. Läs mer
    2017-10-11 Max Martin Construction svarar Per J
    Hej Per,

Tack så mycket för din rekommendation vad roligt att du är nöjd med altanen!

• Leif K
    Leif K skrev om Max Martin Construction AB
    Vi hade behov av att entreprenören skulle genomföra iordningställandet av nytt våtrum med forcerad tidplan. Företaget tog denna förfrågan på stort allvar. När bästa tekniska lösning skulle väljas, var företaget noga med en nära samverkan med oss. Hantverkarna var mycket professionella - utöver att man var noggranna, respektive lyhörda i olika frågor.
    / Leif Läs mer
    2017-10-03 Max Martin Construction svarar Leif K
    Hej Leif,

Tack så mycket för din rekommendation. Trots att det var en tight tidplan så är vi glada att allt gick väl och att du är nöjd med projektet.

• Barbro N
    Barbro N skrev om Max Martin Construction AB
    Toppen!

Tydlig offert, snabb återkoppling, fint jobb på utsatt dag och tid. städat och fint! Läs mer
    2017-09-19 Martin S svarar Barbro N
    Hej Barbro,

Max & Martin
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Max Martin Construction AB
    Totalrenoverade badrummet! Är väldigt nöjd med jobbet! Inget att anmärka på! Läs mer
    2017-09-19 Martin S svarar Thomas R
    Hej Thomas.

Tack för trevligt samarbete. Kul att höra att du är nöjd med ditt nya badrum.

Max & Martin
  • Linda P
    Linda P skrev om Max Martin Construction AB
    Renovering av badrum och kök, supernöjd med resultatet! Inga problem med varken tidsplan eller överenskommet pris, kan verkligen rekommendera dem varmt! Läs mer
    2017-09-14 Max Martin Construction svarar Linda P
    Hej Linda,

Tack så mycket för rekommendationen! Vad kul att du är supernöjd!

• Alexandra H
    Alexandra H skrev om Max Martin Construction AB
    De renoverade mitt badrum, supernöjd med allt. Lätta att ha att göra med och de höll sig inom den tidramen vi diskuterat! Läs mer
    2017-09-13 Max Martin Construction svarar Alexandra H
    Hej Alexandra,

Tack så mycket för din rekommendation, vad roligt att du är nöjd med badrummet!

• Lars N
    Lars N skrev om Max Martin Construction AB
    Fantastiskt trevligt bemötande mot kund och kunniga inom allt vi behövde hjälp med som var en totalrenovering av hus. Kan varmt rekommendera företaget.
    /Lars Läs mer
    2017-09-13 Max Martin Construction svarar Lars N
    Hej Lars,

Tack för omdömet och vad kul att du är nöjd!

• Markus H
    Markus H skrev om Max Martin Construction AB
    Kom i kontakt med Max Martin när vi skulle renovera vårt badrum och kök till vår nyköpta lägenhet. Jag kan varmt rekommendera detta gäng. Dom är lyhörda, punktliga och super duktiga. Läs mer
    2017-09-13 Max Martin Construction svarar Markus H
    Hej Markus,

Tack, dina ord värmer! Väldigt kul att du är nöjd med renoveringen och tack för rekommendationen!

• Johan E
    Johan E skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin Construction efter rekommendationer på Offerta. Arbetet inkluderade rivning av befintligt badrum och hallgolv samt att bygga upp det på nytt.
    Processen inför var starten bra och vi upplevde dem som pragmatiska när vi kom med förändringar i vår beställning och proaktiva i att föreslå förbättringar till den ursprungliga planen. Vi är dessutom väldigt nöjda med resultatet. Negativt var att arbetet skulle ta 4 veckor men slutade först efter 7 veckor. Eftersom vi var dåliga beställare så var en av de 3 förseningsveckorna vårt fel men de gick på eget bevåg över med 2 veckor vilket inte är ok. När det stod klart att det skulle bli försenat så fick vi själva uppdatera oss om när vi kunde flytta in igen. Man informerade heller inte jättebra när deadlinen flyttades fram gång på gång och om infon kom så var det oftast samma dag som vi skulle ha flyttat in. Men som sagt, vi har inget att klaga på vad gäller resultatet utan det blev precis så bra som vi hade hoppats. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Max Martin Construction AB
    Martin & hans team var otroligt proffsiga och tillmötesgående. Resultatet blev bättre än vi hade kunnat hoppas och när vi hade frågor eller feedback under vägens gång så var de alltid lyhörda och snabba. Kan verkligen rekommendera Max Martin! Läs mer
    2017-09-11 Max Martin Construction svarar Maria B
    Hej Maria,

Tack så mycket för din rekommendation!

Vad kul att du är nöjd med vårt arbete och att det blev bättre än vad ni kunnat hoppas på!

• Georgios K
    Georgios K skrev om Max Martin Construction AB
    I wanted to do a small renovation in my apartment. I had contacted several construction companies before reaching out to Max Martin. He was the first one to respond immediately, come up with an offer very fast and propose a starting date well within the limits.

