Max Martin Construction AB

Upplandsgatan 48, 113 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på MM Construction!

Vi hjälper dig med det mesta inom renovering oavsett om det gäller att slipa ett golv, renovera badrummet eller renovera hela din bostad. Med två erfarna projektledare, en tydlig arbetsprocess och ett team av professionella hantverkare tar vi ditt projekt tryggt från start till mål.

OFFERT
För att kunna ge dig rätt pris från början börjar vi varje projektering med ett kostnadsfritt hembesök. Vi erbjuder både fast och rörligt pris, du väljer vilket som passar bäst.
UPPSTART
Vi vet att varje projekt och bygge är unikt och kräver sina egna lösningar vad gäller konstruktion, tidsåtgång och materialval. Att vi lägger en noggrann plan för varje steg i projektet innan vi sätter igång gör att vi kan leverera enligt överenskommelse.
PRODUKTION
När projektet är igång gör vi regelbundna avstämningar med dig för att kontrollera att allt går enligt plan och stämmer med dina förväntningar. Du får vara så mycket eller lite involverad som du själv önskar.
AVSLUT
För att vara säkra på att du är fullt nöjd med resultatet låter vi alltid dig som kund göra en besiktning innan vi lämnar projektet. Är det något som inte stämmer åtgärdar vi och först när du sagt ok är vi klara.

Läs vad 133 kunder tycker om Max Martin Construction AB

• 2020-11-29

Emil J skrev om Max Martin Construction AB
    Totalrenovering om ca 100 kvm.

Kul med ett företag som levererar det dom lovar !

När vi samlade in offerter så var inte Max Martin Construction billigast men vi gick på den goda magkänslan då det var en stor investering för oss.

Vi blev supernöjda med en lägenhet som nu håller en riktigt hög kvalitet. Läs mer
  • 2020-11-15

Sara K skrev om Max Martin Construction AB
    Vi har precis färdigställt en stor renovering i en sekelskiftets lägenheten om 170 kvm där allt i princip har gjorts om från ny el i hela lägenheten till två badrum, kök, ytskikt osv.

Vi fick Max Martin Construction rekommenderat till oss av ett par bekanta som även dom var väldigt nöjda. Det har varit så smidigt att jobba med dom. Tydliga offerter, bra projektledning och såklart riktigt skickliga hantverkare.

Vårat projekt har inte varit det lättaste och då vi även är väldigt petiga och noggranna men slutresultatet blev riktigt bra.

Kan varmt rekommendera detta gäng! Läs mer
  • Tina L

2020-11-13

Tina L skrev om Max Martin Construction AB
    Vår upplevelse efter offerts konsultation och priset var helt rätt; Att företaget var seriöst och har kunniga, vänliga, noggranna hantverkare och de var väldigt service bemötande. De förklarade hur de hade tänkt sig att renovera vår tvättstuga och hur det kommer att se ut. Vi kunde påverka deras förslag och slå ihop med våra idéer. När renoveringen var klar blev det faktiskt en snygg tvättstuga med snyggt tak. Vi rekommenderar er dem, tipsar även till våra vänner och vi själva definitivt kommer att kontakta Max Martin Construction AB för framtida jobb. Läs mer
  • 2020-11-13

Emma F skrev om Max Martin Construction AB
    Vi valde Max Martin för att göra nytt badrum i vår sekelskiftslägenhet. Då jag är pedant och själv byggkunnig valde vi någon som verkade ha känsla för detaljer! Och mycket riktigt uppfyllde hantverkarna våra förväntningar. Allt arbete blev extremt välgjort och det fiskbensmönstrade marmorgolvet blev precis som vi ville ha det!!! Vi lyckades också ha ett bra samarbete där jag tilläts putsa hålkäl och göra tak ihop med hantverkarna så att slutresultatet blev precis sådär som man hade drömt om! Hatten av till finfin kakelsättning! Bygganavarige samt projektledare Joakim Carpfelt var lyhörda och med en bra inställning att hellre ett grymt slutresultat än att stressa fram något halvdant. Kommunikationen mellan hantverkarna och byggledare kunde vara bättre som vanligt vilket gjorde det viktigt att vara väldigt tydlig och rak hur vi ville ha det. Samtidigt har jag inte upplevt innan att projektledaren verkligen är tillgänglig och på besök ett par gånger varje vecka vilket löste misskommuninstion som uppstod. Stort tack för ett underbart badrum som vännerna pratar om :) Läs mer
  • 2020-11-12

Poyan P skrev om Max Martin Construction AB
    ​Anlitade Maxmartin i December -19 för totalrenovering i vår lägenhet som innefattade flytt av kök, håltagning i bärande väggar, nya badrum och nytt golv osv. Efter rivning av gamla golvet fick jag veta att en omfattande underarbete krävdes i hela lägenheten för att kunna lägga det nya golvet med bra resultat. Betalade en ÄTA på över 50tkr för detta i förväntan att golvet skulle bli perfekt. När entreprenaden är färdig i April märker vi att golvet knakar och sviktar i många områden, vägglister som inte ligger an golvet, utan är allt mellan 1-2cm över golvet, och nivåskillnader på över 1cm på mindre en 0,5m radie. Det värsta av allt är att man har satt dussintals spikar i golvet över hela lägenheten i förhoppning att dölja de områden där det sviktar. En spik sticker ut i ett sovrum och jag fåt slå in den igen!
    Jag tar in en oberoende besiktningsman som skriver en rapport som i princip underkänner arbetet.

Jag håller tillbaka sista fakturan och ber MaxMartin lägga om golvet men det tar månader för de att ens svara och skyller på att de saknar svar från deras försäkringsbolag, och juste, Corona såklart! Under tiden så har vi lämnat möbler på lager i väntan på att golvet skall läggas om. Juli återkommer de att de kan tänka sig lägga om golvet i Oktober, men vi vill inte flytta ut igen utan kommer överens att Maxmartin ersätter oss motsvarande kostnaden att lägga nya golvet. Vi tar in en professionell golvläggare (som MaxMartin rekommenderade) som prissätter arbetet och ersättningsnivån är därmed bestämd. Helt plötsligt svarar inte MaxMartin längre på Mail, telefon och SMS, utan jag blir i Oktober tvungen att koppla in en jurist som får sköta ärendet. Och än är det inte löst!

