Rekommenderat företag 2016 - EnneagramCenter

EnneagramCenter

Sigtunagatan 16, 113 22 Stockholm — Visa karta

Vi är övertygade om att en av de allra viktigaste egenskaperna för fungerande team och ledare är självinsikt. Att använda sina styrkor på ett konstruktivt sätt och att hitta sätt att hantera sina utmaningar. En annan viktig faktor är att förstå varandras olikheter - att det finns helt olika sätt att tänka, känna och agera.

Sedan 2008 har EnneagramCenter gett ledare och medarbetare verktyg för att dra fördel av olikheter och öka förståelsen för varandra. Vi bidrar till att skapa ett öppet, kreativt klimat där alla är motiverade att göra sitt allra bästa. Våra utbildningar, workshops och individuella coachingspaket hjälper till att sätta igång konstruktiva tankeprocesser som leder till effektivitet, nya insikter samt arbetsglädje.

Läs vad 51 kunder tycker om EnneagramCenter

• Christina G
    Christina G skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Väldigt bra, positiv återkoppling från medarbetarna,
    Proffsiga bjuder på sig själva, blir mer trovärdigt för alla och också se var man själv befinner sig
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Jag fick ett mycket professionellt och vänligt bemötande som väl levde upp till mina förväntningar.
  • Åse G
    Åse G skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Jättefint och personligt bemötande. Ann och Tina bryr sig om mig och min grupp känner jag. Mina gruppmedlemmar är också nöjda med samarbetet. Vi planerar en uppföljning nu under hösten 2016
  • Robert M
    Robert M skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Mycket intressant koncept för personlig utveckling och väl framfört av kursledarna.
    EnneagramCenter, EnneagramCenter gillar detta
  • Debora E
    Debora E skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Dagarna tillsammans med EnneagramCenter har varit otroligt givande för oss. Tid för reflektion, men framförallt ökat förståelsen för varandras olikheter och kommunikationsstilar. Bemötandet har varit över all förväntan, proffsigt, inlyssnande och samtidigt med tydligt fokus framåt. Stort tack!
    EnneagramCenter, EnneagramCenter gillar detta
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Trevligt och personligt bemötande med fokus på hur vi kan jobba tillsammans som team. Stor flexibilitet i utformningen av teamutbildningen.
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Bemötandet var riktigt bra. Trevliga och extremt kompetenta. Hade inga stora förväntningar från början, men det var väldigt givande och lite annorlunda mot liknande man tidigare gjort. Lite fler ingångsvinklar än jag varit med om tidigare, jätteintressant och givande!!
  • Maria S
    Maria S skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Jag tycker att det har varit mycket intressant att genomgå denna teamutveckling och tror att jag kommer att ha nytta av det jag lärt mig i framtiden.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Mycket bra och omtänksamt bemötande som mer än uppfyllde mina förväntningar.
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Beställningen kom inte från mig personligen men insatsen i min arbetsgrupp var bra.
  • Anna B
    Anna B skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Jag har träffat Ann och Tina många gånger och dom är alltid proffsiga och ger kloka råd utan pekpinnar.
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Roligt och lärorikt! ....................................................................
  • Anna E
    Anna E skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Professionella och engagerade coacher. Mycket intressant och tankeväckande ämne.
  • Weronica H
    Weronica H skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Ann och Tina är mkt proffsiga och hjälpt oss på företaget till en större självinsikt och förståelse för varandra! Vi har anlitat dem ett flertal gånger och det har alltid varit givande!
  • Emma Ö
