Sjölotsen i Sverige AB

4.5

19 omdömen om Sjölotsen i Sverige AB

Anders T
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Jag gick kursen i Förarbevis på ÅSS den 10-11 februari 2023: En alldeles förnämlig utbildning och vår lärare Morten Bendz var mycket pedagogisk, trevlig och lyckades behålla såväl sin egen skärpa som vår uppmärksamhet trots ett intensivt och späckat schema. Lysande helt enkelt!

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Hej Anders, Tack för ditt omdöme. Morten och alla våra andra lärare är som du upplevt fantastiskt duktiga. Nu får vi hoppas på en fin sommar så du får utnyttja dina nya kunskaper mycket!

Utbildningslandslaget AB
4.5/5 i betyg av 247 omdömen 4.5 av 247 omdömen

Jag var där och gjorde 3 olika kurs (säkra lift, fall skydd och mobila arbetsplataformer). Jag hade ingen förväntningar, måste säga att inst

Gepard A
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Kunnig personal och utomordentligt trevlig service!

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Hej Gepard, Javisst har vi duktiga lärare. Tack för ditt fina betyg.

Evert K
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Jag har köpt två st som jag skall ge bort i julklapp så jag kan inte ge något omdöme. Sedan är det ju alldeles för snabbt som den här enkäten kommer, man måste ju hinna starta kursen. Tänk på det. Hälsningar Evert Käll

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Hej Evert, Ledsen för att du fick utskicket från Reco för tidigt. Vi har en integration inkopplad och våra kunder som faktureras tillfrågas därför automatiskt. Vi för en diskussion med Reco om det går att förändra på något sätt. Trots det, hoppas jag självklart att du får en fin upplevelse utav företaget.

Swedish Wealth Institute AB
4.7/5 i betyg av 44 omdömen 4.7 av 44 omdömen

Swedish Wealth Institute AB is a great company, always replying to your questions and giving opportunities to their clients to increase thei

Bendz K

Fantastiskt bra navigationsutbildningar!

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Tack för ett fin betyg! Våra lärare är fantatiska och det är säkert det du upplevt.

Johan R
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Med kompetent och pedagogisk lärare från Sjölotsen så var det både roligt och belönande att delta i intensivkurs för att ta förarintyg för fritidsbåt. Bra information och god kommunikation från företaget innan och efter kursen gjorde hela upplevelsen komfortabel.

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Hej Johan, Kul att du gillade intensivformatet. Vi har insett att det är det bästa formatet. Med små klasser hinner vi kontrollera att ni alla lärt er det ni ska och vi kan ha ett lagom tempo.

Thomas W
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Vi var några familjemedlemmar i våra på en förarintygsutbildning i Alvik strand. Vårt samlade intryck av de två dagarna var positiva och nu till vintern kommer ytterligare två i familjen att gå samma utbildning.

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Hej Thomas, Vad kul! Har ni bokat redan. Skicka ett mail till oss så hjälper vi till med bokningen annars.

Benny E
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Vi bemöttes bra över lag. Skepparn, radar, vhf klass 8. Det som förbryllade lite var provet på klass 8 med radar. Inte en ända radarfråga

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Hej Benny, Tack för ditt omdömme. Jag kollade med den externa examinatorn och han gissade att ni redan hade radar certifikatet. Stämmer inte det får du gärma kontakta oss.

Og J
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Ordning och reda och duktiga lärare som tog väl hand om eleverna oavsett nivå på förkunskaper.

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Hej Og, Tack för ditt betyg. Förkunskaperna varierar väldigt mycket och det är en kul utmaning för oss lärare att hålla alla elever intresserade trotts att nivån skiljer sig åt en hel del vid kursens början. Men superkul när alla får godkänt på provet.

Alexis K
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Kunnig personal, familjär känsla vid utbildningstillfället, väldigt nöjd med utbildningen hos Sjölotsen!

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Tack så mycket Alexis! Hoppas du får åka mycket vattenskoter nästa år.

Christoffer R
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Mycket bra kurs, nöjd med allt!

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Tack så mycket Chrostoffer! Hoppas båtsäsongen var bra.

Bengt H
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Trevlig stämning, betalade självmant tillbaks för hög avgift

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Tack Bengt. Alla kan göra fel ibland. Det handlar då om att rätta till det så alla är nöjda.

Erik B
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Bra kurs med riktigt bra kursledare tog kursen i lugn takt samt att han fångade upp den/dom som ej förstod.glad och välutbildad han visste vad han pratade om. Jag förväntade mig att det skulle bli långdraget men ikke Tack för den här kursen.

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Hej Erik, Tack! ja, våra lärare är magiskt bra. Vi är väldigt stolta över dom och blir väldigt glada när ni uppskattar dom.

Richard D
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Jag blev väl bemött och sjölotsen uppfyllde mina förväntningar. Föväntningen var att få mer kunskkap om sjövett dvs märken, sjövett och navigering och en massa bra att ha koll på när man ger sig ut med båten. Jag tog förarbevis.

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Hej Richard, Kul att vi uppfyllde dina förväntningar. Skumma igenom boken innan du ger dig ut i vår så kommer du komma ihåg det mesta igen!

Beata H
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Trevlig och rolig kurs med kunnig lärare

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Tack Beata! Våra lärare älskar att lära ut och då blir det roligt för alla.

Håkan E
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Mycket bra utbildningsprogram .

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Hej Håkan! Tack! Vi försöker bli lite bättre för varje kurs.

Marita J
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Tydligt och trevlig mailkontakt, mina förväntningar var höga, det tycker jag att de levde upp till. Trevligt bemötande engagerad utbildare proffsigt och säkert intryck! Jag och min son gick kursen förarbevis fritidsbåt.

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Tack Marita! Hoppas ni hade en trevlig båtsommar.

LARS H
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Trevliga och snabba. )))))))))))))))))))))))):-)

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Tack Lars! Visst är den snabba versionen av pålsteken fantastsikt bra!

Ola K
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Så jäkla bra, trevliga, seriösa och pedagogiska lärare !!

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Tack Ola! Vi är väldigt stolta över alla duktiga lärare!

Sörmlandstak I
Skrev om Sjölotsen i Sverige AB

Det var fullt tempo men regissören som höll i klassen. Var utmärkt

Svar från Sjölotsen i Sverige AB

Hej, Vad kul att höra. Ja det går inte att sova på lektionerna med oss. Tack för omdömet!