Mobila arbetsplattformar - Liftutbildning

Mobila arbetsplattformar - Liftutbildning en del av Utbildningslandslaget AB

4 omdömen om Mobila arbetsplattformar - Liftutbildning

• Riktigt bra utbildning. Alla utbildningar från utbildningslandslaget är riktigt bra.
    Toni R skrev om Mobila arbetsplattformar - Liftutbildning en del av Utbildningslandslaget AB
    2020-09-28
    2020-09-28
    Tack Toni Det glädjer oss att ni är nöjd med utbildningen hos oss, det är viktigt att ni som deltagare/företagare är nöjda med oss! Mvh Utbildningslandslaget

Utbildningslandslaget AB

• Mycket bra! Trevlig personal, bra lokaler.
    Ossi K
    Ossi K skrev om Mobila arbetsplattformar - Liftutbildning en del av Utbildningslandslaget AB
    2020-09-26
    2020-09-26
    Hej Ossi ! Vad roligt att ni tycker det om oss på Utbildningslandslaget! Ni är välkommen tillbaka även på andra utbildningar om ni behöver det. Mvh Utbildningslandslaget

Utbildningslandslaget AB

• -Sax lyft utbildning -Trevligt -Lär mig mer om säkerhet och hur man använder sax lyft. ja företag visade och berättade om allt . Det var bra man lärde sig nya saker och precis när man är ny på branschen som man jobbar med .
    Leila A skrev om Mobila arbetsplattformar - Liftutbildning en del av Utbildningslandslaget AB
    2020-08-31
    2020-08-31
    Hej Leila! Va roligt att höra från dig och att ni har lärt er mycket mer om säkerheten runt liftutbildningen vår. // Utbildningslandslaget

• Bra bemötande Bra uppstyrt Mycket nöjd med det hela
    Simon K
    Simon K skrev om Mobila arbetsplattformar - Liftutbildning en del av Utbildningslandslaget AB
    2020-08-16
    2020-08-16
    Samma här också Simon, tack än en gång!