Framgångsakademin

Framgångsakademin

akademins.framgangsakademin.se

Framgångsakademin ger dig tillgång till ett stort antal unika onlinekurser, workbooks, träningsverktyg och inspiration dygnet runt. Du får ta del av många av Sveriges främsta experters nycklar och verktyg till utveckling och framgång. Kunskapen som delas i våra kurser bygger på tiotusentals timmar av erfarenhet. Framgångsakademins...

8 omdömen om Framgångsakademin

Sedan starten hos Reco 2024

Thea M
Skrev om Framgångsakademin

Mycket trevligt bemötande i kundtjänst. Kurserna jag gått har varit väldigt lärorikt och jag tar med mig en hel del som jag ska implementera i min vardag. Rekommenderas varmt 😊

Maria A
Skrev om Framgångsakademin

Super trevlig och hjälpsam kundservice. Jag testade Framgångsakademin på prov. Det fanns så många intressanta föreläsare att välja mellan. Svårt att välja. Jag valde Christer Olsson, bra med video och instruktioner. Jag hann tyvärr inte göra klart kursen pga dålig planering. men kan helt klart tänka mig att prova igen.

Josefine Emma O
Skrev om Framgångsakademin

Appen krånglade lite och den började inte på samma ställe som jag avslutade på hände ett flertal gånger så blev lite trött på att använda appen.

Svar från Framgångsakademin

Hej Josefine Emma, Tack för ditt omdöme! Vi kommer absolut ta din feedback vidare gällande appen så ska de självfallet inte va, kontakta oss mer än gärna för vidare frågor eller funderingar framöver. Önskar en fin dag! Vänligen Linn, Framgångsakademin

Eva P
Skrev om Framgångsakademin

Tusen tack för snabb hantering och hjälp i ärendet. Väldigt nöjd ❤️

Svar från Framgångsakademin

Hej Eva, Tusen tack för de fina orden! Vad härligt att höra att du är nöjd med hanteringen av ditt ärenden - kontakta oss mer än gärna för vidare frågor eller funderingar. Önskar en fin dag! Vänligen Linn, Framgångsakademin

Sarah A
Skrev om Framgångsakademin

Jättetrevlig kundservice✨ lyhörd och intresserad, hjälpte mig med mitt ärende snabbt och lätt.

Svar från Framgångsakademin

Hej Sarah, Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötande från vår kundservice, tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Ha en underbar dag! Vänligen Linn, Framgångsakademin

Millie L
Skrev om Framgångsakademin

Väldigt trevlig och hjälpsam. Dock lite lång väntetid men helt okej. Tack för bra kurser!

Svar från Framgångsakademin

Hej Millie, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet, du är varmt välkommen att återkomma vid minsta lilla fråga eller fundering i framtiden. Önskar en fin dag! Vänligen Linn, Framgångsakademin

Ulrika K
Skrev om Framgångsakademin

Dwt var bra men känner inte att jag har tiden. Sedan har jag över svårt för att koncentrera mig och lyssna .

Svar från Framgångsakademin

Hej Ulrika, Tack för din recension! Du är varmt välkommen att återkomma i framtiden om tiden räcker till lite bättre, önskar dig en underbar dag! Vänligen Linn, Framgångsakademin

Jenny U
Skrev om Framgångsakademin

Jättefint bemötande, mycket hjälpsamma. Mycket bra kursutbud med relevanta föreläsare, precis som jag förväntat mej, helnöjd!

Svar från Framgångsakademin

Hej Jenny, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice och att vi lever upp till dina förväntningar när det kommer till utbudet. Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar. Önskar dig en fantastisk dag! Vänligen Linn, Framgångsakademin