EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Hur bra koll har du egentligen vad det gäller brand, utrymning och larmrutiner? Hur går du tillväga när det verkligen gäller?
Vi på EttSkydd Brand och Säkerhet Sverige AB utbildar och guidar dig genom alla dina frågor.
Vi är en leverantör med handen på hjärtat och har erfarenhet, kompetens och kunskap inom brandskydd, brandsäkerhet och brandskyddsarbete.

Vi erbjuder underhåll och service för det material vi säljer samt utbildar dig inom första hjälpen och brandsäkerhet.
Vi ser till att skydda individer och egendom.
Vårt fokus ligger på personlig kontakt och kostnadseffektivitet, vilket vi tror är nyckeln till ett framgångsrikt samarbete med dig som kund.

Välkommen till oss på EttSkydd Brand och Säkerhet Sverige AB!

Läs vad 37 kunder tycker om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB 2

• PETER Ö
    2021-03-31
    Brf Gröndal har skaffat brandskyd och vattenskydd av Safeland och Micke från EttSkydd har monterat systemet. Proffsigt och med mycket god social kompetens har Micke spridit glädje och kunskap under installationen hos alla våra medlemmar. Tack Micke
  • Amanda Kristina H
    2021-03-10
    Pratade lösningar igår, idag har jag kameror uppe. Mycket snabbt gjort och imponerad av produktens funktioner. Nu håller vi tummarna att buset håller sig borta!
    2020-12-29
    Köpte larmsystem, Ajax. Snabb leverans av varor, trevlig och kunnig installatör som tog sig gott om tid att förklara och visa så att man förstod allt. Rekommenderas starkt!
    2020-12-29
    Installation av hemlarm. Proffesionellt bemötande och mycket trevlig installatör. Mån av att informera hur systemet fungerar och såg till att man förstod informationen.
    Inga konstigheter!
    Rekommenderas starkt
    2020-12-28
    Safeland anlitar Ett Skydd eftersom det garanterar nöjda kunder och proffsigt utfört arbete. Micke är sannolikt en av de mest kunniga i branschen 💫
    2020-12-26
    Beställde larminstallation samtidigt som jag köpte larmet. Efter några veckor hade jag inte hört något från installatören. Kontaktade då Safeland som jag köpt larmet från och fick reda på att installatören var sjuk samt fick kontaktuppgifterna. Med vetskapen om att man i dessa tider kan bli rejält sjuk i covid så väntade jag några veckor till.
    När sedan återkoppling fortfarande uteblev ringde jag installatören som lyckligtvis var frisk igen.
    Han lyckades snabbt klämma in en tid som passade oss båda. Och trots att det tog längre tid väntat och var en del strul med uppkopplingen så tog han sig god tid för att gå igenom funktioner och säkerställa uppkoppling. Installationen blev snygg och ur ett kundperspektiv gick allt mycket smidigt och installatören visade på god kunskap vad gällde placering.
    Kopplingen till väktarbolag och larmcentralen gick enkelt att ordna.
    Så slutbetyget är att återkopplingen kunde varit lite bättre, men samtidigt god förståelse för vad covid kan ställa till med. Väl på plats skedde installationen utan anmärkningar
    Kanon snabba leveranser
    Bra bemötande kunnig
    2020-12-26
    Var i behov av en bra sjukvårdsväska, med innehåll, och fick av EttSkydd Brand & säkerhet bra tips på olika väskor och beställde en som uppfyllde mina önskemål. Snabb leverans och trevligt bemötande. Kan starkt rekommendera EttSkydd
    2020-12-17
    Jag har haft nöjet att arbeta med Mikael på ettskydd på en rad installationer på både stora som små bostadsrättsföreningar. Jag är supernöjd och har inget att klaga på.
    Mikael har även haft brandgenomgångar för anställda på vårt företag såväl som för våra kunder.