Jag har fram till idag verkligen hållit tillbaka att skriva ett omdöme och hoppades på att det skulle lösa sig, men tyvärr verkar det som om Max och Martin inte bryr sig särskilt mycket om kunder och problemen de orsakat...... Läs mer
  • 2020-11-02

Gustav S skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin för renovering av vårt kök. De utförde arbetet snabbt och resultatet blev mycket bra. Jag kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2020-11-03 Max Martin Construction AB svarar Gustav S
    Hej Gustav,

Tack för din rekommendation.

Kul att du är så nöjd med oss och ditt nya kök.

• 2020-10-09

Ann-sofie M skrev om Max Martin Construction AB
    Efter att ha fått tips om företaget tog jag kontakt och bad om en offert på totalrenovering av mitt badrum.

Från första kontakten kände jag att det här företaget vill jag anlita!

Allt jobb genomfördes smidigt, proffsigt och inom utsatt tid. Under hela arbetsprojektet hade jag en kontakt in (Joakim) vilket gjorde det enkelt och tryggt för mig som kund.

Så nöjd med slutresultatet - kan varmt rekommendera företaget!

Ann-Sofie M Läs mer
    2020-11-02 Max Martin C svarar Ann-sofie M
    Hej Ann-Sofie,

Tack så mycket din rekommendation och fina omdöme.

Det var ett nöje att få ha dig som kund. Lycka till med ditt nya badrum!

• 2020-10-01

Daniel M skrev om Max Martin Construction AB
    Vi lät MM totalrenovera vårt kök i vår lägenhet. Det innefattade nytt golv med mönsterformat klinker (Victorian Tiles), nytt tak, nya köksstommar (Ikea), väggar m.m. Martin, Jocke & Artur var mycket tillmötesgående och lätta att ha att göra med! Vi kunde diskutera om alla detaljer helt obehindrat. Rummets väggar var inte parallella vilket gjorde golvläggningen mycket svår. Jag hade högt ställda förväntningar främst avseende golvet, vilka blev uppfyllda. Vi blev mycket nöjda med slutresultatet. Alla våra vänner tycker att det blev mycket fint! De små och få invändningar vi hade vid slutbesiktningen ordnade MM snabbt och smidigt därefter. Nu väntar vi bara på bänkskivan och därefter ska MM koppla in vatten. Jag kan varmt rekommendera Martin, Jocke & Artur! Med vänliga hälsningar Embla & Daniel. Läs mer
    2020-11-02 Max Martin C svarar Daniel M
    Hej Daniel,

Tack så mycket fin ditt fina omdöme och rekommendation.

Så roligt att höra att ni är nöjda med vårt arbete. Ert kök blev verkligen superfint. Verkligen kul att få jobba mer er.

Lycka till med ert fina kök!

• 2020-08-25

Olivia T skrev om Max Martin Construction AB
    Fick hjälp med målning av tak och väggar. Fint bemötande från dag ett och ett fint resultat! Överlag Mycket nöjd! Läs mer
    2020-09-04 Max Martin C svarar Olivia T
    Hej Olivia,

Underbart att höra att du är så nöjd.
    Tack så mycket för ditt fina omdöme.

• 2020-08-11

Pelle O skrev om Max Martin Construction AB
    Vi helrenoverade vårt kök, ut med det gamla in med det nya. Vi valde MMC till stor del för alla positiva bedönmingar på Reco. Från vårt första möte till färdigt kök har det fungerat helt perfekt. Vi hade en bild av hur slutresultatet borde bli men det blev faktiskt bättre. Hantverkarna var punktliga och mycket skickliga. Arbetsledaren Jocke som vi hade mest kontakt med var lyhörd och mycket profesionell.
    Vid frågor till Martin fick vi alltid snabba svar. Vi vill tacka alla på MMC för hjälpen och för ett utmärkt jobb! Mvh Pelle med familj på Nydalsvägen. Läs mer
    2020-09-04 Max Martin C svarar Pelle O
    Hej Pelle,

Tack så mycket för ert fina omdöme.
    Vad roligt att höra att vi överträffade era förväntningar. Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med er under hela processen.

Njut av ert nya fina kök!

• David E

2020-07-11

David E skrev om Max Martin Construction AB
    Jag vet knappt vart jag ska börja? Så jävla nöjd är jag över mitt nya badrum!

Jag anlitade Max Martin Construction för en totalrenovering av ett 3,5 kvm badrum. Jag tog in ca tre till fyra offerter och kände att Martin lämnade ett rimligt pris och gav ett förstående och proffsigt intryck. Priset de lämnade var inte sådär osäkert billigt och inte larvigt dyrt heller. Precis så som man tänker att ett badrum kan kosta i Stockholms innerstad.

Jag fick sån otroligt bra relation till Joakim Carpfelt som fick projektledarrollen. Förstående, sansad, proffsig och extremt dedikerad. Löste problem som jag själv trodde jag hade full koll på efter 3 månaders planering innan projektet drog igång. Pro!

Sen går det inte att undgå att ge en eloge till Lukas som körde hantverket. Precis allt satt på millimetern. Jag trodde JAG hade detaljöga men nu har jag mött min överman. Både till ytskikt och tätskikt.

Vid besiktningen frågade min besiktningsman två gånger vem som gjort förarbetet och tät?? Varpå han utbrister i att det är det bästa han någonsin sett! Känt mig sjukt trygg hela vägen ut efter det.

Vi snackar geninivå här.
    Stort tack! Läs mer
    2020-09-04 Max Martin C svarar David E
    Hej David,

Tack så mycket för dina omdömen!

David, en eloge till dig som kund. En mer förberedd, påläst och ödmjukt detaljorienterad kund få man leta efter. Du gör vårt arbete enkelt.

Vi önskar dig lycka till med ditt nya badrum!

