Utbildningslandslaget AB

Smärgelvägen 7, 142 50 Skogås — Visa karta

Vi på Utbildningslandslaget satsar för framtiden. Vi har just nu flyttat in i våra nya lokaler för våra kunder och oss själva givetvis, men det viktigaste är att våra kunder skall känna en trygghet och att vi är ett Utbildningslandslag som håller toppkvalitet från första samtalet till att ni återkommer igen för en ny utbildning. Vi lyssnar mycket på våra kunder vilka behov dom har och ser till att lösa frågan ni har till oss.

Vi hjälper er att bygga på kompetens och yrkeskunnande med en rad olika utbildningar. Utvecklingen går snabbt och kraven på rätt kunskaper ökar ständigt. Med nya kunskaper blir ni mer attraktiv för dina kunder och ökar tryggheten till era beställare.
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 8 kunder tycker om Utbildningslandslaget AB

• 2020-03-20

Sam J skrev om Utbildningslandslaget AB
    Jag tycker att ,Jag hade den hjälpen jag behövde och upplevelser var oerhört bra .Tack på förhand Läs mer
    2020-03-20 Utbildningslandslaget AB svarar Sam J
    Hej Sam!
    Tackar ödmjukast för ditt svar!
    Trevlig helg önskar vi på Utbildningslandslaget
  • 2020-03-19

Patrik L skrev om Utbildningslandslaget AB
    Vi har behövt utbildningar med kort varsel och då har utbildningslandslaget ordnar extra kurstillfällen för oss.

Bra Jobbat!

Mvh// TWS Grund & Mark AB Läs mer
  • 2020-03-17

Christian D skrev om Utbildningslandslaget AB
    # Truckutbildning för ledstaplare
    # Väl bemött i telefonen inför utbildningarna. Väldig bra utbildning, all min personal klarade den.
    # Väldigt kompetent utbildare.
    # Kommer garanterat anlita er igen framöver. Läs mer
    2020-03-17 Utbildningslandslaget AB svarar Christian D
    Hej Christian!
    Vad glad vi blir att höra av er och det omdömet ni givit oss på Utbildningslandslaget. Vi ser framemot att ni kommer tillbaka till oss.
    Utbildningslandslaget
  • 2020-03-16

Stefan J skrev om Utbildningslandslaget AB
    Det var en bra kurs vi lärde oss mycket man fick den informationen va ute efter vi blev bemötta på ett trevligt och professionellt sätt
    Mvh Stefan Läs mer
    2020-03-16 Utbildningslandslaget AB svarar Stefan J
    Hej Stefan!
    Tackar för ditt omdöme. Roligt att du blev så nöjd och vi hoppas att vi får se dig snart igen.
    // Utbildningslandslaget
  • 2020-03-15

Fredrik J skrev om Utbildningslandslaget AB
    Som vanligt med snabbkurser så kommer man inte ihåg innehållet dagen efter med systemet kräver certifikat och godkänner systemet så vi är bara glada att det gick fort Läs mer
    2020-03-15 Utbildningslandslaget AB svarar Fredrik J
    Tack för ditt svar Fredrik !
    Det är bara att ringa oss om ni undrar något från Utbildningen som ni var på.
  • Raban Y

2020-03-14

Raban Y skrev om Utbildningslandslaget AB
    Hej det jag Raban jag studerar på Hermods kurs 3c och jag skulle försätter ett svetsre utbildning hur ni kan hjälpa mig🙏 Läs mer
  • 2020-03-13

Rasmus K skrev om Utbildningslandslaget AB
    Brandfarliga arbeten,
    Nöjd med kursen.
    Väl bemött av kursledare. Läs mer
    2020-03-13 Utbildningslandslaget AB svarar Rasmus K
    Hej Rasmus!
    Tack för ditt omdöme.
    Trevlig helg önskar Utbildningslandslaget!
  • 2020-03-13

René M skrev om Utbildningslandslaget AB
    Jag var där och gjorde 3 olika kurs (säkra lift, fall skydd och mobila arbetsplataformer). Jag hade ingen förväntningar, måste säga att instruktör var väldigt bra, trevligt och med mycket erfarenhet märkte jag. Jag vill vara tacka er. Läs mer

Smärgelvägen 7, 142 50 Skogås