    Hans expertis och förmåga att anpassa sig till kunders unika situation är A och O när det kommer till trygghet. Han gör det dessutom på ett pedagogiskt och med humor på ett passande sätt :)
    Tack Simon för dina fina rekommendationer. EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    2020-10-16
    Det var lärorikt
    Kul att man vann ett pris
    2020-10-16
    Intressant information.
    Rolig aktivitet mot slutet.
    2020-09-25
    Installation av larm mycket bra och trevlig installatör som gav sig tid att svara på alla frågor. Rekommenderas med högsta betyg.
    Tack för dom fina rekommendationerna och tveka inte att höra av dig om du har några funderingar. EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    2020-09-20
    HLR-barn utbildning
    Jag blev bemött på et fantastisk sätt, kurden uppfylde alla mina förväntningar. Jag tyckte att kursledaren var omtänksam och såg till att vi fick köra i sin takt. Det var lite annorlunda på grund av covid men man fick ändå med allt det viktiga.
    Jag tyckte om att kursledaren tog upp olika scenario där vi fick komma på hur vi ska reagera.
    Tack för den fina rekommendationen Dagmara. EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    2020-08-31
    Supertrevlig och bra att ha att göra med. Tar sig tid och gör mer än det krävs. Rekommenderas starkt om man söker någon som verkligen bryr sig och vill göra ett riktigt bra jobb
    Tack för den fina rekommendationen. Tveka inte att höra av dig om du har några problem, frågor eller funderingar gällande ert hemlarm eller andra säkerhetsfrågor. // Mikael EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    2020-07-01
    Fick ett strålande bemötande och professionell hjälp med installation av larmsystem på kontor. Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera EttSkydd vidare!
    Tack för den fina rekommendationen Alice. Tveka inte att höra av dig om du har några problem, frågor eller funderingar gällande er larmanläggning. EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    2020-04-22
    Fick hjälp med en larminstallation som utfördes på ett noggrant sätt. Fick bra handledning i hur jag skulle använda larmet och kunde t.o.m byta ut några komponenter direkt så jag fick precis vad jag önskade.
    Trots lite tekniskt strul med kameror så gav han sig inte trots att det tog tid utan var kvar tills han kunde konstatera att allt fungerade som det skulle. Ringde tom dagen efter och påtalade en sak han hade glömt informera om.
    Kan rekommenderas varmt.
    Tack för att du tog din tid att lämna dina synpunkter gällande installationen vi utförde hos er. Detta är mycket värdefullt för oss i vårt framtida kvalitetsarbete. Mikael Söderberg EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    2019-12-05
    HLR
    Bra bemötande och bra utbildning.
    2019-12-02
    Hjärtstartare och HLR utbildning.
    Kunnig o engagerad utbildare.
    2019-12-01
    Bra jag tycker att har fått bra information för att hjälpa nån i skarp lägge.
    2019-11-18
    Hej köpte ett larm med installation
    blev jätte bra bemött av installatören
    väldigt proffsigt och hjälpsam .
    Instalatören var bättre än mina förväntningar 😊👍
    2019-11-14
    brandfarliga arbeten, bra kurs, bra instruktör
    Tack för att du tog din tid att lämna dina synpunkter gällande utbildningen vi genomförde hos er. Detta är mycket värdefull information för oss i vårt kvalitetsarbete Mikael Söderberg EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    2019-11-05
    En komplett larminstallatör, som bara nöjer sig med det bästa även om jag som kund inte tänkt på allt så löser dom det!