• 2020-06-08

Mikaela B skrev om Max Martin Construction AB
    Vi gjorde en totalrenovering av en lägenhet. Vi var riktigt nöjda med allt längs vägen och framförallt resultatet. Väldigt lösningsorienterade och snabb återkoppling med allt. Skulle definitivt ta hjälp av dem igen! Läs mer
    2020-09-04 Max Martin C svarar Mikaela B
    Hej Mikaela,

Tack så mycket för din fina rekommendation.
    Vi ser fram emot att höra från dig igen och hjälpa dig med ditt nya renoveringsprojekt.

• 2020-06-04

Klara L skrev om Max Martin Construction AB
    Jag renoverade precis min etta i vasastan till en tvåa med Max Martin construction. Gjorde nytt kök och nytt sovrum.
    Jag har haft en otroligt bra upplevelse. Både service mässigt och renoverings mässigt. Jag hade under hela tiden daglig kontakt med Max som var otroligt professionell. Det kändes väldigt personligt och tryggt med en så nära och daglig kontakt. Jag är mer än nöjd med hur min lägenhet blev och allt känns så noga och ordentligt gjort!
    Jag kan starkt rekommendera Max Martin construction! Läs mer
    2020-09-04 Max Martin C svarar Klara L
    Hej Klara,

Tack så mycket för ditt fina omdöme och din rekommendation.
    Vad roligt att höra att du är så nöjd med din renovering. Vi tackar så mycket för ett mycket bra och trevligt samarbete.

Vänliga hälsingar,
    Max och alla på Max Martin
  • 2020-06-04

Casey A skrev om Max Martin Construction AB
    Vi har gjort om en klädkammare till nytt badrum tillsammans med Max Martin. Det bästa med Max Martin är deras hantverkare och jobbet de gör. Jobbet blev så bra att besiktningsmannen blev förvånad över hur bra det såg ut.

I stort sätt är vi nöjda med Max Martin. Projektledarna kan jobba lite mer på sin kommunikation och uppföljning, men bortsett från det var det bra jobb. Läs mer
    2020-09-04 Max Martin C svarar Casey A
    Hej Casey,

Tack så mycket för ert omdöme.

Kul att höra från både er och besiktningsmannen att arbetet var så väl utfört.
    Vi önskar er lycka till med ert nya badrum.

• 2020-05-28

Henrik U skrev om Max Martin Construction AB
    Vi renoverade båda våra badrum för ett par veckor sen (mitt i Corona). Trots en lite knackig start på projektet med försenat startdatum på grund av miss i den interna kommunikationen, så jobbade de in det under projektets gång. Två lyhörda och stabila projektledare i Jocke & Jocke, som avlöste varandra, gjorde att vi kände oss i trygga händer från början till slut. Väldigt skönt med duktiga och anställda hantverkare, som körde på oförtrutet trots Corona-tider. MM visade en bra flexibilitet under resans gång och de (verkligen) fåtal småsaker som dök upp löstes väldigt smidigt! Vi är väldigt nöjda med hela projektet och inte minst det snygga resultatet.
    Stabilt, gediget, proffsigt och trevligt genomfört projekt (och det är inte varje dag man kan säga det när man dealar med hantverkare)! Läs mer
    2020-09-04 Max Martin C svarar Henrik U
    Hej Henrik,

Tack så mycket för ert omdöme.
    Vi genomförde ert projekt under tuffa förutsättningar (corona, sjukskrivningar etc) men vi gjorde vad vi kund för att följa alla restriktioner och framförallt göra det bästa vi kunde hos er. Vi tackar så mycket för ett mycket bra och tydligt samarbete. Det är mycket kul att höra "Stabilt, gediget, proffsigt och trevligt genomfört projekt" från er.

• 2020-05-09

Anna B skrev om Max Martin Construction AB
    Vi byggde om vårt badrum och la hela entreprenaden på MM Constructions. Väldigt nöjda med resultatet. Arbetet var väl utfört och kontakten med MMC var tillfredsställande. Det blev lite försening i tidsplanen vilket drar ner betyget men i övrigt är vi nöjda. Arbetet blev dokumenterat och vi fick ett bra avslutsprotokoll med bilder från bygget. Läs mer
    2020-09-04 Max Martin C svarar Anna B
    Hej Anna,

Tack för ert omdöme.
    Kul att höra att ni så nöjda med resultatet. Tack för ett trevligt och bra samarbete.

• 2020-04-26

Evgeny A skrev om Max Martin Construction AB
    Kaxigt och inte så kundorienterat delägare (Max). Slutresultatet var ok efter påpekade brister kring bl.a. kakelsättning och snickerier. Daniel som var en projektledare var mycket mer kundorienterat än Max och lyssnade på oss. Dock var kommunikationen bristfälligt under processen, vi fick ingen info om hur det går och nästa steg om vi inte frågade.

Vid första möte kom en ung kille med namn Max och var inte så intresserat av vad vi vill göra egentligen, sen när han skulle återberätta det till sin underleverantör så tog han inte ens hälften med vi sa. Han har inte antecknat något hellre under mötet. Vore bättre om de ersatt Max med Daniel som ägare istället.
    Som helhet, ok jobb men väldigt dåligt kommunikation och ingen kundintresse. När allt var klart ingen har ens frågat oss om vi var nöjda eller liknande. Känns som Max är där bara att hämta pengar och helt ointresserat av kunder. Läs mer
    2020-05-28 Max Martin C svarar Evgeny A
    Hej Evgeny,

Det är lite märkligt att era kommentarer kommer så här långt efter avslutat projekt. Vi slutförde ju ert badrum för över 1 år sedan.

Det var tråkigt att höra att ni kände er dåligt bemötta. Jag vet att det kan uppstå en viss besvikelse när man som beställare tror att allt man vill ha gjort ingår i offerten. Våra offerter är väldigt tydliga för att just detta inte ska ske och som vi förklarade för er så räknar vi med alla moment som står specificerade i offerten och de moment man som beställare vill lägga till i efterhand behöver vi ta betalt för. Det är därför väldig viktigt att man som beställare läser offerten noga och påpekar saker som ev. saknas.

