EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Ring 070-936 76 23 www.ettskydd.se

Hur bra koll har du egentligen vad det gäller brand, utrymning och larmrutiner? Hur går du tillväga när det verkligen gäller? Vi på EttSkydd Brand och Säkerhet Sverige AB utbildar och guidar dig genom alla dina frågor. Vi är en leverantör med handen på hjärtat och har erfarenhet, kompetens och kunskap inom brandskydd, brandsäkerhet...

37 omdömen om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

PETER Ö
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Brf Gröndal har skaffat brandskyd och vattenskydd av Safeland och Micke från EttSkydd har monterat systemet. Proffsigt och med mycket god social kompetens har Micke spridit glädje och kunskap under installationen hos alla våra medlemmar. Tack Micke

Utbildningslandslaget AB
4.5/5 i betyg av 254 omdömen 4.5 av 254 omdömen

Jag var där och gjorde 3 olika kurs (säkra lift, fall skydd och mobila arbetsplataformer). Jag hade ingen förväntningar, måste säga att inst

Amanda Kristina H
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Pratade lösningar igår, idag har jag kameror uppe. Mycket snabbt gjort och imponerad av produktens funktioner. Nu håller vi tummarna att buset håller sig borta!

Melinda S
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Köpte larmsystem, Ajax. Snabb leverans av varor, trevlig och kunnig installatör som tog sig gott om tid att förklara och visa så att man förstod allt. Rekommenderas starkt!

Swedish Wealth Institute AB
4.7/5 i betyg av 44 omdömen 4.7 av 44 omdömen

Swedish Wealth Institute AB is a great company, always replying to your questions and giving opportunities to their clients to increase thei

Julio Z
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Installation av hemlarm. Proffesionellt bemötande och mycket trevlig installatör. Mån av att informera hur systemet fungerar och såg till att man förstod informationen. Inga konstigheter! Rekommenderas starkt

Per K
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Safeland anlitar Ett Skydd eftersom det garanterar nöjda kunder och proffsigt utfört arbete. Micke är sannolikt en av de mest kunniga i branschen 💫

Peter W
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Beställde larminstallation samtidigt som jag köpte larmet. Efter några veckor hade jag inte hört något från installatören. Kontaktade då Safeland som jag köpt larmet från och fick reda på att installatören var sjuk samt fick kontaktuppgifterna. Med vetskapen om att man i dessa tider kan bli rejält sjuk i covid så väntade jag några veckor till. När sedan återkoppling fortfarande uteblev ringde jag installatören som lyckligtvis var frisk igen. Han lyckades snabbt klämma in en tid som passade oss båda. Och trots att det...

Michael S
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Kanon snabba leveranser Bra bemötande kunnig

Jarno P
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Var i behov av en bra sjukvårdsväska, med innehåll, och fick av EttSkydd Brand & säkerhet bra tips på olika väskor och beställde en som uppfyllde mina önskemål. Snabb leverans och trevligt bemötande. Kan starkt rekommendera EttSkydd

SIMON T
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Jag har haft nöjet att arbeta med Mikael på ettskydd på en rad installationer på både stora som små bostadsrättsföreningar. Jag är supernöjd och har inget att klaga på. Mikael har även haft brandgenomgångar för anställda på vårt företag såväl som för våra kunder. Hans expertis och förmåga att anpassa sig till kunders unika situation är A och O när det kommer till trygghet. Han gör det dessutom på ett pedagogiskt och med humor på ett passande sätt :)

Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Tack Simon för dina fina rekommendationer.

Simon P
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Det var lärorikt Kul att man vann ett pris

Michaela E
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Intressant information. Rolig aktivitet mot slutet.

Margareta Å
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Installation av larm mycket bra och trevlig installatör som gav sig tid att svara på alla frågor. Rekommenderas med högsta betyg.

Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Tack för dom fina rekommendationerna och tveka inte att höra av dig om du har några funderingar.

Dagmara K
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

HLR-barn utbildning Jag blev bemött på et fantastisk sätt, kurden uppfylde alla mina förväntningar. Jag tyckte att kursledaren var omtänksam och såg till att vi fick köra i sin takt. Det var lite annorlunda på grund av covid men man fick ändå med allt det viktiga. Jag tyckte om att kursledaren tog upp olika scenario där vi fick komma på hur vi ska reagera.

Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Tack för den fina rekommendationen Dagmara.

ALÉ K
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Supertrevlig och bra att ha att göra med. Tar sig tid och gör mer än det krävs. Rekommenderas starkt om man söker någon som verkligen bryr sig och vill göra ett riktigt bra jobb

Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Tack för den fina rekommendationen. Tveka inte att höra av dig om du har några problem, frågor eller funderingar gällande ert hemlarm eller andra säkerhetsfrågor. // Mikael

Alice Elisabeth J S
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Fick ett strålande bemötande och professionell hjälp med installation av larmsystem på kontor. Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera EttSkydd vidare!

Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Tack för den fina rekommendationen Alice. Tveka inte att höra av dig om du har några problem, frågor eller funderingar gällande er larmanläggning.

ÖRJAN J
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Fick hjälp med en larminstallation som utfördes på ett noggrant sätt. Fick bra handledning i hur jag skulle använda larmet och kunde t.o.m byta ut några komponenter direkt så jag fick precis vad jag önskade. Trots lite tekniskt strul med kameror så gav han sig inte trots att det tog tid utan var kvar tills han kunde konstatera att allt fungerade som det skulle. Ringde tom dagen efter och påtalade en sak han hade glömt informera om. Kan rekommenderas varmt.

Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Tack för att du tog din tid att lämna dina synpunkter gällande installationen vi utförde hos er. Detta är mycket värdefullt för oss i vårt framtida kvalitetsarbete. Mikael Söderberg

Jimmy N
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

HLR Bra bemötande och bra utbildning.

Lisa E
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Hjärtstartare och HLR utbildning. Kunnig o engagerad utbildare.

Fikri H
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Bra jag tycker att har fått bra information för att hjälpa nån i skarp lägge.

Roger A
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Hej köpte ett larm med installation blev jätte bra bemött av installatören väldigt proffsigt och hjälpsam . Instalatören var bättre än mina förväntningar 😊👍

Mika R
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

brandfarliga arbeten, bra kurs, bra instruktör

Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Tack för att du tog din tid att lämna dina synpunkter gällande utbildningen vi genomförde hos er. Detta är mycket värdefull information för oss i vårt kvalitetsarbete Mikael Söderberg

Cecilia Wallenholm K
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

En komplett larminstallatör, som bara nöjer sig med det bästa även om jag som kund inte tänkt på allt så löser dom det! Ett företag som levererar 100 % service, flexibilitet, noggrannhet & kvalité med kunden i fokus.

Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Tack Cecilia för att du tog din tid att lämna dina synpunkter om oss vilket är mycket värdefullt för oss. Mikael Söderberg

Selvana K
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Bemötandet var mycket bra och brandutbildningen var givande

Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Tack Selvana för att du tog din tid att lämna dina synpunkter på utbildningen vilket är mycket värdefullt för oss. Mikael Söderberg

Thomas B
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

HLR, grundkurs Mycket Bra Företaget levde upp förväntningarna Mycket uppskattat av skolans personal

Anders L
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Mycket bra genomgång. Tydligt o klart & med insag av humor .bra !

Nicoleta L
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Vi hade HLR utbildning idag. Instruktörerna var super bra: kompetenta, tydliga, roliga.

Erika O
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Jag köpte hemlarm via Safeland o fick det installerat av EttSkydd Brand och Säkerhet AB. Mycket bra service, snabb hjälp och bra support.

Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Tack för den fina rekomendationen

Pong alec
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Jag kan varmt rekommendera EttSkydd.!

Tack för de fina rekomendationerna. Gott Nytt år

Magnus M
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Proffsigt, stämde överens med offerterna utan överraskningar

Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Tack för de fina rekomendationerna

Andreas H
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Vi köpte en helhetslösning för vår brand och säkerhet till vår verksamhet och servicen var outstanding. Vi fick precis den servicen vi förväntat oss och allt gick väldigt smidigt. Kommer definitivt vända oss till er igen när vi behöver samma skydd och säkerhet igen för våra fastigheter.

Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Tack för dom fina rekommendationerna. Vi ser fram emot ett långt och givande samarbete tillsammans med er.

Emil H
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Jag kan varmt rekommendera EttSkydd. De är ärliga, kunniga, prisvärda och snabba. Vi har fått hjälp med utbyggnad och service av det tekniska brandskyddet. Vi anlitar dem bland annat för årlig service av brandsläckare samt utbildning av personal. De har bred kunskap och har gett oss många goda råd. Hälsningar Emil Holmgren Citykyrkan Stockholm

Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Tack för dom fina rekommendationerna. Vi ser fram emot ett långt och givande samarbete.

Gabrielle V
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Mycket nöjd, rekommenderar företaget. Snabb återkoppling angående brandskyddslösning. Snabb, smidig leverans. Återkommer när det är dags för komplettering.

Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Tack för den fina rekommendationen, vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete. //Mikael

Kim M
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Rekommenderar starkt ettskydd för deras professionella, personliga och prisvärda service. Ettskydd har hjälpt oss på vår hotell under uppbyggnad till avslut med allt från utbildning till upprättande av heltäckande brandskydd som är och har varit stort hjälp för oss. Jag kommer definitivt anlita och rekommendera detta företag för framtida jobb och kunder. Tack för all hjälp och support. Hälsningar Kim Mirza Hotel & Hostel 4u

Mikael Söderberg och Kim M gillar detta
Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Tack för dom fina rekommendationerna, vi ser fram mot ett långt och givande samarbete tillsammans med er. //Mikael

Elias R
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Mkt bra arbete utfört snabb o prisvärt

Svar från EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Roligt att höra att ni är nöjd.

Max V
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Vi har tigit hjälp av EttSkydd på flera jobb. Dom är pålitliga, snabba och ger en bra service. Ett smidigt samarbete.

Etcon F AB - Tommy B
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Vi har bl.a. anlitat EttSkydd för att inventera och upprätta kontrollplaner gällande systematiskt brandskyddsarbete (SBA) i ett flertal av våra fastigheter som vi förvaltar. Utöver detta så har dom även hjälpt oss med teknisk support vilket vi uppskattar väldigt mycket. Vi är väldigt nöjda med EttSkydd och kan starkt rekommendera dom.

Robert P
Skrev om EttSkydd Brand och säkerhet Sverige AB

Vi i föreningen fick den service, snabba hjälpen och kunskapen vi förväntade oss. Vi kan rekommendera EttSkydd Brand och Säkerhet till övriga.