Alla kategorier Företagsutbildning Stockholms län Haninge EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Särlavägen 11, 137 56 Tungelsta — Visa karta

Hur bra koll har du egentligen vad det gäller brand, utrymning och larmrutiner? Hur går du tillväga när det verkligen gäller?
Vi på EttSkydd Brand och Säkerhet Sverige AB utbildar och guidar dig genom alla dina frågor.
Vi är en leverantör med handen på hjärtat och har erfarenhet, kompetens och kunskap inom brandskydd, brandsäkerhet och brandskyddsarbete.

Vi erbjuder underhåll och service för det material vi säljer samt utbildar dig inom första hjälpen och brandsäkerhet.
Vi ser till att skydda individer och egendom.
Vårt fokus ligger på personlig kontakt och kostnadseffektivitet, vilket vi tror är nyckeln till ett framgångsrikt samarbete med dig som kund.

Välkommen till oss på EttSkydd Brand och Säkerhet Sverige AB!
Öppet just nu
Mån-Sön: 08:00-19:00

Läs vad 10 kunder tycker om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

• Pong Alec

2018-12-29

Pong Alec skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    Jag kan varmt rekommendera EttSkydd.! Läs mer
    2018-12-29 Mikael Söderberg svarar Pong Alec
    Tack för de fina rekomendationerna.
    Gott Nytt år
  • 2018-12-29

Magnus M skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    Proffsigt, stämde överens med offerterna utan överraskningar Läs mer
    2018-12-30 Mikael Söderberg svarar Magnus M
    Tack för de fina rekomendationerna
  • Andreas H

2018-12-27

Andreas H skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    Vi köpte en helhetslösning för vår brand och säkerhet till vår verksamhet och servicen var outstanding. Vi fick precis den servicen vi förväntat oss och allt gick väldigt smidigt. Kommer definitivt vända oss till er igen när vi behöver samma skydd och säkerhet igen för våra fastigheter. Läs mer
    2018-12-27 Mikael Söderberg svarar Andreas H
    Tack för dom fina rekommendationerna.
    Vi ser fram emot ett långt och givande samarbete tillsammans med er.
  • Emil H

2018-12-19

Emil H skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    Jag kan varmt rekommendera EttSkydd. De är ärliga, kunniga, prisvärda och snabba.
    Vi har fått hjälp med utbyggnad och service av det tekniska brandskyddet. Vi anlitar dem bland annat för årlig service av brandsläckare samt utbildning av personal. De har bred kunskap och har gett oss många goda råd.
    Hälsningar
    Emil Holmgren
    Citykyrkan Stockholm Läs mer
    2018-12-19 Mikael Söderberg svarar Emil H
    Tack för dom fina rekommendationerna.
    Vi ser fram emot ett långt och givande samarbete.
  • Gabrielle V

2018-11-29

Gabrielle V skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    Mycket nöjd, rekommenderar företaget. Snabb återkoppling angående brandskyddslösning. Snabb, smidig leverans. Återkommer när det är dags för komplettering. Läs mer
    2018-11-29 Mikael Söderberg svarar Gabrielle V
    Tack för den fina rekommendationen, vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete.
  • 2018-11-28

Kim M skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    Rekommenderar starkt ettskydd för deras professionella, personliga och prisvärda service.
    Ettskydd har hjälpt oss på vår hotell under uppbyggnad till avslut med allt från utbildning till upprättande av heltäckande brandskydd som är och har varit stort hjälp för oss.
    Jag kommer definitivt anlita och rekommendera detta företag för framtida jobb och kunder.
    Tack för all hjälp och support.
    Hälsningar
    Kim Mirza
    Hotel & Hostel 4u Läs mer
    2018-11-29 Mikael Söderberg svarar Kim M
    Tack för dom fina rekommendationerna, vi ser fram mot ett långt och givande samarbete tillsammans med er.
    Mikael Söderberg, Kim M gillar detta
  • 2018-11-26

Elias R skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    Mkt bra arbete utfört snabb o prisvärt Läs mer
    2018-11-26 Mikael Söderberg svarar Elias R
    Roligt att höra att ni är nöjd.
  • 2018-11-13

Max V skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    Vi har tigit hjälp av EttSkydd på flera jobb. Dom är pålitliga, snabba och ger en bra service. Ett smidigt samarbete. Läs mer
    2018-11-13 Mikael Söderberg svarar Max V
  • Etcon F AB - Tommy B

2018-11-06

Etcon F AB - Tommy B skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    Vi har bl.a. anlitat EttSkydd för att inventera och upprätta kontrollplaner gällande systematiskt brandskyddsarbete (SBA) i ett flertal av våra fastigheter som vi förvaltar. Utöver detta så har dom även hjälpt oss med teknisk support vilket vi uppskattar väldigt mycket. Vi är väldigt nöjda med EttSkydd och kan starkt rekommendera dom. Läs mer
    2018-11-06 Mikael Söderberg svarar Etcon F AB - Tommy B
  • 2018-10-31

Robert P skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB
    Vi i föreningen fick den service, snabba hjälpen och kunskapen vi förväntade oss.
    Vi kan rekommendera EttSkydd Brand och Säkerhet till övriga. Läs mer
    2018-11-01 Mikael Söderberg svarar Robert P