Vi tar till oss kritiken och gör allt vi kan för att förbättra vår process hela tiden. Vi hoppas dock att ni är nöjda trots allt och ni trivs i ert nya badrum

• 2020-04-09

Jan E skrev om Max Martin Construction AB
    Vi skulle renovera en liten tvättstuga. Tog in flera offerter och MM var klart proffsigast och prismässigt inte värst. Renoveringen genomfördes. Tidsplanen höll inte riktigt då "coronan" medförde att Jocke, vår projektledare (som själv hamnade i karantän), fick bolla litet med resurserna. Trevliga, noggranna hantverkare som höll snyggt och städat omkring sig. Extra plus för Lukas, vilken kille! Resultatet blev strålande, kan nog ge merjobb i vårt radhusområde.
    Vi kan verligen rekommendera Max Martin! Läs mer
    2020-05-28 Max Martin C svarar Jan E
    Hej Jan,

Tack så mycket för ert omdöme.

Ja, det hände en del saker under våren som försvårade tillvaron för många av oss. Vi gjorde vad vi kunde för att hålla ihop det när det var som värst. Det glädjer oss ni är nöjda och vi hoppas kunna få hjälpa er med framtida renoveringar.

• Bengt Erik Albin C

2020-04-02

Bengt Erik Albin C skrev om Max Martin Construction AB
    Snyggt och bra slutresultat. Vi är nöjda! Väldigt problemlösningsorienterade och måna om att vi skulle bli nöjda. Det uppskattade vi nåt enormt. Bitvis kunde kommunikation varit bättre, dock inträffade corona under tiden vi renoverade så viss förståelse får man ha att det blir strul. Läs mer
    2020-09-04 Max Martin C svarar Bengt Erik Albin C
    Hej Bengt,

Vad kul att höra att ni är nöjda med vårt arbete.
    Omständigheterna (corona) kunde ju varit bättre för oss alla men vi tycker att vi tillsammans gjorde det bästa av situationen och fick till ett toppenprojekt till slut.

• Lars N

2020-03-27

Lars N skrev om Max Martin Construction AB
    Vi önskade en totalrenovering av vår lägenhet på Reimersholme. Efter att ha läst rekommendationer på Reco.se kontaktade vi Max Martin Construction (MMC) och även flera andra och bad om offerter. Genom sitt samarbete med LeadMe.se hade MMC den bästa responstiden och den mest omfattande och rimliga offerten.

Arbetet inkluderade rivning av golv, rivning och flytt av väggar, fiskbensparkett i ek genomgående i hela lägenheten, nya el dragningar, helt nytt och utökat badrum med inbyggd dusch, vägghängd toalett, nya kakel och klinkers. Uppsättning av ny belysning osv. I grund och botten de har rivat ner större delen av lägenheten och byggt om den till en modern och lyxig, arkitektritad standard.

Mitt råd, om du väljer Max Martin Construction: Ta alla dina beslut, i detalj, innan projektet startar eftersom de inte slösar bort tid. Desto mer tydlig man är i början desto bättre kommer resultat att bli. Jag har aldrig sett ett byggprojekt gå så snabbt och med så mycket uppmärksamhet på detaljer. De överträffade våra förväntningar och de höll fast vid budget och tidsplan. Hela projektet tog cirka 3 månader från början till slut och vi är mycket nöjda med resultatet. Vi kan varmt rekommendera Max Martin Construction. De är professionella, begåvade och pålitliga. Läs mer
    2020-05-28 Max Martin C svarar Lars N
    Hej Lars,

Tack så mycket för ert omdöme och fina rekommendationer.

Vad härligt att höra att ni är så nöjda med det vi har gjort och att ni trivs så bra i ert nya hem. Vi vill också tacka för ett väldigt bra och smidigt samarbete.

• 2020-03-26

Eva-britt N skrev om Max Martin Construction AB
    Ett litet duschrum som blev exakt som förväntat. Rörmokare, elektriker och byggare gjorde ett utmärkt arbete. Enkelt att samarbeta med och arbetet var välplanerat. Rekommenderas verkligen. Läs mer
    2020-09-04 Max Martin C svarar Eva-britt N
    Hej Eva-Britt,

Tack så mycket för din fina rekommendation.
    Det glädjer oss att höra att du är så nöjd med ditt nya duschrum.

Vänliga hälsingar,
  • 2020-03-23

Madeleine B skrev om Max Martin Construction AB
    Jag ville riva mitt gamla kök och göra om det till sovrum, samt bygga nytt kök på ny plats i min nya lägenheten. Jag hade först kontaktat två andra byggföretag som slutade svara helt plötsligt (men det var nog för det bästa).
    Jag fick sedan kontakt med Max Martin Construction AB som kunde hjälpa mig med det jag ville och kunde starta omgående, vilket var en enorm lättnad för mig.

Jag har själv aldrig gjort en renovering tidigare och visste inte vad jag skulle förvänta mig. Men jösses vad smidigt allting gick, dom var lätta att få kontakt med under hela renoveringen och svarade snabbt på mina frågor/funderingar som jag hade. Samt att det kändes extremt skönt för mig att ha hittat en byggfirma som jag kände att jag kunde lita på och som visste vad dom gjorde.

Resultatet blev så himla bra och min lägenhet känns mer som ett hem nu, tack vare Max Martin Construction AB.
    Jag kan verkligen lämna mina varmaste rekommendationer till både Max Martin Construction AB och även till Joakim som var projektledaren för det hela! Läs mer
    2020-09-04 Max Martin C svarar Madeleine B
    Hej Madeleine,

Tack för ditt fina omdöme och varma rekommendationer.
    Det är enkelt och roligt för oss att arbete när vi har kunder som du :)

Lycka till med din nya lägenhet!

• Ulrika R

2020-03-17

Ulrika R skrev om Max Martin Construction AB
    Vi totalrenoverade badrummet, inklusive att installera en toalett där det inte funnits tidigare, samt flyttade köket till ett nytt rum, och gjorde om det gamla köket till sovrum. Med andra ord en stor renovering med många lösningar på ventilation, vatten och el som löstes.
    Max Martin har gjort ett fantastiskt jobb hos oss. De höll sig inom budget och blev klara tidigare än angivet.
    De var trevliga och höll så rent det bara var möjligt under omständigheterna.
    Grannarna och styrelsen var också glada och tyckte att de var trevliga i trapphuset.
    Vi kan varmt rekommmendera Joakim och hans team. Läs mer
    2020-05-28 Max Martin C svarar Ulrika R
    Hej Ulrika,

Tack så mycket för de trevliga orden.