The work was finished within the agreed upon timeframe and in great quality. However, when I visited the permises the last day I realised that a couple of details had been lost in translation. I was ready to accept them and move on. I informed the company and I received a straight forward 'NO'. They fixed every single last detail to the iota, very fast and with no extra charge.

I have conducted renovations several times in my life. With Max Martin construction I had by far the best experience and the greatest result. Läs mer
    2017-09-11 Max Martin Construction svarar Georgios K
    Hi Georgios,

Thank you for your recommendation and great review. Really nice to hear that you are satisified with your project and with us as partner.

Best regards,
    Max Martin
  • Salah S
    Salah S skrev om Max Martin Construction AB
    Trevligt bemötande. Bra hantverkare.
    Nöjd med duschrumsrenoveringen. Läs mer
    2017-08-31 Max Martin Construction svarar Salah S
    Hej Salah,

Tack så mycket för rekommendationen, kul att du är nöjd!

• Olle R
    Olle R skrev om Max Martin Construction AB
    Duktiga medarbetare och fin finish på det som görs. Kommunikationen är god och dialogen överlag bra. Läs mer
    2017-08-30 Max Martin Construction svarar Olle R
    Hej Olle,

Tack för rekommendationen!

• Rebecka H
    Rebecka H skrev om Max Martin Construction AB
    Renoverade mitt badrum med dem och var supernöjd! Väldigt proffsigt arbete och personal som man kände att man kunde lita på. Skulle varmt rekommendera till någon som är ute efter en bra firma:) Läs mer
    2017-08-30 Max Martin Construction svarar Rebecka H
    Hej Rebecka,

Tack så mycket för rekommendationen och vad roligt att du är supernöjd med vårt arbete, det värmer :)

• Anna P
    Anna P skrev om Max Martin Construction AB
    Vi är så nöjda! Max Martin har fått förtroendet att helrenovera två badrum, en tvättstuga, köket och hela nedervåningen. Under hela processen har vi bollat idéer och förslag och på så sätt kommit fram till de bästa lösningarna för just vårt hem. Arbetet är noga utfört och vi ger våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2017-08-28 Max Martin Construction svarar Anna P
    Hej Anna,

Tack så mycket för din rekommendation och för förtroendet!

• Lukas L
    Lukas L skrev om Max Martin Construction AB
    Max Martin Construction renoverade mitt badrum. De var väldigt snabba, lätta att ha att göra med och en god kommunikation genom hela renoveringen. Sammanfattningsvis kändes det väldigt tryggt att jobba med dem och jag är väldigt nöjd med mitt nya badrum. Läs mer
    2017-08-17 Max Martin Construction svarar Lukas L
    Hej Lukas,

Tack så mycket för din rekommendation, vad roligt att du är nöjd med vårt arbete!

• Henrik H
    Henrik H skrev om Max Martin Construction AB
    Vi är så nöjda! Max Martin Construction har fått förtroendet att renovera ett badrum och en tvättstuga åt oss. De var proffsiga och tillmötesgående under hela processen. När det uppstod något oförutsett löstes det på bästa sätt. Ett förstklassigt resultat! Vi ger våra varmaste rekommendationer!

Henrik Hillerborg Läs mer
    2017-08-16 Martin S svarar Henrik H
    Tack så mycket för rekommendationen Henrik!. Kul att ni är nöjda!

/ Max Martin Construction
  • Julia O
    Julia O skrev om Max Martin Construction AB
    Att anlita Max Martin Construction har för oss inneburit en trygghet. De har utfört sitt jobb efter våra önskemål och såg aldrig några hinder genom arbetes gång. Det har varit en ärlig kommunikation som gjort att man känt tillit till deras arbete. Vi rekommenderar verkligen Max Martin Construction för er som går i renoveringstankar! Vi är enormt nöjda med hela processen! Läs mer
    2017-07-07 Max Martin Construction svarar Julia O
    Hej Julia,

Tack så mycket för rekommendationen, vad kul att du upplevt oss som trygga att ha att göra med, det värmer!

Vänliga hälsningar

/Max & Martin
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin Construction till att lägga nytt klinkergolv i vår hall. Vi är oerhört nöjda med golvet och hur Max Martin genomförde arbetet. Arbetet slutfördes inom tidsramarna, de var i tid på morgnarna och det färdiga golvet blev superfint. Vi rekommenderar Max Martin de varmaste. Läs mer
    2017-07-06 Max Martin Construction svarar Mattias N
    Hej Mattias,

Tack så mycket för din rekommendation, vad kul att du blev nöjd!

• Magnus L
    Magnus L skrev om Max Martin Construction AB
    Seriöst företag med hantverkare som gjorde ett noggrant arbete. Monterade kök, samt fixade alla ytskikt.

Mycket trevlig arbetsledare som var med under hela processen och ingav trygghet. Läs mer
    2017-07-04 Martin S svarar Magnus L
    Hej Magnus,

Tack för rekommendationen! Kul att du uppskattade vårt arbete.

