Bygglovshjälpen.se

Bygglovshjälpen.se

www.bygglovshjalpen.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Bygglovshjälpen! Vi är ett företag som räcker ut en hjälpande hand till alla som har byggdrömmar och behöver ett godkänt bygglov. Visst kan det bli krångligt med alla olika tekniska detaljer man behöver visa i bygglovshandlingarna och olika ritningskrav som ställs vid ansökan. Vi hjälper dig genom hela processen....

62 omdömen om Bygglovshjälpen.se

Sedan starten hos Reco 2018

Tomas L
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Lätt, smidigt och fungerade väldigt bra i kontakt och återkoppling

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete Tomas!

Morgan B
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Vi behövde planritningar för att göra en bygganmälan för installation av braskamin. Vi fick en fantastiskt bra hjälp av Bygglovshjälpen som fixade ritningarna väldigt snabbt och proffsigt. Smärre justeringar gjordes snabbt och enkelt. Ett otroligt vänligt och proffessionellt bemötande från första offertförfrågan och sedan igenom hela processen som i det här fallet visserligen var ganska kort då det var ett okomplicerat ärende. Men jag kan absolut varmt rekommendera Bygglovshjälpen om ni behöver ritningshjälp och stort tack till Mirella för ett fantastiskt bemötande.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Stort tack själv Morgan för ett gott samarbete och ett fint omdöme och Stort grattis till startbesked!

Ted L

Kunniga, förtroendeskapande, ordentliga och snabba. Mina rekommendationer. Ted

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete och förtroendet!

Caroline S
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Mycket smidig och snabb kommunikation. Vi fick god hjälp med vår bygglovsansökan.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack Caroline för ett gott samarbete och stort lycka till! 😊

Bengt B
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Bygglovshjälpen tillfrågades om att upprätta en konstruktions- och elevationsritning, inkl inritning av brygganläggning på situaationskarta C. De inhämtade nödvändig information från mig samt kommunen, mätte på plats och levererade mycket snabbt en ritning som de redigerade baserat på återkoppling från kunden. De erbjuder också kompletterande insatser inom avtalat pris. JAg rekommenderar Bygghjälpen med övertygelse. Bengt Arnetz

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete Bengt och stort lycka till :D

Lennart B
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Effektivt och snabbt! Mycket proffsigt.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete Lennart!

Oliver I
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Bra bemötande och väldigt bra jobbat

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tusen tack för ert förtroende och ett gott samarbete!

Johan B
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Mycket bra service och hjälp! Mirella som tog hand om vår ritning och gjorde grymt bra jobb och snyggt! Jag är tacksam för den hjälpen hon gjorde på så kort tid också. Snabbt och snyggt!

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete Johan! Stort stort lycka till! :)

Roger F
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Upplevelsen min av Bygglovshjalpen är 5 stjärnigt. Mirella var våran kontaktperson och hon var behjälplig med allt under hela processen. Snabb på svara både på epost och Tel! Rekommenderas på det starkaste!!!

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete och ett fint omdöme Roger! Är jätteglad att hjälpa till och tack för förtroendet!

Mikael B
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Fungerade utmärkt med bra och snabb kommunikation igenom hela projektet

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete Mikael!

Kristina L

Tack själv Kristina! Stort lycka till 😊

Christian T
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Smidigt snabbt och proffsig hjälp!

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete Christian och lycka till! :)

Veronica J
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Fick hjälp med ritningar för ett projekt. Leverans utifrån överenskommelse och gjorde flera revisioner utan att blicka utifrån mina kommenterer. En kvalitetsmedveten verksamhet med kundens nöjdhet i fokus!

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tusen tack för ett bra samarbete Veronica och stort lycka till :)

Isa P
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Alltid trevligt bemötande och lyhörd. Vi fick hjälp omgående och personerna som hjälpte till i bygglovsprocessen var enormt duktiga.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tusen tack för det fina omdömet Isa och för ett gott samarbete :)

ERIK B
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Snabba svar och bra kommunikation.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete Erik!

Monika B

Perfect. Mycket bra. Jag rekommenderar det till alla

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete Monika!

Andreas S
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Har haft rätt omfattande mailkontakt och alltid fått snabba svar. Några bitar i bygglovsprocessen kändes det som att ni inte hade helt koll på vilket ledde till att vi behövde komplettera ansökan. Men ni gjorde lite extra arbete kring detta utan extra kostnad så på det stora hela är jag nöjd!

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete Andreas och grattis till bygglovet!