    Emma Ö skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Intressant och utvecklande. En respektfull och vänlig stämning som gjorde att alla i gruppen vågade öppna sig. Kan varm rekommendera detta!
  • Peter B
    Peter B skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Bra och intressant sätt att få reda på saker om både sig själv och andra.
  • Karin C
    Karin C skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Vi har varit väldigt nöjda med det stöd och den utveckling som har erbjudits av EnneagramCenter. Våra avdelningsdagar blev innehållsrika och vi som grupp har växt, inte bara genom ökad självkännedom utan också genom att vi tack vare Enneagram-diskussionerna har lärt känna och förstå varandra.
  • Anja C
    Anja C skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter
    Utvecklande för mig som person och för min relation till andra i gruppen. Jag fick bättre förståelse för mig själv och hur andra fungerar.
  • Catherine L
    Catherine L skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Jättebra kursledare, bra upplägg, bra material m.m.
    Under utbildningen hade jag dock önskat mer öppenhet för kommunikation och feedback kring de svårigheter som dyker upp.
    2016-05-23 EnneagramCenter svarar Catherine L
    Hej Catherine! Stort tack för ditt fina betyg! När det gäller att gå djupare på svårigheter så är det alltid en balansgång mellan hur öppna olika kursdeltagare vill vara. Men vi tar till oss din feedback och ska absolut tänka på det nästa gång!
  • Axel B
    Axel B skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Bra och avspänt samtal. Väldigt bra för att få en ökad förståelse för sin personlighet och drivkrafter
  • Kristoffer J
    Kristoffer J skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Jag känner mig mycket nöjd med både bemötande, engagemang i min situation och ett professionellt genomförande!
  • Marika L
    Marika L skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Bemötandet har varit mycket gott och de föreläsningar, gruppövningar samt diskussioner som förts i samband med kursdagarna har varit mycket givande. Kurserna handlar om självkännedom. Mycket information både, före och efter. Erbjudande om nytt deltagande i olika fortsättningskurser har skickats regelbundet. Det känns som ett livaktigt, engagerat och ambitiöst företag.
  • Lena E
    Lena E skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Professionellt och trevligt bemötande, bra kallelser och bra kurs.
  • Åse T
    Åse T skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    EnneagramCenter är ett mycket seriöst företag och alla kurser jag har gått där håller högsta kvalitet. Jag har stor användning av det jag lär mig om Enneagrammet, både yrkesmässigt (utbildare/coach/handledare inom ledarskap) och privat. Kursledarna är mycket kunniga inom sitt område och duktiga utbildare. Jag kan varmt rekommendera EnneagramCenters tjänster!
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    EnneagramCenter är mycket kompetenta och har gett mig verktyg jag använder mig av både i mitt yrkes- och privatliv. På varierande sätt och med hög kompetens förmedlar de sina kunskaper och hjälper oss kursdeltagare på ett öppet och närvarande sätt att se oss själva och andra i ett nytt ljus vilket ger insikter på djupet som verkligen förändrar.
  • Lena N
    Lena N skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    det var spännande och givande att gå kursen. Ann och Tina var mycket professionella och varma.
  • Pia-karin T
    Pia-karin T skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Varmt, vänligt och proffsigt bemötande!
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Är ett otroligt kraftfullt verktyg för att navigera i sitt inre och i sin omvärld. Ann och Tina har en gedigen kunskap som de delger mig som deltagare. Dessutom är det ptroligt kraftfullt och givande att prata och diskutera detta i grupp - det sätter kött och blod på begreppen.
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Jag har gått Att leda sig själv och andra, steg 1 och steg 2. Workshops Enneagram live och Instinkterna.