Det glädjer oss att ni (och även föreningen) är nöjda med vårt arbete. Vi hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem.

Joakim och resterande team på Max Martin Construction
  • 2020-03-15

Olivia R skrev om Max Martin Construction AB
    Vi renoverade både badrum, kök och ytskikt med hjälp av Max Martin construction och är supernöjda! Resultatet motsvarar våra förväntningar! Läs mer
    2020-05-28 Max Martin C svarar Olivia R
    Hej Olivia,

Tack så mycket för din rekommendation.

Vad kul att höra att ni är å nöjda. Vi tackar så mycket för ett bra och trevligt samarbete.

• 2020-02-26

P R F skrev om Max Martin Construction AB
    Vi ville ha ett badrum i ett förråd i källaren, med dusch och uppvärmda golv.
    De var mycket professionella, hjälpsamma och med god uppmärksamhet på detaljer.
    Kommunikationen med projektledaren kunde ha varit lite bättre, men annars gick det bra.
    Allt gjordes på en och en halv vecka och de hjälpte också till att ge stöd efter att arbetet avslutades. Läs mer
    2020-09-04 Max Martin C svarar P R F
    Hej Paulo,

Tack så mycket för ert omdöme.
    Vad kul att höra att ni är nöjda med ert nya badrum. Vi tackar så mycket för ett trevligt och bra samarbete under projektet.

• 2020-02-25

LINNEA L skrev om Max Martin Construction AB
    Vi är så glada att vi valde Max Martin Construction AB inför vår badrumsrenovering!

Som två noviser när det kommer till renoveringar, var det viktigt för oss att känna oss trygga genom hela projektet - och detta har Max Martin Construction AB absolut levt upp till.

Valet föll för Max Martin Construction AB då vi redan vid offertleverans fick ett professionellt bemötande. Tillsammans med Emil på MMC gick vi igenom offerten över telefon, vi fick snabbt svar på frågor via mail och förslag på produkter att inhandla. Vi träffade projektledaren Joakim vid uppstartsmötet och fick direkt ett positivt och kunnigt intryck. Joakim har under projektet gett oss massa tips, varit engagerad och hela tiden driven i att hitta lösningar på de hinder/utmaningar som dök upp under renoveringens gång. Vi har uppskattat att ha en projektledare att vända oss till i alla lägen, det har varit väldigt enkelt att kommunicera. Vi upplever även att övriga hantverkarteamet har varit noggranna och flexibla - framförallt tycker vi att plattsättningen i duschen blev över förväntan.

Vi är supernöjda med slutresultatet och kommer att välja Max Martin Construction AB igen vid framtida renoveringar.

Mvh Linnea & Rickard Läs mer
    2020-03-17 Max Martin C svarar LINNEA L
    Hej Linnea och Rickard,

Tack för ett mycket trevligt och bra samarbete. Det gläder oss att ni är så nöjda med renoveringen. Vi tackar så mycket för ert fina omdöme. Hoppas vi kan få hjälpa er igen med era framtida projekt.

• 2020-02-23

ERIK S skrev om Max Martin Construction AB
    Vi valde Max Martin för en helrenovering av vårt radhus på Lidingö. Renoveringen omfattade nytt kök, nytt badrum, samtliga ytskikt i sovrum, hall och vardagsrum samt ny el i samtliga rum. Vi är överlag nöjda med kvaliteten på utfört arbete men tyvärr skedde en del missar i slutet av projektet, bland annat att vår inbyggnadsugn inte hade monterats/skruvats fast ordentligt och att köksfläkten saknade ett par komponenter. Vi tycker även att kommunikationen med projektledaren kunde varit bättre då brister där skapade både merarbete för oss och ökade kostnader. Inte mycket tid och inga stora kostnader men tillräckligt för att skapa stress under en stor renovering. Läs mer
    2020-02-26 Max Martin C svarar ERIK S
    Hej Erik,

Tack för ditt omdöme. Kul att höra att ni är nöjda med slutresultatet.

När man genomför en sådan omfattande renovering som ni har gjort händer det ibland att man stöter på saker som man inte riktigt hade räknat med. Dessa är ibland svåra att förutse både för er som beställare men även för oss som entreprenör.

Vi tar till oss av dina kommentarer och kommer att förfina vår process ytterligare.
    Vi tackar för ett trevligt samarbete och önskar er lycka till i er nya bostad.

Max Martin
  • 2020-02-17

Christina S skrev om Max Martin Construction AB
    Mycket nöjd med MM:s totalrenovering av mitt badrum från den utförliga offerten till slutresultatet. Uppskattar också projektledarens engagemang och att tidsplanen hölls. Läs mer
    2020-02-19 Max Martin C svarar Christina S
    Hej Christina,

Tack så mycket för ett trevligt samarbete.

Så härligt att du är nöjd med ditt nya badrum.

Med vänliga hälsningar,
  • Carina O

2020-02-15

Carina O skrev om Max Martin Construction AB
    MMC totalrenoverade mitt badrum. Med min stilidé, bra arkitekt, minutiös planering, fina materialval, bra bemötande/kommunikation och superduktiga hantverkare blev det precis så som jag önskade.
    Jag har förmodligen Södermalms finaste badrum 😀
    Tack,
    Carina Läs mer
    2020-02-17 Max Martin C svarar Carina O
    Hej Carina,

Tack, vad glada vi blir!

Så roligt att du är nöjd och grattis till Södermalms snyggaste badrum :D

• 2020-02-11

Sara N skrev om Max Martin Construction AB
    Max Martin renoverade mitt badrum och gjorde om en klädkammare till toalett. De var genomgående proffsiga, snabba att rycka ut när något gick fel och alltid ansvarstagande gentemot andra boende i fastigheten.
    De kom när de skulle på morgonen, och gick i tid på kvällen vilket gjorde att vi kunde planera vår fritid.
    De hade en grundlig offert som tydligt markerade vad som skulle göras, och hur lång tid det skulle ta.
    Även om det är jobbigt med en badrumsrenovering, gjorde Max Martin att vi kände oss trygga och omhändertagna – jag rekommenderar dem varmt. Läs mer
    2020-02-11 Max Martin C svarar Sara N
    Hej Sara,

Tack så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation.

