Mobila arbetsplattformar - Liftutbildning

Mobila arbetsplattformar - Liftutbildning en del av Utbildningslandslaget AB

64 omdömen om Mobila arbetsplattformar - Liftutbildning

Sedan starten hos Reco 2020
Lucas L
Skrev om Mobila arbetsplattformar - Liftutbildning en del av Utbildningslandslaget AB

Tyvärr verkade kursledaren inkastad på utbildningen utan att ha läst in sig i kursmaterialet. Ingen röd tråd genom kursen helt enkelt

Storstadens Entreprenad Ab

trevlig personal. bra utbildningar

Jari K

Bra kursledare som gör det enkelt att förstå och lära sig.

Kjell E

Det var en bra kurs . Läraren var bra

Debesay F

Bilen funkar inte efter cervic

Tom U

Det var en bra utbildning jag har gjort förut så för mig va det vara repetion så det var bra

Paul S

Mycket bra utbildning. Inga frågetecken kvarstår!

Dorj D

Tack för utbildningen Har har fått mycket bra utbildning

Scheibel S

Jag fick lära mig allt möjlig om liftar

Victor M

Grym utbildning med väl planerat schema och bra bemötande av utbildare. Bra placerat och uppskattas att mat ingick så man fokuserar bättre under dagen. Bra tid, inte för länge inte för kort.