• Sandra K
    Sandra K skrev om Max Martin Construction AB
    Otroligt proffsiga och serviceminded! Vi är så nöjda med vår lägenhet som fick nytt tak, kök , sovrum och golv. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2017-07-03 Martin S svarar Sandra K
    Tack så mycket Sandra för din rekommendation!

• Birk S
    Birk S skrev om Max Martin Construction AB
    Vi valde att totalrenovera hela våran lgh (kök, badrum, golv i vardagsrum, vägar m.m.) med Max Martin Construction.
    För oss var förtroendet viktigt och vi ville ha en firma som var beredda att besvara alla våra frågor men även själva använda deras expertis till förslag under arbetets gång. Även att bli uppdaterade löpande under arbetetsgång vilket dem verkligen levde upp till.
    Max Martin Construction levde inte bara upp till, utan överträffade förväntan vad gäller slutresultatet men även "samarbetet" mellan bolaget och oss.
    Vi kan varmt rekommendera bolaget till alla typer av renoveringar och skulle absolut använda oss av dem igen och igen och igen. Läs mer
    2017-07-03 Martin S svarar Birk S
    Tack så mycket Brik för din rekommendation!

På återseende!

• Jacob L
    Jacob L skrev om Max Martin Construction AB
    Vi köpte in tjänsten köksrenovering och spackling/målning, samt en del nydragning av el. Verkligen proffsiga hela vägen. Levererar det som är överenskommet. Vänligt bemötande, kunniga och alltid i tid. Bra bollplank. Kan varmt rekommendera killarna på MM. Läs mer
    2017-07-03 Martin S svarar Jacob L
    Hej Jacob,

Tack så mycket för rekommendationen.

• Karin A
    Karin A skrev om Max Martin Construction AB
    Vänligt profesionellt bemötande och väl genomfört jobb då vi slipade om vår askparkett. Läs mer
    2017-06-29 Max Martin Construction svarar Karin A
    Hej Karin,

• Mikis S
    Mikis S skrev om Max Martin Construction AB
    Hade dialog med flertal företag men fastnade för MMC. Fantastiskt gott bemötande från representanterna, före under och efteråt.
    Vi renoverade ett badrum och fick det stöd samt tid vi önskade. Ser fram emot att hjälpa till som referens om ni önskar Läs mer
    2017-06-29 Max Martin Construction svarar Mikis S
    Hej Mikis,

Tack så mycket för rekommendationen och vad roligt att du vill ställa upp som referens!

Vi ser fram emot att höra av dig inför nästkommande projekt!

• Erika L
    Erika L skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade dem för installation av tvättmaskin/torktumlare. Vi fick enkelt kontakt med dem och de hjälpte oss snabbt. När vi sedan fick problem ( som inte hade med deras jobb att göra) var de ändå där snabbt för att kolla och åtgärda. Kan varmt rekommendera och kommer absolut använda mig av den igen då vi fick kanon bra service och det känns verkligen tryggt att ha med dem att göra. Läs mer
    2017-06-29 Max Martin Construction svarar Erika L
    Hej Erika,

Tack för rekommendationen! Kul att du uppskattat vår servicenivå, det gör oss glada!

• Per L
    Per L skrev om Max Martin Construction AB
    Jag och min fru har låtit dem totalrenovera två lägenheter åt oss. Vi är mycket nöjda med bemötandet, servicen och resultatet. Läs mer
    2017-06-29 Max Martin Construction svarar Per L
    Hej Per, tack så mycket för rekommendationen!

Vad kul att både du och din fru är nöjda med vårt utförda arbete!

• Adam S
    Adam S skrev om Max Martin Construction AB
    Jag blev tipsad om detta företag och anlitade dem för att totalrenovera min lägenhet exkl. badrum. Väldigt bra kontakt under arbetets gång och resultatet blev strålande.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-06-28 Max Martin Construction svarar Adam S
    Hej Adam,

Tack så mycket för din rekommendation, vad roligt att du är nöjd med resultatet, det gör oss stolta!

/Alla på Max & Martin Construction
  • Louise D
    Louise D skrev om Max Martin Construction AB
    Max Martin Construction renoverade mitt badrum. De var proffsiga och tillmötesgående hela vägen. Samt väldigt snabba! Det enda problem som uppstod var färg från borrning i väggen som fastnat i fogen, där de försökte hjälpa mig men det blev ändå inte riktigt hundra. Sammanfattningsvis kändes det väldigt tryggt att jobba med dem och jag är definitivt nöjd. Läs mer
    2017-06-28 Max Martin Construction svarar Louise D
    Hej Louise,

Tack så mycket för rekommendationen och kul att du upplevt oss som proffsiga och tillmötesgående, det värmer!

Skönt att du känt dig trygg med oss som leverantör av ditt projekt.

Igeldammsgatan 34, 113 49 Stockholm