Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Skärholmen Sätra Bygglovshjälpen.se

Bygglovshjälpen.se

Sätragårdsvägen 259, 127 30 Skärholmen — Visa karta

Välkommen till Bygglovhjälpen!

Vi är ett företag som räcker ut en hjälpande hand till alla som har byggdrömmar och behöver ett godkänt bygglov. Visst kan det bli krångligt med alla olika tekniska detaljer man behöver visa i bygglovshandlingarna och olika ritningskrav som ställs vid ansökan. Vi hjälper dig genom hela processen. Genom att kontakta din kommun tar vi reda på vad som behövs just för din ansökan. Vi jobbar fram ritningar och allt som behövs skickas in inklusive ett förslag till kontrollplan just för ditt planerade bygge. I många fall behövs det konstruktionsritningar och en Kontroll Ansvarige. Vi har alla kontakterna. Vi följer hela processen med dig. Hos oss kan du även få hjälp med att sammanställa arkitektritningar, designtjänster, hitta till pålitliga byggfirmor eller bara fråga enkla byggnads- och bygglovsfrågor. Hitta oss på facebook som Bygglovshjälpen.se och se våra färdiga och godkända projekt.

Kontakta oss så vi kan hjälpa dig.

Läs vad 3 kunder tycker om Bygglovshjälpen.se

• Viktor T skrev om Bygglovshjälpen.se
    Jätte bra hjälp! Kunde verkligen släppa allt och låta dom hantera hela ärendet! Läs mer
  • Andreas S skrev om Bygglovshjälpen.se
    Jag fick hjälp med alla krångliga papper, handlingar, ritningar etc. skulle jag ha gjort det själv skulle det ha tagit flera månader. Nu skickades allt in i tid och jag fick även hjälp att hitta en entreprenör. Om man inte vill lägga månader med ändlösa timmar så rekommenderar jag det här företaget. Läs mer
  • Torbjörn S skrev om Bygglovshjälpen.se
    Serviceminded, duktiga och engagerade! Väldigt bra kvalitet på ritningar. Läs mer

Sätragårdsvägen 259, 127 30 Skärholmen