Vad härligt att höra att ni är nöjda med ert nya badrum och WC. Joakim, vår projektledare, skickar ett särskilt tack för ett trevligt och bra samarbete.

Med vänliga hälsning,
  • 2020-01-28

Peter M skrev om Max Martin Construction AB
    Vi gjorde en helrenovering av ett litet badrum och är mkt nöjda. Såväl projektledare som hantverkarna var extremt tillmötesgående och serviceorienterande. Framförallt vill jag lyfta fram projektledaren som alltid återkopplade snabbt och hittade kreativa lösningar på de problem som dök upp. Att det skulle bli problem var förväntat med tanke på mängden funktioner vi ville få in på den begränsade ytan, men dom löste de uppkomna problemen på ett förtjänstfullt sätt (förvisso mot extra ersättning, men det är ju rimligt som jag ser det). Kan bara rekommendera dom. Om jag skall klaga på ngt så är det möjligen att killen som sålde in det borde ha reagerat direkt på vår föreslagna layout INNAN offerten skrevs - då hade några av problemen som sedan uppstod kunnat undvikas. Läs mer
    2020-02-07 Max Martin C svarar Peter M
    Hej Peter,

Tack så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation.

Så roligt att höra att ni är så nöjda med ert nya badrum.

• Robin L

2020-01-27

Robin L skrev om Max Martin Construction AB
    Jag valde Max Martin att renovera min lägenhet, då jag fick ett genuint professionellt intryck redan vid första mötet, bättre intryck än andra bolag som var och kollade. De kunde sätta igång fort och hade medelpris. Jag är jättenöjd över resultatet, även fast jag är ganska petig. Finns lite småsaker att förbättra men den totala upplevelsen väger helt klart upp detta. Ett plus i kanten är att projektledaren nästan alltid var anträffbar och kunde sy ihop allt, då jag kan tänka mig att jag är ganska strulig som kund. Läs mer
    2020-02-07 Max Martin C svarar Robin L
    Hej Robin,

Vi tyckte inte att du var en strulig kund :)
    Vi tackar så mycket för ett fint samarbete och vi glädjer oss att höra att du är så nöjd.

• 2020-01-17

John Christoffer A skrev om Max Martin Construction AB
    väldigt nöjd och ligger emellan en 4a och en 5a snarare. Bra noggran projektledning och en a få firmor som tar deadlines på allvar och verkligen måna om att bli klara i tid enl offert. jag kan rekommendera MM construction AB till alla. För att få full pott så skulle jag föreslå att man antingen i offert eller som tillägg tar projektledningen längre utöver själva bygg arbetet. Dvs. att denne håller i all kontakt med leverantörer av inredning, checkar av spec, mått osv. Men i projektledningen av renoveringen så är jag väldigt nöjd och sällsynt att projketledaren var ständigt anträfbar som var mkt skickligt givet flera paralella projekt. Vi hade också en mkt sympatisk och hårt arbetande byggare som inte bara renoverade och byggde väl men också tog sig tid att göra snyggt och städat efter varje dag. Bra jobbat! Läs mer
    2020-02-07 Max Martin C svarar John Christoffer A
    Hej John,

Tack så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation! :)

Vi tar till oss dina kommentarer och ska ytterligare förfina vår process.

Vad kul att ni är nöjda med ert nya badrum!

• 2020-01-12

Allen S skrev om Max Martin Construction AB
    Overall, really good work and professional interactions. Läs mer
    2020-01-17 Max Martin C svarar Allen S
    Hi Allen,

Thank you for your review and recommendation!

We are glad that you are happy with us :)

Best regards,
  • 2019-12-18

Karin D skrev om Max Martin Construction AB
    Vi totalrenoverade ett badrum och gjorde ett par mindre arbeten i andra delar av lägenheten, i köket och taket i ett rum.
    Valet föll på Max Martin på grund av professionellt bemötande i offertprocessen, den höga ratingen och priset som låg någonstans i mellanklass.

Vi uppskattar särskilt hantverkarna och i synnerhet att det var samma trevliga killar som kom varje dag.
    Slutresultatet blev väldigt fint, men vi upplevde att Max Martin stressade lite med att färdigställa badrummet i tid. Det medförde ett par kompletteringsarbeten och några mindre estetiska missar.
    Det sammanfattar kanske också den utvecklingspotential som vi upplever finns hos Max Martin - tydligare och mer kontinuerlig kommunikation från projektledaren.
    Men som sagt, på det stora hela är vi ändå nöjda. Läs mer
    2019-12-20 Max Martin C svarar Karin D
    Hej Karin,

Vi tackar så mycket för ditt omdöme och rekommendation :)

Vi uppskattar också din konstruktiva kritik, och det är givetvis något vi tar med oss.
    Vi vill bara bli bättre!

Väldigt kul att höra att ni är nöjda med slutresultatet :)

• 2019-11-27

Jessica J skrev om Max Martin Construction AB
    Bra bemötande från början till slut. Inga oväntade kostnader som inte förankrades hos oss och en tidsplan som höll. Mycket nöjda! Läs mer
    2019-11-28 Max Martin C svarar Jessica J
    Hej Jessica,

Underbart :) Kul att ni är nöjda!

Tack för ditt fina omdöme!

• ALEXANDER A

2019-11-22

ALEXANDER A skrev om Max Martin Construction AB
    Skulle renovera mina 2 badrum, slipa och lackera trägolv samt bygga en platsbyggd bokhylla.
    Max Martin var absolut inte den billigaste (inte heller den dyraste) offerten jag fick av de bolag jag träffade. Men de kändes extremt duktiga och pålitliga vilket gjorde att jag valde dem.
    Jocke, som var projektledaren i detta projekt, har hela tiden varit supertrevlig och duktig på återkopplingar.
    Vi hade ett missförstånd gällande lite rör i ena badrummet, men det löste sig bra i slutändan.
    När allt var klart så var jag väldigt nöjd, det var tre småsaker som behövde fixas i efterhand som ännu inte är klart. Men jag litar fullt ut att det snart är fixat.
    Jag kan starkt rekommendera Max Martin! Läs mer
    2019-11-25 Max Martin C svarar ALEXANDER A
    Hej!

Tack så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation :)

Vad kul att du är nöjd med arbetet hittills!

2019-11-25 ALEXANDER A svarar Max Martin C
    Kommer definitivt använda mig av er vid ev. framtida renoveringar också :)
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-11-16

David S skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin Construction för att slå samman två lägenheter i Vasastan. Vi genomförde samtidigt en omfattande renovering som bland annat innefattade att renovera ett kök.

Vi har blivit väldigt väl bemötta av MMC från första början tills arbetet blev klart. Vi tog in flera offerter, men MMC dominerade de andra då den var mycket tydligare och konkretare än andra företags. Vi fick direkt känslan av att vi kunde lite på MMC.

Under arbetets gång förstärktes den känslan. Vi hade regelbunden kontakt med MMC och vår projektledare Joakim var alltid anträffbar och svarade snabbt och tydligt på våra frågor. Vi gjorde om en del i den ursprungliga planen och MMC var väldigt lyhörda och anpassningsbara efter våra önskemål.

Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med resultatet. Vi har inga anmärkningar att göra. Läs mer
    2019-11-18 Max Martin C svarar David S
    Hej David,

Vad kul att höra att ni är nöjda och att vi lyckades förmedla den känslan till er!

Vi tackar så mycket för fint omdöme och er rekommendation :)

/Max & Martin
  • Patrik R

2019-11-15

Patrik R skrev om Max Martin Construction AB
    Vi har totalrenoverat vår toalett vilket var ett omfattande arbete som utfördes mycket professionellt och snabbt.

Fick ett bra bemötande av alla som var inblandade i projektet som var mycket professionellt utfört.

Slutresultatet överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2019-11-15 Max Martin C svarar Patrik R
    Hej Patrik,

Vi är så glada över att höra att ni är nöjda med resultatet!

Tackar så mycket för fint omdöme och din rekommendation :)

Allt gott!
    /Max & Martin
  • 2019-11-13

Karin P skrev om Max Martin Construction AB
    Vi renoverade ett badrum och tog in ett antal offerter. Vi är supernöjda med resultatet och renoveringen har gått enligt plan hela vägen. Om man ska säga något mindre bra så var offerten så omfattande och detaljerad att det var svårt som icke branchkunnig att förstå helt vad som ev saknades eller inte skulle stå med. Läs mer
    2019-11-13 Max Martin C svarar Karin P
    Hej Karin,

Tack för ditt omdöme och vad kul att ni är nöjda med slutresultatet :)

Tackar även för upplysningen om offertens innehåll!
    Det tar vi självklart med oss.

Alla på Max Martin Constrution
  • 2019-10-27

Lene L skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin för en köksrenovering och första kontakten med Joakim som lämnade en offert var positivt och förtroendeingivande. Hantverkarna gjorde ett bra jobb med undantag för några små detaljer (jag är väldigt petig). Det som jag tycker var otydligt var uppstartsmöte och avstämning inför slutfakturering samt kvalitetsdokument efter avslutat arbete som det står i offerten. Dessa punkter kan förtydligas, när och vad de innebär. I stort är vi i alla nöjda med arbetet och skulle gärna anlita företaget igen. Läs mer
    2019-10-29 Max Martin C svarar Lene L
    Hej Lene,

Tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad roligt att höra att ni är nöjda med slutresultatet :)

Vi tackar också för övrig feedback som vi såklart tar med oss, vi vill bara bli bättre!

• 2019-10-18

Ida P skrev om Max Martin Construction AB
    Mitt badrum behövde renoveras och som förstagångsrenoverare var jag ganska nervös över detta när jag tog in fem offerter från olika företag. Redan i offertstadiet utmärkte sig Max Martin Construction AB med en väl genomarbetad offert där det klart och tydligt stod vad som ingick i arbetet, hur arbetet skulle gå till samt vilka rättigheter och skyldigheter de som företag och jag som kund har. Jag kände mig trygg med mitt val och förväntningarna var höga när arbetet drogs igång. Genom hela arbetets gång har jag haft god kontakt med projektledaren som har skött sitt arbete exemplariskt tillsammans med det övriga hantverkarteamet. Jag kunde inte vara mer nöjd!

Badrummet är nu klart och har genomgått slutbesiktningen med en oberoende besiktningsman. Han lämnade ett väldigt gott betyg och besiktningen gick igenom utan några anmärkningar -så går ni i renoveringstankar kan jag varmt rekommendera Max Martin Construction AB. Är supernöjd med dem, deras arbete och mitt nya badrum. Läs mer
    2019-10-18 Max Martin C svarar Ida P
    Hej Ida,

Stort tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad roligt att vi levt upp till dina förväntningar och att du är nöjd med slutresultatet :D

• 2019-09-12

Amanda F skrev om Max Martin Construction AB
    Vi anlitade Max Martin Construction AB för att bygga en gäst WC i vårt radhus.

Bemötandet från både säljare, projektledare och snickare var mycket bra. Under projektets gång hade vi en bra dialog. Snickaren hjälpte till att förbättra vår ursprungsidé. Våra synpunkter vid slutbesiktningen åtgärdades snabbt och vi är mycket nöjda med slutresultatet

Vi kan rekommendera Max Martin Construction AB. Läs mer
    2019-09-13 Max Martin C svarar Amanda F
    Hej Amanda,

Tack för ditt omdöme och rekommendation!

