BLP AB

BLP AB

blp.se
  • Badge2022

BLP har mer 40 års erfarenhet av skyddsrum. Vi har byggt upp en stor kompetens i företaget och kan utföra det mesta inom skyddsrum. För oss är det viktigt att kunden känner trygghet när man vänder sig till oss på BLP. Det uppnår vi genom att hjälpa kunden förstå vad det är för något man köper av oss och varför. Vi eftersträvar alltid att kunden skall få rätt tjänster och produkter och inget annat.

14 omdömen om BLP AB

Mickaela S
Skrev om BLP Entreprenad AB

Trevligt bemötande. Brandsyn med åtgärder. Installerade bl.a. brandsläckare och nödutrymningsskyltar på vindarna (7st). Brandvarnare med larm i lokal m.m. Bra utfört arbete. Kan verkligen rekommendera BLP Entreprenad AB.

Svar från BLP Entreprenad AB

Tack för ditt omdöme Mickaela :)

Tobias M
Skrev om BLP Entreprenad AB

Jag tycker ni varit proffsiga och stöttat oss på det sätt vi behövt. Ni har levererat att i tid och jobbet har rullat på enligt plan.

Svar från BLP Entreprenad AB

Tack Tobias för din feedback, vi vill alltid försöka hålla det vi lovar och ge support och goda råda till dig och andra som anlitar BLP för att genomföra skyddsrumsåtgärder. Önskar dig en fin sommar!!

Magnus S
Skrev om BLP Entreprenad AB

Bra bemötande, snabba insatser med hänsyn till trycket som finns just nu på skyddsrum

Svar från BLP Entreprenad AB

Magnus, tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme om BLP, jag önskar dig en trevlig sommar! Du är alltid välkommen att kontakta oss för allt gällande skyddsrum!

Bert O
Skrev om BLP Entreprenad AB

Det har fungerat bra och trevlig personal.

Svar från BLP Entreprenad AB

Bert, tack för ditt omdöme, vi på BLP önskar dig en trevlig sommar!

JEANETTE ANGELIQUE J
Skrev om BLP Entreprenad AB

Bra bemötande. Vi behövde en genomgång av våra skyddsrum och det fick vi. Upplevde vår kontakt som förtroendeingivande och kompetent.

Svar från BLP Entreprenad AB

Jeanette det var trevligt att få din återkoppling, tack för det! Önskar dig en fin sommar!

Johan H

Bra kvalité och leverans

Svar från BLP Entreprenad AB

Johan tack för din kommentar på Reco, du alltid välkommen att höra va dig till oss på BLP! Ha en fin sommar!!

Benny H
Skrev om BLP Entreprenad AB

Mycket seriöst bolag. rekommenderar starkt!

Svar från BLP Entreprenad AB

Tack Benny för ditt omdöme, du och dina kollegor är alltid välkomna att höra er till oss när det gäller allt inom skyddsrum!! Ha en underbar sommar!

Cenny R
Skrev om BLP Entreprenad AB

Proffsigt bemötande och godkommunikaion under pågående projekt. Rekommenderas

Svar från BLP Entreprenad AB

Hej Cenny, tack för ditt omdöme. Vi skall fortsätta vara kommunikativa, så vill jag själv ha det när jag är kund! ha en fin sommar!

Pia E
Skrev om BLP Entreprenad AB

Kompetent personal. Har fått hjälp med att syna av Skyddsrum samt utfört diverse åtgärder i skyddsrummen.

Svar från BLP Entreprenad AB

Pia, stort tack för ditt omdöme, det glädjer oss att du uppfattar oss som kompetenta! Ha en fin sommar!

Kjell E
Skrev om BLP Entreprenad AB

Mycket bra bemötande av alla. Jag hade stora förväntningar som de uppfyllde. Jag har haft stor hjälp att komma igång med dels inventering av skyddsrum samt åtgärder i dessa.

Svar från BLP Entreprenad AB

Tack Kjell för att du tog dig tid att ge oss ditt omdöme. Vi ska fortsatta arbeta på ett sådant sätt, med att vara kunniga på det vi gör och med ett gott bemötande!

Christina F
Skrev om BLP Entreprenad AB

Snabbt och trevligt bemötande i att åtgärda och återställa fastighetens skyddsrum. Vi blev mycket nöjda.

Svar från BLP Entreprenad AB

Tack Christina för ditt omdöme! du är välkommen att höra av dig närhelst det finns behov av skyddsrumstjänster!! Ha en fin sommar!

Tobias B
Skrev om BLP Entreprenad AB

Jättebra och snabb service, inga problem att få kontakt och få svar på eventuella frågor.

Svar från BLP Entreprenad AB

Hej Tobias, stort tack för ditt omdöme. Vi skall fortsätta hålla hög service och vara behjälpliga med allt som gäller skyddsrum! Ha en underbar sommar!

Martha S
Skrev om BLP Entreprenad AB

Återställning av skyddsrummet i föreningen

Svar från BLP Entreprenad AB

Martha tack för ditt fina omdöme, du är alltid välkommen att kontakta oss vid eventuellt behov. Ha en skön sommar!

Henry H
Skrev om BLP Entreprenad AB

BLP har hög professionalitetsnivå. De har funnits länge i skyddsrumsbranschen och är väldigt erfarna. Deras fokus är att hitta de bästa lösningarna för kunden. De är trevliga och enkelt att samarbeta med.

Svar från BLP Entreprenad AB

Henry, vi på BLP tackar dig för ditt omdöme. Ditt omdöme om oss passar lika bra in på dig själv, vi uppskattar dig väldigt mycket i de samarbeten vi har med dig och din stora kompetens när det kommer till skyddsrum. Vi önskar dig en fin sommar!