Ett företag som levererar 100 % service, flexibilitet, noggrannhet & kvalité med kunden i fokus.
    Tack Cecilia för att du tog din tid att lämna dina synpunkter om oss vilket är mycket värdefullt för oss. Mikael Söderberg EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    2019-09-21
    Bemötandet var mycket bra och brandutbildningen var givande
    Tack Selvana för att du tog din tid att lämna dina synpunkter på utbildningen vilket är mycket värdefullt för oss. Mikael Söderberg EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    2019-08-15
    HLR, grundkurs
    Mycket Bra
    Företaget levde upp förväntningarna
    Mycket uppskattat av skolans personal
    2019-08-14
    Mycket bra genomgång.
    Tydligt o klart & med insag av humor .bra !
    2019-08-14
    Vi hade HLR utbildning idag. Instruktörerna var super bra: kompetenta, tydliga, roliga.
    2019-08-06
    Jag köpte hemlarm via Safeland o fick det installerat av EttSkydd Brand och Säkerhet AB.
    Mycket bra service, snabb hjälp och bra support.
    Tack för den fina rekomendationen EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
  • Pong alec
    2018-12-29
    Jag kan varmt rekommendera EttSkydd.!
    Tack för de fina rekomendationerna. Gott Nytt år EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    2018-12-29
    Proffsigt, stämde överens med offerterna utan överraskningar
    Tack för de fina rekomendationerna EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
  • Andreas H
    2018-12-27
    Vi köpte en helhetslösning för vår brand och säkerhet till vår verksamhet och servicen var outstanding. Vi fick precis den servicen vi förväntat oss och allt gick väldigt smidigt. Kommer definitivt vända oss till er igen när vi behöver samma skydd och säkerhet igen för våra fastigheter.
    Tack för dom fina rekommendationerna. Vi ser fram emot ett långt och givande samarbete tillsammans med er. EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
  • Emil H
    2018-12-19
    Jag kan varmt rekommendera EttSkydd. De är ärliga, kunniga, prisvärda och snabba.
    Vi har fått hjälp med utbyggnad och service av det tekniska brandskyddet. Vi anlitar dem bland annat för årlig service av brandsläckare samt utbildning av personal. De har bred kunskap och har gett oss många goda råd.
    Hälsningar
    Emil Holmgren
    Citykyrkan Stockholm
    Tack för dom fina rekommendationerna. Vi ser fram emot ett långt och givande samarbete. EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
  • Gabrielle V
    2018-11-29
    Mycket nöjd, rekommenderar företaget. Snabb återkoppling angående brandskyddslösning. Snabb, smidig leverans. Återkommer när det är dags för komplettering.
    Tack för den fina rekommendationen, vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete. //Mikael EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    2018-11-28
    Rekommenderar starkt ettskydd för deras professionella, personliga och prisvärda service.
    Ettskydd har hjälpt oss på vår hotell under uppbyggnad till avslut med allt från utbildning till upprättande av heltäckande brandskydd som är och har varit stort hjälp för oss.
    Jag kommer definitivt anlita och rekommendera detta företag för framtida jobb och kunder.
    Tack för all hjälp och support.
    Hälsningar
    Kim Mirza
    Hotel & Hostel 4u
    Tack för dom fina rekommendationerna, vi ser fram mot ett långt och givande samarbete tillsammans med er. //Mikael EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    2018-11-26
    Mkt bra arbete utfört snabb o prisvärt
    Roligt att höra att ni är nöjd. EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    2018-11-13
    Vi har tigit hjälp av EttSkydd på flera jobb. Dom är pålitliga, snabba och ger en bra service. Ett smidigt samarbete.
  • Etcon F AB - Tommy B
    2018-11-06
    Vi har bl.a. anlitat EttSkydd för att inventera och upprätta kontrollplaner gällande systematiskt brandskyddsarbete (SBA) i ett flertal av våra fastigheter som vi förvaltar. Utöver detta så har dom även hjälpt oss med teknisk support vilket vi uppskattar väldigt mycket. Vi är väldigt nöjda med EttSkydd och kan starkt rekommendera dom.
    2018-10-31
    Vi i föreningen fick den service, snabba hjälpen och kunskapen vi förväntade oss.
    Vi kan rekommendera EttSkydd Brand och Säkerhet till övriga.