Gunilla S
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Bra bemötande och fick den hjälp jag behövde

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete Gunilla!

Mark G
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Hej ! Hjälpsam och snabba , nöjd med deras tjänst och fortsätta samarbeta med de Stark rekommenderat 👍

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för omdömet och ett fint samarbete!

Dario O

Trevligt och professionellt personal

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack Dario och stort grattis till bygglovet!

Razvan G
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Being in contact with Bygglovshjälpen can be described as a great experience. All people that I've been in contact with have been extremely polite, helpful and available when I need it them, whether the contact was via phone or e-mail, regardless their regular working hours or during their off time. My expectation from the team was to provide help with bygglov for 2 projects that I was intending to execute to my house. Both cases were handled very professionally by the entire team and managed the communication with me and...

Svar från Bygglovshjälpen.se

Thank you Razvan for the nice review and for a good collaboration! Happy to help anytime! :)

Per Niklas L
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Grymt bra bemötande och fantastisk service, och dessutom till ett bra pris! Rekommenderar dem varmt :)

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett fint omdöme och gott samarbete Niklas!

Peter H
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Mycket service minded och professionella med ritningar mm till bygglovet.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete och stort grattis till bygglovet 😊

Martin K
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Möttes på ett professionellt sätt och dom var väldigt hjälpsamma från start till slut. Bra kommunikation och återkopplade via telefon och inte mejl vilket jag uppskattade. Verkligen supernöjd med gänget på bygglovshjälpen och rekommenderar dom varmt.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Stort tack Martin för ett gott samarbete och grattis till dispensen!

Wendy Z
Skrev om Bygglovshjälpen.se

To be honest that we feel so satisfied with the job u have done for us ! Within such short time and a few connection, you totally get what we wanted and requirement. Even tough several times amending, u are so patient with us and have very satisfied answer for us. In all, we must have 5 star with u company !!

Svar från Bygglovshjälpen.se

Thank you so much for your review and cooperation and congratulations on the building permit!

Maryam D
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Lätt tillgängliga. Professionella. Hanterar ärendet snabbt.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete Maryam!

Stefan P
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Ett stort tack till Bygglovshjälpen samt de två medarbetarna som vart med och hjälpt oss i många omgångar med bygglovet, tips och trix. Verkligen service, kunnighet och bra bemötande över alla förväntningar! Alla framtida bygglov, konstruktionsritningar kommer definitivt att gå genom Bygglovshjälpen!

Svar från Bygglovshjälpen.se

Stort tack själv för ett gott samarbete Stefan och vi är så nöjda att kunna hjälpa er vidare!

Magnus L
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Bra bemötande, kunnig och snabb service! Magnus

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett fint omdöme Magnus!

Anders T
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Jag köpte hjälp med bygglovshandlingar och ansökan. Jag blev trevlig bemött och jag uppfattade personerna jag hade kontakt med som kunniga och hjälpsamma.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete Anders och stort lycka till!

Meng Z
Skrev om Bygglovshjälpen.se

quick response and close cooperation. very convenient and very good. In the whole process, I didn't feel any stop and gap. Just flow smoothly until the bygglov application was done.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Thank you for a good collaboration Meng! Wish you good luck!

Gustaf K
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Hela processen var bra. Ett fint bemötande från Mirella och arkitekten Martin gjorde ett bra jobb.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete Gustaf och stort lycka till :)

Nadja K
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Jag fick väldigt bra intryck av Bygglovshjälpen. De är proffsiga, snabba, trevliga, försöker att sätta sig in i kundens situation och behov för bästa resultat. Jag fick hjälp med att göra bygglovsritningar samt att granska underlag till bygglovsansökan och att skicka in den.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett fint omdöme Nadja och önskar dig stort lycka till!

Rune J
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Mycket bra hjälp med det administrativa du behöver för att få ett bygglov!! Tack så mycket för hjälpen, Mirella!! :-)

Svar från Bygglovshjälpen.se

Stort grattis till bygglovet och lycka till med bygget! Tack själv :)

Fatima L
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Mycket trevligt och proffsigt bemött och fantastiskt snabba på återkoppling på både Mail och telefon.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Stort tack Fatima! Önskar dig en trevlig sommar :)

Richard R
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Proffsiga, snabba och kunniga.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för fint omdöme och samarbete Richard!

Johan N
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Bra bemötande, snabba svar, fast pris. Väldigt nöjd med hjälpen så här långt.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Vad kul att du är nöjd med oss! Tack för omdömet och samarbetet. Önskar er stort lycka till med kommunen!

Jesper F
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Väldigt snabb leverans och mycket trevligt bemötande. Kommunen hade inga anmärkningar på varken arkitekt- eller konstruktionsritningar.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tusen tack för fint ömdome Jesper och tack för ett gott samarbete! Grattis till bygglovet också 😊

Lena T
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Trevligt bemötande verkar kunniga. Hittills iallafall.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack Lena för ett trevligt bemötande! Önskar dig stort lycka till med kommunen!

Alina K
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Vi är jättenöjda med bygglovshjälp jobb. Det är bra att man kan fixa allt med en företag. Om man har problem med kommun då behöver man kontakta företag och dom ska fixa. Jag kan rekommendera bygghälpen till andra.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack Alina! Vi är glada att hjälpa er!

Allan D
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Super trevliga och professionella från start till slut! Rekommenderar dem starkt och kommer självklart själv vända mig till dem i framtiden vid nya behov!

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett trevligt bemötande och gott samarbete! Vi hjälper gärna till!

Zerow B
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Vi hade en brådskande bygglovsansökan att skicka in och Bygglovshjälpen samt Mirella löste detta väldigt snabbt och smidigt. Bra bemötande samt väldigt kunniga då vi inte behövde göra så mycket utan Bygglovshjälpen skötte hela processen.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete Zerow!

Jakob A
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Väldigt proffsigt bemötande genom hela processen. Snabb återkoppling löpandes. Rekommenderas!

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack Jakob och stort lycka till!

Björn T
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Hej! Jag har redan besvarat/ sammanfattat ovanstående frågor! Tacksam om ni uppskattar att jag talat om att jag är mycket nöjd med Byģglovshjälpen. Björn Thelin

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete Björn!

Johnny
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Projekt: Bygglovsansökan för en utbyggnad och inglasad altan. Vi fick all hjälp vi behövde för att genomföra bygglovsansökan, proffsigt skött och alltid snabbt svar. Smidigt arbetssätt och hög servicenivå. Kan bara säga gott utifrån min erfarenhet och har rekommenderat de till mina nära.

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för ett gott samarbete och ett trevligt bemötande Johnny!

Maria G
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Väl bemött och bra stöd under processen.

Tack Maria!

Mattias S
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Otroligt skönt att få bra och kunnig hjälp med detta!

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för gott samarbete Mattias!

Birgitta L
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Otroligt snabb och proffsig hjälp. Jag vill bygga en carport och fick hjälp med alla ritningar och att skicka in ansökan till kommunen. Guld värt för mig som inte vet hur det går till. Supertrevlig kontakt som svarade direkt. Om jag ska bygga något mer i framtiden ska jag definitivt använda mig av Bygglovshjälpen! / Birgitta

Svar från Bygglovshjälpen.se

Vad fint Birgitta! Tack så mycket för ditt omdöme och trevlig bemötande.

Björn F
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Mycket mycket nöjda! Vi hade en färdig tanke om vilken utbyggnad vi ville göra men inga ritningar alls att utgå ifrån. Med hälp av foton och måttskisser som vi själva fixade så fick vår kontakt/arkitekt på Bygglovshjälpen ihop proffsiga bygglovsritningar helt på distans, på kort tid och med supersmidig dialog. Hela ansökansprocessen till kommunen sköttes också av Bygglovshjälpen vilket besparade mycket tid att sätta sig in i ett vokabulär man annars måste lära sig endast för detta enda tillfälle. Fick också behålla alla...

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack för fint omdöme och gott samarbete!

Nuhi T
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Hej, Vi fick hjälp med våra ritningar till ett uterum och med bygglovsansökningen. Bra bemötande, professionella och kompetenta. Servis i hög nivå. Varmt rekommenderat!

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack Nuhi! Lycka till hos kommunen!

Malin V
Skrev om Bygglovshjälpen.se

Vi köpte tjänsten att få hjälp med uppförande av ritningar på en tänkt utbyggnad och på vårt befintliga hus då vi inte hade några ritningar . Vi hade inga förväntningar då vi inte gjort så här tidigare . Blev mycket positivt överraskad över hur snabbt o smidigt de jobbade och de var snabba på återkoppling! Blev bra ritningar från några yttermått som vi tog och foton. De hjälpte även till med all kontakt med kommunen inför ansökan om bygglov .

Svar från Bygglovshjälpen.se

Tack Malin och grattis till bygglovet!