Läs vad 6 Läs vad Mobila arbetsplattformar - Liftutbildning

• 2020-12-21
    Upplägget kanon, instruktören kanon! Kursen i sin helhet kanon, kurs långt kanon
    Hej Markus! Tack för ditt svar, vi blir glad att ni uppskattar våra utbildningar. God Jul önskar vi dig! Mvh Utbildningslandslaget

• 2020-10-08
    Mobila arbetsplattformar
    Kursen var bra och läraren var helt ok.(Carina)
    Mer praktik vore bra. Inte köra men säkerhetstänk och hur man hanterar nödsänkning av liftarna.
    Dan kiby
    0700 818 207
  • 2020-09-28
    Riktigt bra utbildning. Alla utbildningar från utbildningslandslaget är riktigt bra.
    Tack Toni Det glädjer oss att ni är nöjd med utbildningen hos oss, det är viktigt att ni som deltagare/företagare är nöjda med oss! Mvh Utbildningslandslaget

• 2020-09-26
    Mycket bra! Trevlig personal, bra lokaler.
    Hej Ossi ! Vad roligt att ni tycker det om oss på Utbildningslandslaget! Ni är välkommen tillbaka även på andra utbildningar om ni behöver det. Mvh Utbildningslandslaget

• 2020-08-31
    -Sax lyft utbildning
    -Trevligt
    -Lär mig mer om säkerhet och hur man använder sax lyft.
    ja företag visade och berättade om allt .
    Det var bra man lärde sig nya saker och precis när man är ny på branschen som man jobbar med .
    Hej Leila! Va roligt att höra från dig och att ni har lärt er mycket mer om säkerheten runt liftutbildningen vår. // Utbildningslandslaget

• 2020-08-16
    Bra bemötande
    Bra uppstyrt
    Mycket nöjd med det hela
    Samma här också Simon, tack än en gång!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte