17 omdömen om Sjölotsen i Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2022
    2022-12-22 Verifierad kund
    Jag har köpt två st som jag skall ge bort i julklapp så jag kan inte ge något omdöme. Sedan är det ju alldeles för snabbt som den här enkäten kommer, man måste ju hinna starta kursen.
    Tänk på det.
    Hälsningar Evert Käll
    Hej Evert,

Ledsen för att du fick utskicket från Reco för tidigt. Vi har en integration inkopplad och våra kunder som faktureras tillfrågas därför automatiskt. Vi för en diskussion med Reco om det går att förändra på något sätt.

Trots det, hoppas jag självklart att du får en fin upplevelse utav företaget.
    2022-12-20 Verifierad kund
    Fantastiskt bra navigationsutbildningar!
    Tack för ett fin betyg! Våra lärare är fantatiska och det är säkert det du upplevt. Sjölotsen i Sverige AB
    2022-12-16 Verifierad kund
    Med kompetent och pedagogisk lärare från Sjölotsen så var det både roligt och belönande att delta i intensivkurs för att ta förarintyg för fritidsbåt. Bra information och god kommunikation från företaget innan och efter kursen gjorde hela upplevelsen komfortabel.
    Hej Johan,
    Kul att du gillade intensivformatet. Vi har insett att det är det bästa formatet. Med små klasser hinner vi kontrollera att ni alla lärt er det ni ska och vi kan ha ett lagom tempo.
    2022-12-14 Verifierad kund
    Vi var några familjemedlemmar i våra på en förarintygsutbildning i Alvik strand. Vårt samlade intryck av de två dagarna var positiva och nu till vintern kommer ytterligare två i familjen att gå samma utbildning.
    Hej Thomas,
    Vad kul! Har ni bokat redan. Skicka ett mail till oss så hjälper vi till med bokningen annars.
    2022-12-12 Verifierad kund
    Vi bemöttes bra över lag.
    Skepparn, radar, vhf klass 8.
    Det som förbryllade lite var provet på klass 8 med radar.
    Inte en ända radarfråga
    Hej Benny,
    Tack för ditt omdömme. Jag kollade med den externa examinatorn och han gissade att ni redan hade radar certifikatet. Stämmer inte det får du gärma kontakta oss.
  • Og J
    2022-12-12 Verifierad kund
    Ordning och reda och duktiga lärare som tog väl hand om eleverna oavsett nivå på förkunskaper.
    Hej Og,
    Tack för ditt betyg. Förkunskaperna varierar väldigt mycket och det är en kul utmaning för oss lärare att hålla alla elever intresserade trotts att nivån skiljer sig åt en hel del vid kursens början. Men superkul när alla får godkänt på provet.
    2022-12-12 Verifierad kund
    Kunnig personal, familjär känsla vid utbildningstillfället, väldigt nöjd med utbildningen hos Sjölotsen!
    Tack så mycket Alexis! Hoppas du får åka mycket vattenskoter nästa år. Sjölotsen i Sverige AB
    2022-12-12 Verifierad kund
    Mycket bra kurs, nöjd med allt!
    Tack så mycket Chrostoffer!
    Hoppas båtsäsongen var bra.
    2022-12-12 Verifierad kund
    Trevlig stämning, betalade självmant tillbaks för hög avgift
    Tack Bengt.
    Alla kan göra fel ibland. Det handlar då om att rätta till det så alla är nöjda.
    2022-12-12 Verifierad kund
    Bra kurs med riktigt bra kursledare tog kursen i lugn takt samt att han fångade upp den/dom som ej förstod.glad och välutbildad han visste vad han pratade om. Jag förväntade mig att det skulle bli långdraget men ikke Tack för den här kursen.
    Hej Erik,
    Tack! ja, våra lärare är magiskt bra. Vi är väldigt stolta över dom och blir väldigt glada när ni uppskattar dom.
    2022-12-12 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött och sjölotsen uppfyllde mina förväntningar. Föväntningen var att få mer kunskkap om sjövett dvs märken, sjövett och navigering och en massa bra att ha koll på när man ger sig ut med båten.
    Jag tog förarbevis.
    Hej Richard,
    Kul att vi uppfyllde dina förväntningar. Skumma igenom boken innan du ger dig ut i vår så kommer du komma ihåg det mesta igen!
    2022-12-11 Verifierad kund
    Trevlig och rolig kurs med kunnig lärare
    Tack Beata!
    Våra lärare älskar att lära ut och då blir det roligt för alla.
    2022-12-10 Verifierad kund
    Mycket bra utbildningsprogram .
    Hej Håkan!
    Tack! Vi försöker bli lite bättre för varje kurs.
  • Marita J
    2022-12-10 Verifierad kund
    Tydligt och trevlig mailkontakt, mina förväntningar var höga, det tycker jag att de levde upp till. Trevligt bemötande engagerad utbildare proffsigt och säkert intryck! Jag och min son gick kursen förarbevis fritidsbåt.
    Tack Marita!
    Hoppas ni hade en trevlig båtsommar.
  • LARS H
    2022-12-09 Verifierad kund
    Trevliga och snabba. )))))))))))))))))))))))):-)
    Tack Lars!
    Visst är den snabba versionen av pålsteken fantastsikt bra!
    2022-12-09 Verifierad kund
    Så jäkla bra, trevliga, seriösa och pedagogiska lärare !!
    Tack Ola! Vi är väldigt stolta över alla duktiga lärare! Sjölotsen i Sverige AB
    2022-12-09 Verifierad kund
    Det var fullt tempo men regissören som höll i klassen. Var utmärkt
    Hej,
    Vad kul att höra. Ja det går inte att sova på lektionerna med oss.
    Tack för omdömet!