Vad roligt att ni är nöjda :)

• 2019-09-09

Cecilia T skrev om Max Martin Construction AB
    Vi fick hjälp av företaget att renovera kök, lägga nytt golv och slipa golv. Det negativa jag har att säga om bolaget är att bemötandet av projektledaren var väldigt dåligt, så pass dåligt att jag funderade på att avbryta projektet innan start vilket även var ett förslag från honom då han inte ville svara på enkla frågor och ge mig den informationen jag bad om. Han var oförskämd och gav ett mycket oprofessionellt intryck. Jag har som kund till ett företag aldrig varit med om ett sånt bemötande tidigare. De som faktiskt var på plats och utförde arbetet vägde dock upp detta, då de var mycket professionella, samarbetsvilliga trevliga och duktiga. Slutresultatet är också mycket bra och jag skulle därför rekommendera bolaget. Läs mer
    2019-10-02 Max Martin C svarar Cecilia T
    Hej Cecilia,

Vad bra att du är nöjd med våra killar och de som utfört arbetet hemma hos dig och att du samtidigt även är nöjd med slutresultatet av din renovering.

Vi vill även tacka för din konstruktiva kritik gällande projektledaren och detta är något vi tagit tag i och jobbar vidare för att detta inte ska upprepas.

• 2019-08-22

Magnus P skrev om Max Martin Construction AB
    Renoverade två badrum och la om golv på nedervåning. MM höll projekttiderna och höll sig inom offererat pris. Kommunikationen fungerade bra. Problem som uppstod (vilket det alltid gör) hanterades snabbt och effektivt. Den enda invändningen vi har är att vissa smådetaljer vi som privatpersoner inte kan förutse borde företaget hjälpa oss att peka ut vid offertskrivande. Exempelvis målning av fönster i badrum och sladdar som inte fästs efter att nya lister monterats. Men överlag är vi väldigt nöjda med vårt projekt. Läs mer
    2019-08-22 Max Martin C svarar Magnus P
    Hej Magnus,

Tack för ditt fina omdöme och rekommendation!

Vad roligt att höra att ni är nöjda med slutresultatet :)

Vi tackar också för övrig feedback, vi vill bara bli bättre!

• 2019-08-17

Personuppgift S skrev om Max Martin Construction AB
    Vi gjorde en totalrenovering av hela vår lägenhet på över 130 kvm på Östermalm. Vi träffade 3 st olika byggare och valet föll på Max Martin Construction då betygen på nätet var så goda och Christian som vi träffade för att få offerten gjorde ett så proffesionellt och vänligt intryck. De låg också bra till i pris bör nämnas samt att Christian la ner ett gediget jobb på offerten som var väldigt detaljerad så man fick sig en bra bild av allt som skulle göras. Han hjälpte också oss med tips på vart man kunde köpa allt från prisvärda gardiner till köksluckor.

Vi hade god kontakt med både Max och Martin som hjälpte oss med allt och Rafal som ledde bygget på plats var väldigt kunnig och professionell. De hade duktiga elektriker-team, rörmokare, målare och golvläggare. Självklart dök det upp grejer längs med vägen, som att plattsättaren på ett ställe i badrummet satte plattorna på ett annat sätt än jag hade tänkt men det var inget snack när jag sa det utan han plockade bort de och satte dem som jag ville dagen efter. Rafal sa ofta att det viktigaste är vad kunden kunden vill och att kunden blir nöjd.

Jag anlitar de nästa gång igen! Läs mer
    2019-08-19 Max Martin C svarar Personuppgift S
    Hej Jan,

Stort tack för fina ord och omdöme!

Vad roligt att höra att allt gått bra i alla moment och att ni är nöjda :)

På återseende!

• 2019-08-14

Anders J skrev om Max Martin Construction AB
    Renovering av ett mindre kök. Väldigt nöjda med resultatet och att MMC på kort varsel kunde planera in renoveringen de veckor vi ville att det skulle vara. Viss förbättringspotential finns vad gäller kommunikationen efter beställningen och under projektets gång. Överlag gav de ett seriöst och pålitligt intryck och en firma jag kommer kontakta igen för nästa projekt. Läs mer
    2019-08-15 Max Martin C svarar Anders J
    Hej Anders,

Stort tack för ditt omdöme och vad kul att ni är nöjda :)

Vad gäller kommunikationen så tar vi givetvis till oss detta, vi vill bara bli bättre!

På återseende,

• Arvid Å

2019-07-10

Arvid Å skrev om Max Martin Construction AB
    Vi valde att anlita Max Martin för att renovera vårt badrum våren 2019. Redan i offertstadiet fick vi ett mycket proffsigt bemötande av en engagerad och kunnig projektledare. Projektet fortlöpte sedan enligt budget och tidplan. Hantverkarna var artiga och kreativa i sitt problemlösande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-07-10 Max Martin C svarar Arvid Å
    Hej Arvid,

Stort tack för ditt fina omdöme och rekommendation!

Vad roligt att allt gått bra och att ni är nöjda med slutresultatet :)

• Daniel P

2019-07-10

Daniel P skrev om Max Martin Construction AB
    Duktiga hantverkare. De blev klara enligt tiddplan samt höll budgeten. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-10 Max Martin C svarar Daniel P
    Hej Daniel,

Tack för din rekommendation och vad roligt att du är nöjd!

• Nasrin D

2019-07-06

Nasrin D skrev om Max Martin Construction AB
    Det gäller badrummet men i början jag var förvirrad. Att som kund rita det man vill själv med mått och allt innebär kunskap och det kan bli fel. Jag har varit med om renovering innan men jag har aldrig varit med om att man skulle själv göra ritningar och ta mått. Det var svårt och irriterande. Men det jobb de gjorde var bra och i tid. Då jag skulle bara vilja att även ritningar skulle göras av de med samråd med mig.
    Mvh, Nasrin Dadmand Läs mer
    2019-07-08 Max Martin C svarar Nasrin D
    Hej Nasrin,

Tack för ditt omdöme!

Många av våra kunder får med sig ritningar från sin kakelhandlare. Om så inte är fallet så ber vi dig som kund att skissa badrummet så att vi förstår din vision, kanske var vi inte tydliga nog med att den skissen inte behöver vara av arkitektkvalitet.
    Är det några tips som vi som yrkesmän har som förbättrar den skissen/ritningen så framför vi såklart det!
    Målet är att dina önskemål om utseende ska blandas med vårat yrkeskunnande för bästa slutresultat :)

Jättebra feedback!

Alla på Max Martin Construction

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte