K-Utbildning

K-Utbildning

Ring 073-324 95 22 k-utbildning.se

Våra digitala utbildningar kan genomföras närsomhelst och varsomhelst, vilket ger montören maximal flexibilitet och optimal inlärning. K-Utbildning är designad för att vara anpassningsbar efter varje elevs unika behov och förutsättningar. Vi erbjuder utbildningar inom: - ADR 1.3 - Farligt gods - APV 1.1 & 1.2 - APV 1.1 & 1.4...

11 omdömen om K-Utbildning

Luis S
Skrev om K-Utbildning

Utbildning är bygg på en så sett att en person som aldrig har jobbat inom branschen kan förstå allt utan problem.

Svar från K-Utbildning

Hej Luis Roligt att du uppskatta utbildningen! Välkommen åter Mvh Arvid K-Utbildning

Swedish Wealth Institute AB
4.7/5 i betyg av 45 omdömen 4.7 av 45 omdömen

Swedish Wealth Institute AB is a great company, always replying to your questions and giving opportunities to their clients to increase thei

Eric N
Skrev om K-Utbildning

Det bra och jag tror bättre att när man jobbar kan samtidig studera

Svar från K-Utbildning

Hej Eric och tack för ditt omdöme. Roligt att du uppskattar vårt upplägg

Toni K
Skrev om K-Utbildning

Smidigt och bra..!👍 bra att kunna göra en kurs i sin egen takt på hemmaplan. I lugn och ro kan information tas upp bättre..👌

Svar från K-Utbildning

Hej Toni Vad roligt att du uppskattade vår utbildning. Hoppas du får mycket nytta av din kunskap

Utbildningslandslaget AB
4.5/5 i betyg av 273 omdömen 4.5 av 273 omdömen

Jag var där och gjorde 3 olika kurs (säkra lift, fall skydd och mobila arbetsplataformer). Jag hade ingen förväntningar, måste säga att inst

Mikael S
Skrev om K-Utbildning

Enkel och informativ utbildning.

Svar från K-Utbildning

Tack för din återkoppling Mikael. Vi hoppas att få se dig åter

Siar A
Skrev om K-Utbildning

Det var verkligen lätt att hitta allt man behöver på hemsidan, dessutom har de det bästa priser på internet. Utbildningen att smidig och är på distans. Rekommenderar starkt

Svar från K-Utbildning

Tack Siar för din rekommendation. Därtill skoj att höra att du är nöjd med vår hemsida och vår utbildning Mvh K-Utbildning

David V
Skrev om K-Utbildning

Körde arbete på väg och tyckte den var lätt att förstå och bra att man inte fick veta på vad man hade för fel på slutprovet men att man ändå kunde göra om dessa

Svar från K-Utbildning

Hej David och tack för din återkoppling. Lycka till ute på vägarna !

Björn H

Tillmötesgående och informativa

Svar från K-Utbildning

Tack för ditt omdöme. Hoppas det går bra för er ute på vägarna framgent !

Nils Conny I
Skrev om K-Utbildning

Mycket trevligt bolag som... har kanon bra utbildningar... lycka till i framtiden med utbildningarna

Svar från K-Utbildning

Tack Conny för ditt omdöme. Lycka till med din verksamhet och tack för samtalen

Tobias W
Skrev om K-Utbildning

Enkelt och smidigt, snabb återkoppling vid funderingar.

Svar från K-Utbildning

Hej Tobias! Kul att du uppskattade vår tjänst. Om du har några förbättringsförslag dela gärna med dig av dem, skriv till info@k-utbildning.se

Tina K
Skrev om K-Utbildning

Snabb hantering och bra kurs 👌

Svar från K-Utbildning

Hej Tina. Vad roligt att du uppskattade vår kurs och vår service. Du är varmt välkommen tillbaka. Mvh Supporten på K-Utbildning

Sten H

Helt ok helt okej Helt okej Helt okej Helt okej Helt okej

Svar från K-Utbildning

Hej Sten Vad roligt att du gav oss en femma! Även bra att du tyckte APV-kursen var 6 gånger "Helt OK" ;) Du är välkommen åter för nästa kurs Mvh Arvid K-Utbildning