Jag har förbättrat min självinsikt och ökat min insikt och förståelse för andra människors sätt att vara. Människor är i grunden olika och det gäller att förstå det och kunna hantera det för att hitta bra och positiva vägar att umgås och samarbeta. Detta har Enneagram center (Ann och Tina) visat mig och fått mig att förstå. De har gjort det på ett lugnt och metodiskt sätt utifrån stor kunskap och kompetens och med mycket humor och glädje.
  • Ingela L
    Ingela L skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Bemötandet har alltid varit toppenbra. Som ny har jag kännt mig sedd och uppmärksammad. Jag har varit på några kurser och alltid varit helnöjd med de dagarna. De har uppfyllt mina förväntningar och jag har kännt mig upplyft och som en klokare människa efteråt. Både tjejerna är väldigt proffessionellla och kompletterar varandra perfekt. Jag rekommenderar alla att gå deras kurser.
  • Regina S
    Regina S skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Course is really dynamic . It gave me opportunity to learn about the theory and also get a better insight while listening to different perspectives in the group discussions.
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Mycket bra utbildning och ledare!
  • Ingrid Ö
    Ingrid Ö skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Alltid ett positivt bemötande, generösa, delar med sig
  • Ann G
    Ann G skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    I de två kurser som jag deltagit i upplevde jag ett professionellt upplägg och engagerade tränare.
  • Malin J
    Malin J skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Intressant kurs, jag har sedan haft nytta av detta i både mitt yrke och privat. Kursledarna var duktiga, engagerade och jag har fortsatt på fler kurser tack vare dem.
  • Karl F
    Karl F skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Professionellt bemötande från början till slut.
    Kursen som jag deltog i motsvarade mina förväntningar fullt ut!
    Kunniga, inspirerande och pedagogiska föreläsare.
    Ser tillbaka på kursen med glädje och med lust och inspiration att lära mer.
  • Jocke T
    Jocke T skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Bästa utvecklingskurs som jag har varit på.
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Intressant utbildning, beskrivet på ett lättillgängligt sätt.
  • Leona L
    Leona L skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Personlighetsutveckling på hög nivå! Kurserna gav fantastiska möjligheter att få lära sig mycket om sig själv och andra. Vilka styrkor, svagheter och utvecklingsvägar man har. Proffsiga, kunniga och väldigt sympatiska ledare.
  • Karina S
    Karina S skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Kan varmt rekommendera EnneagramCenter och deras kurser om Enneagrammet och dess nio olika strategier. Kursen jag gått har gett både självinsikt och ökad förståelse för varför folk i min omgivning agerar som de gör i olika lägen.
  • Maurice J
    Maurice J skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Mycket bra bemötandet från EC från början. Bra med förhandsinformation och mycket energi med insatser från både Ann och Tina.
    Kurserna levde upp till förväntingarna.
    Jag rekommenderar helt enkelt alla att gå kurs hos EC. Kan inte bli fel.
    2016-04-19 EnneagramCenter svarar Maurice J
    Stort tack för din feedback. Vi ses på lördagens workshop .
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Bra bemötande. Man ser och har omsorg.
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Mycket bra och personligt, lärorikt och inspirerande.
  • Alma A
    Alma A skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Bemötande från företaget var professionellt. Jag har själv haft flera samtal med Ann Timm som hjälpte mig med att förstår mig bättre samt att få bättre förståelse för de andra. Tack!
  • Daniela T
    Daniela T skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Programmet gav mig värdefulla insikter om mig själv och andra omkring mig. Möten har väckt många tankar men också gett mig förståelse som jag kommer kunna använda för att hitta rätta vägen framåt i mitt yrkesliv. Mycket givande coaching av Ann. Rekommenderas!
  • Madelene L
    Madelene L skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Enneagramcenter kom ut till vår kick-off och presenterade Enneagrammet för oss under en halvdag. Vi fick en bra introduktion och erbjudande om att göra ett test. Några av oss, däribland jag, antog erbjudandet och efterföljande coachning. För mig har det varit jättebra och jag tycker att jag har kommit framåt i min utveckling i yrkeslivet.
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Lärt mig mycket av Tina som min coach. Kul och lärorik dag med hela avdelningen. Ser fram emot nästa gång.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    VD coachning, personal hantering, gruppdynamik, workshop om enneagram i grupp.

Mycket bra, personliga och insiktsfulla.

Hade uppskattat ytterligare applicering av "ramverket" på verkliga händelser. Tex sketcher mellan personer när man gör gruppövningar för att förklara olika personers interagerande.
    2016-04-13 EnneagramCenter svarar Marcus B
    Tack för ditt intressanta förslag.
  • Björn G
    Björn G skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Allt har varit mycket intressant, från början till slut, dock har jag bara kör en introkurs, men ska framåt fortsätta detta.
    2016-04-12 EnneagramCenter svarar Björn G
    Tack för din feedback. Hoppas det blir en fortsättning.
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Programmet gav mig en insikt och förståelse dels hur jag fungerar själv som individ men också hur andra runt mig fungerar.
    2016-04-12 EnneagramCenter svarar Ulf R
    Tack för din feedback. Vi ses på vår Steg 4 kurs i maj.

Sigtunagatan 16, 113 22 Stockholm