Bygglovshjälpen.se

Bygglovshjälpen.se

Välkommen till Bygglovshjälpen!

Vi är ett företag som räcker ut en hjälpande hand till alla som har byggdrömmar och behöver ett godkänt bygglov. Visst kan det bli krångligt med alla olika tekniska detaljer man behöver visa i bygglovshandlingarna och olika ritningskrav som ställs vid ansökan. Vi hjälper dig genom hela processen. Genom att kontakta din kommun tar vi reda på vad som behövs just för din ansökan. Vi jobbar fram ritningar och allt som behövs skickas in inklusive ett förslag till kontrollplan just för ditt planerade bygge. I många fall behövs det konstruktionsritningar och en Kontroll Ansvarige. Vi har alla kontakterna. Vi följer hela processen med dig. Hos oss kan du även få hjälp med att sammanställa arkitektritningar, designtjänster, hitta till pålitliga byggfirmor eller bara fråga enkla byggnads- och bygglovsfrågor. Hitta oss på facebook som Bygglovshjälpen.se och se våra färdiga och godkända projekt.

Kontakta oss så vi kan hjälpa dig.

Läs vad 9 kunder tycker om Bygglovshjälpen.se 2

2021-02-26
    mycket snabb och proffsig hjälp, mycket tillmötesgående.
    Tack så mycket Martin! Lycka till! Bygglovshjälpen.se
    2021-02-20
    Jag köpte hjelp att göra ritningar och bygglovs ansökan/anmelan.
    Jag fick allt jag behövde i go tid och i högsta kvalite.
    Tack för gott samarbete och lycka till hos kommunen. Bygglovshjälpen.se
    2020-11-25
    Allt gick snabbt och smidigt med min bygglovsansökan. Fick hjälp av mycket trevliga och förstående personer. Mycket nöjd!
    Tack Marija för ett bra samarbete! Bygglovshjälpen.se
    2020-11-24
    Jättebra kundbemötande, snabba och professionella!
    Rekommenderas!
    Tack för gott samarbete Ser fram emot fler uppdrag tillsammans Bygglovshjälpen.se
    2020-11-12
    Bra kunskap och utfört jobb där allt varit tydligt hela vägen.
    Tack Vi uppskattar att jobba med dig också 😃👍🏼 Bygglovshjälpen.se
    2020-11-12
    Bra och kompetent hjälp med bygglovshandlingar.
    Lyssna in på våra önskemål och kom med bra tips och råd utifrån önskemålen.
    Snabba i återkopplingarna.
    Kul att du blev nöjd. 4/5, vi vill hålla bästa möjliga bygglovshjälp. Vad hade vi kunnat göra bättre? Bygglovshjälpen.se
    2018-04-29
    Jätte bra hjälp! Kunde verkligen släppa allt och låta dom hantera hela ärendet!
    2018-04-27
    Jag fick hjälp med alla krångliga papper, handlingar, ritningar etc. skulle jag ha gjort det själv skulle det ha tagit flera månader. Nu skickades allt in i tid och jag fick även hjälp att hitta en entreprenör. Om man inte vill lägga månader med ändlösa timmar så rekommenderar jag det här företaget.
    2018-04-27
    Serviceminded, duktiga och engagerade! Väldigt bra kvalitet på ritningar.