Brandfarliga Arbeten

8 omdömen om Brandfarliga Arbeten

Sedan starten hos Reco 2020
Mats N
Skrev om Brandfarliga Arbeten en del av Utbildningslandslaget AB

Heta Arbeten. Allt var informativt och bra. Den enda kritik jag kan lägga är att det ibland gick lite fort. Tack i övrigt.

Alexander M
Skrev om Brandfarliga Arbeten en del av Utbildningslandslaget AB

Fallskydd och Brandfarliga arbeten. Blev väldigt bra bemött och bra genomgående kurser med högt risktänk och bra svar på frågor.

Svar från Brandfarliga Arbeten

Hej Alexander! Vi på Utbildningslandslaget uppskattar ditt omdöme om oss, det är viktigt att få hör just ditt intryck av oss. God Jul önskar vi ! Mvh Utbildningslandslaget

Adem N
Skrev om Brandfarliga Arbeten en del av Utbildningslandslaget AB

Det var lärorikt, trevligt och kul

Björn E
Skrev om Brandfarliga Arbeten en del av Utbildningslandslaget AB

Heta arbeten kurs. Det blev fel första tillfället. Företaget dök inte upp, blev miss i bokningen. Bemötandet var helt ok. Trevlig föreläsare. Den var lätt p g a vi har bra erfarenhet i gruppen. Helt ok kurs. Vi har stor erfarenhet i gruppen så det kan ibland kännas som återupprepningar.

Hany A
Skrev om Brandfarliga Arbeten en del av Utbildningslandslaget AB

Kursen var givande och lärorikt, väldigt gott bemötande som förväntat. Kursdagen gick som planerat och vi fick fylla på med den kompetensen vi saknat.

Svar från Brandfarliga Arbeten

Tack Hany ! Det glädjer oss när vi får kommentarer från er deltagare, vi hoppas att ni kanske kommer på fler av våra utbildningar framöver? MVH Utbildningslandslaget

Christoffer E
Skrev om Brandfarliga Arbeten en del av Utbildningslandslaget AB

Heta / brandfarliga arbeten. Utmärkt bemötande!

Svar från Brandfarliga Arbeten

Hej Christoffer! Tack för att du gillade vår utbildning hos oss på Utbildningslandslaget :-)

Jimmy S
Skrev om Brandfarliga Arbeten en del av Utbildningslandslaget AB

Instruktören kom 20 min sent. Men det gjorde inget. Jag tyckte det var tråkigt att vi inte fick någon frukost Kl 07.00, utan den kom kl 08.30 vid första rasten. Kursen Är bra för att man behöver att uppdatera sig kring risker och konsekvenser om en brand någon gång skulle hända. Lunchen tycker jag att man kan äta tillsammans med kurs ledaren för då kan man ventilera lite frågor som man vill ställa till henne. Mvh Jimmy

Svar från Brandfarliga Arbeten

Hej Jimmy, Det var inte bra att utbildaren var 20 min sen, det skall vi ta upp på nästa möte. Vi uppskattar att ni talar om för oss vad vi kan förbättra oss på framöver. Välkommen tillbaka på nästa utbildning hos oss på Utbildningslandslaget.

Hüseyin E
Skrev om Brandfarliga Arbeten en del av Utbildningslandslaget AB

Det var en fantastiskt utbildning bra bemötande och skitbra utbildning

Svar från Brandfarliga Arbeten

Tack Hüseyin! Det är roligt att vi får kommentarer från er deltagare på våra utbildningar !! Ni är välkommen tillbaka på våra andra utbildningar om ni behöver fler :-) Mvh Utbildningslandslaget